Горанов дойде във ВСС, за да чуе исканията за по-високи заплати, и отказа (обновена)

Владислав Горанов дойде във ВСС и отказа да увеличи бюджета на съдебната власт

© Надежда Чипева, Капитал

Владислав Горанов дойде във ВСС и отказа да увеличи бюджета на съдебната власт



Финансовият министър Владислав Горанов пристигна във Висшия съдебен съвет (ВСС), за да изслуша исканията за увеличение на заплатите в съдебната система.


Основание за исканията за увеличение с около 12% е, че възнагражденията на магистратите не са били актуализирани от три години. Според председателя на комисията по администрация в съвета Димитър Узунов са необходими 24 млн. лв. допълнително към бюджета на съдебната власт.


Според чл. 218, ал. 2 от Закона за съдебната власт "основното месечно възнаграждение за най-ниската съдийска, прокурорска и следователска длъжност се определя в размер на удвоената средномесечна заплата на заетите лица в бюджетната сфера съгласно данните на Националния статистически институт".




През 2012 година заплатите на магистратите бяха актуализирани със 7%.


Очаквано министър Горанов отказа да отпусне допълнителни средства за увеличение на заплатите. 
"Не съм в комфортната ситуация да разпределям излишъци, а съм в ситуацията да ме слагат на фалшиви банкноти. Проблемът е, че няма пари, трябва да се печатат, а само Мая ги печата", заяви Горанов, който на моменти говореше с ирония, и каза, че може би трябва да се помисли за промяна на конкретния член от закона за съдебната власт, който не отговарял на обществената ситуация.


"Не мога да приема за нормално просто да има увеличения на заплатите, защото това го изисква законът. Всяка власт трябва да си намери баланса. Предлагам ви заедно да измислим как да излезем от тази ситуация.""Да не мислите, че на Христо му е хубаво с неговия бюджет. Не се оплаква, защото е възпитан", заяви още Горанов, визирайки министъра на правосъдието Христо Иванов.


Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg.

Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Първо изринване. Те в момента, като чета за имотите им, не чакат на заплата.

    Доброто е заразно
  2. 2 Профил на vanillaeyes
    vanillaeyes
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Да се обзаложим ли, че
    "след като е изслушал доводите на председателя на комисията по администрация министър Горанов се е съгласил, че исканията за 12% увеличение са справедливи и това е санитарният минимум, с който може да бъдат увеличени заплатите в седбната система. На тръгване, той обеща ново повишаване следващата година и предаде поздрави от КОЙ, Ангелов и Павел."

  3. 3 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 823 Весело

    Явно хотелчетата по морето са на загуба и "честните" ни съдии захлебват твърде малко от корупцийка. Щом допряха до заплатите си. УжасТ! Каква грандиозна мъка. Открийте сметка за подпомагане на съдийското съсловие. Новите модели бракми са на пазара, а те още карат миналогодишните. Мъкаааааа!

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  4. 4 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3530 Неутрално

    Ако в закона беше записано, че заплатите на магистратите се определят от резултатите им и от качеството на работата им, то последните щеше да се налага да си плащат за да работят...
    И най вече от цацаратурата!
    А защо искат увеличение ли - ами то как се кара яхта на един гол рушвет?

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  5. 5 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2205 Неутрално

    На ВСИЧКИ МАГИСТРАТИ трябва да им се взема по една месечна заплата за това, че са допуснати на високодоходна работа, а не да им се дава! А най-добре, да се оринат всички прокурори и съдии, и с начале, както казват православните!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    Е, нема проблеми, вече Горанов осигури средствата и започва раздаването им.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на Dragond
    Dragond
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Съдебната система трябва да бъде напълно суспендирана бюджетно. Реформи се правят на гладно, макар че те хич и не разчитат на тези пари.

  8. 8 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 936 Неутрално

    През 2012 година заплатите на магистратите бяха актуализирани със 7%.
    ------------------------
    Мда, спомням си го много добре това актуализиране...

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  9. 9 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3482 Неутрално

    На какво основание,че и с 12%.

  10. 10 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 719 Неутрално

    На тези наглеци трябва да им са намалят заплатите!
    Даже и про-боно не ми се иска да ме обслужват.
    Цялата съдебна система е проядена.

  11. 11 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7498 Неутрално

    А това ,че в края на годината взеха 34% бонус за какво го броят.И всяка година е така.Най-хулените,с най-ниско доверие в държавата,а най-големите заплати.А колко докарват от подкупи,не казват.Това може да се види само по хотелите и имотите им.

  12. 12 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#4] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":

    Ами да не забравяме, че законите се пишат от магистрати. Как оàкваш да напишат в законите такива неща.

  13. 13 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 719 Неутрално

    [quote#6:"Darth Plagueis"]Е, нема проблеми, вече Горанов осигури средствата и започва раздаването им. [/quote]
    Горанов не е от дашните!

  14. 14 Профил на М.Георгиева
    М.Георгиева
    Рейтинг: 441 Разстроено

    Нека удовлетворят исканията им. Но ако се окаже, че търгуват с правото и заради лоши практики и отсъждания са нанесли щети на граждани, да се задължат да покрият всички претенции и разноски на засегнатите и да бъдат отстранявани за определен срок. Някой може ли да ми обясни защо при едни и същи доказателства и ясни закони, различните инстанции се произнасят по-различен начин. Тези, които продават правото - в затвора. Колко садии са санкционирани за неправилни решения. Как са овъзмездени потърпевшите от съдийски произвол, некомпетентност или корумпираност.

  15. 15 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 578 Весело

    Раздавай, Владито! Лихвите са ниски! Айде на берекета-аааа!

  16. 16 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    До коментар [#13] от "tolex":

    Не е. Той затова взе много, за да може все пак да раздава, че и да остане достатъчно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  17. 17 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3530 Неутрално

    [quote#12:"ivanalex2"]Ами да не забравяме, че законите се пишат от магистрати.[/quote]
    Законите се пишат от Парламента. А магистратите трябва единствено да ги спазват в правоприлагането им.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  18. 18 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 722 Неутрално

    Съкратете ги наполовина , а после им вдигнете заплатите с 10 % .
    Така ще сме наясно Кой носи отговорност за решенията !

  19. 19 Профил на dan1
    dan1
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Ама там и заплати ли дават?

  20. 20 Профил на М.Георгиева
    М.Георгиева
    Рейтинг: 441 Гневно

    Тези, за които се установи, че въздействат върху съдии с оглед погазване на правото, независимо от формата - в затвора. Имотна проверка на съдиите незабавно ще посочи търговците на право.

  21. 21 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 622 Весело

    До коментар [#1] от "dogwoman":

    Не им се сърди, те живеят в паралелен свят, горкичките

  22. 22 Профил на Венцеслав Йонков
    Венцеслав Йонков
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Горанов, сложи условията си за по-високи заплата и им каже, че ако не го направят ще има намаления. И то яки.

  23. 23 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1095 Гневно

    А бедният данъкплатец какво да каже като съдебната система не е актуализирана не от 3 г., ами поне от 1991 - когато е приета съвременната Конституция? Докога ще плащам заплатите на цяла сурия наглеци, които не работят в обществен интерес, само защото са на държавна служба?

    Не 12% увеличение за магистратите, а 100% уволнение! И лустрация! Чистенето на държавния апарат от пост-комунистическа измет трябва да започне от съдебната система. Справедливи и ефективни присъди за всички, злоупотребили с власт и публични средства!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  24. 24 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    "Безупречните, честните и работливи" съдии бързат да спазят римския принцип!
    Първият по време е пръв по право;

    Юриста си е тарикат, макар и юрист!

  25. 25 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 912 Неутрално

    ей нагли типове, заплатите в съдебната система трябва да бъдат обвързани с резултатите. всеки път когато осъдят държавата да събират парите от заплатите им.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  26. 26 Профил на vojvoda
    vojvoda
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Това е повече от наглост, целият народ ги плюе, а те на всичкото отгоре искат увеличение на заплатите.

    След като не им харесва работата да напуснат.

    П.П. Богопомазаните правосъдници си правят и друга сметка- искат увеличение 12% дават им 5% нещата са чсни.
    Друго е по притеснителни каква наглост е всяка година да си раздаваш бонуси и постоянно да се оплакваш че ти е лоша материалната база и охраната на затворите която е част съдебната система мизерстват.
    За бонусите схемата е следната- във всяка бюджетна организация се оставят умишлено незаети бройки, бюджет за заплати има и за тези бройки разбира се и накрая на годината излиза, че тези организации са направили икономии и трябва да се разпределят тези останали пари в края на годината и как се разпределят, като бонус разбира се.

    По тази схема миналата година си раздадоха отново бонуси съдебната система, а през месец юли август заплашваха, че не могат да си посрещнат текущите разходи, получиха допълнително пари и накрая на годината същите тия дето нямаха пари да си посрещнат разходите си раздадоха бонус, това ако не е повече от наглост.

    Същата схема се прилага и в общините, имаше един репортаж за една много бедна община в края на миналата година, как си раздадоха бонуси в общината. Репортера попита кмета как така и отговора беше, че има икономия от фонд работна заплата, имало незаета бройка в общината.
    Представяте ли си в община където безработицата е 30-40% да има незаета бройка в общината, това си е чиста схема.......

    Министъра на финансите да направи проверка във всички бюджетни организации където има незаети бройки повече от 2- 3 месеца, тези бройки да се закриват. Господин Горанов веднага ще си намалите дефицита, бъдете сигурен.
    Моля, имайте в предвид, че има бюджетни организации където се назначават служители като временно изпълняващи длъжността и по този начин служителят си взема цялата заплата по основната си длъжност и 50% от заплатата си за длъжността която заема временно.

    Моля редактора да обобщите тази информация и да я предадете на финансовия министър Горанов.

    Благодаря

  27. 27 Профил на didco
    didco
    Рейтинг: 447 Гневно

    И депутати, и магистрати трябва да вземат достатъчно големи заплати, че да не мислят за корупция! Популистки изказвания в стил перхидроления чичко, че ще си дарява заплатата показва само и единствено, че въпросните хора ги боли междукрачието за заплатата!

  28. 28 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#27] от "didco":

    Колкото и големи заплати да взимат - парите от корупция при такава работа са многократно повечè от заплатите. Изкушението си остава.

  29. 29 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#4] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":

    Ама то там е проблема - трябва да им обвържат плащанията с извършена работа. Не може да протакваш 100 дела например и накрая да да кажеш, че си свършил работа.
    Все едно в накрая на месеца като дам репорт какво съм свършил да кажа на началниците "ами мислих по въпроса и.. другия месец ще продължавам да мисля"!

    Нито съда, нито прокуратурата, нито полицията си върши работата! Само заплати и пари, дай, дай, дай!

    На какво отгоре увеличение бе? Свикнахте с тея заплати и трябва да ви ги увеличат ли? Ще намалее корупцията ли, щото аз не съм чувал ЛАКОМИЯТА да има задоволяване!?

  30. 30 Профил на Ivan Seliminski
    Ivan Seliminski
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Чиноввика си иска. В една частна фирма, тези хора отдавна да бяха на улицата за безхаберна работа, но когато си на държавна хранилка си пълен рахат.

  31. 31 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    [quote#18:"magnas"]Съкратете ги наполовина , а после им вдигнете заплатите с 10 % . [/quote]
    И ще чакаш за решение по делото ти не 2 ами 20 години. Чета коментарите и за пореден път се убеждавам масата колко лесно се манипулира. Я да видим - нека всеки предположи колко е заплатата на магистрат в: районен съд, след това в окръжен съд и след това във ВКС, за да е ясно като се говори за "високодоходна" работа. И после всеки да каже колко често му се случва да се прибере у дома си и работния му ден да продължи още 3-4 часа (а и повече, когато се налага и не защото пере, глади или си гледа децата, а за да работи като за това не получава нито извънреден труд, нито почивка допълнително). И ясна ми е мантрата: крадливи, подкупни, желявска, янева, ченалова не знам си кой. Софийски градски съд не е съдебната система.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  32. 32 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#14] от "М.Георгиева":

    Кой да ги задължи да покрият щетите и разходите, да овъзмездят потърпевшите и т.н.? Трябва самите магистрати да си нашишат подобен закон и да си го изпълняват върху себе си.

  33. 33 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1771 Весело

    До коментар [#26] от "vojvoda":

    само, че не правиш разлика от фонд работна заплата и фонд ремонт/поддържка/ сградоустройство и тн. Това е все едно от сребърния фонд да вземат пари за да запушат дефицит .. а чакай това май едни го направиха - абсолютно незаконно.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  34. 34 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#16] от "Darth Plagueis":
    Нещо си се объркал, или си си объркан по принцип.
    Чети тук, че е отказал и не дава:
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/citat_na_deniia/2015/02/26/2480261_citat_na_denia_ako_napishete_v_zakona_che_finansoviiat/

  35. 35 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1331 Весело

    "Проблемът е че няма пари, трябва да се печатат, а само Мая ги печата"

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  36. 36 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 578 Любопитно

    Сега да видим закона: "...най-ниската съдийска, прокурорска и следователска длъжност се определя в размер на удвоената средномесечна заплата на заетите лица в бюджетната сфера, съгласно данните на Националния статистически институт."

    За четвъртото тримесечие на 2014 средната заплата в т.нар. обществен сектор е 967 лв., а умножено по 2 дава 1934 лв. месечно за най-ниските категории съдии, прокурори и следователи. При висшите длъжности говорим за тройни и четворни суми. В което няма нищо лошо, ако разбира се, обществото може да си го позволи. Ако Владито наистина желае да озапти бюджетния дефицит и дълговете, нека намали поне с 20-30% всички бюджетни заплати, а от там и магистратите ще изглеждат по-прилично. Вярвам, че всички чиновници, които се кълнат, че служат на обществото ще проявят солидарност с останалите хора и ще се простират според общата черга.

  37. 37 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 719 Неутрално

    ВСС и повечето магистрати толкова вреди са нанесли на България, че трябва да дават всеки месец поне по 10 000 лв на бюджета, а не да получават.

  38. 38 Профил на vojvoda
    vojvoda
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#33] от "bludniq_sin":

    Да прав сте, но ако в края на годината спестените пари от заплати се върнат в бюджета и следващата година се направи нов бюджет на бюджетната организация по-малко със същата тази сума за фонд работна заплата, а се увеличи бюджета за ремонт и поддръжка отново със същата тази сума, тогава какво ще кажете по въпроса?

  39. 39 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Сега ще започне голямото даване. И за местните, и за президентските избори. Следващите парламентарни не интересуват Боцко.

  40. 40 Профил на achkoal
    achkoal
    Рейтинг: 388 Неутрално

    ОК, увеличение на заплатата и двойно може. Защото навсякъде по света това са едни от най-високо платените държавни служители. Но само след реформа. Само след като възвърнат доверието на хората в съдебната система, т.е. след пълна чистка по върховете.

  41. 41 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Магистратите плачат за ескадрини, а не за по-високи заплати! Така се решават проблемите в НЕцивилизованите страни като България. И защо ГЕРБ при предишния си мандат отказа да подмени този ВСС, назначен от Красьо Черничкия? Оня с ланците и тефтерчето! Корупцията трябва да се саморегулира и самоизлекува ли бе, ГЕРБЕРАСТИ? Или, като гледам ВМА и Стоян Тонев, вие сте я покровителствали корупцията. Или сте против корупцията, или сте част от нея...

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  42. 42 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    12% е страшно много при условие, че в последните години има мижава инфлация.
    Иначе в интерес на истината аз от 2006 г. не съм получавал повишение на заплатата пък не се оплаквам и всеки ден с кеф ходя на работа.

  43. 43 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Първо трябва да има реформи, да се видят резултатите и тогава може и да се отпуснат пари. Ама не да излизат и да плямпат глупости за брой дела и брой осъдителни присъди, а такива реформи, които да се видят от обществото!!!

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  44. 44 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    До коментар [#36] от "zakkwylde":

    В грешка си. Правилото е такова и тук е проблемът. Въпреки че има такова правило магистратите получават заплати на база възнагражденията от 2012 г - т.е НЕ СЕ актуализират и НЕ СЕ спазва закона.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  45. 45 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 442 Неутрално

    "Основание за исканията за увеличение с около 12 % е че възнагражденията на магистратите не са били актуализирани от три години."

    Няма лошо. Само това да стане след:
    1. Връщане на смъртното наказание;
    2. Актуализиране на отговорностите на всеки магистрат поотделно;
    3. След установяване отговорността по отношение на всеки ГАФ на съдебната с-ма - т. е. нито един проблем да не бъде съотнесен в графа "обща отговорност" - всеки да има персонален носител.
    Тогава вече да актуализират и заплащането. Струва ми се, че и 24% да е, като цяло ще бъдат отчетени икономии вследствие на драстично намаления състав...

  46. 46 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5403 Неутрално

    До коментар [#4] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":

    Много точно го каза, трябва да си плащат у за да работят. +++++++++++++++++++++++++++

  47. 47 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Хм..значи съмненията ми са били основателни - 16 милиарда са нужни не за подобряване живота на народа, а на мафията, наречена ГЕРБ. Яснооо)))))

  48. 48 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Тези достатъчно си крадат и без да грабят от бюджета

  49. 49 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#44] от "bludniq_sin":

    Не, не съм в грешка и знам, че законът не се спазва, въпреки, че всички се кълнат във върховенството на закона. Кочината се отличава от цивилизацията по същия начин при сравнение на "законът е врата у поле" и "dura lex sed lex". Пириъд.

  50. 50 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    До коментар [#49] от "zakkwylde":

    Правилно си посочил нормата на закона но в това твърдение си в грешка:
    [quote#36:"zakkwylde"]За четвъртото тримесечие на 2014 средната заплата в т.нар. обществен сектор е 967 лв., а умножено по 2 дава 1934 лв.[/quote]
    Тази стойност би била вярна ако се спазваше законът, но тъй като не се спазва възнагражденията, които получават не са тези, които ти цитираш.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  51. 51 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 805 Неутрално

    При СРЕДНИ заплати между 4000 и 5000лв. да искаш увеличение е наглост на квадрат, дори и съдебната власт да е безупречна. Намалението с поне 50% ще им подейства отрезвяващо.

  52. 52 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 768 Любопитно

    Ама те тези и заплати ли получават, бе?

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  53. 53 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#17] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":

    Законите се гласуват от Парламента, а се пишат от юристи, които може и да са депутати, и да не са. Но може след това да станат съдии или адвокати или прокурори и трябва да внимават какво пишат.

  54. 54 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Съдиите освен да им се вдигат заплатите друго за съдебната система не предлагат

  55. 55 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#6] от "Darth Plagueis":
    Пишеш глупости , къде прочете че почва да раздава ? Горанов е стиснат и е ОТКАЗАЛ

  56. 56 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Съгласен съм да им увеличат заплатите и със 100%.
    НО, когато извършват или забатачват разследвания и дела, предизвикващи погром над лица и фирми, да носят 100% материална,служебна, дори наказателна отговорност за щетите над потърпевшите.

  57. 57 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Защото така бе? Те така се надяваха малко повече светъл доход да декларират пред НАП. Че с тия имоти и коли даже и с сегашните им не малки заплати трудно се покриват.

  58. 58 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Не съм очаквал друг ход от Горанов.
    Даже им е дал повече от колкото заслужават, харчейки времето си, като присъства на тази среща.
    Който не му е достатъчна заплатата, да напуска и да се бухва в реалният живот, като адвокат на свободна практика или юристконсулт на частно предприятие, ако си мине интервютата изобщо.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  59. 59 Профил на pixela
    pixela
    Рейтинг: 551 Любопитно

    Да им увеличат заплатите?!?!?!?! Ша паладея! Колко взимат завалиите сега?

    freedom is another word for nothing else to lose
  60. 60 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#58] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Почти същото щях да коментирам и аз...

  61. 61 Профил на ivaylo_uzunov
    ivaylo_uzunov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Правилно!Нито стотинка повече за тези!Дори сегашните заплати са им много големи!!!

  62. 62 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#4] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":
    Това беше първото, което си помислих и аз след като прочетох заглавието. Какво увеличение на заплати, какви пет лева? Та тези хора са в дълг към обществото - мизерното състояние на държавата ни се дължи главно на тях и на техния слугинаж към "Кой?". Те не трябва да искат увеличение, те трябва да връщат, те имат да връщат пари на обществото. Крайно време е да се въведе годишен индекс на престъпността в България, който да влияе като процент обратнопропорционално на заплатите на всички в правосъдната система. И най-много на шефовете, а не на портиерите и чистачките в системата.

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  63. 63 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#17] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":
    "Законите се пишат от Парламента. А магистратите трябва единствено да ги спазват в правоприлагането им."
    +++++++++++++++++++++
    Да, но те точно това НЕ правят. Цацаратурата даже няколко пъти нагло погазва действащата Конституция.
    Крайно време е България да има институция за граждански контрол и санкции над магистратите. Прокурорите могат и трябва да бъдат обвинявани, в т.ч. и Главния Прокурор! Съдиите могат и трябва да бъдат съдени, в т.ч. и шефовете на върховните съдилища! Защото и те са хора, а безгрешни хора няма!

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  64. 64 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#60] от "pentuer":
    Здравият разум, срещу самозабравилият се разум.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  65. 65 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    За разлика от обикновения уличен крадец, на тях, като държавни служители, ние плащаме заплати, бонуси, пенсии, осигуряваме им офиси, автомобили, секретарки и др. екстри!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK