ГЕРБ ще подкрепи кандидати на Реформаторите на местните избори, заяви Борисов

Бойко Борисов

© Велко Ангелов, Капитал

Бойко Борисов



ГЕРБ ще подкрепи на местните избори през есента кандидати на Реформаторския блок (РБ), ако те отидат на втори тур, а кандидатите на ГЕРБ останат трети. Това каза премиерът Бойко Борисов на Националното съвещание на партията, което се провежда в Пловдив, цитиран от пресцентъра на ГЕРБ.


Изпълнителната комисия на ГЕРБ е решила партията да участва сама във вота и да подкрепя кандидатите на Реформаторския блок на балотажа. Същото поведение ГЕРБ очаква и от Реформаторите.


"Изборите ще бъдат едно голямо изпитание за коалицията, но трябва да покажем коалиционна култура. Поне от ГЕРБ ние ще положим големи усилия в това отношение и ще бъдем по-толерантни. Но ние си имаме цел, да потвърдим и увеличим позициите си в местната власт. Целта на ГЕРБ е да увеличи броя на кметовете и общинските ни съветници в страната", заяви Бойко Борисов.




Без участие на министри в предизборната кампания


Премиерът обяви, че ще предложи на министрите да не участват в предизборната кампания, а да продължат работата си. Самият той също няма да ходи по такива партийни мероприятия. Само така ще се спечели доверието на хората, смята Борисов.


Той благодари на кметовете от ГЕРБ, че шуробаджанащината им е чужда и им забрани да правят чистки на хора по места. Благодари и на Цветан Цветанов, които си е свършил добре работата. "Ролята на Цветанов в партията е да бъде човекът след мен", подчерта председателят на ГЕРБ.


"Ако не строим - защо да съм премиер?"


Бойко Борисов обясни, че правителството полага неимоверни усилия да подреди България. "Няма едно здраво нещо, на което да стъпим – пътища, електропроводи, водопроводи и т.н. За справяне с бедствието в Кърджали и Смолян работят над 970 машини, мобилизирани от различни места в страната. На много места има наводнения, срутища, свлачища и т.н.", каза премиерът и обясни, че справянето с тези проблеми струва стотици милиони. "Затова в момента се води много сериозна битка с контрабандата", подчерта Борисов.


По думите му от България десетилетия наред са източвани стотици милиони през енергетиката и горивата, но сега вече правителството ще е безкомпромисно с бизнесмени, които дължат на държавата милиони левове данъци. Борисов припомни, че непреодолим фактор в програмата на ГЕРБ е да не се вдигат данъци, за да бъдат привличани чуждестранни инвестиции. "Не мога да си представя ГЕРБ да управлява и да не строим. Ако е така, защо да съм премиер? Това, което е построено, е единственото, което остава за хората", обясни той.


Коалиционните партньори бойкотират ключови законопроекти


Правителството щеше да падне поне 3-4 пъти заради липсата на подкрепа от коалиционните партньори за ключови за кабинета законопроекти, каза министър-председателят. "В Народното събрание нашите партньори правят така, че ние да увиснем, така беше при гласуванията на плоския данък и предварителните отчуждения, както и за дълга. Кичат ни брошката ДПС заради тяхната абсолютна безотговорност в подобни моменти. Започвам да си мисля, че те умишлено се дърпат при важните гласувания в парламента, защото като ни откажат подкрепа, например за дълга, ние оставаме само с ДПС. Можем да търпим, но не до безкрай", предупреди Борисов.


Премиерът се страхува единствено от етнически конфликти


Той призна, че единствено го е страх от етнически конфликт. "Нито ме е страх от олигарсите, нито от престъпниците. Но истински ме е страх от етническо напрежение и етнически конфликт", заяви Борисов и обясни, че правителството поддържа нормален диалог с ДПС. "Никой няма да запомни Радан, Валери Симеонов или Каракачанов ако стане етнически конфликт. Тогава ще дойде Си Ен Ен и ще кажат "правителството на генерал Борисов го направи", предположи премиерът.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (235)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Реформаторите пак се уредиха с патерица по пътя към властта

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  3. 3 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    само колаборация между ГЕРБ и РФ може да спаси България останалото е камуфлаж на политика пълна порнография

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Да Румяна Бъчварова определено е най-доброто, което може да се случи на тези избори, всичко ще е точно. Да му мислят циганите, че този път може да не видят пари.

  5. 5 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    Изненадващо добро изказване от страна на Бойко Борисов.

    Аз, който никога не съм го одобрявал съм впечатлен.

    Поздравявам!

  6. 6 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 572 Любопитно

    Казал е, че ще подкрепи кандидати РБ едва на втория тур, ако трябва да бъдем точни. Не е съвсем същото.

  7. 7 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 682 Неутрално
  8. 8 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    "Той увери, че вътрешният министър Румяна Бъчварова ще направи максималното изборите да бъдат честни..."
    ---------------
    Ами хайде, де! Ударете най-накрая контролирания и купен вот, спрете потерийте на ДПС в махалите!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  9. 9 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    Вярваш ли си. Точно тази седмица ГЕРБ откри офис срещу Столипиново. В момента циганите имат дилъри, които продават пакети от гласове. Имаш пари за 5000 гласа, готово. Конкурентът ти има нужда от 10 000 - даваш парите и получаваш. Нищо ново, предполагам че всички големи партии, знаят кои са дилърите, а защо никой не ги закача е интересна тема.

  10. 10 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Ако трябва да избираме на принципа на най-малкото зло, това е ГЕРБ+РБ.
    Всичко друго е Д(п)С жмел.
    А колкото по-дълго ДПС и БСП отстанат извън властта, толкова по-добре заа всички нас.

  11. 11 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 682 Неутрално
  12. 12 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 572 Неутрално

    ГЕРБ и РБ да намерят читав кандидат за Варна, защото е срамота реформаторите да подкрепят Портних, а пък само с ГЕРБ няма да го изберат.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2971 Любопитно

    Абе, Баце кога брадяса?

  14. 14 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 624 Весело

    Класика - вчера каза, че сами ще се явяват

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  15. 15 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2833 Весело

    "трябва да покажем коалиционна култура" - е, как, след като само ГЕНерал Борисов ще остане в историята на културата?!?

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  16. 16 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Хееее..т.е. няма да има, кого да се покрепя.

  17. 17 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    Направете преференцията задължителна - неграмотният вот ще се редуцира,а и никое партийно магаре няма да счита,че водещото място в листата му гарантира избирането.Просто решениееи,но ще има огромен ефект.
    За електронното гласуване ще си говорим догодина,но това с преференцията в сегашните избори ще направи чудеса.

  18. 18 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 833 Весело

    баце се шегува ,той знае че за реформаторите тези избори ще са пълен провал и затова е толкова добър и щедър ,а иначе рб толкова се обезличиха че ще е най добре да се влеят в герб доброволно

  19. 19 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 522 Неутрално

    [quote#14:"Freedom of Speech"]

    Класика - вчера каза, че сами ще се явяват [/quote]

    Така е, сами ще играят на местните избори ГЕРБ!
    Слънчо казва, че ако кандидат на ГЕРБ е останал трети, то на балотажа ще подкрепят кандидат на РБ, ако има такъв
    Но, все пак, признавам, така е най-честно!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  20. 20 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2971 Весело

    [quote#1:"shileto"]Реформаторите пак се уредиха с патерица по пътя към властта [/quote]
    Каква патерица?

    Баце ни рЕди, че ако са след РБ - ще подкрепят РБ.
    Ако са пред него ... нЕма.

    Ама аз лично, припомняйки си туиста с преференциите на последните два избора, все си мисля, че ще има риткания по кокълчетата и ку ... таковата ... номера, де ...
    Та Баце и другарЕ са си на далавера.
    Обещават нещо, което нЕма да им се наложи дават и провокират насреща да им дадат ... Заради коалиционната култура

  21. 21 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2257 Весело

    Реформаторите нямат подкрепа - сега сянката на Костов ще повлече и ГЕРБ в небитието
    За жалост нямат сериозна опозиция ... за сега

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 522 Весело

    [quote#15:"ЗаНи3А"]след като само ГЕНерал Борисов ще остане в историята на културата?!? [/quote]

    Да се свети имато Му! Култов е:
    "Никой няма да запомни Радан, Валери Симеонов или Каракачанов, ако стане етнически конфликт. Тогава ще дойде Си Ен Ен и ще кажат "правителството на генерал Борисов го направи", заяви още Бойко Борисов"

    А снимката цепи мрака: http://www.segabg.com/pic/news/15/742868.jpg

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  24. 24 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2729 Неутрално

    „Правителството на генерал Борисов“!!!!!!? не знаех,че сме военна диктатура.

  25. 25 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 833 Весело

    "Той благодари на кметовете от ГЕРБ, че шуробаджанащината им е чужда"

    баце е прекалил със шегите и вицовете

  26. 26 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2729 Весело

    До коментар [#22] от "oporna_to4ka":

    Да се внушава :Генералът е Борисов?

  27. 27 Профил на zfm52680934
    zfm52680934
    Рейтинг: 470 Неутрално

    "Изпълнителната комисия на ГЕРБ е решила партията да участва сама във вота и да подкрепя кандидатите на Реформаторския блок на балотажа. Същото поведение ГЕРБ очаква и от Реформаторите."

    Проблема при РБ че те са малко фурнаджийски лопати.Гледай какво стана за европарламента Кунева-Малинов.и не питай дали няма да те прекарат.

    sdg
  28. 28 Профил на Hamster
    Hamster
    Рейтинг: 983 Неутрално

    [quote#14:"Freedom of Speech"]Класика - вчера каза, че сами ще се явяват[/quote]


    А може ли да не коментираме само заглавието, под него има написани неща, ако ги прочетеш може и да тои светне!

    Hamster
  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#1] от "shileto":

    Просто Герб признава, че няма кандидати. Пълна управленска неспособност. РБ по никакъв начин не е длъжен на Герб да прави същото. След като едните са некадърни, това не значи, че и другите са некадърни. За съжаление, Радан е твърде мек.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 986 Весело

    Всички псевдодесни да започват веднага да плюят

    Няма шики-мики.
  31. 31 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 986 Любопитно

    До коментар [#29] от "Darth Plagueis":


    [quote#29:"Darth Plagueis"]Просто Герб признава, че няма кандидати. Пълна управленска неспособност. [/quote]
    Некои индивиди продължават да си живеят в измислената вселена. Или карат по опорни точки по навик

    Няма шики-мики.
  32. 32 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 833 Весело

    "правителството на генерал Борисов го направи"
    те в герб са все генерали ,академици ,архонти и нагоре

  33. 33 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3135 Неутрално
  34. 34 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Любопитно

    "Коалиционните партньори бойкотират ключови законопроекти.
    "Правителството щеше да падне поне 3-4 пъти заради липсата на подкрепа от коалиционните партньори за ключови за кабинета законопроекти", каза министър-председателят. "В Народното събрание нашите партньори правят така, че ние да увиснем, така беше при гласуванията на плоския данък и предварителните отчуждения, както и за дълга. Кичат ни брошката ДПС заради тяхната абсолютна безотговорност в подобни моменти. Започвам да си мисля, че те умишлено се дърпат при важните гласувания в парламента, защото като ни откажат подкрепа, например за дълга, ние оставаме само с ДПС. Можем да търпим, но не до безкрай", предупреди Борисов."
    Ама разбира се, че е умишлено - председателят Кънев си го каза при гласуването по дълга, когато си правеше парламентарни експерименти с червеното и зеленото копчета.
    Това е трето (последно?) публично предупреждение, значи ножът почти е опрял до кокала. Кънев трябва добре да си направи сметките и да престане да се държи като хибрид между нехранимайко и супермен, борещ се срещу ДПС. Още не е късно заедно с местните да се проведат и парламентарни избори.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  35. 35 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#30:"Костозомби"]Всички псевдодесни да започват веднага да плюят [/quote]
    Ще разбиваме дясното, та се правим на какви ли не. Последна мода е на протестъри да се правим, ноо в зависимост от ситуацията мимикрия е възможна във всякакви форми.

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Похвално е ГЕРБ да подкрепят РБ. Както и обратното. Още повече имайки впредвид:
    Илиян Василев разкри заговор за дестабилизиране на правителството по три пункта. Поръчението идва от Москва.

  39. 39 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1034 Весело

    До коментар [#29] от "Darth Plagueis":
    Забравих че е имате един единствен истински кандидат , кмета на Хасково

  40. 40 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Весело

    [quote#29:"Darth Plagueis"]След като едните са некадърни, това не значи, че и другите са некадърни. За съжаление, Радан е твърде мек. [/quote]
    Това ще си го сложа като подпис, мноо си добър!

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  41. 41 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1904 Разстроено

    [quote#3:"ivan ivanov"]само колаборация между ГЕРБ и РФ може да спаси България останалото е камуфлаж на политика пълна порнография[/quote]

    Може би РБ а не РФ. Но както и да е. Според мен само политици, които служат на интересите на българските граждани ще спасят България, без значение от партията.

    България е още далеч от това да дели политиците на ляво и дясно, още сме на етап "за" и "против" българските интереси. Лошото е че всички политически играчи са от противниковия отбор.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 418 Любопитно

    Сега ще бъде едно страхуване от етнически конфликт, едно оправдаване...

    Happy face says, adios !
  44. 44 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#41] от "biss Mark":


    [quote#41:"biss Mark"]Лошото е че всички политически играчи са от противниковия отбор.[/quote]
    На " Всички са маскари" и на " Станишев и Пеевски като дойдат ще има безплатен обяд" им късам джуките на балъците. Направо откачат.

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  45. 45 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    [quote#5:"Един препатил"]Поздравявам! [/quote]

    Поздравленията ми бяха под съвсем друг текст на изказването на Бойко Борисов.

    Този текст изчезна за известно време и се появи в съвсем друг вариант.

    В дух на добра коалиционна култура обаче
    не се отказвам от поздравленията!

  46. 46 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#39] от "shileto":

    Погледни ВНИМАТЕЛНО резултатите в София. В районните вероятно ви дават справка.

    До коментар [#42] от "ret":
    Теб още те чакам да идваш да ме биеш, нали така заплашваше? Иначе оценката, че съм вреден, дадена от гербав винаги е признание. Ше взема да се кандидатирам за общински съветник.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  47. 47 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Песен за демократичната ми душа. България се нуждае от дясно единство и най-накрая го постига. Коалицията ГЕРБ-РБ има сили и трябва да промени изгнилата ни система. А промяната винаги тръгва от най-ниското ниво - улицата, квартала, селото, градът. Когато имаш силна и некорумпирана местна власт, ще имаш и силна подкрепа на националните избори. Подкрепям с две ръце единството на десните сили в България. Дано спечелим някой друг кмет отгоре тази есен.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  48. 48 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1620 Любопитно

    Интересно, кога ще чуем (и дали въобще ще чуем), че РБ ще подкрепи кандидати на ГЕРБ на изборите?

    ПС Искам веднага да отбележа, че вземам предвид уговорката "на втория тур", което означава,че може въобще да не се стигне до подкрепа от ГЕРБ.

  49. 49 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 572 Весело

    "Съпредседателят на Реформаторския блок Радан Кънев предизвика бурен смях в зала "Пълдин" на хотел "Санкт Петербург" в Пловдив по време на националното съвещание на ДСБ, след като разказа любопитна случка отпреди година преди асамблея на ЕНП (Европейската народна партия) в Брюксел. В присъствието на премиера Бойко Борисов Радан Кънев си припомни на глас как тогава заедно със Светослав Малинов и Надежда Михайлова-Нейски били разкъсвали от хамлетовата дилема: дали да се снимат с Цветан Цветанов и да бъдат псувани от съпартийците си или да не се снимат."

  50. 50 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3249 Неутрално

    [quote#0:"Борисов"]....но сега вече правителството ще е безкомпромисно с бизнесмени, които дължат на държавата милиони левове данъци.[/quote]
    А с "Росенец" и "Лукоил"?
    А с Гергов?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  51. 51 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#48] от "Дон Кихот":

    ДСБ има в устава си записано, че комунягите и БСП са им основен враг. Т.е., РБ, включвайки в себе си ДСБ никога не може да подкрепи БСП или наследника му Герб. Както казах, за съжаление Радан е твърде мек и може да наруши устава, но не би трябвало.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  52. 52 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1291 Неутрално


    "Без участие на министри в предизборната кампания
    -------------------------------------

    Жалко .....

    Москала д-р Петър СКОТ
    го виждах да агитира из махалите ......

    Уж ще мачкат ДПС и Скотовете по региони .... с'я 'ше се разхожда по студията на Родината да прави 'телегентни гримаси.

    VVV ..................... VVVVVVV

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  53. 53 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    По тази същата логика ГЕРБ трябва да подкрепят и другите коалиционни партньори на 2-ри тур- АБВ, ПФ и т.н.
    Разните му земеделци и прочие.

    Инак излиза, че за ГЕРБ РБ са по-близки от другите?!
    Така ли наистина- ГЕРБ имат ли РБ за "близки"?

    Боко май иска да откаже хората да гласуват?!

    И без това НИКОЙ в България не е гласувал за сегашния тюрлюгювеч, наречен коалиционно управление.

    Аз бих се замислил дали да гласувам за партия, която ще ме агитира да гласувам за РБ, АБВ или ПФ ! На втори тур.

    Ако ми трябваше ОФ, щях да гласувам за него.



    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  54. 54 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Весело

    "ДСБ има в устава си записано, че комунягите и БСП са им основен враг. Т.е., РБ, включвайки в себе си ДСБ никога не може да подкрепи БСП или наследника му Герб. "

    http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4655217

    "Съпредседателят на РБ коментира и решението на Изпълнителната комисия на ГЕРБ партията на премиера Бойко Борисов да се яви самостоятелно на предстоящите местни избори.

    "В името на едно по-добро управление на много общини в страната и на прекратяване на монопола или доминацията на БСП и ДПС в някои от тях, смятам, че сътрудничество с ГЕРБ е възможно. Аз дълбоко съжалявам, ако в ГЕРБ не разбират необходимостта от това и са готови да подарят тези общини на ДПС и БСП", заяви Кънев."

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  55. 55 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Весело

    Буда Шлифера е стар комунист, умее да обещава...и после да се отмята.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  56. 56 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Весело

    [quote#53:"mr.wonderworld."]Аз бих се замислил дали да гласувам за партия, която ще ме агитира да гласувам за РБ, АБВ или ПФ ! На втори тур. [/quote]
    А Раданчо ще се бори за 265 балотажа, хахах! Не ти ли се струва редно да бъдат подкрепени в такава титанична битка?

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  57. 57 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    "Правителството щеше да падне поне 3-4 пъти заради липсата на подкрепа от коалиционните партньори за ключови за кабинета законопроекти"
    -------------------------------

    'Сичката им работа е такава Баце .....

    'фани единия удари другия "реформатор"

    Мобилизирай и ще гласуваме масово за ГЕРБ и да забравим за тези плямпалници и суетни стойкаджии ДСБ
    .... от лакардийното крило на РъБъ.

    VVV ..................... VVVVVVV

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  58. 58 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#56:"Black Ice"]А Раданчо ще се бори за 265 балотажа,[/quote]

    Нищо подобно не съм казал.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  59. 59 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Неутрално

    До коментар [#58] от "mr.wonderworld.":

    Ти не, но той го е казал. Виж линка в по-предишния ми постинг.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  60. 60 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Любопитно

    [quote#31:"Костозомби"]Некои индивиди продължават да си живеят в измислената вселена. Или карат по опорни точки по навик
    [/quote]
    Вие ли?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 880 Неутрално

    За балотаж е добро решение, разбира се. Но добрите новини не свършват - в Пловдив АБВ се изпокарали и май ще имат двамина кандидати за кмет. Който не го може, не го може,и това си е.

    Доброто е заразно
  63. 63 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#53] от "mr.wonderworld.":


    [quote#53:"mr.wonderworld."]Така ли наистина- ГЕРБ имат ли РБ за "близки"? [/quote]
    При брак по сметка е така...
    Ще слушат Кунева, иначе лошо...

  64. 64 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#55:"Cherrie: Буда, Радан и Местан са новия Бостан"]Буда Шлифера е стар комунист, умее да обещава...и после да се отмята. [/quote]
    Буда има за модел Симеон, който "подкрепи" П. Стоянов за втори мандат

  65. 65 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Неутрално

    [quote#53:"mr.wonderworld."]По тази същата логика ГЕРБ трябва да подкрепят и другите коалиционни партньори на 2-ри тур- АБВ, ПФ и т.н.
    Разните му земеделци и прочие. [/quote]
    ++++
    За целия ти пост.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  66. 66 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#59] от "Black Ice":

    Радан е ясен- иска да се закачи за ракетата- носител ГЕРБ още на първия тур, камо ли на втория.

    Понеже един провал на местните избори го отвява в небитието.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  67. 67 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#43:"Р. Дражев"]Сега ще бъде едно страхуване от етнически конфликт, едно оправдаване... [/quote]

    Колега Дражев,

    официално ще издейтвам от Баце

    Москала Петър Скот да участва в кампанията за да наобиколи махалите и Скотответе, че ....

    нали БЕЗСТРАШЕН викаш Москала ...... ??!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#54] от "Black Ice":

    Държеше да подчертаеш, че съм прав ли? Благодаря, нямаше нужда.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Весело

    [quote#47:"Lou"]Подкрепям с две ръце единството на десните сили в България. [/quote]
    Ти ГЕРБ на Банкянския Диктатор - член на БКП за десни ли ги имаш?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  70. 70 Профил на Пургатив
    Пургатив
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#53:"mr.wonderworld."]Аз бих се замислил дали да гласувам за партия, която ще ме агитира да гласувам за РБ, АБВ или ПФ[/quote]
    Дойде ли време "убедените гербери", градили идентичност до сега, да обърнат палачинката? Доста време има до изборите, изчакайте малко. Хората не помнят толкова дълго - до изборите ще са забравили, че сте били "гербери".

    Dum docemus, discimus
  71. 71 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#43] от "Р. Дражев":


    [quote#43:"Р. Дражев"]Сега ще бъде едно страхуване от етнически конфликт, едно оправдаване... [/quote]
    До сближаване ще стигне Баце...откога търси подходящ повод...

  72. 72 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#62:"dogwoman"]За балотаж е добро решение, разбира се.[/quote]


    Така ли- дори ако се наложи ГЕРБ да подкрепи на втори тур РБ в Хасково, Димитровград и Монтана?

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  73. 73 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Неутрално

    До коментар [#66] от "mr.wonderworld.":

    Не мисля, че ще има и един случай, в който кандидат на РБ да изпревари кандидат на ГЕРБ и да се яви на балотаж, така че спокойно.
    Мисля си нещо друго, че изразяването на тази хипотетична подкрепа някак се губи в контекста на мъмренето за игричките им в парламента. Та ми се струва, че тя е като бонбончето към една твърде солена сметка, която се налага да платиш.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  75. 75 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#54:"Black Ice"]Съпредседателят на РБ коментира[/quote]

    Е?Ти не разбра ли,че този е мек,а наш Тончо е по-твърд от винкел?
    Прав е Кънев,както и Борисов с днешното изказване.Ако не подкрепим на балотаж кандидат на РБ,тогава кого?Изобщо няма коментирам дали ще се удаде такава възможност,от тях зависи,но да не подкрепиш коалиционния си партньор срещу червен или депесар е меко казано неправилно.

  76. 76 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#70:"Пургатив"]"убедените гербери", градили идентичност до сега, да обърнат палачинката? [/quote]


    И що тъй мислиш- щот съм изразил несъгласие с Боко?

    Ми аз редовно го правя!

    Тук да не ОФ събрание ?

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  77. 77 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#73:"Black Ice"]Не мисля, че ще има и един случай, в който кандидат на РБ да изпревари кандидат на ГЕРБ [/quote]


    Подценяваш костоветата- показаха възможности в Хасково, Димитровград и Монтана.

    На тия избори ще ги доразвият, бъди сигурна.

    И ГЕРБ ще ги подкрепя?!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  78. 78 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Весело

    До коментар [#75] от "ret":

    Абсолютно вярно! Ние се движим по правилата. За съжаление, не може да се каже същото за "партньорите" в управлението, тъй като не веднъж при обръщане Борисов заварва Кънев с високо вдигната ръка, в която стиска (швейцарско) ножче.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  79. 79 Профил на Пургатив
    Пургатив
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#51:"Darth Plagueis"]ДСБ има в устава си записано, че комунягите и БСП са им основен враг. Т.е., РБ, включвайки в себе си ДСБ никога не може да подкрепи БСП [/quote]
    Сериозно? Я да ни покажеш къде точно в устава им е записано това, че аз нещо не можах да го открия?!?

    http://dsb.bg/bg/blogs/article/2104

    И устава си толкова знаете, колкото и всичко останало. Въздух под налягане.

    Dum docemus, discimus
  80. 80 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Любопитно

    [quote#77:"mr.wonderworld."]И ГЕРБ ще ги подкрепя?! [/quote]
    Разбира се, че ще ги подкрепи! Ret е казал защо в последния си коментар. Ти какво искаш? Ако ГЕРБ не е на балотажа, кого друг би могъл да подкрепи?

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  81. 81 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#73:"Black Ice"] игричките им в парламента[/quote]


    Там нещата са ясни- много шум по медиите и фейса, когато дойде време за гласуване- никакви ги няма.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  82. 82 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 639 Любопитно

    А не бешели по-добре ГЕРБ и Реформаторите да излезат с общи кандидати още на първия тур ?

  83. 83 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Да питам Буда със Шлифера, ще подкрепи ли тайния си коалиционен партньор от ДПС,където има нужда на принципа на подкрепата,която ще оказва на реформаторите?
    Въобще, Буда съвсем не се чува какви ги дрънка.Имайки предвид нивото на крайна непоносимост между електората на ГРОБ и РБ, с това си изказване Буда буквално закла своите избиратели,като има заповяда да гласуват за РБ...

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  84. 84 Профил на Пургатив
    Пургатив
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#76:"mr.wonderworld."]И що тъй мислиш- щот съм изразил несъгласие с Боко?[/quote]
    Не, защото несъгласието е напълно необосновано!Кандидат на БСП има 40%, на РБ - 35%, на ГЕРБ - 25%. Кого предлагаш да подкрепят ГЕРБ на балотажа? БСП?

    Dum docemus, discimus
  85. 85 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 726 Весело

    [quote#78:"Black Ice"]За съжаление, не може да се каже същото за "партньорите" в управлението[/quote]

    Много важно.Трябва да сме над нещата като родители към дете.Погалиш го и то вземе,че спре да реве и се ухили.
    Нали бе,Тончо?Дай плехавата кратунка.

  86. 86 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Неутрално

    И въобще,ако Буда вземе да подкрепя наляво и надясно своите коалиционни партньори,то тогава си задавам въпроса какъв е смисъла от многопартийност след като избирателите волю-неволю ще гласуват за едно и също....това си избива в чиста еднопартийност и комунизъм.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  87. 87 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#80:"Black Ice"] Ако ГЕРБ не е на балотажа, кого друг би могъл да подкрепи?[/quote]


    Това трябва да се решава конкретно за всеки случай!
    Местните избори са много деликатни и имат особености, най-важната от които е, че се явяват политически субекти само на местно ниво.

    Хората си познават кандидатите, ядат и пият с тях и т.н.

    Да се обещава още от сега подкрепа и то само на РБ на втори тур, според мен е ...ай,няма да казвам, че вече ме обявиха за предател!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  88. 88 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Весело

    До коментар [#81] от "mr.wonderworld.":

    На твое място бих станала подозрителна, ако мнението ми съвпада изцяло с това на доказани вече путинокостоиди, готови да ти напишат 1000 плюса, докато в същото време ти стягат примката около врата.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  89. 89 Профил на Hamster
    Hamster
    Рейтинг: 983 Неутрално

    [quote#77:"mr.wonderworld."]И ГЕРБ ще ги подкрепя?! [/quote]

    Ми ще ги подкрепя, какво да прави!? Нали са "коалиция". Кого да подкрепи? ДПС, за да могат на воля да си реват "Бостаааан"?
    Освен всичко, когато се държиш коректно, лъсва по-силно некоректността на т.нар. партньори :
    "В Народното събрание нашите партньори правят така, че ние да увиснем, така беше при гласуванията на плоския данък и предварителните отчуждения, както и за дълга. Кичат ни брошката ДПС заради тяхната абсолютна безотговорност в подобни моменти. Започвам да си мисля, че те умишлено се дърпат при важните гласувания в парламента, защото като ни откажат подкрепа, например за дълга, ние оставаме само с ДПС. Можем да търпим, но не до безкрай"

    Hamster
  90. 90 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Значи Баце ще изкомандва герберлъка да гласува за РБ...
    Жива да не бех.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  91. 91 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#84:"Пургатив"]Кого предлагаш да подкрепят ГЕРБ на балотажа[/quote]

    Да не се повтарям- пост 87.

    За ТВОЯ конкретен случай- РБ.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  92. 92 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2452 Неутрално

    [quote#87:"mr.wonderworld."]Това трябва да се решава конкретно за всеки случай! [/quote]
    Някой да е казал нещо друго? Засега знаем, че при тези изключителни случаи, когато РБ е с по-популярни местни лидери от ГЕРБ, Борисов няма да се прави на ощипана мома като Кънев и ще ги подкрепи, тъй като ДПС и БСП са винаги ортаци в местните избори. Даже предизборните им събрания са обединени в червените райони.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#72] от "mr.wonderworld.":

    Да, така смятам. Това е политическо решение, не лично.

    Доброто е заразно
  95. 95 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1996 Неутрално

    Каква подкрепа на ГЕРБ чакат Ръбавите...нали довчера скачаха и викаха "много сме, силни сме"...сега подкрепа...без мен...айде у лево...

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#92:"Black Ice"]тъй като ДПС и БСП са винаги ортаци в местните избори.[/quote]

    БСП и ДПС са ясни.

    Ако на втори тур се явят РБ и някой популярен и избираем, в смисъл - свестен, кандидат, издигнат от местно сдружение за изборите, каквито примери има масово, предлагате ГЕРБ априори да подкрепи РБ и да си вкара автогол?

    Местните избори не са толкова партийно доминирани , както парламентарните.

    Трябва гъвкавост, а не Боко да обещава от сега.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  98. 98 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Весело

    Значи и това видях, момата умирала от страх да не би случайно да се намери допирна точка с някой костовак, ма готова да гласува за партията на Костов_ДСБ по заповед на Буда.
    Отивам да го постна това във Фейсбук и да го раздуя на целия свят.
    Уникално!

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  99. 99 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Неутрално

    [quote#93:"Hamster"]То няма и смисъл...
    [/quote]
    Да умирам?
    Има човек,има проблем, няма човек,няма проблем - Герберска демокрация.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  100. 100 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 367 Весело

    В момента гледам Москов при Сашо Диков и се забавлявам максимално.Москов накара лаладжията да си говори сам.Не съм виждала Сашо в толкова безпомощно състояние и така избеснял от безсилие.Москов го затапя на всяко изречение.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK