Протест срещу кандидатурата на Рашидов за министър на културата се организира днес

Протест срещу кандидатурата на Рашидов за министър на културата се организира днес

© Юлия Лазарова



Протест срещу кандидатурата на Вежди Рашидов за министър на културата се организира във "Фейсбус" вчера. Той е насрочен за 18.30 часа пред парламента.


Снимката на фейсбук групата е на графит на стена, на който се вижда младеж, приличащ на просяк, държащ плакат с надпис на английски: "Задръжте си монетите. Искам промяна". Един от първите коментари е да се започне акция #неискамВежди за министър на културата.


Като цяло днес парламентът ще изглежда като в бурните дни от преди оставката на кабинета "Орешарски", тъй като в 12 часа е насрочен протест на вложители в КТБ, които ще дойдат оборудвани с туби и бидони. Събирането е под надслов срещу фалита на КТБ и срещу всичко, на което са подложени вложителите. Както е известно Рашидов е един от големите вложители в банката с над 2.5 млн. лева и на няколко пъти в свои медийни изяви, заплаши с бунтове, ако той и хората в неговото положение не получат парите си в пълен размер. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (136)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 417 Неутрално

    явно доста хора имат над 200000 в тази банка, за да станат масови протестите, обещани от недоразумението Вежди

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  3. 3 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Мда, Рашидов е най-големия проблем. Тез протести нещо взеха да се обезличават, само размиват народната енергия.

  4. 4 Профил на paco31
    paco31
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Е защо Рашидов? А бат’ Сали къде го оставихте? Той народен представител ли е или лукова глава...

  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3846 Неутрално

    Глупости на търкалета. Ако се заровите във фейсбук, толкова още "протести" ще излязат, че няма да имате място да ги опишете.
    Много важно.

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3168 Весело

    Само заради влоговете в КТБ ли Веждито е неприемлив за министър на културата? Все си мислех, че има десетки по-важни причини, например неподправената простащина...

    Може би ние не разбираме логиката тук. Дали министерската длъжност не е утешителна награда с опция за утрояване на загубените вложения?

  7. 7 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    [quote#2:"fpyyh"]явно доста хора имат над 200000 в тази банка, [/quote]
    Доста...едва ли Дори всички да бъдат с по 200,000 лв, това прави 8,500 депозита по 200К, за да се стигне до сумата 1,7 млрд. Ама има хора с не по 200,000, а с по 2-5-10 и повече млн', които не са "случайни", а връзкари с влияние, и с тях ТРЯБВА да се "съобразяват"

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    Не само Веждито е неподходящ, Бойко вкара и много от старите калинки, които показаха, че не са за тази работа. Не знам малкия дали си купи диплома за вишу щото все пак министерския пост си е сериозна работа. Ами Московеца, как разреди железничарите та сега изнемогват от липса на персонал. Според мен с тези муцуни Бойко няма да изкара много.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    започна се. БСП и ДПС искат да покажат на всички, че продължават да бъдат партиите, които никога не се учат от грешките си

    техните протести не могат да издържат повече от 3-4 часа на улицата. платените и организираните им протестиращи ядат баничките, пикаят по улиците на града ни и после се прибират я по фитнесите си, я по селските си кръчми.

    ако има постоянен протест срещу Рашидов, то ще протестират най-много 10-на човека, толкова колкото беше агитката на Бюряков против Бойко в Банкя.

    колкото до Рашидов, аз лично смятам, че той беше много подходящ министър на културата.

    освен това искам още едно министерство начело на което български турчин да бъде министър. както и поне 2-ма публични зам. министри, които да са турци.

    реформаторско правителство трябва да покаже на всички, най-вече на българските турци, че демократичните партии дават равен шанс и старт на всички български граждани.

    РЕФОРМИ !
  13. 13 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5437 Неутрално

    ГЛАВНИЯТ МУЛТАК НА ДЪРЖАВАТА

    Както го похвали МУЛТАКЪТ ИЛИЯ ПАВЛОВ

  14. 14 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    Един запъртък се излюпи. И пак сянката на Пеевски. Тук- там някое просветление. Пълно разочарование от мен.

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  15. 15 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 874 Неутрално

    Някои кръгове целенасочено работят за тоталното изтрещяване на нацията. Не се поддавайте. И това ще мине.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  16. 16 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#8:"442"]Не само Веждито е неподходящ[/quote]
    Така съставеното правителство (с желанието да удовлетворят всичките подкрепящи ги партии), ще бъде много уязвимо и доста несигурно. А какви недоразумения са поставени за министри...?! След 2-3 месеца започва ремонта им. И наистина, точно Вежди, в неговата ситуация си е много неправилен ход от страна на ББ.

  17. 17 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 403 Неутрално

    1997

    Да живее България и българският народ.
  18. 18 Профил на karak
    karak
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#6] от "Lemmy":

    [quote#6:"Lemmy"]неподправената простащина... [/quote]
    ключовата дума тук е "неподправена". Наистина Вежди е цапнат в устата, може би прекалено много за префинени уши, но е прям и върши работа. По-добре да я върши грубо, отколкото да маже и лавира като интелектуалния и изискан Стоянович.

    [quote#6:"Lemmy"]Дали министерската длъжност не е утешителна награда с опция за утрояване на загубените вложения?[/quote]
    Е, за да стане това, Вежди трябва да забърше едва ли не целия бюджет на най-бедното министерство. Нещо няма много логика в това предположение.

  19. 19 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Културо, културоо...пак бедна ше си останеш с този ''Министър без портфейл''...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  20. 20 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3168 Весело

    До коментар [#18] от "karak":

    Заради субсидията на "Сбогом, мамо!" и оргиите с разни пачаври из Венеция уволниха не Рашидов, а заместника му. Но това е един изолиран случай на усвояване на блага, който се разчу поради непредпазливост. Така че не ми говори как няма нищо за смукане. Лошото в случая е, че го няма Цункай Джиджи. Той много си падаше по римски терми, весталки и културния туризъм като цяло та беше развързал кесията за Веждю. С Влади Горанов не знам как ще бъде, той таман беше тръгнал да се реализира като личност и айде, пак го натикаха в гюбрето, та може и да се е стиснал.

  21. 21 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Няма логика да се иска оставка на В.Рашидов.

    Tony
  22. 22 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    До коментар [#3] от "foxa5":

    Не съм съгласен, че "тези" протести се обезличават, защото "тези" не са омнзи от лятото на 2013 година.
    Тогава се изприказваха и изписаха маса приказки, как и от кого били платени, ама и аз бях там и мога да свидетелствувам, че ме пропуснаха при плащането.
    Но спомняте си, че имаше и контрапротести и какви ли не други, например някой наема автобуси и докарва едни миньори, ама това минава за "синдикален" протест.
    Така че, под името "протест" всичко може да се случи, включително и чиста глупост ( някой да се съмнява, че и това се среща) и освен заглавия по медиите, редно би било да има и нещо като опит за анализ. Жалкото е, че вместо това, директно и не без задни цели, се използват етикета "протест" за всякакви доста съмнителна употреба.

  23. 23 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Изумявам се от настроенията под статията?!
    Излиза, че не е етично и морално да протестираме срещу кадрите на ГЕРБ, макар и да има защо.
    Аз подкрепям протеста и ще присъствам!
    #неискамВежди

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  24. 24 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    До коментар [#16] от "paf":
    Съгласен съм с първата част, несигурността е гарантирана по много причини, но сред най-важните между тях са тези, че има хора с възможности, които се опасяват е може и да се изпълнят част от намеренията с което да се объркат сметките на КОЙ, например.
    По втората част, кой става или не за министър, азбира се всеки може и си има мнение, само че тая работа прилича на темите футбол и секс - всички сме големи разбирвачи и може да даваме акъл наляво и надясно. Та резултата във футбола се вижда, а децата си ги правим насаме, иначе от меркалии да ни учат, доникъде нямаше да го докараме и в тази област.

  25. 25 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Когато вървяха протестите срещу Орешарски, всичко беше ок.
    Уж болшинството списващо тук се бореше срещу олигархията, сега, когато проектокабинета е пълен с калинки и компроментирани персони - същите тия борци срещу олигархията и мафията вече започнаха да плюят по протестиращите..
    Ши ма извинявате, ма Веждито,който псуваше българите е най - малко подходящата кандидатура за министър на културата.
    Горановия, който се заиграваше с Пеевски и предложи банковата ваканция е гавра с Министерството на финансите.А и уж протестиращите тука се бореха срещу "КОЙ',да?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  26. 26 Профил на radan_lostov
    radan_lostov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Несъстоятелно. Рашидов беше добър министър и ще бъде.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  27. 27 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    [quote#23:"Freedom of Speech"]Излиза, че не е етично и морално да протестираме срещу кадрите на ГЕРБ, макар и да има защо. [/quote]
    Да, щото са от ГЕРБ.
    Герберската логика е - ако "КОЙ" е с БСП се протестира, ако "КОЙ
    " е с ГЕРБ - протестите са платени и ГЕРБ са слънца.
    Пази боже България от ГЕРБ.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  28. 28 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    Ако ги подкараме,срещу всеки може да се протестира.

  29. 29 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    [quote#3:"foxa5"]Мда, Рашидов е най-големия проблем. Тез протести нещо взеха да се обезличават, само размиват народната енергия.[/quote]
    Съгласен съм с вас. А народната енергия чезне, освен поради обективни причини и заради елементарната жлътня на медиите - тиражират се стръвно и най-големите глупости. Както в конкретния случай. Една "Фейсбук" /не е грешка/ каза!

  30. 30 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#22] от "tsvetko_51":
    Тогава се изприказваха и изписаха маса приказки, как и от кого били платени, ама и аз бях там и мога да свидетелствувам, че ме пропуснаха при плащането.

    То и аз бях там и не захлебих.

  31. 31 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Професор Вучков ли ви е вашето предложение?

  32. 32 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#12] от "Rage Against":
    реформаторско правителство трябва да покаже на всички, най-вече на българските турци, че демократичните партии дават равен шанс и старт на всички български граждани.

    ++++++

  33. 33 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    До коментар [#7] от "Мойше! Толкоз!!!":
    Във ФГВБ имало 2,1 млрд, и им трябвали още 1,7, т.е. гарантираните влогове следва да са общо 3,8 млрд.

    А Вежди-то наистина не би трябвало да е министър.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  34. 34 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#6:"Lemmy"]Само заради влоговете в КТБ ли[/quote]

    Не. Заради "цялостното му творчество" и "принос към културата"

  35. 35 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2375 Неутрално

    До коментар [#14] от "РБ шапчица":

    Скрии кибритите и запалките и не доближавай бензин. Че вече ни писна от разочаровани лузъри!

  36. 36 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Весело

    Току що Калфин каза, че аБВ може да не подкрепят кабинета

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  37. 37 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 910 Неутрално

    [quote#26:"radan_lostov"]Несъстоятелно. Рашидов беше добър министър и ще бъде. [/quote]

    Добър за кого? За кого беше добър??? Любезно настоявам за смислен отговор!


    [quote#30:"foxa5"] То и аз бях там и не захлебих. [/quote]

    Сега ни предстои всички да бъдем все някъде, на някой от ежедневните протести в следващите месеци.
    Както са писали едни от малкото захлебили при този министър на културата, креатурата Destructive Creation, ЗимаТА идва.

    https://goo.gl/8NG90J
  38. 38 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Разстроено

    РФ се самоубиха ритуално с тоя кабинет.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  39. 39 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 918 Весело

    Нека се пробват .....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  40. 40 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 581 Неутрално

    А протест срещу кандидатурата на Владито Горанов, личния приятел на Пеевски, за министър на финансите - кога?

  41. 41 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#5] от "dogwoman":


    [quote#5:"dogwoman"]Глупости на търкалета. Ако се заровите във фейсбук, толкова още "протести" ще излязат, че няма да имате място да ги опишете. [/quote]Мдаа,ама в дневник нали трябва да пробутат тези,които са срещу ГЕРБ.Че без протести някои няма какво да работят.То за някои си стана професия.

  42. 42 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#10] от "sashobal":


    [quote#10:"sashobal"]Тези дето ще протестират срещу Рашидов,да се замислят дали са направили нещо през жалкият си живот.Защото знаем,че той е направил доста.
    Защо не отида да викат срещу Бат Сали или ония с масата,който се държи като побесняло петле? [/quote]Защото най-вероятно срещу такива протестъри стои точно този,който стои зад Бат Сали и Сидерович.

  43. 43 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 910 Весело


    [quote#38:"Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)"]РФ се самоубиха ритуално с тоя кабинет. [/quote]

    Нищо бе, ето тези чичковци - www.gqrr.com - ще спретнат ново проектче. Само не са изчислили, че що-годе приемливите потенциални управленски кадри напускат България все по-бързо и както е тръгнало, след година-две ще трябва да търсят матриал сред братята роми. Може пък това да е далечната идея, знае ли човек?

    https://goo.gl/8NG90J
  44. 44 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 524 Гневно

    Главен МУЛТАК на културата?
    #ОСТАВКА!

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  45. 45 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Весело

    До коментар [#25] от "Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)":


    [quote#25:"Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)"]Когато вървяха протестите срещу Орешарски, всичко беше ок.
    Уж болшинството списващо тук се бореше срещу олигархията,[/quote]Уж се представяхте за фен на РБ/ДСБ,ама било на БСП а?!Чудя се защо стари никове,които се правеха на костовисти и изчезнаха преди няколко месеца,са се появили пак.Явно Кутев е пуснал троловете-БСП отново са се заели с това,което най-добре могат-да рушат и да подриват..

  46. 46 Профил на ndb
    ndb
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Протест скоро ще стане мръсна дума, както и реформи. Аман от популисти..

    Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!
  47. 47 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 910 Любопитно

    [quote#45:"yanne"]Чудя се защо стари никове,които се правеха на костовисти и изчезнаха преди няколко месеца,са се появили пак[/quote]

    Нерде Костов, нерде РБ?

    https://goo.gl/8NG90J
  48. 48 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    [quote#45:"yanne"]Уж се представяхте за фен на РБ/ДСБ[/quote]
    Нещо,което вие герберите не можете да вденете, е че десните са критични хора с принципи, за които сляпото обожание и целуване на подметки са чужди.
    Когато вие от герп осъзнаете, че основния инструмент и функция на демокрацията е свободата, а критиката срещу своите е висша ценност и задължение на всеки демократ, тогава България ще излезе от пост-тоталитаризма в който вие от герп - праволинейните обожатели на Бай тошовия модел я набутахте.
    Янке, разликата между тоталитаризма и демокрацията е, че при демокрацията си критичен ПЪРВО към своите.
    Докога ще се налага да се ви се обясняват елементарни принципи на демокрацията?докога?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  49. 49 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 767 Неутрално

    [quote#45:"yanne"]вно Кутев е пуснал троловете-БСП отново са се заели с това,което най-добре могат-да рушат и да подриват.. [/quote]
    Той сега като не е в НС има повече време за партизански войни.

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  50. 50 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Весело

    До коментар [#48] от "Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)":


    [quote#48:"Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)"]Нещо,което вие герберите не можете да вденете, е че десните са критични хора с принципи, за които сляпото обожание и целуване на подметки са чужди. [/quote]Добре,но какво от това,което си написал,има общо с тебе?!Ти си комуне,фен на Путин.

  51. 51 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Бъдещият (бивш) министър на културата явно ще бъде жертван, за да може другите бъдещи (бивши) калинки на ГРОБ да не бъдат. Това е положението. Няма как чивек, казал "Това ви е нацията на 1300 години, да ви е*а циганската нация" да не фокусира недоволство върху себе си.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  52. 52 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Весело

    До коментар [#48] от "Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)":


    [quote#48:"Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)"]Янке, разликата между тоталитаризма и демокрацията е, че при демокрацията си критичен ПЪРВО към своите. [/quote]Та пак да питам-тези приказки какво имат общо с тебе-ти си комуне,фен на Путин-как смееш да говориш против тоталитаризма?!"Демократ-путинофил"-няма такова нещо.

  53. 53 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Само защото е турчин...
    Ако има и друга причина то тогава половината министри трябва да се БОЙКОтират!
    Ей, няма да пораснете бе...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  54. 54 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Вежди псува под герба на България (видео)

    http://www.youtube.com/watch?v=wztv52eJhvs

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  55. 55 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#12] от "Rage Against":

    +++++++++++++
    И нека довърши тези неща, които Орешарски и екипът му забатачиха

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  56. 56 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 524 Неутрално

    А помните ли как "културата" строши носа на полицай пред Софийска Община?

    http://www.segabg.com/article.php?issueid=1712&;sectionid=1&id=00001

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  57. 57 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#50] от "yanne":
    Янке, ще коментираш ли нещо по темата за Рашидов, или си дошла да се заяждаш и да разтягаш ластици?
    пп.Доколкото не ме лъже паметта диктатора Боцко копира модела на Путин в управлението на ГЕРБ, а и куче му подари,да?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  58. 58 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#30] от "foxa5":

    Така е, но сега може и да са по-добре, протестиращите и не само да захлебят ами и скаричка да падне. Ако повечето министри бяха направили толкова колкото Рашидов може би сега щяхме да сме на друг хал.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  59. 59 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 824 Неутрално

    #азпъкискамточноВеждизаминистър!

    Насосан или не, прям или ...да, харесван или не, мултак-немултак, Вежди наистина беше добър министър и съм сигурен, че отново ще бъде.
    Накратко само:
    - опита и успя да наложи някакъв финансов ред в театрите и други културни институции. Някому може и да не е харесало как, но никой друг досега не е направил нещо по-добро и смислено;
    - ремонтира сумати театри и зали из страната;
    - първият министър, при който се откриха два нови музея - на съвременното и на социалистическо изкуство. Не ви харесват? - заповядайте да участвате в конкурс за куратори на музеите и да ги правите по-добре. Това, което го има, може да се подобрява, липсващото - йок;
    - много го плюха за т.нар. Български Лувър, но никой не му стиска да спре проекта - защото накрая нещо ще остане на мястото на изкорубената доскоро бивша МЕИ-сграда.
    Толкова за начало и като за преди кафето.

  60. 60 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    Представите на веждичката за културата стигат до уискито и пурата...
    Лошото, че и на Боце...

  61. 61 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#48] от "Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)":

    Ами при случай трябва да се научим още да се различаваме без да се обиждаме един друг, най-малкото защото е добре да можем да свършим нещо полезно ЗАЕДНО.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  62. 62 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#60] от "theanalyser":

    Хахаха! ++++

  63. 63 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#59] от "forza":

    Аз също искам Вежди#

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  64. 64 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#61] от "qvb21311044":
    С основния виновник за създаване на модела "КОЙ"- Бойко Борисов, не мога да работя съзидателно и заедно.
    Как ГЕРб ще демонтират модел,който създадоха сами?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  65. 65 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    Ма нидейти тъй, ба!
    А кой ше построи българският Лувър, а?

  66. 66 Профил на karak
    karak
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#20] от "Lemmy":


    [quote#20:"Lemmy"]Така че не ми говори как няма нищо за смукане.[/quote]
    Сори, ама такова нещо не съм писал. Смисълът на коментара ми беше, че няма много за смукане и едва ли това е мотива на човек, който иска да си върне загубите от КТБ в троен размер.
    Инак за смукане винаги има нещо и винаги ще се смуче. Въпросът е колко. Та какви са средствата в случая, който описваш?

  67. 67 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    Ами за щастие може и да не се налага лично да го правите, но десницата трябва да престане да се рита под масата. Това е за сметка на хората и им идва вече от дълго време в повече. Пък Вие - както си знаете там...

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  68. 68 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#57] от "Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)":


    [quote#57:"Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)"]Янке, ще коментираш ли нещо по темата за Рашидов,[/quote]Активираните тролове на БСП са чат от темата в статията.Така,че аз не съм се отклонил.

  69. 69 Профил на sylver88
    sylver88
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Хаха, тия рИформатори протестират срещу своето правителство, само не знам защо протестират срещу Вежди, а мълчат за Божо Икономиста?

  70. 70 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#61] от "qvb21311044":


    [quote#61:"qvb21311044"] без да се обиждаме един друг, най-малкото защото е добре да можем да свършим нещо полезно ЗАЕДНО. [/quote]Троловете нямат за цел да вършат нещо заедно.те имат за цел да разделят и да вредят.

  71. 71 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#48] от "Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)":
    ..... десните са критични хора с принципи....

    ДругарЮ и вие ли десен станахте.

  72. 72 Профил на mapto
    mapto
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    Това е линка: https://www.facebook.com/events/744093805669276/

    Явно някой не е искал да го споделя в статията.

    Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
  73. 73 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#68] от "yanne":
    Янке, нямаш какво да кажеш, видях....и затова няколко поста коментираш мен, не статията.
    След като си върла и най - креслива боркиня с комунизма, как ще коментираш съюза на ГЕРБ с Агент Гоце и АБВ?Ъм?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  74. 74 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#70] от "yanne":

    Вярно, пак се опитвам да им наливам мисли в главите, ама надали ще се засрамят

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  75. 75 Профил на karak
    karak
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#59] от "forza":

    Да не забравяме, че на Вежди му предстои разсече възела наречен НГДЕК и да изрита мутренското заведение "Планет клуб", които от 6 месеца незаконно обитават собственост на министерството без да плащат наем и спират строежа на последния етап от т.нар. Лувър. Той може и ще го направи.

  76. 76 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#10] от "sashobal":

    ++++++++++++++++++++++

    "Да,особено популярно е,когато един ненормалник се запали,да повлече крак.
    Догога ще се дава медийна изява на всички луди с кибрит?
    Тези дето ще протестират срещу Рашидов,да се замислят дали са направили нещо през жалкият си живот.Защото знаем,че той е направил доста.
    Защо не отида да викат срещу Бат Сали или ония с масата,който се държи като побесняло петле?
    Сега просто се чудят за какво да "протестират",обаче се надявам да не им се дава повод,както ни го дадохте със Свинян "

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  77. 77 Профил на carwindwrclir
    carwindwrclir
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Културата е много важна, но е повече плод на възпитание и образование, и не върви на гладно и голо! В този смисъл, по-важни са силовите министерства(на травмираните от полицейско насилие, не им е до култура), икономика и енергетика(вероятно културата може да е утешение за перманентно обираните БГ граждани), и други министерства(социална политика и здравеопазване.

    And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.
  78. 78 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Много протест, много нещо. Граждани, радвали се тихо на необичайно високи лихви в доказана пирамида яростно протестират срещу стриктното прилагане на закона. Ма, като ядахте кифтетата и смятахте с елката колко процента се прибавя към сметката ви всеки месец, тогава бяхте кротки. Днес, обаче плашите с бунтове и войни останалите, балъците , дето им се присмивахте, че си държат жалките спестявания в банки за по 4% лихва годишно.

  79. 79 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1510 Любопитно

    Много ми е интересно, що захапаха Веждито , а не Лукарски!

  80. 80 Профил на yado_san
    yado_san
    Рейтинг: 466 Неутрално

    На фейсбукарите Вежди ли им е най-големият проблем? Аз бих протестирал по-скоро срещу Владо Горанов. Не може да претендираш, че искаш да отърввш България от КОЙ, а да номинираш негова топла връзка за финансов министър,

  81. 81 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#71] от "foxa5":
    Докарахме се до положение, че всеки, който не целува подметките за Боко,може да бъде наречен свободен човек.. и затова основна заслуга имате вие от герп.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  82. 82 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 824 Неутрално

    До коментар [#75] от "karak":
    [quote#75:"karak"]Да не забравяме, че на Вежди му предстои разсече възела наречен НГДЕК и да изрита мутренското заведение "Планет клуб", които от 6 месеца незаконно обитават собственост на министерството без да плащат наем и спират строежа на последния етап от т.нар. Лувър. Той може и ще го направи.[/quote]

    Да, пропускаме и този факт - Вежди беше първият и единствен министър изгонил някой от вечните помазани наематели на апетитни столични обекти заради неплащане на наеми и опити за изнудване на министерството...

  83. 83 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 483 Разстроено

    "Не ме е страх от министъра на културата, а от културата на министъра!"

    и в този случай има защо...

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  84. 84 Профил на carwindwrclir
    carwindwrclir
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#79:"Да бе да"]Много ми е интересно, що захапаха Веждито , а не Лукарски! [/quote]

    Защото мисленето не им силна страна - енергетиката, МВР, финансите и др. са по-съмнителни фигури.

    And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.
  85. 85 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Ей, човек и на маймуна ще се направи, когато става дума за малко власт...

  86. 86 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 910 Неутрално

    [quote#82:"forza"] Да, пропускаме и този факт - Вежди беше първият и единствен министър изгонил някой от вечните помазани наематели на апетитни столични обекти заради неплащане на наеми и опити за изнудване на министерството... [/quote]

    И какво постигна като затвори едно от най-приятните кафета в София, Тобако? Посетителите му бяха по-културни от всички служители на Вежди взети заедно.

    https://goo.gl/8NG90J
  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  88. 88 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    А културата, горкичката,
    ще се прави от Веждичката...

  89. 89 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    [quote#12:"Rage Against"]реформаторско правителство трябва да покаже на всички, най-вече на българските турци, че демократичните партии дават равен шанс и старт на всички български граждани.[/quote]
    Трудна работа е равният шанс - винаги има граждани, които са по-равни от други, особено такива, които са за европейско и анадолско развитие. Освен това, съгласете се, че не може да назначим нежните половинки на всички "бих станал министър" на сладка държавна служба - агенцийки, мини- и макси-стерства, митници, гола дипломация и други такива държавни хубавини. Нищо няма да се промени.

  90. 90 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1097 Весело

    До коментар [#55] от "qvb21311044":

    тук вече ме загуби.
    нещата, които Олигарски и безименните му министри забатачиха могат да бъдат решени само ако са част от програмата "12-те подвига на Бойко" и най-вече след като убие Ахмедо-Лернейската хидра

    РЕФОРМИ !
  91. 91 Профил на carwindwrclir
    carwindwrclir
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#89:"Мърмор"]Трудна работа е равният шанс - винаги има граждани, които са по-равни от други, особено такива, които са за европейско и анадолско развитие. Освен това, съгласете се, че [/quote]

    Моите наблюдения показват, че по-равни са предимно неграмотниците обслужващи Путин и октопода, който е организира СССР в БГ.

    And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.
  92. 92 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    [quote#86:"Valeria"]И какво постигна като затвори едно от най-приятните кафета в София, Тобако? [/quote]
    Табакото пак ще работи, преотдадено е под наем....

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 524 Весело

    Сто грама култура,
    В кристална чаша,
    С лед и пура!

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  95. 95 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2806 Весело

    За една година време един файтон хора успяха да направят и думата "протест" мръсна дума (след демокрация, гражданско общество ит.н.....). Много са кадърни!

  96. 96 Профил на gerotheone
    gerotheone
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Не мога да разбера този протест! Не мога и да го приема! Бих го разбрал, ако масово хората от сферата на културата бяха организаторите и участниците на този протест! Но някой, някъде си да организира протест, защото искал нещо?!?!?
    Не знам защо аз имам повече вяра на хора, като Христо Мутафчиев, който с поведението си и думите си показа, че Вежди Рашидов става за министър на културата. Защо ли?

  97. 97 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Ето някои аспекти от "културата"... в НАРОДНОТО ЧИТАЛИЩЕ, кръстено на името на майката на Веждичката...

    Ритуално обрязаха 83 деца в читалище "Кадрие Лятифова"
    http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=742364

    Не че нещо, ама ЗА ТОВА ЛИ СА ЧИТАЛИЩАТА и това ли е БЪЛГАРСКАТА култура?

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  98. 98 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Ето една статия на Проф. Велислав Минеков, който днес напусна омерзен Реформаторския Блок:

    (Април 2013 г.)

    "...„Като министър на културата Вежди Рашидов извърши маса безобразия, които трябва да бъдат проверени от всяка гледна точка. За съжаление, средствата, с които министерството разполагаше, не бяха насочени към създателите на националната култура, а към много съмнителни зидарии и ремонти с много неясен ефект. Нещата там са наистина сериозни. Крайно време е държавата да се обърне към българските творци, но те трябва да бъдат потърсени, защото изчезнаха, стопиха се. С парите за българската култура се правят непосещаеми музеи, служат за лични отмъщения спрямо колеги, извършват се ненужни ремонти, а за други се лъже. Вместо нови керемиди, например, старите се боядисват с блажна боя, вместо подмяна на салон в Операта имаме претапициране. Примерите са страшно много и аз ще търся помощ не само от прокуратурата, за което съм готов вече с три материала. Ще търся и Агенцията за обществени поръчки и службите за борба с корупцията“, категоричен е проф. Минеков, цитиран от агенция Бгнес.

    Единият сигнал е във връзка с ремонта на паметника на Цар Освободител. Според професора там нарушенията са крещящи, сумата е 1 400 000 лева, а те са потънали. „Аз съм точно този специалист, който е изцяло запознат с всичко по проблема. И ако един ден някой представи фактура за извършени дейности по паметника, знайте, че заковаването на един пирон ще струва 300 лева. Ами Музеят на социалистическото изкуство, това е беззаконие, в което са хвърлени пари в голямата си част с неясна цел. Музеят за съвременното изкуство е несъстоял се музей, никой не го посещава, обаче пред вратата стои една жена и тя желае да ви вземе 6 лева за билет“, възмущава се той. Според неговата информация, вземането на такса за вход е в противоречие с волята на дарителя, който е отбелязал, че входът трябва да е безплатен. „Музеят не беше завършен, каквито бяха обещанията, с парите от норвежката програма, но там остана и един празен етаж без колекция. Търся допълнителна информация и за онази лувърщина, която се случи. Аз продължавам да изпитвам журналисти с въпроса дали знаят за какво се строи, но ясен отговор не съм получил. Всъщност, няма одобрен от МС концепт за това, няма проект, няма бюджет, нито проект за посещаемост. В един вестник се твърди, че се очаква поток от 3 000 посетители на ден. Аз се питам тези хора къде ще паркират и, не дай си, Боже, да им се наложи да ползват двете тоалетни или гардероб, какво ще се случи“, възмущава се проф. Минеков..."

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  99. 99 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2806 Неутрално

    До коментар [#73] от "Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)":

    "След като си върла и най - креслива боркиня с комунизма, как ще коментираш съюза на ГЕРБ с Агент Гоце и АБВ?Ъм? "

    Както и с РБ. Защо го забравяш,въпреки че си го вписал в ника си? Освен това, кажи кого предлагаш като достатъчен съюзник на ГЕРБ и РБ, за да получат 121 гласа?
    Когато нямаш какво да кажеш съществено,започваш да плюеш (нищо лично,говоря за всички). А тези салтоморталета с подготовка на уж кабинет са , за да се запази някакси самочувствието на българския избирател, който на всеки следващи избори се о.ира до все по-големи висини! Никой сериозно не вярва,че в тази ситуация е възможно стабилно правителство. И всеки има едно наум,че единственият реален изход са нови избори.



  100. 100 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#81] от "Cherrie/Боко и другите му три глави(РБ/АБВ/ПФ)":

    Комуне, всеки може да ти прочети коментариите и да си направи изводите. Знам, че вие комунетата много обичате да хвърляте разни думи като свобода, равенство и братство, ама идващи от вашите уста са въздух под налягане.
    Моите коментари също са на сайта и могат да бъдат прочетени, всеки може да си направи извода аз какъв съм. Аз се гордея, че съм десен човек, а вас комунетата, дали явни или не, мога само да съжалявам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK