Ако няма съдебна реформа, Реформаторите излизат от властта, заяви Радан Кънев

Ако няма съдебна реформа, Реформаторите излизат от властта, заяви Радан Кънев

© Анелия Николова



Ако не се състои реформа в съдебната система, Реформаторският блок ще излезе от управлението. Това обяви в ефира на БиТиВи лидерът на ДСБ и съпредседател на блока Радан Кънев.


"Все пак има единодушие сред всички партии в управлението за важността на тази реформа. Ако не съберем мнозинство за тази реформа, няма да съберем и за нищо друго", допълни той.


Той критикува поведението на партньори в Реформаторския блок заради публичния начин, по който се разрешават вътрешно коалиционни въпроси. Кънев не посочи имена, но се разбра, че има предвид писмото на Движение "България на гражданите" до медиите в четвъртък вечер, в което се казва, че без да има резултати от реформите, не е продуктивно да се провежда съюзен конгрес на Реформаторския блок.




"Надявах се този тип неща да ги решим тихо помежду си. В нашите ръце е съдбата на образованието и на здравеопазването и важните въпроси към Реформаторския блок са по тези теми", подчерта Кънев. "Една раздробена политическа сила, която се занимава със себе си и публикува глупости – тя е калпава да направи реформи и докато не се оправи, ще остане калпава да прави реформи", допълни още Радан Кънев.


"И прокурорите си нямат доверие, но не си пускат писма всеки ден", допълни още той.


"Един от най-големите ужаси на управлението е, че системите на образованието и здравеопазването се ползват като политически мрежи", посочи още Кънев, коментирайки ресорите, за които отговарят министри на Реформаторския блок.


"Когато една нация е здрава и образована, когато съдът е съд, а бизнесът е освободен от административни тегоби, тогава тази нация става богата", посочи още съпредседателят на блока.


Радан Кънев определи откраднатия тефтер на Филип Златанов, веществено доказателство по важно дело за търговия с влияние, като "технология на злоупотребата с власт".


"Властта не е лошо нещо. Злоупотребата с властта обаче е лоша и съпътства живота ни от десетилетия. Тефтерът показа как една добра институция като Комисията за установяване и предотвратяване на конфликт на интереси е притисната да решава лични проблеми, а не проблемите на хората – много тревожен сигнал", коментира депутатът.


По този казус Кънев смята, че той подсказва за "много тревожна форма на организирана престъпност".


По думите му, независимо за какво става дума в случая, са необходими "технически и политически действия". Първите са свързани със съхраняването и транспортирането на веществени доказателства, а вторите – със злоупотребите с власт. "Те няма да спрат, докато не бъдат реформирани ДАНС, прокуратурата, съда. Дотогава няма да спрат нито кражбите на тефтерчета, нито на милиони наши пари", смята Кънев.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (140)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 919 Неутрално

    Радан Кънев е единствения адекватен политик в момента в България.

  3. 3 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 676 Весело

    А, да видим как ще се разбере Радан с госпожа Кунева.
    Не е, като да не съм се опитал да му кажа

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  4. 4 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Ама много лош тоз раданчо...само не разбрах от чие име говори...

  5. 5 Профил на today
    today
    Рейтинг: 912 Неутрално

    Изцяло съм за реформите, но нека да са обмислени, а не на комсомолски принцип!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  6. 6 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1675 Неутрално

    Подкрепям всяка дума казана от Радан Кънев.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  7. 7 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 4432 Неутрално

    Точно така. ГЕРБ да е наясно.

  8. 8 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#2:"kirsner"]Радан Кънев е единствения адекватен политик в момента в България.[/quote]

    Точно обратното. Възможно най неадеквантният. Никакво влияние, дори в т.н. РБ, пък иначе изхвърляние всеки ден.

  9. 9 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2206 Неутрално
  10. 10 Профил на Истината - "езикът на омразата"
    Истината - "езикът на омразата"
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Ето това е приказка.

    Работата е там, че ГЕРБ няма да допуснат истинска реформа. Вече го казаха - промени в конституцията няма да се правят.

    Molossian: Желанието на международния модерен другариат за равенство между нормалността и извратеността създаде чудовища.
  11. 11 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 515 Разстроено

    "Ако няма съдебна реформа, Реформаторите излизат от властта, заяви Радан Кънев"

    Господин Кънев, Вие може и да го вярвате това, но партньорите Ви КукуВице и Дяланият Камък съм сигурен, че са на друго мнение. За тях министерските постове са най-важното и това дали има или няма реформи е абсолютно без значение. Така че по-добре не казвайте голяма дума, както изцепката, че няма да подкрепяте Бащицата за втори мандат, че може пак да ви се наложи да правите "компромис" скоро време, когато реформите забуксуват. А те, че ще забуксуват е от ясно по-ясно.

  12. 12 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    Ха, така и за ББ каза, а то какво стана.

  13. 13 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 565 Весело

    Дам, кукувичето яйцето е снесено.
    Радане, ще го мътиш ли?!!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  14. 14 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#10:"Сър Пичук"] Вече го казаха - промени в конституцията няма да се правят.[/quote]

    Е как да направят като нямат необходимото мнозинство от две трети? Колко имахте по математика в прогимназията?

  15. 15 Профил на dinozpo
    dinozpo
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Каквa e рeформата, която иска да прави?.Защо нe я обясни по простому, защото ако e "сeдни, за да сeднa" няма смисъл. То и сeга има закони , ама нe сe спазват. Съдиитe са нeсмeняeми, за какво ставa въпрос? Иска да овладee ВСС или какво?

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Всичко за реформите зависи от Герб и лично от Боко.

  18. 18 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Очаквам Лукарски да стане най-върлия защитник и агитатор за съдебната реформа, сакън да не му секнат радостта, че е станал министър.

  19. 19 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Кънев е единствената ми надежда, че в българската политика честта и морала не са празни понятия. Дерзай, Радане!

  20. 20 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#15:"dinozpo"]Каквa e рeформата, която иска да прави?.[/quote]

    И на него собстевно не му е ясно...важното е да се плямпа...в самата думичка реформа има нещо мистично, това стига

  21. 21 Профил на Ivaylo Ivanov
    Ivaylo Ivanov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Радан тропна с крак на Кунева. Поздравления за търпението, но крайно време беше.

  22. 22 Профил на pp90
    pp90
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Тая Кунева да се маха!

  23. 23 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    Радан продължава с предизборното говорене и политиката "не съм от тук и съм за малко". Имате министър, имате депутати, правете я тази реформа, какво само дрънкате.

    Няма шики-мики.
  24. 24 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    До коментар [#21] от "Ivaylo Ivanov":
    Наистина е търпение! Защото кукувицата си кука за тояжка от дълго време!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  25. 25 Профил на away
    away
    Рейтинг: 402 Неутрално

    само така ,крайно време беше да удариш здраво по масата !

  26. 26 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 4432 Неутрално

    До коментар [#21] от "Ivaylo Ivanov":


    [quote#21:"Ivaylo Ivanov"]Радан тропна с крак на Кунева. [/quote]
    Тя си го премести в другия крачол..

  27. 27 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    До коментар [#23] от "Костозомби заразено с костококи":
    И какви са му правомощията на тоя министър и как се прави тая реформа знаеш ли?
    Какво може да направи министърът, например - срещу мафията в прокуратурата?

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  28. 28 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    И каква точно съдебна реформа искат да правят. Да сложат още един главен прокурор ли... или какво - да го кажат и напишат...

  29. 29 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1700 Любопитно

    До коментар [#26] от "Съветник":
    Премести КАКВО!?
    Винага съм я подозирал... но все пак - КАКВО премести?

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  30. 30 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    До коментар [#22] от "pp90":
    Те избирателите отдавна са я отсвирили, но тя пак пропълзя - че и зам.-министър стана.
    Школата си е школа!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  31. 31 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#17] от "dobrich":

    За съжаление , зависи само от него .

  32. 32 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#28:"Хи-хи"]И каква точно съдебна реформа искат да правят. Да сложат още един главен прокурор ли... или какво - да го кажат и напишат...[/quote]

    Не рабрахте ли, не знаят, дори понятие си нямат. Оттук и цялото безмислие раданчово. Да се споразумеели за съдебна реформа,каква реформа? По принцип реформа!

  33. 33 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Някой от проектите на реформаторите, поне за мен, са много амбициозни. Но без установяване на справедливост и Върховенство на закона, цялата нация ще бъде стегната в безжалостната хватка на монополите. Да не говорим за непоносимата битова среда, в която ще потънем. Ще станем Дивия запад в 21 век. Там, където свърши законът, започва самоправството. Това е много, много опасна тенденция. Правилно Радане. Това е вашият етикет.

  34. 34 Профил на away
    away
    Рейтинг: 402 Любопитно

    това са двата варианта ,или бързи и радикални реформи или излизане на РБ от власта ,падане на правителството и избори до дупка /до сформиране на силно реформоторско мнозинство /

  35. 35 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 4432 Неутрално

    До коментар [#29] от "virtual brain":


    [quote#29:"virtual brain"]Премести КАКВО!? [/quote]
    Тропането с крак е метафора...
    Преместването в другият крачол - също.
    Много ли е сложно, когато ти се отговаря по същият способ?

  36. 36 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 796 Любопитно

    Малкия Гаргамел е зинал да излапа всичките сини смърфове...
    Ама все ми се чини, че ще му се разбягат под носа.
    Апропо, кой го е упълномощил да говори от името на цялото РБ?
    Нали подаде оставка като говорител?

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  37. 37 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3179 Неутрално

    Без реформи крепенето на правителството е вредно за всички.По-добре на избори!

  38. 38 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 845 Любопитно

    [quote#17:"dobrich"]Всичко за реформите зависи от Герб и лично от Боко. [/quote]
    Що така бе батеее?

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  39. 39 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 4432 Весело

    До коментар [#30] от "virtual brain":


    [quote#30:"virtual brain"] зам.-министър стана. [/quote]
    Толкова си се разпенил, че чак и постовете обърка. Вицепремиер стана.

  40. 40 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    Защо не стана министър на правосъдието и да направиш тази реформа, измъкна се като мишка и сега от чие име се изказаш?
    Нито е политик, нито е адекватен,говорител на командира

  41. 41 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Имам чувството, че обединилата се конформистка маса от управляващата коалиция ще се опита да изкара Радан Кънев, Петър Москов и други техни съмишленици някакви неадекватни борци с вятърни мелници, за да ги изтика настрани с техните стремежи към реформи и да продължи да си властва необезпокоявана. Още повече, като гледам, населението също не се е затичало масово да иска реформи.

  42. 42 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Как "Ако"?
    Няколко дена пазърлъци се спазарявахте и сега "Ако"!!!!
    Раданчо, не се прави на СДС-ар,чичовата! Ядохме ги... вече техните.Нямате право на грешка!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  43. 43 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#37] от "Трябва съдебна реформа":
    Избори и после, сбогом Гертино, основна цел на командира с червените лампази

  44. 44 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Крайно време е управляващите партии да започнат да внасят в парламента техните проектозакони относно съдебна реформа, реформа на образованието, икономиката, финасите и т.н., за види народа, че наистина искат и знаят как да проведат реформите...

  45. 45 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    До коментар [#35] от "Съветник":
    Ясно! Кунева си го премести в другия крачол... Метафора.Хмм. Добре.
    Ако прибавим и малко хипербора - само да внимава, другарката, да не си го хакне отзад!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  46. 46 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Значи "евала" ти казвам Кънев!Сериозно!Върти ножа до дупка!

  47. 47 Профил на Ivaylo Ivanov
    Ivaylo Ivanov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#26:"Съветник"] Тя си го премести в другия крачол.. [/quote]
    Разликата в половете настрана, но не стане само като с Путин, на който му се подпалиха панталоните да си го мести вече.

    По бТВ Радан каза, че който не е съгласен да се избере лидер на партията на конгрес рано догодина, не иска реформи. Преломна точка в поведението му и за първи път тактично поставя под въпрос участието на ДБГ (или поне на Кунева) в блока.

  48. 48 Профил на away
    away
    Рейтинг: 402 Весело

    радан със сигурност е вдигнал кръвното на БОКУ / боце и куку /

  49. 49 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Дори и да напуснете вие, кривоустата ще се натиска до последно ! Така, че - бой до края за да докажете, че сте единствените свестни политици в момента.

  50. 50 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#23:"Костозомби заразено с костококи"]Радан продължава с предизборното говорене и политиката "не съм от тук и съм за малко". Имате министър, имате депутати, правете я тази реформа, какво само дрънкате. [/quote]
    А ВИЕ какво ще правите? Освен познатото потъпкване на всеки един закон в републиката и опоскване на резерва като миналия път...
    Изключително крадлива и некадърна пасмина, иначе казано ОПГ "ГЕРБ".

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  51. 51 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1700 Весело

    До коментар [#39] от "Съветник":
    "Толкова си се разпенил, че чак и постовете обърка. Вицепремиер стана."
    ----------
    Обърках ги, вярно. Но ме разбра, нали? Както и аз разбрах за съдържанието на крачолите на Кукувицата... Но си питам.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  52. 52 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#47:"Ivaylo Ivanov"]По бТВ Радан каза, че който не е съгласен да се избере лидер на партията на конгрес рано догодина, не иска реформи. [/quote]

    Ама моля ви се реформите нямаше ли да бъдат в съдебната система или просто сме свидетели на една евтина игричка за власт?

  53. 53 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#50:"jokataa"]Изключително крадлива и некадърна пасмина, иначе казано ОПГ "ГЕРБ".[/quote]

    Хммм вие на жена си така ли говорите? Щото една коалиция е като един брак.

  54. 54 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    [quote#15:"dinozpo"]Каквa e рeформата, която иска да прави?.Защо нe я обясни по простому, защото ако e "сeдни, за да сeднa" няма смисъл.[/quote]


    "Сто пъти" вече е обяснявано!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  55. 55 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Браво Радане!
    Респект!!!
    За това гласувах за ТЕБ!

    ...
  56. 56 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2933 Неутрално

    Радан няма моралното право да говори за съдебна реформа след като страхливо избяга от отговорността той да я прави. Да се заема с реформата на операта, с тези музикални способности може и да направи нещо.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  57. 57 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#54:"Rim"]"Сто пъти" вече е обяснявано![/quote]

    Къде? В кварталния клуб на дсб?

  58. 58 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 796 Весело

    До коментар [#53] от "wallenstein":

    ВИЕ отново с мен се занимавате. Нали вчера вече уточнихме, че имате, да го кажем така - визионерски способности, така че не ме питайте. Трябва да ги усещате тези неща, ако пък изпитвате временни затруднения поради магнитните бури, обърнете се към Унилсън...

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  59. 59 Профил на Ivaylo Ivanov
    Ivaylo Ivanov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#52:"wallenstein"] Ама моля ви се реформите нямаше ли да бъдат в съдебната система или просто сме свидетели на една евтина игричка за власт? [/quote]
    Как оценяваш шансовете за реформи, при положение че Кунева върти интриги в единствената партия в парламента, която целенасочено натиска за тях? Не беше най-правилния изказ на Радан, но който трябваше го разбра.

  60. 60 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#56:"Fred"]Радан няма моралното право да говори за съдебна реформа след като страхливо избяга от отговорността той да я прави.[/quote]

    Едно е да искаш, друго е да можеш.раданчо горкият е толкова неадекватен, че повече няма накъде. Реформа, реформа...и преди няколко дена се сети, че няма как да събере две трети мнозинство. На това как му се вика?

  61. 61 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Какви реформи при това Нещо, което някои наричат подвеждащо "правителство"!? Какви реформи, освен в полза на Мафията и Олигархията, които са зад това Нещо на Борисов, при положение, че само 25% от българските избиратели се представляват от това Нещо!?

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  62. 62 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#59:"Ivaylo Ivanov"]Как оценяваш шансовете за реформи, при положение че Кунева върти интриги в единствената партия в парламента, която целенасочено натиска за тях? [/quote]

    Нека да изясним нещо. Каква Кунева? Преди няколко дена същият този раданчо сподели пред медиите, че съдебната реформа трябва да започне с конституционни промени. Как ще стане това?

  63. 63 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    [quote#60:"wallenstein"]Едно е да искаш, друго е да можеш.раданчо горкият е толкова неадекватен, че повече няма накъде. Реформа, реформа...и преди няколко дена се сети, че няма как да събере две трети мнозинство. На това как му се вика? [/quote]


    Абе вие наистина ли сте толкова тъпи или само се правите на такива?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  64. 64 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    [quote#30:"virtual brain"]но тя пак пропълзя - че и зам.-министър стана. [/quote]
    Зам' премиер За другото в коментара ти съм съгласен
    [quote#30:"virtual brain"]Те избирателите отдавна са я отсвирили, но тя пак пропълзя - че и зам.-министър стана.
    Школата си е школа! [/quote]

    До коментар [#30] от "virtual brain":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  65. 65 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 827 Неутрално

    До коментар [#60] от "wallenstein":

    А вие не искате реформи, нали? На вас си ви харесва така. Слънцето начело, прокуратурата се ослушва, асфалт нашироко, нашите фирми край асфалта, за другите пари няма - пенсиите да си гледат работата. Колко още време мислите, че ще изкарате така? По-малко ще бъде от предишния мандат. И пак други ще са ви виновни.

  66. 66 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 447 Весело

    [quote#2:"kirsner"]Радан Кънев е единствения адекватен политик в момента в България. [/quote]

    Наистина, е един от много малкото!!! А ти днес кво? Не си на работа, а?!

    ...
  67. 67 Профил на democracyforever
    democracyforever
    Рейтинг: 402 Весело

    Те трябва да решат 5 или 7 партий са в Реформаторскиа блок. След това да се слеят в една партия.

  68. 68 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Докато Борисов И Цветанов са в политиката и Г"Е"РБ е "първа" политическа сила, реформи в полза на хората не може да има. Борисов е застраховката на Доган за безгрижен живот. Борисов е протеже на Доган. Доган направи Борисов популярен. Доган направи охранителя Борисов главен секретар на МВР и генерал-лейтенант.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  69. 69 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1700 Весело

    До коментар [#64] от "Мойше! Толкоз!!!":
    Да де, да. Поправиха ме. Поправих се.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  70. 70 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#65:"murttle"]А вие не искате реформи, нали?[/quote]

    Писна ми от плямпала. Искам конкретика, искам да чуя, първо, второ, трето....с това общо, ще правим реформи докъм кривата крушя ще я докарате.

  71. 71 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Една раздробена политическа сила, която се занимава със себе си и публикува глупости – тя е калпава да направи реформи и докато не се оправи, ще остане калпава да прави реформи

    Това като го писах сутринта ми наминусиха хиляда минуси , сега като го казва Радан - евала бе бате. Нака ДСБ се докаже че може поне да управлява, да видим какво ще направи Москов (най-уважавания от мен в ДСБ), нека се заслужи това име реформатори, пък тогава да се карат кой да води дружината.

  72. 72 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 796 Любопитно

    [quote#53:"wallenstein"]Щото една коалиция е като един брак. [/quote]
    Засърбяха ме пръстите, та да кажа още нещо.
    Тц, грешка. Коалицията в политиката е (уж) вървене в една посока, с общи цели. Няма чувства, няма любов, какъв брак тогава?!

    А и както близката история ни подсказва, не Радан пи кафе с агент на ДС Павел, нито пък се среща пак на кафе, (има някакава мистична сила пиенето на тази напитката изглежда...) с Пеевски (Горанов).
    Нито пък има над тридесет документирани срещи на шест очи (с кого... пак с Пеевски и в присъствието на Цацаров) в сградата на НС в непълния мандат на ГЕРБ за разлика от осъден на първа инстанция престъпник неин зам. председател.

    При тези факти е повече от ясно, че "еврогражданята" нямат никакво намерение да правят каквито и да било реформи и където и да е, предстои да видим дали РБ ще имат необходимите аргументи, смелост и сила да ги "побутнат", та белким "узреят"...

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  73. 73 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2104 Неутрално

    "Ако не съберем мнозинство за тази реформа, няма да съберем и за нищо друго", допълни той."

    прав е, Боцко вече подхвана обичайното клинчене

  74. 74 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#23] от "Костозомби заразено с костококи":

    Ти само сеир ли искаш да гледаш. Те са само на 5 дни министри, спокойно и до реформите ще се стигне.

  75. 75 Профил на Todor Ivanov
    Todor Ivanov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#34] от "away":

    "това са двата варианта ,или бързи и радикални реформи или излизане на РБ от власта "
    Правилно, но първо тези реформи трябва да се конкретизират и популяризират сред обществото. Договореното в "Програмната декларация" звучи прекалено общо, а конституционни промени на този етап явно са невъзможни. Ако РБ е искрен в решимостта си за промени в правосъдната система трябва да настоява за ясна програма за реформи и промени, които могат да се реализират с обикновено мнозинство.

  76. 76 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#72] от "jokataa":

    Приемам аргументите ви, но тогава следва логичниат въпрос, след като тези неща бяха известни на раданчо, какъв го дири до огнебореца.

  77. 77 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Ако няма съдебна реформа, Реформаторите излизат от властта, заяви Радан Кънев

    А пък ние излизаме този път със сопите.

  78. 78 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#17:"dobrich"]Всичко за реформите зависи от Герб и лично от Боко.[/quote]

    И колко силно ще го млатят с гьостерицата от Брюксел.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  79. 79 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    да изборите минаха проектозакон ли е внесъл, или само приказва. Предлага реформите и се гласуват ако не минат се изтегля другото са локуми

  80. 80 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Всяко изречение е на място.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  81. 81 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    [quote#55:"blurred"]Браво Радане!
    Респект!!!
    За това гласувах за ТЕБ! [/quote]

    ++++ казаха мисля Красимир Велчев го питаха дали е вярно, че Радан Кънев е внесъл проектозакон за лустрацията и той потвърди пред Димитър Цонев мисля беше.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  82. 82 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#81] от "Танас":

    той промените в закона за СС да внесе не да сеи оплаква че нямало съдебна реформа

  83. 83 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 796 Любопитно

    До коментар [#76] от "wallenstein":

    А като седим отстрани и викаме или "Давай"/"Долу" в зависимост от политическите си пристрастия какво ще се промени? И каква алтернатива има - да чакаме ГЕРБ да изчезне, че да му седнем в стола?
    Да, големият въпрос, по който се спори на всички фронтове си остава - а именно, че Бойко Борисов продължава да е толкова силен като подкрепа и изборен резултат, че е безсмислено някой да пробва да му "извива ръчичките", опитвайки се да му наложи своята визия за пътя на държавата. Можеш да опиташ и да се провалиш, но ако и това не направиш, ще си се провалил със сигурност. Още по-лошо - ще си се провалил предварително.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  84. 84 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#23:"Костозомби заразено с костококи"]Радан продължава с предизборното говорене и политиката "не съм от тук и съм за малко". Имате министър, имате депутати, правете я тази реформа, какво само дрънкате.[/quote]
    И аз съм на това мнение. Обосновка: това, което казва по-долу е предизборно, а сега звучи популистко изказаване, някак инфантилно.
    "Когато една нация е здрава и образована, когато съдът е съд, а бизнесът е освободен от административни тегоби, тогава тази нация става богата"
    А позицията му за тефтерчето :
    "Радан Кънев определи откраднатия тефтер на Филип Златанов, веществено доказателство по важно дело за търговия с влияние, като "технология на злоупотребата с власт".
    Тефтерът показа как една добра институция като Комисията за установяване и предотвратяване на конфликт на интереси е притисната да решава лични проблеми."
    Той директно приема, че изложеното в ОРИГИНАЛА на тефтерчето(което беше удобно откраднато) е доказана истина и по този начин подмолно "подхлъзва" коалиционния си партньор в лицето на ГЕРБ.
    Това е по-скоро позиция на политик в ОПОЗИЦИЯ г-н Кънев.
    На скрити лимонки ли ще си играем или ще работите. Превърнахте се в медийни палячовци.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  85. 85 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#82:"1001"]СС[/quote]

    Я преведи, че нещо не уденАх що е това.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  86. 86 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1576 Любопитно

    До коментар [#76] от "wallenstein":

    въпроса е друг като иска реформа къде са предложения за промяна на законодателството или от приказки ще го докарваме

  87. 87 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#85] от "Танас":

    Съдебна система

  88. 88 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Браво на Радан Кънев - усети хлъзгавото поведение на свои съпартийки!
    Без строга съдебна реформа всичко се обезсмисля,така че по-добре РБ да взима бързи решения и ако се наложи - да напусне правителството и НС.

    Tony
  89. 89 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#85] от "Танас":

    ти остави мен за СС - Съвета за сигурност на ООН ме баннаха за 1 седмица

  90. 90 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#83] от "jokataa":

    Може би да сте прав, макар да мисля, че раданчо не е в позиция да извива ръце. Ако продължим с аналогиите, то е все едно да се съгласите да станете заврян зет, а после да се пробвате да определяте накъде да вървят нещата.

  91. 91 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 795 Гневно

    "По този казус Кънев смята, че той подсказва за "много тревожна форма на организирана престъпност"."

    Крайно време е за СМЯНА НА ПАРАДИГМАТА!!! МАФИЯТА Е ДАДЕНОСТ, още повече че в България МАФИЯТА ПРИТЕЖАВА ДЪРЖАВАТА! Да се напишат Закони които отчитат тази реалност и ефективно й противодействат!!!

    "Дотогава няма да спрат нито кражбите на тефтерчета, нито на милиони наши пари", смята Кънев."

    МИЛИАРДИ!!!

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  92. 92 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 476 Неутрално

    [quote#86:"1001"]въпроса е друг като иска реформа къде са предложения за промяна на законодателството или от приказки ще го докарваме[/quote]

    Именно. Засега сме на ниво приказки на пазара, пардон...в парламента.

  93. 93 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    [quote#0:"заглавието"] Ако няма съдебна реформа, Реформаторите излизат от властта [/quote]
    Бих допълнил:ако ще я прави Цветанов-също.

  94. 94 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#28:"Хи-хи"]И каква точно съдебна реформа искат да правят.[/quote]

    Ти малоумен ли си или се правиш на такъв? Месеци наред обясняваха и по телевизии и по радия, ама то гледаш мачове и Слави Трифонов и слушаш чалга пък сега се присещаш нещо да питаш.

  95. 95 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 604 Неутрално

    В какъв сос искаш реформата, Радан Кънев ??? ...

  96. 96 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1423 Любопитно

    [quote#45:"virtual brain"]Ако прибавим и малко хипербора[/quote]
    Умни, интелигентни, коалиционни партньори на ГЕРБ... а пък такива груби грешки...

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  97. 97 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#89] от "1001":

    ШЪ тЪ БАНят я като пишеш Съдебна Система а то е Съдебна Власт.
    Система са само милиционерЕте в МВР така са ги учили от време оно така си го и карат и там трЕбе една яка чистка.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  98. 98 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Радан пак се изхвърля. Той е председател само на ДСБ и не може да говори за целия блок. Ако неговите 5-6 депутати напуснат управляващата коалиция, тя пак може да управлява. Не ми се вярва Кунева и Лукарски да напуснат министерските си позиции заради тоя Сърдитко Петко. А и от ДСБ депутатите надали всички ще му уйдисат, та може накрая само той да напусне коалицията.

  99. 99 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#88:"Free person"]
    Без строга съдебна реформа всичко се обезсмисля,така че по-добре РБ да взима бързи решения и ако се наложи - да напусне правителството и НС.[/quote]
    И какво, да хванат гората и с нелегални "бойни" единици да борят мафията ли.
    Това Правителство е кауза само по себе си. Ако не се държат и работят заедно да постабилизират държавата до една година, ще се провалят като държавници и БСП и ДПС доволно ще потриват ръчички зад кулисите.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  100. 100 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 684 Неутрално

    А дано,малка искричка...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK