Три десетилетия се асфалтира 10 км път между две села

Снимката е с илюстративна цел и не е пътят между Смилян и Сивино.

© Надежда Чипева, Капитал

Снимката е с илюстративна цел и не е пътят между Смилян и Сивино.



Десеткилометров път между две смолянски села се асфалтира 30 години. Шосето свързва смолянските села Смилян и Сивино. За проблема съобщи кметският наместник на Сивино Бойко Даракчиев.


Първите проекти за пътя са от 1984 г. и оттогава насам през определен период от време са се асфалтирали по няколкостотин метра, но все още пътят не е завършен, каза той, цитиран от "Фокус". По думите на кметски наместник през последните две години с помощта на община Смолян са асфалтирани още два участъка от пътя, като са направени и канавки. "Имаме уверение от община Смолян, че през тази година оставащите 600 метра за чакълиране и около 1.5 км за асфалтиране ще бъдат завършени", добави той.


Той посочи, че може би това са единствените села, до които няма асфалтов път - Горово, Букаците и Сивино. Според кмета това се отразява негативно и на туризма в селата. "Идват гости при нас с хубави коли, но се връщат заради лошия път. При нас е красиво и туристите, които отсядат в Смилян, в Арда и Горна Арда идват при нас като част от туристически маршрут, но сме изолирани заради пътя".


В село Сивино живеят 180 човека, но и те искат да пътуват по асфалтиран път и да имат възможност за развитие на туризъм. Даракчиев каза още, че проблем е и факта, че селата от община Смолян не могат да кандидатстват за финансиране по Програмата за развитие за селските райони. "Не е редно, съседни на нас общини като Рудозем, например да могат да кандидатстват по тази програма, а ние – не, защото със средства от нея може да се решат много от проблемите на селата", добави Бойко Даракчиев.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Нема страшно!
    Сега, след като Лидерът изкупи асфалта на Албания, ще се асфалтират по 10 километра на всеки 3 минути.
    Сега всеки ден, всеки час, навсякъде има матриял!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  2. 2 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Десеткилометров път между две смолянски села се асфалтира 30 години.

    Това се прави с цел добре да се утъпче и да не пропада. Както се казва - ,,Бързата работа - срам за майстора".

  3. 3 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Редно е подобна статия да е заедно със справка от бюджета колко пари досега са отпуснати за този път.
    Да не се окаже че по документи там минава 6 лентова магистрала. От друга страна ако някой чиновник по инфраструктурата не си е свършил работата(пари дават и по европейските програми) е редно да се знае.
    На това му викат журналистическо разследване.
    И не е нужно да се окаля някого а да се установи истината.

    Попътен вятър в главите!
  4. 4 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2762 Неутрално

    Значи аз през лятото имах честта на път за Горна Арда навигационната система да ме прекара точно по кофти път м/у Рудозем и Смилян, което си беше голямо изживяване.... няколкото километра ми се стотиха цяла вечност пък и гоямо въртене на волана.
    Местните после ме светнаха, че лошото състояние на пътя имало стратегическо значение още от соц.време, с цел хората да не ходели на работа в Рудозем, а в Смолян.

  5. 5 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Ако това се беше случило в Германия, веднага щеше да се провери, къде е отишъл всеки лев, кои хора са работили на обекта "поименно" и каква работа са свършили, според дневните отчети.
    Ако това се беше случило в Германия, Хитлер още щеше да реже лентички, като Бойко Борисов. А Сталин нямаше да доживее, дори до началото на Втората световна война

  6. 6 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 781 Неутрално

    Това е умишлено аз знам за една отсечка от пътя Свиленград - Пловдив , 90-та година го е строила една македонска фирма на пътя му няма нищо много е хубав и повече тая фирма не я поканиха в България , защото не може да се "усвояват" едни пари.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  7. 7 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Още утре Боко ще се обади на Асфалтова база-Смолян.
    В понеделник ще започне завършването на обекта.После Боко ще среже лентичката пред смяните погледи на няколко стотин жители и потенциални гласоподаватели. Ще каже 3 изречение с 2 бисера в тях,ще се сравни с Орешарски и Станишев и ще се похвали сам и ще си препише заслугата.
    Може Цв. да се пробва на валяка,няма все трупове да вади с багера.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  8. 8 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Тировете със смилянски боб разбиват пътищата в региона.

  9. 9 Профил на destino
    destino
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#6] от "Няма дясно в България":

    Същата македонска фирма май асфалтира и пътя Хасково-Кърджали. 15 години пътят е с приемлива амортизация.
    Наша фирма асфалтира пътят Кърджали- сп. Джебел.
    Втора зима, скоро ще правят трето асфалтиране на кръпките.
    Местната преса обръщаше внимание на това, но вече и те не пишат за това.

  10. 10 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    До коментар [#9] от "destino":

    същото е положението и с пътя от Дунав мост към Метро ,едни 10 км ,които глътнаха ако не се лъжа към 150 милиона , откри се от Плугчиева за предишните избори и тройната коалиция се биха в гърдите ,че те са го направили ,само дето пропуснаха последния слой асфалт и сега след 5 години този път е дупка до дупка ,все едно ,че никога не са го правили ,ама какво ли значение има това

  11. 11 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4596 Неутрално

    Обаче някъде четох че асфалтирали улицата в селото където живее майката на Близнашки веднага щом стана премиер.

    klimentm
  12. 12 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    а пътя Смилян Сивино е наистина на места черен път и се нуждае от цялостно асфалтиране ,като знам ,че десетки години община Смолян не могат да направят такъв основен път като Смилян Рудозем ,който им скъсява пътя към морето и Гърция със 50-60 км ,не вярвам ,че някога ще го направят ,а иначе това е на Гръцката граница в много красив район

  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3489 Неутрално

    В село Сивино живеят 180 човека, но и те искат да пътуват по асфалтиран път и да имат възможност за развитие на туризъм.
    __________
    Ако саудитски спомоществователи финансират там талибаско училище както в с.Сърница(талибанското медресе) тогава държавата ще изгради всички инфраструктори безплатно все едно е дошъл ИНВЕСТИТОР КЛАС А

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 395 Любопитно

    "Три десетилетия се асфалтира 10 км път между две села"

    Още колко десетилетия, ще са нужни за да бъде завършен ?

    А парите ?

    Къде са парите ?

    Само питам.
    )

  15. 15 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1807 Неутрално
  16. 16 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 395 Любопитно

    Между другото. снимката горе, направо кърти !

    ))

  17. 17 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 395 Весело

    До коментар [#15] от "chicago514":

    Не ! Далеч сме още от рекорда, но тренираме усилено !

    ))

  18. 18 Профил на Сова
    Сова
    Рейтинг: 506 Неутрално

    "В село Сивино живеят 180 човека, но и те искат да пътуват по асфалтиран път и да имат възможност за развитие на туризъм"
    ...
    А на колко възлизат скромните ви данъци общо?
    Ще съберете ли толкова милиони?
    А ядрено-магнитен резонанс не искате ли??

    Долу евроатлантическите ценности!
  19. 19 Профил на Сова
    Сова
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#3:"Читателят"]На това му викат журналистическо разследване.[/quote]
    От бюрото в редакцията?
    Трябва журналист на място, само с цъкане из нета няма да стане...

    Долу евроатлантическите ценности!
  20. 20 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1170 Весело

    Че това си е идеално място за туризъм - с каручка,пеша...

    Става и за сървайвър

  21. 21 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 928 Неутрално

    Бързата работа срам за майстора !

  22. 22 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    Туй село Смилян май е онова село, дето снабдява с боб България и части от Чикаго и Ню Йорк.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  23. 23 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1669 Любопитно

    А до Ковачевица дали запълниха дупките, че не ми се ходи да проверявам?

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  24. 24 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Я ДА СИ ПОДРЕДИМ ПАК ПЪЗЕЛЧЕТО, ЧЕ ДА НЕ НИ КАЖАТ ПАК, ЧЕ ТРЯБВАЛО ДА СИ СМЕНИМ ЧИПЧЕТО

    Като гледам празничните новогодишни програми – особено на Нова тв и бТВ, забелязвам, че старата песен за бедните, болните и нещастните, която винаги заглъхва по време на комунистическо управление, се подема отново и с нова сила. Очаквам скоро да чуем пак, че асфалтът не се яде, както и подигравки към правителството, че строи.
    Та реших да си припомним някои неща.
    Макар и да си ги знаем, да ги навържем едно след друго, за да се избистри картинката на пъзелчето, която като че ли мнозина стари са забравили, а някои млади още не са научили.
    Ще започна отдалеч.
    Когато едно племе се засели на дадена територия, започва да се окопава в нея, за да може да я заДЪРЖи, т.е. – прави си ДЪРЖава. Първата му работа е да определи границите на територията си и да ги пази от външни врагове. За целта създава армия и започва да събира от всички пари за заплати на войниците, защото те нямат време да кОпат на нивата, за да си хранят децата.
    В племето обаче се появяват едни долни типове, които започват да вършат безобразия вътре в територията. Затова племето създава полиция, която да ги преследва и събира от всички пари, за да плаща на полицаите заплати. Щото и полицаите нямат време да кОпат нивата, за да си хранят децата.
    После хората от племето решават да не газят кал и да си направят улици и мост през реката, затова събират пари от всички, защото всички ще ги ползват.
    После се сещат за осветление на улиците, па за водопровод, па за канализация, за пречистване на водата... всичко струва пари и се събират пари от всички, защото всички ги ползват тия работи, а пари трябват не само за да се изградят, но и за да се поддържат. Щом си член на една общност, трябва да внасяш своя дял за градежа и благоустрояването на територията й - данък. Ставаш гражданин и имаш съ-ГРАЖДани – хора, с които заедно си градите територията.
    Някой обаче трябва да се занимава с горните общи неща и събраните за тях пари от данъците, затова се създава държавната администрация, начело на която стои премиер. И на тях им се плащат заплати, защото не могат да ходят да кОпат на нивата, за да... За да не решават едни и същи хора как да се уПРАВляват общите пари, ги сменяме през няколко години – правим избори за ПРАВителство.
    Искам да напомня, че през всичкото това време всеки сам се грижи за прехраната си и кой колко я е закъсал не е работа на премиера и правителството. Тяхната работа е да преразпределят в различни области общите пари и да ги харчат за общи неща - които ползваме всички.
    По едно време племето решава, че никак няма да е зле да направи училище за децата, защото никой родител не знае едновременно и математика, и физика, и химия, и география... пък и от кОпане няма време да ги учи сам. Събират пари, за да построят сградата, а семействата с деца плащат на учителите. После обаче се усещат, че не е гот някои деца да не ходят на училище, защото родителите им нямали пари, и решават да плащат и заплатите на учителите от общите пари, а всички деца да ходят безплатно на училище.
    Това е първата проява на солидарност в племето, продиктувана от чувството за съхранение на идентичността му. Децата са нашето общо бъдеще и не може да не ги научим на ценностите си, нито да ги оставим неуки, нали? От някое бедно дете може да се пръкне умник, който, като порасне, да допринесе много за добруването на цялата общност.
    После се решава, че не е човешко да оставят някой от племето да умре, защото нямал пари да си плати на доктора. Това е следващата проява на солидарност в общността – решават всички да внасят редовно по някаква малка сума, а парите да ползват онези, които в момента имат нужда. Щото никой не знае кога каква болест ще го налегне и дали точно в този момент ще има пари да си плати лечението.
    Решават и че не е хуманно да гледат как мизерстват стари хора, останали без деца, които да се грижат за тях – и решават всички работещи да дават по малко всеки месец, та да се плащат пенсии на тези, които от старост вече не могат да кОпат. Пък като им дойде времето, работещите ще събират за тях.
    Има нуждаещи се семейства по различни причини – вместо да ги оставят да просят милостиня или да крадат, племето решава всички да им помагат.
    И така, вместо да събираме кампанийно пари за нуждаещите се свои съграждани, финансираме солидарно четири публични сфери, за които сме преценили, че са важни за оцеляването на племето – образование, здравеопазване, пенсии и социални нужди. За две от тях се обособяват отделни публични парични фондове, за другите две – образование и социални помощи, се плаща от бюджета. Вноските за здраве и пенсии трябва да се преизчисляват периодично, за да стигат парите, защото и броят на работещите, и броят на пенсионерите се променя.
    Излагам само общите принципи и нямам претенции хронологично и точно да разказвам създаването на тези солидарни публични системи, но - така лека полека се цивилизовахме, та стигнахме до днес.
    Основното, на което ЗАСЕГА искам да наблегна, е - всеки от нас се ражда в някаква общност и от момента на раждането си, докато не тръгне на работа и не започне да плаща данъци, е консуматор на средства не само от родителите си, но и от солидарността на сегашни и предишни поколения свои съграждани – като започнем от платеното майчинство на майка му, безплатното детско здравеопазване, детските надбавки, детските градини, училището, университета - всичко е дофинансирано с техните пари. Първото гражданство означава принадлежност към дадено племе и се дава безусловно по рождение, а за всяко друго трябва да изпълним някакви условия, за да се включим в чуждата общност. Всяко племе си решава само какви да бъдат тези условия.
    А работата на правителствата не е да ни хранят, а да разпределят общите пари към различните публични сфери.
    Най-грубо правителствата се характеризират като леви или десни според това дали дават повече пари за социалните сфери, за да подпомагат слабите, или за големите общи неща, които не се ядат, но са нужни, за да могат да работят силните и смелите и да изкарват и своята, и чуждата прехрана – като пътища например. Къде колко ще се влага – подлежи на промяна в течение на времето, пък мярката е нещо относително. И древните са казали, че мярката е най-трудното нещо.
    А стига толкова, че стана дълго. Ще продължа още, като наблегна на пенсионната система, споровете около която ще започнат отново от първия работен ден.
    На когото му се е поразместил чипът, да си го намести, че продължаваме напред.

    Прочее, Честита Новата 2015 година!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  25. 25 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2390 Весело

    [quote#16:"Ерих Хартман"]Между другото. снимката горе, направо кърти ! [/quote]

    Показах я на един приятел от Аруба, каза че не е виждал такова занемарено нещо там! Не мисля че лъже!

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  26. 26 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8849 Неутрално

    Таман ще построим магистралите и ще трябва да почваме ремонтите/защото ние така строим,с перспектива за строителните фирми/.А за пътища,като този,пари никога няма да има.

  27. 27 Профил на pfs
    pfs
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#12] от "tur671":

    Път от Смолян до гръцката граница има. От Рудозем до браздата е трилетнов, но от гръцка страна не е направено нищо. Този прекрасен трилентов път завършва в нищото на 20 метра от границата.

  28. 28 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4410 Неутрално

    Горките хора!Хич не им е лесно с този "път"!Последният е по-подходящ за танкове,бронетранспортьори и всякаква верижна и високопроходима техника,но не и за обикновени коли!

  29. 29 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Ако се намерят хора да съобщят, ще видите колко такива участъци има! В селските райони всичко е на "докъдето изкара", а не са забравили на края на селото да сложат табела "Винетка"!

  30. 30 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Три десетилетия крадат.
    Вече нарицателното "Ориент" не важи, тъй като е свързано с благополучие, просперитет, перфектна работа,

  31. 31 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 395 Гневно

    До коментар [#29] от "péro":

    Точно така е !

    В селските райони всичко е на "доизживяване"..

  32. 32 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Е това е антирекорд!Охлюви да работеха по този път,щяха да го асфалтират!

    Tony
  33. 33 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#32] от "Free person":

    Охлювът изминава 1 километър за 72 дни..)

    Дори да работеха с бързината на охлюв - досега да са забравили, че е асфалтиран, мамка му.

  34. 34 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    30 години асфалтиране-25 години демокрация. ... години безпътица!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  35. 35 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Бате Бойко ще го асфалтира, ама нали асфалт не се ядеше, защо недоволстват

  36. 36 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Предполагам че цяло село е построено покрай тази отсечка.

    Too much цензура Баце.
  37. 37 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Е, спокойно. Има села, между които и мисъл за асфалтиране няма.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  38. 38 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#24] от "Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!":

    Стига си плямпала глупости , дясно не означава , който няма пари да умира плюс това тоя асфалт дето ми го хвалиш толкова се разпада дадох пример с македонската фирма и стига сте го разправяли това с чипа малко сме хората , които нямат нужда от смяна и сега ни презирате , защото на вас , които ви е сбъркан чипа сте много и е лесно да плюете по аутсайдерите но ще дойде време когато хората ще се вразумят и ще ви се присмиваме.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  39. 39 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 781 Неутрално

    Абе хора , какво се дървите , кой ще го направи , тези неща са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ , все пак плащаме данъци да ги ползваме тия пътища а те ги строят некачествено и само събират пари от хората а нищо не правят.Фирмата , която асфалтира отсечката Харманли - Хасково защо не я поканиха пак , 20 години пътят не е мръднал.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  40. 40 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 560 Неутрално

    До коментар [#10] от "tur671":
    Е не са 150млн. лв., но историята си е образец за политическа маглост.

    http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4221332

    дори помня една кукундела от БСП как пита защо не е завършен болеварда

    АЗ НЕ ЗАРЕЖДАМ В БЕНЗИНОСТАНЦИИ ЛУКОЙЛ!
  41. 41 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 432 Неутрално

    Това за селата е измислено не в София, а в Брюксел. Правилото за финансиране на селски райони сочи,
    че облекченията се отнасят само за общини, чиито центрове имат по-малко от 30 хил. души. По този параграф 22 Смолянските села не попадат в графата за развитие на селските райони със средства на ЕС.

  42. 42 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    Е, па има време, що са десетилетия занапред!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  43. 43 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2178 Неутрално

    Еммм те Хемус я правят повече от 3 десетилетия и пак е до кривата круша.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  44. 44 Профил на agl52316780
    agl52316780
    Рейтинг: 506 Любопитно

    До коментар [#24] от "Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!":

    Да но от толкова лешпери накрая никой не иска да кОпа, а най-вече се натиска да разпределя общите пари

  45. 45 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Те, това ако е новина! Колко такива междуселски пътища има! Те, селата умират, пътища ще правят! Работата е там, че докато се обезлюди напълно едно село, има нужда от всичко! От път, от стоки за първа нужда, от други, с по-широко приложение, от строителни материали, от ток, вода, лекар, зъболекар, поща, банкомат, кеш терминал...Има нужда от сигурен и редовен транспорт.... Не се побирам в кожата си! Такива хубави места запустяват! Гледам по ТВ, на запад се застрояват от богати хора голи места. Диви! Самотна къща, подсигурена с всички екстри на 21-ви век! А у нас, цивилизовани селища се връщат до пещерно ниво и изчезват!

    goblenka
  46. 46 Профил на nonsens2
    nonsens2
    Рейтинг: 752 Весело

    Хм! Това е така, защото на валяка били повредени скоростите. Работела само най ниската. Сега обаче ще спре съвсем асфалтирането, защото валякчията ще се пенсионира.

  47. 47 Профил на scm50370697
    scm50370697
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Магистралите започнаха да ги строят 1972 и едва преди няколко години се обнови строителството им.
    Дори комунягите от яд започнаха да говорят, как не се яде асфалт.
    Сякаш докато само те бяха на власт, сме яли черен хайвер.
    Никой не смееше да критикува.
    сега станахме много смели,нали?

  48. 48 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Не могат да кандидатстват по програмата за развитие на селските райони? Това ако не е дискриминация! Здраве му кажи!
    БХК Къде дремат?

  49. 49 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Май там липсват избиратели на ДПС, та затова.

  50. 50 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Е за шопско нали ще има 1 млрд. европари за метрото

  51. 51 Профил на azyty
    azyty
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Абе зависи за кое шопско има евро пари. Изместен е случая с четирикилометровия път между годечкото село Бракьовци и свогенското село Брезе - и двете в София област но от забравената му част до Петрохан. От шейсте години има проект за пътя, който би бил втората връзка между петроханския път и искърското дефиле, като естественото трасе е очертано от времето. Последно според селяните там преди две години са отишли 10000 лева за строеж на пътя но елементарен обход доказва че няма и следа от дейност. Както се изразява тамошния народен гений - " парите не са на пътя а под него".





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK