Автобуси ще возят пътниците на БДЖ между Айтос и Нова Загора

Автобуси ще возят пътниците на БДЖ между Айтос и Нова Загора

© Юлия Лазарова



Спира се движението на влакове между железопътните гари по отсечката Айтос-Нова Загора, докато приключи ремонта на трасето и се възстанови главната сигнализация и сигнално-охранителната техника, каза днес министърът на транспорта Ивайло Московски. Отсечката е дълга 80 километра и по нея има девет гари.


До решението се стигна, след като вчера поради човешка грешка, допусната при ръчното управление на насочването на влаковете, едва не се стигна до сблъсък на две пътнически композиции.


"Смятаме, че до месец и половина ще бъде възстановена главната сигнализация и сигнално-охранителната техника в тези девет гари. Утре предстои среща с консорциума, изпълнител на проекта, чието основно задължение е за транспортиране. Не може да си позволим и минимален риск, каза министърът пред журналисти.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    а пак ли ще могат да се качват без билети?

  2. 2 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    И после да пуснат влака-стрела...

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  3. 3 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Ако се подпали автобус, бдж ще осигури ли каруци?

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3529 Неутрално

    Липсата на държавност ще прави националните инфраструктури все по-трудни и за преминаване и все по не възможно да им се финансира на поддръжката!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2034 Весело

    "Смятаме, че до месец и половина ще бъде възстановена главната сигнализация и сигнално-охранителната техника в тези девет гари."Ех,Московски.В Железницата няма второстепенни и главни сигнализации.Някой чиновник те е излъгал,да се усвоят едни пари,пак.

  6. 6 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    шшш, как не могат да орпавят една стрелка бе?
    Ми то ако всеки пилот, военен, полицай, хирург така вземе да не може елементарни работи??
    Какво имат да парвят господата на гарата по цял ден освен да обръщат по две стрелки три пъти на ден?? Голяма компетенция, голям труд разбираш ли!

    В Русия съм! В Русия съм!
  7. 7 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Разстроено

    Това с "почти сблъсъка" се случи точно три пъти през последните две-три седмици.
    Мисля, че заслужават добра дума машинистите, които навреме са успели да реагират на опасността, действайки ВЪПРЕКИ системата.
    Ако нещо беше станало, имената им щяха да висят на стената на позора.
    Понеже се е разминало, не заслужават дори да ги споменем. Така ли?

    Доброто е заразно
  8. 8 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Пак ще е без билети и натоварени влакове.
    Не че няма в Германия такива ремонти на железопътната линия и транспорт с автобуси. Но са много по-добре организирани.
    Аз имах закъснение от 30 минути в България при такава смяна, немската железница директно ми издава билет за всички влакове, независимо дали пътнически или експресни. Иначе трябва да ми възстанови цената на билета, не съм се интересувал до колко, и няма да е само 100%.

    Es muß Geld fließen!
  9. 9 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Бях забравил колко зле бяха управлявани железниците по времето на ГЕРБ І-ви! Е, днеска етническия ром г-н Московски побърза да ми припомни!

  10. 10 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 418 Неутрално

    И от къде ще си купуват пътниците билет? От касите на БДЖ или от автогарата?

  11. 11 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Статията можеше да звучи и така: По заповед на министъра на транспорта Ивайло Московски се прекратява движението на влакове към Бургас, както и на влакове от Пловдив и Стара Загора към Варна! Евала на тоя! Просто с такива "управници" война ни не трябва. Сами ще се затрием!

  12. 12 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Наистина е по-добре БДЖ да извозва пътниците в автобуси в тези участъци,за да не се допускат катастрофи.Навярно билетите за влака ще са валидни и за автобусите.
    Макар че звучи абсурдно в 21-ви век да се случват такива неще почти ежедневно тук.

    Tony
  13. 13 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Понеже Ви виждам, че сте млади и зелени и не знаете как БДЖ извозва пътници с автобуси ще ви обясня. В конкретния случай влака тръгва от Бургас. Кара си до Айтос по разписание. Там спира. Пътниците слизат и се качват на автобуси, които БДЖ е наело и чакат до самата гара. После тези автобуси тръгват към Нова Загора, но не директно а се отбиват и спират на всяка гара между Айтос и Нова Загора на която спира влака. Ако да речем пътуваш Бургас - София се налага да прехвърляш чантите един път на автобус и втори на влак. Сами си представете колко хора ще го правят!

  14. 14 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 538 Неутрално

    [quote#9:"wds23355772"]Бях забравил колко зле бяха управлявани железниците по времето на ГЕРБ І-ви! [/quote]

    При БСП бяха винаги наред. БСП-то има доста години управление от края на комунизма, и въпреки това статуса на най-бедната държава в ЕС.
    Не обичам да сравнявам, но Адолф Хитлер при 4-годишното си първо управление успява да повиши доходите на средният немец(чужденците ги изгонва в чужбина, тоест турците в Турция, затова има на турски понемчена дума heimatlos) двъ пъти, а е било криза в Щатите, голямата депресия.Това не е попречило, икономиката на Германия да расте.

    Es muß Geld fließen!
  15. 15 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Турците твърдят, че само и само заради турците, икономиката на Германия е растяла с 9% годишно през 1960-1975 г. Понеже са работили евтино тогава. Всеки сам да реши, дали е истина или лъжа, това мислят турците

    Es muß Geld fließen!
  16. 16 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1202 Неутрално

    С тоя министър железницата няма да се обслужва от влакове.

  17. 17 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4283 Неутрално

    До коментар [#7] от "dogwoman":

    ,,Това с "почти сблъсъка" се случи точно три пъти през последните две-три седмици.
    Мисля, че заслужават добра дума машинистите, които навреме са успели да реагират на опасността, действайки ВЪПРЕКИ системата. ,,

    Взеха си поука от гара Калояновец и сега на влизане в тия гари намалят до 15 км. ч. без да гледат какво показва светофора, транзит или отклонение. Защото тогава при гара Калояновец светофорната сигнализация бе виновна и насмалко да обвинят машинистите

  18. 18 Профил на zapp
    zapp
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Извода е един-влаковете станаха опасни.Явно там кравата се дои
    с опасно безразсъдство.И то не е от вчера.Не ползвайте този вид транспорт, така хем ще оцелеете , хем ще повлияете за неговото оправяне или фалит.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK