Започва преасфалтиране на участък от "Марица" заради неравности

Започва преасфалтиране на участък от "Марица" заради неравности

© Надежда Чипева, Капитал



Започва отстраняването на неравности на около 1000 кв. м в лявото платно на стария участък от автомагистрала "Марица" между 73-ти и 89-ти км, съобщи агенция "Пътна инфраструктура".


Участъкът е завършен и въведен в експлоатация в периода 2008-2010 г. От пускането на обекта досега вследствие на тежкотоварния трафик периодично се наблюдава образуването на коловози и улягания.


Предстои Институтът по пътища и мостове да извърши обстойно обследване на участъка, за да се установят причините за деформациите.




До края на седмицата предстои фрезоване и преасфалтиране на неравностите.


Ремонтните дейности ще бъдат извършени от фирмата изпълнител, по договора за текущ ремонт и поддържане.

Ключови думи към статията:

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7975 Неутрално

    Магистрали в България може и да построим,но качество никога няма да постигнем.

  2. 2 Профил на dimitar2007
    dimitar2007
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Нема страшно, асфалт има

  3. 3 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Добре, че на мърлявостта на строителя се реагира.

  4. 4 Профил на chushka
    chushka
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Тировете им виновни ! Нашите свикнали да правят пътища само за мотористи и колоездачи. Ако се изхабява за 5 години пътуващите стоки са виновни, а не изпълнителя. За тази логика заплата не се получава, но комисиони колкото щеш.

  5. 5 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Това е нормално след 5 години експлоатация. В случаят новината ще е, колко време и как ще бъдат затваряни платната за движение, името на изпълнителя и цената за рехабилитацията.

  6. 6 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2954 Неутрално

    Тежкотоварния трафик - враг номер едно на ГЕРБ!
    Между другото..., ще има ли рязане на лента, на новоремонтирания участък? Все пак, като се преасвалтира този участък, става един вид нов!

    Бивш tww09306483.
  7. 7 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 966 Неутрално

    Инфраструктурното строителство е партийна каса номер 1.
    Затова се нагъва асфалта, защото го няма.

  8. 8 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 810 Неутрално

    "Започва отстраняването на неравности на около 1000 кв. м в лявото платно на стария участък от автомагистрала "Марица" между 73-ти и 89-ти км. Участъкът е завършен и въведен в експлоатация в периода 2008-2010 г."

    Стар, стар, колко да е стар този участък? Може ли да се хвърлят десетки милиони на километър и платното да се изтърбуши на петата година?

    No Pain No Gain
  9. 9 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1590 Неутрално

    Тц. С преасфалтиране не става. Треба "преизгребване" до основи и пак наново съвсем отдолу.

    Само с "Винету" не става...

  10. 10 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#8:"tokkay"]Може ли да се хвърлят десетки милиони на километър и платното да се изтърбуши на петата година? [/quote]
    То се изтърбуши веднага след като го направиха. След това го ремонтираха, и пак и пак. И сега пак.
    И що се получава така,че старите магистрали,проектирани и правени да издържат два пъти по малък това,не стават на раета/коловози,а новите,дето са смятани за по-тежки камиони веднага се размекват и де не ти се случва да пътуваш в дъждовно време по тях?

  11. 11 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#9:"Хи-хи"]Треба "преизгребване" до основи и пак наново съвсем отдолу. [/quote]
    Че те основите на платното поддават.А не само асфалтът. Като видиш какви коловози има на места ти става ясно за какво иде реч.

  12. 12 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 754 Любопитно

    Въпросът е докога за такива големи проекти в България ще "побеждават" само български фирми или такива като Актор?
    Докато има условия за това,ще е така.

  13. 13 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Весело

    [quote#1:"rosiraycheva50._"]Магистрали в България може и да построим,но качество никога няма да постигнем. [/quote]

    Качество може и да постигнем,но лек за редовните мрънкачи никога няма да открием.

  14. 14 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Весело

    [quote#6:"tww09306483"]Тежкотоварния трафик - враг номер едно на ГЕРБ! [/quote]

    Не четеш фнимателно,мрънки.

  15. 15 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#5:"raven"]ова е нормално след 5 години експлоатация[/quote]
    Не е нормално.Фактът,че проблемният участък е само 1000кв м говори за некачествени материали.

  16. 16 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Нали не се е отворила някоя дупка......

  17. 17 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3563 Весело

    Залудо работи,залудо не стой.

  18. 18 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#15] от "ret":
    [quote#15:"ret"]Не е нормално.[/quote]

    Как да не е нормално?
    Кой път строен в България е издържал повече от 5 години?
    Това е национален феномен.
    Никъде не съм написал, че сравнявам със западните магистрали...

  19. 19 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 848 Неутрално

    В България непрекъснато се откриват нови магистрали, след година-две се ремонтират, и най-вече пътуваме по околни пътища.
    Което не пречи най-големите и най-скъпите автомобили в ЕС да се движат най-вече със софийска регистрация.

  20. 20 Профил на swinging_pigs
    swinging_pigs
    Рейтинг: 411 Весело

    Няма път в България(направен последните 10),който да издържи 5г. на нормален трафик,защото тези който строят пътищата сега се учат...

    Просто си Мрънкам...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK