Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Впрочем,Паси много добре знае какво говори.Намирам казаното за абсолютно правилно,и полезно за тези в управлението,които не са разбрали добре какво става.
Не на НАТО, а на Путин му е необходима война, за да може да стане от президент император. При дълга война с нисък интензитет, малкото човече ще обяви военно положение, което автоматично забранява провеждането на избори и така, мечтата му се сбъдва...
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
За съжаление Паси е прав - още древните римляни са казали: „si vis pacem, para bellum“ - искаш ли мир, готви се за война.
Не е много приятно, ама като не си случил със съседи...
Пет, десет или петдесет хиляди войника не могат да ограничат Русия. Тя не се спира с 9 стари самолета, но те съсипват бюджета ни. Ако искат да спрат Русия при война НАТО трябва да има 1 млн. редовна армия и още 20 милиона запасняци, всичко това със съответното оръжие. Ако искат да нападнат Русия редовната армия трябва да 4-5 милиона и 50 милиона западняци. ЕС в момента не е в състояние да издържа и 10% от тази сила.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
Никой нормален човек не иска война с когото и да било.
Лошото е, че Путин е:
1. Притиснат в ъгъла;
2. Слаб държавник; и
3. Не съвсем нормален.
Ситуацията е като през 80-те години, когато Западът с основание се страхуваше, че някой луд старец в Кремъл, който вече няма какво да губи, ще натисне копчето и ще потопи света в ядрена зима.
"Вчера беше договерено.." - Е как ще е било вчера договорено? Вчера може да е било оповестено, но беше договорено в ония дни когато не си отваряхме прозорците (заради праховите частици)
И какво по точно ще свърши ООН? Дори и да приемем постигането на искрено примирие. От кои по-точно страни ще бъдат войските и какви права ще имат? От Африка с правото да бягат бързо?
[quote#11:"Георги"] на Путин му е необходима война, за да може да стане от президент император. [/quote]
И за да оправдае провалите си, поставяйки икономиката на военни релси и въвеждайки открита диктатура на принципа "който критикува властта, е национален предател".
НАТО може да не иска, но САЩ искат Европа да пламне във война. Това не може да се избегне. Днешните преговори в Москва няма да помогнат, защото нямат това за цел. М и О са отишли да предявяват искания, а не да преговарят.
Което ни довежда до верния отговор. Путя тръгна да поддържа огромна военна сила, подкрепяна от полуфеодална икономика.
Резултата ще дойде и сам, но е добре да бъде подкрепен за да се получи по-бързо.
Принципа : " Готви се за война , ако искаш мир", е в действие, видно и от нарочното разполагане на логистичните щабове , по най близките до Русия натовски държави.
Този принцип действаше успешно през времето на съществуването на "двата блока" и наречен от хроникьорите -историци - "студена война" . Да видим дали и този път ще проработи или някой ще мигне пръв.
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
Със сигурност. Невероятни стратези.
Има една дребна подробност. Европа е основния съюзник на САЩ. А основния противник не е самозабравилия се самодържец в Москва. Той е досадна муха. Едра и хапеща, но толкоз.
Не мога да разбера защо и докога ще се предъвква тази твърде глупава теза, спусната като опорна точка на разни псевдо-левичари и всъщност подкрепящи ретроградната политика на Путин.
На кой нормален човек, живеещ в нормална държава, ще му дойде на акъла да предизвиква и участва във войни - ясно като бял ден е, че тази тема нямаше дори да се споменава, ако "джуджи" не анексира Крим и не продължава да води война на територията на Украйна.
И дори и в тази ситуация, никой не говори за война с Русия, подобна идея е меко казано малоумна, по простата причина, че една война никога не може да бъде спечелена напълно и завинаги, а при съвременните средства е възможно да доведе до такива последствия, че да стане все едно кой ще я спечели.
Но това, че никой сериозно не мисли за война не означава, че агресора не трябва да бъде спрян и поставен на полагащато му се място и в тази посока се работи, за съжаление не съвсем синхронизирано и не достатъчно твърдо, но вече се виждат и първите резултати и както и Паси казва, въоръжаването и натиска не доведоха до "гореща" война, но показаха какъв е начина да се спечели една битка и без война.
Е, ще бъдем свидетели на нещо такова още веднъж, макар да знаем, че повтарянето на трагедиите, обикновено се изражда във фарс.
Руската армия е наборна - евтина и ефективна. При еднаква боеспособност наборната армия е 10-15 пъти по евтина от наемната, да не говорим за другите предимства.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
Викаш руснаците щяха да са изключително щастливи сред ядрените гъби? Или си мислиш, че при него се срина икономиката им? Тя беше дала фира още в началото на 70-те. Скъпия петрол я позакрепи чисто финансово. Не и технологично. Икономическата катастрофа беше неизбежна. Въпросът беше дали ще е съпроводена с война.
[quote#19:"Obi-Wan Kenobi"]
НАТО може да не иска, но САЩ искат Европа да пламне във война. Това не може да се избегне. Днешните преговори в Москва няма да помогнат, защото нямат това за цел. М и О са отишли да предявяват искания, а не да преговарят.[/quote]
С терористи не се преговаря! Поставят им се ултиматум и ако не го изпълнят се унищожават!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
[quote#1:"qvb21311044"]Паси е деликатен, говори за хипотези, когато фактите ще ни ибодат очите[/quote]
И хипотезата е, че Путин се провали тотално и може да предизвика война!
[quote#14:"др. Иванов"]Пет, десет или петдесет хиляди войника не могат да ограничат Русия. Тя не се спира с 9 стари самолета, но те съсипват бюджета ни. [/quote]
А кой отне правото на Украйна да има повече.?
И русия и САщ са виновни за състоянието в Украйна, подписвайки Будапещенския меморандум като гаранти. .
Русия - подписвайки със съзнанието че няма да го изпълни , а САщ с политиката си да кара друг да прави политиката и.
Не можеш да се бъркаш в работите на една държава , а после да и сторваш зло или се отказваш от ангажимента си.
Путин е маниакален психопат, но все пак не чак толкова, че да нападне страна-членка от НАТО. Или поне не по "стария" начин с навлизане на войски. Иначе информационна и пропагандна война се води с пълна сила, ние го виждаме най-добре. Просто НАТО трябва да се адаптира към новите правила на играта, а не постоянно да повтаря за член 5, сякаш сме 80те.
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
[quote#27:"Цецо"]Тя беше дала фира още в началото на 70-те. [/quote]
Да така е, не го отричам, но кой знае защо повечето руснаци не го обичат Горби и смятат, че е можел да направи нещата като в Китай с постепенни реформи...само казвам фактите. Те фактите са интересно нещо...ето например един в тенденция:
Родени в Русия, млн чвк:
1999: 1.215
2005: 1.457
2006: 1.479
2007: 1.610
2008: 1.713
2009: 1.761
2010: 1.788
2011: 1.794
2012: 1.896
2013: 1.901
2014: 1.947 (с учетом Крыма)
______________________________
Починали в Русия, млн чвк:
2005 2.304
2006 2.166
2007 2.080
2008 2.076
2009 2.010
2010 2.028
2011 1.924
2012 1.898
2013 1.878
2014 1.913 (с учетом Крыма)
Това е при ужасния диктатор-джудже, представям си пък ако беше и демократична държава, сигурно данните щяха да са два път по-добри.
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
Че то в момента сме си във война - икономически санкции, дипломатическа изолация, политически и военни атаки срещу близките до Русия държави. Щатите методично се стремят да отслабят Русия и тогава ще има война, защото американците са алчни и властолюбиви и не ги интересува останалия свят освен най-близките им съюзници, а ние не сме от тях. А истинската война няма да почне нито в Щатите нито в Русия а някъде по периферията, с провокации, демонстрации и всякакви други цигански номера.
НАТО е отбранителен съюз, който бе създаден от проспериращите демокрации с една единствена цел, защита от евентуална руска агресия. Далновидността на държавниците търсили баланс на силите между изток и запад, преди много години проличава днес. Войнстващият руски милитаризъм започва да плаши и най- непредубедените европейци.
[quote#3:"SSmart"]И Русия не иска война с НАТО![/quote]
Русия е във война със самата себе си. По-точно - императорстващата клика е във война с населението (не мога да кажа граждани, защото хората с гражданско самосъзнание в кочината са нищожен процент), което е готово да преживява с хляб и сол в 2015 г., само и само да задоволи комплексарщината на психично и генетично обременените и алкохолизирани диктатори.
[quote#26:"др. Иванов"]Руската армия е наборна - евтина и ефективна. [/quote]
Няма такова нещо да е евтино и ефективно.
Грешка е да се мисли , че човекът е евтин .
човешкият живот няма цена. Никой няма право да се разпорежда с живота му, мислите му, желанията му , ......
човекът има право да избира , а не да му налагат избор с калашник.
Нато иска това, което иска САЩ. А САЩ искат война в Украйна, за да направят хунтата в Киев свой съюзник срещу Русия. Затова там има война. И Паси, като американски агент, това много добре го знае.
[quote#31:"Norman Granz"]
За наше щастие да...
Но не за щастие на руснаците... - цитат на коментар #23 от “graoveca”
И на теб, като на всеки безотечественик, ти е по-мило за руснаците?
Между другото, питай средния руснак дали му се живее в Брежневските петилетки, накъдето го е подкарал Путин?[/quote]
Това за безотечественика го подминавам... обикновено обидите са израз на безсилие.
Опитите да се направи пряка аналогия и да се постави знак на равенство между Русия и СССР са интересен пропаганден похват, но нямат нищо общо с фактите и действителността. Този подход само показва неизменността на геополитическите реалии. Интересите на големите винаги ще се сблъскват съгласно тези реалии, а наименованията на политическите образувания и тяхната вътрешна политика ще имат вторично значение. Единствения начин това да се промени е да смажеш противника физически, така за известно време (може да продължи и векове) ще премахнеш действието на тези реалии, тъй като физически там няма да има, кой да оказва съпротива. Но след това нещата ще станат същите.
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
Много се иска на някой да стане война но никой от ВАС не знае какво ще остане след това.Добре че все още има хора по върховете които мислят с главите си.Войните винаги започват когато една велика сила изпадне в колапс и в момента това е Русия.Сигурен съм че до лятото ще има споразумение между великите и напрежението ще отпадне а е и време Русия да разбере че само производство на танкове и калашници не подобрява живота на народа трябва да се инвестира и в технологии ако искат пак да са на върха.Мина времето на мускули защото ядрените държави станаха много и ако не се използват парите за военни цели за подобряване статуса на населението ще настъпи края на планетата земя от дебелоочието и манията за непогрешимост.В живота е важно когато разбереш че си сгрешил да можеш да се извиниш и да загърбиш миналото и да продължиш напред.затова и в библията е казано блажен е този дето иска прошка но и този дето я дава.Писано е преди хилядолетия и сигурно е имало защо а ние трябва да се съобразяваме в това което казано защото е имало защо да се напише.
[quote#43:"ahorra"]Много се иска на някой да стане война но никой от ВАС не знае какво ще остане след това.[/quote]
И не ги интересува, бих казал.
Онези, който най-силно реват за война, са старци на пределна възраст, които предпочитат да умрат, отмъстени. Да знаят, че умирайки, не оставят жизнеспособен свят след себе си. И че наред с техните деца и внуци е загинал и световният империализъм.
Аз съм разправял неведнъж за тримата дедика в Борисовата, дето единият от тях, поне 80-годишен, ако не и по-стар, каканижеше, потропвайки с бастунчето си по пейката: Най-напред трябва да УДАРИМ Ню Йорк и Вашингтон, после Сиатъл и Сан Франциско, и след това останалото само ще се предаде.
Взел-дал, с единия крак в гроба, а иска да УДРЯ...
Естествено. Единствените, които искат война, са САЩ... така де, нали са далече, какво им пука за разрушени и съсипани европейски градове и загинали европейци¿
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
[quote#40:"Осип Хармс-Манделщам"]Нато иска това, което иска САЩ. А САЩ искат война в Украйна, за да направят хунтата в Киев свой съюзник срещу Русия. Затова там има война. И Паси, като американски агент, това много добре го знае. [/quote]
САЩ се страхува за долара, война му трябва за да го запази като същевременно изчисти дълга си и запази печатницата. Русия е тила на Китай, а Китай с една силна Русия е просто новия световен икономически и финансов лидер. Единствено със сила може да бъде спрян.
И САЩ няма много време, затова му трябва война, иначе пада от високо.
Само човек с много развинтена фантазия може да си помисли че НАТО има помисли да напада Русия. За жалост, у нас, а да не говорим в Московията, има доста хора с параноидално мислене. За това поговорката "Ако искаш мир, готви се за война" все още има звучи актуално..
[quote#21:"chicago514"]Няма нормален човек който да иска война. [/quote]
Ти пък западните банкери които финансират САЩ , ЕС периферните провинции и войните им са си съвсем нормални или поне не може да се докаже ,че са финансови социопати !
Една корпоративна секта има договор за $500млрд за иновативни самолети ...изобщо войната на тези етап не е толкова важна колко страха от това ,че е надвиснала над човечеството !
[quote#28:"Георги"]Поставят им се ултиматум и ако не го изпълнят се унищожават![/quote]
Прекалил си с видеоигрите, ми се струва... Да ти кажа, реално тази работа, с войната и унищожаването, не е като виртуалната, дето си стоиш на топло, сухо и безопасно място зад монитора, и само натискаш джойстика...
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
[quote#47:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Естествено. Единствените, които искат война, са САЩ... така де, нали са далече, какво им пука за разрушени и съсипани европейски градове и загинали европейци¿ [/quote]
Пак ще говорим.
Факти , нещо?
САщ казват че ще се ангажират да възстановяват разрушеното , което е дело на Путин.
[quote#10:"rorikabc"]Русия намери пролука в международните закони ,[/quote] Не- никаква пролука в международното право няма! Русия си извърши чиста агресивна война в Украйна и незаконно анексира Крим. Това е нарушение на международното право, което не се дължи на пролука в източниците му, а на съзнателно водене на агресивна война.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
Това е голям срам, братя роби.
Българската армия, единствения реален гарант за суверинитета ни, превърнахме в наемници . Сега и командния и състав ще е от натовски безродници. Плащаме като крепостни, да ни консултират и пак данъчната тежест и пушечното месо, ще са от нас. И понеже няма вечни приятели, а има само вечни интереси, утре ако решим да се разделим, дали ще стане толкоз просто. Единствено ние и нашите съюзници в новото безумие, допускаме такова обезличаване и сервилност пред пакта за обща сигурност - НАТО.
То бива робско самосъзнание, то бива страх ама толкоз много не бива!
Не харесвам Паси, но в случая е абсолютно прав . Никой няма нужда от война , но и не може Русия безнаказано да проявява агресия , все пак живеем в 21 век . Дано Путин да се опомни и да спре с безумията си .
Няма причина НАТО да иска да напада русия. Защо да се води война, след като разпада на рф може да дойде отвътре? Газовите и петролните находища на рф са в сибир- достатъчно е отделяне на Сибирската република/ сецесия/ и досвидание, нова руска агресивна война
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
[quote#53:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Прекалил си с видеоигрите[/quote]
Не е прекалил. Първо, няма за какво да се преговаря. Второ, не трябва да се разглежда в плоска равнина случващото се. Свързано е със смяната на световната финансова система. Трето, Украйна трябва да бъде заличена, за да може да се съгради Новорусия. Четвърто - тия двамата Меркел и Оланд са тези, които трябва да помнят, че са яли дървото от руснаците - Наполеон и Хитлер. И пак ще го ядат. Не знам с какво самочувствие отиват да налагат решения, които няма как да аргументират освен с представата, че руснаците са в техните очи полухора и като такива трябва да се предадат. Войната ще се състои. Няма за какво да се преговаря. После ще има трибунал, а на него ще виснат на въжето вашите любимци, а и някои от вас също. Победителите не са във вашия лагер. Тук емоции няма. Или едните или другите.
[quote#54:"rorikabc"]САщ казват че ще се ангажират да възстановяват разрушеното[/quote]
И какво като казват? Реално досега не са направили нищо, за да спрат разрушенията, дори напротив - провокират ги, с безумните си идеи да въоръжат Украйна, срещу които идеи Меркел и Оланд са категорично против.
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
[quote#50:"citoyen"]Само човек с много развинтена фантазия може да си помисли че НАТО има помисли да напада Русия. [/quote]
В момента няма сила, било то НАТО, която да може да оюба с Русия. Украйна е машата, но тая маша може да опари НАТО, щого не е ясно чия страна ще вземат хората там при реална война.
Много вероятно е 3/4 да вземат руската страна.
Постановката - НАТО воюва с Русия коренно променя нещата не само за украинците, а и за доста от републиките, аз съм почти сигурен че един Азербайджан ще даде повече армия на Русия, отколко една Германия на НАТО.
[quote#61:"Obi-Wan Kenobi"]Украйна трябва да бъде заличена, за да може да се съгради Новорусия.[/quote]
Глупости. Никой няма да заличава Украйна. Колкото до Новорусия, най-разумното (от моя гледна точка) е да си я има, на територията на Федерална Украйна. Не виждам проблем да направят Украйна като Испания, например, с няколко автономни области, които са самоуправляват, но са под контрола на централната власт в Мадрид.
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:large
[quote#55:"logika"]незаконно анексира Крим[/quote]
Стига пенене де. Поне да знаеше, че Украйна като държава не е чак толкова правно аргументирана. Кой е казал, че границите никога не могат да се променят? Ти ли? Тогава отивай да връщаш Косово на Сърбия, защото иначе не знам защо трябва да чета такива про боно изцепки на надъхани стажанти.
[quote#26:"др. Иванов"]Руската армия е наборна - евтина и ефективна. [/quote]В руската армия, точно като българската , се състои от въоръжени сили и резервисти Като е "наборна", защо има резервисти, които служат след сключването на договор с военните, а?http://base.garant.ru/178405/
Кого си мислиш, че лъжеш?
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
[quote#64:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Никой няма да заличава Украйна. [/quote]
Напротив, това е необходимост. Трябва да бъде премахната причината за конфликта. Украйна не може да бъде с федерално устройство като Русия. Единственият правилен начин е да се смали до западните области. Без територия става беззъба държава, безинтересна за Запада и безобидна за Русия. Тук вече място за отстъпки няма, защото това кълбо води до нестабилност. Сега не е времето Запада да надува мускули, защото няма такива. Вече има нови реалности, но повечето тук не искат да ги отчитат и признават. Това обаче не променя ситуацията, защото вече не е концерт по желание.
[quote#65:"Obi-Wan Kenobi"]Стига пенене де[/quote]
Директен въпрос- Вие руски гражданин ли сте? Защото- ако сте руски гражданин, позицията Ви е разбираема- не искате да носите наказателна отговорност по чл.280 от УК рф- не искате да лежите до 5 години в руски затвор за призиви за сепаратизъм в интернет, ако кажете, че има, макар и много малка вероятност. , путлер да по/върне Крим на Украйна "...3. Призывы к сепаратизму будут наказываться, если речь идет о разделении России, а не других стран и территорий. Например, в текущий момент призывы к действиям по возвращению Крыма Украине будут рассматриваться как сепаратизм, т.к. Крым официально объявлен частью России..." http://www.mmdc.ru/consulting/common/otvetstvennost_za_prizyvy_k_separatizmu/ 07.07.2014
"...
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
По-спокойно солдат . Няма сила , дори и любимата ти Русия, която да може да воюва срещу целия свят . Доказателството го видяхме всички преди 70 години .
Ако САЩ не искат война, защо тогава техен дипломат (В. Нюланд) лично ще ходи по улиците на Киев, за да окуражава въоръжената тълпа да низвергне законно избрания президент?
До коментар [#70] от "logika":
Не можеш да четеш наказателния кодекс селективно или както дявола чете евангелието. Защото не призовавам за никакъв сепаратизъм. Тези дрънканици можеш да се пробваш да ги приложиш на Александър Дугин например. Можеш бързо да си направиш справка кой е той. Правото трябва да се упражнява от почтени хора, а не от такива като теб с пяна на устата. Български гражданин съм, гордея се с това и не ми пука от такива пудели като теб.
[quote#74:"Norman Granz"]Превнелиев също е законно избран президент, но ако почне да се заиграва с Русия, ще го свалим като 2+2=4. [/quote]
Плевнелиев не може да се заиграва с нищо. Няма власт за да се заиграва. Това го прави парламентчето...
[quote#70:"logika"]путлер да по/върне[/quote]
Какво е путлер? С малка или голяма буква? Цитирайки алинеи и закони, защо ги отнасяш към някакви прякори? Към кого? В съдебната зала кой ще те вземе на сериозно? Какво е това путлер - можеш ли да ми обясниш? Разбирам, че си от другата страна на спора, но недоумявам защо си избрала такъв глупав подход и липса на самоуважение, за да излагаш аргументите си. Не мога да дискутирам с хора, които проявяват недостойнство по отношение на самите себе си.
CNN B. Obama
...And since Mr. Putin made this decision around Crimea and Ukraine - not because of some grand strategy, but essentially because he was caught off-balance by the protests in the Maidan and Yanukovych then fleeing after WE HAD BROKERED a deal to transition power in Ukraine - since that time, this improvisation that he's been doing has getting - has gotten him deeper and deeper into a situation that is a violation of international law, that violates the integrity, territorial integrity and sovereignty of Ukraine, has isolated Russia diplomatically, has made Europe wary of doing business with Russia, has allowed the imposition of sanctions that are crippling Russia's economy at a time when their oil revenues are dropping....
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
[quote#77:"Добрин Велков"]Плевнелиев не може да се заиграва с нищо. Няма власт за да се заиграва. [/quote]
Напротив, другарю, напротив. Плевнелиев представлява България в международните отношения. Или искаш да кажеш, че ако от трибуната на ООН заяви "Ние подкрепяме Русия в справедливата й борба с украинския агресор", ще говори от свое име?
[quote#79:"Obi-Wan Kenobi"]Какво е путлер? С малка или голяма буква? [/quote]НЕ Е обида съгласно българското законодателство. Имам правото да се изразявам. Нямате правомощия да ме принудите да се подчинявам на руското законодателство, след като сайтът е регистриран като български данъчен субект и се подчинява на българското законодателство, а и аз съм само българска гражданка
[quote#79:"Obi-Wan Kenobi"] Какво е това путлер - можеш ли да ми обясниш? [/quote] Мога- ПУТин + хитЛЕР. Това е мое лично оценъчно отношение към главнокомандващия руската агресивна война в Украйна и руската незаконна анексия на Крим
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
[quote#79:"Obi-Wan Kenobi"]Не мога да дискутирам с хора, които проявяват недостойнство по отношение на самите себе си.[/quote]
[quote#83:"logika"]Какво е това путлер - можеш ли да ми обясниш? - цитат на коментар #79 от “Obi-Wan Kenobi”
Мога- ПУТин + хитЛЕР. Това е мое лично оценъчно отношение към главнокомандващия руската агресивна война в Украйна и руската незаконна анексия на Крим [/quote]
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
[quote#72:"zle_platen_trol"]да воюва срещу целия свят[/quote]
Никой не говори за това. Целия свят са повече от 200 държави. Аз тук виждам навързани 30. Онзи ден споменах, че Европа е най-удобното място за водене на регионални войни с глобални последствия. Само не знам бедните натовски солдати как ще се оправят с градовете. Те не са нито украинци, нито руснаци, та са им малко лабави гащите и бързо падат от гледката на горящо месо и разтопен метал на танковете. Малко оцеляват там, бъди сигурен, че в щаба на НАТО това го вземат сериозно в предвид. Но отдалече война с тези хора няма да могат да водят - това не е Ирак.
Би било лудост въбще да се подхвърлят хипотези за война. НАТО не желае война, Европа със сигурност не желае война с Русия, защото последствията ще са трагични, но въпросът е САЩ какво иска.
[quote#73:"Осип Хармс-Манделщам"]Ако САЩ не искат война, защо тогава техен дипломат (В. Нюланд) лично ще ходи по улиците на Киев, за да окуражава въоръжената тълпа да низвергне законно избрания президент[/quote]
Ако САЩ искаха война, защо не я обявиха, когато Росссия беше слаба? По времето на Елцин, например?
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
НАТО не иска война ,но САЩ искат.САЩ управляват там като император, защото давали 80 % от парите за организацията .Шефът на НАТО се утвърждава лично от президента наСАЩ.Няма да ме учуди и ако Паси взема някой долар за вярна служба.За последните 20 години като латерна говори и пише едни и същи неща за Русия, каквото му нареди големият задокеански брат.
До коментар [#7] от "SSmart":
"С мечка ошав не се яде!"
----------------------
Особено ако мечката е дръглива и изпосталяла от глад... Като руската мечка...
Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
Неграмотно, приятел...като логическа последователност. Политиката се определя ПЪРВО от решенията на Парламента, после Плевнелиев може да говори в този нюанс където си иска. Но ПОСЛЕ. Иначе не. Ще наруши Конституцията.
Не ги чаткате нещата ма пишете...лаф да става.
[quote#90:"Волният Ибрик"]който е поискал война с Русия нищо хубаво не е видял...[/quote] А когато русия е воювала с България в ПСВ? През 1915-1916г. руско румънска армия, нападнала Добруджа, Е РАЗБИТА и са пленени руски бойни знамена...Така, че- който е решил да напада България- нищо хубаво не е видял....
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
[quote#78:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Стига Порошенко да спре да слуша американците[/quote]
Poroshenko-Vaisman е ешкенази евреин с американско и израелско гражданство. И е поставен именно от американците, за да прави точно противоположното на това, на което ти се надяваш. Ако обърне палачинката следва незабавен отстрел. Това си е системата, по която се лансират или свалят държавни глави. И винаги когато встъпват в длъжност им напомнят за съдбата на Кенеди. Той беше техен президент, а какво следва за някой чужд жалък лакей.... Това е положението. Нашите български политици също го знаят. Нали затова реагират толкова неадекватно на реалностите.
Горките евреи не са полуìли своето историчèско признание за своите Дела. Комунизма е изцяло творение на евреите Маркс,Ленин, Сталин,Троцки. Таткото на Соломон Паси беше професор по История на БКП. Т.нар. Народен съд 1944 година беше доминиран от евреи.......
[quote#87:"Obi-Wan Kenobi"]Що не каза по-рано, та да не си губя времето с теб?[/quote]
Няма да водя с теб правен диспут за решенията на ЕСПЧ относно обема на защита на личните права на публични личности Само напомням, че рф също е страна по ЕКПЧ и като такава е длъжна да изпълнява решенията на ЕСПЧ и да ги възприеме във вътрешното си законодателство
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
[quote#47:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"] Единствените, които искат война, са САЩ... [/quote]
...казаха от руското посолство и ти рецитираш до втръсване. Интересно защо САЩ не обявиха война на Росссия по времето на Елцин, например?
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Алф
Рейтинг: 1040 НеутралноПаси е деликатен, говори за хипотези, когато фактите ще ни ибодат очите
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
SSmart
Рейтинг: 753 ВеселоИ Русия не иска война с НАТО!
adam1966
Рейтинг: 526 НеутралноЕ за това Мони е "любимец" на Атака !
др. Иванов
Рейтинг: 696 НеутралноНАТО иска война с Русия и това е единствената му цел последните години, но не може! Казано е:
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!С рогат да се не бодеш и с богат да се не караш!
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 876 НеутралноВпрочем,Паси много добре знае какво говори.Намирам казаното за абсолютно правилно,и полезно за тези в управлението,които не са разбрали добре какво става.
SSmart
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#5] от "др. Иванов":
Има по-хубава поговорка:
" С мечка ошав не се яде!"
rorikabc
Рейтинг: 524 НеутралноТака е! Правилно говори Паси.
Но ООН е задължено да влезе там!
Стига кръв.
graoveca
Рейтинг: 409 НеутралноХа,ха, ха, ха.....
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..НАТО не, но щатите искат...а то е същото....
rorikabc
Рейтинг: 524 НеутралноРусия намери пролука в международните закони , за да осъществява имперските си амбиции.
При такива ситуации , трябва присъствие на ООН!
Viva la Evolution
Рейтинг: 830 НеутралноНе на НАТО, а на Путин му е необходима война, за да може да стане от президент император. При дълга война с нисък интензитет, малкото човече ще обяви военно положение, което автоматично забранява провеждането на избори и така, мечтата му се сбъдва...
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "deaf
Рейтинг: 3203 НеутралноНай-точно каза какво е нужно да се направи британският посланик у нас Джонатан Алън:"Трябва да отнемем СИЛАТА на Путин да ни заплашва."
Един препатил
Рейтинг: 2579 НеутралноЗа съжаление Паси е прав - още древните римляни са казали: „si vis pacem, para bellum“ - искаш ли мир, готви се за война.
Не е много приятно, ама като не си случил със съседи...
др. Иванов
Рейтинг: 696 НеутралноПет, десет или петдесет хиляди войника не могат да ограничат Русия. Тя не се спира с 9 стари самолета, но те съсипват бюджета ни. Ако искат да спрат Русия при война НАТО трябва да има 1 млн. редовна армия и още 20 милиона запасняци, всичко това със съответното оръжие. Ако искат да нападнат Русия редовната армия трябва да 4-5 милиона и 50 милиона западняци. ЕС в момента не е в състояние да издържа и 10% от тази сила.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Norman Granz
Рейтинг: 4220 НеутралноНикой нормален човек не иска война с когото и да било.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Лошото е, че Путин е:
1. Притиснат в ъгъла;
2. Слаб държавник; и
3. Не съвсем нормален.
Ситуацията е като през 80-те години, когато Западът с основание се страхуваше, че някой луд старец в Кремъл, който вече няма какво да губи, ще натисне копчето и ще потопи света в ядрена зима.
За щастие, появи се Горби...
dan1
Рейтинг: 590 Неутрално"Вчера беше договерено.." - Е как ще е било вчера договорено? Вчера може да е било оповестено, но беше договорено в ония дни когато не си отваряхме прозорците (заради праховите частици)
Цецо
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#10] от "rorikabc":
Covid live matter. Stop the genocide.И какво по точно ще свърши ООН? Дори и да приемем постигането на искрено примирие. От кои по-точно страни ще бъдат войските и какви права ще имат? От Африка с правото да бягат бързо?
Norman Granz
Рейтинг: 4220 Неутрално[quote#11:"Георги"] на Путин му е необходима война, за да може да стане от президент император. [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.И за да оправдае провалите си, поставяйки икономиката на военни релси и въвеждайки открита диктатура на принципа "който критикува властта, е национален предател".
Obi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 НеутралноНАТО може да не иска, но САЩ искат Европа да пламне във война. Това не може да се избегне. Днешните преговори в Москва няма да помогнат, защото нямат това за цел. М и О са отишли да предявяват искания, а не да преговарят.
Дневник, престанете да ми триете коментаритеЦецо
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#14] от "др. Иванов":
Covid live matter. Stop the genocide.Което ни довежда до верния отговор. Путя тръгна да поддържа огромна военна сила, подкрепяна от полуфеодална икономика.
Резултата ще дойде и сам, но е добре да бъде подкрепен за да се получи по-бързо.
chicago514
Рейтинг: 1115 НеутралноНяма нормален човек който да иска война.
Дневник:Анкета за или против новият сайт
Рейтинг: 581 РазстроеноПринципа : " Готви се за война , ако искаш мир", е в действие, видно и от нарочното разполагане на логистичните щабове , по най близките до Русия натовски държави.
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?Този принцип действаше успешно през времето на съществуването на "двата блока" и наречен от хроникьорите -историци - "студена война" . Да видим дали и този път ще проработи или някой ще мигне пръв.
graoveca
Рейтинг: 409 Любопитно[quote#15:"Norman Granz"]За щастие, появи се Горби...[/quote]
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..За наше щастие да...
За щастие на Запада още повече...
Но не за щастие на руснаците...
Щастието за едни, обикновено е нещастие за други...
Цецо
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#19] от "Obi-Wan Kenobi":
Covid live matter. Stop the genocide.Със сигурност. Невероятни стратези.
Има една дребна подробност. Европа е основния съюзник на САЩ. А основния противник не е самозабравилия се самодържец в Москва. Той е досадна муха. Едра и хапеща, но толкоз.
tsvetko_51
Рейтинг: 1612 НеутралноНе мога да разбера защо и докога ще се предъвква тази твърде глупава теза, спусната като опорна точка на разни псевдо-левичари и всъщност подкрепящи ретроградната политика на Путин.
.
На кой нормален човек, живеещ в нормална държава, ще му дойде на акъла да предизвиква и участва във войни - ясно като бял ден е, че тази тема нямаше дори да се споменава, ако "джуджи" не анексира Крим и не продължава да води война на територията на Украйна.
И дори и в тази ситуация, никой не говори за война с Русия, подобна идея е меко казано малоумна, по простата причина, че една война никога не може да бъде спечелена напълно и завинаги, а при съвременните средства е възможно да доведе до такива последствия, че да стане все едно кой ще я спечели.
Но това, че никой сериозно не мисли за война не означава, че агресора не трябва да бъде спрян и поставен на полагащато му се място и в тази посока се работи, за съжаление не съвсем синхронизирано и не достатъчно твърдо, но вече се виждат и първите резултати и както и Паси казва, въоръжаването и натиска не доведоха до "гореща" война, но показаха какъв е начина да се спечели една битка и без война.
Е, ще бъдем свидетели на нещо такова още веднъж, макар да знаем, че повтарянето на трагедиите, обикновено се изражда във фарс
др. Иванов
Рейтинг: 696 НеутралноРуската армия е наборна - евтина и ефективна. При еднаква боеспособност наборната армия е 10-15 пъти по евтина от наемната, да не говорим за другите предимства.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Цецо
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#23] от "graoveca":
Covid live matter. Stop the genocide.Викаш руснаците щяха да са изключително щастливи сред ядрените гъби? Или си мислиш, че при него се срина икономиката им? Тя беше дала фира още в началото на 70-те. Скъпия петрол я позакрепи чисто финансово. Не и технологично. Икономическата катастрофа беше неизбежна. Въпросът беше дали ще е съпроводена с война.
Viva la Evolution
Рейтинг: 830 Неутрално[quote#19:"Obi-Wan Kenobi"]
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "НАТО може да не иска, но САЩ искат Европа да пламне във война. Това не може да се избегне. Днешните преговори в Москва няма да помогнат, защото нямат това за цел. М и О са отишли да предявяват искания, а не да преговарят.[/quote]
С терористи не се преговаря! Поставят им се ултиматум и ако не го изпълнят се унищожават!
Цецо
Рейтинг: 1530 ВеселоДо коментар [#26] от "др. Иванов":
Covid live matter. Stop the genocide.Я провери пак.
lz2
Рейтинг: 2496 Неутрално[quote#1:"qvb21311044"]Паси е деликатен, говори за хипотези, когато фактите ще ни ибодат очите[/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!И хипотезата е, че Путин се провали тотално и може да предизвика война!
Norman Granz
Рейтинг: 4220 Неутрално[quote#23:"graoveca"]За наше щастие да...
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Но не за щастие на руснаците... [/quote]
И на теб, като на всеки безотечественик, ти е по-мило за руснаците?
Между другото, питай средния руснак дали му се живее в Брежневските петилетки, накъдето го е подкарал Путин?
rorikabc
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#14:"др. Иванов"]Пет, десет или петдесет хиляди войника не могат да ограничат Русия. Тя не се спира с 9 стари самолета, но те съсипват бюджета ни. [/quote]
А кой отне правото на Украйна да има повече.?
И русия и САщ са виновни за състоянието в Украйна, подписвайки Будапещенския меморандум като гаранти. .
Русия - подписвайки със съзнанието че няма да го изпълни , а САщ с политиката си да кара друг да прави политиката и.
Не можеш да се бъркаш в работите на една държава , а после да и сторваш зло или се отказваш от ангажимента си.
Сашо
Рейтинг: 753 НеутралноПутин е маниакален психопат, но все пак не чак толкова, че да нападне страна-членка от НАТО. Или поне не по "стария" начин с навлизане на войски. Иначе информационна и пропагандна война се води с пълна сила, ние го виждаме най-добре. Просто НАТО трябва да се адаптира към новите правила на играта, а не постоянно да повтаря за член 5, сякаш сме 80те.
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchilllz2
Рейтинг: 2496 Неутрално[quote#26:"др. Иванов"] наборната армия е 10-15 пъти по евтина от наемната, [/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!И горе-долу толкова неефективна!
graoveca
Рейтинг: 409 Любопитно[quote#27:"Цецо"]Тя беше дала фира още в началото на 70-те. [/quote]
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..Да така е, не го отричам, но кой знае защо повечето руснаци не го обичат Горби и смятат, че е можел да направи нещата като в Китай с постепенни реформи...само казвам фактите. Те фактите са интересно нещо...ето например един в тенденция:
Родени в Русия, млн чвк:
1999: 1.215
2005: 1.457
2006: 1.479
2007: 1.610
2008: 1.713
2009: 1.761
2010: 1.788
2011: 1.794
2012: 1.896
2013: 1.901
2014: 1.947 (с учетом Крыма)
______________________________
Починали в Русия, млн чвк:
2005 2.304
2006 2.166
2007 2.080
2008 2.076
2009 2.010
2010 2.028
2011 1.924
2012 1.898
2013 1.878
2014 1.913 (с учетом Крыма)
Това е при ужасния диктатор-джудже, представям си пък ако беше и демократична държава, сигурно данните щяха да са два път по-добри.
itisiprav
Рейтинг: 237 НеутралноЧе то в момента сме си във война - икономически санкции, дипломатическа изолация, политически и военни атаки срещу близките до Русия държави. Щатите методично се стремят да отслабят Русия и тогава ще има война, защото американците са алчни и властолюбиви и не ги интересува останалия свят освен най-близките им съюзници, а ние не сме от тях. А истинската война няма да почне нито в Щатите нито в Русия а някъде по периферията, с провокации, демонстрации и всякакви други цигански номера.
yorddj
Рейтинг: 553 НеутралноНАТО е отбранителен съюз, който бе създаден от проспериращите демокрации с една единствена цел, защита от евентуална руска агресия. Далновидността на държавниците търсили баланс на силите между изток и запад, преди много години проличава днес. Войнстващият руски милитаризъм започва да плаши и най- непредубедените европейци.
vhv
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#3:"SSmart"]И Русия не иска война с НАТО![/quote]
Русия е във война със самата себе си. По-точно - императорстващата клика е във война с населението (не мога да кажа граждани, защото хората с гражданско самосъзнание в кочината са нищожен процент), което е готово да преживява с хляб и сол в 2015 г., само и само да задоволи комплексарщината на психично и генетично обременените и алкохолизирани диктатори.
rorikabc
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#26:"др. Иванов"]Руската армия е наборна - евтина и ефективна. [/quote]
Няма такова нещо да е евтино и ефективно.
Грешка е да се мисли , че човекът е евтин .
човешкият живот няма цена. Никой няма право да се разпорежда с живота му, мислите му, желанията му , ......
човекът има право да избира , а не да му налагат избор с калашник.
Дайте, Да Дадем, България - Таковски
Рейтинг: 466 НеутралноНато иска това, което иска САЩ. А САЩ искат война в Украйна, за да направят хунтата в Киев свой съюзник срещу Русия. Затова там има война. И Паси, като американски агент, това много добре го знае.
nègre littérairegraoveca
Рейтинг: 409 Любопитно[quote#31:"Norman Granz"]
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..За наше щастие да...
Но не за щастие на руснаците... - цитат на коментар #23 от “graoveca”
И на теб, като на всеки безотечественик, ти е по-мило за руснаците?
Между другото, питай средния руснак дали му се живее в Брежневските петилетки, накъдето го е подкарал Путин?[/quote]
Това за безотечественика го подминавам... обикновено обидите са израз на безсилие.
Опитите да се направи пряка аналогия и да се постави знак на равенство между Русия и СССР са интересен пропаганден похват, но нямат нищо общо с фактите и действителността. Този подход само показва неизменността на геополитическите реалии. Интересите на големите винаги ще се сблъскват съгласно тези реалии, а наименованията на политическите образувания и тяхната вътрешна политика ще имат вторично значение. Единствения начин това да се промени е да смажеш противника физически, така за известно време (може да продължи и векове) ще премахнеш действието на тези реалии, тъй като физически там няма да има, кой да оказва съпротива. Но след това нещата ще станат същите.
Norman Granz
Рейтинг: 4220 Неутрално[quote#39:"rorikabc"]Грешка е да се мисли , че човекът е евтин . [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Това е аксиома.
На нормалните хора няма нужда да я доказваш.
На идиота ... не можеш дори да му я обясниш.
Във всеки случай, ++++++ за мнението.
jza49480915
Рейтинг: 459 НеутралноДо коментар [#1] от "qvb21311044":
До коментар [#3] от "SSmart":
До коментар [#5] от "др. Иванов":
Много се иска на някой да стане война но никой от ВАС не знае какво ще остане след това.Добре че все още има хора по върховете които мислят с главите си.Войните винаги започват когато една велика сила изпадне в колапс и в момента това е Русия.Сигурен съм че до лятото ще има споразумение между великите и напрежението ще отпадне а е и време Русия да разбере че само производство на танкове и калашници не подобрява живота на народа трябва да се инвестира и в технологии ако искат пак да са на върха.Мина времето на мускули защото ядрените държави станаха много и ако не се използват парите за военни цели за подобряване статуса на населението ще настъпи края на планетата земя от дебелоочието и манията за непогрешимост.В живота е важно когато разбереш че си сгрешил да можеш да се извиниш и да загърбиш миналото и да продължиш напред.затова и в библията е казано блажен е този дето иска прошка но и този дето я дава.Писано е преди хилядолетия и сигурно е имало защо а ние трябва да се съобразяваме в това което казано защото е имало защо да се напише.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
karakurum
Рейтинг: 240 НеутралноЕвреите да подържат петрола една година на 10 долара и сами отвътре ще си го свалят Путин.
Norman Granz
Рейтинг: 4220 Неутрално[quote#43:"ahorra"]Много се иска на някой да стане война но никой от ВАС не знае какво ще остане след това.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.И не ги интересува, бих казал.
Онези, който най-силно реват за война, са старци на пределна възраст, които предпочитат да умрат, отмъстени. Да знаят, че умирайки, не оставят жизнеспособен свят след себе си. И че наред с техните деца и внуци е загинал и световният империализъм.
Аз съм разправял неведнъж за тримата дедика в Борисовата, дето единият от тях, поне 80-годишен, ако не и по-стар, каканижеше, потропвайки с бастунчето си по пейката: Най-напред трябва да УДАРИМ Ню Йорк и Вашингтон, после Сиатъл и Сан Франциско, и след това останалото само ще се предаде.
Взел-дал, с единия крак в гроба, а иска да УДРЯ...
Veritas Odium Parit #Je suis Москов
Рейтинг: 982 НеутралноЕстествено. Единствените, които искат война, са САЩ... така де, нали са далече, какво им пука за разрушени и съсипани европейски градове и загинали европейци¿
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:largeVeritas Odium Parit #Je suis Москов
Рейтинг: 982 Любопитно[quote#46:"Norman Granz"]Онези, който най-силно реват за война, са старци на пределна възраст[/quote]
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:largeМаккейн ли имаш предвид?
.
Рейтинг: 1587 Неутрално[quote#40:"Осип Хармс-Манделщам"]Нато иска това, което иска САЩ. А САЩ искат война в Украйна, за да направят хунтата в Киев свой съюзник срещу Русия. Затова там има война. И Паси, като американски агент, това много добре го знае. [/quote]
САЩ се страхува за долара, война му трябва за да го запази като същевременно изчисти дълга си и запази печатницата. Русия е тила на Китай, а Китай с една силна Русия е просто новия световен икономически и финансов лидер. Единствено със сила може да бъде спрян.
И САЩ няма много време, затова му трябва война, иначе пада от високо.
citoyen
Рейтинг: 1983 НеутралноСамо човек с много развинтена фантазия може да си помисли че НАТО има помисли да напада Русия. За жалост, у нас, а да не говорим в Московията, има доста хора с параноидално мислене. За това поговорката "Ако искаш мир, готви се за война" все още има звучи актуално..
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3205 Неутрално[quote#21:"chicago514"]Няма нормален човек който да иска война. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТи пък западните банкери които финансират САЩ , ЕС периферните провинции и войните им са си съвсем нормални или поне не може да се докаже ,че са финансови социопати !
Една корпоративна секта има договор за $500млрд за иновативни самолети ...изобщо войната на тези етап не е толкова важна колко страха от това ,че е надвиснала над човечеството !
ana_ni
Рейтинг: 519 НеутралноАА, нато и щатите много искат, щото само голяма война ще оправи дефицитите, ама не им стиска щото няма гаранции, че ще се измъкнат
Veritas Odium Parit #Je suis Москов
Рейтинг: 982 Неутрално[quote#28:"Георги"]Поставят им се ултиматум и ако не го изпълнят се унищожават![/quote]
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:largeПрекалил си с видеоигрите, ми се струва... Да ти кажа, реално тази работа, с войната и унищожаването, не е като виртуалната, дето си стоиш на топло, сухо и безопасно място зад монитора, и само натискаш джойстика...
rorikabc
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#47:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Естествено. Единствените, които искат война, са САЩ... така де, нали са далече, какво им пука за разрушени и съсипани европейски градове и загинали европейци¿ [/quote]
Пак ще говорим.
Факти , нещо?
САщ казват че ще се ангажират да възстановяват разрушеното , което е дело на Путин.
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#10:"rorikabc"]Русия намери пролука в международните закони ,[/quote] Не- никаква пролука в международното право няма! Русия си извърши чиста агресивна война в Украйна и незаконно анексира Крим. Това е нарушение на международното право, което не се дължи на пролука в източниците му, а на съзнателно водене на агресивна война.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаpiterd
Рейтинг: 466 НеутралноТова е голям срам, братя роби.
Българската армия, единствения реален гарант за суверинитета ни, превърнахме в наемници . Сега и командния и състав ще е от натовски безродници. Плащаме като крепостни, да ни консултират и пак данъчната тежест и пушечното месо, ще са от нас. И понеже няма вечни приятели, а има само вечни интереси, утре ако решим да се разделим, дали ще стане толкоз просто. Единствено ние и нашите съюзници в новото безумие, допускаме такова обезличаване и сервилност пред пакта за обща сигурност - НАТО.
То бива робско самосъзнание, то бива страх ама толкоз много не бива!
harbinger
Рейтинг: 409 НеутралноМного отрано на са раздали рублите за деня.
Ден
Рейтинг: 524 НеутралноНАТО е военна организация. Тя не може да иска нищо.
Искат или не искат отделните държави.
В този смисъл САЩ иска война, но с чужди ръце. Икономическият й модел е такъв, че има нужда от постоянни конфликти.
И точно това прави.
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноНе харесвам Паси, но в случая е абсолютно прав . Никой няма нужда от война , но и не може Русия безнаказано да проявява агресия , все пак живеем в 21 век . Дано Путин да се опомни и да спре с безумията си .
Логика
Рейтинг: 1441 НеутралноНяма причина НАТО да иска да напада русия. Защо да се води война, след като разпада на рф може да дойде отвътре? Газовите и петролните находища на рф са в сибир- достатъчно е отделяне на Сибирската република/ сецесия/ и досвидание, нова руска агресивна война
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаObi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#53:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Прекалил си с видеоигрите[/quote]
Дневник, престанете да ми триете коментаритеНе е прекалил. Първо, няма за какво да се преговаря. Второ, не трябва да се разглежда в плоска равнина случващото се. Свързано е със смяната на световната финансова система. Трето, Украйна трябва да бъде заличена, за да може да се съгради Новорусия. Четвърто - тия двамата Меркел и Оланд са тези, които трябва да помнят, че са яли дървото от руснаците - Наполеон и Хитлер. И пак ще го ядат. Не знам с какво самочувствие отиват да налагат решения, които няма как да аргументират освен с представата, че руснаците са в техните очи полухора и като такива трябва да се предадат. Войната ще се състои. Няма за какво да се преговаря. После ще има трибунал, а на него ще виснат на въжето вашите любимци, а и някои от вас също. Победителите не са във вашия лагер. Тук емоции няма. Или едните или другите.
Veritas Odium Parit #Je suis Москов
Рейтинг: 982 Неутрално[quote#54:"rorikabc"]САщ казват че ще се ангажират да възстановяват разрушеното[/quote]
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:largeИ какво като казват? Реално досега не са направили нищо, за да спрат разрушенията, дори напротив - провокират ги, с безумните си идеи да въоръжат Украйна, срещу които идеи Меркел и Оланд са категорично против.
.
Рейтинг: 1587 Неутрално[quote#50:"citoyen"]Само човек с много развинтена фантазия може да си помисли че НАТО има помисли да напада Русия. [/quote]
В момента няма сила, било то НАТО, която да може да оюба с Русия. Украйна е машата, но тая маша може да опари НАТО, щого не е ясно чия страна ще вземат хората там при реална война.
Много вероятно е 3/4 да вземат руската страна.
Постановката - НАТО воюва с Русия коренно променя нещата не само за украинците, а и за доста от републиките, аз съм почти сигурен че един Азербайджан ще даде повече армия на Русия, отколко една Германия на НАТО.
Veritas Odium Parit #Je suis Москов
Рейтинг: 982 Неутрално[quote#61:"Obi-Wan Kenobi"]Украйна трябва да бъде заличена, за да може да се съгради Новорусия.[/quote]
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:largeГлупости. Никой няма да заличава Украйна. Колкото до Новорусия, най-разумното (от моя гледна точка) е да си я има, на територията на Федерална Украйна. Не виждам проблем да направят Украйна като Испания, например, с няколко автономни области, които са самоуправляват, но са под контрола на централната власт в Мадрид.
Obi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#55:"logika"]незаконно анексира Крим[/quote]
Дневник, престанете да ми триете коментаритеСтига пенене де. Поне да знаеше, че Украйна като държава не е чак толкова правно аргументирана. Кой е казал, че границите никога не могат да се променят? Ти ли? Тогава отивай да връщаш Косово на Сърбия, защото иначе не знам защо трябва да чета такива про боно изцепки на надъхани стажанти.
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#26:"др. Иванов"]Руската армия е наборна - евтина и ефективна. [/quote]В руската армия, точно като българската , се състои от въоръжени сили и резервисти
Като е "наборна", защо има резервисти, които служат след сключването на договор с военните, а?
http://base.garant.ru/178405/
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаКого си мислиш, че лъжеш?
Ден
Рейтинг: 524 НеутралноТрите стълба, на които се опира изключителния статус на долара, факторите, които гарантират неговата необходимост са:
- Международната търговия с пертол да се извършва в долари
- Икономическа нестабилност
- Военни конфликти, регионални войни, терористични заплахи
Цялата политика на САЩ е насочена към поддръжка на тези три фактора
DeepBlue
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#40] от "Осип Хармс-Манделщам":
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.А САЩ искат война в Украйна,
Значи Путин е агент на ЦРУ прокарващ интересите на САЩ.
Obi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#64:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Никой няма да заличава Украйна. [/quote]
Дневник, престанете да ми триете коментаритеНапротив, това е необходимост. Трябва да бъде премахната причината за конфликта. Украйна не може да бъде с федерално устройство като Русия. Единственият правилен начин е да се смали до западните области. Без територия става беззъба държава, безинтересна за Запада и безобидна за Русия. Тук вече място за отстъпки няма, защото това кълбо води до нестабилност. Сега не е времето Запада да надува мускули, защото няма такива. Вече има нови реалности, но повечето тук не искат да ги отчитат и признават. Това обаче не променя ситуацията, защото вече не е концерт по желание.
Логика
Рейтинг: 1441 Весело[quote#65:"Obi-Wan Kenobi"]Стига пенене де[/quote]
"...3. Призывы к сепаратизму будут наказываться, если речь идет о разделении России, а не других стран и территорий. Например, в текущий момент призывы к действиям по возвращению Крыма Украине будут рассматриваться как сепаратизм, т.к. Крым официально объявлен частью России..." t_za_prizyvy_k_separatizmu/ 07.07.2014
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаДиректен въпрос- Вие руски гражданин ли сте? Защото- ако сте руски гражданин, позицията Ви е разбираема- не искате да носите наказателна отговорност по чл.280 от УК рф- не искате да лежите до 5 години в руски затвор за призиви за сепаратизъм в интернет, ако кажете, че има, макар и много малка вероятност. , путлер да по/върне Крим на Украйна
http://www.mmdc.ru/consulting/common/otvetstvennos
"...
Norman Granz
Рейтинг: 4220 НеутралноСъвършено ясно е кой дрънка оръжие и плаши с война: -Bombers-Putin-warning-Britain-says-Sir-Tony-Brent on
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.http://www.express.co.uk/news/world/556433/Russian
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#61] от "Obi-Wan Kenobi":
По-спокойно солдат . Няма сила , дори и любимата ти Русия, която да може да воюва срещу целия свят . Доказателството го видяхме всички преди 70 години .
Дайте, Да Дадем, България - Таковски
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#68] от "deepblue":
nègre littéraireАко САЩ не искат война, защо тогава техен дипломат (В. Нюланд) лично ще ходи по улиците на Киев, за да окуражава въоръжената тълпа да низвергне законно избрания президент?
Norman Granz
Рейтинг: 4220 Неутрално[quote#73:"Осип Хармс-Манделщам"]да окуражава въоръжената тълпа да низвергне законно избрания президент?[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Айде стига с тая дъвка бе, комуне.
Превнелиев също е законно избран президент, но ако почне да се заиграва с Русия, ще го свалим като 2+2=4.
Obi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#70] от "logika":
Дневник, престанете да ми триете коментаритеНе можеш да четеш наказателния кодекс селективно или както дявола чете евангелието. Защото не призовавам за никакъв сепаратизъм. Тези дрънканици можеш да се пробваш да ги приложиш на Александър Дугин например. Можеш бързо да си направиш справка кой е той. Правото трябва да се упражнява от почтени хора, а не от такива като теб с пяна на устата. Български гражданин съм, гордея се с това и не ми пука от такива пудели като теб.
Велков
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#66] от "logika":
Мобилизационен резерв има всяка армия, независимо дали е наборна или професионална.
Велков
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#74] от "Norman Granz":
[quote#74:"Norman Granz"]Превнелиев също е законно избран президент, но ако почне да се заиграва с Русия, ще го свалим като 2+2=4. [/quote]
Плевнелиев не може да се заиграва с нищо. Няма власт за да се заиграва. Това го прави парламентчето...
Veritas Odium Parit #Je suis Москов
Рейтинг: 982 Неутрално[quote#69:"Obi-Wan Kenobi"]Украйна не може да бъде с федерално устройство като Русия. [/quote]
Тигърът не си губи съня, заради мнението на овцете http://pbs.twimg.com/media/BPEI_XHCYAAbG3P.jpg:largeМоже, разбира се. Стига Порошенко да спре да слуша американците, дето го подтикват към директна война с Русия и да се вслуша в гласа на разума.
Obi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#70:"logika"]путлер да по/върне[/quote]
Дневник, престанете да ми триете коментаритеКакво е путлер? С малка или голяма буква? Цитирайки алинеи и закони, защо ги отнасяш към някакви прякори? Към кого? В съдебната зала кой ще те вземе на сериозно? Какво е това путлер - можеш ли да ми обясниш? Разбирам, че си от другата страна на спора, но недоумявам защо си избрала такъв глупав подход и липса на самоуважение, за да излагаш аргументите си. Не мога да дискутирам с хора, които проявяват недостойнство по отношение на самите себе си.
DeepBlue
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#73] от "Осип Хармс-Манделщам":
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Ако САЩ не искат война, защо тогава техен дипломат (В. Нюланд) лично ще ходи по улиците на Киев,
И ще накара васала си Путин да окупира Крим.
graoveca
Рейтинг: 409 ЛюбопитноCNN B. Obama
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България.....And since Mr. Putin made this decision around Crimea and Ukraine - not because of some grand strategy, but essentially because he was caught off-balance by the protests in the Maidan and Yanukovych then fleeing after WE HAD BROKERED a deal to transition power in Ukraine - since that time, this improvisation that he's been doing has getting - has gotten him deeper and deeper into a situation that is a violation of international law, that violates the integrity, territorial integrity and sovereignty of Ukraine, has isolated Russia diplomatically, has made Europe wary of doing business with Russia, has allowed the imposition of sanctions that are crippling Russia's economy at a time when their oil revenues are dropping....
Norman Granz
Рейтинг: 4220 Неутрално[quote#77:"Добрин Велков"]Плевнелиев не може да се заиграва с нищо. Няма власт за да се заиграва. [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Напротив, другарю, напротив. Плевнелиев представлява България в международните отношения. Или искаш да кажеш, че ако от трибуната на ООН заяви "Ние подкрепяме Русия в справедливата й борба с украинския агресор", ще говори от свое име?
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#79:"Obi-Wan Kenobi"]Какво е путлер? С малка или голяма буква? [/quote]НЕ Е обида съгласно българското законодателство. Имам правото да се изразявам. Нямате правомощия да ме принудите да се подчинявам на руското законодателство, след като сайтът е регистриран като български данъчен субект и се подчинява на българското законодателство, а и аз съм само българска гражданка
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа[quote#79:"Obi-Wan Kenobi"] Какво е това путлер - можеш ли да ми обясниш? [/quote] Мога- ПУТин + хитЛЕР. Това е мое лично оценъчно отношение към главнокомандващия руската агресивна война в Украйна и руската незаконна анексия на Крим
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#79:"Obi-Wan Kenobi"]Не мога да дискутирам с хора, които проявяват недостойнство по отношение на самите себе си.[/quote]
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа[quote#83:"logika"]Какво е това путлер - можеш ли да ми обясниш? - цитат на коментар #79 от “Obi-Wan Kenobi”
Мога- ПУТин + хитЛЕР. Това е мое лично оценъчно отношение към главнокомандващия руската агресивна война в Украйна и руската незаконна анексия на Крим [/quote]
Obi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#72:"zle_platen_trol"]да воюва срещу целия свят[/quote]
Дневник, престанете да ми триете коментаритеНикой не говори за това. Целия свят са повече от 200 държави. Аз тук виждам навързани 30. Онзи ден споменах, че Европа е най-удобното място за водене на регионални войни с глобални последствия. Само не знам бедните натовски солдати как ще се оправят с градовете. Те не са нито украинци, нито руснаци, та са им малко лабави гащите и бързо падат от гледката на горящо месо и разтопен метал на танковете. Малко оцеляват там, бъди сигурен, че в щаба на НАТО това го вземат сериозно в предвид. Но отдалече война с тези хора няма да могат да водят - това не е Ирак.
Логика
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#79] от "Obi-Wan Kenobi": t_za_prizyvy_k_separatizmu/
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаhttp://www.mmdc.ru/consulting/common/otvetstvennos
Колкото и да го четете, това обхваща само кръгът лица, които са руски граждани
Obi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#83:"logika"]Имам правото да се изразявам.[/quote]
Що не каза по-рано, та да не си губя времето с теб?
Дневник, престанете да ми триете коментаритеО... ти си шарли....
baxter
Рейтинг: 696 НеутралноБи било лудост въбще да се подхвърлят хипотези за война. НАТО не желае война, Европа със сигурност не желае война с Русия, защото последствията ще са трагични, но въпросът е САЩ какво иска.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6950 Любопитно[quote#73:"Осип Хармс-Манделщам"]Ако САЩ не искат война, защо тогава техен дипломат (В. Нюланд) лично ще ходи по улиците на Киев, за да окуражава въоръжената тълпа да низвергне законно избрания президент[/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisАко САЩ искаха война, защо не я обявиха, когато Росссия беше слаба? По времето на Елцин, например?
Волният Ибрик
Рейтинг: 471 НеутралноНе, че нещо ама... който е поискал война с Русия нищо хубаво не е видял...
chuggun
Рейтинг: 409 НеутралноНАТО не иска война ,но САЩ искат.САЩ управляват там като император, защото давали 80 % от парите за организацията .Шефът на НАТО се утвърждава лично от президента наСАЩ.Няма да ме учуди и ако Паси взема някой долар за вярна служба.За последните 20 години като латерна говори и пише едни и същи неща за Русия, каквото му нареди големият задокеански брат.
Роси
Рейтинг: 7596 НеутралноА Русия с НАТО.Все пак в един конфликт има две страни.
Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#7] от "SSmart":
Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека"С мечка ошав не се яде!"
----------------------
Особено ако мечката е дръглива и изпосталяла от глад... Като руската мечка...
Велков
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#82] от "Norman Granz":
Неграмотно, приятел...като логическа последователност. Политиката се определя ПЪРВО от решенията на Парламента, после Плевнелиев може да говори в този нюанс където си иска. Но ПОСЛЕ. Иначе не. Ще наруши Конституцията.
Не ги чаткате нещата ма пишете...лаф да става.
dedo pepo
Рейтинг: 1275 НеутралноВъобще пък не ги вземам пред вид сметките на Паси.
Логика
Рейтинг: 1441 Любопитно[quote#90:"Волният Ибрик"]който е поискал война с Русия нищо хубаво не е видял...[/quote] А когато русия е воювала с България в ПСВ? През 1915-1916г. руско румънска армия, нападнала Добруджа, Е РАЗБИТА и са пленени руски бойни знамена...Така, че- който е решил да напада България- нищо хубаво не е видял....
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаObi-Wan Kenobi
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#78:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"]Стига Порошенко да спре да слуша американците[/quote]
Дневник, престанете да ми триете коментаритеPoroshenko-Vaisman е ешкенази евреин с американско и израелско гражданство. И е поставен именно от американците, за да прави точно противоположното на това, на което ти се надяваш. Ако обърне палачинката следва незабавен отстрел. Това си е системата, по която се лансират или свалят държавни глави. И винаги когато встъпват в длъжност им напомнят за съдбата на Кенеди. Той беше техен президент, а какво следва за някой чужд жалък лакей.... Това е положението. Нашите български политици също го знаят. Нали затова реагират толкова неадекватно на реалностите.
Костовист
Рейтинг: 466 НеутралноГорките евреи не са полуìли своето историчèско признание за своите Дела. Комунизма е изцяло творение на евреите Маркс,Ленин, Сталин,Троцки. Таткото на Соломон Паси беше професор по История на БКП. Т.нар. Народен съд 1944 година беше доминиран от евреи.......
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#87:"Obi-Wan Kenobi"]Що не каза по-рано, та да не си губя времето с теб?[/quote]
Само напомням, че рф също е страна по ЕКПЧ и като такава е длъжна да изпълнява решенията на ЕСПЧ и да ги възприеме във вътрешното си законодателство
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаНяма да водя с теб правен диспут за решенията на ЕСПЧ относно обема на защита на личните права на публични личности
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6950 Любопитно[quote#47:"Veritas Odium Parit #Je suis Москов"] Единствените, които искат война, са САЩ... [/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis...казаха от руското посолство и ти рецитираш до втръсване. Интересно защо САЩ не обявиха война на Росссия по времето на Елцин, например?