Цветлин Йовчев: Разработка "Червеи" търсеше къртици в МВР. Не са слушани протестиращи

Цветлин Йовчев: Разработка "Червеи" търсеше къртици в МВР. Не са слушани протестиращи

© Надежда Чипева, Капитал



Бившият министър на вътрешните работи в кабинета "Орешарски" Цветлин Йовчев отрече твърденията, че са били подслушвани протестиращите срещу управлението му миналата година и ги нарече "гнусна постановка" и "манипулация".


По думите му сегашният вътрешен министър е знаел, че не са верни твърденията на Атанас Атанасов, че протестиращи са били подслушвани незаконно в продължение на 300 дни. "Вучков е бил с ясното съзнание, че не е имало подслушване на протестиращи", заяви Йовчев и попита кой ще има доверие в министъра вбъдеще. Според Йовчев министър-председателят Борисов е бил подведен "изключително тежко".


"Можете ли да контролирате една купчина вестници, която седи до вас на масата? Можете да следите дали някой от екипа ви не ги ползва неправомерно", заяви Йовчев, като обясни, че в случая става дума за разработка, засягаща нерегламентиран достъп до системата.




Бившият министър обясни, че в разработката, която е на отдел "Вътрешна сигурност", са търсени "къртици" в МВР – хора, които са изнасяли информация от ведомството навън. Той отказа да коментира кой и към кого е изнасял информация с мотива, че се води разследване.


"Категорично няма подслушване. Става въпрос за хора, които са се облагодетелствали, които осигуряват нерегламентиран достъп до системата на хора, които нямат право на такъв", заяви Йовчев, като не каза дали този достъп е осигуряван на хора от криминалния контингент.


По думите му се правят внушения в посока, която е лишена от смисъл. "Десет дена лъгаха хората, че са подслушвани", каза бившият министър, според когото се разиграва "гнусна постановка". "Ще стане ясно за какво става въпрос, но няма никаква информация, която може да касае разработки, СРС-та и оперативни данни", каза още той.


Блогърът Иво Божков, който бе сред активните протестиращи миналата година, цитира доклад на Цветлин Йовчев пред Консултативния съвет за национална сигурност, в който се описват типове протестиращи – мотивирани и спонтанни, и коментира, че такива заключения не се правят, без да е събирана информация.


На това твърдение Йовчев отговори, че докладът му е бил на база публикувана в медиите информация и направен анализ на тази информация. По думите му 90% от данните в разузнаването са въз основа на явни източници.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (91)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    "На това твърдение Йовчев отговори, че докладът му е бил на база публикувана в медиите информация"

    На този твърде неприятен човек не вярвам. Не е и логичен в твърденията си

  2. 2 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    Хм. Аз разбрах две неща: а) че са искали да разберат кой изнесе информацията, че от политическия кабинет на МВР министъра изтичат "опорни точки" на БСП, но малко са се увлекли във времето; б) медиите няма смисъл повече унизително да се наричат "четвърта власт", а направо да ги нарекат "втора" (първата е съдебната, разбира се), след като 90% от разузнавателните данни ги изчесват от пресата.
    Адски обнадеждаващо, Йовчев!

    Доброто е заразно
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Добре е да се прави разлика между събиране на информация и подслушване,но виждам че не е задължително.

    ГЛАВАНАЦИТЕ РОДИНАТА ОНОЖДАТ
  5. 5 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1763 Весело

    Подслушвали са протестиращи, за да хванат кой им казва откъде ще мине Олигарски. Смешен Ювчев.

  6. 6 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Естествено,че са били подслушвани.Това е естествен начин на оправяне с инакомислищите при власт в ръцете на комунистическите потомци.

  7. 7 Профил на rio_tinto
    rio_tinto
    Рейтинг: 564 Неутрално

    всяко правителство подслушва. власта им е бащиния и трябва да се грижат за нея.

  8. 8 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4382 Неутрално

    Какво значи "къртица" в МВР?

    Служител, който е бил несъгласен с политиката на правителството на национал-социалистите и е подавал информация на протестиращите.

    Такъмв човек заслужава награда и повишение, не репресии.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  9. 9 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2257 Любопитно

    Според публикувани в медиите цитати на Орешарски, за наблюдение на протестиращите са използвани оперативни методи.

    Орешарски:

    "По отношение на длъжностни лица, за които вие казахте, че има информация, че работят срещу правителството - стремим се да подбираме най-добрите кадри, сигурно невинаги успяваме, за да може да освободим администрацията от политически пристрастни фигури. Досега има няколко случая, за които всички знаем, и обществото разбра, че са преки участници в събитията тук, пред тази сграда и все още са на държавна длъжност, или други, за които има оперативни! данни. Затова ще се въздържа от имена, не е хубаво непотвърдена докрай информация да се изнася публично"

  10. 10 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    Сега разбирам експертните данни на Йовчев - източници на информация до 90% са от медии и публични изяви и анализ.
    То ио ЦРУ на времето е създадено само като аналитичен център, но знаем много добре, че има и други източчници.
    Но дори да е така, както го е казал, какво става с другите 10% и защо се прави на луд, след като тогава имаше претенции, че той даже не се интересува от подслушването и този проблем го е иставил на подчинените си, а сега е категоричен.
    Да се продължат проверките и се изгонят червените къртици от МВР и ДАНС, защото ние сме член на НАТО и ЕС, а не на СИВ и "братските" КГБ-та.

  11. 11 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    На това твърдение Йовчев отговори, че докладът му е бил на база публикувана в медиите информация и направен анализ на тази информация
    ==========
    Йовчев, анализатор такъв...ако можеше да правиш анализи щеше да знаеш, че обществото вече няма да търпи такива анализатори като теб и изобщо нямаше да влезеш в това марионетно правителство на Орешарски...голяма издънка баце, сега анализирай дали бай Ставри има килия с южно изложение...ако няма, щеш нещеш ще си със северно...

  12. 12 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    [quote#1:"daam"]На този твърде неприятен човек не вярвам. [/quote]
    -Ми повярвай на г-н Борисов, който заяви същото, че НЕ са подслушвани протестиращита. Или ти "вярваш" само на принципа:"Най-обичам да не вярвам"?

  13. 13 Профил на True Detective
    True Detective
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Значи по някакъв начин някои свирепи протестъри разбират от къде ще мени българският министър председател по маршрут за служебни задължения и се наговарят да идат да го блокират.... Това в коя бяла държава ще бъде оставено на произвола насъдбата?? От къде накъде някакви си "протестъри" ще разбират кога от къде ще минава министър предестеля...?!?!
    Сега ако боко го сгащват на всеки ъгъл подготвени протестанти и хвърлят яца по колата му, какво ще последва?!?!
    Разбирам, че хората дето се пишат помазани че са единствените радетели на справедливия протест не зачитат никакви закони, независимо че се ият в гърдите че себорят за законност. Все пак ако полицията не разбере как някои са наясно с мршрутите на първите ръководители в дръжавта давземат да се закрият...Не че не са за закриване по други причини. Смешният плач ми докарва абсолютно изумление от двойния стандарт и абсолютното изопачаване на действителността, само защото тия сега били правилните протестанти, които се борят да се докопат до властта с революционени дейсвия- т.е. комунистически...

  14. 14 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2259 Весело

    Като нищо ще ти повярвам.

  15. 15 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    [quote#11:"BGman1"]сега анализирай дали бай Ставри има килия с южно изложение[/quote]
    Има,ама я пазят я за Цветанов.

    ГЛАВАНАЦИТЕ РОДИНАТА ОНОЖДАТ
  16. 16 Профил на Иван55
    Иван55
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Вътрешна сигурност, вероятно и ДАНС, с помощта на приватизираната част от съдебната система в битка за приватизиране на системата за сигурност на държавата. Така де, да са ясни нещата.

    Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 539 Гневно

    Опаааааааа... Йованке, нещо ти се разтрепераха гащурите май? Първо намяше никаква разработка, сега има, обаче се търсели "къртици" в МВР. Айде да се изясним, моля?!!
    Браво на Атанасов от РБ, който единствен има смелост и очи да каже истината публично, защото и Вучката знае, ама си трае, тъй като може и той да се окаже обвързан с някой, както премиера си...

    www.commcrime.blogspot.com
  19. 19 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    [quote#1:"daam"]"На това твърдение Йовчев отговори, че докладът му е бил на база публикувана в медиите информация" [/quote]
    Егати доклада.
    Колкото до СРС-тата, нищо чудно, това да е йезуитско-византийски номер. Значи, разрешаваме да слушат ченгето Х, ама то говори с протестърите, значи слушаме и тях.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  20. 20 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    [quote#8:"Norman Granz"]Служител, който е бил несъгласен с политиката на правителството на национал-социалистите и е подавал информация на протестиращите.

    Такъмв човек заслужава награда и повишение, не репресии.[/quote]
    -А всеки, който не е съгласен с политиката на правителството и откаже да воюва в гражданска война е дезертьор, а? Избери си един аршин, че инак ставаш смешен с воплите си.Толкова е просто.
    "Всеки, който има украински паспорт, подлежи на военна мобилизация. След като отказват да воюват, следва да бъдат третирани като дезертьори. Толкова е просто."
    http://www.dnevnik.bg/2469189/#comment-57

  21. 21 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    Йовчев вземал информация от от медиите, на които той пишел "опорните точки"! Много професионално, няма що!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  22. 22 Профил на petepenev
    petepenev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Той самият бе къртицата и оправда гласуваното му доверие,като прецака цялата МВР система.

  23. 23 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Стига сте мрънкали. Ако отпадне "а", тогава "б", ако и "б" отпадне, защо "в", и т.н. Нищо повече не се върши от българските служби, от това, което е практика по целия свят от анлогични институции и служби. Един дребен манипулатор от години захранва с нечистотийки публичното пространство. Досега нищо от твърденията му не е доказано. Нивото на българските медии е друг разговор, много тежък и изключително важен. Жалко е, че и Светиня му е подвластен на страшните престъпления, които разбира се, в крайна сметка целят отстраняването Му от власт. А Той властта я обича от все сърце, женен е за нея.

  24. 24 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Може да са използвали претекст уж подслушват къртици, а на практика подслушват протестиращи, това е честа практика за нарушаване на закона при използване на СРС. Х работел в МВР, имал контакти с протестиращи, хайде да подслушваме телефоните и на протестиращите да видим дали Х няма да им изнесе информация, то пък и какво ли толкова ще им каже ама нейсе.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  25. 25 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 421 Неутрално

    15.11.2013г. Орешарски - "досега има няколко случая, за които всички знаем и обществото разбра, че са преки участници в събитията тук, пред тази сграда и все още са на държавна длъжност, или други, за които има оперативни данни. Затова ще се въздържа от имена, не е хубаво непотвърдена докрай информация да се изнася публично".

    Както се казва всички коментари са излишни. Език мой, враг мой. Наличието на "оперативни" данни, задължително е следствие от прилагане на "оперативни" способи и действия, които включват и СРС - проследяване подслушване и т.н. и т.н. Орешарски трябва да отговори, кой му е предоставил тези "оперативни" данни, а този кой-то му ги е предоставил трябва да отговори на какво правно основание/ако изобщо е имало такова/ е събирал тези данни. Просто е. В нормална държава с върховенство на закона след подобно изявление на министър - председателят, скандалът ще е потресаващ и ще е последван от проверки от А до Я и от съдебни процеси при констатирани нарушения на закона. Ако има използвани СРС без да е нарушен закона/което също е възможно/, отговорност трябва да се търси от Орешарски за нерегламентиран достъп/разпространяване на/ до класифицирана информация. В нормална държава обаче! Не трябва да се забравя, че същата схема бе използвана и в случая "Галерия" през 2008г.

  26. 26 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    [quote#23:"Мърмор"]Един дребен манипулатор от години захранва с нечистотийки публичното пространство. Досега нищо от твърденията му не е доказано. [/quote]
    -"Публикувано на 09.02.2015 / 19:42
    НЕ АТАНАСОВ, А ЩО Е РЕКЛА „АФЕРА“, ВСЕ Е ВЯРНО. АТАНАСОВ ЛЪЖЕ!

    атанас атанасовИ к’во пра’им сега, Атанас Атанасов?
    Ще излезеш ли, щедро пласиран по тв студиата, да кажеш, че ИЗЛЪГА, че има разработка за „подслушване и следене“ на „протестиращи“?
    Пред Сашо Диков Атанас Атанасов изрече, че винаги каквото бил изричал, винаги излизало така, както го е рекъл.
    Не Атанасов, а що е рекла АФЕРА, все е вярно! Атанасов лъже!
    Единствена АФЕРА изнесе пълната истина за разработката срещу „Вътрешна сигурност“ в МВР:
    „БОМБА! ИСТИНАТА ЗА РАЗРАБОТКАТА СРЕЩУ „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ“! ШЕФЪТ НА „ВЪТРЕШНА“ ПРЕД РЕАЛИЗАЦИЯ! КОЙ ИСКА ДА ЗАМЕТЕ СКАНДАЛА С ИЗМИСЛЕНИ „ПРОТЕСТЪРИ“ „ЧЕРВЕИ“!“.

    Написахме, че „Вътрешна сигурност“ /служба, подчинена единствено на вътрешния министър/
    са закачили информационни системи на МВР
    и са правили анализ на данни – кой служител е правил справки, за кого са правени справки, къде и в коя медия е изтекла информация за проверяваното лице и дали данни са предоставяни на лица извън системата на МВР. Впоследствие „Вътрешна сигурност“ минават на „упражнението“ – разпечатки по ЗЕС /Закона за електронните съобщения/.“
    Още първия ден след изцепките на Атанасов написахме в прав текст, че никакви разработки е нямало за протестиращите, и че Атанасов УМИШЛЕНО манипулира информацията, за да извлече определени дивиденти.
    Днес премиерът Бойко Борисов потвърди в прав текст онова, което написа единствена АФЕРА – че става дума „
    информационни системи на МВР
    “, и че разработката изобщо не е за подслушване и следене на протестиращи.
    Друг е въпроса как Борисов смешновато заблябосва как, ах, той даже не знаел „как точно се правело“, де, бре, де, ненаиграл се. Трепери му гласчето на Борисов, защото ако се разплете докрай това безобразие – и той няма как да прескочи кюпа.
    Трепери гласчето и на Цветлин Йовчев, който пък изквича, че нямало съдия в България, който да подпишел „такова нещо“. Де, бре, Йовчев, айде бе! Че шефката на ВРС Ерна Жак – Яков Павлова е подписала НЕ само за следене на трафичните данни на сайта АФЕРА. И това само за Варна. И к’во пра’им сега?!
    Цветлин Йовчев е с двата крака в блатото. И той го знае.
    В СИМБИОЗАТА са все капии на Пеевски и Борисов.

    А Атанасов просто лъже. И тъпо и милиционерски се опита да скалъпи „оперативна комбинация“, манипулирайки фактите. Само че АФЕРА го пресече през пръстите. Саблено.

    Afera.bg"

    http://afera.bg/%d0%bd%d0%b5-%d0%b0%d1%82%d0%b0%d0%bd%d0%b0%d1%81%d0%be%d0%b2-%d0%b0-%d1%89%d0%be-%d0%b5-%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%bb%d0%b0-%d0%b0%d1%84%d0%b5%d1%80%d0%b0-%d0%b2%d1%81%d0%b5-%d0%b5.html

  27. 27 Профил на kombainera
    kombainera
    Рейтинг: 233 Неутрално

    На лов за „червеи“: кратко ръководство на законното подслушване
    http://questona.com/na-lov-za-chervei/

  28. 28 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Тоя гущер щом си е правил "докладите" и "анализите" от написаното в "работническо дело", ми е ясен с капацитета, работата си и целта.

    Няма ли малко инфо с какво се занимава сега тоа мазник?

  29. 29 Профил на kimche
    kimche
    Рейтинг: 446 Неутрално

    През цялото ти управление Овчо, ти манипулираше обществото и нарушаваше човешките права. Беше впрегнал цялата полиция за да пазят Ореха и крадливото му правителство, което ти с нокти и зъби защитаваше.Затвор за теб

    В България властва беззаконието!
  30. 30 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Абе вие с червените моливи, не сте ли на митинг, за да изразите обичта си към путинкин?!

  31. 31 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Ако не се лъжа, преди дни Йовчев отричаше да е имало разработка. Сега вече е била за вътрешна сигурност .
    Накрая ще те опандизят Йовчев, щото си тъпо и нагло парче.

  32. 32 Профил на Soldier of Fortune
    Soldier of Fortune
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Винаги съм знаел , че ВОДЕЩИТЕ на милиционерите и доносничеството ни са МАЙСТОРИ НА ПОСТАНОВЪЧНИТЕ МЕРОПРИЯТИЯ - примери бол - инак е невъзможно да си обясни /който и да е/ , как може да бъде назначен на висок пост в меверето човек учил в ПЖИ-то , примерно за вагони релсов път и т.н..., АКО ГЛАВИЦАТА МУ НЕ РАЖДА ТАКИВА ГЯВОЛИИ... Представяте ли си какви гяволъшки съчинения се правят когато се маскира и легендира милиционерска разработка срещу противници на управление на Партията-холдинг и нейните фирми...♦ Внушава се на служители и Общности , че самото МВР е готина и сладка ябълка , но тя е нападната от ЧЕРВЕИ (разбира се -това са служители , гравитиращи около друга партия) и за да се неотрализират рисковете за зрялата , вкусна ябълка се започват производства , разработки , подслушвания , следене , слухтене и грухтене относно всички за които гяволите имат обосновано и необосновани предположения , че са свързани с опасните червеи и най вече с гражданското недоволство...

  33. 33 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    [quote#27:"kombainera"]На лов за „червеи“:[/quote]
    -"Публикувано на 06.02.2015 / 17:14
    БОГОМИЛ БОНЕВ СЕ ПИТА „ПО ПОВОД ОБИДАТА ЗА ЧЕРВЕИТЕ – АТАНАСОВ“

    БОГОМИЛ БОНЕВВъв връзка с охотно раздуханата „оперативна комбинация“, в която още по-охотно се включи и МВР – министъра Вучков, както и определени медии, касаеща „червеи“, сиреч „подслушвани“ „протестъри“, бившият вътрешен министър Богомил Бонев се пита на стената си във Фейсбук:

    „По повод обидата за червеите – Атанасов – се питам, каква е разликата между купуването на протестъри с цел сваляне на законно правителство и купуването на гласове.“

    Afera.bg"
    http://afera.bg/%d0%b1%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%bc%d0%b8%d0%bb-%d0%b1%d0%be%d0%bd%d0%b5%d0%b2-%d1%81%d0%b5-%d0%bf%d0%b8%d1%82%d0%b0-%d0%bf%d0%be-%d0%bf%d0%be%d0%b2%d0%be%d0%b4-%d0%be%d0%b1%d0%b8%d0%b4%d0%b0.html

  34. 34 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2245 Неутрално

    [quote#13:"True Detective"]Значи по някакъв начин някои свирепи протестъри разбират от къде ще мени българският министър председател[/quote]
    Че той Йовчев ви го обясни, "от вестниците". Те цяла разработка направиха само "по вестниците" та за едно откриване протестиращите няма да разберат къде е, още повече че се обявяваше предварително.

    Впрочем прекрасен повод да се резне едно 90% щата на МВР. След като 90% от дейността им е по вестниците значи нямат нужда от 90% от персонала си. Хайде от мен да мине, рязане само 50%. И да бързат да се възползват докато не съм размислил.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  35. 35 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    [quote#8:"Norman Granz"]Какво значи "къртица" в МВР?

    Служител, който е бил несъгласен с политиката на правителството на национал-социалистите и е подавал информация на протестиращите.

    Такъмв човек заслужава награда и повишение, не репресии. [/quote]

    Това извинявай но е глупост! Нямаш право да изнасяш каквато и да е служебна информация предоставена ти в качеството на служител на мвр! Днес си несъгласен с политиката на правителството и изнасяш информация къде минава премиера (без значение кой е той). Тая информация нали може някой да я използва и да го пукне на пусията! Утре може да снесеш инфо на някой разработван мафиот или на някоя престъпна група - щото си несъгласен да получаваш малко пари, а те предлагат повече - такива случаи вече имаше. От къде на къде някой ще изнася службна (а понякога и поверителна) информация извън службата си? Стига глупости. Че ако тръгне някой щатски полицай или служител в няхното нсо да изнася инфо от къде преминава някой губернатор или президента примерно ще му приложат патриотичния акт и директно в гуантанамо. И дори да са проучвали протестите или някои лица в тях. Ами тия лица може да подготвят провокации, може да подготвят действия, които са инкриминирани - престъпления т.е. Ако са подслушвали някои тартори на футболни агитки, които са се уговаряли на протестите да хвърлят коктейли молотов пак ли е лошо?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  36. 36 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1563 Весело

    Хамелеонски твърдения!
    Рибата клъвна на червей.



    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  37. 37 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2435 Неутрално

    [quote#10:"tsvetko_51"]Да се продължат проверките и се изгонят червените къртици от МВР и ДАНС, защото ние сме член на НАТО и ЕС, а не на СИВ и "братските" КГБ-та. [/quote]


    4 години са достатъчно време, това правителство да се справи с комунистическите остатъци във властта! Трябва обаче да се действа смело, твърдо и безкомпромисно, още повече, че според януарското социологическо проучване на Алфа Рисърч, сумарно тези остатъци са: бсп-11,4%; атака - 2-3% и абвгз 3-4% - т.е мкасимум, преко сили 15-20%! Само Герб има над 20%, а позицията на РЕФОРМАТОРИТЕ винаги е била ясна и твърда!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  38. 38 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Отново се занимаваме с незначителни неща. Никой не обелва и дума за борба с при Борисов по време на едноличното му "управление" в периода август 2009-март 2013 година експлоадиралата безработица, рецесиралата икономика и предизвиканата от Борисов дефлация.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  39. 39 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2245 Неутрално

    [quote#32:"Soldier of Fortune"]Внушава се на служители и Общности , че самото МВР е готина и сладка ябълка , но тя е нападната от ЧЕРВЕИ [/quote]
    Просто са събирали информация за кадрова чистка но не им стигна времето. Ако си спомняте първите им дни поразително приличаха на завземането на властта от партизаните на Девети, първо награбиха силовите ведомства. Очистиха това което си личеше но искаха да направят тотално прочистване, нищо свястно да не остане, затова са събирали информация.

    Голям късмет извадихме, че в лакомията прекалиха с този Пеевски, ако не беше станало с него да се събудят хората сега вече щяхме да сме изолирани от ЕС и НАТО като прокажени руски марионетки.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  40. 40 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1323 Весело

    [quote#31:"Big_Villager"]Ако не се лъжа, преди дни Йовчев отричаше да е имало разработка. Сега вече е била за вътрешна сигурност [/quote]
    ами да няма да тръгнат да тръбят, че се разработват лица, които изнасят поверителна информация навън? Викаш да предупреждават като за камерите - "Уважаеми служители на МВР от утре в продължение на 1-2 месеца започваме вътрешно разследване дали някой от вас изнася информация. Ще се проверяват следните отдели Х Х Х и Х " Имаш ли представа колко разработки на престъпни групи и акции са провалени поради факта, че някой ги предупреждава, че са разработвани! Ами нали в началото на годината хванаха една, която е била на заплата за да подава информация ако срещу тия дето и плащат се готви нещо. Заради такива се получава феномена "ние ги хващаме, те ги пускат". Щото ако знаеш, че се готви нещо срещу теб и доказателствата ще разкараш, и постановката ще я измислиш ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  41. 41 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2245 Неутрално

    [quote#37:"Rim"]4 години са достатъчно време, това правителство да се справи с комунистическите остатъци във властта! [/quote]
    ГОЛЕМИЯТ въпрос е дали ББ иска да разруши системата или да я овладее и оглави? Същата мафия но с него начело, леко фризирано и тук таме подменено. Имам усещането, че в момента стои в разкрачено положение и се колебае.

    Малко му беше гоненето по времето на БСП/ДПС, не си е извадил достатъчно поуки. Пък и ако бъдем обективни то гонката беше главно срещу Цветанов, ББ го галеха с меко перце.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  42. 42 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    Да си каже направо, че са търсили от къде са изтекли онези "опорни точки" за протестите. Но тогава е трябвало просто да проверят достъпа до входящите мейли на своите (до които са изпращани опорните точки), защото обикновенно там са предателите и диверсантите

  43. 43 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    И ако онези "опорни точки" ги е писама Моника Станишева, а не примерно Мая Манолова или Кутев ... да се питаме ли тогава кой може да е поръчал подслушването

  44. 44 Профил на stinkfoot
    stinkfoot
    Рейтинг: 233 Весело

    За съжаление ген. Атанасов в телевизионната си кариера досега не е изнасял нито веднъж потвърдена информация, а само недоказани твърдения, да не казвам понякога и абсолютни лъжи.

    За Йовчев - най-голямата къртица в държавата тръгнала на лов за къртици. Смях! Ако не бяха онези "изтекли" записи от началото на 2013 г. щеше да види МВР през крив макарон. Партията-майка го създаде. Айде Цацаратурата да се заеме със случая! В една килия с Цветанов! Всички вътрешни министри в затвора отсега нататък!

  45. 45 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2435 Неутрално

    [quote#38:"socialen"] за борба с при Борисов [/quote]
    [quote#38:"socialen"]експлоадиралата безработица[/quote]
    [quote#38:"socialen"]рецесиралата икономика[/quote]
    [quote#38:"socialen"]Никой не обелва и дума [/quote]


    Ето, ти обелваш не само дума, а и думи в "пелени", както казваше Радой Ралин...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  46. 46 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 467 Весело

    [quote#36:"vxa15365434"]Рибата клъвна на червей. [/quote]
    От сичките червеи излезна само един ГЛИСТ Цветанов с потвърдена присъда - 4 години при бай Ставри!!!

  47. 47 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 467 Весело

    [quote#44:"stinkfoot"]За съжаление ген. Атанасов в телевизионната си кариера досега не е изнасял нито веднъж потвърдена информация, а само недоказани твърдения, да не казвам понякога и абсолютни лъжи. [/quote]
    Така си е

  48. 48 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Като чета коментарите тук и ми се струва че някой е подменил аудиторията на Дневник с параноидни фенове на теории на конспирацията живеещи в мазето си и обясняващи как лошите комунисти ги подслушват 24/7.
    Какво има да се подслушва? Най-активните протестиращи бяха с имената си във фейсбук и блогосферата, а "опорните точки" очевидно ги изнесоха бунтарите в БСП.

  49. 49 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Защо ли не му вярвям?

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  50. 50 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    До коментар [#2] от "dogwoman":

    Всички разузнавания по цял свят,в т.ч и ЦРУ работят основно на базата на открити източници. Това, че повечето читатели са неграмотни, както си личи от коментарите, не означава непремено, че хората които могат да разбират това, което четат са се свършили.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  51. 51 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2435 Неутрално

    [quote#41:"Fred"]ГОЛЕМИЯТ въпрос е дали ББ иска да разруши системата или да я овладее и оглави? Същата мафия но с него начело, леко фризирано и тук таме подменено. Имам усещането, че в момента стои в разкрачено положение и се колебае. [/quote]


    И аз имам такова усещане, но ако ББ не "разруши" системата, тя ще разруши него, вкупом с партията, която е създал! Още повече - сега не управлява сам!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  52. 52 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3758 Весело

    До коментар [#50] от "tribiri":

    Наричат се "явни" източници. И се ползват единствено за неопровержима фактология и евентуални данни за престъпна дейност, които да се разследват. Със сигурност не се използват за определяне кой протестиращ е платен и кой - не, какъвто е нашият случай. Инак, разбира се, че се ползват такива източници (медии). Нашият допълнителен проблем е, че каквито са ни медиите, такова ни е и разузнаването....явно.

    Доброто е заразно
  53. 53 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    До коментар [#50] от "tribiri":


    [quote#50:"tribiri"]Всички разузнавания по цял свят,в т.ч и ЦРУ работят основно на базата на открити източници.[/quote]

    Е, малко по-различно!

    Всички разузнавателни агенции по света, анализират информацията, предназначена за "открити източници"!
    (Демек - некласифицираната информация!)

    Да разлая троловете!!
  54. 54 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2726 Неутрално

    [quote#8:"Norman Granz"]Какво значи "къртица" в МВР? [/quote]

    Според мен са бройкали дали някой не снася на Борисов и Цветанов... По същия начин, както са го правили и предишните!
    След като иде реч за интереси и много пари, дебненето си е в реда на нещата. Сега вероятно имат джентълменско споразумение, поради което и не пипат Лазаров. Затова и Местан само вдига пушилка, без реални действия. Чистката за която плаче си е в реда на нещата и той е наясно. Разбрали са се да не пипат определени хора и нещата текат по мед и масло!

    I Want To Believe
  55. 55 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#2] от "dogwoman":

    +++++++++++++++++++
    Почти като фейлетон!

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  56. 56 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    [quote#19:"Николай Колев"]Значи, разрешаваме да слушат ченгето Х, ама то говори с протестърите, значи слушаме и тях. [/quote]
    Нищо ново!
    Как се прави претърсване без заповед?!?
    Анонимен се обажда на полицията и докладва, че се извършва кражба в апартамент номер едикойси, а блок едикойси. Полицията влиза по сигнал и си претърсва както си трябва, като уж действа по сигнал за извършване на престъпление.
    Уви, тези дето ги измислят тези номера имат акъл.
    Та се налага, тези, които не вършат противообщвствена дейност, а само дейност против интересите на управляващия политически елит (назабранена от Конституцията) да са още по-умни.

  57. 57 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Баце вчера каза че има стряскащи данни за субекта на подслушването и много хора се чудиха какво е това субект и има ли почва у нас.
    Обект - този който е подслушван
    Субект - този който иска да бъде организирано подслушване или друго СРС.

    Щом информацията за субекта /поръчващия/ са далеч по стряскащи от тази за това кои са били обектите /протестиращи примерно/
    то въпроса е КОЙЙЙЙ е този субект? Та за това Овчев така нервно реагира. Щото му замириса на прокурор - страх го е КОЙ да не го хвърли на кучетата.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  58. 58 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Не съм фен на Йовчев, но той поне отрича неизвършвано подслушване, а най-малко ще харесвам Вучков или Цветанов, който буквално и нагло отричаше доказано извършвани подслушвания.
    Съществена разлика,а?!

  59. 59 Профил на bladeroko
    bladeroko
    Рейтинг: 458 Неутрално

    хахаха поредната опорна точка - търсели къртици... е коя къртица мислите, че е толко тъпа, че да влиза в с-мата, където всяко влизане се логва (записва) ??? пак истории съшити с бели конци, както счупения прозорец на белия автобус

  60. 60 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    "По думите му 90% от данните в разузнаването са въз основа на явни източници."

    Егати и разузнаването!

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  61. 61 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    До коментар [#48] от "Skydiver":
    Теориите на конспирациите са запазена територия на комунистическата контрадезинформация. А ти си обикновено ченге.

  62. 62 Профил на Димка Гочева
    Димка Гочева
    Рейтинг: 515 Неутрално

    На това в сериозния режим на обсъждане на събитията в една страна му се казва "ексхумация на новина" и "ексхумация на постановка". "Новината" за подслушването на героите на нашето време - протестърите - умря още през лятото. Опроверга я служебния министър на МВР г-н Йордан Бакалов.

    Явно ексхумираната "новината" трябваше да разнася няколко дни зловонието си, за да се покрие сред всеобщата медийна смрад истинската новина:
    "• In Belgium, where HSBC Switzerland is under investigation over tax fraud allegations, a judge is considering issuing international arrest warrants for directors of the Swiss division of the bank.
    • In Switzerland, senior politicians called for investigations by regulators into the scandal.
    • In the United States, a leading member of the Senate banking committee asked the US government to explain what action it took after receiving a massive cache of the leaked bank accounts.
    • In Denmark, the government said it would seek the names of its citizens who may have used Swiss bank accounts to avoid domestic taxes.
    • In France, which has also launched an investigation, the prime minister, Manuel Valls, said he was determined to fight tax evasion and would continue to take action at home and on a European level."

    Цитирам днешната публикация в "Гардиън",
    http://www.theguardian.com/news/2015/feb/09/hsbc-files-bank-swiss-arm-tax-international-response?CMP=EMCNEWEML6619I2,
    но още вчера имаше предостатъчно материали.

    При нас - почти пълно медийно затъмнение за десетките сметки и за движението на едни големи пари от едни наши хора и едни наши фирми към швейцарския клон на една голяма британска банка.

    А вместо това ексхумираният труп на "новината" за "подслушванията".

    димка гочева
  63. 63 Профил на ivan_lozev
    ivan_lozev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    "Категорично няма подслушване. Става въпрос за хора, които са се облагодетелствали, които осигуряват нерегламентиран достъп до системата на хора, които нямат право на такъв", заяви Йовчев, като не каза дали този достъп е осигуряван на хора от криминалния контингент.
    =============
    Това трябва да звучи успокоително ли??? Такива практики са дори много много по-опасни от подслушване на протестиращи (което също несъмнено се е случвало)!

  64. 64 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4692 Неутрално

    [quote#1:"daam"]Не е и логичен в твърденията си[/quote]
    Още повече, след като се обажда периодично за да сподели някакво негово си "откровение", което кой знае защо се съгласува с текущата фразеология на БСП.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  65. 65 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 853 Неутрално

    "докладът му е бил на база публикувана в медиите информация".

    ако това е така, значи си събират информацията от медиите, тежко им за некадърността. ако обаче не е, значи лъжат. впрочем, не е невероятно да са и двете - да са некадърни и да лъжат.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  66. 66 Профил на Soldier of Fortune
    Soldier of Fortune
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Ако не сте прочети това - не е късно , дори за путиноидите ще научат доста ...
    http://www.faktor.bg/mnenia/lacheni-carvuli/38471-obiknoven-tzinizam-zlovesta-ironiya-bulevard-vasil-levski-da-se-presicha-s-graf-ignatiev.html

  67. 67 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9342 Неутрално

    Не му вярвам на лъжите, поне това го могат комунистите най добре, подслушвани сме и това не може да го скрият от нас.

  68. 68 Профил на Packo
    Packo
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ами нормално е да подслушваш едни хора получили над 6 мил. лв. за да те свалят от власт по незаконен начин с цветна революция.

    Packo
  69. 69 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    До коментар [#66] от "Soldier of Fortune":
    Колега, пускай го това и под други статии, свързани с имперските интереси на Русия на Балканите.

  70. 70 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    До коментар [#68] от "Packo":
    Милите комунисти, така мразят капитала, че единственият мотив, който признават, са парите!

  71. 71 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Когато Овчев говори, всички знаят, че лъже. Значи са били подслушвани протестиращи. ФАКТ!

    Докато осигуряваше жандармерия и задни изходи за #Олигарски, са му трябвали всички средства... Бок**лук...

  72. 72 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    На час по лъжичка. Вчера нямаше такова нещо и беше гнусна инсинуация, днес има, ама не съвсем................Утре?

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  73. 73 Профил на koko4ko
    koko4ko
    Рейтинг: 402 Неутрално

    СПОРЕД МЕН Ц.ЙОфЧЕВ ПОКАЗА НА Ц.Ц. КАК СЕ ПОДСЛУШВА ПО КОМУНИСТИЧЕСКИ - ВСЯ И ВСЬО!
    СТРУВА МИ СЕ, ЧЕ ТОЗИ ХУБАВЕЦ ЙОфЧЕВ ЗДРАВАТА ЩЕ ЗАГАЗИ И, ЧЕ ВЕЧЕ УСЕЩА КАК ЩЕ ГО "СТОРЯТ КУРБАН" ИЛИ ЩЕ ГО "СГОТВЯТ", ИЛИ ЩЕ ГО "ХВЪРЛЯТ НА КУЧЕТАТА", ИЛИ ЩЕ ГО "СЛОЖАТ НА ПЪРЗАЛКАТА" И Т. Н. ПОДОБНИ ПОЛИЦЕЙСКИ ТЕРМИНИ. ТАКЪВ ХУБАВЕЦ ЩЕ БЪДЕ РАДОСТ ЗА БАЙ СТАВРИ И ПРИЯТЕЛИ. ЕВРОПА ЧАКА ДА ВИДИ ОСЪДЕН ПОЛИТИК - ДАЙТЕ И ГО!!!

  74. 74 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4767 Неутрално

    Правят каквото си искат, както винаги.

    klimentm
  75. 75 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Те "къртиците" са известни: Писанчев, Йовчев и всички други пееви пешки!

  76. 76 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    До коментар [#52] от "dogwoman":

    Това кой протестиращ е платен и кой не се разбира също от явни източници и по специално от публичните отчети на тези, които плащат.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  77. 77 Профил на kiril_chukanov
    kiril_chukanov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Какво симпатично активно мероприятие в класически милиционерски стил и опит за PR-акция за МВР. Общественото внимание се насочва към
    "Червеи", а по въпроса за разработки, засягащи протестиращи оглушително се мълчи.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  78. 78 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 584 Неутрално

    Напрао ви повервахме.

    Кви смешници сте само, не е истина.

  79. 79 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    До коментар [#18] от "ferret_fsc":

    Не били компютри, а компоти и не били за износ ами за внос! Атанасов май ще играе сантасе с Цветанов!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  80. 80 Профил на Kaschei Bezsmertni
    Kaschei Bezsmertni
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Най-хитрият начин и същевременно изключително милиционерски е като решиш да подслушваш някой да стартираш разработка срещу друг ,с който той говори..Примерно Прес секретар или ПР или служители,които така или иначе трябва да комуникират с медии,общество.След това автоматичн осе закачат на кукичката всички,които звънят или ,с които подслушвания говори.После ,в името на това да хванеш къртицата закачваш и телефоните на тези,с които служителя говори...а ако имат нещо общо протеста-супер...То на кой ли нормален човек не му беше опротивяла тая шайка...!!Йовчев има стари традиции в тия игри,на първо четене се сещам за "Гном",после "Галерия"..и т.н....Фррмалното начало е винаги изтичане на някаква чувствителна информация,която иначе всики знаят и си я споделят под сурдинка..Демек ,да не кажем ,че Царят е гол!

  81. 81 Профил на Стажанта
    Стажанта
    Рейтинг: 432 Неутрално

    И ние му повярвахме

    В минутата в която ДПС имат министър председател си късам паспорта!
  82. 82 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1872 Любопитно

    йОвчев да не лъже като комунист! Сам той призна през 2013 година, че се подслушват протестиращите "диверсанти". Няма ли сила в тази държава, която да вкара в затвора този комунист, който неколкократно наруши българската Конституция???

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    "Вучков е бил с ясното съзнание, че не е имало подслушване на протестиращи",

    Но заяви - Не мога да го потвърдя , не мога и да го отрека . По повод на балона на Атанасов . Един Пилат Понтийски . Ни риба ни рак . Още по- малко вътрешен министър .

  85. 85 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    [quote#82:"GreenEyes"]йОвчев да не лъже като комунист! [/quote]

    Не човек , а желязо!
    просъскал агента-фашист.
    Тихо мъртвия казал
    - Не , комунист !
    Не лъжат , бе . Дори и мъртви - не лъжат . За разлика от демократите . А като пример се сещам- След десет години всички ще почиваме на Малдивите . Да се сещаш кой лъжеше ?

  86. 86 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2062 Весело

    [quote#73:"koko4ko"]СТРУВА МИ СЕ, ЧЕ ТОЗИ ХУБАВЕЦ ЙОфЧЕВ ЗДРАВАТА ЩЕ ЗАГАЗИ [/quote]

    Надай се такова , на заспали булки . Баш пожарникаря каза - Няма подслушване на протестиращи . Не може да се подслушват - има тъпани и свирки . Той го разбра , тези , дето " добре се разбират " с него,зациклиха . Де гиди МИЛИЦИЯ ....

  87. 87 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    [quote#50:"tribiri"]Всички разузнавания по цял свят,в т.ч и ЦРУ работят основно на базата на открити източници. [/quote]
    -Напълно си прав! Нарича се контент-анализ, използва се и за социологически проувания и това е известно още от преди много десетилетия. Ама какво да правиш и ка да те разберат някои, като си прав и за това:
    [quote#50:"tribiri"]Това, че повечето читатели са неграмотни, както си личи от коментарите, не означава непремено, че хората които могат да разбират това, което четат са се свършили.[/quote]

  88. 88 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1107 Весело

    [quote#77:"kiril_chukanov"]Общественото внимание се насочва към
    "Червеи", а по въпроса за разработки, засягащи протестиращи оглушително се мълчи. [/quote]
    -Не всеки може да говори, когато няма какво да каже!

  89. 89 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1107 Разстроено

    [quote#60:"Jessika"]
    "По думите му 90% от данните в разузнаването са въз основа на явни източници."

    Егати и разузнаването![/quote]
    -Ами какво друго да прави разузнаването, след като му "изуха гащите" и публикуваха списъци с имената на агентите му!

  90. 90 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1872 Неутрално

    [quote#85:"papyre"]Не човек , а желязо!
    просъскал агента-фашист.
    Тихо мъртвия казал
    - Не , комунист ! [/quote]

    Комунист желязо? Я пак.....Виж, антибългарски мошеник, крадец и необразован - ДА!

  91. 91 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Така ли? И, намериха ли? Разбраха ли кой и от къде изнасяше флашките, с които ни заливаха толкова време и толкова избирателно?

    goblenka




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK