Венелин Рачев поема ръководството на "Авиоотряд" 28

Снимката е архивна

© Красимир Юскеселиев

Снимката е архивна



Новият изпълнителен директор на "Авиоотряд 28" е Венелин Рачев, предаде БНР.


Смяната се наложи след като предишният шеф на звеното, което извършва правителствените полети, Тодор Бояджиев подаде оставка в сряда.


На брифинг за аварията със самолета, превозващ премиера Бойко Борисов, транспортният министър Ивайло Московски обяви, че поводът за оставката на Бояджиев е несъгласие с финансирането на авиоотряда.




Венелин Рачев е досегашен главен инженер на "Авиоотряд 28".


Бояджиев замени на поста Пенчо Пенчев, който подаде оставка юни 2013 г. след скандала с търговските превози и започналото разследване. Ставаше дума за извършвани полети с футболисти, певици и други "търговски полети", които са били заявени от външни организации и са били разрешени от Бойко Борисов като премиер при управлението на ГЕРБ.

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Самият факт, че е инженер, при това авиоинженер, на мен ми вдъхва начално доверие. Нищо не знам за него лично.

    Доброто е заразно
  2. 2 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Наречен е така заради основаването му през 1972 г., когато се навършват 28 години от преврата на 9 септември 1944 г.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  3. 3 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 987 Неутрално

    През изминалите години както Герб, така и Тройната коалиция са използвали прекомерно авио отряд 21 и фалконът му. За всякакви хрумки. По време на тройната коалиция с тоя фалкон са влачени пари до офшорна зона... Сега че се поамортизирал малко от подобна безогледна експлоатация...

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  4. 4 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Снимката е яка. В далечината Ту-154 влачи шлейф от сажди.

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1254 Весело

    До "b_d_s" Снимката е яка. В далечината Ту-154 влачи шлейф от сажди.
    Тези горят гуми, за това е така.

  6. 6 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#5] от "442":

    До "b_d_s" Снимката е яка. В далечината Ту-154 влачи шлейф от сажди.
    Тези горят гуми, за това е така.


    Гори Ти тиквата дето я носиш на раменете си...

    ))))


  7. 7 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#4] от "b_d_s":


    [quote#4:"b_d_s"]Снимката е яка. В далечината Ту-154 влачи шлейф от сажди.[/quote]

    Това е Ту-134,ясно се вижда ,че е само с два двигателя!

  8. 8 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Поздравления за г-н Тодор Бояджиев,който макар и в оставка,спаси Фалкона и пътниците в него снощи!
    На новият шеф на авиоотряда желая също успех.

    Tony
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3022 Любопитно

    Ако пуснат календар на чалга певици разпускащи по канапетата на фалкона , може да съберат около $1 млн. за ремонт и модернизация?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 952 Неутрално

    До коментар [#7] от "rurade":

    Да, май си прав. То вярно, че дори пушеше повече.

  11. 11 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#6] от "Ерих Хартман":Гори Ти тиквата ...

    -Нали уж пожарникар?!

  12. 12 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Дано само не му вържат ръцете като на Бояджиев.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK