Пътят Кричим – Девин отново е затворен след срутване на скали

Пътят Кричим – Девин отново е затворен след срутване на скали

© община Кричим



Тонове скали отново се свлякоха на пътя Кричим – Девин, затваряйки го за движение.


Инцидентът е станал днес предиобед при километър 102, на 3 км от Кричим, съобщи Агенция "Пътна инфраструктура".


Това е втори инцидент в района за месец. На 10 февруари там се свлякоха над хиляда тона скали, а движението бе блокирано за повече от седмица. Наложи се огромните скални късове да бъдат разчиствани с контролирани взривове.




Свлачището там стана повод след това премиерът Бойко Борисов, който присъства на инспекция на мястото, да разпореди да се вземат спешни мерки за укрепването на пътя независимо от цената. По думите му, ако скалите над шосето паднат в минаващата отдолу река, ще се появи нов язовир над Кричим, а мащабите на бедствието той описа така: "Ако имаш шапка, като погледнеш, ще ти падне шапката."


След свлачището от февруари регионалният министър Лиляна Павлова обясни, че се прави опит за внедряване на нова технология, свързана с местещи се основи, за предпазване от подобни инциденти.


Междувременно днес Лиляна Павлова прогнозира, че ще се активизират нови свлачища и срутвания заради обилните валежи. По думите й проблемите могат да продължат и през пролетта и лятото.


Миналата седмица пък стана ясно, че за справяне само със свлачищата, които възникнаха през последните месеци в Родопите, ще са необходими поне 6 млн. лв.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Бюджета за природни бедствия колко милиона е ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  2. 2 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2651 Весело

    До коментар [#1] от "Танас":

    Колкото дойде

  3. 3 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#2:"hodounski"]Колкото дойде [/quote]

    Това е златна мина хем заобикалят обществените поръчки хем работа без надзор как се факрурира само един Господ знае но много лесно могат да се установят паричните потоци в кои фирми са отишли.
    Ръце трябва да целуват на Емел Етем дето ги светна за тези далавери как стават.
    Приемственост ! ! !

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  4. 4 Профил на Oven
    Oven
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Това е онзи ЗЛАТНИЯ път на хидроинженера... , който се направи за да се направи язовирната стена / язовира, която излезе малко по скъпа от направения път, на който разходите за експлоатация ще са повече от ползите от язовирната стена...
    ДНЕВНИК описвайте нещата точно, че човек се обърква така...

    "Българската работа е работа не обмислена, или зле обмислена, лошо ръководена, или оставена без ръководство и като правило завършва със скандал"
  5. 5 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7092 Неутрално

    Кой го строи и обезопасява този път,да дойде да си свърши работата.Тези скали не са ерозирали за 1-2 години.

  6. 6 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    Поразходих се на картата по този път. Наистина има доста надвиснали скали. Не видях да има някакви предпазни мрежи или укрепителни съоръжения.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  7. 7 Профил на okli
    okli
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Това е старият участък, новият е след Михалково.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  8. 8 Профил на okli
    okli
    Рейтинг: 524 Неутрално

    П.С. огради не съм виждал от сигурно 20-години и скали си падат редовно, къде малки, къде големи. Имаше едни камари, които стояха няколко години, пак в този участък.

    Публикувано през m.dnevnik.bg





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK