Двама 18-годишни ще бъдат обвинени в опит за убийство на малкото дете в София

Двама 18-годишни ще бъдат обвинени в опит за убийство на малкото дете в София

© Надежда Чипева, Капитал



Софийската градска прокуратура ще повдигне обвинения на двама младежи за опит за убийство на 3-годишното дете в столицата, съобщиха от държавното обвинение. Момченцето бе прието снощи в "Пирогов" в много тежко състояние след нанесен му побой, като за живота му все още има опасност.


Сега от прокуратурата уточняват, че вчера в столичното 3-о районно управление е бил подаден сигнал за тежко пострадало дете. То е настанено в болница "Пирогов" с множество наранявания и в момента е в кома. По-рано днес от лечебното заведение съобщиха, че детето е претърпяло спешна операция.


Арестувани са двама младежи на по 18 години, които са се грижели за детето в апартамента му в столичния квартал "Зона Б19". Според прокуратурата именно в дома младежите са нанесли тежкия побой.




Те са арестувани за срок до 24 часа, като предстои мярката им за неотклонение да бъде удължена на 72 часа с прокурорско постановление. До края на деня ще им бъдат повдигнати обвинения за опи за убийство на малолетно лице.


Съседи на детето разказаха пред БГНЕС, че двете момчета, които се грижели за него, били наети от майката. Жената е музикант и през лятото е на работа на скандинавски туристически кораб.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 986 Разстроено
  2. 2 Профил на mr. bungle
    mr. bungle
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Изроди! Да ги вкарват на топло да видят що е то бой!

    suck it and see.
  3. 3 Профил на Long One
    Long One
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Егати майката. Да го беше оставила в дом по-добре.

    "We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"
  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2635 Неутрално

    Ако тези 18 годишни момчета бъдат признати за виновни,строг тъмничен до живот,без право на замяна.

  5. 5 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Ми браво на майката да си вее п...а и наела някакви разглезени пубери.Има си професионални детегледачи,но услугите са скъпи,ако не може да си ги позволиш си гледаш детето

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  6. 6 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 648 Разстроено

    Само да го спасят докторите, горкичкото детенце.
    А тия двамата младините си да ги преживеят зад решетките, да дава Господ.
    Прокуратуро, ти ще си виновна, ако тия не влязат в кауша!!!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  7. 7 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    " двете момчета, които се грижели за него, били наети от майката. Жената е музикант и през лятото е на работа на скандинавски туристически кораБ"

    Явно, неудачен избор, направен от майката. Дано детето оцелее и без съпътстващи заболявания. Тези са изверги. ДА ги вкарат в затвора, там ще се погрижат за тях. Кас е възможво

  8. 8 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1459 Неутрално

    [quote#3:"Long One"]Егати майката.[/quote]
    егати държавата дето бащите не издържат децата си, а се налага майките да ги изоставят

  9. 9 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2426 Неутрално

    Не разбирам как се оставя толкова малко дете на двама младежи. Нещо липсва в информацията. Но тези двамата би следвало да останат в ареста до започване на делото, а надявам се след приключване да продължат да стоят в затвора.

  10. 10 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Господи, прости ни! Хора ли сме, какво сме?! Горката майка...

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  11. 11 Профил на Момчил Карабулев
    Момчил Карабулев
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    А пребилите дядото пред внуците му в Борисовата градина?

  12. 12 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3124 Разстроено

    Толкова жени биха гледали дете ...Тези двамата явно са малоумни.Какво са мислели,че ще им се размине?

  13. 13 Профил на staska
    staska
    Рейтинг: 1149 Гневно

    Тия са ясни. А така наречената майка?! Защото това си е престъпна небрежност от нейна страна?!?

    "Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."
  14. 14 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Толкова е нелепо, че не е за вярване. Дано детето да попадне на добро приемно семейство.

  15. 15 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#4] от "chicago514":

    [quote#4:"chicago514"]строг тъмничен до живот,без право на замяна. [/quote]
    Тъй, тъй. Само където не съм сигурен, като познавам нашата съдебна система, че това ще стане. Ще започне едно безкрайно следствие. Съдът ще връща делото за доразследване поради "липса на преки и неоспорими" доказателства. Ще ми се да съм лош пророк, ама най-вероятно ще минат години и делото ще се прекрати по давност. Дано само детенцето оздравее и като порасне сам да потърси сметка от биячите.

  16. 16 Профил на Вовка Вурдалак
    Вовка Вурдалак
    Рейтинг: 714 Неутрално

    На тази "майка" трябва да й бъдат отнети родителските права

    Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!
  17. 17 Профил на Минас Бахдасарян
    Минас Бахдасарян
    Рейтинг: 854 Гневно

    [quote#4:"chicago514"]строг тъмничен до живот,без право на замяна.[/quote]

    Твърдо те подкрепям!

    Da mihi factum, dabo tibi ius.
  18. 18 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#8] от "extraCACA":

    Драга дай да не отваряме тази тема, дръж си личния живот далеч от публични сайтове. Важното е детето да се оправи и това да не остави физически или психически отпечатък върху него.
    А майката и тези хубавци дето сигурно са го пребили щото е ревало за майка си а те не са могли да си гледат кеча по телевизията заслужават да се сблъскат в живота в някое заведение като бившите ТВУ-та или директно в зандана.

    Дела трябват, а не думи.
  19. 18 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#3:"Long One"]Егати майката.[/quote]
    [quote#5:"mititu"]Ми браво на майката да си вее п...а и наела някакви разглезени пубери.[/quote]
    Много бързате с оценките за жената. Възможно е само по този начин--като музикант на кораб--да може да издържа себе си и детето. Защо не питате къде е бащата. Едва ли е родила с непорочно зачатие.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  20. 20 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#19] от "7777":

    Може и тя да не знае кой е бащата, стига сте я оневинявали. Малко дете не се оставя така на случайни хора....

    Дела трябват, а не думи.
  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3654 Неутрално

    Отговорността е основно на майката. Садисти и психопати има предостатъчно, но кой вменяем човик поверява ДЕТЕТО си на садисти и психопати?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1326 Гневно

    Е ми добутахме се до пълно озверяване.Честито на всичката КМБ!

  23. 23 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#10:"barel"] Господи, прости ни! Хора ли сме, какво сме?! Горката майка... [/quote]
    По-скоро горкото дете с тази безотговорна майка.

  24. 24 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1398 Разстроено

    Двама 18-годишни пребиват 3-годишно дете?! Здравият разум трудно може да асимилира подобно безумие и скотско поведение...

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  25. 25 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#21:"Norman Granz"]но кой вменяем човик поверява ДЕТЕТО си на садисти и психопати?[/quote]
    А тя дали е знаела, че са садисти и психопати? Хайде да изчакаме за повече информация, та тогава да си упражняваме женомразството.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  26. 26 Профил на mrtosh
    mrtosh
    Рейтинг: 563 Неутрално

    И майката обвинете, какво е това нещо ? Дано се оправи детето бързо. Майката в затвора.

  27. 27 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Любопитно

    [quote#20:"Infernus"]стига сте я оневинявали.[/quote]
    Ти от Ислямска държава ли се обаждаш? Щото е ЕС важи принципът "виновна до доказване на противното."

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  28. 28 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#3:"Long One"]Егати майката. [/quote]

    [quote#16:"Вовка Вурдалак"]На тази "майка" трябва да й бъдат отнети родителските права[/quote]
    Ами то по таи логика, трябва да е отнемат родителските права на повече от половината майки в САЩ. Това там си е най-обичайно ежедневие някакви непознати да ти гледат малкото детенце. За мен е луда работа това, ама пусто "модерно" влияние. Щом го правят ония в америката, значи давай и ние.
    А относно малоумниците които са били детенцето, се надявам да си получат заслуженото.

  29. 29 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Гневно

    До коментар [#27] от "7777":

    Ти от САЩ ли се обаждаш или от Русия? Или да питаме социалните какво заслужава майката, медал?

    Дела трябват, а не думи.
  30. 30 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#19] от "7777":


    До коментар [#8] от "extraCACA":

    И ако е мъртъв бащата кво праим?

    Тая тема не я закачайте, щото аз съм от другата страна и засега съм все обвиняем, ама скоро ще стана обвинител и то напълно основателно.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  31. 31 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#27] от "7777":

    Ти би ли зарязала три годишното си дете на две пишлемета за месеци?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  32. 32 Профил на 4itatel
    4itatel
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Никой не е потърсил малкия Христо до този момент.

    4itatel
  33. 33 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#28] от "jovanoty":

    Не позна...обичайно за теб.
    Там е практика да се наемат детегледаЧКИ. За детегледачи не съм чувал, може и да има.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  34. 34 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Ега ти ориенталците пишат тук. Ами сигурно майката трябва да е виновна. Как може двама млади мъже да са виновни, дори според прокуратурата те да са извършителите. Как може биологичният баща да е виновен? Ако евентуално майката няма как по друг начин да издържа детето си, освен като пътуващ музикант, как може държавниците ни да са виновни? Няма начин. Майката трябва да е. Разпнете я без съд и присъда.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  35. 35 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#31:"Росен (путлер капут)"]Ти би ли зарязала три годишното си дете на две пишлемета за месеци?[/quote]
    Ами ако няма как по друг начин да го храня и ако ги познавам отпреди - може това да ми е единствената опция.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  36. 36 Профил на Yadada
    Yadada
    Рейтинг: 595 Любопитно

    Интересно дали престъпниците са от ромски произход? ...но щом не се споменава до сега!

    БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be Televised
  37. 37 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#29:"Infernus"]Или да питаме социалните какво заслужава майката, медал?[/quote]
    В САЩ това нямаше да се случи, защото социалните служби биха подпомогнали майката, та да не й се налага да си оставят детето. За Русия - не знам.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  38. 38 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1459 Весело

    До коментар [#18] от "Infernus":

    хехе, нито съм ти драга, нито става дума за нечий личен живот... факт е че у бегето мъжете са 'деца" докъм четирийсетака, а доста от тях и след това , а законодателството по никакъв начин не спомага избягването на подобни казуси... народопсихология, какво да се прави

  39. 39 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Любопитно

    Хора,
    нещо не е наред с тази информация.

    Сам писах как така майка си поверява детето на 18 годишни пишлемета, ама като се замисля няма как да е баш така.
    Нещо не е ТАКА, както изглежда в този случай.

    Не вярвам тази жена да го е оставила на някакви вчерашни абитуриенти.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  40. 40 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1459 Весело

    [quote#30:"Росен (путлер капут)"]И ако е мъртъв бащата кво праим?
    [/quote]
    ми освен да му запалим по една свещ, друго не се сещам

  41. 41 Профил на barefoot
    barefoot
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Щом са имали смелостта да напварят такова нещо, нямат шанс от тях да станат хора, които след време ще създават семейство. В затвора - сами са си предначертали бъдещето .

  42. 42 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Не затвор!
    От същото по много!

  43. 43 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#30:"Росен (путлер капут)"]Тая тема не я закачайте, щото аз съм от другата страна и засега съм все обвиняем, ама скоро ще стана обвинител и то напълно основателно.[/quote]
    Т.е., предубеден си. И аз това казвам. Ти искаш ли теб да те мерят с твоя аршин? Примерно: "Ми два пъти развеждан, децата все на майките присъдени, няма как да е читав. Виновен по презумпция."

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  44. 44 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#34] от "7777":

    Естествено че не само тя е виновна, но как ще обясниш че цяла България вече знае за случая, а никой не е потърсил детето в Пирогов? Казвам ти всичко това от гледната точка на баща на две малки деца, който се бори с зъби и нокти на работа да не го отнесат на някъде командировка за да си бъда в къщи при семейството. И преди да напишеш някоя глупост ще ти кажа, че не съм разведен или някаква такава глупост, гледаме си децата заедно с жена ми, която е и тяхна биологична майка.

    Дела трябват, а не думи.
  45. 45 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 388 Любопитно

    [quote#25:"7777"]А тя дали е знаела, че са садисти и психопати? Хайде да изчакаме за повече информация, та тогава да си упражняваме женомразството. [/quote]Със сигурност не е предполагала, но е доста безотговорно да повериш толкова малко дете на тинейджъри, можела е да го даде на седмична градина например, ако няма пари за бавачка. Все пак детето не е оставено за час два, а за месеци.Как си представяте 18 годишни да му приготвят храна, да го перат и т.н.Това е някаква лудост просто, която не успявам да асимилирам и каквато и да е житейската съдба на тази жена, не може да си толкова безотговорен към детето си.Определено майката е постъпила много безотговорно и неадекватно.

  46. 46 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Ама тази история е много странна. Как се оставя тригодишно дете на двама 18-годишни младежи да го гледат цяло лято? Дали не липсва част от информацията? Така представена новината звучи абсурдно...

  47. 47 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#21:"Norman Granz"]Отговорността е основно на майката.[/quote]
    А за отговорността на майките в САЩ, повечето от половината практикуващи използването на "бейбиситер" кво ще кажеш а ? Щото точно там съм имал късмета да пообщувам с такива гледачки, на част от които като им знам колко им е акъла, се чудя на акъла и на родителите оставящи масово децата си.
    Хайде сега кажи де, за американската масова практика кажи. Знам че не е редно в България да им подражаваме на малоумщините, ама ти кажи !

    [quote#26:"mrtosh"]Майката в затвора[/quote]
    Дали ?

    [quote#23:"focus_123"]По-скоро горкото дете с тази безотговорна майка.[/quote]
    Май май си прав . Зависи от гледната точка на някои.

    [quote#20:"Infernus"]Малко дете не се оставя така на случайни хора....[/quote]
    Прав си ! На кое нормално место, нормални хора биха оставили, най-скъпото си в ръцете на .......

  48. 48 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#37] от "7777":

    Май си прекалила с розовите филми за САЩ, виж само колко време е майчинството там и колко са помощите, после говори по инерция за страната на мечтите...

    Дела трябват, а не думи.
  49. 49 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Весело

    До коментар [#38] от "extraCACA":

    Евалата че всички български мъже ги сложи под общ знаменател, не бих направил това за всички български жени. Явно си намираш това което търсиш мила, затова слагаш всички под общ знаменател.

    Дела трябват, а не думи.
  50. 50 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 388 Любопитно

    [quote#35:"7777"]Ами ако няма как по друг начин да го храня и ако ги познавам отпреди - може това да ми е единствената опция. [/quote]Шокира ме с думите си!
    И аз съм майка, гладна ще ходя, но няма да оставя детето си на произвола.Все пак тази жена има работа и то не лошо платена, значи може да си позволи да плати я седмична градина, я на някоя пенсионерка да гледа детето.Тия двамцата хубостници надали са го гледали безплатно.

  51. 51 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Разстроено

    До коментар [#40] от "extraCACA":

    Само че на детето, защото то бере душа сега в Пирогов!

    Дела трябват, а не думи.
  52. 52 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#41] от "barefoot":

    В затвора ще случат на хора и ще се очовечат, да ама не...

    Дела трябват, а не думи.
  53. 53 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    До коментар [#24] от "Станислав":

    В Англия имаше подобен случай преди 20 години: две 12-годишни момчета бяха отвлекли едно 3-годишно момченце от търговски център, докато майка му пазарувала, и го бяха пребили до смърт. Тогава цялата страна се беше в шок; даже Cranberries бяха написали песен по този повод (The Icicle Melts). Двамата още са в затвора (май с доживотни присъди) и всеки път, когато се отвори дума за освобождаването им, се надига голям обществен отпор.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  54. 54 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#38] от "extraCACA":


    [quote#38:"extraCACA"] а законодателството по никакъв начин не спомага избягването на подобни казуси... [/quote]
    Мога много да ти разкажа, как точно БГ законодателството може и е разпаречедосвало мъже без вина.

    Още от соца. Бил той в КОМИ АССР или Либия пет години за да имат после ВСИЧКО в семейството.

    Връща се. Тя си развявала байрака през тези години с неговите пари. Разчува се разбира се. Развод.

    Пет години той е работил за апартамента, но го получава ТЯ щото е грижовен родител и ходи да се праска не пред децата.

    След пет години труд в нечовешки условия той при супер късмет остава с колата, но на улицата.

    Това при соца.

    Сега.

    Достатъчно е да пусне великата майка жалба дори само за психическо "насилие" и мъжа плаща като арабин за всичко свързано с безсмисленото дело. Старта е 500 лева, дело + адвокат и това е минимума.

    Още мога да разкажа.

    А, и не съм бил в Коми и Либия щото бях малък или поне не достатъчно голям. Познавам много хора, обаче.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  55. 55 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 674 Неутрално

    На майката също да се повдигнат обвинения

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  56. 56 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3986 Неутрално

    До коментар [#46] от "minusm":

    Абсолютно вярно.

    Gunter glieben glauchen globen
  57. 57 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1459 Весело

    До коментар [#49] от "Infernus":

    статистическо изследване за ЕС... да си губя ли сега времето да го търсяяяя... тц, като ти гледам излиянията май ще пропусна

  58. 58 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#40] от "extraCACA":

    И свещ да му палим пари няма да дойдат.

    Дадох ти вариант само.
    Има още варианти.

    Ти да не си като моята бивша?
    Иска ме мъртъв, макар че знае, че тогава няма кой да дава на детето.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  59. 59 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Нито сме наясно какви са тея пубери, колко време гледат детето, как майката го е поверила на тях, нито нищо! Не прибързвайте да съдите на смърт майката! На нейната съвест ще тежи този грешен избор. Важното е виновните "корави" пубери да отидат на топло!

    И пак казвам ДАНО ДЕТЕТО СЕ ОПРАВИ!

  60. 60 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#48:"Infernus"]Май си прекалила с розовите филми за САЩ, виж само колко време е майчинството там и колко са помощите, после говори по инерция за страната на мечтите...[/quote]
    Малкото си дете го родих и го отлеждам в САЩ заедно с голямото, работейки. Никак не са ми розови представите за САЩ.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  61. 61 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3986 Неутрално

    [quote#43:"7777"]Виновен по презумпция[/quote]
    Ти пък оневиняваш майката по презумпция. Политкоректността понякога е силно дразнеща. Цялата история е толкова странна, че навява на мисълта, че някаква важна информация липсва. А ние вече твърдо отсъдихме кой е виновен и кой е невинен. В такива случаи невинни няма.

    Gunter glieben glauchen globen
  62. 62 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#50:"focus_123"]Шокира ме с думите си!
    И аз съм майка, гладна ще ходя, но няма да оставя детето си на произвола.Все пак тази жена има работа и то не лошо платена, значи може да си позволи да плати я седмична градина, я на някоя пенсионерка да гледа детето.[/quote]
    Ти сигурно ще ходиш гладна, но едва ли ще оставиш детето си гладно и на улицата. Пак казвам - нищо още не знаем за майката. Само по спекулации я осъдихте. Изчакайте за повече информация. В ЕС всеки е невинен до доказване на противното.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  63. 63 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 474 Любопитно

    До коментар [#47] от "jovanoty":

    Абе колега, че мразите САЩ до дъното на душата си, че смятате Рейгън за враг №1 на Тутраканската селищна система, че Ви е страх от всяка идеща от "Запад" идея - всичко това го разбирам. Ама защо според Вас да си оставиш детето на бейби-ситър за три часа, че да отидеш на едно кино, е същото като да си го оставиш за три-четири месеца някъде, ей това не го разбирам....

  64. 64 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1459 Весело

    До коментар [#54] от "Росен (путлер капут)":

    тва е историята на комшията, сигурен ли си че си от Шумен?

    п.п. за друго ставаше дума, ма нейсе... тука всеки с ядовете си, много искрено и лично ми стана, бееееегам

  65. 65 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#61:"Blood Red Skies"]Ти пък оневиняваш майката по презумпция. Политкоректността понякога е силно дразнеща. [/quote]
    Тц. Чакам повече информация. Политкорекността наистина е дразнеща, но ориенталщината и селяндурщината са не по-малко дразнещи.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  66. 66 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#44:"Infernus"]Естествено че не само тя е виновна, но как ще обясниш че цяла България вече знае за случая, а никой не е потърсил детето в Пирогов?[/quote]
    Ами майката не е в България. Може да не е разбрала още.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  67. 67 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#43] от "7777":


    [quote#43:"7777"]Т.е., предубеден си. И аз това казвам. Ти искаш ли теб да те мерят с твоя аршин? Примерно: "Ми два пъти развеждан, децата все на майките присъдени, няма как да е читав. Виновен по презумпция."[/quote]
    Аз искам да бъда мерен с моя аршин, но не се случва.
    Истината рядко излиза от съдебно дело, но понякога се случва.

    Аз спечелих делата, но всъщност това е пирова победа.
    В такова дело реално печеливши няма.
    Просто спечелих над алчността на жените.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  68. 68 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#33:"Росен (путлер капут)"]Не позна...обичайно за теб.
    Там е практика да се наемат детегледаЧКИ.[/quote]
    Кое има да познавам ? В коментар 47 съм ти написал, даа с детегледачки съм говорил, даа в САЩ, едната от които като разправяше как се държи с бебето на "малоумниците" по нейните думи и ми настръхна косата.
    Ама и ти сега пак гледаш да изкараш, че видиш ли Американците са го направили както трябва , а ние нещо пак сме пропуснали. Да ама не ! От тях явно не е добре да взимаме примери, за да не ни се случват подобни неща, защото ние сме нация несвикнала с човешки извращения и сме много чувствителни.

    [quote#37:"7777"]В САЩ това нямаше да се случи, защото социалните служби биха подпомогнали майката, та да не й се налага да си оставят детето.[/quote]
    Ха ха ха . Ти си в ужааасно заблуждение ! Викаш в САЩ не би станало ? Явно имаш много изкривена представа за тази страна. Тя не е това което виждаш по телевизията. Сигурно само днес вече са станали няколко подобни случая там. Да са живи и здрави камерите(ако успеят да ги хванат)

  69. 69 Профил на echooo
    echooo
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Дай Боже да спасят детенцето!
    А за тези изверги - доживотен затвор без право на обжалване!
    За майката даже не ми се говори...
    Горкото дете!

  70. 70 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#53] от "nv":

    Точно така се прави, и никой не може да разбере че управниците ни няма да ни донесат демокрацията ако ние самите не се борим за нея. Като не се борим за нея ще я имаме само фасадно за пред съседните държави и ЕС.

    Дела трябват, а не думи.
  71. 71 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#64] от "extraCACA":

    От Шумен съм си.

    Просто всеки знае за такива случаи и те не са един и два.
    Е, не бяха масови, далеч не, но решенията на съда бяха ясни предварително и губещия винаги беше този, който е бил в Сибир или на горещия пясък в Либия...Судан и т.н.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  72. 72 Профил на AnarchaosBG
    AnarchaosBG
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Най-виновна е крайно-дясната политика провеждана в България последните 25 години, която принуди 2 милиона души да зарежат родителите и децата си и да търсят прехрана в чужбина.

    "The alternative to the hierarchical power structure is based on mutual aid and group consensus."
  73. 73 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3986 Неутрално

    [quote#66:"7777"]Ами майката не е в България. Може да не е разбрала още. [/quote]
    Ето пак. При днешните комуникации трябва да е разбрала.

    Gunter glieben glauchen globen
  74. 74 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    До коментар [#72] от "AnarchaosBG":

    Общо взето, коментар в стил "Иван Костов уби дете"

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  75. 75 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#73:"Blood Red Skies"]Ето пак. При днешните комуникации трябва да е разбрала.[/quote]
    Между "трябва да е разбрала" и "действително е разбрала" разликата е съществена. Потърпи малко за повече информация. Може да се окаже, че си прав.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  76. 76 Профил на AnarchaosBG
    AnarchaosBG
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#74] от "nv":

    Иван Костов уби не едно а хиляди деца - неродени защото политиката му не позволяваше на родителите им да ги издържат.

    "The alternative to the hierarchical power structure is based on mutual aid and group consensus."
  77. 77 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3986 Неутрално

    До коментар [#76] от "AnarchaosBG":
    Абе знаех си аз, че Костов е виновен. Макар и чàк на 76-тия коментар, истината излезе наяве.

    Gunter glieben glauchen globen
  78. 78 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#54:"Росен (путлер капут)"]Мога много да ти разкажа, как точно БГ законодателството може и е разпаречедосвало мъже без вина.[/quote]
    Тъй значи - когато мъже бъдат разпарчетосани, виновна е системата. Тази майка обаче, решихте, че е индивидулно виновна, без изобщо да знаете как и защо е оставила детето си и защо точно на тези двамата. Ами, ориенталщина.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  79. 79 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#76] от "AnarchaosBG":

    Костов .....ко възстанови икономиката и България като цяло.
    Благодарение на него пак станахме държава, но благодарение на късата памет на българина през 2001-ва пак върнахме властта в ръцете на дпс-оод чрез крадливия от Мадрид, но това е ДРУГА тема.
    Масовото преселение на хора започна точно след Костов. Когато се разбра какво ще става под "мъдрото" управление на соПола.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  80. 80 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#78] от "7777":


    [quote#78:"7777"]Тази майка обаче, решихте, че е индивидулно виновна[/quote]
    Не, отрекох се от тезата, но коментарите летят и не си видяла сигурно.
    [quote#39:"Росен (путлер капут)"]Хора,
    нещо не е наред с тази информация.

    Сам писах как така майка си поверява детето на 18 годишни пишлемета, ама като се замисля няма как да е баш така.
    Нещо не е ТАКА, както изглежда в този случай.

    Не вярвам тази жена да го е оставила на някакви вчерашни абитуриенти.[/quote]

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  81. 81 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Тези били момчета са били костовисти да ... Може и да са искали да го изядат!!!!
    До коментар [#72] от "AnarchaosBG":

    да да воистина Св. Тато от село Правец си беше направо месия - всичко в обора по малко бой за да е кротко и така!
    До коментар [#74] от "nv":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    www.soundcloud.com/x2805
  82. 82 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#80:"Росен (путлер капут)"]Не, отрекох се от тезата, но коментарите летят и не си видяла сигурно.[/quote]
    Добре. Извинявай.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  83. 83 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#63:"minusm"]Абе колега, че мразите САЩ до дъното на душата си,[/quote]
    Ами не ги мразихме, даже ги обичахме някога. Защото вярвахме на телевизора, който ни казваше, че те били богати и много ценностни хора. Но после когато ни разграбиха родината, моята и твоята с метода "реформи" и се осъзнахме, че сме били в заблуждение за добронамереността им. Та оттам и нарастващото недоверие към техните "ценности".
    А в случая с тази статия ги намесваме, понеже оттам е взаимствана тази безумна практика да оставиш най-милото си на случайна "гледачка". То само тази глупост да беше "взаимствана" с мед да го намажеш !
    [quote#60:"7777"]Малкото си дете го родих и го отлеждам в САЩ заедно с голямото, работейки. Никак не са ми розови представите за САЩ.[/quote]
    И на мен ! Ама пък аз си реших проблема като се върнах, барабар с децата. Ай да им и лицемерната държава. Всички уж ти се усмихват, но никой не се държи искренно. Това вече си го усетил до болка предполагам.А "бейби-ситърството" там ми е направо непонятно. Не си оставяйте децата !

  84. 84 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#57] от "extraCACA":

    Точно, по добре пропусни и хвани стискай палци за детенцето да се оправи, че моите посиняха вече от стискане.

    Дела трябват, а не думи.
  85. 85 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    [quote#60:"7777"]Никак не са ми розови представите за САЩ.[/quote]

    Това говори само добре за тебе, че ми писна тука да чета разни промити мозъчета колко било хубаво там, а имам колеги българи там който няма ти казвам как реват... И стискай палци за детенцето недей дращи толкова по клавиатурата, знаеш поне че не се гледат лесно.

    Дела трябват, а не думи.
  86. 86 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    До коментар [#76] от "AnarchaosBG":

    [quote#76:"AnarchaosBG"]Иван Костов уби не едно а хиляди деца - неродени защото политиката му не позволяваше на родителите им да ги издържат.[/quote]

    И Ципрас редеше подобни тиради допреди 2 седмици...

    Как изобщо ви дава сърцето да политиканствате при такъв потресаващ случай.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  87. 87 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#86] от "nv":

    Сърце, чувства...такива неща в редовия комуноид не очаквай.

    Въобще не му дреме за детето, което бере душа в болницата.

    И поне да казваше истината за Костов, а то чугунчето и за това лъже.

    Инструкции. Винаги отклонявай темата към лошия Костов.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  88. 88 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    Според информация в други сайтове, майката е наела детегледачка, която е "аутсорснала" услугата на тия убавци.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  89. 89 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#88] от "Хриси":

    Ако е така почват да се връзват нещата, но още липсва достатъчно информация.
    18 годишните не стават убийци как да е.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  90. 90 Профил на ВаняХр.
    ВаняХр.
    Рейтинг: 664 Гневно

    Не знам, накъде я засукахте тази тема, но факт е, че милото дете понася всичко, а е прекалено малко за този шамар на съдбата. Майката може и да е читава жена, грижовна и всичко, макар, че за мен е неестествено да си оставиш детето на други деца и то в такава възраст. Горещо се надявам детенцето да се оправи без никакви последствия, а младежите да бъдат наказано подобаващо.

  91. 91 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 474 Неутрално

    До коментар [#83] от "jovanoty":

    Да, колега, и аз така съм чувал... в САЩ практически е задължително да си оставиш децата за поне четири месеца в годината на бейби-ситър и да отидеш да работиш в друг щат. Ако не го направиш, идват и те глобяват. И те карат да се опияниш публично пред сАвецкия пАсол с кока-кола и да се срамиш пред миролюбивите мужици-трезвеници. А и бият негрите, разбира се.

  92. 92 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8649 Неутрално

    Тази жена с какъв акъл е наела младежи да се грижат за детето.Няма ли професионални детегледачки.

  93. 93 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#88] от "Хриси":

    Тамън ще лежи заедно с тях ако е така. Баси кукувицата.

    Дела трябват, а не думи.
  94. 94 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1450 Весело

    До коментар [#58] от "Росен (путлер капут)":


    [quote#58:"Росен (путлер капут)"]моята бивша
    иска ме мъртъв[/quote]
    Коя, първата или втората, защото втората няма кой-знае какви основания, постъпила е по същия начин.

  95. 95 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Патрик Първев и Александър ......... не чух от БТВ са имената на 18 годишните детегледачи/биячи.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  96. 96 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2259 Весело

    До коментар [#94] от "Тsonkooo":

    Втората се оказа по-зла. Аз си го знаех де.
    Лудна като видя Гърлето и сега не мирясва.
    Всичко и дадох. Апартамента с всичко в него. Взех си само дрехите и самобръсначката.

    Ама не и го подарих апартамента де. Там ще е докато завърши детето средно образование, тоест след 5 години.
    После пътя...ако съм жив още.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  97. 97 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    Аз не разбрах тая женица няма ли си родители, братя, сестри, или поне някакви по-близки приятели. Да си оставиш детето за месеци на непозната гледачка пак не е нормално, макар и не чак като да го оставиш на тийнейджъри, които ги бие хормона, когато не са пияни или друсани.

  98. 98 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#91:"minusm"]САЩ практически е задължително да си оставиш децата за поне четири месеца в годината на бейби-ситър и да отидеш да работиш в друг щат. [/quote]
    Не си проследил явно целия спор. Разбира се, че не е така. Но спора тръгна, дали е нормална практиката да се оставят децата, на гледачи(ки).
    [quote#91:"minusm"] А и бият негрите, разбира се.[/quote]
    Разказвам което съм виждал и Нямам данни и не съм виждал да "бият негрите".
    Но пък чух, че сега направо ги застрелвали полицаи. Странни ценности имат тия.

  99. 99 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    [quote#21:"Norman Granz"]Отговорността е основно на майката. Садисти и психопати има предостатъчно, но кой вменяем човик поверява ДЕТЕТО си на садисти и психопати? [/quote]
    +++++++++++

  100. 100 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1654 Любопитно

    [quote#65:"7777"]Политкорекността наистина е дразнеща, но ориенталщината и селяндурщината са не по-малко дразнещи. [/quote]
    Последното къде го видя?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK