Част от бул. "Черни връх" пропадна при метрото на "Хладилника"

Част от бул. "Черни връх" пропадна при метрото на "Хладилника"

© Юлия Лазарова



Част от платното на столичния бул. "Черни връх" пропадна в района на завод "Витоша", където се строи столичното метро.

Отворила се е голяма дупка - с площ от няколко квадратни метра.  Тя е основно на тротоара, като е засегната и малка част от пътното платно. На мястото вече е поставена ограда и има работници.


По-рано шефът на "Метрополитен" Стоян Братоев потвърди за инцидента, като обясни, цитиран от dariknews.bg, че случаят се проверява.

Част от бул. "Черни връх" пропадна при метрото на "Хладилника"

© Юлия Лазарова


Движението на автомобилите в района се осъществява нормално. На мястото има и полицейски екип.




Това е вторият случай на пропадане на път в столицата за последните два месеца. В началото на април подобна дупка се отвори на бул. "Христофор Колумб", свързващ столичния ж.к. "Дружба" с бул. "Цариградско шосе". Тогава причината се оказа повреден колектор на ВиК, а ремонтът доведе до затваряне на участъка и причини големи задръствания.
 

 

via Aleksandra Nikolova Пропадането на бул. "Черни връх" до Хладилника. Пропадането е близо до строежа на новата метростанция.


Posted by Георги Драганов on Wednesday, 3 June 2015


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Любопитно

    Това да не е прословутото частно метро на Магнолията?

  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Весело

    Фандъкова е виновна. Оставка.

  3. 3 Профил на Боб Яхния
    Боб Яхния
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Сан Андреас не ни требе, и без него се "оправяме"...

    "...от сутрин до вечер шкембенце яж,/ за всичко дава кураж..." (братя Кулинови)
  4. 4 Профил на interkostovista
    interkostovista
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Самван сурпризед?

    Тролинг да върлд синс 681
  5. 5 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2986 Весело

    ... Пропадането не е на голяма площ – няколко квадратни метра, като е засегната малка част от пътното платно, са съобщили слушатели на радиото ...

    Начи ... нЕма да са пуашите!
    Корабът потъва нормално!

    Щом има пропадане - значи има сериозен проблем бе, другарки и другаре!
    Това, че се е показала мъънинка дупчица е само проявление на къде-къде по-сериозни процеси ...

  6. 6 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3553 Неутрално

    Да!
    И такива работи се случват, при стахановските методи на..."производство"!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  7. 7 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#2] от "niakoi_si":

    Не бе, не е. Аз съм.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  8. 8 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Стават такива работи, където и да е, при каквото е да е строителство - особено предвид факта, че тъдява има подземна река.

  9. 9 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 823 Неутрално

    "Част от платното на столичния бул. "Черни връх" пропадна в района на завод "Витоша""

    Ние държавата пропаднахме, та какво остава за едно платно...

    Аз не зареждам в Лукойл.
  10. 10 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 817 Весело

    Е щом е малка дупката, не'а се пуашим. Виж ако бе голяма, ехей и паниката щеше да настане.

  11. 11 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    До коментар [#8] от "8th_ball":

    Дотук строежът върви повече от гладко. До новата метростанция не си личи, че отдолу се прави подземен град. Единственото лошо направено нещо е организацията за преминаване на пешеходците към мол Парадайз. Знаци няма, нова и стара маркировка стои една редом другата. На няколко пъти пешеходци се оказват насред платното с две торби покупки в ръката и трябва да се връщат по 30 метра срещу автомобилите.

    Но ние по принцип си знаем, че пешеходното движение не е приоритет на този общински съвет. Те самите са ни го казвали индиректно или в прав текст, така че сделката е честна. Който не е съгласен, да не гласува за тях есента.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  12. 12 Профил на tanazius
    tanazius
    Рейтинг: 388 Весело

    Хайде 'сичкото мурзилка на амбразурата! Да се внушава:
    1.Фандъкова не става!
    2.Фандъкова е проста даскалица по руски!
    3. Фандъкова е откраднала парите за укрепване на строежа на метрото!
    4. То бай Тошо построи повече метро километри отколкото Тиквата!
    5. А бе, това нашето държава ли е?!
    6. Няма държава, по-добре да емигрираме!
    А че няма строителство, производство и каквато и да било дейност без брак няма значение, важното е да се плюе.

    "Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
  13. 13 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Не разбирам какво се пените толкова, голяма работа че е пропаднало. Ако нямаше метро и беше пропаднало по-добре ли щеше да е?

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  14. 14 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Подобен бе случая под бул.Брюксел,сега и на Черни връх.Може би не са тествани места,където вибрациите от минаващите вагони,предизвикват пропадане.Стоян Братоев и фирмата изпълнител на участъка да направят замервания,преди да започнат да коригират булеварда.

    Tony
  15. 15 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    Е стига с тези архивни снимки де, поне една дупка можехте да снимате, тя не е заек да избяга докато отиде фотографа.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  16. 16 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    Бе навсякъде стават такива работи бе.

  17. 17 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 764 Весело

    Абе, разправяхме ние, ама кой да слуша.
    Асфалта не се яде - това първо. На София не и трябва метро - това второ. И никакви ремонти на улици и булеварди, щото ще има тапи и по-важното - ще се изпозапушат дупките и няма да има за какво да се протестира. А и като се строи и ремонтира се бърза за да им било удобно на гражданята. Я к'во хубаво си беше един ремонт да се проточи година, две, а строеж барем до десет. И качествено излизаше - я за мавзолея колко барут изхабиха докато го гътнат.
    Парите за строежи и ремонти - на пенсионерите, а ако остане нещо - за нови апартаменти на мургавите ни братя от Гърмен и наоколо.
    И избори идват ей - мислете кого ще изберете: долу Фандъкова, долу Бъчварова, долу Борисов, "земята ще издера, ама няма да допусна ГРЕБ да е на власт" (помните, нали).
    Умната.

    Поздрави
  18. 18 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 605 Неутрално

    ИНАЧЕ Всичко е качествено - и асфалт, и плочки, и паркинг елементи. Прави се така, че и след 30 години да е непокътнато. Все пак се гони най-ниската цена и на материали, и на труд. За какво качество да говорим. Още като ново е грозотия, неизмазано както трябва, а след 3-4 години започва да се разпада. Проверете ограничаващите паркиране топки от двете страни на бул.Черни връх в какво състояние са. Слагани са през 2012г. 1/4 са счупени, 1/4 са килнати, тук там някоя се крепи.

    1914 / 88
  19. 19 Профил на sdafcef
    sdafcef
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Заглавието не е коректно, внушава се, че действащото метро е пропаднало, а всъщност става дума за строежа

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22 Профил на ofamanaman
    ofamanaman
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#14:"Free person"]Може би не са тествани места,където вибрациите от минаващите вагони,предизвикват пропадане[/quote]
    Альооууу, вагоните още не пътуват та да създават вибрации За сега се кОпа (и се строят) тунел и подземна метростанция!

    F***Y**!!!
  23. 23 Профил на afanko
    afanko
    Рейтинг: 486 Любопитно

    Не може да бъде? Това на аш проект не може да се случи!


    Кога ли най-сетне някакви стандарти ще станат задължителни!?

  24. 24 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1112 Неутрално

    Пропаднало.Колко?Един метър,0,5м,10см?Колко?След като пише,че движението на автомобили е нормално?Или лаф да става,според стария виц?

  25. 25 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1990 Весело

    Само няколко метра? Сещам се за момент от "Тихият Дон". Там един от героите искаше да хване трипер, за да не се бие. Търсеше жена, казаха му за някаква и той я пита.
    - Наистина ли имаш трипер?
    - Малко.
    - Че на мене не ми трябва цяла кофа.
    Цитирам по памет, щото са минали много години, ама по определени поводи се сещам за тая случка.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  26. 26 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 859 Неутрално

    До коментар [#12] от "tanazius":

    Скивай сега, аз не съм мурзилка, но мога да ти кажа, че фандъкова наистина не става. Ако махнеш парите , дето влизат в общината за европейски програми/като метрото например/ и още няколко други - ще лъсне всичко дето общината сама е направила . А то клони към нула.
    Понеже не се финансира от ЕС - инфраструктурата е отчайваща, същото продължава да е с чистотата, кучетата/колкото и да се говори, че са намалели/ и т.н. и т.н.
    А иначе на вас гербаджиите освен мурзилки извън герб нищо друго не ви се привижда.

  27. 27 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Аа, да прибавя и безумните велоалеи.....

  28. 28 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 848 Весело

    Стават и такива работи при строителството..... ще ги оправят,, не е новина.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  29. 29 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2986 Неутрално

    [quote#6:"Храбър"]И такива работи се случват, при стахановските методи на..."производство"! [/quote]
    Глупости, драги!

    "Методите на производство" са така механизирани, че "стахановизацията им" е повече от трудна.
    Стахановски методи прилагат само в довършителните работи, та затова падат плочки и тече тук-таме.
    Но от това терен отгоре не пропада ...

    Случва се ...
    Само не бива да се неглижира.
    Нито пък да се истеризира ...

  30. 30 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Случаят се ПРОВЕРЯВАЛ?
    Тия не знаят какво вършат?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  31. 31 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    е, пак добре, че"метрото не е излязло на повърхността на пътя! Карай да върви - инфраструктурната мафия на внучката на партизанина дерзае!!!! Няма комунист, който да не краде!!!!

  32. 32 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#14] от "Free person":

    Няма минаващи вагони, участъкът е в строеж. Не е нещо свръхествествено да се получи срутване при тунелното строителство. Важното е да няма пострадали.

  33. 33 Профил на glaxo
    glaxo
    Рейтинг: 280 Неутрално

    До коментар [#26] от "SSS":

    Коментарът Ви е верен и коректен.От 1450 мил. лв. бюджет, собствените приходи са около 600 мил.лв.(41%), трансфери и субсидии от Републиканския бюджет 320мил.лв.(22%) и безвъзмездно финансиране от ЕС и заеми 480 мил.лв.((33%). Освен метрото, няколкото реконструирани кръстовища(някои крайно не функционални), престижно -рекламни акции в стил"харчи-пари" (като бул.Витоша и фонтаните на НДК), построените 10-на детски градини, всичко останало е почти занемарено.За да се харесат на електората, от години не се повишават местните данъци и такси, а не може да се поддържа градска инфраструктура без пари.Тротоарите, кварталните улици, хоризонталната маркировка и т.н.са в в много лошо състояние, но общината си затваря очите.

  34. 34 Профил на Riker
    Riker
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#12] от "tanazius":

    Прав/а си, врагът дебне от всякъде. Благодаря ти, че ни пазиш денонощно. Сега аз ще поема за кратко смяната ти, а ти изтичай да си направиш един зелен чай с мента. После ще ти върна наряда. Обещавам.

  35. 35 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Айде всички сега да зареват колко било лошо и как по света никъде нищо не пропада.

  36. 36 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#35] от "shisharko":

    Това, че по света има пропадания как точно променя ситуацията тук?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  37. 37 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2340 Весело

    До коментар [#5] от "xm...":Няколко квадратни метра (примерно 20) не са проблем. Ние започваме да се замисляме когато мерките са поне квадратни километри.....

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  38. 38 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#18] от "Hasta La Vista antifascista OI!":

    Идеята на тия топки е просто да маркират, че мястото не е за паркиране. Не да спрат атака на терористи или Ганьо шофьор в частност.

  39. 39 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#15:"gost22"]поне една дупка можехте да снимате[/quote]

    Що да снимат,после пък да преправят текста?Уж цитират Дарик.Глупости.При тях си е написано - пропаднал тротоар,платното не е пострадало.Те пък сложили снимка от някакъв шегаджия от Фейсбук.Интрижката да върви.

  40. 40 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 682 Неутрално

    аз голяма драма не виждам.
    лозенец, в горната част, така и така заприлича на бейрут от едно време...

  41. 41 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#12:"tanazius"]То бай Тошо построи повече метро километри отколкото Тиквата! [/quote]
    Факт. Повечето тунели са били прокопани още през 80-те. Тиквата като кмет не направи нищо за метрото освен да го забави с 2 години. Софиянски беше сключил договор през 2005 г. метрото до Младост 1 да бъде завършено до 2007 г., но следващият кмет забави пускането до края на мандата си. През това време процъфтяваха маршрутните таксита, собственост на близък до властта бизнесмен.

  42. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    [quote#39:"ret"]тях си е написано - пропаднал тротоар,платното не е пострадало.[/quote]


    Мхм... Тротоар ще да е...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 44 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#41] от "jig":

    тези глупости ги разправяй на някой друг, всички много добре помним как изобщо не се работеше по лъчовете, докато не дойде Борисов, който тва му беше един от основните козове за развитие на кариерата му и всичко заработи под пълна пара, а преди това беше тотално забатачено. Същата работа като с магистрала Тракия, те хиляда правителства подписваха договори и само се крадяха парите и нищо, дойдоха Борисов и Плевнелиев и я приключиха. Бойко точно на тая тема няма къде да бъде хванат, но по много други има, естествено в ПР агенциите за плюене и тролене не работят много умни хора, та нормално да не знаят какво да пишат.

    twitter.com/voxybg
  44. 45 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    Да разкажа на младите, че когато копаха автомобилния тунел под бул. Драган Цанков, който слава Богу после стана метротунел, от телевизионната кула до радиото улицата беше изцяло затворена. Пропадания имаше през ден, за сеир на "кварталната общественост"

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  45. 46 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#43:"Darth Plagueis"]Мхм...[/quote]

    Ъхъм..

  46. 47 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#44] от "voxy":

    1. Други правителство са правили почти толкова километри магистрала като Боко и много повече пътища от републиканската пътна мрежа, ама не са се хвалили. Затова, такива като тебе са се заблудили.
    2. Боко бързо разбра, че от строителство най-много се краде

  47. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#46] от "ret":

    На снимката се вижда ясно.... тротоар, а?


    До коментар [#44] от "voxy":

    Изобщо не са глупости. Я ни светни що не се е работело по лъчовете и кога точно, щото договорите на Софиянски бяха точно както е написано горе?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 49 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    Как се почувствахте, като ви опряха пистолета в главата - толкова са възможностите на т.н. журналисти. И тук така - на опашката за хляб чули, че дъръ-бъръ, включително е потънал автобус с деца, които отивали на екскурзия, няма оцелели.

  49. 50 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#44] от "voxy":

    Аз пък много добре си спомням как чаках в задръстванията около станция ГМ Димитров през 2007-2008 г. и съзерцавах табелата, според която пусковият срок беше 2007 г.
    Борисов напусна кметският пост през юли 2009 г. и отсечката Люлин -Младост още не беше готова.
    Не знам защо споменаваш Плевнелиев в случая. Той няма общо с кметския мандат на Борисов, освен това, че по собствените му думи е бил изнудван като бизнесмен от общинските власти. След като се присъедини към ГЕРБ обаче вече не споменава за това.

  50. 51 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3553 Весело

    [quote#13:"dragozow"]Ако нямаше метро и беше пропаднало по-добре ли щеше да е?[/quote]
    Ми да!
    А ако наред с това ни беше нагазила чума?
    А? По-добре ли щеше да е?
    Добра си ни е кметицата! Колкото може -толкова!
    Къде сме тръгнали ние да търсим качество и бързина на едно място!?
    Тука е България!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  51. 52 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#47] от "stenli1":

    цитирате другаря Станишев , явно още има такива които му вярват

    twitter.com/voxybg
  52. 53 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 497 Неутрално

    В Лондон има работещо метро, открито, когато започва Освобождението на България.

    #FactsOnly

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  53. 54 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#26:"SSS"] Ако махнеш парите , дето влизат в общината за европейски програми/като метрото например/ и още няколко други - ще лъсне всичко дето общината сама е направила .[/quote]
    Нека всеки кмет направи нещо по европейските програми като Фандъкова и България ще разцъфти. Ама не правят, защото искат да откраднат всичко, а където не могат - не си мърдат пръста. Справка - Софиянски и предприсъединителните фондове.

  54. 55 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Любопитно

    До коментар [#52] от "voxy":

    НЕ, цитирам в-к СЕГА. Или и той не вАжи?

    Само фейсбука на Магнолията ли е единствения източник, който може да се цитира??

  55. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    [quote#54:"fatoumata"]Справка - Софиянски и предприсъединителните фондове. [/quote]

    Верно ли? А що Боце и Фандъкова запазиха целия екип на Софиянски? М?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 57 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Любопитно

    До коментар [#52] от "voxy":

    Ето ти един друг интересен и показателен за Боко цитат от тази статия:
    "...На практика намеренията на правителството се менят всеки месец от 25 април 2012 г. насам, когато е прието постановлението. В края на годината кабинетът още по-трескаво размества суми и проекти - с парите за пътища министрите се занимават и на 12 декември, и на последното си заседание преди Нова година на 19 декември. Сумите, естествено, непрекъснато се увеличават. Всичко това се прави без яснота защо се маха един или се добавя друг проект.

    Няма никакво обяснение

    защо цената на един пътен участък може да се увеличи няколко пъти за няколко месеца. Смущаващо е, че тези точки обикновено не влизат в дневния ред, нито пък се обявяват впоследствие. Както във всички случаи досега вносител на промените е премиерът Бойко Борисов."

  57. 58 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#41] от "jig":

    Кои тунели за метрото са били прокопани през 80-те години? Я помисли малко преди да плещиш глупости. Има прокопан тунел при строежа на НДК, при гара Подуяне също. Прокопаните тунели са не повече от 10 % от сега съществуващите, може би дори по-малко. Да не говорим колко още инфраструктура се изгражда освен да прокопаеш тунелите. За около 25-30 години, от началото на 80-те до към 2007-2008 г. беше изградена само отсечката Сердика - Обеля. За следващите 7-8 годи метромрежата нарасна като дължина поне три пъти спрямо тази отсечка.

  58. 59 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    Е, важното е, че наградиха шефа на фирмата-изпълнител, сега платното било припаднало...дребна работа...нали така.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  59. 60 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    Това е планирано пропадане. На половината спирки не работят асансьорите и ескалаторите, та на новите ще се слиза директно на перона.

  60. 61 Профил на didko8
    didko8
    Рейтинг: 625 Разстроено

    Всичко пропада тази държава! Едно нещо няма да е както трябва!

  61. 62 Профил на paolo51
    paolo51
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Когато се строи подземно в градска среда, винаги се поставят датчици за контрол на процесите и евентуална корекция навреме. Това разбира се, при белите държави. При нас постфактум - справка военния клуб, пак при строежа на метрото. Колкото и да е тъжно,ще се направят нещата едва след още по-сериозен инцидент. Дано да е поне без жертви.

  62. 63 Профил на holemden
    holemden
    Рейтинг: 225 Неутрално

    ХЕЛИКОПТЕРА С МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ ДАЛИ ЩЕ КАЦНЕ ТАМ ЗА ДА ОТРЕЖЕ ЛЕНТАТА И ОТКРИЕ ДУПКАТА ?

  63. 64 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#60] от "spiegel":

    Поне един пожарникарски пилон да турят да му се невиди..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  64. 65 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Случва се. Ако не се случваше нямаше да е България и нямаше да управляват милиционери.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  65. 66 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#38] от "niakoi_si":

    [quote#38:"niakoi_si"]Идеята на тия топки е просто да маркират, че мястото не е за паркиране. Не да спрат атака на терористи или Ганьо шофьор в частност[/quote]

    "маркиране" се прави със съответните знаци (забраненено паркиране), а това, че някой е решил да гушне комисионна за поставяне на значително по-скъпите (но за сментка на това некачествени) топки е до болка ясно ...

    1914 / 88
  66. 67 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#48:"Darth Plagueis"] тротоар, а?[/quote]

    Черни връх,А?

  67. 68 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    До коментар [#64] от "Darth Plagueis":

    Пилона - на следващия етап, когато фирмите на Пеевски ще направят ремонт за 14 млн.

  68. 69 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 664 Весело

    До коментар [#68] от "spiegel":
    [quote#68:"spiegel"]Пилона - на следващия етап, когато фирмите на Пеевски ще направят ремонт за 14 млн.[/quote]
    Грешиш! Сега на власт са герб, а когато те са на власт дпс са сврени в ъгъла. Техни фирми не изпълняват обществени поръчки, не получават апетитни договори и не приватизират Булгартабак. Дори Лафка не се разраства, а линее ли линее

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  69. 70 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1963 Весело

    До коментар [#69] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Ами и тези в ъгъла трябва да ядат...

  70. 71 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#70] от "spiegel":

    Не само трябва да ядат, ами имат и огромен апетит. И изглежда властта се грижи да го задоволява

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  71. 72 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#12] от "tanazius":

    Не.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  72. 73 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    [quote#53:"Никола Георгиев"]В Лондон има работещо метро, открито, когато започва Освобождението на България.

    #FactsOnly[/quote]
    В Преслав е имало канализация, когато Лондон е било едно малко градче, побиращо се още в римските си стени.

    #FactsOnly

  73. 74 Профил на liksen
    liksen
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#73:"Yard"]Преслав е имало канализация[/quote]имало в двореца, но не и в слугинските къщи и робските жилища.. В ХХІ век, обаче във ВЕЛИКИ Преслав НЯМА канализация, докато метрото в Лондон си работи, за всички - негри, бели, монголи, бездомници и пр.

  74. 75 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#18:"Hasta La Vista antifascista OI!"] Все пак се гони най-ниската цена и на материали, и на труд. За какво качество да говорим. Още като ново е грозотия, неизмазано както трябва, а след 3-4 години започва да се разпада. [/quote]
    Това е така! Обаче, го плащаме на крадливите, червени фирми на цена, като качествена изработка и качествени материали! Там ни е проблема!

  75. 76 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#52] от "voxy":

    Обективността изисква да се споменават факти. А те са, че голяма част от проектите, на които Борисов преряза лентата, са започнати и финансирани от друг.
    Например:
    Голяма част от Южната дъга:
    http://bit.ly/1FVIgdU
    Магистрала Тракия:
    http://bit.ly/1JsAZ7H
    Зала Арена Армеец:
    http://bit.ly/1M7f45a
    Магистрали Люлин, Струма и т.н.

  76. 77 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    До коментар [#71] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Лошото е, че го задоволява с нашите пари и за сметка на нашия град.

  77. 78 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    До коментар [#74] от "liksen":

    И? Не ти обиждам любимия Лондон, в случай че си емигрант.

  78. 79 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#69] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Лафка даже почти фалира. Събирали помощи... Тия Герб направо ги убиха, едни наредби, едни чудеса...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 80 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 768 Весело

    [quote#76:"jig"] са започнати и финансирани от друг.[/quote]

    Даа,ъхъм,точно,правилно и др.
    Браво бе,голям си с две думи!

    http://dnes.dir.bg/news/ek-3236142
    http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2008/09/08/547134_eip_se_prisuedini_kum_sankciite_sreshtu_bulgariia/
    http://www.segabg.com/article.php?issueid=2976&;sectionid=5&id=0000901

  80. 81 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#80] от "ret":

    И трите линка, дето си дал, са от 2008 г. Моята информация е по-нова.
    Пак казвам, нямам против да интерпретираме фактите според вижданията и убежеденията си. Но нека интерпретираме верните факти, а не такива, каквито биха ни се искали да са.

  81. 82 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#76] от "jig":

    тя магистрала Тракия е започната преди половин век това не пречеше да стои сума ти години в застой до Стара Загора

    twitter.com/voxybg
  82. 83 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#82] от "voxy":

    Линковете, дето съм пуснал, се отнасят именно за частта след Стара Загора.
    Иначе - да, строителството се проточи дълго , но не е спирало.
    Най-голямо забавяне е имало през втората половина на 80-те и първата на 90-те.
    При Виденов са построени 32 км, което е наистина по-малко от 115-те км, построени при Борисов, но той все пак изкара половин мандат, докато Борисов почти завърши своя.

  83. 84 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3361 Неутрално

    Е, добре че няма нещастен случай. Иначе нищо ново, в тая държава всичко върви на кестерме. Учителката кво прави?

  84. 85 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#83] от "jig":

    бе какви ги говориш не е спирало хаха, та те изгониха онези португалци ли какви бяха които трябваше да я строят, защото така и не го направиха. Плевнелиев обяви изцяло нова процедура и тогава започна, аре спрете се вече да бълвате лъжи

    twitter.com/voxybg
  85. 86 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 768 Весело

    [quote#81:"jig"]Но нека интерпретираме верните факти, а не такива, каквито биха ни се искали да са. [/quote]

    Хах,за какво говориш бе,другарче мило?
    Първият линк погледна ли?

  86. 87 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 664 Весело

    До коментар [#79] от "Darth Plagueis":

    Така е. В градовете управлявани от герб обекти на Лафка не можеш да намериш.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  87. 88 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#73] от "Yard":
    Къде е едното сега, къде е другото?

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  88. 89 Профил на tanazius
    tanazius
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#26] от "SSS":

    "мога да ти кажа, че фандъкова наистина не става."

    Дай ми, моля те, пример на по-успешен кмет от Фандъкова!

    "Понеже не се финансира от ЕС - инфраструктурата е отчайваща,"

    Все още не е такава, каквато ми се иска, но трябва да си сляп или глупав, за да отречеш подобренията.
    Не говоря само за метрото, нови естакади, кръгови и т.н. - за 25 години нито един парк не беше ремонтиран, освен козметиката в Южния, сега всичките (с изключение на северния) изглеждат в пъти по-добре.
    За велоалеите съм съгласен - безумни са!
    Не съм герберче-кретенче с розови очила, но не мога да отрека направеното.

    "Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
  89. 90 Профил на tanazius
    tanazius
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#53] от "Никола Георгиев":

    "Лондон има работещо метро, открито, когато започва Освобождението на България. "

    Вярно! Но британските острови са завладени от империя, която ги е научила да строят с камък вместо кал, да се къпят, дала им е държавно управление, базис за всички такива и в днешно време. Ние сме завладени от маймуни, които са ни върнали 500 години назад. ..

    "Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK