Предозиране: В Черно море има 6 американска кораба. Сидеров поиска неутралитет

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Обективно погледнато Сидеров е прав. Американците нагло си врат корабите под носа на Русия, използвайки за параван НАТО.

    Някой да е прочел колко е икономическата полза за България от американските бази на наша територия?

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    Рублите са си рубли. Трябва да се заслужат.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1499 Неутрално

    Единственото, което мога да кажа, е че на Сидеров му се отделя прекалено много внимание. Не е необходимо, поне според мен. Ясен е и за кокошките на село.

  8. 8 Профил на stoqn8386
    stoqn8386
    Рейтинг: 409 Неутрално

    сидеров в затвора

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на BIKER
    BIKER
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Лошото не е че Волен бълва лайна, ами че има хора дето ги ядат и им харесва!

    БСП и ДПС вън от политиката
  11. 11 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 810 Любопитно


    "Доналд Кук" дали пак са го изпратили...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на apollo
    apollo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    За да има мир Волен в Сибир с еднопосочен билет.

  14. 14 Профил на k.walther
    k.walther
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Сидеров, защо не отидеш направо в Масква да целуваш на място задните части на Путин ?! Отърви ни най-сетне от присъствието си ! Освен помия друго от теб не сме чули.

  15. 15 Профил на grem
    grem
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Пу къща.

  16. 16 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Да Путин няма пари за агентура в България , ако имаше някой щеше да му докладва какви ги пишеше и говореше госпожа Сидеров .Веднага щеше да му спре парите и да последва окончателна разплата , никой не обича и не вярва на националните предатели , те само биват използвани и изхвърлени на боклука .Справка бившият ни министър председател Андрей Луканов.

  17. 17 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2425 Неутрално

    Не можах да разбера кое точно е предозирано? Броя на корабите ли? Да не би да са били само два? Или това че Цеца изключила изказването? Че вие от Цеца какво очаквате?

    Judjuk
  18. 18 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    Нашия кораб е толко страшен, че украинската преса даже не смее да го каже правилно - дрънди или подобно нещо бе споменато.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 5366 Неутрално

    Аз пък си мисля, че Сидеров е агент на ЦРУ. Невъзможно е човек искрено да защитава руската кауза по такъв идиотски начин. Явно ЦРУ му плащат, за да може да отврати всеки нормален човек от всякаква мисъл за дружба с Русия, скъсване с НАТО и т.н.

    То е все едно прасе да рекламира човешка храна - кой ще си я купи, след като на прасето му харесва?!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на kotrag
    kotrag
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#1:"12345"]Обективно погледнато Сидеров е прав. Американците нагло си врат корабите под носа на Русия, използвайки за параван НАТО. [/quote]

    Прав е, но му липсва доза реализъм. България не е суверенна държава за да решава едно или друго нещо. (освен може би поправките в Закона за Движение по пътищата). За тази обективен факт следва да се държи сметка, а Сидеров като че склонен да го пренебрегва.

  22. 22 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2149 Неутрално

    Едната Цецка му изключила микрофоните, а другата Цецка го кани всяка седмица в Лице в лице да сипе пропагандата си за неудачници.

  23. 23 Профил на k.walther
    k.walther
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Ако Сидеров живееше в Русия и там така се изказваше в полза на Запада , както тук се изказва в полза на Русия, досега Путин да го е обявил за национален враг номер 1 !
    Все пак е добре да се види ,че сме демократична държава : всеки идиот може да се изкаже както си иска , без да го бутнат веднага зад решетките, ако на някого не му хареса .

  24. 24 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    [quote#21:"kotrag"]Прав е, но му липсва доза реализъм. България не е суверенна държава за да решава едно или друго нещо. [/quote]
    Е то и Украйна не е, и виж докъде я докараха.

  25. 25 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1441 Весело

    Повечето държави, които имат излаз на Черно море, са държави от НАТО. Като добавим Грузия и Украйна... още по-значително започва да изглежда предимството в това (съ)отношение на страните, дето или са в НАТО, или на (по-нататъшно сближаване с) НАТО разчитат, спрямо останалите прошлеци. САЩ също са държава от НАТО. С тях, колкото и да е сърцераздиращо за Сидеров и останалите местни русофилистици, ние сме и приятели, и съюзници. Това е положението. Черно море не е руско езеро, за разлика от Байкал. И повече учения и натовско военно присъствие са нужни, та да не би алкашките и местните им апологети да продължат да се заблуждават по този въпрос!

    Свобода за Надежда Савченко!
  26. 26 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    До коментар [#2] от "mahjongg":

    Ей преди малко го показа и по БТВ. УжасТ...

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  27. 27 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 5366 Неутрално

    [quote#22:"spiegel"]другата Цецка[/quote]

    Кой това, Ризова ли?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  28. 28 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Черноморския Ястреб Волен вероятно се изявява като диспечер на корабоплаването е Черно море !

  29. 29 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Корабите на НАТО пазят Варна и Балчик от нови бомбардировки , все пак там е пълно с руснаци някой трябва да ги пази от малоумният президент на Россия.

  30. 30 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    [quote#25:"heatseeker"]Повечето държави, които имат излаз на Черно море, са държави от НАТО. [/quote]
    Това малко вълнува руснаците, има споразумения за Черно море,
    ние сме последните къде имаме сметка да се дрънка атомно оръжие тука, щото може да имаме само една единствета функция - на жертвата.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 510 Любопитно

    Като си гледам минусите имало още агенти на Москва , е що се бавите толкова .Ако не може да се справите с ранните речи на Сидеров ,аз като един русофил ще ви помогна с превода .

  33. 33 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2149 Неутрално

    До коментар [#27] от "Norman Granz":

    Същата. Изглежда, че Сидеров е със седмичен абонамент за това предаване.

  34. 34 Профил на pesheff
    pesheff
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    По време на изказването на Волен Сидеров председателката на парламента Цецка Цачева наложи цензура, като изключи камерите и микрофоните на БНТ и БНР, за да не стигнат посланията на Сидеров до хората.
    ----
    Е това защо? На Местан кога му е бил изключван микрофона? Значи тази фльорца решава кое и кога да достига до хората?

    За някои неща е прав -- не може да си врем малкия недоносен клюн в такива глобални игри, и то толкова близо да нашата черга. Турция да не би да участва в тия патаклами, въпреки че е част от НАТО???

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  35. 35 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#25] от "heatseeker":

    Доколкото знам, има конвенция за Черно море и чуждите кораби, които пребивават там, са ограничени по време за престоя им там.

  36. 36 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    [quote#34:"Пешката"]Турция да не би да участва в тия патаклами, въпреки че е част от НАТО??? [/quote]
    Турция и да участва с някоя щайга, не е проблем, тя има положение.
    Впрочем Турция снабдява Крим с храни, турски кораби си пътуват нон-стоп.

  37. 37 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Когато си в един отбор , а играеш за другия ... Трябва в съблекалнята да се вземат мерки , да си изпусне сапуна примерно .
    България е член на отбора на НАТО . Дори същия волен дребосък драпаше навремето за това . Шизофрения !

  38. 38 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Бе тоя човек ( такъв се води официално де, води се и българин по лична карта ма .....) проблеми ли има?! Още ли не разбра, че България и член на НАТО.

    chavo64
  39. 39 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    В интерес наистината тия кораби на НАТО са пълна трагедия, то американският е требвало да го режат 2013г., ма отложили за тая, и да потъне, американците са на кяр.

  40. 40 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Ами така става когато се предозираш с рубли... Най-разумно е медиите да спрат да го отразяват тоя, толкова е жалък!

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2425 Неутрално

    [quote#31:"just"]Защо националния предател е в Парламента[/quote]

    Национален предател в парламента е въпрос на гледна точка.

    Judjuk
  43. 43 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#30] от ".":

    Вълненията на руснаците биха били последен дерт за цивилизования свят, ако да не съществуваха гангса рап-музиката или чалгата, например. Но и при тяхното наличие, пак си остават предпоследен, най-много пред-предпоследен дерт. Що се отнася до "дрънкането" на ядрени оръжия в това моренце, Москва вече оповести амбициите си по този въпрос. Кога и кой е обявил, че на Русийката се полага подобен монопол? И ако някой малоумник е обявил подобно нещо... някой да му е обърнал внимание, извън кръга на семейството му и патроните му?

    Свобода за Надежда Савченко!
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#41] от "Радко":

    Да ли е подобно незнам ( съмнявам се в подобието), ма ме докладват разни доносници.

    chavo64
  46. 46 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    [quote#43:"heatseeker"]ълненията на руснаците биха били последен дерт за цивилизования свят, [/quote]
    В цивилизования свят руснаците ги ценят и увяжават доста повече от нас, за съжаление, с лакейство далеч не се стига. Американеца примерно не уважава лакейте, а това нашите политици не знаят и не разбират.

  47. 47 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1364 Весело

    Сидера се е притеснил за НАТО-вскире съдове, повече от Путин!
    Живата илюстрация на приказката, че като началството пр@дне той вече се е наср@л...

    I Want To Believe
  48. 48 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 409 Любопитно

    Това кукуриго ще вземе да ни вкара, ако не във война, то в някоя дипломатическа криза.
    Няма ли начин да бъде озаптяно?!Съществото видимо има ментални проблеми, в добавка е алчно и продажно, напаст някаква!

  49. 49 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Изработва си заплатата човека.

  50. 50 Профил на mar_x
    mar_x
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#1:"12345"]Американците нагло си врат корабите под носа на Русия[/quote]

    Че тва море да не им е бащиния на руснаците?

  51. 51 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#44:"."]а ти не разбра ли, и и "оня член" на нато не сме, НАТО не е какво ти наредят от Вашингтон.[/quote]

    Колко държави участват в това учение? На всичките ли САЩ са им наредили? Това да не са взаимоотношенията между Русия, "Новорусия", "Крим" и заграбените от Грузия територии?

    Никой няма да търпи любимата Ви държавица. Никой няма да толерира нейните агенти в България, както и в целия ЕС. Садете картофи, защото към вас и вамподобните се задава... глад.

    Свобода за Надежда Савченко!
  52. 52 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 6285 Неутрално

    Руската кукла псидеров вече става нервен
    Ама много нервен.
    Съветските другари не обичат некадърната
    и неставаща за нищо прислуга.
    Самият псидеров знае,каква е съдбата на
    низвергнатите заради некадърност
    проруски продажници.
    Затова е нервен
    Защото е уплашен.
    Ха-хааааааа....

  53. 53 Профил на efw42682532
    efw42682532
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Има една поговорка-"Вържи попа за да е мирно селото".По добре маневри за възпиране на агресора,отколкото война с "зелени вежливи човечета без опознавателни знаци".А Волен не трябва никой да го коментира и да бъде в пълно забвение-това ще е най-голямото наказание за него!

  54. 54 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#52] от "Hawaii":

    Смятам ,че има логика в твойте редове .Подкрепям.

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  55. 55 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 581 Весело

    Да освободим альоша от наряд

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  56. 56 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 581 Весело

    Тия американци. Тръгнали в Черно море, вместо да анексират щата Сонора например, а ако Мексико се възпротиви, да обявят мексиканците за фашисти и да заплашат, че за три дни ще превземат Мексико сити.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  57. 57 Профил на zethron
    zethron
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Дневник, кое е предозираното? Не разбирам позицията Ви. Ако имате предвид, че има прекалено много кораби американски съм съгласен.

    Вече свикнах да ме трият без причина
  58. 58 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Тоя за да е жив при това активен политик, значи е част от цирка.

    Too much цензура Баце.
  59. 59 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Цацаров, защо Прокуратурата все още не е повдигнала обвинение срещу Сидеров за пропагандиране на мракобесен путинов Рашизъм и предателство на българските национални интереси, между които са и ЗАЩИТАТА НА ДЪРЖАВАТА С ПОМОЩТА НА НАТО - НА КОЯТО ОРГАНИЗАЦИЯ СМЕ ПЪЛНОПРАВЕН ЧЛЕН, ОТ ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКА ВРАЖДЕБНА РУСИЯ ? Конституцията и Наказателният Кодекс не са ли достатъчно ясни ?

  60. 60 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    Като чета словесната диария на Сидеров ме напушва на смях. Още по-смешно ми става, когато се сетя за случай с "американските танкове по магистрала Тракия". Ако някой не разбрал за комичната случка, ще я припомня набързо.
    "Съвестни патриоти" съобщават, че докато пътували по магистралата от София към Бургас, видели 7 ТИР-а да превозват американски танкове към Бургас по 2 танка на ТИР. Общо 14 танка. Намеси се друга сюжетна линия - че някаква си база в Айтос щяла да става натовска и танковете пътували за там. Естествено, местният кмет отрича, бившите казарми били полусрутени. Дори МВнР излезе със становище по въпроса. И какво излезе? Тези 14 американски танка всъщност изобщо не били американски, нито пък танкове, а обикновени пехотни руски машини. Те били на чешка фирма, купени от българска фирма и превозени до пристанището с цел износ.
    Често казано, напиках се от смях, когато прочетох целия сюжет. Още по-смешно беше как два 40-тонни танка ще се качат на ТИР с макс 25 тона товар. Но за руската душа и Хари Потър лети с метла.
    Като чета излиянията на Сидеров, все едно той ги е писал онези хуморески за танковете...

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  61. 61 Профил на Косьо
    Косьо
    Рейтинг: 950 Любопитно

    Сидер ... тоя корумпиран родоотстъпник да вземе да се изсели в Русия, като толкова я люби!

  62. 62 Профил на Borislav Valkov
    Borislav Valkov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#61] от "Косьо":

    Тц, той си харесва гнилия запад. Нехаресва Куба, че седнаха на преговорите със САЩ и започнаха пазарни реформи и частна собственост и бизнес.

  63. 63 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4594 Неутрално

    Щом смирен е паша Сидер,
    Грантваме му амнистет.

    Символично неутрален?

    Back to Ussr.
    Аскет.

    "Предозиране: В Черно море има 6 американска кораба. Сидеров поиска неутралитет"

  64. 64 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4594 Неутрално

    Бе то ясни са
    и пре ясни,

    но ако Закон
    понечим за спазваме,

    спонсор задкулисен
    неволно прегазваме.

    До коментар [#59] от "roum":

    Цацаров, защо Прокуратурата все още не е повдигнала обвинение срещу Сидеров

    за пропагандиране на мракобесен путинов Рашизъм и предателство на българските национални интереси,

    между които са и ЗАЩИТАТА НА ДЪРЖАВАТА С ПОМОЩТА НА НАТО - НА КОЯТО ОРГАНИЗАЦИЯ СМЕ ПЪЛНОПРАВЕН ЧЛЕН, ОТ ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКА ВРАЖДЕБНА РУСИЯ ?

    Конституцията и Наказателният Кодекс не са ли достатъчно ясни ?

  65. 65 Профил на vvj08393989
    vvj08393989
    Рейтинг: 0 Неутрално

    [quote#1:"12345"]Обективно погледнато Сидеров е прав. [/quote]

    За съжаление е прав - Сидеров Ибрикчи игра с турците, сега играе с руснаците като циркаджийска мечка е, но те сега турци и руснаци играят заедно, та не е чудно.

    Факт е обаче, че новата военна доктрина на руснаците допуска използването на неконвенционални оръжия в конвенционален конфликт. Сиреч военния център на НАТО в София действително е цел и може да изчезна барабар с БАН, Президентството, Министерски съвет и 70% от интелигенцията на страната и цяла София.

    При конвенционален конфликт със САЩ, Русия като нищо може да използва ядрено оръжие срещу София. Като последно предупреждения към САЩ. Защо Вашингтон ще рискува да отговори - за да получи 100-на ядрени бомби на собствена територия ли? Нелогично. Следователно дори конвенционален конфликт в региона може да означава край за България.

    Войските на НАТО са на 200км. от Санкт-Петербург - това означава, че София може да бъде уцелена от ядрена бойна глава 1-2 часа след началото на конвенционален конфликт с Естония т.е. новината ще пристигне след ядрената бомба.

  66. 66 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    А що говорят, че Путлер бил много зле?

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  67. 67 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    [quote#65:"vvj08393989"]Следователно дори конвенционален конфликт в региона може да означава край за България.
    [/quote]
    Има някои неточностти, но общо взето си прав. ето ти едни разсъждения на есксперти по тоя въпрос. Там са премълчани доста неща де, не от незнание.....
    http://www.vko.ru/taktika/zadacha-trudnaya-no-reshaemaya

  68. 68 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 746 Неутрално

    В.Сидеров трябва да бъде съден за предателство към България,защото обслужва чисто Руски интереси и като вампир се храни,появявайки се по телевизионни предавания!
    Нормално е да има кораби на НАТО именно в териториални води на страни-членки на НАТО.
    НЕнормално е руски самолети да кръжат над наше въздушно пространство!

    Tony
  69. 69 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    [quote#65:"vvj08393989"]...Русия като нищо може да използва ядрено оръжие срещу София. Като последно предупреждения към САЩ.[/quote]

    За това трябва да гласуваме с две ръце Украина да влезе в НАТО, та ракетите ни да са на 500км от Москвето. Така, преди другаря ви Путин да успее да натиска копчето за да ни унищожи, ще бъде треснат и ще се е пренесе в Рая на милицьонерите. Там ще го чакат Ленин, Сталин и 100 девствени старшинки с по бутилка самогон в ръка.

  70. 70 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    [quote#66:"Шапчица"]А що говорят, че Путлер бил много зле? [/quote]
    Нема го от седмица

  71. 71 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#56:"G-man"]Тия американци. Тръгнали в Черно море, вместо да анексират щата Сонора например, а ако Мексико се възпротиви, да обявят мексиканците за фашисти и да заплашат, че за три дни ще превземат Мексико сити.[/quote]
    Щото му взеха малко навремето, та сега и Сонора, че и Мексико сити! Ами, че нали навремето така прилапаха Аризона, и когато Мексико се "възпротиви", за капак накрая му взеха в допълнение както Аризона, така и Калифорния, Ню Мексико, Невада и Юта. Апетита на "големия, нов брат" никога не е имал граници. Ама ти, откъде да знаеш!

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  72. 72 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4404 Неутрално

    До коментар [#71] от "disclosure":

    Много правилно си сложил кавички на възпротиви!

    klimentm
  73. 73 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#72:"klimentm"]Много правилно си сложил кавички на възпротиви![/quote]
    Не си доразбрал. Цитирал съм G-енчо. Затова.

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  74. 74 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 711 Любопитно

    [quote#68:"Free person"]В.Сидеров трябва да бъде съден за предателство към България,защото обслужва чисто Руски интереси[/quote]
    Хм , и как точно ги обслужва, поясни ако обичаш, че ми стана интересно ?

    Stupid people make me sick
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  76. 76 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 811 Неутрално

    не случайно на Сидеров му викат Болен , трябва просто да се лекува човека ,има психиатрии за това ,не можаха в делата да му направят задължително експертиза и да го въдворят

  77. 77 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1335 Неутрално

    [quote#1:"12345"]Обективно погледнато Сидеров е прав.[/quote]
    Обективно погледнато Сидеров е отдавна разобличена московска маша. Те дори вече не го крият, Сидеров от Москва си започна предизборната агитация, ордени му даваха, през ден тича в руското посолство. Така че да му се дава думата е все едно да се дава на КГБ/ГРУ, съдържанието ще е същото.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  78. 78 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Крайно време е в следващия изборен закон, да бъде включено изискване за душевно здраве към всички кандидати за депутати.

    майтапа
  79. 79 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Волен е болен от рублофилство, неизличима болест с летален изход!

  80. 80 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#71] от "disclosure":

    Като гледам какви работи помниш, сигурно си на около 200 години Нещо от времето на Александър Македонски да се сетиш?
    А Сидеров толкова често го канят по всичките ТВ, че сигурно доста са си оправили бюджетите. Само би трябвало да пускат отдолу надпис "платено съобщение на руското посолство".





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK