Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
Не прочетох дали са попитали Цв.Василев какво са казали лидерите на другите две водещи партии.Или това няма значение?Срещата е на 6ти юни.Май е имало значение и тяхното мнение?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Доста нагло изпълнение на г-н Василев.
За него е май по-здравословно да проучва челния опит на Галеви и Бисеров.
Връщането му в БГ със и без сделка е "мишън импосибъл".
Освен ако не го налегне тежка депресия и е решил да се "самоубива" де.
[quote#4:"Колаборационист"]БАЩИЦЕ, ако така ще спасяваш България, казвай имена и факти, сега е момента ! [/quote]
... цЕлото интервю - в сайта Гласове. Тук е само избрано и удобно.
[quote#7:"lefkovitz"]Четете заглавието. То казва всичко. Останалото са интерпретации на неграмотни тролове с лични обиди. Явно менторите им почиват днес. [/quote]
... ти прочети цЕлото интервю, не само едно изречение, извадено от контекст и турнато тук кат' заглавие, пА тогаз сА прави на умен...
Крайно време е този да бъде прибран в България. Твърде много бели може да направи докато е навън.
Изглежда обаче някой стоящ на високо-отговорно място не желае той да се прибере.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#12:"stanislavdi"]Мавродиев, а ти къде спа?[/quote]
Мавродиев е поредната личност, която трябва да бъде изметена от ръководното място, което заема.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Много срамежлив тоя цецко. С полвин уста плаши. Накрая ще пише самопризнания, които да вкарат и него и хидроинженера на топло. Щастливата свиня не подлежи на съд. Не отговаря за действията си.
Що не каже за Бисеров.
"Аз не знам защо никой досега не разбра, че огромният риск за "Виваком" не идва от мен, а идва по линия на руската банка ВТБ. Първо ВТБ в момента държи 33% от пакета, който не е неин. Той е платен от компания, която дължи пари на Корпоративна търговска банка. В момента г-н Луврие е мажоритарен собственик на тази компания.
"През май има падеж на мостов заем от 150 милиона евро и ако никой не намери начин да го рефинансира или да се споразумее с ВТБ, а ВТБ отказаха комуникация с мен, тогава "Виваком" би станала 77% руска държавна собственост. Е, къде е заплахата за националната сигурност", пита банкерът."
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
... хм, рано или късно шА го доведат... Странно е само, че нЕма наплив от български джурналя, да 'земат интервю от него... Припомни си кЪ изведнъж липса'а 4 млрд... лека-полека изплува инфо, че т'ва е лАжа... Лека-полека шА лъсне КОИ (не кой) дадоха поръчката, кои ша сА сдобият с активи за леФче и т.н.
Нищо ново не научавам. Само още едно доказателство затвърждаващо мнението ми за аферата КТБ и как няКОЙ я събори, за да оглозга активите ѝ. Сега да излезе Главатаря на прокурорите и шефа на БНБ и да разтягат локуми как "законосъобразно" те са действали от първия ден до окончателното разграбване на КТБ. Как от една "куха банка" и "пирамида" сега се влачат и крадат активи за милиарди!
Защо не публикувате цялото интервю на Цв. Василев, така ще стане по-ясно точно какво казва и какви са далаверите в държавата. Не че ние не се досещахме КОЙ стои зад истерията с КТБ и със сделката за БТК.
[quote#14:"Храбър"]Мавродиев е поредната личност, която трябва да бъде изметена от ръководното място, което заема.[/quote]
И нача същолника му в министерски съвет
[quote#18:"паралепипед"]Жалко е скимтенето на падналия фараон, който искаше да лапне цялата държава.[/quote]
И други все още имат такива мераци. Симптоматичното е, че Прасчо върти-суче, но бяга от разговор за неговата роля в аферата. Поне за вестниците си да каже как ще покрие тези 32 млн, които дължи на банката и за които е сигурно ,че ЦВ не лъже. А, забравих, той си продаде вестниците.
Сега карат ЦВ да играе сам срешу всички, което определено събира симпатии към него. Да видим как ще ги отиграе.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#10] от ДЗВЕР
Не съм умен, просто чета. Излиза, че никой не е искал да запази интереса на държавата и на киентите на банката. Сега изведнъж се засилиха през глава. И кое е вярното? Че КТБ е пирамида или че има активи за над 5 млрд, както твърдят експертите на Борисов. И дали не става пирамида през цените, през които #КОЙ иска да окраде активите?
Ами то "руски капитал" и сега има. Във Виваком братя Велчеви представляват ВТБ и най-вече свойте интереси. А за Лукойл нещо да кажеш? За Вальо Златев нещо?
Ами то "руски капитал" и сега има. Във Виваком братя Велчеви представляват ВТБ и най-вече свойте интереси. А за Лукойл нещо да кажеш? За Вальо Златев нещо?
[quote#9:"ДЗВЕР"]... цЕлото интервю - в сайта Гласове. Тук е само избрано и удобно.[/quote]
нищо нема в това интерв'... гътнаха го по същия начин както гътнаха и други основни за бранша си преди него, говори същите неща, които говореха/ят и те, макар и приказките им да не бяха тиражирани... къде отидоха техните активи знаем, къде ще отидат неговите - май също
[quote#12:"stanislavdi"]
"Всичките тези активи са придобити чрез SPV - специални компании, които се финансират от банката с цел управление на проекти."
Мавродиев, а ти къде спа?Защо допусна това? [/quote]
Човек, по цял свят SPV е основна форма за участие на банки и инвеститори в конкретен проект. По добре питай Мавродиев що спи и крие собствениците на Булгартабак.
[quote#26:"lefkovitz"]И кое е вярното? Че КТБ е пирамида или че има активи за над 5 млрд, както твърдят експертите на Борисов. [/quote]
... ама същите "експерти" и Боце, лани казваха, че е пирамида... Боце обикаляше кахърен и сА вайкаше за пирамидата КТБ...
Че Мавродиев е недоразумение - спор няма.
Но точно КТБ не е негов проблем.
КТБ казусът се забърка много успешно от г-н сегашния Мин. Председател (при предишното му управление) + Г-н Цацаратура + спящте красавци от БНБ. И над всички тея огряваше благата хидроинженерска усмиФка, представена от едно курпулентно телО. О, йес, щях да забравя клунът на групата - Дудукът - полиглот.
[quote#32:"Мафията си има държава"]Човек, по цял свят SPV е основна форма за участие на банки и инвеститори в конкретен проект.[/quote]
Със средства в размер не по-големи от собствените. А не с чужди пари
[quote#30:"Мафията си има държава"] А за Лукойл нещо да кажеш? [/quote]
От вътрешна информация (в която не съм много сигурен) разбрах, че за нефтохима се търси нов купувач.
Човекът казва истината за цялата ни българска действителност. Живеем в лъжа и измама. Почтеноста му личи и от факта, че след като осъди държавата ще създаде фонд за компенсация на пострадалите вложители в КТБ. След 5 - 6 години съм сигурен,че ще стане.
... седи ли у Белград, мо'е да сА престраши да спомене още имена и случки... А ние кат' напишем "олигарх", след т'ва - значението на думата и попълним имена на 'ора, отговарящи на определението олигарх, шА си изЯсним "КОИ" наричаме "КОЙ"...
Днес е 29 март 2015, 9 месеца след началото на кризата в КТБ. Досега няма публичен отчет за състоянието и баланса на банката. Има някаква мъгла, облаци, димки, но нищо конкретно! Странно! Това не е нормално!
Само простите хора си мислят, че има прости неща!
Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
Цялата държавна машина работи за това, Василев да не може да каже истината за модела / системата / Борисов, който владее страната. Банката е лицето на модела, нравите и безаконието властващи в България.
Защо до сега по нито един въпрос не се дава пълна светлина? Не може Василев сам да сътворил всичко в банката. Не е светец, но и доста котараци с бели лапи са му помагали.
[quote#38:"lcj30372597"]след като осъди държавата ще създаде фонд за компенсация на пострадалите вложители[/quote]
плача... не за друго, ми щото е първия
До коментар [#36] от "stanislavdi":
[quote#36:"stanislavdi"]Човек, по цял свят SPV е основна форма за участие на банки и инвеститори в конкретен проект.- цитат на коментар #32 от “Мафията си има държава”
Със средства в размер не по-големи от собствените. А не с чужди пари [/quote]
Четох го цялото в ;Гласове; направо е шокиращо, не че преди това не ми е минавало през главата.Ако има държава ПЕЕВСКИ,ЦАЦАРОВ,ЛАЗАРОВ и ОРЕШАРСКИ трябва да бъдат осъдени и изпратени в затвора кадето им е мястото на тези престъпници
Документ за липса на милярдите няма, то е само внушение измислено от главите на измамниците. Човекът казва истината и тези, които обичат истината трябва да го подкрепят.
КТБ я знам, видях преди много години един хубав филиал в София. Лае се срещу тях, поне родителите ми, още от Ноември 2013. Щатите си решават проблемите по бързата процедура, Германия в това отношение е по-бавна. Защо фалира Lehman Brothers и заради това имаше финансова криза? Джордж Буш, тогавашният президент на САЩ е казал, ние НЕ помагаме на банки, които спекулират. Две години по-късно в Щатите финансовата криза е минала. Чакаха банките да се съвземат и почнаха да ги съдят, швейцарската банка UBS плати глоба през 2014 г. от 300 млн.€, както и много други
Защо до сега по нито един въпрос не се дава пълна светлина?[/quote]
А защо чак сега дава това интервю?Кое му попречи да каже нещата още миналата година лятото?Имаше само едни смешни отворени писма до медиите.Как да му вярва човек и сега?А Бареков и ББЦ от джоба си ли ги финансира?Ще чакаме да падне по стълбите,за да разберем.
[quote#46:"Мафията си има държава"]Всички пари във всички банки са чужди пари.[/quote]
Нашата банкова система не позволява повече от 25% от собствения капитал на банката да бъдат отпускани на свързани физически или юридически лица
Този не беше ли получил приз за банкер на годината ???????????От "масалите ",които разтяга ми се чини че призът в който се е прицелил е "АСКЕР" или "ИКАР" .
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
[quote#43:"lcj30372597"]Цялата държавна машина работи за това, Василев да не може да каже истината за модела / системата / Борисов[/quote]
А,точно.
Той пък взе,че вкара някакви свои синдици преди 2дни.
Няма спиране тоя мафиоР,каквото си е намислил го постига.
Зада се срути модела Борисов, цялата истина за КТБ трябва да излезе на бял свят. Цветан Василев призовава за това, но мафията ще направи всичко този модел да се запази. Само независим европейски орган може да направи това, но дори продажника Радан се отказа от това. И така сам, Василев срещу мутринският модел. Кого ще подкрепим, модела или истината и почтеноста ?
Че сарайско-библиоткарската мафия мобилизира всичките си капии във властта и осъществи масирана институционална атака срещу КТБ и лично срещу Цветан Василев за да овладее банката и да прибере активите й, след като Василев започна да изисква изплащането на отпуснатите кредити към веригата им от фирми и подставени лица, вече е пределно ясно. Както е ясно, че заемите към банката са били покрити от активите на задължените към нея фирми. И затова Василев дълго време плаче и твърди, че тези 4 милиарда не били откраднати (разбирай от него), а били налични и точно те са били целта на атаката, организирана от Доган и Пеевски и наредена и осъществена от Цацаров...
Но тази мафия едва ли щеше да дръзне да направи толкова откровена, всъщност нечувана и невиждана по публичното си изпълнение дивашка атака чрез куп институции (главен прокурор и прокуратура, МВР, ДАНС, следствие,...БНБ), ако преди това не бяха нарушавани много дълго правила, закони, наредби и добри банкови практики в КТБ, вкл. при привличане на капитали и отпускане на кредити.
Всъщност истината е, че явно знаейки как е действал дълги години Цветан Василев, Доган и Пеевски - притежвайки на практика цялата власт държавата, и особено силовите структури и правителството (Олигарски, спомняме си и как Пеевски бе инсталиран за шеф на ДАНС и ГДБОП бе прехвърлена към ДАНС и след това закрита...) са рещили да прилапат банката, тоест активите й, като натресат пасивите й на гърба на българския данъкоплатец (спомнете си онзи закон, който за малко не мина в предното Народно събрание точно преди закриването му, с който искаха да се вземе няколко милиарда заем ЗА ДА СЕ ЗАПЪЛНЕЛА ДУПКАТА, КОЯТО ... ДЪЛГО ВРЕМЕ, МЕСЕЦИ СЛЕД ТОВА СИ ИЗЯСНЯВАХА ТОЧНО КОЛКО Е!?!?!). Като те са смятали, че Василев - сам до гуша в далавери, безобразия и престъпления ще си затрае, уплаши и замълчи - те така са действали досега, така са успявали досега, това си знаят, (така е процедирано и с тях), така и действат! Други начини те не познават!
Само че Василев се запъна!
Отгоре на всичко задължителното необходимо условие подобен по принцип обречен план да успее - ако изобщо има някакъв шанс - бе ДА СТАНЕ МНОГО БЪРЗО И МОБИЛИЗИРАНО, ДОКАТО ВСИЧКИ СЕ УСЕТЯТ ТЕ ДА БЪДАТ ПОСТАВЕНИ ПРЕД СВЪРШЕН ФАКТ!
А после прокуратура и Цацата, както и ВСС и т.н. съдебна система си знаят - те имат много голям натрупан вече опит как да лъжат, мажат и замазват, как да протакат и разтакават разледвания на престъпления и да ги имитират, провалят и компроментират така, че никога големите престъпници да не бъдат адекватно и ефективно изправени пред съда и осъдени...
И накрая - и Цветан Василев в края на краищата се оказа елементарен и затънал до гуша в собствените си лъжи. Вижте това:
"По повод сделката с LIC33 банкерът отрича продадените предприятия да са негови, но потвърждава, че сделките за тях са финансирани с пари от КТБ.
"Групата от дружества, които се продават, имат определен обем от дългове към КТБ. Условието да има сделка, което поставих на г-н Луврие, е да погаси дълговете на тези дружества към банката. Това е много важно да се знае и искам да акцентираме силно върху него. Аз ще бъда първият, който ще развали сделката, ако той не направи това. Връщането на дълговете е conditio sine qua non, без което няма сделка", казва Василев. Той обяснява: "Всичките тези активи са придобити чрез SPV - специални компании, които се финансират от банката с цел управление на проекти. Тези инструменти бяха в основата на стратегията, която ние предприехме още в самото начало след закупуването на Корпоративна търговска банка и която следвахме успешно до нейния изкуствено предизвикан фалит."
Ами ако Цветан Василев отрича продадените предприятия да са негови, то тогава простият въпрос е ТОЙ ЗАЩО ГОВОРИ ОТ ИМЕТО НА ПРОДАВАЧА И ТОЛКОВА УВЕРЕНО И КАТЕГОРИЧНО ДЕКЛАРИРА, ЧЕ ТОЙ ЛИЧНО ЩЯЛ ДА РАЗВАЛИ СДЕЛКАТА, АКО ДЪЛГОВЕТЕ КЪМ БАНКАТА НЕ СЕ ПОКРИЕЛИ!?!?!
Простият въпрос е - И КАТО КАКЪВ ЩЕ РАЗВАЛИ СДЕЛКАТА, СЛЕД КАТО ПОНЕ ОФИЦИАЛНО ТОЙ ВЕЧЕ НЯМА НИЩО ОБЩО С БАНКАТА, тоест не е от страната на кредитора, той самият твърди, че не е продавача, а и че нямал нищо общо и с купувача!?!?! По неговите собствени твърдения!!!
Едва ли може да говори и от името на държавата, на България и контролните и регулативни органи, които са другият евентуален потенциален играч - поне шо се касае до одобрение или спиране на подобни сделки.
[quote#28:"Мафията си има държава"]Ами то "руски капитал" и сега има. Във Виваком братя Велчеви представляват ВТБ и най-вече свойте интереси. А за Лукойл нещо да кажеш? За Вальо Златев нещо?[/quote]
... да не ни казваш, че Боце е целиА у бяло... че от 2009 до 2013 таА банка не дала леФ кредит... ми, че за същия период от 2 млрд, активите сА станалЕ над 6 млрд.
За интервюто: Доста откровения на Василев за VTB, звучащи правдоподобно. Тъкмо обратното за Луврие. След разкритията за връзките му с Малофеев, допълнени от изтеклата информация за опрощаване на негови кредити към VTB, за мен ситуацията придобива общо взето завършен вид. Ролята на оманците и консула им С.Денчев явно ще остане по-слабо осветена.
От доста време пиша, че ЦВ и Искров са в един отбор срещу държавата. Не знам дали сме имали полезен ход в тази, за мен дълго планирана /10+години/, операция. Ходът с Луврие за мен е провокиран от специалното законодателство за временния синдик и като че ли не е достатъчно добре обмислен. Хипотезата ми се роди когато бившият УС на КТБ протестира срещу синдика, чиято задача е да върне КТБ в състоянието, в което е била при затварянето. ЗАЩО?
Е, така е:
когато цялата държава, БНБ, Искров, ДАНС, правителства и де що има прокурор и съдя работеха за КТБ, то Цецко Василев не рИвеше.
Сега, взе да се оплаква от Искров и от Пеевски.
Аз ли му избирах приятелчето Пеевски?!
А когато му наливаха лесните държавни пари в пирамидата, и купуваше де що има в държавата и Искров си затваряше очите беше добре, а?
-----
А путиновите драскачи са се активизирали!
Сега, задачката е героизиране и лъскане на имиджа на Борат!
Изкарват го 'борец' против системата и злите политици в България!
Хахах!
КТБ е на път да катализира истинска "битка" срещу модела на устройство на цялата олигархично-мутринска държава. Подкрепям, защото е тъжно де се живе е според законите на мутрите и престъпноста. Това ли е европейска, правова држава.
Не можах да схвана : Цецо некакви фирми, дето не са негови, ги продал за едно евро на кошаревски инвеститори, дето нямат пари, обаче ако не платяли 900 млн, Цецо щял да си прибере обратно фирмите, дето не са негови, и да им върне едното евро.
НАПРАВЕНО Е С ПРИВЛЕЧЕНИ СРЕДСТВА В КТБ.
НАЛИ И ЗА ТАКИВА ОПЕРАЦИИ МОГАТ ДА СЕ ИЗПОЛЗВАТ ПРИВЛЕЧЕНИТЕ СРЕДСТВА /ДЕПОЗИТИТЕ/.
Когато оставиш пари в която и да е банка било то депозит или разплащателна сметка очакваш банката да ти плати лихва за това че ще ги ползва. За да може да ти плати лихва банката трябва да даде парите ти на друг които да плати по голяма лихва и банката да спечели пък и ти да си на печалба.
Друг е въпроса този кредит дали е обезпечен и с какво е обезпечен.
Ако американците не бяха натиснали ДПС да разтури правителството на Орешарски, което заедно с КТБ и Цв. Василев бяха марионетки в ръцете на Путин и нож в гърба на ЕС и НАТО, то и до сега щяхме да слушаме мазните напътствия на другаря Станишев.
Прах в очите е че Цв. Василев се опасявал от ВТБ и руснаците. Цялото му поведение до този момент работи за тях и срещу България.
Цветан Василев има потенцияла да стане ръководител на таз държава. В основата той е първият истински борец против с-мата на мутринско олигархичният стой властващ в страната. Исренно го подържам в таз борба, защото само истината ще ни направи свободни хора, живеещи в уредена правова държава.
[quote#66:"lcj30372597"]Подкрепям, защото е тъжно де се живее според законите на мутрите и престъпността. Това ли е европейска, правова држава.[/quote]
"Сделка с регистрираната в Люксембург LIC33 ще има, когато дружествата, които бяха купени (БТК, "Дунарит", "Авионамс", ГАРБ, НУРТС и "Фърст диджитал", погасят дълговете си към Корпоративна търговска банка (КТБ). "
Ами това са го знаели и търговцито от времето , когато в Главните счетоводни книги , наречени Бакалски тефтер , е имало само
две графи - Зел и Дал . И в зависимост от това какъв е резултата , са фалирали или просперирали . Трябва да е голям глупак Василев да продаде активи за милиард за едно евро , и да остане да плаща негативите . Както се изявява до сега , глупаците са на друго място .
"Вчера беше съобщено, че Националната агенция за приходите е запорирала дялове в шестте компании."
Но вчера бе съобщено и че новоназначените синдикти ще се ОПИТАТ по ЗАКОНОВ път да прекратят постигнатите сделки с КТБ . Което би трябвало да означава , че действията на НАП може да се окажат не съвсем законови .
Боце ако е наистина такъв мъжкар ще прати барети в Сърбия да го натоварят в некой багажник и да го докарат у нас тоя цветан. Но явно много хора не искат той да се изправи пред съда. Защо ли?!
"От думите му става ясно, че Василев е предложил активите, предмет на сделката с LIC33, да бъдат одържавени срещу преструктурирането на банката. Предложението му е било отхвърлено от правителството и от БНБ."
Защо две правителства - служебното на Плевнелиев и сегашното на Борисов и рИформаторите отхвърлиха предложение, което би било в интерес на всички? Тогава нямаше да се теглят милиарди кредити, нямаше страната ни да е с кредитен рейтинг "боклук", нямаше хиляди предприятия да са на ръба на фалита, нямаше да се преправят закони на юрош... Цялата държава, всичките институции месеци наред са впрегнати да обслужват интересите на Кой, Шлифера и Феса. Докога ще ги търпим?!
До коментар [#51] от "Яна":
Благодаря за препратката. Винаги съм гледал на Дачков като на плужек....но интервюто е интересно. Всичко описано повтаря моите знания по темата. Особено този пасаж:
" а служители на определени фирми са били строявани да създават паника пред клонове на банката с искане да си изтеглят между петдесет и сто лева! По-голямата част от тях са били служители на известен холдинг в София…"
тук са били и служителите от структурите подчинени на Драгомир Стойнев- леко заекващия БСПДПС експерт!!! За неговата роля и указания знам повече!
От другите изложени факти нищо ново, това се знае от всеки непредубеден грамотен човек.
"От думите му става ясно, че Василев е предложил активите, предмет на сделката с LIC33, да бъдат одържавени срещу преструктурирането на банката. Предложението му е било отхвърлено от правителството и от БНБ."?!
Всички дялове на Цветан Василев трябва да станат собственост на държавата,но не да бъдат купени,а конфискувани,за установена престъпна дейност в тях.Как се е стигнало до пробемите в КТБ,Василев премълчава своята роля в това и отговор на въпроса,как се е обогатил и с какви пари е инвестирал в сръбските си фабрики-200 млн?Какви оръжейни сделки е сключвал с руските се партньори и колко е загобила държавата от тях?След издаване на заповедтта на ИНТЕРПОЛ за задържането му,сделките на Василев са нищожни,от което следва,че синдик-държавата може да разполага с тях.
Накрая,дори и да намерят парите, руските подставени лица в LIC33,нокой не го е упълномощавал да продава на вражеска страна-Русия,български,т.е. европейски,стратегически обекти.Цветан Василев трябва да бъде обвинен,освен в безстопанственост,присвояванв на големи суми и превишаване на правомощията си,и в държавна измяна.
Не, не казам подобно нещо, и никога нито съм го казвал, нито съм го твърдял, даже напротив. Но щом трябва да ти поясня, в този конкретен постинг, а и изобщо аз казвам само това, което казвам и НЕ казвам онова, което НЕ казвам...
А иначе мисля вече на всички е пределно ясно, че и Доган - доносник Сава, и Първанов - доносник Гоце, са продукти на престъпната и рецидивистична ДС, а те от своя страна са дали пътя - и като главен секретар, и като генералски пагони - и на третия в тази дружинка, избран от червените ДС кукловоди с генно-политическата партийка, която му спретнаха - Борисов.
Само че на мен ми писна да обяснявам, че не съм камила - или по-бързо схващайте, или си намерете други да си хортувате...
Дори в нашата мафиотска страна все още всеки е невинен, до доказване на противното. А и в правораздавателната ни система има достатъчно идиоти, които не само погазват, но и не познават законите. Първо се образовай малко, после ги плещи тия. Аман от илитерати.
[quote#82:"Мафията си има държава"]"От думите му става ясно, че Василев е предложил активите, предмет на сделката с LIC33, да бъдат одържавени срещу преструктурирането на банката. Предложението му е било отхвърлено от правителството и от БНБ."
Защо две правителства - служебното на Плевнелиев и сегашното на Борисов и рИформаторите отхвърлиха предложение, което би било в интерес на всички?[/quote]
Нагъл сте! ЛЯТОТО НА МИНАЛАТА ГОДИНА!!!
"Всъщност тези активи, за които сега се вдига толкова шум в България, бяха част от предложението на консорциума за оздравяване и преструктуриране на банката, чието предложение беше осмяно като несериозно писъмце. Всички тези активи бяха предложени да бъдат одържавени срещу преструктурирането на банката. Но това предложение на консорциума беше отхвърлено от правителството и от БНБ.
- Тоест това, което се случва сега с Пиер Луврие, Вие сте предложили на държавата през лятото на миналата година. Сега си спомням, че Иван Искров тогава нарече това предложение несериозно."
Сделки може и да има като върнеш откраднатото. Важи и за тебе и за КОЙ и за хидрогеолога. И пак не е сигурно, щото харизваш националната сигурност на руснаци. Това че не крадем, а живеем с изкараното с честен труд не ни прави по-глупави.
... не сА дразни, че обясняваш. Язе сАм на мнение, че отрочето не слуша "родителите си"... през 2009-та нЕкой сА усети, че е порасло и бе осиновено... сЯ слуша пастрока...
[quote#91:"Иван55"]От интервюто: "- Ами, че тя банката беше част от националната сигурност, а пък те я разсипаха. Тогава за какво да говорим?!"
Юни 2013!!! Това ми хареса. Веднага въпросът: Кой има интерес???[/quote]
... хм, юни 2013 и интерес таА банка да сА съсипе. Та банката е удрЪжала на тоА интерес цЕла година...
До коментар [#83] от "chichka":
[quote#83:"chichka"]От другите изложени факти нищо ново, това се знае от всеки непредубеден грамотен човек.[/quote]
Така е, всичко се случи пред очите ни, даже специално ни го показаха по телевизията, толкова са нагли. Така че, който може да събере две и две, е наясно какво и как стана и продължава да става, дори и без да знае конкретните подробности. Изобщо не се съмнявам, че БСПДПС-мафията не е подбирала средствата, за да си постигне целта. Самият Василев, разбира се, съвсем не пърха с крилца като ангел небесен, но повечето от това, което говори в интервюто, се вижда и без той да го "разкрива".
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
Някой искал да открадне откраднатото от крадеца, и сега той вика за помою от ... крадците!
Това е България в момента!
Ако някой забелязва какво точно липсва в картинката - ами образа на "пъдаря", тоест на държавата, на някой, който наистина да защитава държавните и националните интереси, интересите, правата и свободите на хората на дела, а не само с лакардии...
(между другото одно от най-важните и същественно права, които като правило непрекъснато и най-вулгарно и престъпно се престъпват в България е ПРАВОТО НА СВОЕВРЕМЕННА И ДОСТОВЕРНА, ОБЕКТИВНА ИНФОРМАЦИЯ!
Както например лъжите и манипулациите на главният прокурор Цацаров и прокуратурата по куп дела и разследвания, на ръководството на СГС, на ВСС, на МВР на Йовчев, на ДАНС на Писанчев, БНБ И ИСКРОВ, КФН И МАВРОДИЕВ,на следствието на Петьо Еврото, на ДПС на Доган (И МЕСТАН И БИСЕРОВ), на Борисов, на Болен, на БСП, ...
Всичките тези редовно поднасят на обществеността или изкривена и непълна, или направо лъжлива и частично манипулативна информация, И ТО ОБИКНОВЕНО КЪСНО, МНОГО ПО-КЪСНО ОТКОЛКОТО Е АКТУАЛНОСТТА Й! Ако изобщо не откажат да дават такава, КОЕТО Е ПРАВИЛО В БЪЛГАРИЯ!
[quote#18:"паралепипед"]Жалко е скимтенето на падналия фараон, който искаше да лапне цялата държава.
[/quote]
Аха, а сега Делянчо а.к.а Доган са зинали да се нагълтат с цялата държава със спомосъществувателството на Буда,на който явно е обещано парче от баницата.Инак, няма друго обяснение за драпането на Герб да си назначават синдици със спрени права и членове на ДС.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
"Що за синдици влязоха в КТБ - единият е със спрени права, мирише на ТИМ и ДС"
Синдик със спрени права и спорна репутация беше избран от Фонда за гарантиране на влоговете да управлява ситуацията в КТБ.
Единият от двамата избрани от фонда синдици - Росен Ангелчев е бил изключен от списъка на синдицте по Търговския закон. Това става ясно от публикувана в Държавен вестник заповед на Министъра на правосъдието от декември 2012 г.
Тъй като “назначението” минава по Закона за банковата несъстоятелност Ангелчев ще мине между капките. Но е достатъчно красноречив сигнал какви хора са избрани от Фонда.
Спорен остава и начина, по който са избрани, защото той е секретен и се основава на “вътрешни правила” на Фонда, до които няма достъп. От гаранционния механизъм категорично отказаха да оповестят какви са правилата за избор и на базата на какви критерии двете успели кандидатури – на Росен Ангелчев и Лазар Илиев са били предпочетени.
Едно е ясно - в КТБ ще има „приемственост“. Според публикации е интернет, в спестената част от официално разпространената от Фонда биография на Росен Ангелчев има смущаващи връзки с един от квесторите на КТБ – Станислав Лютов.
Ангелчев е служител на Първа частна банка от основаването й през 1992 до фалита й през 1997 г. След това кариерата му преминава в Частната земеделска и инвестиционна банка, където Лютов е синдик. След като продава тази банка на Централна кооперативна банка (бел. ред. - ЦКБ, банката на групировката ТИМ), Лютов става синдик на Минералбанк. Взема на работа и Ангелчев.
Тази банка също е продадена на варненската силова групировка ТИМ през 2001 г.
През 2002 г. Лютов става синдик на Авиокомпания Балкан (бел. ред. - след като е ликвидирана, авиокомпанията е преучредена наново като “България Ер”, за да стане също собственост на ТИМ). Там естествено се прехвърля и Ангелчев като “юрист”. През 2004 г. Ангелчев става началник на ликвидацията в Министерство на икономиката.
От лятото на миналата година Ангелчев често е засичан в КТБ, неясно в какво качество. Сега вече е ясно и какво е било качеството му – бил е подготвян да влезе с летящ старт в банката.
Името на Ангелчев се появява при разсекретените досиета на бившата Държавна сигурност. Според тях Росен Иванов Ангелчев е бил вербуван през 1988 г. и е сътрудничил на Първо главно управление под псевдонимите Константин и Иванов (виж тук). Една година по-късно е бил снет от действащия оперативен отчет. http://e-vestnik.bg/22592/shto-za-sinditsi-vlyazoha-v-ktb-ediniyat-e-sas-spreni-prava-mirishe-na-tim/
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
EU defender
Рейтинг: 660 НеутралноЦецко я си ела в БГ да сключиш "сделката" хихи
The best way to predict the future is to invent it.Изо Дзадзе
Рейтинг: 1804 НеутралноДемек - сделка няма да има!
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Колаборационист
Рейтинг: 895 ЛюбопитноБАЩИЦЕ, ако така ще спасяваш България, казвай имена и факти, сега е момента !
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !gobay
Рейтинг: 796 НеутралноНе прочетох дали са попитали Цв.Василев какво са казали лидерите на другите две водещи партии.Или това няма значение?Срещата е на 6ти юни.Май е имало значение и тяхното мнение?
citoplast
Рейтинг: 660 НеутралноТоя да го прибират и да даде отчет за всичко, което е направил с КТБ! Но ми се струва, че няма добра воля и ду@е от страна на управляващите!
Имало едно време ссср...****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 604 НеутралноДоста нагло изпълнение на г-н Василев.
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tЗа него е май по-здравословно да проучва челния опит на Галеви и Бисеров.
Връщането му в БГ със и без сделка е "мишън импосибъл".
Освен ако не го налегне тежка депресия и е решил да се "самоубива" де.
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 Неутрално[quote#4:"Колаборационист"]БАЩИЦЕ, ако така ще спасяваш България, казвай имена и факти, сега е момента ! [/quote]
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... цЕлото интервю - в сайта Гласове. Тук е само избрано и удобно.
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 Весело[quote#7:"lefkovitz"]Четете заглавието. То казва всичко. Останалото са интерпретации на неграмотни тролове с лични обиди. Явно менторите им почиват днес. [/quote]
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... ти прочети цЕлото интервю, не само едно изречение, извадено от контекст и турнато тук кат' заглавие, пА тогаз сА прави на умен...
virtual brain
Рейтинг: 966 НеутралноБългарският данъкоплатец мре за гангстерски екшъни. И продължава да плаща смирено и с удоволствие за нови серии.
БЕЗполезен идиотstanislavdi
Рейтинг: 1503 Неутрално"Всичките тези активи са придобити чрез SPV - специални компании, които се финансират от банката с цел управление на проекти."
Мавродиев, а ти къде спа?Защо допусна това?
Храбър
Рейтинг: 1370 НеутралноКрайно време е този да бъде прибран в България. Твърде много бели може да направи докато е навън.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Изглежда обаче някой стоящ на високо-отговорно място не желае той да се прибере.
Храбър
Рейтинг: 1370 Неутрално[quote#12:"stanislavdi"]Мавродиев, а ти къде спа?[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Мавродиев е поредната личност, която трябва да бъде изметена от ръководното място, което заема.
Bulgerman
Рейтинг: 551 НеутралноМного срамежлив тоя цецко. С полвин уста плаши. Накрая ще пише самопризнания, които да вкарат и него и хидроинженера на топло. Щастливата свиня не подлежи на съд. Не отговаря за действията си.
XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.Що не каже за Бисеров.
Яна
Рейтинг: 847 Неутрално"Аз не знам защо никой досега не разбра, че огромният риск за "Виваком" не идва от мен, а идва по линия на руската банка ВТБ. Първо ВТБ в момента държи 33% от пакета, който не е неин. Той е платен от компания, която дължи пари на Корпоративна търговска банка. В момента г-н Луврие е мажоритарен собственик на тази компания.
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер"През май има падеж на мостов заем от 150 милиона евро и ако никой не намери начин да го рефинансира или да се споразумее с ВТБ, а ВТБ отказаха комуникация с мен, тогава "Виваком" би станала 77% руска държавна собственост. Е, къде е заплахата за националната сигурност", пита банкерът."
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#13] от "Храбър":
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... хм, рано или късно шА го доведат... Странно е само, че нЕма наплив от български джурналя, да 'земат интервю от него... Припомни си кЪ изведнъж липса'а 4 млрд... лека-полека изплува инфо, че т'ва е лАжа... Лека-полека шА лъсне КОИ (не кой) дадоха поръчката, кои ша сА сдобият с активи за леФче и т.н.
parallelepiped
Рейтинг: 450 НеутралноЖалко е скимтенето на падналия фараон, който искаше да лапне цялата държава.
anthony68
Рейтинг: 225 НеутралноТо иначе няма смисъл изобщо в това.
chichka
Рейтинг: 2013 НеутралноНищо ново не научавам. Само още едно доказателство затвърждаващо мнението ми за аферата КТБ и как няКОЙ я събори, за да оглозга активите ѝ. Сега да излезе Главатаря на прокурорите и шефа на БНБ и да разтягат локуми как "законосъобразно" те са действали от първия ден до окончателното разграбване на КТБ. Как от една "куха банка" и "пирамида" сега се влачат и крадат активи за милиарди!
Русия е проказата на планетата Земя.pavaroti
Рейтинг: 171 НеутралноЗащо не публикувате цялото интервю на Цв. Василев, така ще стане по-ясно точно какво казва и какви са далаверите в държавата. Не че ние не се досещахме КОЙ стои зад истерията с КТБ и със сделката за БТК.
stanislavdi
Рейтинг: 1503 Неутрално[quote#14:"Храбър"]Мавродиев е поредната личност, която трябва да бъде изметена от ръководното място, което заема.[/quote]
И нача същолника му в министерски съвет
Яна
Рейтинг: 847 Неутрално"Цветан Василев заяви, че Делян Пеевски му е поискал безвъзмездно активи на КТБ, а след като той е отказал, е предизвикана кризата в КТБ."
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауерaleko
Рейтинг: 660 Неутрално[quote#18:"паралепипед"]Жалко е скимтенето на падналия фараон, който искаше да лапне цялата държава.[/quote]
И други все още имат такива мераци. Симптоматичното е, че Прасчо върти-суче, но бяга от разговор за неговата роля в аферата. Поне за вестниците си да каже как ще покрие тези 32 млн, които дължи на банката и за които е сигурно ,че ЦВ не лъже. А, забравих, той си продаде вестниците.
Сега карат ЦВ да играе сам срешу всички, което определено събира симпатии към него. Да видим как ще ги отиграе.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
lefkovitz
Рейтинг: 272 НеутралноДо коментар [#10] от ДЗВЕР
Не съм умен, просто чета. Излиза, че никой не е искал да запази интереса на държавата и на киентите на банката. Сега изведнъж се засилиха през глава. И кое е вярното? Че КТБ е пирамида или че има активи за над 5 млрд, както твърдят експертите на Борисов. И дали не става пирамида през цените, през които #КОЙ иска да окраде активите?
grand funk railroad
Рейтинг: 1094 НеутралноДано да няма сделка. Руски капитали не трябва да бъдат допускани в ЕС.
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheМафията си има държава
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#27] от "grand funk railroad":
Ами то "руски капитал" и сега има. Във Виваком братя Велчеви представляват ВТБ и най-вече свойте интереси. А за Лукойл нещо да кажеш? За Вальо Златев нещо?
extraCACA
Рейтинг: 1418 Любопитно"Попитан каква е реакцията на Борисов, Цветан Василев не дава конкретен отговор"
е какъв отговор да дава, да не я бяхме видели, да не я гледахме в момента че да питаме
Мафията си има държава
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#27] от "grand funk railroad":
Ами то "руски капитал" и сега има. Във Виваком братя Велчеви представляват ВТБ и най-вече свойте интереси. А за Лукойл нещо да кажеш? За Вальо Златев нещо?
extraCACA
Рейтинг: 1418 Неутрално[quote#9:"ДЗВЕР"]... цЕлото интервю - в сайта Гласове. Тук е само избрано и удобно.[/quote]
нищо нема в това интерв'... гътнаха го по същия начин както гътнаха и други основни за бранша си преди него, говори същите неща, които говореха/ят и те, макар и приказките им да не бяха тиражирани... къде отидоха техните активи знаем, къде ще отидат неговите - май също
Мафията си има държава
Рейтинг: 551 Неутрално[quote#12:"stanislavdi"]
"Всичките тези активи са придобити чрез SPV - специални компании, които се финансират от банката с цел управление на проекти."
Мавродиев, а ти къде спа?Защо допусна това? [/quote]
Човек, по цял свят SPV е основна форма за участие на банки и инвеститори в конкретен проект. По добре питай Мавродиев що спи и крие собствениците на Булгартабак.
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 Неутрално[quote#26:"lefkovitz"]И кое е вярното? Че КТБ е пирамида или че има активи за над 5 млрд, както твърдят експертите на Борисов. [/quote]
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... ама същите "експерти" и Боце, лани казваха, че е пирамида... Боце обикаляше кахърен и сА вайкаше за пирамидата КТБ...
extraCACA
Рейтинг: 1418 Весело[quote#15:"Bulgerman"]С полвин уста плаши. [/quote]
а с другата половина обещава на баце да го направи герой
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 604 НеутралноДо коментар [#12] от "stanislavdi":
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tЧе Мавродиев е недоразумение - спор няма.
Но точно КТБ не е негов проблем.
КТБ казусът се забърка много успешно от г-н сегашния Мин. Председател (при предишното му управление) + Г-н Цацаратура + спящте красавци от БНБ. И над всички тея огряваше благата хидроинженерска усмиФка, представена от едно курпулентно телО. О, йес, щях да забравя клунът на групата - Дудукът - полиглот.
stanislavdi
Рейтинг: 1503 Неутрално[quote#32:"Мафията си има държава"]Човек, по цял свят SPV е основна форма за участие на банки и инвеститори в конкретен проект.[/quote]
Със средства в размер не по-големи от собствените. А не с чужди пари
stanislavdi
Рейтинг: 1503 Неутрално[quote#30:"Мафията си има държава"] А за Лукойл нещо да кажеш? [/quote]
От вътрешна информация (в която не съм много сигурен) разбрах, че за нефтохима се търси нов купувач.
oanes
Рейтинг: 225 НеутралноЧовекът казва истината за цялата ни българска действителност. Живеем в лъжа и измама. Почтеноста му личи и от факта, че след като осъди държавата ще създаде фонд за компенсация на пострадалите вложители в КТБ. След 5 - 6 години съм сигурен,че ще стане.
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#31] от "extraCACA":
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... седи ли у Белград, мо'е да сА престраши да спомене още имена и случки... А ние кат' напишем "олигарх", след т'ва - значението на думата и попълним имена на 'ора, отговарящи на определението олигарх, шА си изЯсним "КОИ" наричаме "КОЙ"...
Сатана Ликующий
Рейтинг: 757 ЛюбопитноДнес е 29 март 2015, 9 месеца след началото на кризата в КТБ. Досега няма публичен отчет за състоянието и баланса на банката. Има някаква мъгла, облаци, димки, но нищо конкретно! Странно! Това не е нормално!
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...In my world
Рейтинг: 605 НеутралноАко тоя боклук влезне тук до 24 часа няма да го има вече много хора изгорята заради глусния мустак.
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)ret
Рейтинг: 768 НеутралноМисля,че и тов.Костов също е време да се отрече от думите си,че Пеевски е демонизиран.Тогава се изплю в сурата на своите чисти и верни поклонници.
oanes
Рейтинг: 225 НеутралноЦялата държавна машина работи за това, Василев да не може да каже истината за модела / системата / Борисов, който владее страната. Банката е лицето на модела, нравите и безаконието властващи в България.
Peter Stoychev
Рейтинг: 442 НеутралноЗащо до сега по нито един въпрос не се дава пълна светлина? Не може Василев сам да сътворил всичко в банката. Не е светец, но и доста котараци с бели лапи са му помагали.
extraCACA
Рейтинг: 1418 Весело[quote#38:"lcj30372597"]след като осъди държавата ще създаде фонд за компенсация на пострадалите вложители[/quote]
плача... не за друго, ми щото е първия
Мафията си има държава
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#36] от "stanislavdi":
[quote#36:"stanislavdi"]Човек, по цял свят SPV е основна форма за участие на банки и инвеститори в конкретен проект.- цитат на коментар #32 от “Мафията си има държава”
Със средства в размер не по-големи от собствените. А не с чужди пари [/quote]
Всички пари във всички банки са чужди пари.
lutece
Рейтинг: 225 Неутралнодо №21 red-glasove-poiskaha-mi-da-prehvyrlq-bezvyzmezdno- aktivi-sled-kato-se-opylchih-predizvikaha-krizata- v-ktb
Ето цялото интервю:
http://glasove.com/politika/49772-cvetan-vasilev-p
madridchanin
Рейтинг: 558 ГневноЧетох го цялото в ;Гласове; направо е шокиращо, не че преди това не ми е минавало през главата.Ако има държава ПЕЕВСКИ,ЦАЦАРОВ,ЛАЗАРОВ и ОРЕШАРСКИ трябва да бъдат осъдени и изпратени в затвора кадето им е мястото на тези престъпници
oanes
Рейтинг: 225 НеутралноДокумент за липса на милярдите няма, то е само внушение измислено от главите на измамниците. Човекът казва истината и тези, които обичат истината трябва да го подкрепят.
slan777
Рейтинг: 497 НеутралноКТБ я знам, видях преди много години един хубав филиал в София. Лае се срещу тях, поне родителите ми, още от Ноември 2013. Щатите си решават проблемите по бързата процедура, Германия в това отношение е по-бавна. Защо фалира Lehman Brothers и заради това имаше финансова криза? Джордж Буш, тогавашният президент на САЩ е казал, ние НЕ помагаме на банки, които спекулират. Две години по-късно в Щатите финансовата криза е минала. Чакаха банките да се съвземат и почнаха да ги съдят, швейцарската банка UBS плати глоба през 2014 г. от 300 млн.€, както и много други
Es muß Geld fließen!Яна
Рейтинг: 847 Неутрално[quote#21:"pavaroti"]Защо не публикувате цялото интервю на Цв. Василев, така ще стане по-ясно точно какво казва и какви са далаверите в държавата. [/quote]
Интервюто е интересно. red-glasove-poiskaha-mi-da-prehvyrlq-bezvyzmezdno- aktivi-sled-kato-se-opylchih-predizvikaha-krizata- v-ktb
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер"Гласове" и Дачков са последният източник, който бих цитирала, но ето на, случва се.
http://glasove.com/politika/49772-cvetan-vasilev-p
ret
Рейтинг: 768 Неутрално[quote#44:"peter1946"]
Защо до сега по нито един въпрос не се дава пълна светлина?[/quote]
А защо чак сега дава това интервю?Кое му попречи да каже нещата още миналата година лятото?Имаше само едни смешни отворени писма до медиите.Как да му вярва човек и сега?А Бареков и ББЦ от джоба си ли ги финансира?Ще чакаме да падне по стълбите,за да разберем.
stanislavdi
Рейтинг: 1503 Неутрално[quote#46:"Мафията си има държава"]Всички пари във всички банки са чужди пари.[/quote]
Нашата банкова система не позволява повече от 25% от собствения капитал на банката да бъдат отпускани на свързани физически или юридически лица
Чърчил
Рейтинг: 847 НеутралноТози не беше ли получил приз за банкер на годината ???????????От "масалите ",които разтяга ми се чини че призът в който се е прицелил е "АСКЕР" или "ИКАР" .
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОret
Рейтинг: 768 Весело[quote#43:"lcj30372597"]Цялата държавна машина работи за това, Василев да не може да каже истината за модела / системата / Борисов[/quote]
А,точно.
Той пък взе,че вкара някакви свои синдици преди 2дни.
Няма спиране тоя мафиоР,каквото си е намислил го постига.
naiden_pravdev
Рейтинг: 442 НеутралноДайте цялото интервю! Впрочем оценката за г-н Иво Прокопиев може и да изрежете - там всичко е отдавна известно.
dimko
Рейтинг: 551 ВеселоТримата партийни лидери са от БСП, ДПС и Атака ...
oanes
Рейтинг: 225 НеутралноЗада се срути модела Борисов, цялата истина за КТБ трябва да излезе на бял свят. Цветан Василев призовава за това, но мафията ще направи всичко този модел да се запази. Само независим европейски орган може да направи това, но дори продажника Радан се отказа от това. И така сам, Василев срещу мутринският модел. Кого ще подкрепим, модела или истината и почтеноста ?
info111
Рейтинг: 1366 НеутралноЧе сарайско-библиоткарската мафия мобилизира всичките си капии във властта и осъществи масирана институционална атака срещу КТБ и лично срещу Цветан Василев за да овладее банката и да прибере активите й, след като Василев започна да изисква изплащането на отпуснатите кредити към веригата им от фирми и подставени лица, вече е пределно ясно. Както е ясно, че заемите към банката са били покрити от активите на задължените към нея фирми. И затова Василев дълго време плаче и твърди, че тези 4 милиарда не били откраднати (разбирай от него), а били налични и точно те са били целта на атаката, организирана от Доган и Пеевски и наредена и осъществена от Цацаров...
Но тази мафия едва ли щеше да дръзне да направи толкова откровена, всъщност нечувана и невиждана по публичното си изпълнение дивашка атака чрез куп институции (главен прокурор и прокуратура, МВР, ДАНС, следствие,...БНБ), ако преди това не бяха нарушавани много дълго правила, закони, наредби и добри банкови практики в КТБ, вкл. при привличане на капитали и отпускане на кредити.
Всъщност истината е, че явно знаейки как е действал дълги години Цветан Василев, Доган и Пеевски - притежвайки на практика цялата власт държавата, и особено силовите структури и правителството (Олигарски, спомняме си и как Пеевски бе инсталиран за шеф на ДАНС и ГДБОП бе прехвърлена към ДАНС и след това закрита...) са рещили да прилапат банката, тоест активите й, като натресат пасивите й на гърба на българския данъкоплатец (спомнете си онзи закон, който за малко не мина в предното Народно събрание точно преди закриването му, с който искаха да се вземе няколко милиарда заем ЗА ДА СЕ ЗАПЪЛНЕЛА ДУПКАТА, КОЯТО ... ДЪЛГО ВРЕМЕ, МЕСЕЦИ СЛЕД ТОВА СИ ИЗЯСНЯВАХА ТОЧНО КОЛКО Е!?!?!). Като те са смятали, че Василев - сам до гуша в далавери, безобразия и престъпления ще си затрае, уплаши и замълчи - те така са действали досега, така са успявали досега, това си знаят, (така е процедирано и с тях), така и действат! Други начини те не познават!
Само че Василев се запъна!
Отгоре на всичко задължителното необходимо условие подобен по принцип обречен план да успее - ако изобщо има някакъв шанс - бе ДА СТАНЕ МНОГО БЪРЗО И МОБИЛИЗИРАНО, ДОКАТО ВСИЧКИ СЕ УСЕТЯТ ТЕ ДА БЪДАТ ПОСТАВЕНИ ПРЕД СВЪРШЕН ФАКТ!
А после прокуратура и Цацата, както и ВСС и т.н. съдебна система си знаят - те имат много голям натрупан вече опит как да лъжат, мажат и замазват, как да протакат и разтакават разледвания на престъпления и да ги имитират, провалят и компроментират така, че никога големите престъпници да не бъдат адекватно и ефективно изправени пред съда и осъдени...
И накрая - и Цветан Василев в края на краищата се оказа елементарен и затънал до гуша в собствените си лъжи. Вижте това:
"По повод сделката с LIC33 банкерът отрича продадените предприятия да са негови, но потвърждава, че сделките за тях са финансирани с пари от КТБ.
"Групата от дружества, които се продават, имат определен обем от дългове към КТБ. Условието да има сделка, което поставих на г-н Луврие, е да погаси дълговете на тези дружества към банката. Това е много важно да се знае и искам да акцентираме силно върху него. Аз ще бъда първият, който ще развали сделката, ако той не направи това. Връщането на дълговете е conditio sine qua non, без което няма сделка", казва Василев. Той обяснява: "Всичките тези активи са придобити чрез SPV - специални компании, които се финансират от банката с цел управление на проекти. Тези инструменти бяха в основата на стратегията, която ние предприехме още в самото начало след закупуването на Корпоративна търговска банка и която следвахме успешно до нейния изкуствено предизвикан фалит."
Ами ако Цветан Василев отрича продадените предприятия да са негови, то тогава простият въпрос е ТОЙ ЗАЩО ГОВОРИ ОТ ИМЕТО НА ПРОДАВАЧА И ТОЛКОВА УВЕРЕНО И КАТЕГОРИЧНО ДЕКЛАРИРА, ЧЕ ТОЙ ЛИЧНО ЩЯЛ ДА РАЗВАЛИ СДЕЛКАТА, АКО ДЪЛГОВЕТЕ КЪМ БАНКАТА НЕ СЕ ПОКРИЕЛИ!?!?!
Простият въпрос е - И КАТО КАКЪВ ЩЕ РАЗВАЛИ СДЕЛКАТА, СЛЕД КАТО ПОНЕ ОФИЦИАЛНО ТОЙ ВЕЧЕ НЯМА НИЩО ОБЩО С БАНКАТА, тоест не е от страната на кредитора, той самият твърди, че не е продавача, а и че нямал нищо общо и с купувача!?!?! По неговите собствени твърдения!!!
Едва ли може да говори и от името на държавата, на България и контролните и регулативни органи, които са другият евентуален потенциален играч - поне шо се касае до одобрение или спиране на подобни сделки.
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 Неутрално[quote#57:"dimko"]Тримата партийни лидери са от БСП, ДПС и Атака ..[/quote]
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота......тримата са от БСП, ДПС и ГЕРБ... чети Фнимателно...
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 225 Любопитно[quote#28:"Мафията си има държава"]Ами то "руски капитал" и сега има. Във Виваком братя Велчеви представляват ВТБ и най-вече свойте интереси. А за Лукойл нещо да кажеш? За Вальо Златев нещо?[/quote]
До коментар [#28] от "Мафията си има държава":
ТОВА СА "ЯВНО" ПРАВИЛНИТЕ РУСКИ КАПИТАЛИ.
Stewie
Рейтинг: 877 Неутралнодокато матряла гласува за бсп ,дпс и герб ,мафия в българия ще има
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#59] от "info111":
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... да не ни казваш, че Боце е целиА у бяло... че от 2009 до 2013 таА банка не дала леФ кредит... ми, че за същия период от 2 млрд, активите сА станалЕ над 6 млрд.
Иван55
Рейтинг: 388 НеутралноЗа интервюто: Доста откровения на Василев за VTB, звучащи правдоподобно. Тъкмо обратното за Луврие. След разкритията за връзките му с Малофеев, допълнени от изтеклата информация за опрощаване на негови кредити към VTB, за мен ситуацията придобива общо взето завършен вид. Ролята на оманците и консула им С.Денчев явно ще остане по-слабо осветена.
Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.От доста време пиша, че ЦВ и Искров са в един отбор срещу държавата. Не знам дали сме имали полезен ход в тази, за мен дълго планирана /10+години/, операция. Ходът с Луврие за мен е провокиран от специалното законодателство за временния синдик и като че ли не е достатъчно добре обмислен. Хипотезата ми се роди когато бившият УС на КТБ протестира срещу синдика, чиято задача е да върне КТБ в състоянието, в което е била при затварянето. ЗАЩО?
ali_ibn_isa
Рейтинг: 442 НеутралноЕ, така е:
когато цялата държава, БНБ, Искров, ДАНС, правителства и де що има прокурор и съдя работеха за КТБ, то Цецко Василев не рИвеше.
Сега, взе да се оплаква от Искров и от Пеевски.
Аз ли му избирах приятелчето Пеевски?!
А когато му наливаха лесните държавни пари в пирамидата, и купуваше де що има в държавата и Искров си затваряше очите беше добре, а?
-----
А путиновите драскачи са се активизирали!
Сега, задачката е героизиране и лъскане на имиджа на Борат!
Изкарват го 'борец' против системата и злите политици в България!
Хахах!
oanes
Рейтинг: 225 НеутралноКТБ е на път да катализира истинска "битка" срещу модела на устройство на цялата олигархично-мутринска държава. Подкрепям, защото е тъжно де се живе е според законите на мутрите и престъпноста. Това ли е европейска, правова држава.
dosetliv
Рейтинг: 1255 НеутралноБанкера предлага смяна на кутиите.
Не можах да схвана : Цецо некакви фирми, дето не са негови, ги продал за едно евро на кошаревски инвеститори, дето нямат пари, обаче ако не платяли 900 млн, Цецо щял да си прибере обратно фирмите, дето не са негови, и да им върне едното евро.
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#36:"stanislavdi"]Със средства в размер не по-големи от собствените. А не с чужди пари[/quote]
До коментар [#36] от "stanislavdi":
НАПРАВЕНО Е С ПРИВЛЕЧЕНИ СРЕДСТВА В КТБ.
НАЛИ И ЗА ТАКИВА ОПЕРАЦИИ МОГАТ ДА СЕ ИЗПОЛЗВАТ ПРИВЛЕЧЕНИТЕ СРЕДСТВА /ДЕПОЗИТИТЕ/.
Когато оставиш пари в която и да е банка било то депозит или разплащателна сметка очакваш банката да ти плати лихва за това че ще ги ползва. За да може да ти плати лихва банката трябва да даде парите ти на друг които да плати по голяма лихва и банката да спечели пък и ти да си на печалба.
Друг е въпроса този кредит дали е обезпечен и с какво е обезпечен.
ali_ibn_isa
Рейтинг: 442 НеутралноАко американците не бяха натиснали ДПС да разтури правителството на Орешарски, което заедно с КТБ и Цв. Василев бяха марионетки в ръцете на Путин и нож в гърба на ЕС и НАТО, то и до сега щяхме да слушаме мазните напътствия на другаря Станишев.
Прах в очите е че Цв. Василев се опасявал от ВТБ и руснаците. Цялото му поведение до този момент работи за тях и срещу България.
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 225 Весело[quote#37:"stanislavdi"]От вътрешна информация (в която не съм много сигурен) разбрах, че за нефтохима се търси нов купувач.[/quote]
До коментар [#37] от "stanislavdi":
Я СЪМ ЕДИН ОТ КАНДИДАТИТЕ ДА ГО КУПИМ!
ДАЛИ ЧЕ МИ ГО ПРОДАДАТ ЗА ЕДНО ЕВРО?
crazyjohny
Рейтинг: 225 Неутралноако написаното е вярно,евала на Цветан Василев,че не е прехвърлил тези компании на Пеевски,за да се спаси
1984
Рейтинг: 515 Неутралноцецко колко гушна ти селянино , колко партията майка и колко КГБ
BG e мини империя на злото.oanes
Рейтинг: 225 НеутралноЦветан Василев има потенцияла да стане ръководител на таз държава. В основата той е първият истински борец против с-мата на мутринско олигархичният стой властващ в страната. Исренно го подържам в таз борба, защото само истината ще ни направи свободни хора, живеещи в уредена правова държава.
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#66:"lcj30372597"]Подкрепям, защото е тъжно де се живее според законите на мутрите и престъпността. Това ли е европейска, правова држава.[/quote]
До коментар [#66] от "lcj30372597":
ВРЕМЕ Е ЕВРОПЕЙСКИЯТ СЪЮЗ ДА НИ НАПУСНЕ ДОКАТО НЕ СТАНЕМ ПРАВОВА ДЪРЖАВА.
Иван K
Рейтинг: 2432 НеутралноНякакви си разговори на маса преразказват и ни ги пробутват като доказателства.
подписОт толкова безнаказани далавери вече са увредили мозъците си.
oanes
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#74] от "chicho_pesho":
Нестава, защото тогава мутрите ще завият към Русия. И без това живеем по руският олигархично-мутрински модел и хич няма да им е трудно.
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 225 ВеселоДо коментар [#76] от "lcj30372597":
ТОГАВА ДА ИДВАТ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И ДА УПРАВЛЯВАТ КАТО ГУБЕРНИЯ ДОКАТО СТАНЕМ ПРАВОВА ДЪРЖАВА.
papуre
Рейтинг: 660 Неутрално"Сделка с регистрираната в Люксембург LIC33 ще има, когато дружествата, които бяха купени (БТК, "Дунарит", "Авионамс", ГАРБ, НУРТС и "Фърст диджитал"
, погасят дълговете си към Корпоративна търговска банка (КТБ). "
Ами това са го знаели и търговцито от времето , когато в Главните счетоводни книги , наречени Бакалски тефтер , е имало само
две графи - Зел и Дал . И в зависимост от това какъв е резултата , са фалирали или просперирали . Трябва да е голям глупак Василев да продаде активи за милиард за едно евро , и да остане да плаща негативите . Както се изявява до сега , глупаците са на друго място .
papуre
Рейтинг: 660 Неутрално"Вчера беше съобщено, че Националната агенция за приходите е запорирала дялове в шестте компании."
Но вчера бе съобщено и че новоназначените синдикти ще се ОПИТАТ по ЗАКОНОВ път да прекратят постигнатите сделки с КТБ . Което би трябвало да означава , че действията на НАП може да се окажат не съвсем законови .
townboy
Рейтинг: 497 НеутралноБоце ако е наистина такъв мъжкар ще прати барети в Сърбия да го натоварят в некой багажник и да го докарат у нас тоя цветан. Но явно много хора не искат той да се изправи пред съда. Защо ли?!
Too much цензура Баце.oanes
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#77] от "chicho_pesho":
Съгласен !!!
Мафията си има държава
Рейтинг: 551 Неутрално"От думите му става ясно, че Василев е предложил активите, предмет на сделката с LIC33, да бъдат одържавени срещу преструктурирането на банката. Предложението му е било отхвърлено от правителството и от БНБ."
Защо две правителства - служебното на Плевнелиев и сегашното на Борисов и рИформаторите отхвърлиха предложение, което би било в интерес на всички? Тогава нямаше да се теглят милиарди кредити, нямаше страната ни да е с кредитен рейтинг "боклук", нямаше хиляди предприятия да са на ръба на фалита, нямаше да се преправят закони на юрош... Цялата държава, всичките институции месеци наред са впрегнати да обслужват интересите на Кой, Шлифера и Феса. Докога ще ги търпим?!
chichka
Рейтинг: 2013 НеутралноДо коментар [#51] от "Яна":
Русия е проказата на планетата Земя.Благодаря за препратката. Винаги съм гледал на Дачков като на плужек....но интервюто е интересно. Всичко описано повтаря моите знания по темата. Особено този пасаж:
" а служители на определени фирми са били строявани да създават паника пред клонове на банката с искане да си изтеглят между петдесет и сто лева! По-голямата част от тях са били служители на известен холдинг в София…"
тук са били и служителите от структурите подчинени на Драгомир Стойнев- леко заекващия БСПДПС експерт!!! За неговата роля и указания знам повече!
От другите изложени факти нищо ново, това се знае от всеки непредубеден грамотен човек.
Мафията си има държава
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#80] от "townboy":
[quote#80:"townboy"]Но явно много хора не искат той да се изправи пред съда. Защо ли?! [/quote]
Това не е в интерес най-вече на мъжкаря Боце...Та затова. Иначе идеята ти за барети и багажник е интересна - съвсем в стила на тиквоча.
demos
Рейтинг: 584 Неутрално"От думите му става ясно, че Василев е предложил активите, предмет на сделката с LIC33, да бъдат одържавени срещу преструктурирането на банката. Предложението му е било отхвърлено от правителството и от БНБ."?!
Всички дялове на Цветан Василев трябва да станат собственост на държавата,но не да бъдат купени,а конфискувани,за установена престъпна дейност в тях.Как се е стигнало до пробемите в КТБ,Василев премълчава своята роля в това и отговор на въпроса,как се е обогатил и с какви пари е инвестирал в сръбските си фабрики-200 млн?Какви оръжейни сделки е сключвал с руските се партньори и колко е загобила държавата от тях?След издаване на заповедтта на ИНТЕРПОЛ за задържането му,сделките на Василев са нищожни,от което следва,че синдик-държавата може да разполага с тях.
Накрая,дори и да намерят парите, руските подставени лица в LIC33,нокой не го е упълномощавал да продава на вражеска страна-Русия,български,т.е. европейски,стратегически обекти.Цветан Василев трябва да бъде обвинен,освен в безстопанственост,присвояванв на големи суми и превишаване на правомощията си,и в държавна измяна.
Ме
Рейтинг: 393 НеутралноДневник, защо наричате този престъпник не престъпник, както е редно, а банкер?!?!??!?!?!?!?!?
info111
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#63] от "ДЗВЕР":
Не, не казам подобно нещо, и никога нито съм го казвал, нито съм го твърдял, даже напротив. Но щом трябва да ти поясня, в този конкретен постинг, а и изобщо аз казвам само това, което казвам и НЕ казвам онова, което НЕ казвам...
А иначе мисля вече на всички е пределно ясно, че и Доган - доносник Сава, и Първанов - доносник Гоце, са продукти на престъпната и рецидивистична ДС, а те от своя страна са дали пътя - и като главен секретар, и като генералски пагони - и на третия в тази дружинка, избран от червените ДС кукловоди с генно-политическата партийка, която му спретнаха - Борисов.
Само че на мен ми писна да обяснявам, че не съм камила - или по-бързо схващайте, или си намерете други да си хортувате...
Мафията си има държава
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#85] от "demos":
Дори в нашата мафиотска страна все още всеки е невинен, до доказване на противното. А и в правораздавателната ни система има достатъчно идиоти, които не само погазват, но и не познават законите. Първо се образовай малко, после ги плещи тия. Аман от илитерати.
Иван55
Рейтинг: 388 Гневно[quote#82:"Мафията си има държава"]"От думите му става ясно, че Василев е предложил активите, предмет на сделката с LIC33, да бъдат одържавени срещу преструктурирането на банката. Предложението му е било отхвърлено от правителството и от БНБ."
Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.Защо две правителства - служебното на Плевнелиев и сегашното на Борисов и рИформаторите отхвърлиха предложение, което би било в интерес на всички?[/quote]
До коментар [#82] от "Мафията си има държава":
Нагъл сте! ЛЯТОТО НА МИНАЛАТА ГОДИНА!!!
"Всъщност тези активи, за които сега се вдига толкова шум в България, бяха част от предложението на консорциума за оздравяване и преструктуриране на банката, чието предложение беше осмяно като несериозно писъмце. Всички тези активи бяха предложени да бъдат одържавени срещу преструктурирането на банката. Но това предложение на консорциума беше отхвърлено от правителството и от БНБ.
- Тоест това, което се случва сега с Пиер Луврие, Вие сте предложили на държавата през лятото на миналата година. Сега си спомням, че Иван Искров тогава нарече това предложение несериозно."
vandi
Рейтинг: 225 НеутралноСделки може и да има като върнеш откраднатото. Важи и за тебе и за КОЙ и за хидрогеолога. И пак не е сигурно, щото харизваш националната сигурност на руснаци. Това че не крадем, а живеем с изкараното с честен труд не ни прави по-глупави.
Иван55
Рейтинг: 388 НеутралноОт интервюто: "- Ами, че тя банката беше част от националната сигурност, а пък те я разсипаха. Тогава за какво да говорим?!"
Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.Юни 2013!!! Това ми хареса. Веднага въпросът: Кой има интерес???
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#87] от "info111":
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... не сА дразни, че обясняваш. Язе сАм на мнение, че отрочето не слуша "родителите си"... през 2009-та нЕкой сА усети, че е порасло и бе осиновено... сЯ слуша пастрока...
oanes
Рейтинг: 225 НеутралноИзнудвали го да прехвърли активите си безвъзмездно. Той сезирал прокуратурата, но реакция нямало. Ужас !
ДЗВЕР
Рейтинг: 605 Неутрално[quote#91:"Иван55"]От интервюто: "- Ами, че тя банката беше част от националната сигурност, а пък те я разсипаха. Тогава за какво да говорим?!"
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...Юни 2013!!! Това ми хареса. Веднага въпросът: Кой има интерес???[/quote]
... хм, юни 2013 и интерес таА банка да сА съсипе. Та банката е удрЪжала на тоА интерес цЕла година...
Яна
Рейтинг: 847 НеутралноДо коментар [#83] от "chichka":
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер[quote#83:"chichka"]От другите изложени факти нищо ново, това се знае от всеки непредубеден грамотен човек.[/quote]
Така е, всичко се случи пред очите ни, даже специално ни го показаха по телевизията, толкова са нагли. Така че, който може да събере две и две, е наясно какво и как стана и продължава да става, дори и без да знае конкретните подробности. Изобщо не се съмнявам, че БСПДПС-мафията не е подбирала средствата, за да си постигне целта. Самият Василев, разбира се, съвсем не пърха с крилца като ангел небесен, но повечето от това, което говори в интервюто, се вижда и без той да го "разкрива".
Иван55
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#94] от "ДЗВЕР":
Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.Юни 2013!!! Това ми хареса. Веднага въпросът: Кой има интерес???
За протокола: Юни 2014!!!, което не променя нещата!
info111
Рейтинг: 1366 НеутралноНякой искал да открадне откраднатото от крадеца, и сега той вика за помою от ... крадците!
Това е България в момента!
Ако някой забелязва какво точно липсва в картинката - ами образа на "пъдаря", тоест на държавата, на някой, който наистина да защитава държавните и националните интереси, интересите, правата и свободите на хората на дела, а не само с лакардии...
(между другото одно от най-важните и същественно права, които като правило непрекъснато и най-вулгарно и престъпно се престъпват в България е ПРАВОТО НА СВОЕВРЕМЕННА И ДОСТОВЕРНА, ОБЕКТИВНА ИНФОРМАЦИЯ!
Както например лъжите и манипулациите на главният прокурор Цацаров и прокуратурата по куп дела и разследвания, на ръководството на СГС, на ВСС, на МВР на Йовчев, на ДАНС на Писанчев, БНБ И ИСКРОВ, КФН И МАВРОДИЕВ,на следствието на Петьо Еврото, на ДПС на Доган (И МЕСТАН И БИСЕРОВ), на Борисов, на Болен, на БСП, ...
Всичките тези редовно поднасят на обществеността или изкривена и непълна, или направо лъжлива и частично манипулативна информация, И ТО ОБИКНОВЕНО КЪСНО, МНОГО ПО-КЪСНО ОТКОЛКОТО Е АКТУАЛНОСТТА Й! Ако изобщо не откажат да дават такава, КОЕТО Е ПРАВИЛО В БЪЛГАРИЯ!
grand funk railroad
Рейтинг: 1094 НеутралноДо коментар [#30] от "Мафията си има държава":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheМожеш да ми го напишеш и трети път. Нали за това става въпрос. Този процес да бъде спрян.
Cherrie
Рейтинг: 1029 Неутрално[quote#18:"паралепипед"]Жалко е скимтенето на падналия фараон, който искаше да лапне цялата държава.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D[/quote]
Аха, а сега Делянчо а.к.а Доган са зинали да се нагълтат с цялата държава със спомосъществувателството на Буда,на който явно е обещано парче от баницата.Инак, няма друго обяснение за драпането на Герб да си назначават синдици със спрени права и членове на ДС.
Cherrie
Рейтинг: 1029 Неутрално"Що за синдици влязоха в КТБ - единият е със спрени права, мирише на ТИМ и ДС"
a-v-ktb-ediniyat-e-sas-spreni-prava-mirishe-na-tim/
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DСиндик със спрени права и спорна репутация беше избран от Фонда за гарантиране на влоговете да управлява ситуацията в КТБ.
Единият от двамата избрани от фонда синдици - Росен Ангелчев е бил изключен от списъка на синдицте по Търговския закон. Това става ясно от публикувана в Държавен вестник заповед на Министъра на правосъдието от декември 2012 г.
Тъй като “назначението” минава по Закона за банковата несъстоятелност Ангелчев ще мине между капките. Но е достатъчно красноречив сигнал какви хора са избрани от Фонда.
Спорен остава и начина, по който са избрани, защото той е секретен и се основава на “вътрешни правила” на Фонда, до които няма достъп. От гаранционния механизъм категорично отказаха да оповестят какви са правилата за избор и на базата на какви критерии двете успели кандидатури – на Росен Ангелчев и Лазар Илиев са били предпочетени.
Едно е ясно - в КТБ ще има „приемственост“. Според публикации е интернет, в спестената част от официално разпространената от Фонда биография на Росен Ангелчев има смущаващи връзки с един от квесторите на КТБ – Станислав Лютов.
Ангелчев е служител на Първа частна банка от основаването й през 1992 до фалита й през 1997 г. След това кариерата му преминава в Частната земеделска и инвестиционна банка, където Лютов е синдик. След като продава тази банка на Централна кооперативна банка (бел. ред. - ЦКБ, банката на групировката ТИМ), Лютов става синдик на Минералбанк. Взема на работа и Ангелчев.
Тази банка също е продадена на варненската силова групировка ТИМ през 2001 г.
През 2002 г. Лютов става синдик на Авиокомпания Балкан (бел. ред. - след като е ликвидирана, авиокомпанията е преучредена наново като “България Ер”, за да стане също собственост на ТИМ). Там естествено се прехвърля и Ангелчев като “юрист”. През 2004 г. Ангелчев става началник на ликвидацията в Министерство на икономиката.
От лятото на миналата година Ангелчев често е засичан в КТБ, неясно в какво качество. Сега вече е ясно и какво е било качеството му – бил е подготвян да влезе с летящ старт в банката.
Името на Ангелчев се появява при разсекретените досиета на бившата Държавна сигурност. Според тях Росен Иванов Ангелчев е бил вербуван през 1988 г. и е сътрудничил на Първо главно управление под псевдонимите Константин и Иванов (виж тук). Една година по-късно е бил снет от действащия оперативен отчет.
http://e-vestnik.bg/22592/shto-za-sinditsi-vlyazoh