Правителството увеличава глобите за авиокомпаниите, нарушаващи правата на пътниците

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    аха, а Тим еър ще почне ли да плаща някога обещетения?

    Не ме търсете преди обяд
  2. 2 Профил на bokovsky
    bokovsky
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Air France е първата авиокомпания, която заслужава тези санкции. Тяхната политика за грижа на клиентите и добро отношение е просто 0 (в класация от 0 до 10). Знаейки, че става въпрос за пътник от България още повече.

  3. 3 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Глобата я прибира държавата, демек чиновниците от политическите обръчи на едрите мутри.
    Каква е файдата на пътник, който е пострадал от произвола на фирмените бюрократи?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  4. 4 Профил на Максо
    Максо
    Рейтинг: 677 Весело

    До коментар [#1] от "nikidimi":

    Най-обичам неграмотни разбирачи, пък и с претенции за "обещетения"
    А иначе по въпроса - летя много често с тях и се е случвало не всичко да е гладко (закъснения по всякакви причини) - досега проблем и/или претенции точно към БГ Еър не съм имал. Виж при гърците и турците не е съвсем същото, а веднъж дори и Луфтханза малко ме поизнервиха...
    Ти всъщност някакъв реален проблем имал ли си, или просто ей така да се направиш на вещ пред форума си пишеш - щом е българско нещо, дай да оплюем?

    Sic transit gloria mundi...
  5. 5 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 520 Неутрално

    При всички авиокомпании се получават неразбории от време на време, но всички предлагат компенсации - пре заверка на билет, храна хотел. Предполагам че този закон ще е насочен предимно към некоректните нискотарифни превозвачи.

  6. 6 Профил на tisho_one
    tisho_one
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Нужни са тези промени, нека всичко е регламентирано и глобите, солидни!

  7. 7 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1022 Весело

    както не еднаж съм споменувал, публиката ногу обича статии за авиация и авиокомпании, щото и дават добър повод да се изфука где, що, колко и как се е изпонафърчела със самолети и авиокомпании из чужбината и с колко чифта гърди е по-напреде от останалата рая в родната кочинка...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  8. 8 Профил на wie
    wie
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#2] от "bokovsky":

    Точно пък Air France са мързеливи,лениви, не говорят английски, но стигне ли се до оплакване при закъснение или тяхна грешка плащат паркинг на клиента, храна и дават после обезщетение с талон за следващ безплатен полет. После при подарения полет до любима дестинация, пак имат закъснение, или нещо не им е в ред и пак се оплакваш- получаваш пак купони за храна, 100 извинения,платен паркин, пращаш касовата бележка за вечерята до седмица ти превеждат парите, ако заради тях не си стигнал на време. Те са ми най-любими при закъснения или стачки. Това за полет с тях от европейска до друга европейска дестинация, не България.

  9. 9 Профил на poly_cal
    poly_cal
    Рейтинг: 226 Неутрално

    До коментар [#4] от "bokovsky":

    За съжаление не мога да кажа добра дума за България Еър. Имам сага с тях от декември 2013. Не смятам да се отказвам от правото си, което иначе е добре изложено на сайта им, съобразно Варшавската конвенция.
    Надявам се след тези промени в Закона за гражданското въздухоплаване да се респектират. Много са нагли.

  10. 10 Профил на bokovsky
    bokovsky
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "wie":

    Със сигурност не става въпрос за Air France, но да се надяваме след нашия случай да са си взели поука.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK