Стотици поискаха оставката на Вежди Рашидов на протест #ПейWithMe

Стотици поискаха оставката на Вежди Рашидов на протест #ПейWithMe

© Юлия Лазарова



Няколкостотин души се събраха пред министерството на културата на протест с искане за оставка на министър Вежди Рашидов. Акция #ПейWithMe се организира във "Фейсбук" след скандалното изказване на министъра срещу уволнения от хор "Йоан Кукузел" тенор Георги Петров и заявката: "Ще му дадеме 100 лева, за да се успокои и да не пее, ако може". Организаторите на свой ред призоваха хората да съберат пари и Рашидов "да си ходи".


На демонстрацията се събраха над 300 души. Протестиращи раздават 100-левови банкноти с лика на Рашидов, които поставят пред устите си. С възгласи "Оставка", "Вън мултака от културата", "За културата на министъра" и "Наздраве" те събират жълти стотинки.


Някои държат малки бутилки марково уиски, а други залепят на устата си лепенки с надпис "Je suis kukuzel", подобно на популярния след атентатите в Париж "Аз съм Шарли".

 

100лв за Вежди, да се успокои и да си ходи... #пейWithMe #ОставкаЗаВежди




Posted by Асен Генов on Thursday, 23 April 2015


На протеста са дошли и някои от хористите от "Йоан Кукузел", сред които и уволненият тенор Георги Петров. Той заяви, че не участва в акцията, за да иска оставката на министър Рашидов, но също че "за пръв път виждам министър сам да си иска оставката". В коментар на извинението, което Рашидов поднесе по-рано днес, Петров каза: "Министърът да се извини на хората, аз приемам извинения от свои приятели само".


Сред протестиращите са политологът Евгений Дайнов, художникът Петко Дурмана, скулптурът проф. Велислав Минеков, режисьорът Марий Росен, поетът Марин Бодаков.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (113)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на today
    today
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Не е нормално който и да било да има такова отношение, та камо ли министъра. Подкрепям искането за оставка.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  2. 2 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Сейрджии дошли на лафмоабет и няколко неизтрезнели хористи с мегафон. Да бяха взели по една метла да изметат фасовете си, поне нещо полезно да свършат

  3. 3 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Весело

    Една снимчица, нещо? Дневник, не ставайте смешни, правите се на Овчевото мевере отпреди две години.
    А това никак, ама никак не повишава доверието.
    Петров, уважаеми, ти разбърка л.ната, затова извинението е за теб. Или го приеми като мъж, или се прави, че не си чул, но не забърквай "хората"!

    Доброто е заразно
  4. 4 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Неутрално

    До коментар [#1] от "today":

    Какво отношение имаш предвид?

    Доброто е заразно
  5. 5 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Министърът да си върже езика и да обяснява на нормален език. Бохем и политик са различни неща.

  6. 6 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 730 Неутрално
  7. 7 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3665 Неутрално

    Най-добре е да се закрие министерството. България е имала култура и преди него. Хористи, артисти и секакви други да си вадят сами хляба...

  8. 8 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4204 Неутрално

    Мисля, че проблема се преекспонира като целта е да се натрупат някакви политически дивиденти.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  9. 9 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 798 Любопитно

    Питам се, ако "Кукузелите" бяха поканени да пеят в Нотр Дам, но на собствени разноски и без хонорар, дали щяха да откажат?

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  10. 10 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    Прозира грозен почерк. А когато се пише грозно, не му се разбира. Като не му се разбира, бързо се забравя.

  11. 11 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 450 Весело

    ... Министърът отпи от ускито си, изпусна облак дим от пурата, подарена му от крепостните, които произвеждат тютюн и доволно каза:
    - Извинете!
    - За какво, ние си Ви избрахме!

    Happy face says, adios !
  12. 12 Профил на FvH
    FvH
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Не че нещо ама нали щяха хиляди да ходят...

    One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
  13. 13 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    До коментар [#7] от "palav_nik":

    Агенция към образованието?Защо не?
    Образован = култура и обратно

  14. 14 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    Пейwithme или PayToMe?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  15. 15 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Думите на "уволнения" кукузел ми го разкриват като много дребнав и простоват човечец. Фалшивата ария на тенора и жалки опити за Костинброд 2...

    'Let light surround you' Dream Theater
  16. 16 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 561 Весело

    На единствената снимка по-отдалече виждам най-много 100 души.

    'Let light surround you' Dream Theater
  17. 17 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1669 Весело

    По Канал 3 излъчиха интервю с една симпатична двойка възрастни хора, които бяха в тълпата около Министерството на културата от възмущение срещу "хепънинга", който омаловажава събитието за изложбата в Лувъра. Те нарекоха протеста "организиран маскарад". Озлобеният ревнивец Велислав Минеков "колегиално" пожела да научи какви са доходите на Рашидов от продажбата на работите му, хехе... Всяка коза за свой крак! Хористът, дето се оплака, не искал оставката, а другари като Дайнов и "детето" на соц.монументалиста Величко Минеков станали лицето на групичката. Ми да протестират...

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  18. 18 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1026 Весело

    И какво ще постигнете, ако Рашидов си даде оставката? Тогава от Козяк ше кажат 2 много по-важни министерски поста да се дадат на цигани. А говорител на правителството да е китаец, от новодошлите. За да има етническо представителство в правителството! Помните ли Емел Етем-на бедствията министър, на земеделието министри или на екологията от етнически кандидати? Това ли искате? Там има много повече пари, от колкото в културата!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  19. 19 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 486 Любопитно

    "Стотици поискаха оставката на Вежди Рашидов"
    Аз виждам четирима

    България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110
  20. 20 Профил на кака мара
    кака мара
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Какво стана? Рашидов подаде ли вече оставка?

  21. 21 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Вежди е читав човек, не знам защо се опозори с ГЕРБ, но е добър сътрапезник, няма лошо пиянство и има какво да каже.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  22. 22 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Неутрално

    До коментар [#16] от "ariel28":

    От които повече от половината са си „ударили среща“ на мястото, в момента си бъбрят и след малко отпрашват към най-близкото заведение. Бас!

    Доброто е заразно
  23. 23 Профил на velbg
    velbg
    Рейтинг: 450 Неутрално

    "СкулптУра" е с У, но "скулптОр" се пише с О.

  24. 24 Профил на mangiafuoco
    mangiafuoco
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Ти така ли убиваш времето след пенсионирането ти на 45 г. От ДС?
    До коментар [#2] от "shileto":

  25. 25 Профил на mangiafuoco
    mangiafuoco
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Я комунягата пак се яви?
    До коментар [#21] от "др. Иванов":

  26. 26 Профил на kas.
    kas.
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    Ако аз съм си скъсал опинците да организирам такава голяма проява като тази в Париж, вложил съм време и усилия и ми се изтъпани некъв световно неизвестен хорист с некви претенции, и аз ще пална фитилите.

    Животът е като руло хартия - дълъг е, но го хабиш за задници
  27. 27 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Има достатъчно добри примери в правителството, от които Рашидов да се поучи. Ако не може - прав му път. Министър не е награда, а служба на обществото.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  28. 28 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1669 Весело

    До коментар [#23] от "velbg":

    Много точна забележка. От друга страна, да се благодарим, че не са написали "склуптур", нали?

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  29. 29 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2114 Неутрално

    само така ,българската култура свободна от мутри !

  30. 30 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1807 Весело

    Александър Морфов иска ли му я?

  31. 31 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Неутрално

    До коментар [#26] от "kas.":

    Аз не само фитила.. боя се, че ако бях аз министър, щях да му набия канчето на тоя хубавец, след което вероятно щеше да се наложи наистина да си подам оставката.
    Ето защо не съм министър... на бодлива крава Бог рога не дава.

    Доброто е заразно
  32. 32 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Весело

    До коментар [#27] от "Bulgerman":

    Добрите примери в правителството си нямат работа с лица като Дайнов и Минеков. И би трябвало всеки ден да благодарят на Господ за това....

    Доброто е заразно
  33. 33 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2093 Неутрално

    Оставка - за раздумка, за разтуха, повод има само начините са грешни, а и все се оказва, че няма сгрешили...

    Коментиране на анализираното, вече...
  34. 34 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Утре съм с тениска:"Же суи Вежди!".

    Днес си я поръчах.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  35. 35 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Никой не отрича заслугата на Рашидов като склуптор,като човек,допринесъл за изложбата на Тракийското ни наследство в Лувъра,но не може да се държи като пълен простак.Верно,поднесе едно полуизвинение,но обидата към прекрасните певци от Йоан Кукузел,трудно се преглъща.

    Tony
  36. 36 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3260 Любопитно

    До коментар [#31] от "dogwoman":

    Ти ако беше министър сигурно и танковете, а...?

  37. 37 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Весело

    До коментар [#36] от "hodounski":

    Напротив. За танкове и дума не казах. Както казах - първо набивам канчето лично на този красавец, после си хвърлям оставката. Не го препоръчвам като министерски подход, разбира се.

    Доброто е заразно
  38. 38 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3260 Весело

    До коментар [#34] от "mr.wonderworld.":

    Трябва и жълт мустак и дъх на алкохол

  39. 39 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#35:"Free person"]склуптор[/quote]

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  40. 40 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    Вежди е мултак и морален дегенерат.
    Олицетворение на всичко изкривено в псевдо-елитите.
    Самозабравил се балканец, преял с власт.
    Самодоволен.
    Навремето нанес тобой над одно полицайче, коего посмя да поиска правила да са еднакви за всички.
    ОСТАВКА е най-малкото което може да се случи с това недоразумение, което ПОжарникарчето напрви ПАК министър на културата.
    СРАМ за страната ни!!!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  41. 41 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Весело

    [quote#35:"Free person"]Верно,поднесе едно полуизвинение,но обидата към прекрасните певци от Йоан Кукузел,трудно се преглъща.[/quote] Първо, беше истинско извинение. Второ, имам дълбоки съмнения за прекрасността на всички певци от Йоан Кукузел.

    Доброто е заразно
  42. 42 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Сред протестиращите са политологът Евгений Дайнов, художникът Петко Дурмана, скулптурът проф. Велислав Минеков, режисьорът Марий Росен - режисьор, поетът Марин Бодаков.

    Обичайните заподозрени.

  43. 43 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Плитката завера донякъде успя. Рашидов (с всичките си дефекти, сложно минало, неприятен вид и простоват изказ, ако щете) успя да направи нещо огромно. Показа България в Центъра на световната култура - Лувъра. Това никой не оспорва и не мисли даже.
    И понеже това не може да се оспори, се тръгна по заобиколните пътеките на Моника Станишева: "ние пък ще съчиним една историйка и ще я пуснем из пространството".
    И тя тръгна. Седмица вече никой не говори за Лувъра и успеха на България (да не забравяме - за България става дума), а оживено се обсъжда дали 35 евро дневни стигали на някой си или не.
    И стотици/хиляди честни хора се хванаха: "35 евро са малко". Други не-особено честни намериха хубава "опорна точка" - "нищо, че Вежди направи огромна и ужасно ценна за България стъпка, ама е простак, мултак и всичко останало".
    И излязоха на протест даже. Ми да бяха събрали някой лев/евро за нещастния хорист, дето щял да умре от глад в Центъра на Париж. Или дето трудът му да пее два пъти седмично не бил оценен достатъчно от обществото, респ. от Министъра - чети от Бойко (оня, простакът, с Винету, ако не помните).
    Сега идва откриването на "Квадрат 500". Отсега знам, че новата "опорна точка" ще бъде, че "лявата входна плочка се клати" и "в тоалетната капе". А когато Вежди и докара съкровищата тук - да им се радваме и ние - ще излезе, че едното е подменено, на другото е изкривена една гънка - и изобщо "златото не се яде".
    Та - Моника Станишева я няма в Б-я (слава на Бога на комунистите, че си я заведе в Брюксел), но духът и или отровното наследство останаха тук: да плюем, по най-хубавото, което може да се случи.
    И някои неособено умни го правят. Уви.

    Поздрави
  44. 44 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    НЯма ли някой от протеста да каже колко са били. И на мен ми изглеждат най-много сто човека.

  45. 45 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1669 Неутрално

    До коментар [#26] от "kas.":

    Прав си, Кас! Няма за какво друго, та за хористчето, което си претендира хонорара се хванаха. Простак бил, не им харесвал... Ми няма да се женят за него, я! Интересно, че срещу ренегата Стоянович никой от тези не се сети да прави протестно шоу. Що ли? Ами от една и съща черга са с бившия - културни и НЕпростаци, но-о-о... пълни с розово-лилава омраза!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  46. 46 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#38] от "hodounski":

    Нямам мустак и не пуша, но в негова чест ще запаля една пура.

    Не може заради недоволството на един хорист от дневните му да се прави такъв водевил .

    Но подкрепям протеста в частта му за повече пари за култура.

    Държавата е в дълг към хората на изкуството, лекарите и учителите.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  47. 47 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 486 Неутрално

    [quote#35:"Free person"]Никой не отрича заслугата на Рашидов като склуптор,като човек,допринесъл за изложбата на Тракийското ни наследство в Лувъра,но не може да се държи като пълен простак.[/quote]
    Виждаш, че може, когато го предизвикват. Рашидов е творец, Рашидов организира чудесна изложба. Някакъв си неадекватен (или подкокоросан), със съзнанието на номенклатурчик получи трибуна и започна да хвърля ла*на. Рашидов, човек със самочувствие, не си поплюва и му отвърна както подобава.

    България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110
  48. 48 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Разстроено

    Слушам ги по БНТ и се смея от сърце... ако това е останало от българските културтрегери, майко мила.
    Едно време сред тях имаше адски читави хора, мъжки момчета и момичета, с които можеш да говориш за Шекспир, за Брехт, за времената, за хората, за обикновени неща.
    А сега някаква лейди по БНТ иска да бъде "обгрижвана, за да може да се разгърне".
    Малей.
    Уважаеми, който има какво да разгръща, няма нужда от обгрижване. Даже да го натискаш и задушаваш, той напира като бурен и пак се разгръща!
    Тъжна история....

    Доброто е заразно
  49. 49 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Догодина по това време с тези темпове на емиграция ще останат героите от романа ''Винету'' Кучешка жена и Опорна точка и ще се наслаждават на интелигентните физиономии на Мултака и Тиквата.А вечер ще ходят подръка да гледат автобиографичния филм на Христо Мутафчиев.После в парка на по бира ще си гукат кооолко е велик Христо Мутафчиев и колко са неуспели и завистливи тези ,които не споделят ентусиазма им.Блажени нищите духом и тяхно ще е царството Му небесно.

  50. 50 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#22:"dogwoman"]От които повече от половината са си „ударили среща“ на мястото, в момента си бъбрят и след малко отпрашват към най-близкото заведение. Бас![/quote]

    Току-що ги видях по новините: жалка картинка. А "кукузелът" е доста нелицеприятен, невнятен и говори като гамен. Толкова за претенциите на "културтрегерите" срещу "простия" министър

    'Let light surround you' Dream Theater
  51. 51 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Весело

    [quote#49:"hmc12310991"]Блажени нищите духом и тяхно ще е царството Му небесно.[/quote] Можеш да си пишеш, каквото ти дойде на акъла, обаче когато цитираш, това се прави точно и на чист български език.
    Пише се "ниЗШите духом". И след като царството е "тяхно", не може да е "царството Му".
    Като преодолееш тези елементарни препятствия с общата култура, преминаваш към следващото ниво - да правиш обобщения, да раздаваш правосъдие и да обиждаш.
    Анадънму?

    Доброто е заразно
  52. 52 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#2] от "shileto":

    Бухахахах, същата приказка като на комунягите при тогавашните протести.
    Що толкова си приличате бе?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  53. 53 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Да ,да,правилна ти е забележката,но имам предвид друго.Анадънму?Какво е това?

  54. 54 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3260 Неутрално

    До коментар [#48] от "dogwoman":

    Май не ти е смешно и на мен вчера като чух излиянието на мултака ми загорча

  55. 55 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3260 Неутрално

    До коментар [#52] от "Darth Plagueis":

    Защото си пазят БКП книжките

  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2634 Весело

    [quote#50:"ariel28"]доста нелицеприятен, невнятен и говори като гамен[/quote]


    Друго са си Боце и Вежди, които са красавци и говорят прекрасно...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#27:"Bulgerman"]Има достатъчно добри примери в правителството, от които Рашидов да се поучи. [/quote]

    Той се учи от най-добрия - сикаджията Боко рапоня, от нагъл по-нагъл, и прост.

    Никога повече мутри начело на България.
  58. 58 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1580 Неутрално

    Колко от плюещите по Рашидов считат, че ще са по-добри от него като министър? Нека да коментират. Но да плюем в името на спорта...... че Рашидов си е талант в изкуството, талант е. Че простее в изказа и лексиката..така е. Но колко от вас ще посочат идеалния човек? Има ли такива? Ангелогластия певец явно въпреки божествения си глас е дребнав и заядлив. Оказа се подходящ за лице на поредната атака срещу опитващите да направят нещо добро за утрешния ден на децата и внуците ни. А манипулациите на Дневник с броя на "протестиращите" ги нарежда до Путин, Йовчев и Станишев/Местан!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  59. 59 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Баси как се юрнала милиционерската торсида да брани цесионера -мултак !
    Твореца-министър може вече да наглее щото върна паричките у КТБ чрез договор с Шейта.., пардон чрез цесия с най-видните представители на енергийната мафия цесия Риск-инжениринг /Богомил Манчев/ за 661х.лв и още един износител на ток Кимпекс енерджи за 992х евро .
    Преди това беше изпуснал гумите.
    http://offnews.bg/images/events/2015/04/21/493482/1429620468_2_559x*.jpg
    http://static.bnews.bg/40a965a29f2a.jpg
    Те и съдебното решение го направиха да не важат цесиите след 06,11,2014 заради него.Ако беха принципни щяха да отменят всички цесии или да обявят фалита от спиране на банката.
    Абе спокойно може да залепи на челото на кой да е кукузел 100-тачка стига да е след 8 часа сабале и да е влезнал в обичайната спИртна форма.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  60. 60 Профил на reality
    reality
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#48] от "dogwoman":

    Тъкмо и аз тази дама гледах, която иска да бъде "обгрижвана" от министерството...

    Ъъъ, р ю киддинг ми?

    Stupidity should be painful
  61. 61 Профил на velbg
    velbg
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#28] от "Black Ice":

    Последно новоредие.

  62. 62 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 826 Весело

    До коментар [#9] от "Яна":

    Такива филми прожектираха само при социализма с призива "За Родину, за Сталина"

  63. 63 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Весело

    До коментар [#53] от "hmc12310991":

    Провери в някой речник. Аз използвам много турцизми, жаргонни и диалектни думи, но който не ги разбира а) не губи много, предвид неособената важност на моето мнение б) може да се осведоми какво значат от общодостъпни източници.

    Доброто е заразно
  64. 64 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2670 Неутрално

    [quote#50:"ariel28"]невнятен и говори като гамен.[/quote] Ако погледнеш в КлубЗ, има една безумна снимка, на която татето говори, а детенцето му държи пакетче някакъв джънкфуд и гледа смутено. На мен тази снимка ми казва повече от хиляда думи.

    Доброто е заразно
  65. 65 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    Всичкият герберски тролетатиат е строен на амбразурата, да дращи и брани Мултака. Жалка картинка!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  66. 66 Профил на gotze
    gotze
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Подкрепям певците от Йоан Кукузел!
    Но... мисля, че не би трябвало да имаме министерство на културата, защото просто Бг култура почти не съществува!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  67. 67 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    До коментар [#11] от "Р. Дражев":
    Не! Аз не съм го избирал. И не искам тия, дето съм гласувал за тях - коалиционниат партньор да го подкрепят! Пре-достатъчен ми е компромисът с главния тиквар на републиката...

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  68. 68 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Оставка!!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  69. 69 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Весело

    До коментар [#52] от "Darth Plagueis":
    Какво е това Бухахах, да не се бухна под под масата, спирай и си легай

  70. 70 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#55] от "hodounski":
    Кой ги пази , ти ли? Ходи ли на седянката?

  71. 71 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1669 Неутрално

    [quote#65:"virtual brain"]Всичкият герберски тролетатиат е строен на амбразурата, да дращи и брани Мултака. Жалка картинка! [/quote]
    Никой не би се "строил" за нещо като... нищо. Буря в чаша вода! Протестирайте, стига сте правили компромиси като не искате! Нека ви видим колко сте... културните, които не търпите "трикчета".
    (Пише се "предостатъчно", хе-хе)

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  72. 72 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4295 Любопитно

    ,,Няколкостотин души се събраха пред министерството на културата на протест с искане за оставка на министър Вежди Рашидов.,,

    Като ги гледам тези двамката на снимката. Единият брадат като талибан, другия нещо кьосе ми се вижда. Явно личи си колко са колторни кунтурните от протеста. А малко хора знаят, че точно и само Веждито си е позволил да изпсува пред Тодор живков без да има последствия. През 1987 година май беше си го спомням на денят на Българската просвета и култура бай тоша съира дейците на разните културни гилдии, там се случва и Веждито като млад склуптор с международна известност, един от свитата на бая ви тоша като вижда Веждитосе изоква, па тоя турски каменар що ще тука между културните артисти. Веждито го чува обърнат с гръб към свитата и такава псувня му тегли, че всички млъкват. Напсувания се обръща към живков, другарю живков, тоя каменар много лошо псува. Живков му отвръща ха ха ха, каменар, ама има пари в Английската банка, ама ти и аз нямаме там пари

  73. 73 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Леле, колко герберастки тролове са на амбразурата, за да защитават малограмотния впиянчен мултак....

  74. 74 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#67:"virtual brain"] Пре-достатъчен ми е компромисът с главния тиквар на републиката...[/quote]

    На теб може да ти е пре-достатъчен, ама на мен фактът , че Радан се пънеше да извива ръце, а сега мълчи като дупе, ми е предостатъчен, за да си направя някои изводи.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  75. 75 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1669 Весело

    [quote#65:"virtual brain"]Всичкият герберски тролетатиат е строен на амбразурата[/quote]

    [quote#73:"general_patton"]Леле, колко герберастки тролове са на амбразурата[/quote]
    Без коментар!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  76. 76 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2151 Весело

    [quote#71:"Black Ice"]Буря в чаша вода![/quote]
    специално за теб

    "Българският данъкоплатец финансира Лувъра

    В договора не са предвидени никакви отчисления от приходите за българските музеи. Няма застраховка, а държавна гаранция за безценните експонати.

    Автор: Димитър СтояновДата на публикуване април 23, 2015В: Водещи, Потеря

    Биволъ се сдоби с поверителния договор между Министерството на културата и Лувъра за изложбата „Епопея на тракийските царе – археологически открития в България“. От него става ясно, че българската държава е поела най-съществената част от разходите за организацията на събитието. Отчисления за българските музеи и автори от приходите на Лувъра не се предвиждат.

    Според Мрежата на европейските музейни организации (NEMO) към Съвета на Европа, наемането на музейни изложби, освен културни и цивилизационни измерения, има и един практичен аспект, а именно финансовия. Това дава възможност големите европейски музейни институции с голям туристопоток и съответно оборот от продажба на билети, рекламни материали, сувенири и т. н., да споделят своите „скромни“ приходи с развиващи се музеи с малък туристически оборот. За 2014 г. музеят Лувър в Париж има 9 милиона посетители. На практика за година през залите на световно известния музей, преминават повече посетители от колкото са жителите на Република България.

    Като отнесем това към скандално известната изложба на тракийските съкровища в музеят Лувър, става ясно, че не просто такова споделяне няма, а на всичко отгоре българската страна е ощетена финансово.

    Обичайната практика при подобни международни изложби е приемащият голям европейски музей да заплати за следните разходи:
    – Застрахователна полица. Вместо застраховка от френската страна, българската страна издава държавна гаранция в размер на 1 м лв. С тези 1 милион лева българската държава ще овъзмезди сама себе си, ако бъдат унищожени тракийските съкровища. Или по-право българската държава, която е собственик на експонатите ще се овъзмезди за сметка на българския данъкоплатец.
    – Всички разходи по консервация-реставрация на предоставените за изложбата предмети; опаковката, транспорта, застраховката на експонатите, както по времето на транспортирането, така и по време на експонирането им пред публика.
    – Авторските права за изработването на каталога на изложбата, брошури и съпътстващи материали. В случая с нашата изложба в Лувъра това е покрито финансово от българският данъкоплатец.

    Обикновено големите европейските музеи наемат изложби от малките развиващи се музеи, като правата отчисления от цената на билета за гостуващите експозиции.

    Сключеният от Министерството на културата Договор не предвижда такава опция. Това значи, че музеят Лувър задържа всички приходи от билетите от изложбата. Едновременно с това седемнадесетте български музей, които са предоставили експонати за изложбата във Франция, са получили заплащане за своите експонати от българската държава. Ние не знаем сумите, които са изплатени на българските музеи, но сме сигурни, че те са за сметка на българският данъкоплатец.

    Абсурдна е и ситуацията с каталога от изложбата. Според договора, министърът на културата изкупува авторските права на българските автори на каталога на изложбата и ги предоставя безвъзмездно на френската страна. Остава неясен тиража на каталога, но от договора става ясно, че каталога ще се продава от френска страна. Продажната цена на каталога е 50 евро.

    Консервационно-реставрационните дейности на предметите участващи в изложбата са организирани направо цинично. Създаден е фонд за дарение в полза на изложбата в музея Лувър, от който фонд ще бъдат покрити неговите финансови задължения. Фонда набира пари от територията на България, от български физически и юридически лица, като някой от тях се открояват имената на видни родни бизнесмени, като Цветелина Бориславова. Така България, най-бедната страна в ЕС, набира дарения не за собственото си културно наследство, което е в критично състояние, а за да подпомага един от най-богатите музей в света.

    На фона на тези абсурди, разкритата цена от 60 евро дневни командировъчни за министерските представители, „съответстващи на френските стандарти“ е дребен детайл. Но след като обществото дълго време беше занимавано с пословичните 35 евро командировъчни за българските певци, редно е да го споменем."

    https://bivol.bg/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8A%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%86-%D1%84%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%B8%D1%80%D0%B0.html

  77. 77 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1669 Любопитно

    До коментар [#76] от "extraCACA":

    Благодаря за линка - не бях го чела. Ако това е бил проблемът, защо протестиращите наблягат на простащината на министъра?! Неориентирани ли са или действат под команда? От друга страна, такъв договор са могли да сключат - такъв са сключили! Представяш ли си Рашидов да тропа по масата на директора на Лувър? Колкото ти можеш да го направиш тук с шефовете на Главболгарстрой, например! Има случаи и случаи. Този не е измежду удачните примери за разхищение на държавни пари! Колкото до плащането на българските музеи - сети се, че допреди не много години всичките им ценни експонати бяха в Съдебната палата под командата на Щерката, а после отидоха при др. Димитров в Бояна. Та за Лувър... Не те да ни плащат, а да се благодарим, че са благоволили да ни позволят да платим.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  78. 78 Профил на kostedd
    kostedd
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Е пак на 100% потвърдихме вица за казана на българите в ада.
    Реши един да си потърси правата и веднага го оплюхте, без да познавате човека и скочихте да защитавате ганьо вежди балкански. Веждито може да е добър склуптор, но е пълен реднекс. На всичкото отгоре и за бохем го възвеличавате. И с изложбата така се изложи, че не е истина. Технополис имат 100 пъти по- хубава брошура, от тази предстявща изложбата.
    Прав е хориста да протестира че тези 35ев. е подигравка, на фона на тумбата журналя отишла за наша сметка да възхваляват боко, веджю и .....

  79. 79 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    До коментар [#17] от "Black Ice":

    +++++++++

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  80. 80 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    До коментар [#43] от "Starec":

    ++++++++

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  81. 81 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    До коментар [#67] от "virtual brain":

    Ми освен да спечелите едни избори и да си управлявате без компромиси. Излез от виртуалното.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  82. 82 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2424 Неутрално

    Стотици поискаха оставката на Вежди Рашидов на протест #ПейWithMe
    ===============
    В събота пък хиляди ще му благодарят за това което направи...за първи път българска изложба в Лувъра...мечтата на поколения комунета...зависта и злобата е разбираема и в същият момент жалка...

  83. 83 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    До коментар [#81] от "Алф":
    Управлявайте без нас, бе, ако ви стиска...

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  84. 84 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    До коментар [#78] от "kostedd":

    Дълго ли трябваше да се измисля този бисер?

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  85. 85 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2151 Весело

    [quote#77:"Black Ice"]Ако това е бил проблемът, защо протестиращите наблягат на простащината на министъра?! [/quote]

    ми не, не е това проблема, статията е отпреди 2-3 часа... проблема е именно в крайно нелепите изяви на мултака и на МК.
    Рашидов нито е кой знае какъв герой, нито има някакъв особен скандал около условията.
    Струват ми се нормални за изложба от такъв (нищожен) мащаб - да, тя е точно такава на фона на останалите които се правят там, вкл. и в частта с даренията за Лувъра - те така си работят.

    Но да блъвнеш всичката високомерна помия при положение че не ти стиска да излезеш и да кажеш условията и цената за 5-те си минути Парижки блясък си е гнус отвсякъде. Нещастна, подла гнус.

  86. 86 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    До коментар [#83] от "virtual brain":

    И още как.

    #спечелиБе

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  87. 87 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2151 Весело

    [quote#77:"Black Ice"]Не те да ни плащат, а да се благодарим, че са благоволили да ни позволят да платим. [/quote]
    о, този бисер не го видях... въздържам се от коментар, ще ме баннат

  88. 88 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Димитрин Вичев на първа линия по тв.тата! Твърде познат в родния си град! Замогнали се с брат си по Костово време, па после прежакан............и так далеееее........но твърд костовист! Баста!

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  90. 90 Профил на franklin
    franklin
    Рейтинг: 1708 Неутрално

    Оставка!

    "На света има само едно нещо по-лошо от насилието - това е капитулацията пред него." Амос Оз
  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  92. 92 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1669 Весело

    [quote#87:"extraCACA"]о, този бисер не го видях... въздържам се от коментар, ще ме баннат [/quote]
    Що, коментирай-... От един БАН се плашите, а правителство ще сваляте (при това, и ваше), хаха... Чакай да те питам нещо... Ако беше толкова лесно, др. Живкова нямаше да пожали пари и щеше да стане първата бяла "лувърска" лястовица, нали?

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  93. 93 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8849 Неутрално

    Пак се профанизира проблема.Ами вижте езика на министъра на културата и неговото цинично отношение към хората на културата.Изкуство се прави с пари,а на тези хористи им трябват пари,за да живеят.Те не са отишли да пеят благотворително.Този двучасов концерт струва пари.Къде са.

  94. 94 Профил на kas.
    kas.
    Рейтинг: 1533 Весело

    [quote#91:"voltaire"]меркантилни комплексари.[/quote]
    Чудесно се самоопределихте. Подхожда Ви.

    Животът е като руло хартия - дълъг е, но го хабиш за задници
  95. 95 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2151 Весело

    [quote#92:"Black Ice"]Ако беше толкова лесно, др. Живкова нямаше да пожали пари и щеше да стане първата бяла "лувърска" лястовица, нали? [/quote]

    вай... мултаците да са ни по-скъпи от Л'дмила ли викаш... може, може - като едното нищо...

  96. 96 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 798 Неутрално

    [quote#93:"rosiraycheva50._"]Изкуство се прави с пари,а на тези хористи им трябват пари,за да живеят.Те не са отишли да пеят благотворително.Този двучасов концерт струва пари.Къде са.[/quote]
    То и промотирането и популяризирането на собствения продукт на световния пазар също струва пари. Казва се инвестиция, защото повишава доходите в бъдещи периоди. Кой плаща и кой печели?

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  97. 97 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2151 Весело

    [quote#96:"Яна"] промотирането и популяризирането на собствения продукт [/quote]

    какъв собствен продукт ви е подгонил бе,
    нито изложеното е "собствен продукт", нито изложбата - едни брошури даже не са ви позволили да си направите... само една клаузичка за произхода на експонатите добавена върху техния продукт... текст, даже не и лого, на видимо място хаха...
    опаковка за сол разглеждала ли си, ако не си - виж и се обади за "собствения" продукт... то бива невдевалки дето ви въдят по кабинетите ма чак пък толкова

  98. 98 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 798 Неутрално

    [quote#97:"extraCACA"]какъв собствен продукт ви е подгонил бе,[/quote]
    Така сте заслепени от злоба, че не четете това, което коментирате бе. На Кукузелите чий е продуктът, дето го продават на дискове и срещу хонорари?

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  99. 99 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    На тая тъпотия е имало и умни хора, но това само доказва поговорката, че и най-умният си е малко прост.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  100. 100 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#51:"dogwoman"]Пише се "ниЗШите духом". [/quote]
    Не е така, "нищите" е. Което значи "бедните" (духом). Нищ е свързано и с думи като нищо, нищожество и т.н. А "нисш" и "низш" са дублети, тоест и двата варианта са правилни. Друг пример е с "ниско" и "низко", които имат различни значения.

    'Let light surround you' Dream Theater




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK