"Ранобудните студенти" организират протест срещу назначаването на Бинев, Сидеров и Пеевски

"Ранобудните студенти" организират протест срещу назначаването на Бинев, Сидеров и Пеевски

© Надежда Чипева, Капитал



Днес "Ранобудните студенти" организират пореден протест срещу назначаването на Волен Сидеров за заместник-председател на парламентарната комисия по външна политика, избирането на Делян Пеевски за член на парламентарната комисия по икономическа политика и туризъм и избирането на Слави Бинев за председател на парламентарната комисия по културата и медиите.


Протестът е насрочен за 18 часа пред централния вход на СУ "Св. Климент Охридски" на бул. "Цар Освободител".


Ето какво още се казва в адресирана до министър-председателя и народните представители декларация на "Ранобудните студенти":




1. Непоносимо е за нас Волен Сидеров – човекът, чиито дипломатически изяви през последните години могат да се запомнят с боя пред джамията "Баня Башъ", скандала на летището във Франкфурт, скандала в ресторанта в Брюксел, скандала с френския дипломатически служител на летището във Варна, "европедерастията" и т.н. да бъде част от комисия по външните работи. Това би било унижение за образа на България пред света. Волен Сидеров неведнъж е показвал неуважение към българския парламент, европейските институции, полицията, медиите, гражданите, чуждестранните делегации, а неколкократните му злоупотреби с положението на народен представител правят още по-абсурдно избирането му на толкова важен пост. Така направеният избор е точно толкова нелеп, колкото председателстването на комисията по парламентарна етика в предишното народно събрание, и следва да завърши по абсолютно същия начин – с незабавна смяна!


2. Непоносимо е за нас № 10 – Делян Пеевски, да бъде допуснат до комисията по икономическа политика и туризъм или до каквато и да е друга комисия оттук нататък.По възможност и до Народното събрание. Не е нужно отново да ви казваме "защо"! Настояваме за неговата незабавна смяна!


3. Абсолютно неприемлив е изборът на Слави Бинев за председател на парламентарната комисия по култура и медии. Изборът му е показателен за пълната незаинтересованост на депутатите от културното и моралното развитие на нацията. Освен поредна подигравка с българската култура и родните медии, назначението е и унижение за всеки един себеуважаващ се журналист или културен деец.


Биографията на въпросния господин по никакъв начин не е свързана с развитието на българската култура, освен с ръководството на няколко известни чалготеки, възползващи се от духовния упадък на нацията за лесно и бързо изкарване на пари. Освен опитa за нахлуване в Българската национална телевизия и ксенофобските му изказвания, Бинев няма друга запомняща се връзка с медиите.


Питаме: Пред този човек ли трябва да отговаря цялата културна общност в страната? Пред този човек ли дължат отчет медиите в България?


Питаме: Това ли е най-качественото, с което българският парламент разполага в момента за председател на тази комисия? Това ли е най-компетентният човек за този пост?


Питаме самия Слави Бинев: Каква е неговата лична мотивация да участва, та дори да е председател на тази комисия? С какво той се смята за компетентен да държи сметка и да се изказва по отношение на законопроектите и бюджетите, свързани с културата и медиите?


Не реагирахме на повторното назначение на министъра на културата Вежди Рашидов, очаквайки да разберем цялостната нагласа на "реформаторската нова власт" към българската култура. Фактът, че мандатоносителят си позволи толкова лесно да захвърли духовното развитие на нацията и да използва комисията по култура за разменна монета в решаването на дребни политически сметки, показва, че на културата за пореден път няма да се гледа като на приоритет. Ще бъде оставена в забвение, ръководена от некомпетентни и негодни за други постове фалшиви политици. Нужна е радикална промяна в отношението на държавата към културното развитие на нацията – настояваме за: 


- Смяна на Слави Бинев като председател на парламентарната комисия по култура и медии;
- Смяна на Вежди Рашидов като министър на културата;
- Промяна на средствата, които ще бъдат отделени за сектор "Култура" в бюджет 2015, на твърдите 1% от БВП. 


Такова пренебрежително отношение към културата е огромно разочарование за нас. В мандат, в който очакванията към правителството бяха тя най-накрая да бъде изведена сред основните приоритети за години напред, става ясно, че развитието на духа и таланта отново е най-последна "грижа" на управляващите. Ние няма как да сме съгласни с това! 


Искаме човекът, който бъде избран за следващ министър на културата, да бъде независима и силна личност, която да умее да отстоява интересите на сектора. Да е запознат до болка с проблемите в тази сфера, за да бъде способен да взима адекватни решения относно множеството проблеми, които стоят пред нея. Изборът му да бъде съгласуван с достатъчно широк кръг професионалисти, доказали своите имена в културнтe среди, а не само с приятелски настроените към ГЕРБ.


Искаме също така Народното събрание от своя страна да избере за председател на комисията достатъчно приемлива за обществеността личност, запозната с вътрешните особености на подопечните му сфери.


Призоваваме, в рамките на тази седмица, партиите, които влизат в състава на 43-тото Народно събрание, да проявят отговорност и да предприемат нужните действия за извършване на промените в горепосочените комисии. Наличието на депутати с абсолютно изчерпан кредит на доверие няма как да бъде легитимна предпоставка за едно или друго неадекватно назначение просто защото някой се нуждае от пост, който да задоволи личните му амбиции. За тези депутати изходът е само един – излизане от политиката.


Призоваваме премиера Бойко Борисов да прояви отговорност към развитието на нацията и да преосмисли отношението си към българската култура. Кризата в българското образование и отклоненията в ценностната система на новите поколения показват, че няма никакво време за губене.


Не на последно място се обръщаме и към г-н Радан Кънев, г-жа Меглена Кунева и всички представители на Реформаторския блок – това ли е реформаторското Ви отношение към културата? По този начин ли извличате България от блатото на невежеството и апатията? За това ли голяма част от младите хора гласуваха за Вас? Няма как да не споменем и предложените от вас за заместник-министър на отбраната Орхан Исмаилов и областен управител на София Веселин Пенев – партийни кадри на ДПС, свързани с престъпната политика на тази мафиотска партия. Обидно е. Надяваме се гражданите на София и ръководството на Българската армия да изразят категорично позицията си против тези назначения.Толкова трудно ли стана още в първия месец от управлението ви заемането на принципна позиция, че започнахте да търсите същите политически празнословия, против които се обявявахте само преди няколко месеца? Отказахме да ви подкрепим по време на Окупацията на Софийския университет, за което бяхме сурово упреквани от част от протестиращите граждани. Времето показва, че позицията ни е била правилна.


"Без морал няма общество, няма демокрация – побеждават хитростта и насилието!"


Уморихме се да ви чакаме, очакваме действия!

Ключови думи към статията:

Коментари (73)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    И този път никакво отказване.

    Националните предатели нямат място в Народното събрание.
    Какво остава, да определят външната политика.

    Ако Левски беше жив сега, може би лично щеше да му извие пилешкия врат.

    (до модератор - не е обида към никого или ....)

  2. 2 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3949 Неутрално

    При цялото ми съгласие с повечето от тезите им, след като едва половината българи гласуваха на последните избори, аз лично си казах - толкоз. Когото са избрали, избрали. След цяла година и половина, протести, гърч и ужас, накрая да гласуват едва половината?
    Пеевски пак е в парламента, избран. Сидеров пак е в парламента, избран. Бинев е в парламента, избран. Също и четата на Бареков, с гарнитура Баракова и Бат Сали. Как са избрани - друг въпрос, но никой не твърди, че са незаконно в НС, нали така?
    Такива протести само им дават думата на въпросните и същевременно изхабяват протестния потенциал.
    Много е възможно изобщо да не съм права, но така мисля в момента.

    Доброто е заразно
  3. 3 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    Нека духът на протеста да се запази жив, но истината е, че както при предната вълна, така и при тази, нещата ще се решат на избори.Както Пеевски, така и Бинев, така и Сидеров са изпратени в парламента по изричната воля на гласоподавателя, който държи да вижда именно такива лица в парламента и никакви други. Иначе нямаше да ги преизбира по 7-8-10-12 пъти.

    Единствената имунизация срещу тези типажи е Румънският вариант и даже повече от него - улесняване на емигацията за масово гласуване. 600-800 хиляди гласа от чужбина, 99% за демократичните партии, могат да бъдат сериозният морален коректив, който да държи политически нечистоплътни лица и популисти надалеч от парламента.

  4. 4 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 862 Неутрално

    А къде оставяте Цв.Цв. и Б.Б.?

  5. 5 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1975 Весело

    ко става тука... преди два дни едни други хора пак протестираха по темата, ма не влязоха в топа... не са станали достатъчно рано колкото тези ли?

  6. 6 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1975 Весело

    До коментар [#4] от "ppopov_67":
    шшшшшт!

  7. 7 Профил на иван
    иван
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Хайде, пак се започна! На гол корем - чифте пищови!

    effi
  8. 8 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Следва връщането на ИФ. на Бял кон!
    Успех на ранобудните!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Тези назначения, не са само тежка форма на провокация, към матряла, ами и тежа форма на излагация пред света. Тези тримата сами се /следва дума заради, която ще ме изтрие модератора/ и няма на кой да се сърдят, че обществото не ги иска.

  10. 10 Профил на арх. Виктор Чолаков
    арх. Виктор Чолаков
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Повече от ясно е, че поводи за патардия и протести винаги ще има. Въпросът е решаващ фактор за обществения живот и хорското добруване ли са тези поводи или не. Ако не - активни протести за всяко нещо само биха убили ефекта от оправдани протести, когато наистина са нужни. Не че описаните в статията лица не са ми черни пред очите.. напротив! Но мотивацията е некоректна, дори сбъркана в случая.

  11. 11 Профил на Европеец
    Европеец
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Успех на "Ранобудните студенти".
    Освен тези искания, нека добавим - формацийката на Волен няма място в парламента на България.

    "Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato Censorius
  12. 12 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    След като по "НОВА ТВ" видях филма за работата на прокуратурата в съседна Румъния, съвсем се отчаях. Да, и за тези въпроси на ранобудните следва да има адекватен отговор, но докато прокуратурата ни не заработи ефективно, не виждам никаква надежда.

  13. 13 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    Шапка им свалям!
    Има хора, които не са овци!
    Ако един ден България се оправи ще е благодарение точно на такива хора!

    Fail with honour then succeed by fraud
  14. 14 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 375 Неутрално

    Платени мамини синчета.

    Да живее България и българският народ.
  15. 15 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Браво на студентите, в тях ни е надеждата!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  16. 16 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    До коментар [#12] от "paf":

    Oстави държавата и занапред да разпределя 1/2 от БВП и после се надявай, че прокуратурта ще върне откраднатото. Илюзиите, че прокуратурата ще възроди държавата, си остават илюзии.

  17. 17 Профил на lady_sp
    lady_sp
    Рейтинг: 397 Неутрално

    А срещу Цецко като зампредседател на комисията за контрол на подслушванията... ранобудни, заспахте ли ве...

  18. 18 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    До коментар [#3] от "cinik":

    "Единствената имунизация срещу тези типажи е Румънският вариант и даже повече от него - улесняване на емигацията за масово гласуване. 600-800 хиляди гласа от чужбина, 99% за демократичните партии, могат да бъдат сериозният морален коректив, който да държи политически нечистоплътни лица и популисти надалеч от парламента."

    От това ги е страх най-много. Те с наличният материал едва влизат, какво остава, да улеснят гласуването за нас.

  19. 19 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    [quote#2:"dogwoman"] След цяла година и половина, протести, гърч и ужас, накрая да гласуват едва половината?
    Пеевски пак е в парламента, избран. Сидеров пак е в парламента, избран. Бинев е в парламента, избран. [/quote]

    Пробвай с "Пеевски пак кандидат, Сидеров пак кандидат, Бинев пак кандидат (ако че за парламента), избрани. Също и четата на Бареков, с гарнитура Баракова и Бат Сали."
    Смятам че отговаря на въпроса ти.

    п.п. А потенциал какъвто очевидно няма как да се изхаби.

    [quote#2:"dogwoman"] Как са избрани - друг въпрос, но никой не твърди, че са незаконно в НС, нали така? [/quote]
    що, аз твърдя - нали купуването и продаването на гласове било престъпление, а пиуенцата даже не намират за необходимо и да се поприкрият.
    Стой и гледай на следващите избори колко още избиратели ще го потвърдят.

  20. 20 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3949 Неутрално

    До коментар [#11] от "Европеец":

    Амо това не го решаваш ти, нито аз! Ако аз лично вляза да се развъртя из парламента, вътре ще останат максимум стотина депутати, а ако трябва да се договорим двамата с теб кого да изхвърлим, със сигурност ще се скараме. Нали затова се правят избори.

    Доброто е заразно
  21. 21 Профил на Scharfrichter
    Scharfrichter
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Телевизионният милионер Найо Тицин се уплашил за спонсорството си в БНТ май и пратил ариергарда си на протест.

  22. 22 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Най-скандален за мен е случая с Волен !
    Този самодеклариращ се антиевропеец, самодеклариращ се руски представител, на тази длъжност е много по-жалка история от Бинев ...
    Но, както някой е написал по-горе, тези неща се решават с избори !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  23. 23 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3949 Неутрално

    [quote#19:"extraCACA"]Пробвай с "Пеевски пак кандидат, Сидеров пак кандидат,[/quote] Кандидат може да са също extraCACA и dogwoman. Никой не може да ги спре.
    [quote#19:"extraCACA"]що, аз твърдя[/quote] Ти можеш да твърдиш, аз мога да се съглася, но като те изтъпанят в съда да го докажеш, няма да можеш. Нито пък аз.

    Доброто е заразно
  24. 24 Профил на tripleaaa
    tripleaaa
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Аз искам нови избори с еднакво лесни възможности за българите

    в чужбина както у нас. Какви са тия избори при които милион и половина българи

    не могат да гласуват? Вчера чух по радиото хората: Не вярвам в нищо българско, децата ми са навън... И какво са виновни, че един път са наказани и ограбени и така прогонени и втори път да не гласуват, а искат да са у дома при близките си? ОСТАВКА на премиера!

    Агресивност, Арогантност, Аргументираност
  25. 25 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Не е ли по добре Ранобудните /или редакторите?/ да си изяснят най-напред разликата между избран и назначен? И как функцинира държавата и нейните различни органи.
    Не е ли по добре Ранобудните да включата в тоз списък и други лица, които хем са избрани, хем са назначени, но са типични изразители на моралните категории срещу които протестират /или се правят на много морални/ - измамници и лъжци?
    Например лицето Лукарски, което си служи с измами и лъжи....

  26. 26 Профил на millton
    millton
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Протестирам срещу циничното назначаване на отговорни позиции на спорни фигури, които с действие или поведение са се компрометирали по някакъв начин, и това не навежда на мисълта, че са подходящи...
    Но не мога да се съглася, че култура се гради от министър и председател на комисия...или че се създава с просто увеличение на средствата за нея...
    Протестът би следвало да е по отношение съдържанието в обществената среда - медии, предавания, поведения, изкази и т.н
    Протестът ми е и срещу това, че само половината от избирателите излязоха да гласуват (напълно съм съгласен с коментар #2) - резултатът е очевиден...
    Протестирам и срещу включването на споменатите компрометирани лица в избирателните листи...
    Но не съм съгласен със стереотипизирането - щом тези са били от тази група, то те задължително носят нейните характеристики...

  27. 27 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 750 Неутрално

    "Без морал няма общество, няма демокрация – побеждават хитростта и насилието!"

    Подкрепям напълно "Ранобудните студенти"!
    Трябва постоянен натиск от гражданското общество за да се случат реформи ...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  28. 28 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1975 Любопитно

    [quote#23:"dogwoman"]като те изтъпанят в съда да го докажеш, няма да можеш[/quote]
    министъра го казва официално, специално обяснява чуека как стават нещата - какво доказване, какъв съд, какви пет лева

  29. 29 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Сидеров , Пеевски и Бинев са избрани от Българския народ да бъдат в парламента. Комисиите са работни групи по определени сектори и са на пропорционален принцип между партиите в парламента. Тоест, да протестираш, че Пеевски е в комисия е все едно да протестираш, че 600 хил българи са гласували за ДПС. Може да ти е тъпо от този факт, но основанието за протест е спорно

  30. 30 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Защо не споменете в протестърството си, че начело на изпълнителната власт е представител на мафията. А призовавате мутрата да разреши проблемите - отговорно!! Защо не споменете Цецко, отговорникът по СРС-та. Това кажете и тогава ще повярвам на "младите" ви пориви. Дотогава сте най-обикновени маши.

  31. 31 Профил на moro
    moro
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Браво на студентите!
    Казват, че студентите са барометъра на обществото. През по-голямата част от прехода барометъра беше нещо повреден. Трябва един ден да започне да функционира.

  32. 32 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 737 Весело

    [quote#16:"cinik"]Oстави държавата и занапред да разпределя 1/2 от БВП и после се надявай, че прокуратурта ще върне откраднатото.[/quote]
    +++ Ти гледай ЕК какво прави: 315 милиарда евро!!! От които има само 5 млрда,за 16 ЕЦБ ще дава гаранция,а другите ще се кwмулират до края на програмния период. Как няма да се целуват нашият и техният-толкова пара имат да превъртат.

  33. 33 Профил на moro
    moro
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#30] от "Мърмор":

    Мърмор, всяко нещо с времето си. Нещата, за които протестират студентите са най-очебийните абсурди.
    На кой са маши и дали са такива - те си знаят.
    Ако исканията им са основателни - да ги подкрепим.
    Иначе кусури винаги могат да се намерят на всичко. Ако аз бях студент - и аз щях да съм там. И нямаше да ми пука кой за каква маша ме смята.

  34. 34 Профил на errata
    errata
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    И с какво точно дребната мутра Борисов е по-добър от популистчето Сидеров?
    Ако има тук някой ранобуден, моля, да разясни.

    "Да, България"
  35. 35 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1975 Весело

    [quote#33:"moro"]Ако аз бях студент - и аз щях да съм там.[/quote]

    хаха, студентска книжка ли искат на входа?

  36. 36 Профил на tripleaaa
    tripleaaa
    Рейтинг: 542 Весело

    До коментар [#29] от "Батков-вън":

    От колко народ (под 50%) и по какви правила? Я не ма ядосвай ма, че ще дойда в НС и ще ги изхвърлям с шутове един по един.

    Народа иска нови правила за да е цял и единен с всички българи по света, които са вън поради безизходица, а не защото са искали да бъдат далеч от дома и близките си!

    Агресивност, Арогантност, Аргументираност
  37. 37 Профил на Гъз, ти си нашето знаме!
    Гъз, ти си нашето знаме!
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Полезните идиоти никога няма да свършат, особено тези с болшевишко мислене.

    Следването на троловете е сигурно като следването на парите.
  38. 38 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    [quote#33:"moro"]Мърмор, всяко нещо с времето си[/quote]
    За истината няма "подходящо" време, тя трябва да се казва НАВРЕМЕ. А по-голям абсурд от абсурда "Борисов ръководи държавата", няма. Аз разбирам, че е избран, демокрация е, но това не пречи овреме да наречеш нещата с истинските им имена, защото рано събудилите се /теоретично/ в залеза на живота си може отново да са в първите редици, този път с лозунга "45 години мафия стигат".

  39. 39 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 850 Гневно

    ми те сигурно половината парламент за компрометирани по много начини,странен 'бизнес' агенти,някои с присъди ...абе общо взето измет....и ние чакаме нещо смислено и държавнически действия..ама друг път...затова ОСТАВКА И БЕЗ МЪРшА В ПАРЛАМЕНТА И ПРАВИТЕЛСТВОТО

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 657 Неутрално

    Заспала, нагласена, поръчкова, фалшива, нагаждаческа същност на явлението "ранобудни студенти".

  42. 42 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3767 Неутрално

    До коментар [#26] от "millton":


    [quote#26:"millton"]Протестирам срещу циничното назначаване[/quote]Тези хора не са назначени,а са избрани.От същия тоя народ.По-скоро от тези,дето не гласуваха.така,че няма какво сега да се сърдят.

  43. 43 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10682 Неутрално

    Това е нещо като загрявка за студентския празник, горе долу така го възприемам.

  44. 44 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 867 Весело

    "Ранобудните студенти" организират протест срещу назначаването на Бинев, Сидеров и Пеевски.........................

    Щото присъствието на 113. 113. в комисията по контрол на подслушванията е в турския парламент, не в нашенския.
    Баси чекистите ранобудни!

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  45. 45 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 565 Любопитно

    До коментар [#33] от "moro":
    Значи, какво?
    Трай коньо за зелена трева?

  46. 46 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    не пипайте Сидерчо,че одма се е скрил под масата.Той е голям "мъж" ама отдалече.

  47. 47 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 730 Неутрално

    за мен е очевидно че концепцията "гласувам веднъж на 4 год. и останалото време блея" не работи...рецетата е всепо-пълноценна намеса на гражданите във вземането на решения - чрез протести, референдуми и всякакви други форми на гражданска активност!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  48. 48 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Абе това всичкото хубаво, но Сидеров пък защо? Пък и на всичкото отгоре го сложили на първо място. Разводнява се така работата, пък може и това да е целта.

    Пък и не трябва ли ди си сменят името? Да са ранобудни, ранобудни, колко да са ранобудни след като и Вежди и Бинев вече отдавна са си избрани и влезли в длъжности. Малко закъснял ми се види този протест.

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  49. 49 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#17] от "lady_sp":
    Драги, не те ли смущава факта, че Цецко е подслушвал ББ, Мишо Бирата и никога Станищов, Мая, Курнелия, Кутев? Или само цитираш ОПОРНИ ТОЧКИ, които доведоха до изборния резултат...Радвай се - на себе си и подобните!...

  50. 50 Профил на bettber
    bettber
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#14] от "Massive atack":

    Чаааакай, платени?! Не може да бъде!? Нали само преди година бяха млади, красиви, интелигентни, бъдещето на България, истински българи.

  51. 51 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Протестирайте си, протестирайте си! Те ще си получават бонуси за ръководство и участие в комисии, пък вие си протестирайте....Като протестирахте миналото лято - какво? И Болен, и Слави, и Дудука, и Свинян са в Парламента...Липсва Митьо Пищова - за оформяне на картинката българска...

  52. 52 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 565 Любопитно

    До коментар [#49] от "hinin37":
    Не знам, дали колегата се смущава, но аз не намирам никакъв повод за това.
    Смутително е факта - наличието за такива факти за определени хора.
    Ако излезнат такива факти за Станишев, Мая Манолова, Корнелия Нинова, Кутев /изписването на имената е въпрос на възпитание, макар, че не съм човека, който ще попълва нечии пропуски/ - тези лица требе да бъдат порицани и осъдени /поне морално/
    Но срещу тях няма такива факти, засега. Не са извършвали такива незаконни и неморални деяния, вероятно - старо римско правило

  53. 53 Профил на Ivan Hristov Minov
    Ivan Hristov Minov
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Е как фасадна "димокрация" без фасадни "протести" ?! @:Р

  54. 54 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 706 Гневно

    Изумява ме оправданието на някои хора, че нямало смисъл да се протестира срещу хора, избрани на избори. Дори започвам да подозирам сериозно тролство. Ами нали точно това беше основната опорна точка миналото лято - защо искате оставка, нали имаше избори?

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  55. 55 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Борисов започна новия си мандат със старата песен,явно не си е взел поука от изборите и ако продължава да прави грешни ходове единствения начин е да си ходи.Не искаме повече живот на обречени и марионетки във властта,ако не го разбира вън и нови избори.Момичета и момчета отстоявайте вашите законни права за да заживеете нормален и плодовит труд иначе и ВИЕ като другите ще заминете по широкия свят и наистина родината ни ще се обезлюди.На ход сте ВИЕ и дано народа е разбрал че само с вас може да излезе от блатото и да ВИ подкрепи в начинанието.

  56. 56 Профил на moro
    moro
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#45] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Не разбирам смисъла на въпроса ти.
    Ако имаш в предвид, че студентите трябва да изготвят един списък със всички нередности в държавата, значи да изпишат няколко стотин страници и протеста да придобие една неизпълнима и безформана маса от искания.
    Едно от условията дадено начинание да е успешно е да си поставяме изпълними цели. Студентите мисля, че са узрели за това виждане, но май доста хора все още не са и си живеят в приказките с принцовете и феите.
    Иначе кажи една личност в парламента и поне пет неща биха могли да се изровят, за които да се протестира срещу нея. Само че какъв ще е смисъла.

  57. 57 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#16] от "cinik":

    Като говорим за румъснкия вариант,какво мислиш за гласуването по пощата(С писма).
    Впредвид леснотта за изпълнение,би вдигнала избирателната активност значително-как обаче това може да се предпази от злоупотреби и фалшификации(Например местния активист на ДПС в столипиново изпраща писмата за целия квартал) ?

  58. 58 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    До коментар [#57] от "kapitalcho":

    Говорим само за чужбина. В България няма смисъл. Дали гласоподавателят ще отиде до кварталната поща или до кварталната секция е напълно все едно.

  59. 59 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    Или всички,или няма смисъл.

  60. 60 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#56] от "moro":
    Вижте №59

  61. 61 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#40] от "ПАВЛА - SorryLol":

    Има едни специлани по около половин тон - направени са да влачат оръдия. Мисля, че дори Боко може да се качи на тях...

    http://www.napoleon-series.org/images/military/organization/ArtilleryHorses/ArtilleryHorses3.jpg

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  62. 62 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    На снимката пак ляв юмрук. Символите са важно нещо, ма кой да обръща внимание на такива неща...

    Или не е случайно? Ранобудните, какво смятате по въпроса?

  63. 63 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 645 Весело

    Както обикновено, ранобудните изпълняват поръчка от САЩ
    Потърсете си сами термина "red herring"...
    Не че ме кефи каратиста-архонт-чалгар, но това ли е всъщност най-тежкия проблем за Бг в момента? А ако е, как така на приятелския им РБ топ-тъпите назначения не са? А дори и това да го нямаше, нали уж се борят за демокрация - не признават изборите ли?

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  64. 64 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#3] от "cinik":

    Мерси, морален коректив от хора, които не са тук и знаят как е тук единствено според манипулативната журналистика - не. Тези, които са тук трябва да гласуват, в притвен случай политицте ни ще продължават да са избрани от неграмотни малцинства и емигранти.

    За протеста писах и преди - ще отида единствено заради принципа, че протестите не бива да заглъхват. Имам огромни резреви към "организация", за която Слави Бинев е по-голям проблем от това, че осъденият за злоупотреба със СРС Цецо е шеф на комисията по СРС, а премиерът забравя междуправителствен договор, подписан лично от него преди 4 години.

  65. 65 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3153 Любопитно

    А за Цецо в комисията за СРСтата ще се протестира ли?

  66. 66 Профил на kiril_chukanov
    kiril_chukanov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Че има смисъл да се протестира против тези назначения, има, макар фактът, че въпросните лица въобще са в парламента, е още по-отблъскващ и ясно говорещ за състоянието на българското общество.
    Важен е обаче и моментът кой иска да води и развява пак знамето на протеста. "Ранобудните студенти" са изпразнена от съдържание емблема, използвана от няколко човека, които съзнателно провалиха окупацията на СУ в средата на ноември м. г. и по този начин волно или неволно обслужиха правителството на Орешарски. Това също е подмяна.

  67. 67 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 489 Любопитно

    То и ние протестирахме през зимата на 2013, и мутрите си подадоха оставките, ама на, печелят всички избори!? Е не с мнозинство за да режат пенсиите на пенсионерите и да крадат от уж новите магистрали? Но печелят!?!!!! Някой помни ли ги тези ранобудни и "неисвестно" от кого финансирани? Аз помня!!!!

  68. 68 Профил на moro
    moro
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#60] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    "Или всички, или няма смисъл!"
    По-голяма глупост не съм чувал в последно време.
    Звучи като мъдрост, но всъщност си е чиста проба глупост. Добре е, че студентите са по-мъдри от дедо Пепо.
    Да ти кажа една истинска мъдрост по въпроса - "И най-големите пътешествия започват с една крачка".
    Не си ли глупак ако искаш с един разкрач да изкачиш Еверест? Никога няма да го постигнеш ако чакаш да ти пораснат толкова краката.
    Не, когато имаш цел, тя се постига с отделни стъпки, всяка от която постижима и реално изпълнима.
    Помисли добре върху това, което ти пиша и не го възприемай като нападка срещу теб.
    Българите имаме една адски порочна черта - искаме като си мръднем пръста да местим планини. Не става. Никъде и никога не е ставало това. Да се постигат целите трябва да се работи по тях, търпеливо и упорито.
    За това 70% от хората са недоволни мрънкала, които гледат от страни и критикуват безсмислено. Ако искаш да има полза от теб и мнението ти - прави малки стъпки в правилната според теб посока - не чакай да ти порасне разкрача няколко километра, та да прехвърляш планини с него. Подобно чакане е безсмислено.

  69. 69 Профил на cyril_collard
    cyril_collard
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Добре де, а ако беше всъщност опасно да си на тия протести, колко ли човека щяха да отидат.

    Колко човека навремето отидоха на протести срещу Илия Павлов и Васил Илиев?

  70. 70 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#64] от "Green Day":

    Сравни кого избраха "чужденците" в Румъния и кого избраха тук-напротив,Българите в чужбина имат много по трезв и реален поглед за събитията в страната защото:
    -имат база за сравнение(В повечето случаи много по добра) и желание България да достигне то това равнище
    -Не са зависими и не са на хранилка-за разлика от тютюнджии,синдикати,зърнопроизводители,свинари,социално с лаби................и кой ли още не
    -Не можеш да купиш гласа им(в повечето случаи)
    Това стига ли ?

  71. 71 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#70] от "kapitalcho":

    Не стига. И тука много хора не са на хранилка, но те просто не гласуват и там е истинският проблем - не че някой гастербайтер не успял да стигне до избирателната секция. А да твърдиш, че тия навън имат по-"реална" представа за случващото се тук е логически абсурд. Откъде я имат? Факсове от космоса ли получават? Имат представа от медиите - до една манипулативни, до една продажни. Има една реална представа и тя е да живееш в настоящата реалност. За базата за сравнение също не си прав. Ако някой живее в САЩ примерно, защо трябва да гласува така, че и ние тук да живеем като в САЩ? Ми ако не искаме? Аз не съм емигрирала. Защо трябва някой емигрирал да решава моята съдба на базата на сравнението си някаква държава, която не е България и оставащите тук не сме избрали да живеем в нея? Който иска Германия, да ходи в Германия. Но да не гласува като германец за България - не, мерси. Лично аз съм за точно обратните мерки - гласуването да се разрешава на принципа на уседналостта. Който има визия за развитето на България, да се да се върне да живее тук и тогава да си ползва правото на решение, моля. От Чикаго примерно да избират кой ще скача по нашите глави, дето сме тука - откъде накъде?

  72. 72 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8480 Неутрално

    Сидеров побърза да подаде оставка,преди протестите,но другите двама още се инатят.

  73. 73 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 398 Неутрално

    И тези са бая организирани, така че не съм съвсем ок тук





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK