Голяма каша. И заглавието е подвеждащо. Защото не е петък вечер и:
" Това ще се случи при условие, че в петък министърът на финансите Владислав Горанов прехвърли отделените 40 млн. лв. за разплащане с кредиторите на БДЖ..."
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
"Срещу решението обаче протестират много граждани, загубили удобна и евтина услуга, готвят се и ефективни протести" - луди ги направиха пътниците - в претъпкани, за и след работа или в празни, студени, "супер бързи" влакове. А, напасването на връзките помежду им е толкова трудно, все едно правят разписание за дилижанси при златна треска. Май трудно ще се доближим до усвояването на едниТЕ пари по проекти от ЕС, а уж бяха приоритет?!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
26
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Спира се съкращаването на влакове, а спрените досега ще бъдат възстановени"
WTF??? Тия полудяха ли?
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
За да пътуват трима пътника евтино от едното село до другото, всички ще плащаме да ги возят с влак. А реално е за да няма съкращения в хранилката БДЖ!
Реформи от Бойко на куково лято.
БДЖ е каца без дъно. Винаги ще има кой да протестира, и какво ние да им плащаме заплатите, дето никога повече няма да ползвам влаковете? Оставете само линиите които носят печалба, всички останали да се затарят.
Tazi darzhava nikoga nyma da se opravi ako resheniyata ne se obmislyat dobre predvaritelno, a vednazh vzeti da ne se otmenyat protesta na ullitzata. Nedovolni vinagi shte ima, vaprosa e da se pravi razumniya kompromis, inache nikoga nyama da vidim reformi.
Транспортните средства донякъде са ми хоби-влакове, коли, кораби...Особено ретро моделите. Вчера гледах един филм как Жан Пол Белмондо се вози във влак от Марсилия до Париж. По-вчера-Терънси Хил от Милано до градчето, където играе роля на свещеник. Какви влакове са ползвали хората през годините, какво ползват сега. Тая машинка на снимката е маневрен локомотив от 60-те и още се ползва. Произведена е в ГДР и галено я наричат ФАУ/не фрау/. На такава учих железничарски занаят 69-70г. на гара София. Още ги търкалят, както и чехските електровози. ЖП-то беше низвергнато още през социализма, камо ли сега. Едно нещо не го променяш с времето, то трупа негативи и става бреме. Кво да кажа, мъка.
[quote#18:"Те"]Срещу решението обаче протестират много граждани, загубили удобна и евтина услуга[/quote]
Който иска удобна и евтина услуга да си я плаща от джоба!
БДЖ е последното убежище на последните остатъци от БКП номенклатурата. Тия, които са по канцелариите, не действително работещите. Не пиша това наизуст, а по лични впечатления. И то красноречиви!!!
Пак ли ни фана шубе бе ... ай сиктир !
Давайте им парите и да продължават да се влачат полу фалирали. И така до следващата субсидия. Парите на данъкоплатците са за това - да пълнят частни джобове и да издържат нерентабилни предприятия.
Ей тва се реформите на галвния помпиер.
Някой скръцва със зъби и Ганьо от Банкя дава заден.
Синдикатите са един от най-големите бичове на България в момента, те спират и пенсионната и БДЖ реформата
Баси, имам се пич, който разбира вътрешните терзания, ама това вече излиза извън рамките на мисленето ми; вземаме ви ги - връщаме ви ги. спираме ви ги - пущаме ви ги; няма да плащате - ще плащате;
Много ми се иска БДЖ да публикува колко пътници пътуват по тези линии. Може би има недоволни, но реално протести няма, така че надали са толкова много.
Бойко и реформи!?
На този детската железница не бих поверил, те го сложили Премиер. Как няма от растеж да влезнем в рецесия, то как не сме фалирали ми е чудно. Може ли да има икономика, ако на всеки час се сменя политиката. Да не бяхте обявявали, че ще ги съкращавате. Много ще е интересно февруари с високите сметки, защото просто времето беше студено. Тогава кой ще е виновен ми е интересно и какъв цирк ще стане.
ЖП-то беше низвергнато още през социализма, камо ли сега.Точно от социализма са локомотивните серии 51-00,52-00,55-00,04-00,06-00,07-00,41-00,42-00,43-00 44-00,Хеншел и румънските за теснолинейките и дизел мотрисите 18 серия и ел-мотрисите 32 серия.Нищо вечно няма обаче и текезесарите-комунисти които управляваваха БДЖ трябваше да спестяват пари,сега ще плащаме двойно и тройно заради безхаберието на чиновниците.Без железница ще настъпи пълен транспортен и стопански хаос.Да реформи трябва да има и оптимизиране на личния човешки състав както и тяговия и вагонен трябва да има,ама трябват и пари за нови технологии в ремонта и сигналноохранителната техника,нови вагони,нови локомотиви,това е бъдещия транспорт и ние пак ще се окажем на опашката.
А защо не вдигнат цените, до около 80 % от цената на автотранспорта ?
Тогава ще се види реално има ли желаещи да пътуват с влак.Иначе може още дълго време да се търкалят по релсите 40-50 тонни железа за да превозят 50-60 пътника.
Аман от тази социална помощ.
Сега е транспорта на "хората", утре ще е работата на "енергетиците", в други ден ще върнат болниците на бедното българско население ... видяхме какви ги надробиха и в пенсионната реформа... а са още втори месец на власт. Майко мила!
[quote#42:"ventsy"] БДЖ да публикува колко пътници пътуват по тези линии.[/quote]
И аз искам.
Защото ще се окаже,че е по-изгодно за 5-10 човека общината да купи едно микробусче,с шофьора и горивото ще бъде в пъти по-евтино от поддръжката на влак.
А БДЖ да се модернизира в натоварените линии,след време може да инвестира в разширение.
Което е малоумно (атаките срещу частното пенсионно осигуряване) - там с пълна пара напред. Което е разумно - да седнем, да помислим, ден да мине - самун (или депутатско кюфте) да замине...
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
Тия хора не могат да спрат няколко влака, които са на загуба, а ние трябва да разчитаме на тях за много, много по-важни неща! Правосъдният министър да не си губи времето да измисля реформа в право(криво)съдието. Ще я гласуват и на втория ден ще я спрат. Да идват пак БСП и ДПС, че с тях нещата са ясни, ще ни обират тотално, но сигурно. Няма днес ни крадат, а утре ни обещават, че са спрели. Всичко е ясно и няма разочарования. Стига с това танго!
[quote#35:"fec32306340"]Който иска удобна и евтина услуга да си я плаща от джоба! [/quote]
И не само това. Защо се обвързват нещата, че точно БДЖ трябва да прави тази услуга? Аз съм сигурен, че ако се пуснат 3-4 лота и се обяви международен търг с условие "за каква субсидия сте навити да изпълнявате настоящото разписание на БДЖ", за такива субсидии по 140 милиона ще се яви опашк кандидати от тук до луната, която да върши работата с няколк десетки милиона по-евтино.
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
Управлява ни шайка бездарници, без никаква визия за развитието на страната. Всичко се прави на парче, всеки ден е отрицание на вчерашния, всяка заповед е предпоследна. Докога ще търпим?
Всички управляващи говорят за съкращения в БДЖ, а никой не обелва дума за съкращения в полицията която е в пъти по-безполезна за гражданите от влаковете.
Нямам думи. Нюнюрковци. Всички сме за реформи, до момента в който разберем, че ни удря по интереса. Социалисти-популисти са всички. А това, че БДЖ е гроги и не може да поддържа тази схема? Ще го оставим на следващия мандат.
Еми на всички данъкоплатци (колкото и да намаляват) честито!
Още по-честито на тези дето си мислеха че Боко е по-малко комунист и ще свърши нещо смислено (това изречение няма да го довършвам както ми се иска, щото ще е нецензурно).
Интересно ми е в тая комисия колко и кои са от РБ и с кой акъл и те са гласували За.
"Спира се съкращаването на влакове, а спрените досега ще бъдат възстановени"
============
Което ще рече, че ще продължаваме да повръщаме при положение, че искаш да идеш да се изпикаеш!
Последно!
Това не е държава, а тези, които се правят на държавници са-ХАЙВАНИ!
Авторитет-НУЛА!
Пак ще се хваля пред огледалото за решението си преди 20 и кусур години.
Има влакове, които пътуват буквално заради шепа хора, много по-евтино за БДЖ ще бъде да пусне БЕЗПЛАТНА маршрутка до близката голяма гара, отколкото да мести 200 тона композиция за няколко човека. Ама пък така ще секнат едни далавери...
[quote#67:"Eisbär"]Що за глупост?
Така няма да мине нито една реформа.
Промените болят. Не може всички да са доволни.
[/quote]
Когато простолюдието , обикновените хора и средната класа си търсят своето и управляващите им го дават това е демокрация!
Когато финансовите пънкари и слугите им получават своето това е демократура!
Дясното и реформаторско правителство на Боко по този казус застана на страната на хората! Пък на западняците е им все едно дали БДЖ ще изпада в още заеми или ще се продаде на безценица!
Реформа по ГЕРБерски. Вместо да анализират ситуацията, да подложат проблемите и възможните решения на широка общонародна дискусия, един кратунчо решава да си изгони дори и малкото си клиенти, белким мине по незабелязано покрай Нова година. Ма като усети дебелия - айде пак назад. Това показва тяхната простотия и капацитет. Първом действаме - после мислим. колко добре са го обмислилипоказва факта, че след Нова година по гарите се появиха пътници с билети от спрените влакове. Всичко това се прави за да могат кратунките да си приватизират железниците. Писна ни от тия ГЕРБерски "реформи", след които става все по-лошо.
[quote#70:"townboy"]Всички управляващи говорят за съкращения в БДЖ, а никой не обелва дума за съкращения в полицията която е в пъти по-безполезна за гражданите от влаковете.[/quote]
Предназначението на полицията е, при необходимост, да предпази "народните любимци" от "народната любов". По тая причина стражарите са много !
"Днес депутатите приеха три препоръки. Първата е към министъра на финансите, който да преобразува въпросния целеви капиталов трансфер от 40 млн. лв. в субсидия. "
Ей, хора, сериозно започва да ми писва;
От 83 коментара, само един се е сетил, че това са пари, които са предвидени за кредиторите. Голям плач за няколко неефективни линии, но без техника, електричество и гориво нещата няма да опират до няколко линии, а до цялото БДЖ и тогава пак ще имаме спешни и смешни срещи и ще се вайкаме и ще питаме "Кой съсипа железницата?"
"Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)
Пътувал съм няколко пъти с нощен влак Ст.Загора-Г.Оряховица-Плевен,5-6 вагона за около 30-40 пътници и се чудех къде им е кяра,но едва сега като се размислих,разбирам,че този влак е стратегия, тази линия свързва директно Южна и Северна България.
[quote#80:"comandante vs либертарианци и корпокративисти"]Когато простолюдието , обикновените хора и средната класа си търсят своето и управляващите им го дават това е демокрация! [/quote]
Всички да плащаме за да се движи цял влак, за да вози 5 човека на 5 км. , че да им е евтино??? Управниците да платят от собствения си джоб за такава демокрация. Не ти ли омръзна да се правиш на форумния шут?
Герб и реформи? Две абсолютно несъвместими неща! Близкото минало показва, че герб нито има акъл за реформи нито мерак! Боко се страхува да не пострада партийката му; редовите гербери се страхуват от боко и вече са изгубили способността си да разсъждават самостоятелно! За тях е най важното да се класират за следващият парламент...Човек трудно може да си спомни повече от пет герберски имена! А реформите в губещите звена, каквото е БДЖ? Кой ще ги прави? И БДЖ ли ще чака РЕФОРМАТОРСКИЯ БЛОК? Че герб е една калпава партия си го знаем отдавна, ама чак пък толкова, да не могат едно БДЖ да оправят? Това си е пълен провал!
Ако губещите линии не бъдат спрени сега, скоро ще спре цялото БДЖ. И тия, които сега се радват, че си запазват службичката, ще си я загубят заедно с тия, които сега биха си запазили работата. З тия, които окрадоха БДЖ не се чува нищо.
Е как, Гл. секретар каза че 10 000 са съкратени през годините. Представи си толкова съкратени и пак най-големия бюджет и нулева ефективност. И днес опукаха един в Пловдив като по учебник, блокаж ограждения и т.н., но после никакъв краен резултат. Да се осъди някой, за да може останалите да се стреснат, просто новото име на статистиката е полиция.
Тия от ГЕРБ са направо малоумни.Защо първо не направиха ките,че после да съкращават.Борисов пак се уплаши от протестите.
Пак ще кажа,че това не може да е премиер.Никакви реформи не трябва да се очакват от него.
[quote#87:"The Dark Prince Of Bankya"]Уникална държава и народ сме. Всички идиоти се изредиха да управляват, но ние не само търпим, ами се и радваме. И пак си избираме същите.[/quote]
Че то кои други идиоти да изберем?! Пишеш, че всичките се изредиха, други няма.
Днес сме едва сряда. До петък поне два пъти ще си сменят мнението. Да видим в понеделник на какъв акъл ще са...може би да строят Южен поток със собствени средства...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Реформи по герберски
Не е смешно ама то май друго не ни остава освен да се засмеем
В края на 2023 нека разгледаме пак долните коментари
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157
[quote#92:"rosiraycheva50._"]Борисов пак се уплаши от протестите.
Пак ще кажа,че това не може да е премиер.Никакви реформи не трябва да се очакват от него.[/quote]
Бойко винаги го играе мъжага, но когато трябва да поеме отговорност и да "удари по масата", е..... Путин.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
l1
Рейтинг: 571 Неутралноне спирай транспорта на хората
Peni Nikol
Рейтинг: 3329 НеутралноУха, Маямата ги изплаши всички
.
Peni Nikol****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
palav_nik
Рейтинг: 593 ВеселоЩо диванета се упражняват на наш гръб как се управлява държава...
chicago514
Рейтинг: 1096 НеутралноПочна да им се връща акъла в главите.
l1
Рейтинг: 571 Неутралноче хората ще ти спрат транспорта
Николов
Рейтинг: 882 ВеселоЕй така се правят реформи.
Шегата настрана - до тук разликата с Орешарски нещо ми се губи.
Stewie
Рейтинг: 909 Неутралноочакван фал старт на реформите , популист не може да е реформатор
ial
Рейтинг: 496 НеутралноСоца/популизма още властва в Бг. Реформи - ама друг път.
Горнот ое валидно дори само заради решението на тази т.нар. Транспортна комисия.
xmm
Рейтинг: 1134 НеутралноДо коментар [#4] от "l1":
Не спирайте дотациите,искаш да кажеш.
А няма пари.
Компромисът затова е компромис.....някои линии трябва да се спрат.
Реми
Рейтинг: 684 НеутралноГоляма каша. И заглавието е подвеждащо. Защото не е петък вечер и:
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето" Това ще се случи при условие, че в петък министърът на финансите Владислав Горанов прехвърли отделените 40 млн. лв. за разплащане с кредиторите на БДЖ..."
palav_nik
Рейтинг: 593 Любопитно"Най-опасна би била глупостта на управляващите"
Както се вижда това е много правилна прогноза...
Велков
Рейтинг: 1416 НеутралноЕ така се правят реформи...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Втора цетка
Рейтинг: 909 ЛюбопитноО...това било, постановка, значи...???
Това е Ъпсурт, мене ме нема във целата схема...petergriffin
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#15] от "l1":
The things you own end up owning youСтига си дрънкал глупости.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2559 Любопитно"Срещу решението обаче протестират много граждани, загубили удобна и евтина услуга, готвят се и ефективни протести" - луди ги направиха пътниците - в претъпкани, за и след работа или в празни, студени, "супер бързи" влакове. А, напасването на връзките помежду им е толкова трудно, все едно правят разписание за дилижанси при златна треска. Май трудно ще се доближим до усвояването на едниТЕ пари по проекти от ЕС, а уж бяха приоритет?!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Истината - "езикът на омразата"
Рейтинг: 853 НеутралноЕто, реформите започват!
Molossian: Желанието на международния модерен другариат за равенство между нормалността и извратеността създаде чудовища.alehandro77
Рейтинг: 479 НеутралноРеформи няма да има, пак ще наливаме пари в бездънното БДЖ!!! Поне пуснете частно БДЖ...
Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.Публикувано през m.dnevnik.bg
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
DareDebil
Рейтинг: 758 НеутралноЕй така се правят реформи!
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.cup_of_tea
Рейтинг: 627 НеутралноСпираме, пускаме - движение да има. Яснота може и да няма, но за какво ви е.
xmm
Рейтинг: 1134 НеутралноДо коментар [#21] от "l1":
Дотирай ги ти - аз не желая.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2015 Неутрално"Спира се съкращаването на влакове, а спрените досега ще бъдат възстановени"
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.WTF??? Тия полудяха ли?
Россприматрезил
Рейтинг: 626 НеутралноЗа да пътуват трима пътника евтино от едното село до другото, всички ще плащаме да ги возят с влак. А реално е за да няма съкращения в хранилката БДЖ!
Реформи от Бойко на куково лято.
[email protected]
Рейтинг: 413 НеутралноБДЖ е каца без дъно. Винаги ще има кой да протестира, и какво ние да им плащаме заплатите, дето никога повече няма да ползвам влаковете? Оставете само линиите които носят печалба, всички останали да се затарят.
Free person
Рейтинг: 733 НеутралноТова добре,ама кой ще спаси БДЖ от фалит?И как ще стане?
Tonycanuck99
Рейтинг: 662 НеутралноTazi darzhava nikoga nyma da se opravi ako resheniyata ne se obmislyat dobre predvaritelno, a vednazh vzeti da ne se otmenyat protesta na ullitzata. Nedovolni vinagi shte ima, vaprosa e da se pravi razumniya kompromis, inache nikoga nyama da vidim reformi.
Free person
Рейтинг: 733 НеутралноНека да добавя - кога и колко чиновници от БДЖ ще бъдат съкратени?
Tonyemilm13
Рейтинг: 402 ГневноВсички губещи предприятия - на боклука! Докога ще плащаме безхаберието прикрито зад лозунги за социалност!
man_un
Рейтинг: 507 НеутралноТранспортните средства донякъде са ми хоби-влакове, коли, кораби...Особено ретро моделите. Вчера гледах един филм как Жан Пол Белмондо се вози във влак от Марсилия до Париж. По-вчера-Терънси Хил от Милано до градчето, където играе роля на свещеник. Какви влакове са ползвали хората през годините, какво ползват сега. Тая машинка на снимката е маневрен локомотив от 60-те и още се ползва. Произведена е в ГДР и галено я наричат ФАУ/не фрау/. На такава учих железничарски занаят 69-70г. на гара София. Още ги търкалят, както и чехските електровози. ЖП-то беше низвергнато още през социализма, камо ли сега. Едно нещо не го променяш с времето, то трупа негативи и става бреме. Кво да кажа, мъка.
fec32306340
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#18:"Те"]Срещу решението обаче протестират много граждани, загубили удобна и евтина услуга[/quote]
Който иска удобна и евтина услуга да си я плаща от джоба!
Россприматрезил
Рейтинг: 626 НеутралноБДЖ е последното убежище на последните остатъци от БКП номенклатурата. Тия, които са по канцелариите, не действително работещите. Не пиша това наизуст, а по лични впечатления. И то красноречиви!!!
WWW . ДЕНьГИ .ru.netv_l
Рейтинг: 407 НеутралноПак ли ни фана шубе бе ... ай сиктир !
Давайте им парите и да продължават да се влачат полу фалирали. И така до следващата субсидия. Парите на данъкоплатците са за това - да пълнят частни джобове и да издържат нерентабилни предприятия.
Аха ... ша са оправим ний, ама някой друг път.
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Весело[quote#27:"today"]WTF??? Тия полудяха ли?[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netЩо? Матряла плаша.
ggrigorov
Рейтинг: 470 НеутралноЕй тва се реформите на галвния помпиер.
Някой скръцва със зъби и Ганьо от Банкя дава заден.
Синдикатите са един от най-големите бичове на България в момента, те спират и пенсионната и БДЖ реформата
Риба
Рейтинг: 402 ВеселоБаси, имам се пич, който разбира вътрешните терзания, ама това вече излиза извън рамките на мисленето ми; вземаме ви ги - връщаме ви ги. спираме ви ги - пущаме ви ги; няма да плащате - ще плащате;
Додо
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#34] от "man_un":
+1
И аз много обичам влаковете!
ventsy
Рейтинг: 531 НеутралноМного ми се иска БДЖ да публикува колко пътници пътуват по тези линии. Може би има недоволни, но реално протести няма, така че надали са толкова много.
vhv
Рейтинг: 458 НеутралноБРАВО ! Ето така се правят реформи.
(Бяхме позабравили стилът на някои хора.)
lol
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#9] от "Stewie":
е за теб ако закриването на транспортните услуги в страната са реформа нищо чудно че сме най- скапаното място за живеене..
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Весело[quote#34:"man_un"]Произведена е в ГДР и галено я наричат ФАУ/не фрау/.[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netНякои фрау са си направо фау( ония, на Хитлер).
stoiank
Рейтинг: 1449 ВеселоБойко и реформи!?
На този детската железница не бих поверил, те го сложили Премиер. Как няма от растеж да влезнем в рецесия, то как не сме фалирали ми е чудно. Може ли да има икономика, ако на всеки час се сменя политиката. Да не бяхте обявявали, че ще ги съкращавате. Много ще е интересно февруари с високите сметки, защото просто времето беше студено. Тогава кой ще е виновен ми е интересно и какъв цирк ще стане.
Valeri Ivanov
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#19] от "Сър Пичук"
Може,ако тази дама от аватара,Ви, е премиер-министър.
chicago514
Рейтинг: 1096 НеутралноЖП-то беше низвергнато още през социализма, камо ли сега.Точно от социализма са локомотивните серии 51-00,52-00,55-00,04-00,06-00,07-00,41-00,42-00,43 -00 44-00,Хеншел и румънските за теснолинейките и дизел мотрисите 18 серия и ел-мотрисите 32 серия.Нищо вечно няма обаче и текезесарите-комунисти които управляваваха БДЖ трябваше да спестяват пари,сега ще плащаме двойно и тройно заради безхаберието на чиновниците.Без железница ще настъпи пълен транспортен и стопански хаос.Да реформи трябва да има и оптимизиране на личния човешки състав както и тяговия и вагонен трябва да има,ама трябват и пари за нови технологии в ремонта и сигналноохранителната техника,нови вагони,нови локомотиви,това е бъдещия транспорт и ние пак ще се окажем на опашката.
pak_pitam
Рейтинг: 402 НеутралноА защо не вдигнат цените, до около 80 % от цената на автотранспорта ?
Тогава ще се види реално има ли желаещи да пътуват с влак.Иначе може още дълго време да се търкалят по релсите 40-50 тонни железа за да превозят 50-60 пътника.
Аман от тази социална помощ.
petar__
Рейтинг: 292 НеутралноБойко Борисов стайл
елементарно, посредствено и некадърно, но ние си го избрахме
така се правят реформи!
billybadboy
Рейтинг: 458 НеутралноСега е транспорта на "хората", утре ще е работата на "енергетиците", в други ден ще върнат болниците на бедното българско население ... видяхме какви ги надробиха и в пенсионната реформа... а са още втори месец на власт. Майко мила!
xmm
Рейтинг: 1134 Неутрално[quote#42:"ventsy"] БДЖ да публикува колко пътници пътуват по тези линии.[/quote]
И аз искам.
Защото ще се окаже,че е по-изгодно за 5-10 човека общината да купи едно микробусче,с шофьора и горивото ще бъде в пъти по-евтино от поддръжката на влак.
А БДЖ да се модернизира в натоварените линии,след време може да инвестира в разширение.
cinik
Рейтинг: 2660 НеутралноКоето е малоумно (атаките срещу частното пенсионно осигуряване) - там с пълна пара напред. Което е разумно - да седнем, да помислим, ден да мине - самун (или депутатско кюфте) да замине...
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "calc
Рейтинг: 458 НеутралноТия едно БДЖ не могат да оправят, а тръгнали страната. Хахаха
Ми "реформаторите" к'во мислят по въпроса. Един дол дренки са...
Россприматрезил
Рейтинг: 626 ВеселоТия хора не могат да спрат няколко влака, които са на загуба, а ние трябва да разчитаме на тях за много, много по-важни неща! Правосъдният министър да не си губи времето да измисля реформа в право(криво)съдието. Ще я гласуват и на втория ден ще я спрат. Да идват пак БСП и ДПС, че с тях нещата са ясни, ще ни обират тотално, но сигурно. Няма днес ни крадат, а утре ни обещават, че са спрели. Всичко е ясно и няма разочарования. Стига с това танго!
WWW . ДЕНьГИ .ru.netгарата
Рейтинг: 515 ЛюбопитноА какво ли мислят кредиторите по въпроса?
vhv
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#35:"fec32306340"]Който иска удобна и евтина услуга да си я плаща от джоба! [/quote]
Ако е удобна - няма да е евтина. И обратно.
cinik
Рейтинг: 2660 Неутрално[quote#35:"fec32306340"]Който иска удобна и евтина услуга да си я плаща от джоба! [/quote]
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "И не само това. Защо се обвързват нещата, че точно БДЖ трябва да прави тази услуга? Аз съм сигурен, че ако се пуснат 3-4 лота и се обяви международен търг с условие "за каква субсидия сте навити да изпълнявате настоящото разписание на БДЖ", за такива субсидии по 140 милиона ще се яви опашк кандидати от тук до луната, която да върши работата с няколк десетки милиона по-евтино.
ѩзыкъ блъгарьскъ
Рейтинг: 958 НеутралноНикаква драматургия. А накрая - много шум за нищо.
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#44:"lol"]е за теб ако закриването на транспортните услуги в страната[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netНе в страната! Губещите!!!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
2.5
Рейтинг: 1122 Весело"Днес премиерът Бойко Борисов отбеляза, че милионите дългове на БДЖ се трупат от години заради липсата на реформи и лошо управление."
I Want To BelieveНапълно е прав!
Сега остава да осъзнае и собствения си принос по въпроса.
Непосилна задача, май?!
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#47:"objektivist96"]Може,ако тази дама от аватара,Ви, е премиер-министър.[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netТова би довело до много нови емигранти, не към Европа и Америка, а много от емигриралите да се върнат. България да стане нормална.
deymus
Рейтинг: 1395 НеутралноАре няма нужда, щом не е рентабилно да отива в историята.
€arthquak€
Рейтинг: 636 НеутралноУправлява ни шайка бездарници, без никаква визия за развитието на страната. Всичко се прави на парче, всеки ден е отрицание на вчерашния, всяка заповед е предпоследна. Докога ще търпим?
☭= ☠Atanas Karpachev
Рейтинг: 233 ВеселоЩо не вземе Бойко парите от часните фондове и да пусне влак до всяка"керемидка" на всеки час?
Eisbär
Рейтинг: 973 НеутралноЩо за глупост?
Така няма да мине нито една реформа.
Промените болят. Не може всички да са доволни.
fec32306340
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#58] от "cinik": Сметнах, че БДЖ вози за 14ст на пътникокилометър. Междуградските автобуси са двойно по-евтини.
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#48:"chicago514"]Без железница ще настъпи пълен транспортен и стопански хаос.[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netТемата е за пътническите влакове, не включва товарните!!!
townboy
Рейтинг: 515 НеутралноВсички управляващи говорят за съкращения в БДЖ, а никой не обелва дума за съкращения в полицията която е в пъти по-безполезна за гражданите от влаковете.
Too much цензура Баце.Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#54:"calc"]Ми "реформаторите" к'во мислят по въпроса. Един дол дренки са... [/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netКакви реформатори?! Кунева-Пръмова виден реформатор! Нещо друго освен приказки за реформи???
Инспектор Стрезов
Рейтинг: 560 ГневноНямам думи. Нюнюрковци. Всички сме за реформи, до момента в който разберем, че ни удря по интереса. Социалисти-популисти са всички. А това, че БДЖ е гроги и не може да поддържа тази схема? Ще го оставим на следващия мандат.
"Я з москалями не балакаю!"babalyuga
Рейтинг: 454 ВеселоМиков да (се) почерпи!
.!.
Рейтинг: 407 НеутралноЕми на всички данъкоплатци (колкото и да намаляват) честито!
Още по-честито на тези дето си мислеха че Боко е по-малко комунист и ще свърши нещо смислено (това изречение няма да го довършвам както ми се иска, щото ще е нецензурно).
Интересно ми е в тая комисия колко и кои са от РБ и с кой акъл и те са гласували За.
ь
Рейтинг: 1517 НеутралноЕдна реформа в БДЖ не могат да заченат ... ко става пък в съдебната система
)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!петро
Рейтинг: 553 Неутрално"Спира се съкращаването на влакове, а спрените досега ще бъдат възстановени"
============
Което ще рече, че ще продължаваме да повръщаме при положение, че искаш да идеш да се изпикаеш!
Последно!
Това не е държава, а тези, които се правят на държавници са-ХАЙВАНИ!
Авторитет-НУЛА!
Пак ще се хваля пред огледалото за решението си преди 20 и кусур години.
klimentm
Рейтинг: 4602 НеутралноКрачка напред , две назад! Да живей!
klimentmglobetrotter
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#2] от "l1":
Спокойно, пак ще можеш да пълниш колата с "държавен" дизел.
sadparrot
Рейтинг: 515 НеутралноИма влакове, които пътуват буквално заради шепа хора, много по-евтино за БДЖ ще бъде да пусне БЕЗПЛАТНА маршрутка до близката голяма гара, отколкото да мести 200 тона композиция за няколко човека. Ама пък така ще секнат едни далавери...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3165 Неутрално[quote#67:"Eisbär"]Що за глупост?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТака няма да мине нито една реформа.
Промените болят. Не може всички да са доволни.
[/quote]
Когато простолюдието , обикновените хора и средната класа си търсят своето и управляващите им го дават това е демокрация!
Когато финансовите пънкари и слугите им получават своето това е демократура!
Дясното и реформаторско правителство на Боко по този казус застана на страната на хората! Пък на западняците е им все едно дали БДЖ ще изпада в още заеми или ще се продаде на безценица!
proizvoditel
Рейтинг: 798 НеутралноРеформа по ГЕРБерски. Вместо да анализират ситуацията, да подложат проблемите и възможните решения на широка общонародна дискусия, един кратунчо решава да си изгони дори и малкото си клиенти, белким мине по незабелязано покрай Нова година. Ма като усети дебелия - айде пак назад. Това показва тяхната простотия и капацитет. Първом действаме - после мислим. колко добре са го обмислилипоказва факта, че след Нова година по гарите се появиха пътници с билети от спрените влакове. Всичко това се прави за да могат кратунките да си приватизират железниците. Писна ни от тия ГЕРБерски "реформи", след които става все по-лошо.
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#70:"townboy"]Всички управляващи говорят за съкращения в БДЖ, а никой не обелва дума за съкращения в полицията която е в пъти по-безполезна за гражданите от влаковете.[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netПредназначението на полицията е, при необходимост, да предпази "народните любимци" от "народната любов". По тая причина стражарите са много !
Риба
Рейтинг: 402 Неутрално"Днес депутатите приеха три препоръки. Първата е към министъра на финансите, който да преобразува въпросния целеви капиталов трансфер от 40 млн. лв. в субсидия. "
Ей, хора, сериозно започва да ми писва;
russian78
Рейтинг: 458 НеутралноОт 83 коментара, само един се е сетил, че това са пари, които са предвидени за кредиторите. Голям плач за няколко неефективни линии, но без техника, електричество и гориво нещата няма да опират до няколко линии, а до цялото БДЖ и тогава пак ще имаме спешни и смешни срещи и ще се вайкаме и ще питаме "Кой съсипа железницата?"
"Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)Гошко
Рейтинг: 402 ЛюбопитноПътувал съм няколко пъти с нощен влак Ст.Загора-Г.Оряховица-Плевен,5-6 вагона за около 30-40 пътници и се чудех къде им е кяра,но едва сега като се размислих,разбирам,че този влак е стратегия, тази линия свързва директно Южна и Северна България.
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#80:"comandante vs либертарианци и корпокративисти"]Когато простолюдието , обикновените хора и средната класа си търсят своето и управляващите им го дават това е демокрация! [/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netВсички да плащаме за да се движи цял влак, за да вози 5 човека на 5 км. , че да им е евтино??? Управниците да платят от собствения си джоб за такава демокрация. Не ти ли омръзна да се правиш на форумния шут?
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 665 ВеселоУникална държава и народ сме. Всички идиоти се изредиха да управляват, но ние не само търпим, ами се и радваме. И пак си избираме същите.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Рим
Рейтинг: 1640 НеутралноГерб и реформи? Две абсолютно несъвместими неща! Близкото минало показва, че герб нито има акъл за реформи нито мерак! Боко се страхува да не пострада партийката му; редовите гербери се страхуват от боко и вече са изгубили способността си да разсъждават самостоятелно! За тях е най важното да се класират за следващият парламент...Човек трудно може да си спомни повече от пет герберски имена! А реформите в губещите звена, каквото е БДЖ? Кой ще ги прави? И БДЖ ли ще чака РЕФОРМАТОРСКИЯ БЛОК? Че герб е една калпава партия си го знаем отдавна, ама чак пък толкова, да не могат едно БДЖ да оправят? Това си е пълен провал!
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯРоссприматрезил
Рейтинг: 626 НеутралноАко губещите линии не бъдат спрени сега, скоро ще спре цялото БДЖ. И тия, които сега се радват, че си запазват службичката, ще си я загубят заедно с тия, които сега биха си запазили работата. З тия, които окрадоха БДЖ не се чува нищо.
WWW . ДЕНьГИ .ru.netstoiank
Рейтинг: 1449 НеутралноДо коментар [#70] от "townboy":
Е как, Гл. секретар каза че 10 000 са съкратени през годините. Представи си толкова съкратени и пак най-големия бюджет и нулева ефективност. И днес опукаха един в Пловдив като по учебник, блокаж ограждения и т.н., но после никакъв краен резултат. Да се осъди някой, за да може останалите да се стреснат, просто новото име на статистиката е полиция.
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#85:"batgosho"]но едва сега като се размислих,разбирам,че този влак е стратегия, тази линия свързва директно Южна и Северна България.[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netИ колата ми ги свързва, без да е стратегия.
Роси
Рейтинг: 7430 НеутралноТия от ГЕРБ са направо малоумни.Защо първо не направиха ките,че после да съкращават.Борисов пак се уплаши от протестите.
Пак ще кажа,че това не може да е премиер.Никакви реформи не трябва да се очакват от него.
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#87:"The Dark Prince Of Bankya"]Уникална държава и народ сме. Всички идиоти се изредиха да управляват, но ние не само търпим, ами се и радваме. И пак си избираме същите.[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netЧе то кои други идиоти да изберем?! Пишеш, че всичките се изредиха, други няма.
Massive atack
Рейтинг: 358 ГневноПак пробват реакцията на хората. Ако спят и не реагират, ще махнат всичко. Изпродадоха ни тези безверници.
Да живее България и българският народ.Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#88:"Rim"] ама чак пък толкова, да не могат едно БДЖ да оправят? Това си е пълен провал![/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netЗа втори път!
952
Рейтинг: 627 Весело[quote#8:"Николай Николов"]... до тук разликата с Орешарски нещо ми се губи.[/quote]
Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...Ти пък! Орешарски е по- висок от Владислав Горанов!
mitko11
Рейтинг: 2011 НеутралноДо коментар [#81] от "proizvoditel":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовДнес сме едва сряда. До петък поне два пъти ще си сменят мнението. Да видим в понеделник на какъв акъл ще са...може би да строят Южен поток със собствени средства...
herbaltea
Рейтинг: 846 ВеселоРеформи по герберски
В края на 2023 нека разгледаме пак долните коментари https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157Не е смешно ама то май друго не ни остава освен да се засмеем
Россприматрезил
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#92:"rosiraycheva50._"]Борисов пак се уплаши от протестите.
WWW . ДЕНьГИ .ru.netПак ще кажа,че това не може да е премиер.Никакви реформи не трябва да се очакват от него.[/quote]
Бойко винаги го играе мъжага, но когато трябва да поеме отговорност и да "удари по масата", е..... Путин.
дерибеев
Рейтинг: 2841 Неутралноами като не мина с летище балчик ....
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас