Започва ремонт на бул. "Цариградско шосе" в София

Започва ремонт на бул. "Цариградско шосе" в София

© Столична община



От днес (20 април) започва пълен ремонт на бул. "Цариградско шосе" - в участъка от Околовръстното шосе до надлеза над бул. "Ал. Малинов". В следващите месеци ще бъде ремонтиран и участъкът от Четвърти километър до "Алея Яворов".


Първо ще бъдат затворени южните платна в участъка от Околовръстното шосе до надлеза над бул. "Ал. Малинов". До средата на юни ще трябва да се извършат всички дейности и след това ще бъдат затворени северните платна.


Краят на основния ремонт, който включва подмяна на асфалта, на хидроизолацията, на осветлението и други, по план е началото на септември. До края на същия месец трябва да приключат и дейностите по ремонта на локалните платна.




Дължината на участъка е 5.8 км и струва малко под 20 млн. лева, включително ремонтът на мостовите съоръжения. Изпълнител е обединение "Цариградско", в което влизат "Трейс груп холд" АД и "Инжпроект" ООД. Очаква се работата да приключи до средата на септември.


От 4.30 ч. на 20 април до 24.00 ч. на 10 юни се забранява влизането на автомобили по южното пътно платно на бул. "Цариградско шосе" между моста на р. Искър и околовръстния път, съобщиха от пресцентъра на местната управа. Движението ще се извършва двупосочно в северното пътно платно на бул. "Цариградско шосе" в същия участък.


От 4.30 ч. на 20 април до 24.00 ч. на 10 юни се изместват съществуващите автобусни спирки "Моста за резиденция Врана", "Разклона за с. Герман", "Резиденция Врана" и "Околовръстен път" от южното платно на булеварда в разделителната му ивица.


От днес започват и ремонтите на най-амортизираните участъци на магистралите "Хемус" и "Тракия", за които правителството отпусна извънредно 100 млн. лв. 

Ключови думи към статията:

Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Айде пак..

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  2. 2 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#1] от "forum_terrorist":

    Ако имаш друга идея как да се ремонтира без затваряне,моля да я споделиш
    Браво на Фандъкова.
    София изглежда все по-добре и по-добре

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2855 Весело

    До коментар [#1] от "forum_terrorist":
    Като в оная песничка от времето на комунизма-..... ний вървим, вървим, вървим, вървим нататък, и няма край, и няма край на шир и длъж.

  4. 4 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 953 Разстроено

    Преди 2 часа минах оттам, пак някакви неадекватни знаци... Пътят в ремонт и една чена стрелка за обратен завой в бял квадрат - Е, те такъв знак нЕма в никой световен правилник за движение по пътищатата !!! Какво означава? Задължителен обратен завой ли, що-ли? Как да очаквам от хора, които нямат акъл дори нормални знаци да сложат, че ще направят качествен ремонт. Пфу! >:

  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2855 Неутрално

    До коментар [#2] от "sashobal":
    Ами то няма друга възможност.Навсякъде по света се прави по един и същи начин.Само,че както казва инженер Лазаров-С толкова пари толкова можем,това вече прилича на социализъм.Прави се нещо в стил -за лудо работи,за лудо не стой,просто по план,без никаква отговорност и след две-три години пак наново.

  6. 6 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 680 Любопитно

    [quote#4:"tademan"] Как да очаквам от хора, които нямат акъл дори нормални знаци да сложат, че ще направят качествен ремонт. [/quote]

    Кой ти търси качествен?
    Нали след година трябва пак да се ремонтира, важното е да е скъп.

  7. 7 Профил на greenhrast
    greenhrast
    Рейтинг: 1112 Неутрално

    http://m.dnevnik.bg/shimg/dx300_2514766.jpg
    Страшна снимка сте избачкали, не се чете нищичко... :-(

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  8. 8 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Неутрално
  9. 9 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 1311 Весело

    [quote#7:"greenhrast"]Страшна снимка сте избачкали, не се чете нищичко...[/quote]
    Линкът "Преглед на оригинала" под снимката се чете добре!

  10. 10 Профил на tisho_one
    tisho_one
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Хубаво е че се ремонтира...почти в цялата страна или където е най-нужно да се спечелят или запазят избиратели. Мащабни предизборни ремонти.
    Ако 10 години имаме избори всяка есен, България ще светне

  11. 11 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    [quote#1:"forum_terrorist"]Айде пак.. [/quote]
    Пич, това са най-натоварените платна в България.
    Явно не си излизал извън страната, за да видиш как основните артерии в цивилизованите столици са в непрекъсната подръжка (разбирай ремонт). Целогодишно има затворени участъци, поетапно.

  12. 12 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2424 Неутрално
  13. 13 Профил на pivoley
    pivoley
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#2] от "sashobal":
    Примерно ремонтите да се правят така, че асфалтът да издържа по повече от 1 година, а не след първата година да зейват дупки през 5 метра.

    Pivoley
  14. 14 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#2:"sashobal"]София изглежда все по-добре и по-добре [/quote]

    Супер е да. Днеска се разхождаш по строителната площадка "Витошка" и вече рабиващия се фонтан с форма на цирей в центъра й. След още три четири ремонта и шосето и Витошка ще станат муцки.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  15. 15 Профил на red.mary
    red.mary
    Рейтинг: 544 Любопитно

    "Дължината на участъка е 5.8 км и струва малко под 20 млн. "

    Добре, това не е ли твърде много? Няма и 6 км, а 20 млн????

  16. 16 Профил на galleen
    galleen
    Рейтинг: 651 Неутрално

    До коментар [#2] от "sashobal":

    А ако се затвори само по една лента наведнъж и се ремонтира само нея ще ги заболи ли? Все ми се струва че няма да е лошо когато се правят ремонти да се мисли и за хората които ще пътуват по това време.

    El pueblo unido, jamás será vencido.
  17. 17 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#15:"red.mary"]Добре, това не е ли твърде много? Няма и 6 км, а 20 млн???? [/quote]

    Ами не знам, ама ако стане на вълнички като предишния път ще е егати резила!

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  18. 18 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#13] от "pivoley":

    Това е безспорно.Моят коментар беше относно затварянето не платната.Обаче не съм много сигурен,че тези участъци бяха ремонтирани скоро

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  19. 19 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#16] от "galleen":

    Създават се предпоставки за инциденти с работници,а и с автомобили.Освен това е по-добре да се положи алфалт на цялото платно,а не да се разделя на две.
    Има алтернативни маршрути,а вече има и метро,което облекчава трафика.
    Без затваряне не става
    На мен също ми е неудобно,но няма начин.Целта на някои хора е да си намират за какво да мрънкат.Ако не се ремонтира се плюе заради дупките,ако се ремонтира заради затварянето.Няма угодия

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  20. 20 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#12] от "Хи-хи":Всички български данъкоплатци. Сега се пълнят касите на управляващата коаиция за изборите. Честно казано- само на "лидерите" и техните най-близки марионетки.

  21. 21 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    Рано тази сутрин ходих до Околовръстното и по-късно се върнах по описания в статията маршрут. Движението беше нагъсто, но се източваше без задръствания - не беше Бейрут.
    Няма как да си направим омлет без да счупим яйцата, нали?

  22. 22 Профил на Hristo'o
    Hristo'o
    Рейтинг: 753 Гневно

    На тези, които си мислят, че София изглежда по-добре, да отидат да погледнат джунглите от презастрояване, всяка малка, квартална улица с колосалните и дупки, кварталите със изоставени терени от години превърнати в сметища (има и на една , две спирки от центра с метрото) и общия им вид, който казва "Бангалор" но не и прогрес, та на тези хора, мога да им кажа - идете се прегледайте!

    После... тъпотията, винаги да има ремонти и винаги задръствания. Нито една улица или път в страната не е направен както трябва, НИКОГА! Одобрявани лесно и бързо от строителен надзор, пътищата и улиците са за ОСНОВЕН РЕМОНТ ПРЕЗ 3 ГОДИНИ! Дори и ОСНОВНО ремонтираните.

    Мислите, че простата мутра като каже "аз за колко пари правя улици, магистрали" има значение, при положение, че прави боклук, който след като удариш чертата за 20 години, виждаш че струва повече отколкото пътна настилка в най-скъпите места в Германия, Щатите, Англия или къде ли не - при положение, че там труда е значително по скъп - само защото там нещата се правят както ТРЯБВА!!!!!
    Пътища които не се ОБНОВЯВАТ ОСНОВНО има в страни с колосално тежки условия, като Емирствата, Саудитска Арабия, Израел, Швеция, Канада, Щатите, на места където има ужасяващи температурни амплитуди дори и в рамките на денонощие!!! Навременната поддръжка и заливане на пукнатини, при прекрасно направени основи и дренаж дават спокойно повече от 10 години живот на пътища и улици с изключително натоварване.
    Съответно, у нас полагането на път и поддръжката му (никога в отлично състояние, дори и след първия ден на полагане на нова настилка!!!) струва неколкократно, това в нормална държава в която отговорност и ефикастност означават много!

    Ако мръсните тъпанари, не се научат да не крадат с изтърканата си схема: ми виж, станаха дупки, трябва основен ремонт - тогава няма спасение.
    Пишете им, натиснете ги всички, за да разберат че това, което правят е абсолютно неприемливо!

  23. 23 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4659 Неутрално

    [quote#2:"sashobal"]Браво на Фандъкова.
    София изглежда все по-добре и по-добре[/quote]
    Като те слуша човек, ще рече че само Фандъкова е орала и копала, а другите нищо не са правили.
    Ако не бяха парите от ЕС, Фандъкова щеше само да пелтечи и се оправдава пред камерите....
    Тя и сега го прави де.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  24. 24 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2942 Весело

    До коментар [#3] от "chicago514":


    [quote#3:"chicago514"]..... ний вървим, вървим, вървим, вървим нататък, и няма край, и няма край на шир и длъж.[/quote]
    , ,

    В Е С Е Л О !
    https://www.youtube.com/watch?v=TsELgzK7yIU

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  25. 25 Профил на todorus
    todorus
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Дано ремонтите да бъдат направени качествено, а не след 1-2 години да трябва да се ремонтира отново.

  26. 26 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#16] от "galleen":

    в момента на цариградско има по 3 ленти в посока (едната е само за градския транспорт и не е толкова натоварена). Реално едно платно може да бъде разделено на 4, да се сложи ограничение 60 и да минават пак успоредно по 4 коли, вярно не със същата скорост, но няма да е и 1 лента. Дясната от тези ленти трябва да е по-широка (за да минават автобусите и хората които не могат да карат натясно), а левите ленти да са под 2м, там който може кара. Немските магистрали като ги затворят за ремонт точно по този начин ги затварят и няма проблеми.

  27. 27 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4659 Неутрално

    [quote#3:"chicago514"].. ний вървим, вървим, вървим, вървим нататък, и няма край, и няма край на шир и длъж.[/quote]
    Толкова години минаха, но аз така и не разбрах къде е това "нататък".
    По-интересното е, че все още има такива дето още си вървят "нататък", ама ако ги попиташ къде е то, нищо не могат да кажат.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  28. 28 Профил на bai_petkan
    bai_petkan
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Абсолютни смешници! Този булевард всяка година половината от времето е в ремонт! Половин година правят 2 км - това е пълно безобразие и подигравка с хората! Такъв ремонт + дренажи и канализация в Япония го правят за 2 дена , а на запад до седмица. Обаче днес ги гледам нашите смешмници - заградили няколко километра и ровят само един участък от 20 см. С това темпо и до нова година няма да стигнат. Иначе един човек без техника, ако се напъне пак ще го направи за месец. Пълно безобразие, пълни смешници!

  29. 29 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 246 Неутрално

    До коментар [#2] от "sashobal":

    От космоса може би изглежда по-добре. От нивото на разбитите тротоари хич не ми изглежда по-добре да ти кажа.

  30. 30 Профил на sospecha
    sospecha
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#15] от "red.mary":

    Не е много,Живков правеше Хемус и километър излизаше по 1,3 милиона.А тук е така,2,5 милиона усвояваш а остатъка в ремонта влагаш.Все пак на есен избори има а мургавите се сърдят на 20 лева а те ще определят кой кмет да управлява общините.

  31. 31 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 680 Любопитно

    [quote#12:"Хи-хи"]Кой плаща масрафа...[/quote]



    То ясно, че ние.

    Въпросът ми е кой ще вземе многото пари?
    "Дължината на участъка е 5.8 км и струва малко под 20 млн. лева".
    Честно казано тези говорят само в милиони и милиарди, та да ни ошеметят и да нямаме реална представа какво се харчи.

  32. 32 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#22] от "Hristo'o":

    Ето типичен пример: Мрънкане,че има дупки и мрънкане,че се ремонтира.
    През цялата година се мрънка,че е презаселено и трафика е ужасен,по Великден един бакшиш ми мрънкаше,че нямал клиенти!
    Няма угодия!
    Какво е твойто предложение?

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  33. 33 Профил на royaldnk
    royaldnk
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Добре де, няма ли нито един гербер, който да може да мисли! Възможно ли е да потрошиш отново милиони пари на данъкоплатците за идиотски ремонт, при който най-важното - надлез над булеварда при Горублянско ханче/Искърско шосе, да не си предвидил? После гербавата СО пак ще ремонтира ремонтираното. Кога гербави общинари най-накрая ще направите нещо като хората, а не като Южната дъга, която ББ лъжеше, че бил построил, а сега километри колони се вият от Младост 4 до Герман всеки ден? Време е за радикална промяна в СО!

  34. 34 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2182 Неутрално


    До коментар [#16] от "galleen":
    „А ако се затвори само по една лента наведнъж и се ремонтира само нея ще ги заболи ли?...”


    Това е тъпа и отречена практика! Асфалтът се полага върху цялото платно, защото ако се полага на ленти, след кратко време се получават проблеми в ивицата между лентите.



    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  35. 35 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    До коментар [#33] от "royaldnk":
    „Добре де, няма ли нито един гербер, който да може да мисли! Възможно ли е да потрошиш отново милиони пари на данъкоплатците за идиотски ремонт, при който най-важното - надлез над булеварда при Горублянско ханче/Искърско шосе, да не си предвидил?”

    Възможно е, ако е предвиден полез (за автомобили)! А, ако не е предвиден, ще се предвиди, защото герберите четат форумите на „Дневник” и често точно от там разбират, какви тъпотии са вършили, вършат и ще продължават да вършат...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  36. 36 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 357 Неутрално

    Отново ли ще направят калпав ремонт?! И след две години пак...

  37. 37 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2942 Любопитно

    До коментар [#26] от "alabalko":


    [quote#26:"alabalko"]Немските магистрали като ги затворят за ремонт точно по този начин ги затварят и няма проблеми. [/quote]
    ++++++++++++++
    Това отдавна го казвам !
    Пишат че е широка 2.4 м - толкова е широк и автобуса,ТИРа и ограничението е 80 и забранено изпреварване !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  38. 38 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1305 Весело

    До коментар [#2] от "sashobal":

    затваряш 500 метра, наместо 6 км... ремотнираш и местиш затворения участък напреде като си готов...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  39. 39 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 771 Весело

    До коментар [#38] от "tucker case":Що требе да се облекчава матриало,кат требе да му е трудно?
    По начина по който цитираш - има един вход и един изход.Защо? Требе тоя участък да се раздели на няколко части за да може да се накара матриало да чака на няколко места.

  40. 40 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Вижте проект Б.
    Маскиран като "Кръстовище на две нива при Семинарията - съпътстваща инфраструктура".
    А в действителност - прокарване на автомобилен път през гората по бившото трасе на околовръсната железница.
    От което преди няколко години мистериозно изчезнаха релсите и траверсите.
    Колко дървета ще си отидат не е моя работа да изчислявам.
    Моя работа е, обаче, да искам да не ме лъжат и правят на маймуна.
    "УПРАВЛЯВАЩИТЕ" НИ РАЗБОЙНИЦИ И МАФИОТИ.

  41. 41 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    Е колко пъти ГЕРБ ще оправя Цариградско? Тези ремонти и тормоз край нямат !


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  42. 42 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    [quote#40:"ppopov_67"]От което преди няколко години мистериозно изчезнаха релсите и траверсите.
    Колко дървета ще си отидат не е моя работа да изчислявам.
    Моя работа е, обаче, да искам да не ме лъжат и правят на маймуна. [/quote]
    Предполагам все в някоя герберска ведомост има доходи и от изчезналите линии и травеси след ремонтите на Витошка и бул. България?
    Що за тъпотия е линии на над 100 години да се закриват на фона на стотици декари застроени в парковете от приближени на ГЕРБ ,БСП и НДСВ ,СДС и т.н.

    Libertarianism is just anarchy for rich people




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK