Повече отлагания на срока за пускането на "Марица" няма да има, заяви министър Павлова

Министър Павлова и шефът на АПИ Лазар Лазаров при инспекцията на "Марица"

© АПИ

Министър Павлова и шефът на АПИ Лазар Лазаров при инспекцията на "Марица"



Финалният срок за завършване на ЛОТ 1 на магистрала Марица (от Оризово до Димитровград) е краят на септември и повече не подлежи на удължаване, каза днес министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова, при инспекцията на трасето на навия аутобан. Първоначално обектът трябваше да бъде завършен през късната есен на 2013 г., но оттогава досега пускът е удължаван няколкократно. До момента са изпълнени 68% от дейностите.


ЛОТ 1 на "Марица" е с дължина 31.4 км и включва 22 големи съоръжения - 8 селскостопански подлеза, 10 надлеза и 4 моста. По-голямата част от съоръженията вече са готови, но по други работата е възобновена едва сега.


Значително по-оптимистични са изгледите за ЛОТ 2 на "Марица" (от Димитровград до Харманли), посочи Павлова. Физическото изпълнение на обекта е 85%, но въпреки това и той е в сериозно закъснение. Отсечката трябваше да е готова през ноември 2014г.


В този участък почти напълно е приключила работата по строителството на 3 пътни възела, 10 надлеза, 13 подлеза и 2 паркинга. В момента усилено се работи по завършването на моста на река Харманлийска, а отсечката се очаква да е готова през май.

Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    Толкоз.Кот стане,стане.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    С нетърпение очаквам откриването, да отскоча до Истанбул, на връщане да мина през Кипа-та до Одрин. Хубаво е да може човек бързо и удобно да се предвижва, както е на запад от Ниш.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  4. 4 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1098 Весело

    [quote#0:"заглавието"] Повече отлагания на срока за пускането на "Марица" няма да има, заяви министър Павлова[/quote] Ако тя лъже, Делян Пеевски да пукне! Ха ха!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  5. 5 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 975 Любопитно

    Лиляна Павлова, при инспекцията на трасето на навия аутобан

    навия ???

  6. 6 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Кво то ще и да говорят комунетата за асфалто яденето ама друго си е да караш по магистрала. А дано да завършат всички отсечки в срок, както се казва да стават нещата приживе.

  7. 7 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 497 Весело

    Ми да я пуска.
    Че да почне да я ремонтира.

    Попътен вятър в главите!
  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    [quote#3:"Consumer"]С нетърпение очаквам откриването, да отскоча до Истанбул,[/quote]

    Тогава от скока до Истанбул най-много време ще отнема висянето на КПП-то. Последния път кесихме с автобуса по 4 часа на 30-градусовата жега както на излизане, така и на връщане от отпуската, което успя в голяма степен да ни заличи ефекта от 10 дена релакс. Без изобщо да споменавам как се отрази това на стари хора и семейства с малки деца. Правителствен тероризъм и издевателство над собствените граждани.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  9. 9 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Поредният провал на ореха! Нито 1 обект не е довършен при комунистите за тази година и половина!

  10. 10 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1213 Неутрално

    До истанбул е далечко,но до Одрин можем да отскачаме през седмица.Дано не се смахне народа и да гласува за следващия +спасител+,който ни подготвят.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Пускайте я, че вече са приготвени за нареждане знаците с ограничение 90 км. хахах

  13. 13 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#12] от "primaxm":

    А на кои участъци бяха сложени тези знаци, тези при Бургас и Стара Загора-Карнобат или сторените от ,,гения" Тошо, София-Пловдив? Я пак помислете преди да правите изводи, че вече анти-гербаджийството ви заслепява.

  14. 14 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#13] от "ivan92":

    Не съм карал по софийската магистрала, но на Хемус от Шумен до Невша и 6 километров учатък около Провадия има такива знаци. Участъка Шумен-Нови пазар е на не повече от 10 години и е един от новите участъци. Изобщо не е в лошо състояние, но има ограничение. Участъка около Провадия също изобщо не е в лошо състояние. И трите ограничени участъка бяха затворени миналата година почти 6 месеца за ремонт, т. е. най-малкото са рехабилитирани. В момента са с ограничение на скоростта. Нещо да кажете по въпроса?

  15. 15 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#14] от "primaxm":

    Хемус не е магистрала, с която ГЕРБ са се занимавали сериозно. Сега след тези нови ремонти и след започването на работа там за построяване на целия обект, ще има резултати. Ако правителството някакси издържи до 2018 година, може и до Варна да направят Хемус.

  16. 16 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#15] от "ivan92":

    Всъщност участъка Шумен-Нови пазар не е бил затварян, но видимо е ремонтиран, защото има кръпки, другите 2 участъка ги карахме миналата зима мисля беше или по миналата по стария път миниум 6 месеца. Проблема с пътищата според мен е с качеството на ремонтите и качеството на новото строителството. Там се чупят нещата. Не е нормално в път на 2-3 години да се появяват дупки и чисто нов път да е на вълнички. Това значи, че не е изпълнен правилно и вложените материали не са по стандарт. Вижте пътя от Разклона на стражица посока Търново. Този, който е покрай линията. не знам кой го е строил, но вече 15 години няма нито една дупка. Нито една. Строен е в началото на демокрацията и все още е префектно гладък /до колкото съм чувал от чужда фирма/. Веднага след него има един участък, който го асвалтираха преди не повече от 5 години, Дори като нов беше на вълнички, а сега вече е в лошо състояние и е ремонтиран тук там. Разлика в изпълнението от земяат до небето.

  17. 17 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Ей, хербавите, минавали ли сте по "магистралата" Харманли-Свиленград?! Не сте, или се правите на луди. Щото там, неядимия асфалт на места е акордеон, а на други с едни рязко срещани дълбоки дупки, които ако не избегнеш, при над 130 гумата се цепи на парчета, джантата се разпада, а ако оживееш КАТ ти пишат несъобразена скорост, да не съдиш общината и пътно поддържащата фирма. Да не говорим за смешната гаранция 5г. при 15 в белия свят, за същите и по-ниски цени на строителство. Ма Лилка комунистическата връзкарка няма да ви го каже, както говори и за липсващите дюни и маже нещата, за което в нормалния свят вече щяха да са и взели оставката. Пълен цирк е тая държавица, а гербавите ушанки не сте по-различни от червените, все вярвате в месия, вместо в ред и закон за всички.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  18. 18 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Щом Лиленце ч

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  19. 19 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Щом Лиленце червено пиленце го е обещало - ще стане!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  20. 20 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3650 Неутрално

    [quote#9:"ivan92"]Поредният провал на ореха! Нито 1 обект не е довършен при комунистите за тази година и половина[/quote]
    Не си справедлив. и Тракия да Бургас се завърши и моста при Видин.

  21. 21 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 225 Неутрално

    А дано, че турските тираджии на юг от Повдив са като Камикадзета.

  22. 22 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    До коментар [#9] от "ivan92":

    Опитът ти да сложиш на различни плоскости Боце и Ореха е меко казано жалък...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  23. 23 Профил на ivaylo_uzunov
    ivaylo_uzunov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Лиле, помни какво си казала!

  24. 24 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#20] от "judjuk":

    Какво се завърши е? Тракия я отвориха 2-3 месеца след стъпването на власт, тя си беше проект на Борисов!

    Аз може да не съм гербаджия, гласувах особено преди редовно за ДСБ, но това да ми сравняваш ореха и орките от БСП-ДПС с Борисов е идиотско! При БСП вижте бюджет - 10% ПОВИШЕНИЕ НА ДЪЛГА И НАД 3% ДЕФИЦИТ! Това е кошмар, някакво ужасно крадене е било! При ГЕРБ, бюджетът е стабилизиран, дефицитът към края на 2012 е оценен на 0.5%!

    Отделно, една банка фалира, два пъти ни намаляха рейтинга, 100 дни протести без оставка, биене на протестиращи и кръв пролята по площадите, спрени ВСИЧКИ ЕВРОФОНДОВЕ, изолация на правителството от цяла Европа, нито 1 проект завършен. Оставаше само да се повтори 1997 година, още някоя банчица да фалират и сме втасали.

    Не били различни, хайде прегледайте се, затова ви изоставих тъмносините, вашето анти-гербаджийство ви заслепява до лудост!

  25. 25 Профил на sospecha
    sospecha
    Рейтинг: 551 Неутрално

    При криза кое е по важно магистрали ли да се строят или да се съживява икономиката.Почва Ес да излиза от криза но ние нямаме нищо съживено за да заемем дадена ниша.Нима магистралите ще отворят фабрики и заводи .Докато ние строим магистрали и мислим за туристи съседите мислят как да се наложат на европейския пазар с качествени стоки.Само мафията строи пътища защото там с анекси се наливат стотици милиони които никой не може да докаже да ли са вложени и;ли попълнили банковите сметки на правилните люде.Ако за този четвърт век бяха поддържани старите пътища и се бе наблегнало както в редица поскомунистически държави и да се бе съживило селското стопанство по западен тип а да не бе унищожено за да се изперат милиардите окрадени по времето на Живков като хранителни продукти и бе възтановена индустрията а не месните величия да ги изкупуваха за стотинки и продадоха оборудването по Турция и Гърция за стотинки то сега да имахме икономика да нямаше безработица и хазната да бе пълна и да можехме сами да си строим и дострояваме магистралите.Живков когато ги строеше отделяше много малък % от парите на държавата за строежа им за да не гладуват и мизеруват хората и да се поддържа икономиката ни.А сега всичко е за да строй и да се краде и докога ще е това само народа реша и той е доволен за да си седи в къщи и да не го интересува нищо което става и какво ще му донесе бездействието му.

  26. 26 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#20] от "judjuk":

    Орешко резна само лентичките!Карнобат -Бургас,го строи Дедо,а вие комуняките само от Оризово до Ст.Загора!И пак с помоща на Дедо!Иначе ,както я бяхте подкарали,Дунав мост още щеше да е на колци,а магистрала Люлин до половината!Обаче си го местите.А Баце и южната дъга врътна,да може да бръмчите около Софето,възела при гара Яна,сега започват и северната дъга на Софето!!А вие си го местете,и не яжте асфалта!!

  27. 27 Профил на ne
    ne
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#17] от "z_zafirov":

    ++++++++
    Тия чакат само пожарникаря или някои от вярващите да си отвори устата и изпадат в екстаз.....
    Това е у нас ---- чалга, ......

  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8473 Неутрално

    А през пролетта почваме да го ремонтираме.

  29. 29 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3650 Неутрално

    [quote#26:"Plamen Shopov"]Орешко резна само лентичките!Карнобат -Бургас,го строи Дедо[/quote]

    Кой е дедо ти бе?

  30. 30 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3650 Неутрално

    [quote#24:"ivan92"]Какво се завърши е? Тракия я отвориха 2-3 месеца след стъпването на власт, тя си беше проект на Борисов![/quote]

    Когато направиха проекта на Тракия, Борисов още ядеше филия с мас.

  31. 31 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#25] от "sospecha":

    Не само магистрали, а даже пътища от четвърта категория. Инфраструктората е от най-важните компоненти при решението да инвестираш. Толкова важно, колкото и нивото на корумпираност, регулация.

  32. 32 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#30] от "judjuk":

    Те другарите ти са големи проектанти, но само на хартия. Построиха даже развития социализъм, дето още му сърбаме попарата.

  33. 33 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3650 Неутрално

    [quote#32:"vandi"]Те другарите ти са големи проектанти, но само на хартия. Построиха даже развития социализъм, дето още му сърбаме попарата.[/quote]
    Точно, точно и развития капитализъм строиха и още ще строят. Аз вече съм преситен от попара, ма гледам на някои още им се яде.

  34. 34 Профил на sospecha
    sospecha
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#31] от "vandi":

    Е сега нали имате магистрали които ги ремонтирате още преди да са влезли в експлоатация, а всички инвеститори се надпреварват да инвестират заради тях.Щом мислите че това е важния проблем давайте.после ще са ви необходими да поне още 30 години за да обучавате кадри и да строите полигони за да почне да има икономика но тогава роботите ще са изхвърлили почти всички работници и ще си останете с магистралите защото те ще ви носят средства за препитание.

  35. 35 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#34] от "sospecha":

    Пак делене на "наши" и "ваши" - ще ги ремонтиратЕ, ще получаватЕ. Как ще ни делите? По кастен принцип, по принадлежност или по възгледи? Вижте кое е полезно за хората и не го отричайте. Инфраструктората е първото нещо което виждат чужденците пристигайки в България, а както знаете посрещат по дрехите. Първото впечатление е много важно. Когато се прибираш от Западна Европа след няколкомесечен престой там, при сблъсъка с Калотина изпитваш потрес...

  36. 36 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#33] от "judjuk":

    Виж за развития капитализъм си прав. Само дето вече си го построиха. Виж го другаря свинар. Вече е велик капиталист.

  37. 37 Профил на sospecha
    sospecha
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#35] от "vandi":

    Не бъркай Бизнес с инфраструктурата,ходил ли си по Анадола или към Анкара за да говориш тези неща.Не е важно толкова инфраструктурата а да предложиш закони да освободиш инвеститора за определен период от данък печалба да му намалиш другите данъци при наемане на над 500 човека на работа от региона да му прдоставиш държавна земя на разсрочено плащане за да си построи нужния завод или цех.Не пътищата а законовите разпоредби и улесняването на бизнеса е от значение а колко до магистралите ти посочих съседна страна къдет също няма изградена инфра структура.Дори сега където живея Испания все още не е довършила свочта магистрала от Андалусия до френската граница а този път е един от най натоварените в страната всекидневно по него вървят над 4 000 товарни камиона.Но това не им пречи на икономиката.Когато загубиш всичко тогава може да си правиш на тях селски ралита защото за друго няма да ни трябват.

  38. 38 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#37] от "sospecha":

    Да построиш инфраструктора с 80% Европейски средства е бизнес. Поинтересувайте се за мнението на бизнесмените относно наличието на добра инфрастуктора. Всичко останало е вярно. Нужно е спазване на законите и намаляване на регулациите до санитарен минимум.

  39. 39 Профил на sospecha
    sospecha
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#38] от "vandi":

    Хайде да не спорим защото това бе ограбване на отпуснатите средства.Примери много като Батко.Затова сега няма и 5 години започнаха ремонтите.Ако имахме законите и всичко бе добре да бяха построени с много по малко средства и без анекси.Но няма значение всичко ще си дойде някой ден на място и дано съм жив да го видя.Дай,Боже.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK