Очаква се ДСБ да издигне Вили Лилков за кмет на София

Вили Лилков

© Юлия Лазарова

Вили Лилков



Очаква се на днешното общо събрание на столичната организация на ДСБ да бъде издигнат за кандидат-кмет на София депутатът и дългогодишен общински съветник Вили Лилков. По-рано този месец партията на Меглена Кунева предложи Соломон Паси, но все още не е известно това ли ще бъде официалният им претендент за столицата. Паси не е дал точен отговор дали приема номинацията.


След това коалиционният съвет на Реформаторския блок ще посочи кой ще бъде общият им кандидат. Депутати на "Движение България на гражданите" посочиха пред "Дневник", че в София е най-логично да бъде посочен за кмет политик от ДСБ, но част от тях не са съгласни това да бъде Лилков. Причината - не бил достатъчно известен и трудно би донесъл добър резултат на изборите.


На днешното събитие, което ще се проведе в аула "Максима" на Университета за архитектура, строителство и геодезия, се очаква да присъстват министърът на здравеопазването и зам.-председател на ДСБ Петър Москов, евродепутатът Светослав Малинов, депутати, както и членовете на ръководството и знакови политици и симпатизанти на формацията и на Реформаторския блок.




От партията ще оповестят и своите предложения за кандидати за общински съветници. В момента "Синята коалиция" има осмина членове - Владимир Кисьов (СДС), Прошко Прошков (избран от листата на ДСБ, но в последствие преминал към "Движение България на гражданите"), Христо Ангеличин (също от листата на ДСБ, но после от партията на Меглена Кунева), Борислав Бориславов (СДС), Радослав Абрашев (СДС), Марта Георгиева (ДСБ), Стефан Иванов (от листата на СДС, но вече председател на "Демократично действие") и Антон Койчев (СДС).


Вили Лилков беше общински съветник от 1999 до 2014 г. След това стана депутат от Реформаторския блок. Той е бил зам.-председател на Столичния общински съвет, както и зам.-председател на комисиите по транспорт и по инженерна инфраструктура. Преподавател е в Минно-геоложкия университет в София.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2775 Неутрално

    И ко?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    Поредната неизбираема кандидатура от страна на ДС/Б Вместо да се съберем и фа издигнем силна и избираема кандидатура, която да разкара Герб от София, те предлагат партиен апаратчик, с надеждата"нещо да стане" и да бие. Не че е избираем ама ако целия РБ застане зад него има 10% шанс.

    А това че една силна кандидатура може да бие Фанд. и това да има позитиви за целия РБ.......
    Кой го е ена за РБ! Костов Акбар

    15.02.1989 - 07.02.2018
  3. 3 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Поисках да се просвета относно личното и фамилното име на кандидата за Кмет на гр.София. Проверих Българския именник, щото не бях чувала такова "особено" име.
    Стара приказка, 'по името на човека ща познаеш кво ще ти сервира' (нещо такова).

  4. 4 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1524 Разстроено

    До коментар [#1] от "lz2":

    Това не е тема за герберски фенбойчета

    15.02.1989 - 07.02.2018
  5. 5 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2775 Неутрално

    [quote#4:"Путинофил-русофоб за 3 рубли на пост!"]Това не е тема за герберски фенбойчета[/quote]
    Абе забравих, че имате лабАратория, дето ги измислят нещата. Нищо, че от време на време чистачката не мие епроветките както трябва и стават грешни опити за анализ, ама нейсе! Наши хора, няма кусур!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  6. 6 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    [quote#3:"Nazlim S"]Проверих Българския именник, щото не бях чувала такова "особено" име. [/quote]
    а Назлим в кой именник го откри? А фандък?

  7. 7 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Това е кандидат, за когото бих гласувал. Уважавам физиците и математиците, на тях човечеството дължи прогреса.

    No Pain No Gain
  8. 8 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#6] от "historama": Със сигурност го нема в Българския именник. А от Българския съм "кръщавала" майка си, баща си и цялата рода. Че после и трябваше да им ги помня имината. Като Речник бях. Да ми се смееш ли, или не си е Ваша работа. Ама нали ти се възраждаше, че си го изкара на нас.

  9. 9 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2775 Неутрално

    [quote#7:"tokkay"]Уважавам физиците и математиците, на тях човечеството дължи прогреса.[/quote]
    Вярно! Но да си гледат науката и да не се занимават с политика!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  10. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    [quote#8:"Nazlim S"]Да ми се смееш ли, или не си е Ваша работа.[/quote]
    Не ти се смея.
    Но и ти не се заяждай с имената на другите.
    Между другото ако имаш подобен именник, името "Лилян" е много старо, от предхристиянския период, и е имало хан с това име.

  11. 11 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 909 Неутрално

    А защо не Лаборанта ?

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  12. 12 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    [quote#9:"lz2"]Но да си гледат науката и да не се занимават с политика! [/quote]
    Най-добрите политици са завършили специални училища за административни кадри (за Франция ENA). Но като основно образование винаги финанси, икономика, право. Рядко е имало военни (генерал дьо Гол), или ядрени физици (Джеймз Картър). Вече е почти правило министрите на силовите министерства да са юристи (за МВР) и икономисти (за МО). Борисов е първият пожарникар премиер, и европейските лидери като го видят, първо му се усмихват .
    Оставям на теб да ми обясниш защо.

  13. 13 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    Лилков е добре запознат със проблемите на София, но никога нищо не е казал срещу далаверите в СОС. Освен това е неразпознаваем за софиянци. За водач на общинска листа става, но не и за кандидат кмет

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  14. 14 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#10] от "historama": Така и предположих. Трябва да го има по Западна България. Но другаде не ми се вярва да го има, въобще не бях го чувала. Рядко срещано. Когато народа не е запознат с името на съответния кандидат, вероятността да спечели е нищожна.

  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    [quote#11:"роджър"]А защо не Лаборанта[/quote]
    Той е удачен за премиер. Най-успешният от годините на прехода.

  16. 16 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#9] от "lz2":

    Да оставим политиката само на пожарникари и физкултурници ли?

    No Pain No Gain
  17. 17 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4281 Неутрално

    [quote#3:"Nazlim S"]Стара приказка, 'по името на човека ща познаеш кво ще ти сервира' [/quote]
    По името Фандъкова какво позна
    Там твоите съновници нищо ли не казват
    А името Фидосова
    Името Кутев

  18. 18 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1753 Весело

    До коментар [#16] от "tokkay":

    направо на хора от народа, със средно образование, грамотни колкото да вземат книжка.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  19. 19 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4281 Неутрално

    [quote#14:"Nazlim S"]Когато народа не е запознат с името на съответния кандидат, вероятността да спечели е нищожна. [/quote]
    Тъй тъй
    Те АМЕТ и ЛЮТФИ затова сега са Каймака
    на Политическия бизнес
    щото са им познати имената
    Зер някой да не си помисли нещо друго
    За ДС ПСУВДЕНИМИТЕ искам да кажа
    САВА и ПАВЕЛ
    Тайните имена
    Агентурните
    Скритите
    Колкото по-АГЕНТУРНО и по-СКРИТО
    е едно име
    толкова Народа по-го обича
    Справка - ГОЦЕ САВА и ПАВЕЛ

  20. 20 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Нали щяха с общи номинации да излизат? Или съм пропуснала промяна в позицията?

    Доброто е заразно
  21. 21 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 623 Неутрално

    И на мен не и вдъхва доверие, но на фона послушничката данчето която дори за тоалетната иска разрешение от баце е с "пъти, пъти, повече" приемлив.
    И най-важното. Тотемът на мракобесието МОЧА в соцмузея на Веждичката. Не стане ли това, "преходът" продължава.

  22. 22 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#19] от "Hawaii": Затова можеш да виниш Държавна Сигурност и никой друг.

  23. 23 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2263 Весело
  24. 24 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    Според мен това е добра кандидатура и ще получи гласа ми, за да приключи това безобразно ограбване и обезобразяване на София.

  25. 25 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    На София и трябва движение, непрекъснато вълнение.
    Фандъкова достатъчно детски градини построи.Бих гласувала за промяна.

  26. 26 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Чрез Лили Лилков ДСБ ще се опита да изтъргува с мафиотообразната ГЕРБ своето влияние в столицата, доколкото 8-10% могат да се нарекат влияние. Биха могли да направят същото, само че по отношение на БСП и ДПС, използвайки влиянието си и в региони като Кутлувишкия и Хасковския...

    Браво на тях, важното е да се налагат европейските ценности!

  27. 27 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    Освен аргумента за ниското ниво на разпознаваемост на Лилков, аз самия и в редките случаи когато съм слушал/гледал негови изяви по различни поводи и теми, не останах убеден в неговите тези и начина по който ги защитава.
    Общи думи, размити и недоказани или трудно доказуеми ползи от неговите виждания и дори дългото му присъствие в ОС е доста незабележимо.
    Но по същество, няма нищо лошо всяка формация да има свой кандидат, защото това ще послужи за нещо като доста точно социологическо проучване за подкрепата на различните части на РБ, което може би ще изясни и вътрешното съотношение на силите в съюза, така и общото електорално тегло на РБ.

  28. 28 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 931 Любопитно

    несериозна кандидатура ,в София са необходими безспорни и доказани авторитети като Муравей Радев или Акатерина Михайлова например

  29. 29 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Време е вече, София най-накрая да има добър кмет, който да оправя поразиите на последните 25 години.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  30. 30 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    Ако издигнат Лилков, ще гласувам за него. Независимо , че съм сигурен, че Фандъкова ще спечели от първия тур. И със сигурност ще гласувам за листата на РБ. Надявам се неприемливите за мене личности - бояджии да са на по-задни места.

  31. 31 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1458 Любопитно

    [quote#24:"spiegel"]безобразно ограбване и обезобразяване на София. [/quote]
    Къде го видяхте точно това "обезобразяване"?
    Не беше ли въпросният Лилков 15 години общински съветник, тоест в "законодателния" орган на Столична община даже и по времето на Софиянски? Значи само той може да спре "безобразното ограбване", хахаха... Бравос!

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  32. 32 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#17] от "Hawaii": Кви пъндъци ма алоха Вера, кви пет лева ма!!!!


  33. 33 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#26] от "Митев": Не е Лили, поправи се Вили.

  34. 34 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1458 Весело

    Не бил достатъчно известен др. Лилков?! А Кънев да не би да е бил "световно известен", че го сложиха да седне на стола с надпис "лидер", а?!

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  35. 35 Профил на Присмехулник
    Присмехулник
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Вили е пич, най-накрая за една служба свестна кандидатура.

    Hang on tightly, let go lightly
  36. 36 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Колко мандата вече Лилков е в СОС?!
    Отвсякъде Вили си е част от далаверата.

    I Want To Believe
  37. 37 Профил на doneva_a
    doneva_a
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#14] от "Nazlim S":

    Я сега фърли един боб и после виж нумерологията на името.

    "Цар Самоил во Скопје за 1,5 милиони евра, а во Софија за 50 000 евра и свети!"
  38. 38 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2775 Неутрално

    [quote#16:"tokkay"]Да оставим политиката само на пожарникари и физкултурници ли? [/quote]
    Не бе! Да я оставим на Лаборанта! Той ги умее тия работи! Да си присвои успехите на Софиянски, да приватизира Нефтохим, а после да им търси кусури, да сключи договор с "американските" Марици и после да вряка срещу цената на тока! Все иновативни икономически практики!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2803 Неутрално

    В град, в който автомобилите са между 3,5 и 5 пъти повече от местата за паркиране, Вили Лилков от 10 години "гради име" на защитник на "социалнопоносимото и общонародно ползване на МПС в столицата", "устойчиво намаляване на цените за сините зони", на 2-рия си месец като депутатин внесе предложение за "допълнително намаляване на местния данък МПС", че и без това толкова и успяват да го съберат, докато беше в Общинския съвет...

    Тоест, налице е дълбок разрив между мирогледа на господина и проевропейски мислещите столичани по основния проблем на столицата - свеждане на броя автомобили до търпими равнища, дори когато част от мерките ще се окажат непопулярни за "мощните маси" с 3-те семейни таратайки на тротоара и още 2 бракувани трошки със спаднати гуми, напълнени с вехтории и изпльоскани върху детската площадка

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  41. 41 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Лилков се е изказал негативно за гейпарада в София. Предизвикал е първо недоумение, после възмущение. При тая ситуация кандидатура забрави.

  42. 42 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1557 Неутрално

    Една такава невинна физиономия... а'ла Лупи... ма ко да прайме - такъв ни е "елитът"

  43. 43 Профил на f31
    f31
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Очаква се НДСВ да издигне :
    - Антония Първанова - за кмет на София
    - Симеон Сакскобурготски - за президент
    - принц Кирил - за министър председател
    - принцеса Йоанна - за министър на културата
    Аз избрах НДСВ !

  44. 44 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 362 Весело

    ДСБ щели да предлагат кандидатура за кмет на София?

    А кмет ще е Данчето, уж учителка по руски език, ама много бойно момиче! Никой няма шанс, само ще попълнят кандидатите!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  45. 45 Профил на Истината - "езикът на омразата"
    Истината - "езикът на омразата"
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#9:"lz2"]Вярно! Но да си гледат науката и да не се занимават с политика![/quote]
    Да, забравих, че политиката в България трябва да е монополизирана от бодигарди на комунистически диктатори, мутри, лафкаджии, слуги на Доган и мутри.

    Molossian: Желанието на международния модерен другариат за равенство между нормалността и извратеността създаде чудовища.
  46. 46 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1557 Неутрално

    До коментар [#43] от "f31":

    Бг нема повече земи за връщане бе/ма. Освен, ако "царя" не поиска и Черно море...

  47. 47 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 362 Весело

    [quote#38:"lz2"]да сключи договор с "американските" Марици и после да вряка срещу цената на тока! [/quote]

    Не е верно това! Костов е най-успешния министър на България от 20 000 години!

    Аз предлагам ДСБ да го издигнат за кмет на София!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  48. 48 Профил на nicks
    nicks
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Прошков е по-добрата кандидатура.

  49. 49 Профил на Мартин Akakka
    Мартин Akakka
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Бая червив този блок .Нищо немога да им разбера.

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  51. 51 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2803 Неутрално

    [quote#41:"man_un"]Лилков се е изказал негативно за гейпарада в София. Предизвикал е първо недоумение, после възмущение. [/quote]

    Да не бърза да се изказва, защото стигне ли се до балотаж, гласовете за Виктор Лилов ще му свършат добра работа.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  52. 52 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8386 Неутрално

    Когото и да издигнат,все на някои няма да се хареса,пък и не е необходимо.

  53. 53 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 796 Весело

    До коментар [#51] от "cinik":

    Балотаж ГЕРБ - РБ...

    Ти верваш ли си...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  54. 54 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 809 Неутрално

    Лилков е компетентен, но трябва да се научи да говори и на простолюдието! А в СОС каквото може правеше - там други имаха болшинство!
    И ще отиде на 2 тур - виж изборите 5.10.2014:
    СФ23 ГЕРБ 35.752%; РБ 20.627% ; БСП 15.377%
    СФ24 ГЕРБ 36.940%; РБ 20.043% ; БСП 14.526%
    СФ25 ГЕРБ 39.576%; РБ 13.085% ; БСП 14.637%
    ясно е,че РБ е втори в София, а ГЕРБ няма 50%!
    Ако заложи на местенето на МОЧА ще вземе немалко антикомунистически и антисъветски гласове на хора - гласували за ГЕРБ - руската даскалица няма какво да каже, ще увърта!
    И на втори тур БСП ще е в трудно положение - ако подкрепи русофилката ще отблъснат доста от колебаещите се но гласували за нея на 1 тур

  55. 55 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    [quote#35:"Присмехулник"]Вили е пич, [/quote]

    Едно време на такива пичове им викахме пич, с оценка КА

  56. 56 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    До коментар [#43] от "f31":

    А и Хасан Готски се готви усилено от регентството

  57. 57 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2803 Неутрално

    [quote#54:"bgpatriot"]Лилков е компетентен, но трябва да се научи да говори и на простолюдието![/quote]

    Изцяло не съм съгласен с твоето твърдение. Вили Лилков цялото време се заиграва с класическото простолюдие и то по най-голямата гордост за балканския простак - личният му автомобил. За лош късмет на Вили, ГЕРБ прави същото, но в много по-конски дози. Градът беше опропастен по този начин, накрая да няма тротоари, където ги е имало като урбанистичен елемент още от времето на конските каляски в средновековието.

    Това е тотално погрешна тактика, защото можехме да откопчим от ГЕРБ 4-5 района, чиито цигански вид и хаос с автомобилите не отговаря на очакванията на живущите там граждани, преобладаващо с про-европейски манталитет.

    Като казвам "можехме", имам предвид вие от РБ и ние от ДЕОС да ви подкрепим на втори тур кандидатите. Но кандидат - автоталибан аз няма да подкрепя никога.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  58. 58 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 775 Неутрално

    крайно време е един кандидат за кмет да има ясна кампания с ясни предложения какво иска да направи, кампания по американски, с ПР, с квото трябва, но с ясната идея да спечели, яко ще и тактически и с надхитряне

    Лилков наистина сбърка да коментира гей парада, половината ми ФБ фийд го храни като за последно

  59. 59 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Лилков има манталитета и поведението на дърт партиен кадър, Радан ще го командори как си иска.

    То това е и целта, де!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  60. 60 Профил на f31
    f31
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Войната в Украйна и Сирия, ТЕЦ Марица, Уестингхаус, Белене, Южен, шистов газ, гръцки газ, азерски газ, ветрогенератори, соларни паркове...
    Боядисване на руски паметници...
    От Реформаторския блок долита лека смрад на лобизъм.
    Реформаторския блок ще види власт през крив макарон.

  61. 61 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 715 Весело

    До коментар [#29] от "socialen":

    Можеш да предложиш Жени Живкова или Тодор Славков. Нали все мечтаеш бай Тошо да възкръсне и да се върне

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  62. 62 Профил на Присмехулник
    Присмехулник
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#55] от "Митев":

    От Бургас е лесно да слагаш оценки - ама алтернативата на фандъка на банкенското селянче е недоразумението Паси. В сравнение с тез двамата и Кадиев изглежда великан, а Лилков знае болните места на столицата - проблемът му е, че подобно на един твой ''любимец'' е много бутикова кандидатура. Междувпрочем от няколко души чувам, че завчера пуснатата отсечка на Цариградското, заради която бе и продължава да бъде парализиран главният вход/изход на града, е в стил ''Бургас, морето, сините вълни''. Един тротоар няма в целия град, централната улица прилича на чаршия, а по кварталите е като в Бейрут 80те. Толкова за учителката, трябва промяна.

    Hang on tightly, let go lightly
  63. 63 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    До коментар [#31] от "Прогл@дна.":

    Къде го виждам това обезобразяване ли? На всяка крачка и ежедневно - в разбитите тротоари, в унищожените стари къщи и изсечените дървета в парковете. А къде виждам ограбването? В милионите за смяна на тревата в парка на НДК, в недоправеното метро с неработещи асансьори и ескалатори, ама с прибрани европари, или например в милион и половина за ремонт на един подлез. Когато градът има стократно по-големи проблеми.

  64. 64 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Отлична кандидатура - ГЕРБ пак ще са сигурен победител в София

  65. 65 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Слаб избор ..
    Може , като личност да превъзхожда фандъковата , но за 15 години, трябваше , ПОНЕ , половин София да му знае името, за какво се бори и 'проседява" в общинския съвет и т.н...
    За съжаление , не е така ..
    Разбира се, че няма да глаусвам за милиционерите от герб-а -в СОФИЯ !!???
    Вече близо 1.5 МИЛАРДА лева е бюджета на София , е И ????

    BIG AL
  66. 66 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    До коментар [#62] от "Присмехулник":

    О, учителката безспорно е за смяна, но просто не виждам Лилков за нейна алтернатива. Това че е бутиков може и да е комплимент за един човек, но когато този човек е кандидат за избираемо място просто трябва да намери нужния подход към избирателите, за да бъде избран, особено пък когато вотът е мажоритарен. Иначе язък му за бутиковостта!...

    Кел файда от Вилков, Кадиев и още тоя-оня в общината - само пушилка в най-добрия случай... В по-лошия случай са съмненията около компетентността и най-вече морала им

  67. 67 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 853 Неутрално

    този от сега е ясно че няма никакви шансове, поредният идиотски избор, после Борисов бил тъп, а ДСБ му подаряват /на неговия кандидат/ победата щото са много умни

    twitter.com/voxybg
  68. 68 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    За да разбуташ оялите се милиционери,
    нискочелите с коли за по над 100 000 лева в София ,въпреки коалицията на национално ниво, е нужен "модел , тип, като Москов , например ..
    Потъват десетки милиони - в шкембатата на милиционерите , а фандъковата е един мълчалив ..регистратор , некомпетентен и ..смачкан ..)

    BIG AL
  69. 69 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#65] от "BIG AL":

    Отново си едностранчив. Всъщност на къде биеш с това?

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  70. 70 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Фандъкова е добър избор, а защо Лилков да не е най-добрият?

  71. 71 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 759 Весело

    До коментар [#68] от "BIG AL":

    Не става да кажеш на Фандъкова Администратор. Губиш по точки и признание.Всеки партиен функционер , си върши работата, както Москов, както всички останали.Кой казва как ще плува рибата, е друга бира майна.

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  72. 72 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#61] от "Торбалан":

    Ни най-малко. Напротив! Искам най-накрая демокрация. Нито Комунизъм, още по-малко, Неолиберализъм и Либертарианство.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  73. 73 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#47] от "такованка $-джия На баня съм до 27 май!":

    Роденият да лети не може да пълзи! Костов е име и личност, с която всеки некърник може само да се гаври! А на тебе ти пожелавам един ден като се погледнеш в огледалото да не се уплашиш!

  74. 74 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    [quote#22:"Nazlim S"]Затова можеш да виниш Държавна Сигурност и никой друг. [/quote]
    А Баце? Той нищо общо ли няма?

  75. 75 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Кандидатурите на ДСБ нагледно показват не упадъка, а провала им в София - само вижте в хронологичен ред кандидатурите им - от много добрата, за която и аз съм гласувал, Гаврийски, през ексцентричния и съмнителен, но поне интелигентен Мартин Заимов, за да стигнем до червена мекица като Прошко и сега до абсолютно недоразумение като Лилков. Защо се получава този провал - аз имам обяснение, но то никога не се е харесвало на повечето избиратели на ДСБ. Когато една левичарска по същност формация претендира за десни избиратели, в нея остават само сините комунисти - коне с капаци, чийто социален и образователен профил достигат само до кандидатури като Вили Лилков, щото по-нормални, да не говорим за качествени, няма как да ги примамиш да играят за теб. Дори и сред обикновените привърженици на ДСБ вече ясно виждам просто упадък на качеството - повечето хора със способности и мисъл в главата отдавна не им симпатизират, а преди бяха сини. От години го повтарям, но вече може би всички го виждат ясно - да си привърженик на ДСБ вече почти сигурнно означава не особено висок образователен ценз. Но самозаблудите при тях са със силатаа на кремълска или поне кремиковска стомана.

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  76. 76 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2803 Неутрално

    [quote#53:"Je suis Реалист-аскьой юрганчоджук"]До коментар [#51] от "cinik": Балотаж ГЕРБ - РБ... Ти верваш ли си...[/quote]

    Дали вярвам или не, религията няма думата в случая. Ако Йордечка не събере 50% от гласовете на първи тур, се отива на балотаж. Данните от последните избори още стоят на страницата на ЦИК, но не си прави труда да ровиш сам, казвам ти веднага: ГЕРБ има 40% в периферните квартали и 36% в южните и центъра. РБ е твърдо втори в 2 района, а в третия е на кантар с БСП.

    Това казва математиката, иначе и на мен не ми харесва. София доста циганее на вид дори на фона на други български градове, които загладиха косъм последните години. Не само на вид, но и по табиети, сред които се откроява варварската селения в паркирането. За други европейски столици пък изобщо не отварям дума за сравнение.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  77. 77 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    До коментар [#48] от "nicks":

    И аз мисля така! Но и по-неудобната.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  78. 78 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1458 Любопитно

    [quote#63:"spiegel"]Къде го виждам това обезобразяване ли? На всяка крачка и ежедневно - в разбитите тротоари, в унищожените стари къщи и изсечените дървета в парковете. [/quote]
    Тротоарите винаги са били разбити - непрекъснато се строи, прокарват се несъществували канали и тръби, паркира се по тях, въпреки поставените ограждения (те се отрязват, изтръгват или огъват)... За десетина години тротоарът, например, на "Мария Луиза" бе преправян десетина пъти - последния път заради новата спирка на метрото и експозицията на разкопките.
    "Унищожените стари къщи"?! Кои точно къщи имате предвид?! Да не са тези с безпарични собственици?
    "Отсечени дървета"?! Не знаете ли, че някои от тях са кухи, гнили или сухи, представляват опасност за преминаващи хора (едно такова не уби ли момче в Бургас?)
    "Ограбване" наричате стремежа за очовечаване на пространството около стерилния НДК със "Седмокрилия" цирей отпред, защото точно знаете какво влиза в сметката за тревата, подлезите, фонтаните и изпочупените плочи?
    Казахте си, че предпочитате Лилков, а това значи, че нищо друго - добро и красиво, работещото (все още недовършено) метро, за хора като вас няма значение. Успех на кандидата Ви! Ха дано, ама... надали!
    До коментар [#63] от "spiegel":

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  79. 79 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Ако гледам как е възпитал сина си никога не бих му поверил нищо за ръководене или отговорности.

  80. 80 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 796 Весело

    До коментар [#76] от "cinik":

    Тъй, тъй...

    Не съм казал, че някой ви пречи да си помечтаете...


    Аз па си спомних за Неделчо Беронов...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  81. 81 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2803 Неутрално

    До коментар [#80] от "Je suis Реалист-аскьой юрганчоджук":

    Безсмислено е да спорим за нещо, на което скоро ще имаме отговора. Сложи си отметка в браузера, на следващия ден след изборите ще си продължим разговора.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  82. 82 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    До коментар [#78] от "Прогл@дна.":

    И като са били винаги разбити тротоарите, да продължим да даваме милиони за смяна на тревата около НДК, а те да стават още по-разбити? За старите къщи тук съвсем наскоро имаше статия за къщата на Валентин Златев, сигурно той е от безпаричните собственици? Някои от отсечените дървета са гнили, други не. В парка на НДК отсякоха три или четири огромни дървета, които бяха напълно здрави. А болните са такива от години, не се вземат мерки и накрая отсичат още десет около всяко болно дърво, а на тяхно място не засаждат нови. Ремонтите около НДК са си чисто ограбване, при положение, че градът има други проблеми за разрешаване. Да не говорим, че ремонтът за 2 млн. лв. даде фира веднага и новите теракотени стъпала, с които безумно смениха старите гранитени, се изпочупиха. Ремонтираха ги тази пролет, след като 2 години представляваха опасност, а сега и ремонтираното пак е за ремонт. Същата работа е с подлезите - два ремонта дотук, предстои трети, а с евросредства е планиран и четвърти за милион и половина. Толкова за управлението на Фандъкова.

  83. 83 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1458 Весело

    До коментар [#82] от "spiegel":
    [quote#82:"spiegel"]За старите къщи тук съвсем наскоро имаше статия за къщата на Валентин Златев[/quote]

    О! Чак сега разбрах, че обвинявате Фандъкова за къщата на Златев. Необходимо беше това уточнение. Както вече казах, желая успех на съмнителния Лилков, който ще спре "разграбването" и ще оправи тротоарите, хахах!

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  84. 84 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#37] от "doneva_a": Боса си донева, с бръмбъри в кратуната.

  85. 85 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#74] от "historama": Баце име няма ли си?

  86. 86 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    До коментар [#75] от "hhhuuunnnn":
    +++++

    Изключително верен анализ! Общо взето същото дълго време се опитвам и аз да обяснявам, но вие сте го резюмирал просто отлично!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK