Тунел, а не мост да свърже Русе и Гюргево, предлага областният управител

Тунел, а не мост да свърже Русе и Гюргево, предлага областният управител

© Надежда Чипева, Капитал



Изграждането на тунел под Дунав между Русе и Гюргево е по-целесъобразно от реконструкцията и разширяването на Дунав мост, смята областният управител на Русе Стефко Бурджиев. Според него, по такова съоръжение може да се пренасочи и трафикът на товарни автомобили:


Един тунел може да реши въпроса, защото тунелът, ако се изпълни както трябва, той не изисква нито да го боядисваме, нито е подвластен на атмосферните влияния. Още повече, че предстои до 2019-та година бързата железница да дойде в Букурещ, каза Бурджиев пред БНР. 


Областният управител допълни, че 60-годишният "Дунав мост" е с остаряла конструкция и може да понесе камиони с натоварване на още пет тона, а съвременните тежкотоварни автомобили са двойно по-тежки.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (66)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Подкрепяме.Искаме тунел

  2. 2 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Айде сега !

    Толкова ли сме богати ?

    С мостовете се оправихме, почваме тунели да копаме ..

    Аман от грандомании

  3. 3 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 691 Весело

    Една газова връзка с Румъния, при Мартен, не могат 6 години прокопа, та цял тунел тип Ламанш ли ?
    Стефко Бурджиев е представител на феодалните старци от БАН в Русе

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  4. 4 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 676 Любопитно

    Подобно предложение трябва да се обосновава икономически и технически със много задълбочени проучвания.
    Интересно каква е специалността на въпросният
    областен управител, за да "смята","според него".
    Поредният специалист по всичко.Ако мотивацията е, че тунелът не изисква боядисване и не се влияе от метеорологичните условия (как само капе в тунелите по магистралите) не е достатъчно.

  5. 5 Профил на mopper
    mopper
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Докато не направят тунела под Шипка, да не почват каквито и да било тунели. Трябват на много места, но този го чакаме от сто години!

  6. 6 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5053 Разстроено

    "Един тунел може да реши въпроса, защото тунелът, ако се изпълни както трябва, той не изисква нито да го боядисваме, нито е подвластен на атмосферните влияния."

    По-голяма глопост не бях чел скоро! Според областния управител на Русе тунелите нямат нужда от поддръжка! Този с какво образование е? Начално поне има ли?

  7. 7 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4602 Неутрално

    Изумително какви мисли ти идват на ум когато скучаеш!

    klimentm
  8. 8 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Тунел, а не мост да свърже Русе и Гюргево, предлага областният управител

    Ами Дунав Мост 2 го строихме повече от 20 години. Тунелът може и да стане към края на 21 век. А областният управител на Русе има ли си понятие как се поддържа едно техническо съоръжение или говори без връзка с главния мозък?

  9. 9 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#5] от "mopper":


    [quote#5:"mopper"]Докато не направят тунела под Шипка[/quote]
    Аз викам пък да довършат тунела и ремонта по пътя Етрополе-Златица.Проход забравен от всички , поне наскоро възстановиха южната му част.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  10. 10 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 1005 Весело

    До коментар [#6] от "vassilun":


    [quote#6:"vassilun"]той не изисква нито да го боядисваме
    Какво пък толкова си се хванал , кажи ми как се боядисва тунел от външна страна....Сигурно по същия начин както и мост от вътрешна....

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  11. 11 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 276 Неутрално

    Този има тунел в главата.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  12. 12 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 515 Весело

    Един тунел Сидни до Русе. По права линия. Скачаш в дупката и си в Австралия.
    Весели празници на всички.

    Попътен вятър в главите!
  13. 13 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 828 Весело

    [quote#8:"koko65bg"]А областният управител на Русе има ли си понятие как се поддържа едно техническо съоръжение или говори без връзка с главния мозък? [/quote]

    Е как да няма?
    Човека си го е казал в прав текст - почистване и боядисване!

  14. 14 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 402 Весело

    Може и тунел, ако го плати от джоба си или го изкопа сам.

    chavo64
  15. 15 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    До коментар [#9] от "kasko":

    Етрополе-Златица е добре да се довърши, но съвсем точно казано през него се минава и в момента с кола, на свой риск разбира се и освен шепа местни друг не го ползва. За тежкотоварен трафик е напълно непригоден - тежките камиони понасят по-добре 100 км повече през равното, отколкото да катерят планина.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  16. 16 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    проблема е ,че точно на това място почвите са много подвижни и цяло Русе ,особено около Дунава е на льосови почви ,които са податливи ,истината е ,че както по горе написа един , не могат да прокарат интерконекторната връзка поради това ,че тръбата пропада постоянно и не могат да намерят место ,което да не е в подвижни пясъци ,тук не може да се строи никакъв тунел ,но това е друг въпрос ,има много по добро решение на нещата ,но там трябва политическо решение ,защото ще трябва ново трасе за тировете и мост ,който да е разположен на 15 км на изток от Русе ,но там си запазваме патента за идеята ,която е много печеливша и от инвестиционна гледна точка ,а и от ефективност за един бъдещ път Букурещ Истанбул ,койту уж Катар щеше да строи

  17. 17 Профил на Павел Антонов
    Павел Антонов
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    Около Кресна се разбра, че никой от утвърдените "играчи" в пътното строителство в България нямат необходимия опит да спечелят търг за строителство на тунел, така че подобна идея ще срещне могъща съпротива от лобито им. Инак, в Будапеща си построиха нов мост над Дунав за магистралния ринг преди няколко години и си реновираха два от старите.

  18. 18 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 872 Весело

    [quote#4:"azmatahari"]Интересно каква е специалността на въпросният областен управител, за да "смята","според него". [/quote]
    "Сит търбух за наука глух - глух, но послушен"
    Здрава, спорна и щастлива НГ на всички!

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  19. 19 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Стефко Бурджиев няма представа от тези неща, но сега е модерно, всеки да говори и дава съвети за неща дето не разбира. А и понеже е неграмотен, не може да прочете и да научи.
    Има дори и в wikipedia: "Choice of tunnels vs. bridges".

  20. 20 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 744 Неутрално

    [quote#15:"cinik"]Етрополе-Златица е добре да се довърши, но съвсем точно казано през него се минава и в момента с кола, на свой риск разбира се и освен шепа местни друг не го ползва.[/quote]
    За Кашана ли става въпрос?Преди време си беше вечно затворен.Така си го и минахме с жената,затворен.Поне видях къде бяха намерили костите на мой приятел от детинство през 1988 год.,Валентин Янков.Точно месец след катастрофата успяха да намерят колата.

  21. 21 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1602 Весело

    Тоз технически гений да не е РъБче?

    Весело посрещане на всички!

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  22. 22 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 844 Неутрално

    [quote#4:"azmatahari"]Интересно каква е специалността на въпросният областен управител, за да "смята","според него".[/quote]
    От 2008 до 2011 година е бил зам.-директор на "Пожарна безопасност и защита на населението" в МВР.
    За него четох, че е инженер по професия, ама не знам какъв е по образование.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  23. 23 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Кво се връзвате толкова? Въпросът е, че е нужна нова връзка при Русе, защото сегашния мост е слаб и неефективен. Въпрос на икономическа преценка е да се реши дали да е мост или тунел. Моста ако е хубав може да се превърне в забележителност на града, тунела трудно.

  24. 24 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Номера е да се окъпят едни държавни пачки в проектиране без реализация. Справка номера Орешарски с министерство на инвестиционното проектиране /ЛАПАНЕ/ !

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  25. 25 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#22:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]За него четох, че е инженер по професия, ама не знам какъв е по образование.[/quote]

    Питай Баце може да са завършили в един випуск.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  26. 26 Профил на matanza
    matanza
    Рейтинг: 458 Неутрално

    На 25-ти и 26-ти какви идеи ми идваха и на мен...ми добре, че никой не ме пита...

  27. 27 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 458 Любопитно

    [quote#6:"vassilun"]Този с какво образование е? Начално поне има ли? [/quote]
    Ти пък, от академичните среди е!

    utroruse.com/article/166322/
    Стефко Бурджиев е роден на 29 април 1953 г. в Попово. Завършил е ВНВУ „Васил Левски“ във Велико Търново и ВА „Г.С.Раковски“. Той е магистър по „Публична администрация“ и „Икономика“ и има докторска научна степен по проблемите на замърсяването с радиоактивни вещества. Бурджиев е добре познат като шеф на „Гражданска защита“ първо в Русе, а след това на Националната служба, след което през 2011 г. бе назначен за областен управител. От август миналата година преподавателят в Русенския университет д-р Стефко Бурджиев оглавява Регионалния академичен център, който има за задача да свърже науката, университета и реалната бизнес среда.

  28. 28 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Много се съмнявам, че тунел под река е по-евтин от мост. Странно, все мостове се строят навсякъде. Вижте в Сърбия колко имат над Дунав, да не говорим за по-нагоре. Ще кажете, че е по-тясно, но не е чак толкова голяма разликата, че тук 60 години да сме с един мост. Митница вече няма, скоро и паспортна проверка може да няма, но като се крадат парите, така става.

  29. 29 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    Човека има чувство за хумор, тунел няма как да не се поддържа , явно хабер си няма чоека

  30. 30 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#28] от "b_d_s":

    паспортен контрол може и да няма, но митницата ще остане. Пътувайки от България през Сърбия/Румъния, Унгария, Австрия, Германия...граничните пунктове си седят и тировете спират на тях, все още има митници въпреки липсата на паспортен контрол в шенген.

  31. 31 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 804 Весело

    Направо да наемат горски феи, които да пренасят пътуващите. Колко хапва една феичка, почти нищо не иска!

  32. 32 Профил на Европеец
    Европеец
    Рейтинг: 519 Неутрално

    В Будапеща има тунел под Дунав, през който минава метрото на града, има и множество мостове над реката.
    Във Виена има 50 етажна сграда (millenniumtower) на брега на Дунава.
    И двата града подобно на Русе са разположени върху льосови почви, но явно тази особеност за други народи не е проблем.

    Мисля, че проблема е другаде и както колегата от Варна каза: "Въпросът е, че е нужна нова връзка при Русе"

    "Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato Censorius
  33. 33 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    До коментар [#32] от "Европеец":

    е да ,ама за Русе е проблем ,а и целия център е строен върху стари турски затвори и тунели и не е тайна ,че под площада на Русе има огромно количество килии и тунели на стари турски затвори ,а под земята можеш да стигнеш от гарата до Дунава .

  34. 34 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Защо не помисли как да свърже Русе със София? Състоянието на връзките е такова, че малцина софиянци се изкушават да посетят този прекрасен град, да не говорим пък за правенето на бизнес.

  35. 35 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9050 Неутрално

    Човекът има фантазия,защо му се сърдите.

  36. 36 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Вземате толкова пари от трянзитните такси. Ремонтирайте моста или съберете пари за нов. Тунел много вероятно би бил много по-скъп и определено много по-рисков. Премахнете и границите с Румъния. Искаме да влизаме в Шенген, да започнем с Румъния, за да сме в пакет.

  37. 37 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9262 Неутрално

    Днес нали не е първи април, защо ни разсмива г-на. Или той само си предлага, ако мине.

  38. 38 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#31:"dasho"]Направо да наемат горски феи, които да пренасят пътуващите. Колко хапва една феичка, почти нищо не иска! [/quote]
    Ще излезе някоя Лорелай, та да си вземем белята.

  39. 39 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Весело

    [quote#16:"tur671"]уж Катар щеше да строи[/quote]
    Катърските инвестиции

  40. 40 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Ако и България и Румъния бяха цивилизовани държави с опит в строителството на подобно съоражения, тунела не е лош вариант. Ако недай си боже обаче го почнат, докато го довършат я Дунав ще е пресъхнал, я ще са измислили телепорт.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  41. 41 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 804 Неутрално

    Мостът Русе-Гюргево наистина е вече в доста окаяно състояние, особено откъм румънска страна. Не съм специалист, но дори най-елементарните представи за строителство водят към извода, че обновяване и разширяване на моста ще бъде много по-евтино и икономически изгодно. Това не е Ла Манш, това е Дунав мост.

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  43. 43 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Тунелът е добро решение...

  44. 44 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Тунелът под Шипка е готов,има някои довършителни работи и ако не беше управлението на тройната ламя ,щеше вече да е пуснат!Пътя Русе -Момчилград,предвиден като скоростен, е със готови документи и действително щяха катарците да инвестират в него и щеше да е платен!Само че,и там работата се разсъхна ,пак поради първата причина!А на Русе му трябва нова връзка с Мамалигия,независимо тунел или мост!Стария вече е дал фира

  45. 45 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 909 Весело

    и добрите идеи попаднат ли на идиоти може да се унищожат!

    че мостът в сегашния му вид не може да изпълнява пълноценно функциите си е ФАКТ! че тежкотоварният трафик (ТИР) може да бъде пренасочен към тунел - също е ФАКТ!

    но откъде се роди безумието,че ремонта на моста е излишен? или че тунел не се поддържа?

    и най-умният си е малко прост....
  46. 46 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3780 Неутрално


    До коментар [#27] от "V.Iliev":

    От биографията му става ясно че е военен, който на средна възраст взел че завършил Публична администрация и Икономика. Като знам как се дават дипломи на подобни персони мога да си представя какво е нивото му.

  47. 47 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1022 Весело

    До коментар [#12] от "Читателят":

    Хаха, това беше добро

    Весели празници и на теб!

  48. 48 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    На думи е лесно.
    С тръбата се очакваше да е съвсем лесно,ама още не ще да стане.

  49. 49 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#32] от "Европеец":

    В Прага под река Вълтава също минава метрото, а градът е разположен върху плаващи пясъци. Който може - ще го построи. Но нямам доверие на нашите майстори - подлезите прокапват и в слънчево и топло време, тунелите на магистралите също текат. Не ми се мисли как ще изглежда един такъв тунел - не е ли по-добре да направим канал при такива майстори?

  50. 50 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Надявам се, че плювателските коментари попривършиха и ще можем да чуем и някои аргументи за и против.
    Дано, ама надали...

    'Let light surround you' Dream Theater
  51. 51 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 684 Весело

    Така ги строим ние - магистрала, тунел, магистрала, тунел

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  52. 52 Профил на pantarea
    pantarea
    Рейтинг: 472 Весело

    Като гледам нашата действителност, ИнжИЛерите, магистрите и докторЕте от разните там ВНВУ, ВА, Академия на МВР и други такива високо-нАучни заведения са повече от гении. Акъл и идеи им бликат от всякъде. Да поемат изцяло управлението на тази "Държава", макар че и сега такива са по върховете. Дерзайте .... калкото по-нависоко, толкова по-глупави идеи. Весели празници и дано дойде акъл в тази българска глава!

  53. 53 Профил на pantarea
    pantarea
    Рейтинг: 472 Весело

    До коментар [#50] от "ariel28":
    Чакаме от ваша милост "някои аргументи за и против", особено ако сте плод на посочените по-горе "учебни" заведения

  54. 54 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 840 Гневно

    До коментар [#36] от "primaxm":

    Събраните пари от такси отиват в София и от там ако върнат нещо! Ако оставаха в Русе всяка година щяхме да строим по един мост с тях! И магистрала щяхме сами да си построим! Да не говорим, че високите такси спъват месния бизнес да се развива! Спокойно може да се събират такси само от тировете и събраните пари пак щяха да са предостатъчно за подръжка на моста!

    Прост народ - слаба държава!
  55. 55 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    [quote#0:"Бурджиев"]...защото тунелът, ако се изпълни както трябва, той не изисква нито да го боядисваме, нито е подвластен на атмосферните влияния.[/quote]
    А този умник Бурджиев дали се е замислил поне какво би станало с тунелчето му при едно земетресение?
    А е известно какъв земетръсен район е този около Русе и Гюргево.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  56. 56 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 954 Неутрално

    "и може да понесе камиони с натоварване на още пет тона, а съвременните тежкотоварни автомобили са двойно по-тежки."
    Някакво недоразумени от технически тип се получава.... или автора на статията е недоразумение журналистическо.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  57. 57 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    [quote#12:"Читателят"]Един тунел Сидни до Русе. По права линия. Скачаш в дупката и си в Австралия. [/quote]
    Вече не остана място по света за където да копаем дупка. И в Австралия отидоха ислямистите.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  58. 58 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Тоя областен много е гледал " Дискавъри " май ?

    Поредният "специалист по всичко " !
    )

  59. 59 Профил на jony
    jony
    Рейтинг: 550 Неутрално

    TIR-ве с опасни материали (горива, киселини, основи, отрови, газове..) не могат да минават през дълъг тунел. А това са голям процент от товарите.

  60. 60 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#53:"pantarea"]Чакаме от ваша милост "някои аргументи за и против", особено ако сте плод на посочените по-горе "учебни" заведения [/quote]
    Аз съм от хуманитарната област и избягвам да се изказвам по специализирани въпроси от други области. Ако Вие претендирате да сте специалист в тази област, моля, се аргументирайте.

    'Let light surround you' Dream Theater
  61. 61 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 505 Неутрално

    Германците направиха в Хамбург голям и красив мост над Елба, който е почти винаги затворен. Я е хлъзгав, я вятърът бил силен, с други думи: красив и безполезен мост. Направиха и един (по-точно 3) тунела (по един в двете посоки и един по средата) да върви магистралата към Дания. Този тунел е винаги отворен, така че има логика. Колкото до поддръжката, тоя дрОгар се изказа неподготвен, но за български политик е задължително да се изказва некомпетентно; иначе ще го изхвърлят от гилдията.

  62. 62 Профил на kotoni913
    kotoni913
    Рейтинг: 252 Неутрално

    за мен строителството на втори мост при русе е много меко казано недомислено! за тунел - още повече! защо. един мост, респективно тунел, свързва хиляди хора от двете страни на реката. удвоява пазара на всяка една фирма. пребройте ги - колко големи и средно големи градове от двете страни на дунава в момента се оказват в периферията на страната си - на "г на географията" както се казва у нас. от целия този списък отпадат русе и гюргево, отскоро видин и калафат. сега сравнете оживлението в бизнеса и контактите около русе и тези например при силистра. Заключение: на българия преди всичко, а и на румъния са необходими не още два както вече се говори, а поне пет моста. те ще дадат възможност на хората да общуват свободно и на индивидуално и на стопанско равнище. и никакви такси - може би само за товарния транспорт. един добър ремонт на дунав мост 1 решава проблемите му за нови 60 години. при това тежестта на трафика се пренася на запад. а евентуално увеличение на товарите на изток ще се поеме от един нов мост при силистра. т.е. разтоварва се русе, оживява се района на силистра-кълъраш. а там някъде ще мине и магистрала черно море. ако има сега някой да ми обясни какъв е смисъла на втори мост при русе - моля!

  63. 63 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    А защо не телепортал?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  64. 64 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 546 Неутрално

    [quote#15:"cinik"]довърши[/quote]

    То там си е преминаване като приключение и по принцип - водеше се затворен официално преди 2-3 год. Само за мините тази дестинация би би била оправдана, иначе като нормален трафик си е нон сенс да се влагат сриозни средства. Ако искат добивниците да си инвестират, все за техен килипр ще да е иначе ако се волжи народна пара, би си било грабеж в полза на частен интерес...

  65. 65 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    Не съм специалист, но тунел ми се струва екстравагантно решение. Мисля, че по-добре би било да се направи нов мост малко по на изток от града (сегашният мост може да се остави за лекотоварен трафик) и обходен път, който също да не минава през града. Както писа tur671, в блозост до Мартен би било идеалната локация. Там реката изглежда най-тясна (има два острова успоредни един на друг). Но, какато казах, не съм специалист - нямам представа за почвите там, а и за други фактори, които са от значение.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  66. 66 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Че Дунав мост е старо съоръжение - вярно, ама, дали е по-изгодно по-скъпото и по-сложно съоръжение - тунел, от нов мост? Ако се изпълни както трябва! Така е казал! Кое у нас е изпълнено както трябва? Нищо, че изпълнители и подизпълнители са интернационална смесица! Значи, не е важно от къде са, а кой възлага и плаща поръчката! Кой контролира изпълнението и приема обекта!

    goblenka




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK