БДЖ възстановява движението на 33 влака от първи февруари

БДЖ възстановява движението на 33 влака от първи февруари

© Юлия Лазарова



Считано от първи февруари, БДЖ ще възстанови движението на 33 влака. Три от тях обаче ще се движат в част от маршрута им.


Ще бъде възстановено и движението по цялото направление на осем от десетте влака, чийто маршрути бяха съкратени. Поради ремонтни дейности между Стамболийски и Пловдив два влака ще продължават да пътуват между Пещера и Стамболийски вместо между Пещера и Пловдив.


От БДЖ посочват още, че за хората, които са пътували с влакове, чийто маршрут е съкратен, ще бъде създадена възможност за придвижване с други влакове. Ще бъдат направени промени в разписанията на някои маршрути, както и ще бъдат добавени допълнителни спирания на гари, на които досега са спирали влаковете по вече съкратен маршрут.




Ето влаковете, чието движение се възстановява напълно. Първият час е на тръгване от първата гара, а вторият - на пристигане на крайната дестинация.


20131 ПВ Враца - Плевен 04:30 ч. 06:45 ч.


30113 ПВ София - Карлово 13:27 ч. 16:55 ч.


30116 ПВ Карлово - София 13:30 ч. 17:07 ч.


30117 ПВ София - Карлово 19:50 ч. 22:59 ч.


30118 ПВ Карлово - София 17:14 ч. 20:39 ч.


30133 ПВ Карлово - Сливен 11:00 ч. 13:59 ч.


30140 ПВ Сливен - Димитровград север 07:15 ч. 10:49 ч.


30141 ПВ Стара Загора - Сливен 04:25 ч. 06:54 ч.


30143 ПВ Карлово - Тулово 07:00 ч. 08:34 ч.


70101 ПВ Видин - Мездра 10:30 ч. 14:07 ч.


70102 ПВ Мездра - Видин 10:35 ч. 14:14 ч.


80103 ПВ Пловдив - Зимница 11:55 ч. 15:25 ч.


30211 КПВ Златица - Карлово 05:10 ч. 06:40 ч.


30230 КПВ Тулово - Карлово 05:16 ч. 06:48 ч.


30232 КПВ Тулово - Карлово 09:00 ч. 10:33 ч.


30234 КПВ Сливен - Стара Загора 11:10 ч. 13:19 ч.


40208 КПВ Плачковци - Горна Оряховица 16:50 ч. 18:17 ч.


42203 КПВ Габрово - Царева ливада 07:15 ч. 07:47 ч.


42204 КПВ Царева ливада - Габрово 08:00 ч. 08:33 ч.


42213 КПВ Габрово - Царева ливада 16:35 ч. 17:05 ч.


42214 КПВ Габрово - Царева ливада 17:17 ч. 17:48 ч.


42215 КПВ Габрово - Царева ливада 17:52 ч. 18:23 ч.


42216 КПВ Габрово - Царева ливада 18:35 ч. 19:07 ч.


42217 КПВ Габрово - Царева ливада 20:55 ч. 21:25 ч.


42218 КПВ Габрово - Царева ливада 21:40 ч. 22:13 ч.


70220 КПВ Мездра - Враца 05:55 ч. 06:13 ч.


71234 КПВ Монтана - Бойчиновци 14:00 ч. 14:16 ч.


71235 КПВ Бойчиновци - Монтана 13:06 ч. 13:21 ч.


72205 КПВ Лом - Брусарци 11:33 ч. 12:00 ч.


72206 КПВ Брусарци - Лом 12:30 ч. 12:58 ч.


Това са трите влака със съкратени маршрути.


40107 ПВ Г. Оряховица - Плачковци 17:15 ч. 18:55 ч. Стар маршрут: Г. Оряховица - Стара Загора


40108 ПВ Плачковци - Г. Оряховица 19:10 ч. 20:35 ч. Стар маршрут: Стара Загора - Г. Оряховица


40131 ПВ Г. Оряховица - Стара Загора 06:52 ч. 10:05 ч. Стар маршрут: Бяла - Стара Загора

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Голям смях са тези дето Бойко ги назначи за началници на ЖП-то. Явно за тях реформа означава не да намериш нови клиенти за повереното им ведомство, а от ЖП да направят ДАП.

  2. 2 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 3877 Неутрално

    "БДЖ спира 38 влака от понеделник, от февруари - още 90."
    Това е от 09.01.2015 година.

    "БДЖ възстановява движението на 33 влака от първи февруари."
    Това е от днес /01.02.2015 година/.

    Е,защо беше цялата шумотевица,тогава?
    Реформи?Ще станат,ама друг път..

  3. 3 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1413 Весело

    Имам чувството, че ако бъдат командировани в БДЖ контрольори от СКГТ, приходите бързо ще нарастнат

  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#2] от "objektivist96":
    Ами защото не мислят преди да говорят.Сам Московски каза,че само със съкращения нищо няма да стане.Оптимизацията на БДЖ и реформите могат да станат само когато се дават пари за нова техника-ТПС-вагони-Сигнално-охранителна и т.н.

  5. 5 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#2:"objektivist96"]Е,защо беше цялата шумотевица,тогава?
    Реформи?Ще станат,ама друг път..[/quote]
    Е някога могат и да станат...

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    [quote#3:"rainbou1"]Имам чувството, че ако бъдат командировани в БДЖ контрольори от СКГТ, приходите бързо ще нарастнат [/quote]
    Обществена тайна е ,че ромовете плащат 1 лв рушвет и се возят гратис.Машинистите гепят нафта а шефовете сключват изключително неизгодни сделки с фирмите които обслужват БДЖ.
    Всичко от началник влак на горе е за подмяна!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на molon.labe
    molon.labe
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Кому е нужно да има 4 влака Габрово -Царева ливада в рамките на два часа?!?!?? В Европа между далеч по-големи градове има по два влака сутрин и два вечер - това е!!! И как няма БДЖ да е на загуба, как?!?!?? Явно тръгваме пак по пътя на социализЪма!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  8. 8 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Това е чудесна илюстрация на РЕФОРМАТА по Бойковски. Толко са им гербавите възможности, воля и желание!

  9. 9 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Решението е редуциране на привилегиите-50 % отстъпка на бивши служители на БДЖ и премахването им за семействата им,25% за пенсионери и ученици.Същевременно е крайно време да се подновят влаковете и разчистят многобройните шефчета и таратутляци в администрацията.

  10. 10 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1948 Любопитно

    Всички рИформатори наблягат на влакове с по 3-4 пътници като причина за рИформа, но никой не се сеща за препълнени влакове, особено т.н. "работнически", в които нито се знае точния брой на пътниците, нито се спазва разписание, нито пък каквито и да е мерки за безопасност. Някъде по света жп транспортът е удобен, уютен, предпочитан...

    Коментиране на анализираното, вече...
  11. 11 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Да се внушава : " Българското общество е длъжно да носи железничарите на гърба си "!

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  12. 12 Профил на Ивелина
    Ивелина
    Рейтинг: 434 Неутрално
  13. 13 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1245 Неутрално

    Най-доброто, което могат да направят за държавата тия управляващи, е докато са на власт да не правят нищо, освен да папкат и опапват.

  14. 14 Профил на Сова
    Сова
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Защо в дерайлиралия днес влак са се возели 15 души в два вагона?
    АКо не ме лъже паметта това са 2х8=16 купета?
    Разбирам, че не може да се запълни дори 1/3 автобус, но поне едно микробусче можеше да поеме тези хора по пътя София-Карлово?

    Долу евроатлантическите ценности!
  15. 15 Профил на Сова
    Сова
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#9:"hmc12310991"]Решението е редуциране на привилегиите-50 % отстъпка на бивши служители на БДЖ и премахването им за семействата им,25% за пенсионери и ученици.[/quote]
    Привилегиите не трябва да са от БДЖ. Билета трябва да струва колкото струва, а вече ведомствата да закупуват билети/карти или да изплащат транспортни надбавки на когото преценят.
    Ако дадена община прецени и може да си го позволи- да купи карти на учениците си, примерно.

    Долу евроатлантическите ценности!
  16. 16 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8452 Неутрално

    Онзи ден видях по телевизията в лак с един пътник.Аз не желая да плащам за подобни влакове.

  17. 17 Профил на ivankristov
    ivankristov
    Рейтинг: 21 Неутрално

    Реформаторския блок да поиска и оставката на изпълнителният директор на бдж владимир владимиров, който е първият комсомолският секретар на дкмс при бсп по времето на жан виденов и първанов, какви реформи може да направи един платен комсомолски секретар с образование на детска учителка и син на вербовчик от ДС.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK