Огромни задръствания съпровождат ремонта на "Цариградско шосе" (допълнена, снимки)

Огромни задръствания съпровождат ремонта на "Цариградско шосе" (допълнена, снимки)

© Юлия Лазарова



Огромни задръствания са се образували по бул. "Цариградско шосе" и околните улици и булеварди заради ремонта на ключовата за столицата пътна артерия, съобщи агенция "Фокус".


Колоната от автомобили по бул. "Пейо Яворов" в посока Румънското посолство започва от новия тунел на Семинарията и продължава до кръстовището с бул. "Шипченски проход". Изходът към бул. "Цариградско шосе" е затворен и няма указателни табели.

Огромни задръствания съпровождат ремонта на "Цариградско шосе" (допълнена, снимки)

© Юлия Лазарова


Не работи светофарната уредба на кръстовището на бул. "Ситняково" и ул. "Оборище". В района има засилено полицейско присъствие.
Огромни задръствания съпровождат ремонта на "Цариградско шосе" (допълнена, снимки)

© Юлия Лазарова


От тази сутрин започна ремонт на трети участък от столичния булеварда "Цариградско шосе". Предстои подмяна на асфалтовата настилка от разклона за телевизионната кула до отбивката за квартал "Изток" и "Интерпред".


С цел да избегнат задръстването много шофьори са прибегнали до алтернативни маршрути, което доведе до задръствания и в други части на града, съобщи репортер на "Дневник". Така необичаен трафик и много бавно придвижване има от кв. "Подуяне" през ул. "Боян Магесник" и после по "Слатинска". Силно затруднено е придвижването по бул. "Евлоги Георгиев" между бул. "Мадрид" и "Орлов мост". Светофарите по бул. "Ситняково" в посока алея "Яворов" не работеха. На кръстовището, където се намира румънското посолство, движението беше регулирано от полиция.




По ул. "Слатинска"

© Георги Марчев

По ул. "Слатинска"


"Днес основният индекс в София е Брутно градско псуване", коментираха потребителите на "Фейсбук".

Огромни задръствания съпровождат ремонта на "Цариградско шосе" (допълнена, снимки)

© Юлия Лазарова


Това се отрази на графика на движение и на градския транспорт.

Ключови думи към статията:

Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    Няма как иначе, без ремонти не може.... пък и идват избори кметски на есен..... кметицата бърза да запуши дупките....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  2. 2 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Бойко Борисов е виновен...
    Ако Радан К. беше премиер /пази Боже!!!/, по 2 коли на час щяха да минават по Цариградско, а шопите щяха там да си опъват хавлиите и да карат плаж... Ем без пари, ем екологично, ем в района....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  3. 3 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 714 Гневно

    2007 - основен ремонт на Цариградско шосе
    2014/15 - пак.
    Само на мен ли 7/8 години ми се струват смешно малко време за чисто ново пътно съоръжение?

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  4. 4 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Ремонт на Цариградско се прави за Н-ти път.
    Къде е Маковей?

  5. 5 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 708 Неутрално

    До коментар [#3] от "Сашо":

    Сега се ремонтират други участъци.

  6. 6 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    [quote#3:"Сашо"]2007 - основен ремонт на Цариградско шосе
    2014/15 - пак.[/quote]

    Това са различни участъци, наричани заблуждаващо всеки път ремонтЪТ

  7. 7 Профил на interkostovista
    interkostovista
    Рейтинг: 225 Неутрално

    За какво го строиха това метро и се вдига толкова шум толкова години, като не се използва от копеуетата и батетата?

    Тролинг да върлд синс 681
  8. 8 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Аз не мога да разбера тези, които са в задръстването и псуват - като знаеш, че има ремонт, чий го дириш там с колата ?

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  9. 9 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#5] от "гарата":

    дрънци.
    когато борисов беше кмет
    им прибра банковата гаранция.
    установени бяха 3 нарушения на геометрията
    точно в този участък и малко по-надолу.
    просто наздора и инвеститорския контрол
    от страна на общината не си вършат работата.
    ако си я вършеха нямаше да приемат настилката
    още първия път. но това не се е случило по
    политически причини. което пък е недопустимо.

  10. 10 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    Чудя се, кое му е Цариградското на това шосе...

    Форумът е в будна кома...
  11. 11 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 290 Неутрално

    Проблемът е, че затварянето на всеки един участък или уличка се отразява на останалите около нея. Така че - НЯМА СПАСЕНИЕ ОТНИКЪДЕ ! Да живее ЛУКОЙЛ, който вероятно плаща, за да има ремонти в София. Не може Цариградско шосе да го правят всяко година. Доста мирише на корупция.

  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    Другари и другарки, на Интер Ексоп Център за какво ви го направиха тоя подземен паркинг, нали за да си оставяте там колите и да пътувате с метрото?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  13. 13 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 641 Неутрално

    Ами какво искате - в една столица с половин итински булевард (Цариградско шосе, дори не преминава през целия град) ... реална алтернатива няма.

  14. 14 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 442 Неутрално

    слезте от колите, че пречите на градския транспорт! трафикът днес беше кошмар

  15. 15 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 986 Неутрално

    [quote#4:"stenli1"] Ремонт на Цариградско се прави за Н-ти път. Къде е Маковей? [/quote] Маковей е в далечната земя Румъния, на светлинни години от тук! А нали знаеш кой е

    [quote#0:" "] цар и господар [/quote]

    тук ?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  16. 16 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    Който може да се изнася от София.Кошмарно е! Не вярвам да няма начин за по-добра организация.

  17. 17 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#5] от "гарата":

    Глупости. През лятото на 2007 беше подменена настилката от Орлов мост до разклона за летището.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  18. 18 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 605 Весело

    До коментар [#3] от "Сашо":
    Откакто ГЕРБ са на власт в София имам чувството, че Цариградско шосе е непрекъснато в ремонт...
    Сега и метрото не помага , селяндурите си държат да се возят в строшките.... във 95 % от колите има по 1 един човек

  19. 19 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#7] от "interkostovista":

    Може би защото вместо да върви успоредно с цариградско, метрото прави странна чупка, за да има почти неизползваеми спирки като "жолио кюри". Междувременно автобусните спирки на плиска са като в пекин.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  20. 20 Профил на interkostovista
    interkostovista
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#19] от "Сашо":

    Т.е. всичкия трафик е, за да се стигне до района на Плиска - място бъкащо с бизнес активност, а не до центъра, примерно... Или на "кореняците", по скоро, им липсва елементарна градска култура, дори за едно метро, камо ли за шофиране.

    Тролинг да върлд синс 681
  21. 21 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Весело

    До коментар [#15] от "Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ":

    А някои станаха МИЛИАРДЕРИ покрай " строителства" и "ремонти" на магистрали и булеварди

  22. 22 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    Българинът си купи кола , даже има по 2-3 ..Слънце грее, зимата свърши и се качи, да покара малко , на отворен прозорец :))
    Какво метро, какви подземни комуникациии :)))
    Германците минаха на новите модели и София се напълни с почти "нови" зверове " ..)
    Как иначе да си покаже колата , българинът...))))

    BIG AL
  23. 23 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#14:"alieng"]

    слезте от колите, че пречите на градския транспорт! трафикът днес беше кошмар [/quote]

    Не, благодаря. Много воните в тоя градски транспорт ...

  24. 24 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#11:"Renault"]Не може Цариградско шосе да го правят всяко година. [/quote]

    Абе каква "всяка година". Миналата година се ремонтираха едни участъци, тази - други. Все такива, които не са пипани с години. Може и да може да се направи по-добре и по-бързо, ама и това е по-добре от нищо.

    Мирнете и потърпете малко, "принцове" и "принцеси".

  25. 25 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 986 Весело

    До коментар [#21] от "stenli1": [quote#21:"stenli1"]А някои станаха МИЛИАРДЕРИ покрай " строителства" и "ремонти" на магистрали и булеварди[/quote] Станаха, защото сме демокрация! А при демокрация е важна волята на народа на избори! А тя за жалост беше и все още е такава!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  26. 26 Профил на mmmda
    mmmda
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С колелото снигнах за 15 мин, без да бързам

  27. 27 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#24] от "Jean-Luc Picard":

    Изключително дразни, че ремонтите се правят бавно. Включително на много натоварени съоръжения като магистрали и булеварди. Ограждат и седят така с месеци. Чак на края се хващат да правят нещо. А когато е топло може да се работи на 2 и 3 смени. Ремонт на фонтаните пред НДК-оградено вече 9-ти месец. Ако се прави нещо е много мног бавно. Виждат се има няма 6-7 човека вътре! Навсякъде ремонтите ви са такива, бавни, бавни. И обикновено некачествени! Защото при некачествен ремонт скоро ще има следващ... Който следващ ремонт пак ще го платят баламурниците-данъкоплатци и електорат!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  28. 28 Профил на simko4
    simko4
    Рейтинг: 334 Неутрално

    То дано да стане като хората, пък задръстванията са си неизбежни.

  29. 29 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    До коментар [#19] от "Сашо":

    Наистина маршрута на метрото не е най-добрия.Дори до летището е по-бързо с автобус.

  30. 30 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    Този месец трафикът ще е пълна отврат...
    Ремонтираните участъци са тези, които създават и най-яките тапи!

    I Want To Believe
  31. 31 Профил на newbiee
    newbiee
    Рейтинг: 225 Гневно

    Всеки ден минавам по 2 пъти през Цариградско шосе. Сега се ремонтират други участици!!!! От Яворов до 4ти км. е кърпено през последните 20 години.
    Преди 7-8 години се асфалтира от Яворов до Орлов мост. Тогава го направиха на вълни пред полиграфическия и ги върнаха да преасфалтират!

  32. 32 Профил на yane_
    yane_
    Рейтинг: 218 Неутрално

    До коментар [#10] от "Yasur":
    [quote#10:"Yasur"]Чудя се, кое му е Цариградското на това шосе...[/quote]
    Ами то е с най-голяма пропускателна способност, затова е и най-използвано и най-натоварено. Логично е и най-често да го поддържат ("ремонтират".
    Днес и аз се набутах там, без да подозирам какво е, ама се изнизахме всички, с малко повече търпение.

    Няма Ред, няма Законност, затова няма и Справедливост!
  33. 33 Профил на xpirate
    xpirate
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#17] от "Сашо":

    Глупости! Или не живееш в София или не шофираш или трябва да ти отнемат книжката ако не си забелязал кой участъци са ремонтирани! През 2007 беше ремонтирано от Орлов мост до разклона за ТВ кулата. ФАКТ!!! Иначе градските магистрали трябва да се преасфалтират на 5 години...

  34. 34 Профил на capricorn2014
    capricorn2014
    Рейтинг: 442 Весело

    Ха, ха, бате ви бойко откри вечния двигател, във вид на ремонти, народа се тъпче, и изгаря сума ти бензин, ето ви повече приходи, даваме ги на нашите хора за ремонта, след ремонта материала развива за известно време по 200-300, трепят се като мухи, и гласуват за бойко!

  35. 35 Профил на aldoushuxley
    aldoushuxley
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Дано сега повече хора се качат на велосипеди.

  36. 36 Профил на bgnabliudatel
    bgnabliudatel
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Онзи ден събота, минах по Цариградско (5-6 км.) и магистрала Тракия (10-ина км. със задръстването), по първия участък имаше 10-15 човека на целия обект, по магистралата бяха и по малко ... никаква мисъл не е вложена при изготвяне на плановете и при изпълнението основно правило при избор след качеството да бъде срока за изпълнение ...

  37. 37 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    [quote#10:"Yasur"]кое му е Цариградското на това шосе...[/quote]

    Просто и ясно : това е пътят от София за Цариград! Или на теб ти се иска да се казва бул Ленин???

  38. 38 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Залагам на кола само вечерно време, уикенд и извънградско. Много нерви и гориво трошах преди това - дупки, павета, задръствания, проблеми с паркирането, слаби шофьори, аре нема нужда.

  39. 39 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Така ще е нялколко дни само докато се наместят алтернативните маршрути и хората посвикнат. Тапа се получава на стеснението от балкански тарикатлъци и дребни хитрини. Винаги съм се чудел, какво пречи на КАТ да инсталират по един екип преди стеснението, който дори само с присъствието си би помогнал на трафика. Ако пък се хванат наистина да регулират престрояването движението би било напълно безпроблемно.

    Умен и красив жълтопаветник.
  40. 40 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#39:"WALL-E"]Така ще е нялколко дни само докато се наместят алтернативните маршрути и хората посвикнат. Тапа се получава на стеснението от балкански тарикатлъци и дребни хитрини. Винаги съм се чудел, какво пречи на КАТ да инсталират по един екип преди стеснението, който дори само с присъствието си би помогнал на трафика. [/quote]

    Абсолютно е така. Гледаш го добичето кара до последния момент в най-лява лента, и в края се сеща да удари мигача и да се бута чак и първият да го пусне. Поне е най-важният той.

  41. 41 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1102 Любопитно

    А защо ремонтът не се прави през лятото?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  42. 42 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#41:"grand funk railroad"]А защо ремонтът не се прави през лятото? [/quote]

    А сега какво е? Зимата?

  43. 43 Профил на Боб
    Боб
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#14] от "alieng":

    Имам един въпрос:

    Ако тези няколко хиляди човека, които се возят в автомобил по това трасе, изпълнят молбата и се прехвърлят на (гр)Адския транспорт, дали той ще може да ги поеме?

    И да уточня: Слава Богу, не ми се налага да пътувам по Цариградско ежедневно.

  44. 44 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 551 Гневно

    [quote#27:"Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ"]Навсякъде ремонтите ви са такива, бавни, бавни. И обикновено некачествени! Защото при некачествен ремонт скоро ще има следващ... Който следващ ремонт пак ще го платят баламурниците-данъкоплатци и електорат! [/quote]
    ++++Ами ТОЧНО ТОВА Е ЦЕЛТА! Да се усвоят парите(крадат се над 50%) и след няколко години "играта" започва от центъра!
    Как на никой не му хрумна, че вместо да се ремонтират 3 големи участъка ЕДНОВРЕМЕННО можеше да се хвърлят хора и техника на 3 смени на 1 участък, с бонуси за срочно изпълнение (с качеството без компромис!)....Ама не е такава играта им...

  45. 45 Профил на rosy_rosenthal
    rosy_rosenthal
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Столичните грандове са най-гледаните по телевизията, сочи статистиката. Срещите на Левски и ЦСКА са окупирали твърдо първите 15 места по рейтинг, като това е нормално.

    Най-гледаният мач у нас, разбира се, е вечното дерби. ЗаНещо повече - справката показва, че 7 от 10-те мача с най-висок рейтинг са с участието на ЦСКА!

    Т.е. с ЦСКА потъва и българския футбол... а и паричките на Домуса. КОЙ ще гледа "А" група?

  46. 46 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    До коментар [#42] от "Jean-Luc Picard":
    [quote#42:"Jean-Luc Picard"]А сега какво е? Зимата?[/quote]

    Пролетта.
    В България има 4 сезона. Ако не ги знаеш, да ти ги напиша. През отпускарския период ще има много по-малко задръствания.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  47. 47 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#46:"grand funk railroad"]През отпускарския период ще има много по-малко задръствания. [/quote]

    Тъй като явно е дълъг и тежък, ремонтът на Цариградско започна преди месец и нещо и ще продължи доста след края на отпускарския сезон. То не може всички да са доволни във всеки един момент. Друг е въпросът, че може и по-бързо да се действа.

  48. 48 Профил на legio
    legio
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Не е голяма изненада. София е пълна с коли в които се вози само водача. Няма как инфраструктурата, дори и ремонтирана, да поеме целия автомобилен трафик. София се пренасели и не може всеки с кола да се придвижва нормално. В момента повтаряме грешките на европейските градове от преди 30 години. Решението е акцент върху градски транспорт, велоалеи и рестрикции за автомобили в определени зони. Така след време ще имаме нормална градска среда и няма да се дърляме по форумите и да се псуваме по улиците

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Who dares wins!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK