Цветан Василев ще съди България в Страсбург за съсипването на КТБ

Целият този зле скалъпен сценарий на г-­н Пеевски и прокуратурата имаше една­ единствена цел – да ме извади от играта, за да стане банката много по­-лесна плячка, пише Василев.

© Дневник

Целият този зле скалъпен сценарий на г-­н Пеевски и прокуратурата имаше една­ единствена цел – да ме извади от играта, за да стане банката много по­-лесна плячка, пише Василев.



Мажоритарният собственик на Корпоративна търговска банка (КТБ) Цветан Василев ще съди държавата "за умишленото съсипване на КТБ", се разбира от публикация в личния му блог.   


"Единствената ми опция в момента е да съдя българската държава за умишленото съсипване на КТБ АД в името на всички несправедливо пострадали от този зловещ сценарий, разработен и реализиран с подкрепа на множество държавни институции", пише Василев. Той обвинява прокуратурата за акциите срещу т. нар. убийци на депутата от ДПС Делян Пеевски, показните претърсвания в банката и липсата на работа по сигнала на самия Василев за рекет от депутата. Банкерът твърди, че Пеевски е присъствал на прокурорските заседания "по тъмна доба"


Обвинява и БНБ за бездействие спрямо КТБ и хиперактивност за ПИБ.  




В публикацията си Василев полемизира с бившия финансов министър, а сега депутат от ДПС Петър Чобанов, според когото "банката е атакувана отвътре". Според Василев "сценарият за изкуствен фалит и неговата реализация са подготвени отвън... По-специално, от Вашия ментор, пред когото стояхте диван-чапраз в качеството си на министър на финансите в правителството на Пламен Орешарски и изпълнявахте всичките му прищевки – от назначенията по митниците (които се опитахте да ми припишете) до назначенията в поверената Ви Банка за развитие". 


От публикацията се разбира, че през септември 2014 г. Василев се е оплакал в Европейската комисия заради това, че държавата бави изплащането на гарантираните влогове в банката.


На 25 септември 2014 г. Еврокомисията съобщи, че започва наказателна процедура срещу България заради това, че не прилага Директивата за схемите за гарантиране на депозити, според която гарантираните депозити се изплащат в кратък срок - 20 работни дни от момента, в който банката е спряла да работи. България обаче се забави с близо 6 месеца, защото според българския закон изплащането на гарантираните депозити може да стане едва след отнемането на лиценза.  След това парламентът промени законодателството. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (128)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на alderweireld
    alderweireld
    Рейтинг: 1341 Неутрално
  2. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2846 Неутрално

    Страсбург не решаваше ли проблеми от малко по-друг характер? Или тоя приема КТБ като лична собственост?

  3. 4 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 384 Неутрално

    И вероятно ще спечели.

    Не защото той самият е твърде честен или симпатичен, а защото това, което мафията на властта направи с тази банка, беше откровено мутренско престъпление.

    Затова, без да го харесвам, му стискам палци!

  4. 5 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    "... зловещ сценарий, разработен и реализиран с подкрепа на множество държавни институции"

    Щеше ли да я има КТБ без подкрепата на същите тези държавни институции?

    TAKE THE RED PILL!
  5. 6 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    Като им погледна снимките на тия убавци, като се замисля на какво ниво са или са били в тая държавица и ми става ясно защо сме на тоя хал.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  6. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 8 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4325 Неутрално

    Всичко хубаво, ама защо пак България, а с нея и невинния български народ ще страда заради някакви алчни мутри….пък били те червени, розови или гербери?
    Или всички взети заедно?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  8. 9 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 519 Неутрално

    [quote#4:"polux"]
    Затова, без да го харесвам, му стискам палци! [/quote]

    И аз така, ама нали се сещаме, че като спечели, държавата ще плаща, а не Цацаров и Пеевски!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  9. 10 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Опс! Както се очакваше от КТБ ще бъдат съдрани 3 кожи - Гепеното няма да бъде върнато (освен като "чуждестранна" инвестиция, отчасти), изплащане на влогове и изплащане по присъди от отвъд.
    Честито ни на балъкоплатците.

  10. 11 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Някой адвокат му е подшушнал, че нападението е най-добрата защита.

  11. 12 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#8:"Храбър"]Всичко хубаво, ама защо пак България, а с нея и невинния български народ ще страда заради някакви алчни мутри….пък били те червени, розови или гербери?
    Или всички взети заедно? [/quote]
    как така невинен, а какво е направил този народ освен да избира охотно все по големи представители на тоя вид, всичко се плаща на тоя свят

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  12. 13 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1691 Любопитно

    Тези на снимката и двамата ли ги търси Интерпол?

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  13. 13 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Василев, за теб, за Цацаров, за Искров, за Цветанов, за Мавродиев, за Борисов, за Станишев. за Местан и за Доган отделен затвор трябва да бъде построен. Всички сте в един кюп, само циркове разигравате

  14. 15 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    Ако бяхме читава държава , Мустака вече щеше да е манекен на новата колекция Райе а Прас да е председател на вътре затворническото жури !

  15. 16 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2275 Любопитно

    [quote#8:"Храбър"]Всичко хубаво, ама защо пак България, а с нея и невинния български народ [/quote]

    народ който доброволно избира да бъде управляван от мутри не е невиннен народ

  16. 17 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Цв.Василев бе предупредил още преди 2 месеца,че ще съди държавата в Страсбург.

    Tony
  17. 18 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#16] от "Stewie":
    [quote#16:"Stewie"]народ който доброволно избира да бъде управляван от мутри не е невиннен народ [/quote]

    ++++++++++++++++!

  18. 19 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Дайте да се стегнем, и да заделим още един 3,5млрд, че предните бяха само трохи за ненаситните крадливи задници.

    Дей гиди една по-здрава гьостерица за всинца ви.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  19. 20 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#17] от "Free person":
    [quote#17:"Free person"]Цв.Василев бе предупредил още преди 2
    месеца,че ще съди държавата в Страсбург. [/quote]

    След предрешенто "независимо" решение на ВАС за отнемане на лиценза на КТБ му отвориха вратите към всички европейски и международни съдилища. По закон трябва да се изчерпят всички възможности за решение на съдебен спор у нас - после пътя е открит. Не само ще съди държавата, но и ще я осъди.

  20. 21 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 550 Неутрално

    искам цацаров да поеме
    вината за истерията със
    опита за убийство, което
    да бъде класифицирано,
    като враждебно действие
    спрямо сигурността на България.
    да отнеме имунитета на пеевски
    и да разледва сигнала на протестна мрежа.
    няма да плащам аз и другите хора
    за мафиотските изпълнения на доган
    и василев.

  21. 22 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 639 Разстроено

    Малко милиарди ни взеха с тая банка, а сега и държавата пак ще плаща!!! Никаква съдебна система нямаме, нямаме никакви държавни институции. Задкулисието е във вихъра си.

  22. 23 Профил на the социалиста
    the социалиста
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Удавникът се хваща и за сламка.

    В случая - за говнана клечка.

    Ако социализмът беше нещо хубаво, целия свят щеше да бъде социалистически. Не само една Северна Корея.
  23. 24 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#5] от "Beyond":
    [quote#5:"Beyond"]Щеше ли да я има КТБ без подкрепата на същите тези държавни институции? [/quote]

    Щеше да си я има и чудесно да си работи банката. И тук се сещам за казаното от един: "КТБ е ярък и може би единствен пример за това, как милиони хора наблюдават едно умишлено убийство и никой не реагира. Разгорещените прения и коментари покрай случващото се във и около КТБ показа висока степен на вопиюща финансова и икономическа неграмотност сред българското народонаселение. И тая неграмотност ловко бе насочвана и управлявана от журналисти, финансисти, политици и други манипулатори"...

  24. 25 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 316 Неутрално

    от активността и стъпките на Цветан Василев зависи колко от истината ще разбере матералът...
    Подкрепям напълно завеждането на дело в Страсбург!

  25. 26 Профил на the социалиста
    the социалиста
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Ако ортаците не се бяха разпърдяли, Орешарския щеше още да ни се усмихва всяка вечер от задния вход на телевизите.

    Ако социализмът беше нещо хубаво, целия свят щеше да бъде социалистически. Не само една Северна Корея.
  26. 27 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 951 Весело

    [quote#0:"Статията"]"... зловещ сценарий, разработен и реализиран с подкрепа на множество държавни институции"[/quote]

    Все едно е преписвал от декларациите на Лупи!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  27. 28 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3435 Неутрално

    [quote#11:"гарата"]Някой адвокат му е подшушнал, че нападението е най-добрата защита. [/quote]
    Значи случая става все по-интересен , България без съмнение ще бъде осъдена защото българските държавни мъже се държаха доста странно около сценария със съсипването на банката! Иначе съм далеч от мисълта ,че в посочените от Цветанов в неговия сайт държавници има толкова акъл за да задействат сами сценария:

    1. Гуверньорът на БНБ не даде разумен отговор на въпроса защо БНБ мълча една седмица при бруталната атака срещу КТБ АД, а беше хиперактивен, когато беше застрашена сигурността на втора банка!

    2. Интересно е как за един ден гуверньорът и неговите колеги разбраха, че едната банка има достатъчно капитал, а Корпоративна търговска банка АД не отговаря на изискванията за държавна помощ?

    3. Защо подложиха КТБ АД на „одит“, а ПИБ – не?

    4. Сериозно ли е да се прави одит на банка, дори и първоначален, за 10 дни, при положение че такъв не може да бъде направен и на малка фирма в този срок?


    5. Защо наричат „одит“ детайлната консултация, направена от трите одиторски фирми, на базата на която отнеха лиценза на КТБ АД? Самите фирми отказват да нарекат тази консултация „одит“. Освен това е използвана методология, която никога не е прилагана не само в България, но и в Европейския съюз! Да не говорим, че част от „одиторите“ са в конфликт на интереси! А и тази консултация никой не я е виждал, защото е строго секретна. Какво й е секретното?

    6. Защо дадоха разрешение на КТБ АД да придобие Креди Агрикол България, ако са имали съмнения за дейността й?

    ____
    Абе Искров и една шайка от 10-15 човека несменяеми от държавната хранилка трябва да понесат отговорност ако Цветанов осъди България!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  28. 29 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Те ви демоКРАДчета демокрация!
    Крадеца вика-дръжте крадеца!
    25 години грабеж НЕ ВИ стигат!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  29. 30 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    За фалита е виновна единствено гербавата мафия, която подготви банката още през първия си мандат. Сега да не се крият, а да си сърбат попарата.

  30. 31 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#7] от "Wornoxmaniak Възстановител на света":
    [quote#7:"Wornoxmaniak Възстановител на света"]Заслужаваме си го... Вместо да гние в затвора [/quote]

    Бедни ми, бедни Уорни....стига си поствал опорните точки, дето ти ги спускат от герберастката централа. Ти може да си заслужил да те управлява Мафията щото си гласувал за нея. Аз не съм! А тоя, дето трябва да гние в затвора е тоя, дето го венцеславиш непрекъснато.

  31. 32 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 526 Разстроено

    Обаче и фотаджиите си ги бива. Браво, Дневник.
    Разгледайте добре снимките отгоре и ще си кажете, че фразата:
    "Тъмен балкански субект" , казана по повод Георги Димитров, е прекалено мека за субектите на фотосите. Оня поне е бил избръснат.
    Не вървят на добре работите , погледнато от такъв ъгъл.

  32. 33 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    Убеден съм,че,ако Василев съди България - ще я осъди ! На съда в Страсбург ще му бъде лесно след мутренските изпълнения,относно КТБ и нека никой не плаче за нещастния български народ,който ще плаща ! Василев,Пеевски,Цацаров, Искров,както и Доган не са избранници нито на англичани,нито на французи !
    Както гласуваме 25 години - така и живеем !

    " Кво очи гледале,така сълзи капале ..."

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  33. 34 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#8:"Храбър"] ама защо пак България, а с нея и невинния български народ ще страда заради някакви алчни мутри….пък били те червени, розови или гербери? [/quote]
    Тия дето избраха Буда и Цвинокио не са невинни, а виновни.
    А, тия които седят и търпят простотията и разсипията на ГЕРБ са два пъти по - виновни.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  34. 35 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4293 Любопитно

    До коментар [#9] от "dustman":

    ,,И аз така, ама нали се сещаме, че като спечели, държавата ще плаща, а не Цацаров и Пеевски! ,,

    Е ами ще плаща, щом тази държава не можа да осъди станишев за изгубени секретни документи, а го оправда. Защото тази държава не можа да осъди орешарски за неговата заповед, хора от администрацията участващи в протести срещу правителството извън работно време да бъдат уволнявани, което и стана, щом като не можа да осъди и ТРАКТОРА, та да стигнем и до Пеевски за набеждаване, вследстквие което един човек насмалко да си отиде от този свят. Ето затова нашата държава ще плаща. И време е ние хората на тази държава да си я подредим, като изпратим на боклука партии като БСП, ЕООД ДПС и АТАКА. За АТАКА само да спомена едно изказване въпрос на дългия инкасатор Р.Овч. ,,кой от нашата партия е родител на АТАКА,,

  35. 36 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    До коментар [#16] от "Stewie":

    " Народ,който избира да бъде управляван от мутри,не е невинен народ "


    ++++++++++++++++++++++

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  36. 37 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    А за умишленото - и изкуствено - изстрелване на въпросната банка във висините... кой и кого ще съди?

    Свобода за Надежда Савченко!
  37. 38 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Идват избори, герберчета!
    Само с няколко листа хартия Цветан Василев може да ви прати в небитието...
    ако за някой е останала и капчица съмнение, че и Борисов, и Доган, са част от Модела КОЙ

  38. 39 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 567 Любопитно

    Интересно защо не рева когато с депозитите от държавните дружества изкупи половин България .
    С по голям успех би осъдил България за надуването на балона КТБ , а той балонът беше въпрос на време да гръмне .Достатъчно беше едно от държавните дружества да си изтегли парите , например за някакъв строеж или ремонт и кулата от карти се срутваше сама .

  39. 40 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#32] от "zegi":
    [quote#32:"zegi"]Обаче и фотаджиите си ги бива. [/quote]
    Поредните манипулативни внушения на Дневник на които се хващат елементарните шарани. Прокопиев доста се обиди на Василев, който го смаза в интервюто си:
    Въпрос: "Всъщност вие оставяте някаква индустрия след себе си, но като казахте Иво Прокопиев, аз не се сещам какво произвежда той?"
    Василев: "Произвежда интриги".

  40. 41 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#38] от "petark":

    Колкото герберчета, толкова депесарчета, пък и не по-малко бесепарчета. Не се залъгвайте - Василев е на път да изчезне нанякъде и да се опита да си доизживее животеца. Като Меджидиева, например.

    Свобода за Надежда Савченко!
  41. 42 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Всички се упражниха в говорене по казуса "КТБ". Най-много говори, цяла адвокатска пледоария, самият Василев. Между лавината от думи, той казва нещо интересно, макар и всеизвестно: "...сценарий ... Пеевски ... прокуратура ... да ме извадят от играта...". Явно за василевци милиардните далавери са игра. Това с "играта" ще разкаже играта на цяла България. Един некадърник, седнал върху стари и нови милиарди, много внимава и се изказва тихо, както подобава на бияч-охранител - ще посреща Василев на границата с батальон копои. А втората мутра от фотото говори най-малко и съвсем пестеливо. Унучето на Хаирсъзина знае много, затова е спокойно.

    А инак:
    13:59 / 02 апр, 2015
    Платеното е само началото. Дърлят се поради предстоящото "второ" плащане по линия на КТБ. Сега се започва. Василев може и да избегне осъдителната присъда, но държавата ще плаща до дупка. "Веселбата" предстои.

  42. 43 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 772 Весело

    Тая КТБ ще я плащаме два пъти. Един път през Фонда, втория път на Василев.

  43. 44 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#41] от "heatseeker":

    хм, има известна разлика в електората на ДПС, БСП и ГЕРБ...

  44. 45 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#44] от "petark":

    Тоест... различни пътища, а резултатът - в крайна сметка - еднакъв?

    Свобода за Надежда Савченко!
  45. 46 Профил на Ριζοσπάστης
    Ριζοσπάστης
    Рейтинг: 905 Неутрално

    [quote#28:"comandante vs либертарианци и корпокративисти"]Абе Искров и една шайка от 10-15 човека несменяеми от държавната хранилка трябва да понесат отговорност ако Цветанов осъди България! [/quote]
    Василев, не Цветанов!
    Вторият е по-тъп и от гъдулка.

  46. 47 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 526 Любопитно

    До коментар [#35] от "сидер":
    [quote#35:"сидер"]държавата ще плаща, [/quote]....
    [quote#35:"сидер"]Е ами ще плаща,[/quote]
    А, тя вече плати защото Цвъци нареди: "ти си абсолютен престъпник" или "за сделката във Варна ще те затворим?.А също и за :"Аз поемам отговорността" , та разстреляха с гранатомети, човек дето го търсеха , за да си доизлежи година и половина.
    Та кой пое отговорността питам, кой плати хилядите евро? Този дето го хванахме за шлифера ли?


  47. 48 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#8] от "Храбър": [quote#8:"Храбър"]Всичко хубаво, ама защо пак България, а с нея и невинния български народ ще страда заради някакви алчни мутри….пък били те червени, розови или гербери?
    Или всички взети заедно? [/quote]
    Няма как да не помните Соц-а. 45 години от сутрин до вечер обясняваха, колко лош бил капитализЪма. В това отнощение се оказаха прави. Вероятно защото баш капиталистите са децата на баш комунистите. Социалъзмът се управляваше лесно. А сега най-умните се надпреварват да лъжат и крадат държавата, защото там е най-големия келепир. И ние понеже сме демократи по душа, се усмихваме и пляснаме с ръце. Чат-пат задаваме някой въпрос, след което може да останем без работа . Последното отбелязвам със съжаление, защото Вие сте честен човек. Кво правим от тук нататък?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  48. 49 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1683 Любопитно

    "Относно надгарантираните депозити, аз направих всичко по силите си да сформирам международен консорциум, който да рекапитализира и преструктурира КТБ АД, като запази 100% интересите на клиентите на банката с размер на депозитите над гарантираните от закона. Предложението на този консорициум беше брутално отхвърлено като несериозно."
    (откъс от цялото интервю по линка на #1)

    А бе другарю Василев, кога ще си признаете дружно, че за сезирането на ЕК с неизплащането на депозитите се възползвахте от идеите и политическото влияние в ЕП на Драгалевчанина с теменужките - верен твой съветник и вложител в КТБ?! Иначе как щяхте да активизирате още през лятото (август, ако не се лъжа) чиновниците в Брюксел?
    Що се отнася до консорциума от съмнителни "инвеститори", воглаве с митичния Омански (Догански?) фонд (регистриран в Люксембург с разни руско звучащи фамилии, всъщност са "лисковците" под номер в тайниците на Лубянка (на които продаде БТК, Дунарит и кво ли не още, дето не са твои), сто на сто пак си ползвал услугите на Лаборанта. Той ни го заяви по всички телевизии. Пак той ни каза, че ще съдите държавата в Страсбург, като че ли малко сте я ограбили!
    Бушон си бил, др. Василев и бушон ще си останеш! Докато не изгърмиш, воюващите на живот и смърт Костов и аверчето му Доган няма да се примирят и ще продължават да ни тровят живота! Точно ти им даде държавните пари и натика в парламента и Гоце, и Бюрека, и РБ. Признай си поне това докато гърмиш... дълго и мъчително!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  49. 50 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1482 Разстроено

    [quote#16:"Stewie"]народ който доброволно избира да бъде управляван от мутри не е невиннен народ[/quote]

    Много си прав, но кажи кои не са мутри до сега предлаганите ни се?

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  50. 51 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#24] от "Мафията си има държава":


    [quote#24:"Мафията си има държава"]Разгорещените прения и коментари покрай случващото се във и около КТБ показа висока степен на вопиюща финансова и икономическа неграмотност сред българското народонаселение. И тая неграмотност ловко бе насочвана и управлявана от журналисти, финансисти, политици и други манипулатори"...[/quote]

    Общо взето има истина в цитираните думи и тогава, доста хора подкрепяха мнението, не дали Василев и КТБ са напълно изрядни ( ясно беше че има тежки нарушения и подсъдни отклонения от нормалната банкова практика) но прагматичния въпрос, кое ще струва най-малко на държавата ( т.е. данъкоплатеца, на нас) дали фалита и всичките последствия, чиито плодове вече берем и тепърва ще берем или спасяване на банката, чрез одържавяване, разследване и съдебно преследване на виновните. Надделяваше мнението за втория вариант, но както се казва в цитата по-горе, умело управляван и направляван "народния" якобински гняв и желание да бъдат наказани вложителите извън закона за защита и инвеститорите (т.е. богатите), заедно с вероятно неслучайно грубите и предстои да видим дали извън закона действия на прокуратура, МВР и БНБ ще ни докарат до главите освен досегашните загуби, но и да платим дяловете и не дай Боже пропуснатите ползи на собствениците на банката.

  51. 52 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#41] от "heatseeker":
    [quote#41:"heatseeker"]Василев е на път да изчезне нанякъде и да се опита да си доизживее животеца.[/quote]

    Така лиииии? Да не си му ходил на гости и да ти е споделил плановете си? Кажи ми кой от споменаваните от прокурори и такива като теб, се бори лъвски да докаже невиността си така, както Василев се бори? Кой от тях тръгна да съди държавата в международни съдилища? Кой заяви, че ще изчисти името си и ще търси възстановяване на справедливостта? Дай ми едно име!?

  52. 53 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#25] от "petark":


    [quote#25:"petark"]от активността и стъпките на Цветан Василев зависи колко от истината ще разбере матералът... [/quote]

    Това зависи от Василев само по отношение на най-крайните откровено криминални давания/вземания.
    За всичко останало, цялата информация е налице в самата банка и при Цацаров - ако си спомняте, как се говореше че кредитните досиета "били изчезнали", нещо невъзможно само по себе си, а после се разбра, че прокуратурата ги е иззела и (уж) разследва, ама пуста тайна на следствието, та няма как и ние да научим, засега поне.

  53. 54 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#52] от "Мафията си има държава":

    Емпирика, любезни, емпирика...

    Свобода за Надежда Савченко!
  54. 55 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#45] от "heatseeker":

    прав си, разбира се, за съжаление но хубаво е малко пионки да се съборят, дори и случайно, все трябва да има някаква справедливост на тоя свят дори, и за големите играчи на белот и тенис

  55. 56 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 899 Неутрално

    зулумите на искроф, цацата, и сие ще ни излязат през носа в един момент

  56. 57 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 988 Весело

    До коментар [#31] от "Мафията си има държава":

    Бареков, ти ли остана единственото в Дневник да браниш онбашията Цецо Василев?

    Ох ох ... завалията.

  57. 58 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Малко не ми е ясно за какво точно ще съди държавата. Европейския съд в Страсбург може да бъде сезиран за неизпълнения на задължния на страна от ЕС, произтичащи от Договора за функциониране на ЕС, както и Регламенти и Директиви на Съвета на Европа. Вътрешното законодателство може да е тема за Европейския съд само ако противоречи на международните задължения.
    Просто ми е любопитно, към кой казус може да се отнесе и докаже "умишлено съсипване на КТБ". Да не излезе заплахата въздух под налягане.

  58. 59 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    И какво излиза, че ако ЦВ не беше сигнализирал в Брюксел....гарантираните депозити още нямаше да са изплатени!!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  59. 60 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 475 Неутрално

    За съжаление сигурно ще спечели и ние балъците ще плащаме....

    www.soundcloud.com/x2805
  60. 61 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    И кво стана ?! Данъкоплатец българский не без помощта на държавата и нейните БЕЗБРОЙ институции,които БЕЗДЕЙСТВАХА плати два милиарда на Цветан Василев и неговите офшорки ,а сега със същите тези институции и тяхното "ДЕЙСТВИЕ" този същия ще прибере отново от НАС данъкоплатците със съдействие на европейските съдилища сума равняваща се на банковия влог на Вежди Рашидов. Е кой нормален човек ще се гордее че е гражданин на такава държава???????

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  61. 62 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#53] от "tsvetko_51":

    част от инстинкта за самосъхранение е да вземеш всички нужни документи със себе си
    Надали Цв. Василев е толкова неподготвен
    Плюс това имаше достатъчно време да се подготви...
    Това не е да те уволнят изненадващо в петък в 18:00часа

  62. 63 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#57] от "Wornoxmaniak Възстановител на света":

    Как не се научи кога да замълчиш бе, Уорни? Нали я знаеш приказката... по-добре да мълчиш и да мислят, че си глупак, отколкото да проговориш и да разсееш всички съмнения.

  63. 64 Профил на dan1
    dan1
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Капиталбанк е осъдила България в Страсбург по точно такъв случай. Ама точно такъв. Само дето няма обезщетения, което не значи че този път няма да има

  64. 65 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 526 Любопитно

    До коментар [#40] от "Мафията си има държава":
    [quote#40:"Мафията си има държава"]Поредните манипулативни внушения на Дневник на които се хващат елементарните шарани.[/quote]
    Вие, в качеството си на не елементарна каракуда, какво бихте казали , ако на снимките горе имаше фотоси на любимите ни Бойко и Цецо. Бойко обикновено е небръснат , а Цецо има един такъв хубав фотос с калпак и потури, и най-добрия фотожурналист не може да го постигне. Дали твърдението ми пак нямаше да бъде вярно?

  65. 66 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#1] от "dustman":

    Благодаря за линка. Все повече се убеждавам че позицията и изнесените факти от Василев отговарят на истината за КТБ. И това че се потвърди или отрече, когато Европейският съд се произнесе по казуса.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  66. 67 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 988 Весело

    До коментар [#63] от "Мафията си има държава":


    [quote#63:"Мафията си има държава"]Как не се научи кога да замълчиш бе, Уорни? [/quote]

    Бреков, не е много трудно да те разкрият? Затискай амбразурата до последно.

  67. 68 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4293 Любопитно

    До коментар [#8] от "Храбър":

    ,,Всичко хубаво, ама защо пак България, а с нея и невинния български народ ще страда заради някакви алчни мутри….пък били те червени, розови или гербери?,,

    А бе храбрецо, не виждаш ли, не усещаш ли действията на новото ОФ съставено от БСП, ЕООД ДПС, АТАКА и ДСБ което много .синхронизирано чрез своите тролове плюе по ГЕРБ. Вчера прегледах сайта на КТБ и видях една графика от която се вижда как за пет години от 2003 до 2008 банка КТБ натрупва тези капитали. Днеска я търсих тази графика, изчезнала е яко дим.

  68. 69 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    "От публикацията се разбира, че през септември 2014 г. Василев се е оплакал в Европейската комисия заради това, че държавата бави изплащането на гарантираните влогове в банката."

    Я да видим откога е писмото на ЕК?

    "За сроковете за изплащане на депозитите напомниха от Европейската комисия с писмо до министъра на финансите Петър Чобанов и подуправителя на БНБ Калин Христов. То е изпратено на 1 август от генералния директор за вътрешния пазар в ЕК Джонатан Фол.
    Според евродирективата фондът за влоговете трябва да изплати гарантираните депозити в рамките на 20 работни дни, след като компетентните органи (в случая - БНБ) установи, че “съответната кредитна институция изглежда не е в състояние, по причини, които са пряко свързани с нейното финансово състояние, да изплати депозитите и за момента няма перспектива да бъде в състояние да го направи.” Фондът може да поиска удължаване на срока в изключителни случаи, но с не повече от 10 работни дни."

    В случая с КТБ още на 20 юни с решението за налагане на специален надзор стана ясно, че КТБ не може да изплаща депозити. Според директивата централната банка е имала още 5 работни дни, за да прецени, че КТБ не е в състояние да плати всички депозити до 196 000 лв. От поставянето на КТБ под специален надзор са минали 30 работни дни, което значи, че фондът трябва да започне да изплаща депозитите на хората тази седмица. Фол припомня, че ако българските власти не предприемат действия за изпълнение на директивата, ЕК може да предприеме мерки за осигуряване на прилагането на правото на ЕС."
    http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4228157

    А сега да си припомним какво говореше др. Костов миналата година:

    Иван Костов: Акционерите на КТБ имат основания да съдят БНБ
    20:34 | 17.07.2014 | 4097 прочитания
    Размер на текста

    Акционерите на Корпоративна търговска банка могат да съдят Българска народна банка (БНБ) в Лондон и делото ще приключи в тяхна полза. Това заяви бившият премиер Иван Костов в четвъртък пред БНТ.

    Както стана ясно, част от акционерите в поставената под специален надзор банка, включително Оманският държавен фонд, на няколко пъти са предложили да рефинансират КТБ, но Централната банка им е отказала. "Това е нарушение на българското законодателство и Иван Искров много добре знае какво ще се случи", обясни Костов."

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  69. 70 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4469 Неутрално
  70. 71 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#65] от "zegi":

    Не ме вкарвай в спиралата на тъпи спорове. Няма как да ме накараш да коментирам елементарни внушения.


  71. 72 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#43] от "save_knforest":

    Три пъти ще я плащаме. Вложителите с над 100 000 евро също ще осъдят държавата.

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  72. 73 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    До коментар [#20] от "Мафията си има държава":

    Ще осъди чушки!

    Само ше ни изложи пред чужденците!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  73. 74 Профил на ermack
    ermack
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#58:"marker"]Малко не ми е ясно за какво точно ще съди държавата. Европейския съд в Страсбург...[/quote]
    Например за това (цитатите са от Дневник, статиите са с връзки помежду си):
    "Върховният административен съд определи, че акционерите в КТБ нямат правен интерес да обжалват отнемането на лиценза на банката."
    "Съдът по правата на човека вече се е произнасял по подобен казус през 2005 г. в полза на акционерите на фалиралата "Капиталбанк."
    "Директорите на фалиралата "Капиталбанк" Ангел Първанов и Манчо Марков осъдиха България в Страсбург."

  74. 75 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    До коментар [#72] от "Не губя надежда за СВЯСТНО ДЯСНО!":

    Четири пъти ще я плащаме! И Карлсон от покрива ще осъди държавата!

    Хайде стига сте се надплювали де!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  75. 76 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#49] от "Black Ice":

    пак активно мероприятие
    по дискредетиране на Костов.
    що не плюеш по пеевски.
    или по борисов, който
    мълчеше, като бит знаеш какво.
    или главния виновник доган.
    никъде няма и една дума.
    значи това е поръчково мнение.

  76. 77 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4469 Неутрално

    До коментар [#16] от "Stewie":

    И аз съм на това мнение, последното което може да се каже е че сме невинни !

    klimentm
  77. 78 Профил на Форд Префект
    Форд Префект
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Единственото положително нещо е, че покрай делото в Страсбург, може и да научим част от истината за КТБ. Накрая обаче пак ние ща платим сметката. В някои коментари се казва, че държавата ще плаща. А парите в държавата откъде са - нали са от нашите данъци. Докога ще търпим е въпросът?!

  78. 79 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Ако си учил едно, а работиш друго, или ако си учил повърхностно, или ако си немарлив, небрежен и мързелив, не се сърди на държавата, а на себе си. Казали са: "тежка е царската корона; блазе му който я носи". На крив х-й вълната му пречи! Цветане , Цветане, що не си пасе патките на село, а банкер си тръгнал да ставаш. Онези другите, които фалираха 15-те банки, ни се чуха, не се видяха. Днес всички те са заслужили милионери, защото им си полагало, а ние простите българи сме с 3 милиона по- малко, гладни и прости!

  79. 80 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Идва Видов ден. "...........ВЪПРОСИТЕ ЗА МЕНЕ СА РИТОРИЧНИ! ОЧАКВАМ ПОРЕДНИТЕ СЛОВОИЗЛИЯНИЯ И ПОРЕДНОТО МИ ЗАКЛЕЙМЯВАНЕ ПО НАЙ-БРУТАЛЕН И ЕЛЕМЕНТАРЕН НАЧИН! ВЯРВАМ ОБАЧЕ, ЧЕ В СТРАСБУРГ ТЕ ЩЕ НАМЕРЯТ АДЕКВАТЕН ОТГОВОР! А ДОТОГАВА ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ НА ПРОКУРАТУРАТА СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ СЕ САМООПИЯНЯВАТ ОТ СОБСТВЕНОТО СИ ВЕЛИЧИЕ! ВЕЧЕ ВИДЯХМЕ ПРИМЕРА СЪС САРАФОВ. "

  80. 81 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 898 Неутрално

    Колеги, да оставим за момент хейтенето и политиката, а да си поговорим за бизнес.
    Купувам 2 000 акции на КТБ по 0.10 лв едната. Някой да продава?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  81. 82 Профил на Форд Префект
    Форд Префект
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#73:"tribiri"]Ще осъди чушки! [/quote]

    Да, той Василев е глупак и няма добри адвокати, които да му кажат какви са шансовете да осъди държавата.

  82. 83 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#4] от "polux":

    +++++
    И може би чак тогава ще се отвори и темата наказателна отговорност, в европейския съд всичко ще лъсне !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  83. 84 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Любопитно

    [quote#8:"Храбър"]Всичко хубаво, ама защо пак България, а с нея и невинния български народ ще страда заради някакви алчни мутри….пък били те червени, розови или гербери?
    Или всички взети заедно? [/quote]
    Винаги ще страда, докато "избира" крадливи комуняги на власт, или докато търпи да се самоизбират...
    Цв. Василев е от същото котило, взеха му банката, защото всичко вече е разграбено и започват да се крадат един - други....

  84. 85 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4325 Неутрално

    [quote#12:"stg"]а какво е направил този народ освен да избира охотно все по големи представители на тоя вид[/quote]
    Все повече се убеждавам, че специално "големите представители на тоя вид" ги избира не народът а всякакъв вид мошеници и манипулатори, които си внушават, че са нещо повече от обикновените хора, че са най-хитрите и имат повече права.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  85. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  87. 88 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 375 Неутрално

    С този си ход вероятно иска да създаде впечатлението, че той няма заслуга за съсипването и че не играе заедно с другите. Какви лицемери тцтц.

    Да живее България и българският народ.
  88. 89 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 356 Неутрално

    [quote#4:"polux"]И вероятно ще спечели.

    Не защото той самият е твърде честен или симпатичен, а защото това, което мафията на властта направи с тази банка, беше откровено мутренско престъпление.

    Затова, без да го харесвам, му стискам палци! [/quote]

    И аз мисля така! ++++++++++++++++++++

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  89. 90 Профил на contra_banda
    contra_banda
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#58] от marker
    "Малко не ми е ясно за какво точно ще съди държавата"
    Ако си бяхте направили труда да проверите щяхте да видите, че има вече две заведени дела в Страсбург от Василев. А това, за което той говори в това изявление е " умишлено съсипване на КТБ от страна на държавните институции".

  90. 91 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Акцента на целия текст въобще не е в съденето на България...Явно в серия писания на сайта си Цветанов ще се опита да предаде неговата истина .........Много интересно четиво......

  91. 92 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 541 Неутрално


    и като диктатура толкова ни биваше (но поне имаше малко повече ред) и като демокрация. България стана пример за едно неспособно да управлява себе си общество.

  92. 93 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#86] от "100.blah_blah":
    [quote#86:"100.blah_blah"]Отиди в Пловдив и потърси фен клуба на БОТЕВ! [/quote]

    Като спомена Ботев Пловдив се сетих как феновете му благодариха на Цветан Василев вчера: "Те направиха това в 12-та минута на мача с Литекс, когато всички станаха на крака и скандираха името му." Гледай го видеото, браво за лоялността на тия хора!
    https://www.youtube.com/watch?v=Bf1czEbtQMs

  93. 94 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Мачкай, Цецу! С тия коцкарски мустачки не вдъхваш особено доверие но така и така си вече бита карта, изпей ги сите съучастници в съсипване на КТБ. Иво Инджев кога биеше камбаната, има-няма повече от 5 год. станаха, банкянското слънце и ко се подсмихваха и си играеха на джобен тенис. Но винаги има утре съпроводено с Видовден!

  94. 95 Профил на contra_banda
    contra_banda
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#91] от 1_bulgarin
    Естествено, че акцентът в изявлението не е в това. Но като че ли споменът за неадекватните действия на прокуратурата започна да избледнява. А тя продължава да крие документи и да манипулира обществото.

  95. 96 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#75] от "tribiri":

    Карлсон е добра душа. Ако са му потънали парите в КТБ, от любов към Родината и #КОЙ няма да съди държавата.

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  96. 97 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    До коментар [#64] от "dan1":
    Във тази връзка един държавник твърдеше че след намесата на прокуратурата банката ще се РАЗГРАБИ.Според него в България има подготвени хора ,които са се справяли с такива задачи и знаят как да стабилизират банката (КТБ).За съжаление в държавата се вслушват повече в думите на хора като Емил Хърсев които знаят как да ФАЛИРАТ банки (ПЧБ)затова сме и на този хал.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  97. 98 Профил на Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    Ей като чета тука тролеадата ми става много смешно ама хак му е на глупава круша- глупав прът. Значи всички други са виновни и международното положение сал Цецо момина сълза. Майко мила на народ който така разсъждава не една всички банки трябва така да го оцоцат белким му светне лампичката. То х.. Да е да го набиеш ама мозък няма как. Други пък малоумници се радват че щял да осъди държавата сякаш не разбират кой ще плати сметката такива като тях малоумници че и покрай тях и ние.

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  98. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  99. 100 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#93] от "Мафията си има държава":

    Бях на мача. Благодаря ти все пак. Ще го изгледам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK