БХК: Мислите на здравния министър трябва да са погребани с Хитлер

БХК: Мислите на здравния министър трябва да са погребани с Хитлер

© Надежда Чипева, Капитал



Българският хелзинкски комитет (БХК) осъди като "расистка заплаха" изказването на министъра на здравеопазването Петър Москов, че екипи на Спешна помощ няма да влизат в ромски махали, в които преди е имало посегателства над лекари, ако не е гарантирана сигурността им – т.е. или след споразумение с местните лидери, или придружавани от полиция. От неправителствената организация съобщиха, че ще предоставят безплатна правна помощ на граждани, пострадали от евентуалното изпълнение на тази мярка.


"Омерзителна е подобна публична позиция от страна на лекар, обвързан с Хипократовата клетва", се казва в съобщение на БХК. Организацията определя изказването на Москов като "груба проява на неразбиране на правовата държава, както и на подбуждане към расова омраза". Според комитета позицията на министъра представлява послание към лекарите, че могат да оставят хора да умират, защото са различни и заявяват, че подобен призив хора да бъдат лишавани от помощ заради твърдени престъпления, извършени от българи, е немислим.


"В България наказателната отговорност е лична, а не колективна. Тя се носи само от виновни лица и не се налага с произволно отнемане на животоспасяваща здравна грижа от изпълнителната власт", заявяват от БХК. "Лице, което не разбира това, не следва да упражнява българска публична власт", е мнението на организацията.


Според БХК заявената от Петър Москов позиция е не по-различно от хитлеристките идеи. "Мислите, изразени от министъра, би следвало да са погребани с трупа на Адолф Хитлер", посочват от комитета. От там определят позицията като "достойна за съжаление" и изтъкват, че тя е закрепена с гласовете на "ултрарасистките формации от т.нар. Патриотичен фронт.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (205)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    Алоу ХК, я идете вие да биете инжекции в гетата или да оказвате спешна медицинска помощ!

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  3. 3 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Ами вместо да приказват, да ходят те с лекарите. Като ги набият няколко пъти дали ще приказват така. Ти си отишъл в махалата да го лекуваш, той те бие. Защо да ходиш? Значи не иска да е лекуван!

  4. 4 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1120 Гневно

    Да ходят доброволци от БХК тогава да пазят екипите на Бърза помощ от побой! Само акъл могат да дават!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  5. 5 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 681 Неутрално

    БХК да ходи да ги лекува начело с националния предател и американска подлога Красимир Кънев
    Кой им дава парите на тези хора ?????

  6. 6 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    Тези от БХК трябва да бъдат изгонени от пределите на България за антидържавна дейност. Също както джихадистите!

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  7. 7 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Без представител от хафте комитета да не влиза нито една линейка в махалите. Като им набият канчетата ще спрат да се обаждат

  8. 8 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    тези са супер досадни.
    Да ходят те в циганските махали.
    От офиса за компютъра всеки е много смел.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    Хмм, какво точно искат от БХК? Лекарите да работят без да е гарантирана личната им сигурност ли? Или не трябва да наричаме нещата с истинските им имена?

  11. 11 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    БХК трябва да е погребан с Хитлер! Но уви, не е!
    Най-добре линейки ВЪОБщЕ да не влизат в някой райони! Разбира се НЕОФИЦИАЛНО! Няма линейки за любимците на БХК, няма пребити лекари и изядени медицински сестри!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  12. 12 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Ами лично Сорос да плаща за лечение на циганите. Стигааа!!!!!

  13. 13 Профил на bono_vox
    bono_vox
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Омерзително е да си плащам данъците и осигуровките като поп и да отида на лекар и да видя в какво състояние е здравеопазването ми/ни. А почти цялото ромско население вика бърза помощ за щяло и нещяло защото личните лекари не ги преглеждат след като нямат осигуровки.
    Ето това е омерзително.
    Приветствам изявлението на министъра.

  14. 14 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    Във всяка линейка по един от БХК! Без това са за милосърдие и хуманност.

    Коментиране на анализираното, вече...
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на sulio_parvi
    sulio_parvi
    Рейтинг: 414 Неутрално

    АЗ осигурявам безплатна юридическа помощ в съдене на ХК за всички пострадали не само от негови действия но и изказвания Верно е Сорос е богат и ги финансира щедро, но и съдиите знаят това и исковете ще са за сериозни пари. Айде да си премерим адвокатите !

  17. 17 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1349 Любопитно

    БХК-то лееекинко преиграва, прегрява и превърта по някои теми.
    Чудя се защо не излязоха в защита на малтретиран лекар?
    Ей така, от куртоазия...

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  18. 18 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 655 Гневно

    Ама елате им плащайте вие осигуровките на тия бе, "защитниците"!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  19. 19 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    БХК не могат да говорят друго. Важно е натискът върху самозабравилите се роми да се прави така, че да не им дава формално основание да се жалват. Всичко трябва да е изпипано по закон

    подпис
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Шапчица
    Шапчица
    Рейтинг: 1155 Гневно

    Ми тогава БХК да придружава екипите. Дали ще посмеят? Айсик

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  22. 22 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Не че в случая БХК нямат ИЗВЕСТНО право, но и самият БХК не се свени да използва наследието на Гьобелс...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  23. 23 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2721 Неутрално

    Стига с тази Хипократова клетва.Накрая тя ще си остане,ама няма да имаме лекари.Затова и вчера писах,че действията на министъра не са много законни,но кучетата вече са разлаени и оттук нататък институциите трябва да седнат и да се разберат.Министър Москов е в положението на шопа дето вика- Я не знам как е, ама и така не е.Намери се един смел министър да бръкне в раната,ние ще го изкараме канибал.Ами и вие от БХК помагайте на министъра да реши проблема,то лесно отстрани да викаш-не е тъй.

  24. 24 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 441 Неутрално

    От коментарите май следва, че лекарите у нас са безупречни едва ли не...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  25. 25 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 551 Разстроено

    Предозират от БХК! "ромски махали, в които преди е имало посегателства над лекари"!!!!!!! На зъл орех - зъл прът!!!

    Алтернативата: Вътрешно министерство ескортира всяка линейка във въпросните поселища!

    Ама нали трябва да оправдаят едни пари от щедри западни спонсори, затова сега БХК генерират видимост...

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  26. 26 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    "БХК: Мислите на здравния министър трябва да са погребани с Хитлер"

    Добре ама, той Хитлер никога не е бил погребван. И ко прайм са?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  27. 27 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    Вместо декларация, БХК да дадат работещо, разумно решение.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  28. 28 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Абсолютно прави са БХК. Неслучайно от коментарите отгоре няма нито един, който да ги опровергава. Имаше много по-елегантен начин на Москов да отреагира. Нищо, поне сега рейтингът му ще се вдигне - в БГ ако проявиш расизъм печелиш публични дивиденти.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  29. 29 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Аман от платени защитници на животните. Що защитават кучета, котки, цигани....от кабинети и студия. Нека отидат да превеждат бабичките да магазина в крайните квартали или да се качат в линейките из гетата! Тогава да защитават животните!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  30. 30 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3803 Неутрално

    Нека БХК излъчи доброволци за санитари, които да придружават лекаря при всяко влизане в гетото - така ще докажат, че they mean business, а не говорят, колкото само да си проветряват устата.

    Никога не вземай страната на оногова, когото не искаш за съсед - това го казвам и на поборниците на циганските права, и на ислямокомунистите, защитаващи палестинската "кауза".

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  31. 31 Профил на true_original
    true_original
    Рейтинг: 418 Неутрално

    малеее до хитлер опряха в пропагандата

  32. 32 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1669 Неутрално

    [quote#25:"Хитрата сврака - с двата крака!"]Алтернативата: Вътрешно министерство ескортира всяка линейка във въпросните поселища! [/quote]

    А заплатите и горивото за ескорт на МВР кой ще ги плаща?
    (Подсказка: не са ромовете)

    Апокалипсисът апокалиптичен
  33. 33 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    Чета изказването на министъра, реакцията на БХК и коментарите. Абе хора, луди ли сте или ще полудявате?
    Къде е държавната власт ? Ако има побои над лекари защо няма задържани и осъдени по кратката процедура и освен това плащащи големи обезщетения на пострадалите лекари. Какви са тези дивотии, че ще се договарят с местните лидери и едва тогава ще влизат в махалата. Ами тогава да махат ВСС и всички съдии (и без това са компрометирани) и официално да обявят Мешерето за върховен съдебен орган на страната.

  34. 34 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 723 Весело

    тия много се забавиха с воплите, нещо става?

    седеньето го зголемува задникот
  35. 35 Профил на nye
    nye
    Рейтинг: 440 Неутрално

    мисля, че мозъците на тези от БХК тотално са атрофирали, поради липса на употреба ... чл. 48. ал. 5 от конституцията гарантира на лекарите безопасни условия на труд, от там нататък БХК може да си развива всякакви теории в сферата на метафизичните антирасистки реторики ... и ще са все толкова абсурдни.

    http://postclamores.blogspot.com
  36. 36 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 455 Неутрално

    БХК е ВРЕДЕН, ПАРИЗИТИРАЩ на наш гръб сбирщак! АМАН ОТ ТЯХ!

  37. 37 Профил на ana_ni
    ana_ni
    Рейтинг: 541 Неутрално

    ДВОЙНИЯ СТАНДАРТ И ВСЕОБЩАТА БЕЗНАКАЗАНОСТ СЪЩО!

    Важното е, защо т.н.роми живеят извън правилата, нямат задълженията на граждани и данъкоплатци, крадат по селата, изнасилват, бият, шофират без документ, не са здравно осигурени, не се възползват от задължителното образование, женят се на 15 години и това е безнаказано.

    Побоищата върху лекари и социални служители са само върхът

  38. 38 Профил на Bro
    Bro
    Рейтинг: 494 Неутрално

    БХК работи против България.

    "Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark Twain
  39. 39 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#13] от "bono_vox":
    Знаеш ли по какво личи кой влиза в родилното?
    Ако е частна кола- българка- кара я мъжа, съсед...
    Ако е линейка-циганка!
    Така персонала разбира какво идва още преди да прекрачи прага на родилното!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  40. 40 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Мислите на министъра може и да са погребани, но проблемът не е! Той стои и няма да бъде разрешен чрез престрелки в медиите. На тази безпросветна и агресивна паплач в махалите трябва да й стане ясно, че в обществото е събрано много недоволство. Парите в държавата за нищо не стигат, а нашите данъци фактически хрантутят циганите и политиците. Аман вече!

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 441 Неутрално

    "Тя се носи само от виновни лица ..."
    БХК, нека да кажат колко пъти са потърсили вина, при наличие на посегателство върху медицински екип, от циганин?

  43. 43 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1590 Любопитно

    ще предоставят безплатна правна помощ на граждани, пострадали от евентуалното изпълнение на тази мярка.
    ****************

    А безплатна правна помощ за пострадали от подопечните на БХК хайванчета лекари ще има ли? Или от БХК не се занимват с такива нещ, някакви си бити лекари, каквто толкова? Виж, здравно неосигурен циганин с претенции... друго си е, някак си...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  44. 44 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1321 Гневно

    " От неправителствената организация съобщиха, че ще предоставят безплатна правна помощ на граждани, пострадали от евентуалното изпълнение на тази мярка."

    А, защо не предоставят такава на пострадалите от цигански побои лекари. ЗАБРАНА НА БХК като уронваща държавността организация. Г.дове !!!

  45. 45 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 738 Весело

    "ултрарасистките формации от т.нар. Патриотичен фронт"


    Може ли от БХК да прецизират в какво се изразява "ултрарасизмът" - въобще, сравнен с "обикновения" расизъм, а и в частност - на формациите от ПФ?

    Ако в България има "ултрарасизъм", ще получи ли БХК "ултрагрантове"?

  46. 46 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 656 Неутрално

    [quote#42:"StanDim"]БХК, нека да кажат колко пъти са потърсили вина, при наличие на посегателство върху медицински екип, от циганин? [/quote]
    ... т'ва е работа на прокуратура и съд... БХК мо'е да потрЪси вина у Хага... ама на Москов. И е сигурно, че шА го осъди.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 48 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3154 Неутрално

    Уфффф!
    БХК не го долюбвам както за техни дейстия - така и за бездействията им!

    Каква е тази мижава декларацийка, че и някаква си Хипократова клетва, като за хоремагска лакардия, примъкнали?

    По-остро трябва да се реагира, бе!
    Такова говорене е недопустимо, самото говорене!
    Па какво ли остава за "претворяването му в практиката"!

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 656 Неутрално

    До коментар [#43] от "Barcelina":

    ... спи пОркоратурата... тя безплатно осигурява помоШ на пострадали лекари. Болната глАва е системата на правораздаване... не БХК или лекарите.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  51. 51 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 552 Неутрално

    БХК няма нищо общо с истинският Хелзински комитет. За протокола.

  52. 52 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2027 Любопитно

    Има ли си някой понятие, какъв е етническата принадлежност на състава на тоя, така наречен БЪЛГАРСКИ Хелзинкски Комитет?
    Защитава ли българите?

    Да разлая троловете!!
  53. 53 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    БХК = Боко Харам Комитет !!!

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  54. 54 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 535 Гневно

    Разцвилихте ли се! Очаквано БХК започна да пее стандартните простотии за Хитлер и т.н.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Ще се повторя: ако Москов не беше посочил проблемните квартали по етнически признак, нямаше да стане скандал. Колкото и да се хранят от поддържането и раздухването на такива скандали, в случая БХК са прави. Казвам го с огромно съжаление, защото съм привърженик на ДСБ и РБ. Не мога обаче да приема да се поставят под един знаменател всички хора. Непрекъснато си представям как семейството на кварталния ни обущар, който живее в Столипиново, има нужда от бърза помощ, а му я отказват. А човекът е нормален, семейството му работи, в ателието е подредено и чисто. Какво са виновни те, че имат съкварталци, които са склонни към насилие? Все едно мен да ме накарат да платя глоба, защото хлапето на съседа е счупило вратичката на детската площадка отсреща?
    По същия начин в Лукановата зима спряха доставките на цели град Пловдив и се редяхме на километрични опашки за хляб, а в същото време в "червения" Плевен за пръв път едва ли не витрините бяха препълнени и виждаха кока-кола по магазините. На това му се вика дискриминация.

  57. 57 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4036 Неутрално

    БХК - защитник на правото на циганите да бият лекари.

    Gunter glieben glauchen globen
  58. 58 Профил на lalleen
    lalleen
    Рейтинг: 467 Разстроено

    Москов е прав. Всеки ден четем за бити лекари в линейка, а когато баща ми в най-горещото време на лятото припаднал на улицата и някакви студенти /баш по медицина/ го намерили и извикали линейка, що скандали отнесохме от джипито, че сме си позволили да викаме линейка.... Не мога да си обясня, как така за цигани е гарантирано, а за българи и дума не може да става да идва линейка....

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Ако имаше частна Бърза помощ това нямаше да се случва - ако Бърза помощ можеше да отказва.

    Какво му е расисткото - ако българи бият Бърза помощ, аз съм ЗА да не ходят и там. Няма значение етноса тук, а поведението на индивидите. Нали БХК се борят за по-добро ромско общество - да им обяснят, че ако един ром бие лекари, сичкото ром ще страда.

    Ама е по-лесно да критикуваш само.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  62. 62 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4042 Неутрално

    До коментар [#28] от "stupid_american":

    Няма нужда от опровергаване. Коментарът им е слаб, чисто емоционален, прибързан и изстрелян без дори да са прочели изказването му. Нищо от това, в което го обвиняват не е факт. Какво повече да се опровергава? На всеки неадекватник първичните мисли ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  63. 63 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Министър Москов е прав, не може да се пращат лекари в район който систематично са нападани и бити лекари, независимо дали е ромски, римски, български или индийски.
    БХК вместо да излизат с абсурдни декларации, ако искат да помогнат, да отделят от бюджета си за охрана на линейките (договор с полиция или частна фирма).
    Проблем с етническите роми има, няма защо да се крием зад клишета като расизъм, демокрация, етнически права и подобни.
    Трябва да си го решават хората в такива райони, държавата очевидно не може да въдвори ред в ромски райони, нито да ги накара да си плащат осигуровки, нито да пращат децата си на училище...
    Насила може само при диктатура, че и тогава не е гаранция.

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на persifedron1
    persifedron1
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Абсолютно прави са от БХК. Ако някой е нападнал лекар, следва да си понесе наказателната отговорност и да лежи в затвора, независимо от какъв етнос е. Не може да се отнема правото на достъп до здравеопазване на никоя част от обществото.
    Гласувал съм за Москов, но след това изказване е редно да подаде оставка незабавно - съжалявам.

  66. 66 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    Ако има бити от екипа в линейката, този който я е повикал отива в затвора като съучастник на престъпна група. Многодетна майка? Ми що не, отива, а децата ги поемат социалните, а детските... ми, "Чао на детските за дълго време". Според мен, след третата бърза процедура ще се получи като с онези дето просеха с упоени бебета — ще изчезнат, щото няма далавера.
    А в хипократовата клетва, няма нито дума за безплатно лекуване или лекуване с цената на живота или здравето на лекаря... Четете хубаво. Единственото безплатно нещо в нея, е обучението на децата на учителя.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  67. 67 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#62] от "Darth Plagueis":

    Ами ако е прозинесъл думите "ромски махали" БХК са прави. Произнесъл ли ги е?

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  68. 68 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    До коментар [#56] от "murttle":
    МммНЕ! Москов е посочил кварталите по етнически признак защото по това се отличават. Нали не предлагате да не признаваме, че съществува т.н. етническа престъпност?
    И за "червения" Плвен грешите, ама много! По онова време Кока-кола се произвеждаше в Плевен. И май Найден остана последния "син" кмет на голям град...3 пъти под ред!

  69. 69 Профил на Arya Stark
    Arya Stark
    Рейтинг: 656 Гневно

    "Българският хелзинкски комитет (БХК) осъди като "расистка заплаха" изказването на министъра на здравеопазването Петър Москов, че екипи на Спешна помощ няма да влизат в ромски махали, в които преди е имало посегателства над лекари, ако не е гарантирана сигурността им"

    Аз предлагам лекари-доброволци от БХК да поемат тези невралгични точки. Докога ще чакаме да бъдат криминализирани посегателствата над лекари?! Кой от "възмутените" ще поеме контингента и кога ще защитим правата на българските лекари, как си позволявате сравнения с Хитлер?! Заради вашите внушения утре ще убият някой лекар и ще бъдат оправдани, защото са малцинство, неграмотни, жертви на расизъм, затворите са пълни и така нататък, а ограбените, насилени и обругани старци по селата ще останат незащитени и неотмъстени!

    "Winter is Coming"
  70. 70 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    ми аре с всяка линейка и по един от БХК да го бият и него и ще преосмислят

  71. 71 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 711 Неутрално

    "От неправителствената организация съобщиха, че ще предоставят безплатна правна помощ на граждани, пострадали от евентуалното изпълнение на тази мярка."

    Аз съм окей с това.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  72. 72 Профил на Българска Идилия
    Българска Идилия
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#67] от "stupid_american":

    И защо всъщност да не ги спомене, ако по статистика точно тези райони или махали са проблемните? Не знам дали знаеш но в Щатите има места, където и полицаи не смеят особено да ходят и го правят при екстремни ситуации.

  73. 73 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 601 Гневно

    Искам да съм циганин,ток,вода,доктори и т.н. без пари.Помощи и кинти да има от всякъде защото циганина има само права но не и задължения.Спирам да пиша защото ще ме изтрият.

  74. 74 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 526 Гневно

    Такива организации като БХК са вредни за обществото и трябва да бъдат забранени със закон!

    Too much цензура Баце.
  75. 75 Профил на nye
    nye
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#65] от "persifedron1":
    и аз съм гласувал за Москов и аз смятам, че изказването му не е особено уместно, но не съм съгласен, че правото на "достъп до здравеопазване" може да има приоритет пред другите права, например правото на "безопасен труд". така че, хубаво е като се четат правата, да се четат всички, а не избирателно.

    http://postclamores.blogspot.com
  76. 76 Профил на henry_miller
    henry_miller
    Рейтинг: 221 Неутрално

    БХК се превърна в нарицателно за нахалство и безочие.Дискриминирани сме всички българи по етнос, а не циганите, защото те имат само права, но не и задължения, а на всичкото отгоре и винаги са недоволни.

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1205 Неутрално

    Значи според БХК си е в реда на нещата да се тепат ЛЕКАРИ ?!

    Да не се плащат ЗО и да се вика линейка за щяло и нещяло, докато някой друг гине, защото няма достатъчно линейки ?

    Като са толкова загрижени да ходят ТЕ при тъмнозелените и да ги лекуват.

  79. 79 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    [quote#24:"Николай Теллалов"]От коментарите май следва, че лекарите у нас са безупречни едва ли не...
    [/quote]

    Теллалов, не се втеллалвай! Каквито и да са българските лекари, не може да ги оставим да бъдат бити от циганите.

  80. 80 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 983 Неутрално

    [quote#1:"deymus"]Алоу ХК, я идете вие да биете инжекции в гетата или да оказвате спешна медицинска помощ!
    [/quote]
    Или да платят от тяхните пари за охраната на линейките!

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  81. 81 Профил на dan1
    dan1
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#73] от "mentra65":

    Ами нищо не ти пречи да станеш. Отивай в махалата и се засели там - няма да те изгонят и нищо няма да ти струва

  82. 82 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    БХК съзнателно подменя фактите, тоест лъже.

    "произволно отнемане на животоспасяваща здравна грижа"

    Изобщо не е 'произволно', а си има съвсем конкретни причини.

    "послание към лекарите, че могат да оставят хора да умират, защото са различни"

    Причината лекарите да отказват да лекуват в тези квартали не е защото хората са различни, а защото въпросните хора нападат лекарите и ги бият.

  83. 83 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 494 Неутрално

    До коментар [#65] от "persifedron1":

    ако е наистина казал само за ромски махали, трябва да се извини наистина.

    Но всяка фирма се интересува от това къде живееш и ти слага плюс или минус. Ако на 1 банка и кажеш, че живееш в гето ще ти вдигнат лихвата със сигурност. Така че би трябвало да ти пука къде живееш и да се опитваш да облагородиш квартала си - дори от егоистични подбуди.

  84. 84 Профил на Ognyan Gerassimov
    Ognyan Gerassimov
    Рейтинг: 607 Неутрално

    БХК да организират бързата помощ в махалите. След като тези зони няма сигурност за лекарските екипи правилно е решението на министъра. Няма значение какви са точно махалите. Където липсва сигурността няма да има и помощ!

  85. 85 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 278 Неутрално

    абе кал...ъфи от БХК, що не се поинтерисувахте как е лекарката, ами 3 дни и нощи умувахте, да спадне напрежението и тогава да си изакате чуждопоклонническите вопли, щото трябва да оправдавате мангизите които получавате от разни .............. мама..... ......

  86. 86 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#68] от "mrx10354190":

    Вчера зададох още един въпрос, на който не получих отговор. Според статистиката 70% от случаите на нападение са в циганските махали. Какво правим с останалите 30%???
    За Плевен не ми разправяйте дали греша. Имам много тесни връзки с града, семейството ми живя дълги години там, в споменатия период също. По онова време Плевен беше червен, а ние с приятели в Пловдив през седмица си организирахме пътувания дотам, за да зареждаме празните си хладилници. Баща ми също често прескачаше до нас, за да ни кара хранителни продукти. Благодарение на тези доставки се хранехме горе-долу нормално.
    А Наци Зеленогорски (познавам го от дете) печелеше не защото беше от СДС. Пък и вече не е.

  87. 87 Профил на carwindwrclir
    carwindwrclir
    Рейтинг: 492 Неутрално

    [quote#3:"hunt"]Ами вместо да приказват, да ходят те с лекарите. Като ги набият няколко пъти дали ще приказват така. Ти си отишъл в махалата да го лекуваш, той те бие. Защо да ходиш? Значи не иска да е лекуван! [/quote]

    Направо да закачат по един "чукча"(от Хелзинки) към всеки българин, защото ненабит човек на територията не остана. Иначе имат право - така не се говори от подобна позиция, но защо си мълчаха, когато Бойко настояваше заместник министрите в кабинета му, да са с определени религиозни разбирания?

    And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.
  88. 88 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#72] от "Българска Идилия":

    Статистиката не променя нищо. Има си закони. Статистиката не позволява да се сочи с пръст даден етнос, нито да се третира по-различно от останалите.

    По статистика в някой си ромски квартал има един насилник над лекари. А другите хора от квартала защо трябва да са виновни за това?

    За Америка - не знам дали е вярно това, което казваш, но пък съм сигурен, че еквивалента на здравен министър след подобно изказване щеше вече да не е на поста си...

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  89. 89 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 278 Неутрално

    До коментар [#65] от "persifedron1":

    абе иди другия път с линейката и тогава приказвай, калъф....

  90. 90 Профил на henry_miller
    henry_miller
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#65] от "persifedron1":

    Аз пък напълно одобрявам решението на Москов.Време е да се вземат твърди решения, защото така повече не може.Циганите се научиха само на "дай" и "искам".Научиха си правата, но никой от БХК не им казва, че имат и задължения - да плащат ток, вода, здравни осигуровки.Да учат и работят.Да пазят чисто и подредено.

  91. 91 Профил на persifedron1
    persifedron1
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#75] от "nye":

    Правото на безопасен труд не може да се гарантира, като се наказват хора, които нищо противозаконно не са извършили.
    Пример: съседите ми са нападнали лекари - следователно МЗ решава, че аз съм потенциален престъпник, тъй като живея в лош квартал, и трябва да ми прекрати достъпа до здравеопазване.
    Позволил си си да посегнеш на лекар - поемаш си наказанието лично. Не може целият ти етнос да бъде наказван за това.

  92. 92 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    До коментар [#65] от "persifedron1":

    А правото на лекарските екипи за лична безопасност може ли да се отнема?

  93. 93 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3176 Неутрално

    БХК вън от България! Правата са за всички, не само за тези или онези.

  94. 94 Профил на Гошко
    Гошко
    Рейтинг: 418 Гневно

    Разликата между ДПС и БХК е като между катма и палачинка.Много са им мили престъпните цигани,а битите медици - кучета ги яли.
    "От началото на годината нападенията над екипи на Спешната помощ са 226, от тях 175 са в цигански махали"

  95. 95 Профил на Българска Идилия
    Българска Идилия
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#88] от "stupid_american":

    Никой не твърди, че това решение/изказване е идеално, то в тази ситуация няма такова. Но аз не виждам особена алтернатива. Ако ти виждаш такава, сподели я.
    Факт е, че такива случаи не са рядкост, а дори напротив. Факт е, че там се случват тези неща ( не говорим само за един случай от една махала). Трябва да се вземат мерки, защотото това е недопустимо. Другото решение, за което се сещам е тихо мълком, просто до тези проблемни места да не се ходи изобщо. Без гръмки изказвания от страна на министерството. Така по-добре ли е?

  96. 96 Профил на stnle
    stnle
    Рейтинг: 8 Неутрално

    БХК са доста добре платена антибългарска организация и е по-добре да се захванат с възпитание на ромите вместо с яростна защита на убийци, инасилвачи и крадци, с което очевидно поощряват унищожението ни като нация. Хубаво е БХК да стане АБХК - Антибългарски Хелзински Комитет, което е много по-адекватно от сегашното им название.

  97. 97 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 951 Неутрално

    ми нека тия да слезнат на земята да идат между циганите да им помагат,то и аз от тука може цял ден да плюя и да давам акъл и да пиша декларации и всякакви тъпоти,,да ги видим на живо колко са милосърдни и добри през нета е много лесно.....

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  98. 98 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2675 Неутрално

    Аз не виждам проблем хора от БХК да отидат с линейки в гетата. Ще го направят, имат дори обучени хора за това. А държавата вместо да хленчи, да си свърши работата и да арестува и наказва тези, които посягат на лекари. Както и тези, които викат бърза помощ без да има нужда. И тези, които не плащат осигуровки.
    И най-вероятно ще се окаже, че колкото цигани, толкова и българи вършат тези престъпления. Здравния министър може и трябва да изисква МВР да си върши работата, а не някакви цигански барони.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  99. 99 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 440 Любопитно

    Глупостите на БХК бинаги могат да бъдат игнорирани, а препоръките им - заобиколени. Линейка, запътила се към циганската махала винаги може да спука гума, да не ще да запали, на дежурният лекар може да му прилошее и т.н. После всички дружно ще съжаляваме за циганина/циганката.

  100. 100 Профил на nye
    nye
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#91] от "persifedron1":
    и обратното: не може правото на достъп до здравеопазване да се гарантира, като се нарушава правото на безопасен труд нали? глупостта е, че се преекспонира целия проблем – не става дума за етноси или дискриминация, а за безсилието на държавата ни да гарантира сигурността на гражданите И служителите си ... аз лично смятам, че нападенията над служебни лица и особено над лекари и пожарникари трябва да се считат за изключително тежки и да се наказват десеторно спрямо останалите, но като гледам каква е волята за промени ...

    ПП.
    една забележка имам. достъп до здравеопазване е много тънка материя. също като при личния лекар: често се казва, че той не може да ти откаже да те лекува, независимо дали си осигурен, понеже имаш право на "достъп до здравеопазване". да, имаш такова право, но никъде не пише, че услугата трябва да е безплатна!

    Поздрави!

    http://postclamores.blogspot.com




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK