Air France е първата авиокомпания, която заслужава тези санкции. Тяхната политика за грижа на клиентите и добро отношение е просто 0 (в класация от 0 до 10). Знаейки, че става въпрос за пътник от България още повече.
Глобата я прибира държавата, демек чиновниците от политическите обръчи на едрите мутри.
Каква е файдата на пътник, който е пострадал от произвола на фирмените бюрократи?
Публикувано през m.dnevnik.bg
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Най-обичам неграмотни разбирачи, пък и с претенции за "обещетения"
А иначе по въпроса - летя много често с тях и се е случвало не всичко да е гладко (закъснения по всякакви причини) - досега проблем и/или претенции точно към БГ Еър не съм имал. Виж при гърците и турците не е съвсем същото, а веднъж дори и Луфтханза малко ме поизнервиха...
Ти всъщност някакъв реален проблем имал ли си, или просто ей така да се направиш на вещ пред форума си пишеш - щом е българско нещо, дай да оплюем?
При всички авиокомпании се получават неразбории от време на време, но всички предлагат компенсации - пре заверка на билет, храна хотел. Предполагам че този закон ще е насочен предимно към некоректните нискотарифни превозвачи.
както не еднаж съм споменувал, публиката ногу обича статии за авиация и авиокомпании, щото и дават добър повод да се изфука где, що, колко и как се е изпонафърчела със самолети и авиокомпании из чужбината и с колко чифта гърди е по-напреде от останалата рая в родната кочинка...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
Точно пък Air France са мързеливи,лениви, не говорят английски, но стигне ли се до оплакване при закъснение или тяхна грешка плащат паркинг на клиента, храна и дават после обезщетение с талон за следващ безплатен полет. После при подарения полет до любима дестинация, пак имат закъснение, или нещо не им е в ред и пак се оплакваш- получаваш пак купони за храна, 100 извинения,платен паркин, пращаш касовата бележка за вечерята до седмица ти превеждат парите, ако заради тях не си стигнал на време. Те са ми най-любими при закъснения или стачки. Това за полет с тях от европейска до друга европейска дестинация, не България.
За съжаление не мога да кажа добра дума за България Еър. Имам сага с тях от декември 2013. Не смятам да се отказвам от правото си, което иначе е добре изложено на сайта им, съобразно Варшавската конвенция.
Надявам се след тези промени в Закона за гражданското въздухоплаване да се респектират. Много са нагли.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
tulup
Рейтинг: 2507 Неутралноаха, а Тим еър ще почне ли да плаща някога обещетения?
Не ме търсете преди обядbokovsky
Рейтинг: 8 НеутралноAir France е първата авиокомпания, която заслужава тези санкции. Тяхната политика за грижа на клиентите и добро отношение е просто 0 (в класация от 0 до 10). Знаейки, че става въпрос за пътник от България още повече.
Николай Теллалов
Рейтинг: 458 НеутралноГлобата я прибира държавата, демек чиновниците от политическите обръчи на едрите мутри.
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратКаква е файдата на пътник, който е пострадал от произвола на фирмените бюрократи?
Публикувано през m.dnevnik.bg
Максо
Рейтинг: 677 ВеселоДо коментар [#1] от "nikidimi":
Sic transit gloria mundi...Най-обичам неграмотни разбирачи, пък и с претенции за "обещетения"
А иначе по въпроса - летя много често с тях и се е случвало не всичко да е гладко (закъснения по всякакви причини) - досега проблем и/или претенции точно към БГ Еър не съм имал. Виж при гърците и турците не е съвсем същото, а веднъж дори и Луфтханза малко ме поизнервиха...
Ти всъщност някакъв реален проблем имал ли си, или просто ей така да се направиш на вещ пред форума си пишеш - щом е българско нещо, дай да оплюем?
foxa5
Рейтинг: 520 НеутралноПри всички авиокомпании се получават неразбории от време на време, но всички предлагат компенсации - пре заверка на билет, храна хотел. Предполагам че този закон ще е насочен предимно към некоректните нискотарифни превозвачи.
tisho_one
Рейтинг: 226 НеутралноНужни са тези промени, нека всичко е регламентирано и глобите, солидни!
tucker case
Рейтинг: 1022 Веселокакто не еднаж съм споменувал, публиката ногу обича статии за авиация и авиокомпании, щото и дават добър повод да се изфука где, що, колко и как се е изпонафърчела със самолети и авиокомпании из чужбината и с колко чифта гърди е по-напреде от останалата рая в родната кочинка...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...wie
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#2] от "bokovsky":
Точно пък Air France са мързеливи,лениви, не говорят английски, но стигне ли се до оплакване при закъснение или тяхна грешка плащат паркинг на клиента, храна и дават после обезщетение с талон за следващ безплатен полет. После при подарения полет до любима дестинация, пак имат закъснение, или нещо не им е в ред и пак се оплакваш- получаваш пак купони за храна, 100 извинения,платен паркин, пращаш касовата бележка за вечерята до седмица ти превеждат парите, ако заради тях не си стигнал на време. Те са ми най-любими при закъснения или стачки. Това за полет с тях от европейска до друга европейска дестинация, не България.
poly_cal
Рейтинг: 226 НеутралноДо коментар [#4] от "bokovsky":
За съжаление не мога да кажа добра дума за България Еър. Имам сага с тях от декември 2013. Не смятам да се отказвам от правото си, което иначе е добре изложено на сайта им, съобразно Варшавската конвенция.
Надявам се след тези промени в Закона за гражданското въздухоплаване да се респектират. Много са нагли.
bokovsky
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#8] от "wie":
Със сигурност не става въпрос за Air France, но да се надяваме след нашия случай да са си взели поука.