Ренета Инджова обяви, че ще съди България в Страсбург

Ренета Инджова обяви, че ще съди България в Страсбург

© Антон Попов



Ренета Инджова обяви, че ще съди България в Европейския съд в Страсбург, защото не получава справедливо решение по дело, свързано с уволнението й от болница "Токуда" преди повече от 3 години.


Бившият служебен премиер (1994-1995 г.) каза в предаването Дикoff по "Нова", че е завела в българския съд дело за неизплатени възнаграждения, които по договор й се дължат след отстраняването й. Според нея съдът е преценил на три инстанции, че доказателствата са неоспорими, но не е последвало съдебно решение. Същевременно се оплака, че трябва да плати хонорари от по 5 хил. лв. на адвокатите - стандартна практика при загуба в съдебен процес.


"Ние, изглежда, вече не можем да минем без участието на посланиците в нашия съдебен живот", заяви Инджова и призова японския посланик да обърне внимание на случая. Водещият на предаването обаче я репликира, че все пак болницата е частна.




От болницата заявиха пред "Дневник", че ще излязат с официален коментар по случая в понеделник.

"Искам да се знае, че в България последна инстанция не е Върховният касационен съд, а има и Европа", заяви Ренета Инджова. Тя призова хората, които усещат несправедливост от съдебни решения в България, да завеждат дела срещу държавата.


Ако българската система е такава, "разходите по наказанията ще се джиросват на българското правителство", допълни тя.

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Моите поздравления и уважения за Ренета Инджова.Тя заслужава адмирации ,че на никого не цепи басма,опитва се да удари ""Тухла в стената"",но кой да чуе,освен може би японският посланик този път?
    Предлагам г-жа Инджова наистина да съди България в Страсбург и и желая здраве и успех и никога да не пада духом!

    Tony
  2. 2 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1619 Весело

    "Водещият на предаването обаче я репликира, че все пак болницата е частна."

    Ами частна е. Лекарството кукумицин е много полезно за наборите на стринката...

  3. 3 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1145 Весело

    Европейският съд в Страсбург защо не си открие филиал тук?

  4. 4 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Значи всеки български гражданин може да се обърне към Европейския съд в Страсбург, а не може да се обърне към българския Конституционен съд. Пък после ще ми разправят, че няма нужда от основна преработка на българската правосъдна система. Ако всеки имаше право да се обръща към КС, маса дивотии щяха да ни бъдат спестени. В Германия е така и експертите смятат, че зад сегашното благополучие на Германия стои един стабилен и работещ КС.

  5. 5 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Така е ! Европейската съдебна система е над българската...

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  6. 6 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 660 Разстроено

    Като няма правосъдие тука ще търсим от Европа...

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  7. 7 Профил на today
    today
    Рейтинг: 863 Неутрално

    Да съди съда, не България!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 832 Неутрално

    Нека, щом е в правото си!

  9. 9 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Разстроено

    Само да е след великден , че изгореха добавките на пенсиите!

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  10. 10 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    [quote#4:"bawarec"]не може да се обърне към българския Конституционен съд. Пък после ще ми разправят, че няма нужда от основна преработка на българската правосъдна система[/quote]

    На Конституцията , чичо , на Конституцията!

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  11. 11 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1619 Любопитно

    [quote#8:"deymus"]Нека, щом е в правото си![/quote]
    В правото си е да осъди собственика на Токуда. Какво общо има България в този казус не е ясно...

  12. 12 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Нейната позиция е че работодателите в Бг нямат право да уволняват служителите си без обезщетение?
    Не виждам какви претенции има към съда и работодателя - Бг може да е леко див запад в трудовото законодателство, но съда си следва закона.

  13. 13 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4190 Неутрално

    Май само аз още не съм се оплакал в Страсбург?

    klimentm
  14. 14 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Би трябвало да е несложен казус. Изплащане на обезщетения. Тия в Токуда да не са се побъркали? Тази дама е била дълги години на високи и отговорни позиции. Съдете ги до дупка, Инджова! Стискам ви палци.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    До коментар [#1] от "Free person":

    Говориш за тетката, която не веднъж се продаде на ДПС за да се пробва да има власт.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    До коментар [#14] от "Кремена":

    Какви позиции бе, кандидатът на ДПС за президент през 2001 ли? Или гафовете и в НСИ. Тая дори и с таблици не може да работи, обаче винаги с голяма уста.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#14] от "Кремена":

    Вместо едни палци - прати й 2 кила водка

    Простщината победи с ИПОН
  18. 18 Профил на Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#16] от "deutschwagen":

    аааа, немой така - я с мутрата как намериха общо ...мезе

    Простщината победи с ИПОН
  19. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 4241 Неутрално

    От тази жена съм запомнил едно изречение-България е обречена на комунизъм.

  20. 20 Профил на Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#16] от "deutschwagen":

    Немой така бре, я с мутрата как се бЕха разбрали за мезетата, пардон...стъкмистиката

    Простщината победи с ИПОН
  21. 21 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Нещо не ми се връзва.Ива ли решение или няма.Тя твърди че няма,от болницата-че има.

  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    До коментар [#20] от "Винету - 2 серия":

    С коя мутра? Тази работи с мутри от началото на 90-те.

    Това за стъкмистиката са глупости, просто е неграмотна. Навярно и за това са я разкарали от Токуда. Големи претенции, винаги има по нещо да каже за всеки (не дай си Боже да почне да говори за Костов, как не и обръщал внимание едно време). Обаче самата нищо не може и нищо никога не е направила.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3766 Неутрално

    Не уважавам Инджова. Съчувствам й за сполетялата я лична трагедия. Мисля, обаче, че краткото й премиерстване й отключи пристъпи на мегаломания.
    Трудово-правните отношения се регламентират от Кодекса на труда у нас. Без да са ми известни подробности от нейния казус, се питам защо трябва да се търси световна конспирация в решението на българския съд; както и по каква причина се е договорила с адвоката си за такъв размер на хонорара.

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  24. 24 Профил на Макс Коен
    Макс Коен
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Смела и силна жена.Браво г-жа Инджова!Подкрепям Ви!

    ugupu
  25. 25 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Линка е от Дневник 2011
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/02/20/1047178_reneta_indjova_biah_uvolnena_ot_tokuda_bez/

    "Според Инджова една от причините за отстраняването й е
    фактът, че не се е съгласила с това пациентите да бдат принуждавани да правят дарения. Тя е била против тази практика, която беше въведена в болницата, след като от средата на януари здравното министерство наложи минимални и максимални цени за пациентите при избор на екип."
    Бях свидетел на същата практика през 2002г. в Университетска болница и то в Онкологична к-ка. Болни от рак женички минаваха като на заколение с по един бял лист с няколко изречения напечатани със стандартен текст, че видите ли, те болните от това коварно заболяване искали "доброволно" да дарят на к-та сумата от 150-200 лева средно. Само след две години шефът на тази к-ка си отвори луксозна частна гинекологична к-ка на центъра. И стана ректор на целия университет.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  26. 26 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1562 Гневно

    Не знам какъв е казусът но ме изпълват едни съмнения ама големи съмнения в правотата на Ренетка.
    Помня един очаян писък че е безработна с единствен довод че не може бивш министър председател да е безработен.
    После я изхвърлиха от статистиката поради некадърност.
    Нещо като Ревизоро в пола.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    До коментар [#19] от "chicago514":

    Аз пък съм запомнил други нейни думи - че няма да пише своите мемоари, защото нямало достойна публика за тях.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 7047 Неутрално

    Нейно право е , ако не е доволна от издадената присъда и вярва, че в Страсбург ще бъде отсъдено в нейна полза.

  29. 29 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 748 Весело

    [quote#1:"Free person"]Моите поздравления и уважения за Ренета Инджова[/quote]
    Каката отдавна не е сама

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  30. 30 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 300 Неутрално

    Подкрепям г-жа Инджова ! Никога не е говорила празни приказки ,беше добър министър- председател .Следващите правителства загубиха от това ,че не ползваха капацитета и!

  31. 31 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 757 Неутрално

    [quote#23:"Bramasole"]
    Не уважавам Инджова.[/quote]
    А вие коя сте? Ето още една възможна причина за уволнението и. Дългата ръка на Алексей Петров.

    "Според Ренета Инджова сред възможните причини за отстраняването ѝ е фактът, че тя не позволява на Алексей Петров да направи пресконференция от „Токуда“, където лежи 1 седмица през ноември 2010 г. Подобна конференция е огласена през ноември 2010 г., но после е отменена, като по разпореждане на Инджова е съобщено, че „подобно мероприятие не може да се състои в лечебното заведение, тъй като няма такива условия“ [7]
    „В нашата болница не могат да се правят партита, могат да се правят най-много научни консилиуми.“

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  32. 32 Профил на Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#29] от "Geoimg*":

    Да, не е ...с бутилка водка е

    Простщината победи с ИПОН
  33. 33 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 748 Неутрално

    До коментар [#32] от "Винету - 2 серия":
    Не е виновна тя - то е свише...

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  34. 34 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1303 Неутрално



    Да пошуми, пошумули, че да й мине.

  35. 35 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3264 Неутрално

    Според нея съдът е преценил на три инстанции, че доказателствата са неоспорими, но не е последвало съдебно решение."
    без решение на следваща инстанция ?
    "Същевременно се оплака, че трябва да плати хонорари от по 5 хил. лв. на адвокатите - стандартна практика при загуба в съдебен процес."
    самата заявява че е загубила и на трите инстанции ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  36. 36 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2687 Неутрално

    Малко ми е досадна тази изконно българска драма, в която първо страстно се целуваме, а после люто се оплюваме.

    Моето скромно мнение е, че нито "Токуда" е много читава болница, нито г-жа Инджова е била много читав директор.

    Както се казва - търкулнало се гърнето, та си намерило похлупак.

  37. 37 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Водещият на предаването обаче я репликира, че все пак болницата е частна.
    ...................
    Тъ.ака Диков да не твърди, че Белведере е държавна френска фирма ?
    Толкова неинтелигентен и неграмотен е тоя ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  38. 38 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4180 Любопитно

    Lafka

    25 Чодини Свободно Честване на 10 Ноември

    Бонуси, бонуси и пак бонуси за магистрати...
    медийни магнати...

    "Бившият служебен премиер (1994-1995 г.) каза в предаването Дикoff по "Нова", че е завела в българския съд дело за неизплатени възнаграждения, които по договор й се дължат след отстраняването й.

    Според нея съдът е преценил на три инстанции,
    че доказателствата са неоспорими,

    но не е последвало съдебно решение.

    Същевременно се оплака, че трябва да плати хонорари от по 5 хил. лв. на адвокатите - стандартна практика при загуба в съдебен процес.

    "Ние, изглежда, вече не можем да минем без участието на посланиците в нашия съдебен живот", заяви Инджова и призова японския посланик да обърне внимание на случая.

    Водещият на предаването обаче я репликира,
    че все пак болницата е частна."

  39. 39 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Любопитно ми е какво ще отсъди Страсбург. Законодателството ни е изключително лобистко в полза на работодателите. Кодексът на труда трябва да се пипне основно, че където и да го отвориш, всичко е написано като от КРИБ. Това не е Кодекс на труда, а Кодекс на робовладелеца.

  40. 40 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 757 Неутрално

    [quote#37:"роджър"]
    Толкова неинтелигентен и неграмотен е тоя ...[/quote]
    Аз вече не го гледам, много изпростя и ми прилича на махленска клюкарка, а не на журналист.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  41. 41 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 757 Неутрално

    [quote#39:"aleko"]Законодателството ни е изключително лобистко в полза на работодателите. Кодексът на труда трябва да се пипне основно, че където и да го отвориш, всичко е написано като от КРИБ. Това не е Кодекс на труда, а Кодекс на робовладелеца. [/quote]
    И аз съм на това мнение, от горчив опит.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  42. 42 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    Всички разходи по отсъдени от съдът в Стразбург дела трябва да са за сметка на бюджета на Българският съд.

  43. 43 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 527 Неутрално

    И аз бих я уволнил тази

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  44. 44 Профил на SorryLol
    SorryLol
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#4:"bawarec"]Значи всеки български гражданин може да се обърне към Европейския съд в Страсбург, а не може да се обърне към българския Конституционен съд[/quote]

    да. И това е нормално. Конституционният съд не се произнася по дела, а само по това дали даден закон е съобразен с Конституцията или не.
    Грам идея нямам гражданите (като теб) какво ще дирят в КС?!

  45. 45 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#2] от "palav_nik":

    В трудовия кодекс никаде не пише частна или държавна фирма а пише какво следва при нарушението на законите на държавата.Това че болницата иска да се измъкне не ги оправдава.Бих посъветвал пациентите които ги принуждават да дават дарения при тях да успеят да запишат как става процедурата по изнудване и им гарантирам десеторно връщане на сумата но не от мафиоттския съд в страната а от Европейския,Пробвайте и няма да съжалявате а парите се изплащат от болницата а не от държавата.Крайно време е да се приключи с мафиотските приоми.

  46. 46 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1591 Неутрално

    [quote#23:"Bramasole"]Мисля, обаче, че краткото й премиерстване й отключи пристъпи на мегаломания. [/quote]

    Изобщо не си права . Мегаломанията си я имаше и преди премиерстването, имала съм "щастието" да работя по един проект с нея. Добър професионалист, но много неприятна личност.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  47. 47 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1619 Любопитно

    [quote#45:"ahorra"]В трудовия кодекс никаде не пише частна или държавна фирма а пише какво следва при нарушението на законите на държавата.[/quote]
    Хмм. Стотици хиляди хора беха изхвърлени на улицата от мини, фабрики, рудници и заводи без никакви обяснения. Обаче има и една врътка. Изкарваш си документ-епикриза, че си болен от социално-значима болест и не могат с пръст да те пипнат. Имам такива колеги тарикати и требе да опиням каиша вместо тех, щото съм гламав и не ползвам болнични...

  48. 48 Профил на FTA
    FTA
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#2:"palav_nik"]"Водещият на предаването обаче я репликира, че все пак болницата е частна."

    Ами частна е. Лекарството кукумицин е много полезно за наборите на стринката... [/quote]

    Е съдила го е. Само че решението не я устройва, счита че съда не е отсъдил справедливо (колко е така е друг въпрос, ние нищо не знаеме по казуса). И отива в Страстбург, каквато е процедурата. И ако и там удари греда, ще плаща и там.

    Социализъм - превръща паразитирането в държавна политика.
  49. 49 Профил на Veli
    Veli
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#4] от "bawarec": КС няма нищо общо с Европейския съд за правата на човека. КС проверява дали законите съответстват на Конституцията. ЕСПЧ се сезира след изчерпване на възможностите за съдебни дела пред всички инстанции в България и то само в областта на правата на човека, цитирани в Конвенцията за правата на човека.

  50. 50 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2318 Любопитно

    Ами държавата да каже как стана така ,че тази болница на Якудза получи разрешение за строеж в Борисовата Градина и как се ползва със всички екстри от държавната администрация?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  51. 51 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Българската съдебна система - "Приходите наши(лични, разхподите з общи (на държавата, гражданите)"

  52. 52 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Ако имах власт това щеше да ми бъде първата реформа: Ако съдът в Страсбург осъди България заради съдебната немарливост, всички санкции да са за сметка на съдиите! За съжаление съдът в Страсбург не помага на пострадалите от престъпления българи, ами на такива като Инджова или на престъпници! Съдът в Страсбург не е налжил никакво наказание за това, че изверг на 18 години убил 6 човека е осъден само на 12 години, за това че изверг сгазил дете в забранено за абтомобили място е почти оправдан! Не е осъдил България, задади подкрепата на държавата за циганския терор над българите...

  53. 53 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 979 Неутрално

    [quote#31:"Кремена"]Ето още една възможна причина за уволнението и. Дългата ръка на Алексей Петров.

    "Според Ренета Инджова сред възможните причини за отстраняването ѝ е фактът, че тя не позволява на Алексей Петров да направи пресконференция от „Токуда“, където лежи 1 седмица през ноември 2010 г.[/quote]
    От "приближени до случая" познати съм чувал за този случай като пример за "невидимата ръка на задкулисието". Напълно възможно е това да е една от причините за поведението на ръководството на Токуда. Която иначе е болница на ниво.
    До коментар [#31] от "Кремена":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  54. 54 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До кометная [#3] от “xmm”: Направо да се премести и да закриваме нашите!

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  55. 55 Профил на SorryLol
    SorryLol
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#49] от "classmate67":

    Ама тя няма да ходи в ЕСПЧ - там може да се жалва единствено ако има нарушени права и процедури
    А тя ще търси да оспорва решение, минало през 3 инстанции
    Доколкото помня - Кобурга също искаше да оспорва решението за Кричим

  56. 56 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Сорииии Ренета, сориии Инджова! Токуда си е много сериозна частна болница. Трудовите отношения там са идеално разписани в трудовите договори и правилника на болницата. Така си е постлала, после някой и е виновен.

    chavo64
  57. 57 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    Инджова може да си позволи да покаже мускули и да съди държават в Страсбург, но за повечето българи тази крепост е непревземаема.

  58. 58 Профил на rex
    rex
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Инджова, какъв японски посланик ? Какви пет лева ? Що си не кажете че болницата пере изнесените пари на другаря Румен Сербезов ?

    Мразим Гоце и Любо Гоцев
  59. 59 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ох леле, откъде я изкопахте...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  60. 60 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8152 Неутрално

    За да я защитаваме тука,първо трябва да знаем защо са я уволнили.В някои случаи не се дължат обещетения.

  61. 61 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 807 Гневно

    Изгледах интервюто от сайта на Нова. Ренета наговори КОЛОСАЛНИ ГЛУПОСТИ. Не мога да разбера Диков, след като е имал предварителен разговор с нея, защо въобще и дава думата.
    Смениха няколко теми и как пък по нито една не можах да чуя една смислена теза, подкрепена с аргументи.
    Само голословни квалификации. Е тази персона никога няма да я наема на работа, а ако някой я назначи в моята фирма без моето съгласие, за нула време ще я уволня поради доказана некадърност и несправяне с работата.
    И на всичко отгоре - надписи Желязната лейди, българската Маргарет Тачър?????
    Боже господи - та ако трябва да се сравнява с някоя, то качеството на словоизлиянията и прилягат не на Тачър, а на Цола Драгойчева.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK