А бе друго е да се изръси данъкоплатеца с 67 милиона ( смятаме че поне 20 са откраднати) и после да го поставиш на тестово изпитание за майсторско управление. Това е едно обикновено кръстовище - една детелинка би решила нещата...нито място е спестено, нито пари , нито време
Всичко се строи калпаво и се пуска недовършено, само за да може новият Тодор Живков да реже лентички по телевизията преди избори. Новооткритият участък на "Струма" например, е готов наполовина, но трябваше тържествено да се отразява една седмица по медиите, въпреки че този участък още няма маркировка, табели и никакви отсечки към Петрич, прилежащите села и дори нивите на хората. Абсолютна престъпна бутафория само за да се задоволи егото на Човека-Слънце.
Нищо де, нали сА "усвоени" едни 66 милиона и се прерязаха лентички, правиха "кръщенета" и прочее! Това е важното, не са важни затрудненията на шофьорите. Ама ха, ще сложим и полицаи да селдят за движението и да глобяват какво сте заплакали. Защо трябва да е просто като може да бъде сложно, или с други думи казано - "простичко по български".
И ся, бай Спасе, какво предлагаш. Разрушаваме и почваме наново?
Нейсе, на мен пък ми направи впечатление голямото количество строителна техника оставена на опасни места, без светлинна сигнализация, без нищо. А върха бяха 2-3 работници, които си работеха кротоко на платното, пак без сигнализация, а край тях профучаваха камиони.
Ето как е в белите страни (http://i.imgur.com/z4JTqvK.jpg) и никой не се оплаква от сложността. Проблем е некадърното проектиране в България, а вероятно и изпълнението. Иначе не съм сигурен, че и трафикът го изисква.
До коментар [#2] от "karen_walker":
да бе ,ама там всеки ден стават катастрофи с убити и егото на някой няма значение за това ,човека ви пуска нова магистрала по най бързия начин за да не се трепите като мухи ,вие сте пак недоволни ,и какво като си почеше егото някой си ,след като няма да има убити и ранени ,нека ,теб кво ти е ,или се дразниш ,ами дразниш се ,щото сте комунисти ,свикнали сте само да крадете и много ви е яд ,като другите правят нещо реално за тази държава и това е голямата разлика между гръцките комунисти ,които дават парите на народа и българските ,които нищо не дават ,а само лапкат за тях си държавните средства ,щото няма кой да ги хване ,те са си избирали всички съдебни и милиционерски власти един по един
ти как установи ,че 20 милиона са откраднати ,точно напротив ,тази част беше спирана ,пускана ,там се плащаше на парче ,когато се намерят пари ,така ,че усвояването на тези пари беше мъка за всички ,защото нямаше дори за заплати на хората ,как ги откраднаха ми кажи ,за да се включим и ние бе ,ние не сме по прости от тях ,приказвате ей така ,колкото да не заспите .
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Я виж колко пари са пихарчили, за да може шофьорите да не намаляваме скоростта....
По подбалканския път има поне три места, на които са разрешили строителство на складове точно до пътя и в тяхна чест има знак 50км./ч.. Защо е допуснато това??
А тук за едни 60 млн., които са "загрижени" за комфорта ни!
Типичното мислене за гербер - човекът ви пуска магистрали да не се трепИте, бори се със зъби и нокти за вашето добруване, а вие недоволствате. Бори се, а все някой му пречи. И всеки, който каже нещо е комунист разбира се.
Вижте, всички се радваме, когато се направи нещо, което да улесни живота ни. Когато обаче това е замаскирана цел да се намери работа на фирми близки до правителството, които да изкарат няколко милиона от бюджета, това ясно прозира за някои от нас.
Ако Борисов искаше да улесни трафика и да намали катастрофите има много и съвсем безплатни мерки, които да свърши първо и после с чиста съвест да строи подобни съораженията.
Съвсем близо до нас, на шест лентов булевард, пресичат хора за да се качват на спирката от другата страна. По стълба има толкова некролози, че е зает от горе до долу. Мен лично ме заплашва всеки ден това, някой от стоящите на мантинелата по средата може да тръгне точно пред моята кола и да ми съсипе години живот. Примерите са много.
Същото е с детските градини. Няма страна в Европа, където да има толкова държавни детски градини. В Атина са две. Тук, вместо да се насърчи частната инициатива, от бюджета се харчат десетки милиони за строеж на нови и нови.
Мъка е било именно заради комисионните. Кой знае и от какво е било спестено. Абсолютен наивник трябва да си да мислиш, че подобни проекти ги дават на случайни хора. Всъщност може да се пробваш с която и да е обществена поръчка за да разбереш, че съотношението цена-качество никога не печели.
... престъпно безхаберие, съчетано с алчност... Вижте, например, последното клипче "София - Русе". Маркировката, ако я има, е тотално грешна. Ако се вярва на нея, тежкотоварните камиони (около 0:58-1:00 мин) навлизат в насрещното? Отделно там има някаква стрелка за наляво, а път няма. А и е вече полу изтрита от "блажната боя". Задължително е да има и знак СТОП. Вижте и следите от гуми на хората, които "твърде лесно" са се ориентирали в обстановката...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
18
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Вчера пред "Дневник" директорът на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров заяви по повод критики в социалната мрежа "Фейсбук", че този тип детелини се наричали "диамант" или "свободни". "Просто това е нещо ново за държавата
Не само за държавата, това е новост в световен мащаб. Очите на чуждестранните пътни проектанти със завист следят какво ще се случи когато движението бъде пуснато.
[quote#16:"chicago514"]Не може това нещо да струва 66 милиона. [/quote]
Явно може !
Няма да е зле да си оправят тъпотията с още една лента за десен завой така ще спестят около километър на пътуващите редовно Шумен-Варна а същото така е много вероятно да стават зверски катастрофи при обратния завой ,а могат да спасят много животи ако си оправят безхаберния пътен възел!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
22
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Абе, тия проектанти за методи за моделиране не са ли чували? Едва ли няма измислен софтуер който да ти покаже конфликтните точки! Стадиони се проектират отчитайки конфликтни точки на потоците при евакуация за една детелина да няма... Баси!?!
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев.
Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
Момент! Има друг пътен възел за връзка на Шумен с магистралата. Отворете картата и го вижте. От Шумен по бул. "Симеон велики" и към магистралата. Пътен възел, който отдавна е в експлоатация. Трябва да си го пропуснал, идвайки от Варна към Шумен, за да стигнеш до новия възел и там да завиваш обратно за Шумен. Идващите от София за Шумен преминават по магистралната отсечка на новия възел и чак след десетина километра стигат до стария възел за Шумен. Който е най-удобен и пряк за града. Да се сложи и този проблем на въпросния "диамант" е чисто заяждане. Нещо повече, при наличие на удобен пътен възел от Шумен за магистралата такава връзка в новия е излишна.
Каквото и да обясняват критичните места вече се "виждат" от следите от гуми след спирачен път.....Няма нужда от "правилни" коментари от различни точки на България от хора, които не са и няма да преминат през това кръстовище.
Лиляна по Нова, тази сутрин беше ужасно неприятна както за гледане, така и за слушане...
Виктор едва успяваше да се включи с някой въпрос, на който тя така и не отговаряше, а гр@чеше наизустените си Подпорни точки...
Като чета половината коментари, се чувствам длъжен да отбележа, че този пътен възел е проектиран доста преди ББ.
А като знам, как 90% от матриалът не знае как се влиза, как се кара и как се излиза от кръгово движение, мога да си обясня и другата половина от коментарите.
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#34] от "Кардаринка":
Даваш пример за писане без капка мисъл!
Това да се хванеш за думата и без да търсиш идеята вложена в нея във връзка с цялото изказване е удобно само на манипулаторите!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#16:"chicago514"]Не може това нещо да струва 66 милиона. [/quote]
Преди време ме заръфаха тук във форума, когато изразих подобно мнение. Следва да се отчита, че сумата включва и 5-те километра магистрала. Аргументът, с който ме нападнаха, че било скъпо заради пътния възел. Аз продължавам да смятам, че 66 са прекалено много. Но това ще се забрави (както се забрави и фактът, че тройната си призна, че са престъпници, когато си гласуваха амнистия в края на мандата). Само че организацията на пътния възел ще стои като паметник на глупостта. Да, по-добре е от преди, но мисля, че можеше да стане и още по-добре. И по евтино. Който не смята така, най-вероятно не плаща и данъци.
[quote#38:"iliyaal"]Само за статистиката що не преброиш кръстовете по Тракия между Ст.Загора и Карнобат[/quote]
Следва да се преброят и преминалите автомобили, за да се знае каква част от тях катастрофират. Много ясно, че където минават много автомобили, ще има и катастрофи. Но дали катастрофират един на 10 хил. или един на 100 хил. има голямо значение. Има значение и това, дали отнасят и други невинни участници в движението или се трепят сами. Защото по магистрала не навлизаш на забранено в насрещното да изпреварваш, както става по малките пътища.
Не че нещо, но направленията Варна–Шумен и София–Русе ще бъдат най-слабо използвани и то само от околните села и решението, което дава пътният възел е напълно достатъчно. За нуждата от по-добра маркировка ще се съглася, но като цяло статията е силно манипулативна и с ярък предизборен патос.
Пълни селяндури сме. Бил съм по света и е пълно с такива възли при които се излиза от лявата страна. Просто не сме виждали и не знаем. Проблемът е че вероятно за икономии са направили два обратни завоя за включване в обратната посока вместо две малки тангенти надясно. Простотия. Това много скоро може да бъде поправено.
Що за журналистическа глупост е това: "Няма как да бъде премината без намаление на скоростта и отсечката, която извежда трафика от Русе за Варна."
На всички пътни възли в ЕВРОПА има ограничения на скоростта при смяна на пътя! Те варират според страната, но най-често са 50км/ч.
Укротете се бре симпатяги, не можете да се помирите, че в България се строи.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
Прекалено очевадно пристрастна е тази "статия". Първо, ми е интересно кои инженери или пътни експерти работят в Дневник и са направили тази т.нар. проверка?
Второ, когато си отворите пътната карта на цялата страна, ясно се вижда, че от Варна за Шумен се отбива още при Каспичан, което спестява излишно обикаляне до Белокопитово и връщане към Шумен. От Шумен за Варна е аналогично, едва ли някой ще обикаля до Белокопитово. Не виждам какво толкова ви смути тук.
От София до Русе е много по-пряко да се мине през Плевен, вместо да се обикаля през половин България до Шуменско, за да се върнеш после през Белокопитово.
Повече от ясно е, че тези конфликтни точки, за които говорите, се отнасят за направления, които повече от рядко ще се ползват.
Герберските тролове са се активизирали в блъскането на минуси Дрогари, пък кажете нещо с/у написаното. Че сме лаици и хеитъри и че специалисти са го реализирали това недоразумение..
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#46:"emil НАЦИОНАЛНИТЕ ПРЕДАТЕЛИ ОТКАЗАХА ДА НИ ПИТАТ"]Бил съм по света и е пълно с такива възли при които се излиза от лявата страна. Просто не сме виждали и не знаем.[/quote]
Щом тази медия реве, значи нещо добро се случва в България.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
Само кусури му търсят на ББ. Срамота.
Колко дни от живота му е струвало да построи този възел за този нещастен народ.
Какво казва Борисов: Пак ще гласувате за мен, глупаци!
"Така и не разбраха, че българина не ще магистрали, а цървули?!"
Петър Димитров при изказване пред Парламента, мин. на икономиката, правителството на Станишев
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
Ами как иначе! Все е дно вождът им не е бивш член на комунистическата партия,, бивш бодигард на комунистическия сатрап, с министърка внучка на партизанин. Просто гнусна шизофрения и евтин театър за гламавите!
[quote#52:"limbize"]не се намалява скоростта. Не сме си го измислили ние [/quote]
Не се намалява по основното направление, но би трябвало и там да има ограничение от 110км/ч.
Колкото до вас, вие сте просто хейтъри. Най-лесно е да мразиш и пречиш, трудно е да построиш и обичаш.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
Много мъка ще има още за ръбато-червените. Предстои до края на годината да се резне лентичката на магистрала Струма до Благоевград, магистрала Марица, метрото до Хладилника.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
[quote#6:"edin drug"]човека ви пуска нова магистрала по най бързия начин за да не се трепите като мухи ,вие сте пак недоволни[/quote]
Искат си цървулите и това е.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
Вчера тук някой (не помня кой) ни се караша, че сме плюели по съоръжението, че такива огромни проекти се правят от най-добрите екипи и т.н.
Представям си какъв щеше да е резултатът, ако не бяха избрали най-добрият проектански екип.
Ей тук някъде е момента да ни попиташ дали сме построили дори една къщичка з аптички през живота
Боце ако иска кръстовище на 10 нива да си направи у задния двор не ме интересува, стига да си го плаща с лични средства, но когато се разходват бюджетни средства за нещо излишно и опасно, някакси няма скрупули да недоволствам.
Има интервю или пресконференци яна Лазаров защо е взето такова техническо решение - за да няма ограничение от 40 км/ч при излизане от основните пътища, а да е 60 км/ч. Това, че са направили уникални обратни завои където требе да се кара с 30км/ч напълно оборва тезата му.
Последният клип е показателен - три тира един след друг с мръсна газ в насрещното, погледайте, 2-3 минутки от живота ви е , но пък може да ви дадат още някоя и друга годинка, ако ви се наложи да го ползвате този диамант .
[quote#65:"limbize"]Ей тук някъде е момента да ни попиташ дали сме построили дори една къщичка з аптички през живота[/quote]
Не, питам колко магистрали и пътни възли построиха от РБ, колко километра метро, колко ЖП линии?
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
Не е нормално да търсим кусури на всяко нещо от позицията на форумни разбирачи. Защо е сложно или колко струва? .. специалисти по всичко сме винаги. Все пак надали хората, които са го изградили(говоря за строителите) ще се радват на тези коментари и ще се мотивират да го направят по-добре следващия път
"При навлизането от Варна в пътния възел "Белокопитово" ви посреща ограничение на скоростта 60 км. и предупреждение, че се движите в лента без предимство. За да продължите към Шумен, най-напред трябва да пропуснете потока автомобили, които се движат в лентата вляво от вас, а след това в отсечка от около 100 м. да прекосите още две ленти, за да направите обратен ляв завой към Шумен. При интензивен трафик това би довело най-малкото до задръстване на входната лента от магистралата Варна – София."
Това е доста меко казано, само като видях видеото с пресичането на двете ленти и ме заболя главата. Предвид ниската култура на шофьорите в Б-я скоро ще има пирамида от надгробни камъни на това "елегантно" включване в посока Шумен / София!!!
Hope is the first step on the road to disappointment.
Хубаво беше все пак да се пусне и една схема на пътя, при липса на пътни карти. Снимките от птичи поглед са ориентирани на юг, което доста обърква. Освен това има стара маркировка, която не е заличена и настина обърква, но никъде няма пресичания с насрещен поток.
Все пак ето и една прилична, макар и не официална, пътна карта: https://www.openstreetmap.org/#map=16/43.3404/26.8864
Хайде, стига бе, гербер, комунист, не знам си какъв си. Има един простичък факт от последните години и това е, че при едни се случват някакви неща, прави се нещо, при други не. Изобщо не ме интересува кой ще открива магистралите, кой ще ги строи, стига да се прави нещо. Ако Орешака с тия 4 млрд., които завлече беше осигурил цялото строителство на Хемус, което както се вижда е около милиард и 600млн. , пътя Ботевград-Видин (около 300млн.) и Велико Търново - Русе - още около 400млн и довършването на Струма, барабар с тунелите под дефилето - щеше ли някой да го плюе? Искам страната да се развива независимо дали на власт е ляво, дясно или някакво усукано правителство. Не мога да коментирам за момента кръстовището, защото не съм минавал оттам все още. Но при всички положения трябва да се има предвид, че това на практика не е финалния вариант на ползване - тоест когато се продължи магистрлата няма да се налага задължително да преминаваш през всички тези завъртулки, а просто ще си минаваш транзитно. Преминавате в посока Варна - Шумен, което го пишат за най-сложно си е на практика хипотетично - на магистралата има 2 отбивки за Шумен преди това идвайки от Варна и не виждам нито една причина да подминеш Шумен и след това да се връщаш 10км назад, просто за да въртиш през възела. Останалите направления засега не мога да ги коментирам. Но пак казвам - царе сме да се оплюваме сами. Ако беше детелина и камионите от Русе трябваше да въртят по нея с 20км/ч щеше да има - аааа, уууу, задръствания, бавно, как го измислихте и т.н. Сега като е направено, така че да не се намалява скоростта по основните направления - аааа, ууууу, що толкова скъпо, сега пък се загрижили и т.н. Та кажете ми - на такива като вас, какво щеше да ви угоди?
Истинският въпрос тук е: Защо държавата спа толкова години и не направи тези 5 километра до разделянето на трафика за Букурещ/Русе и София. Кой е отговорен за загубеното време, разпиляното здраве/живот и персоналните разходи на всеки пътуващ? Дали ще е детелина или диамант е въпрос на експертна преценка. Същото е и относно цената. А подобно съоръжение има във Велико Търново. Не е нещо невиждано за България и възрастта му е около 15 години.
И още един въпрос: Кога ще се построят още едни мижави 5 километра на Хемус при Ябланица, за да се раздели трафикът към Варна и Русе/Плевен още на магистралата.
И започва дори да ми става малко жално за хора, които за всичко се опитват да защитят Бойко и хората около него. Абсолютно безпрекословна вярност и почит, без въпроси и без съмнение. Не сме били инженери, за да оценим пътния възел, ама май и неинженери могат да взимат книжки и да се чудят как да карат по инженерните творения край Белокопитово.
Щом в дневник.бг, откровено про-РБ и про-ГЕРБ медия излиза критика към това съоръжение, значи не е толкова перфектно, колкото се изкарва.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Не е важно какво яйце е снесла една кокошка, а как го е окрякала. А Боце може да заглуши и излитащ самолет.
Още при края на кабинета ББ-1 излезе статистикатса, че тройната е направила повече магистрали и първокласни пътища в сравнение с ГЕРБ. Да не говорим, че структурата на финансирането там беше различна-все още не бяхме в ЕС.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
83
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
То на идиотите дето карат с по над 200 и се трепят на прав, трилентов път, каквото и да им направиш - все ще се трепят, а не защото й има нещо на магистралата.
Хайде, моля ти се, стига евтина пропаганда. Не искам да влизам в партийни спорове. Тройната построиха една мизерна отсечка от Плодовитово до Чирпан на Тракия, като преди това се чудеха как да харижат магистралата на не знам си какви концесии. Май и първите 20км на Струма ги мъчиха нещо сума време и така ги скопосаха, че още няма акт 16 тоя участък и на практика не се води магистрала.
Люлин я бяха забатачили с догановия строител и доникъде не я бяха докарали. Каквото искате искате говорете за Бойко, куца във всички останали направления, депутатите му са продажни колкото искаш, не може един кадърен здравен министър да извади, няма воля за реформи, егоцентрик е, но поне магистралите не могат да му се отречат.
Като гледам снимката ми се струва, че най удачно е било входа от към София, да бъде кръгово. Като допълнение, нашенците може да се поучат от Запада и пред опасни участъци и там където се образува голям трафик може да сложат светлинни знаци. Които да предупреждават шофьорите. Едно е да видиш светлинно съобщение : ,,Внимание, задръстване след 10 км '' или ,, Внимание, опасен участък след 5 км'' и друго да се пулиш за секунди на жълтите знаци със 1000 стрелки... Казвам го като возещ се, не знам шофьорите може да имат друго мнение.
Чудесно кръстовище в Германия, минавал съм по него, но не виждам идеята защо ми го пращаш. Там се пресичат 2 магистрали и всички направления еднакво натоварени, какъвто не е случая с кръстовището, което коментираме.
Това показа статистиката, как да не ги отречеш..
При ББ-2 вече ще си навакса Боце и вече ще може спокойно да го ръкоположиш във Велик Строител на съвременна България.
[quote#75:"ugi"]Ако беше детелина и камионите от Русе трябваше да въртят по нея с 20км/ч щеше да има - аааа, уууу, задръствания, бавно, как го измислихте и т.н. Сега като е направено, така че да не се намалява скоростта по основните направления - аааа, ууууу, що толкова скъпо, сега пък се загрижили и т.н. Та кажете ми - на такива като вас, какво щеше да ви угоди?[/quote]
Та я разгледай пак диаманта и кажи с колко точно километра един ТИР трябва да се движи за да се се включи в пътя Шумен-Русе, ако идва от София? Почти същото е положението , ако идва от Русе за София, много ми се иска да гледа как тирове правят обратен завой с повече от посочената скорост, без да оставят половината товар на пътя.
Вчера пред "Дневник" директорът на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров заяви по повод критики в социалната мрежа "Фейсбук", че този тип детелини се наричали "диамант" или "свободни". "Просто това е нещо ново за държавата
Не само за държавата, това е новост в световен мащаб.
Очите на чуждестранните пътни проектанти със завист следят какво
София - Русе е кофти..
А всъщност.. кой ще тръгне да пътува от Шумен за Варна или от Варна за Шумен през пътния възел Белокопитово? Някой объркал пътя или някой умопобъркан, на друг не би му хрумнало да си удължи пътя с поне 7-8км.
До коментар [#95] от "Neven Minev":
Шумен-Варнс, Варна-Шумен
то за това и явно няма десен завой там предпочита се по-бавното откъм скорост, но по-богато на адреналин решение
[quote#48:"rennettta"]Първо, ми е интересно кои инженери или пътни експерти работят в Дневник и са направили тази т.нар. проверка?[/quote]
Спас Спасов разбира се.Цял ден върти в диаманта без да може да излезе от него и докато му свърши горивото.Има ги и такива експерти.
Хайде стига ми дава за пример безумни направления. Разбирам те, че си назначен да плюеш тука, ама точно по тия направления тирове да минават е меко казано безумно. Ако ще пътуваш от Русе за София ще минеш през Бяла и оттам през Търново или Плевен. Същото важи и за София - Русе. Да минеш от София за Русе през Шумен е просто не знам как да го нарека.
Леле-мале, направленията Шумен-Варна и София-Русе направо са мамата си джаса, едно непрестанно престрояване, пресичане на куп ленти за движение за преминаване в най-лявата. Баси и проектантската мисъл.
И защо за идващите от Шумен за Варна не е направена една дясна дъга и директно да ги качат на магистралата, а трябва да навлизат в кръстовището, да се престрояват в ляво, да пропускат тези с предимство и .... въобще направо ме заболя клавиатурата докато го опиша всичкото това недоразумение.
Също и за идващите от Русе за София, защо не им изградиха и за тях една дясна дъга и право на магистралата. Защо е необходимо абсолютно целият трафик да се вкарва в това и без това объркано и излишно усложнено кръстовище, като би могло поне част от него да се разтовари?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
elevation04
Рейтинг: 605 ВеселоА бе друго е да се изръси данъкоплатеца с 67 милиона ( смятаме че поне 20 са откраднати) и после да го поставиш на тестово изпитание за майсторско управление. Това е едно обикновено кръстовище - една детелинка би решила нещата...нито място е спестено, нито пари , нито време
karen_walker
Рейтинг: 442 НеутралноВсичко се строи калпаво и се пуска недовършено, само за да може новият Тодор Живков да реже лентички по телевизията преди избори. Новооткритият участък на "Струма" например, е готов наполовина, но трябваше тържествено да се отразява една седмица по медиите, въпреки че този участък още няма маркировка, табели и никакви отсечки към Петрич, прилежащите села и дори нивите на хората. Абсолютна престъпна бутафория само за да се задоволи егото на Човека-Слънце.
cucing
Рейтинг: 660 НеутралноНищо де, нали сА "усвоени" едни 66 милиона и се прерязаха лентички, правиха "кръщенета" и прочее! Това е важното, не са важни затрудненията на шофьорите. Ама ха, ще сложим и полицаи да селдят за движението и да глобяват какво сте заплакали. Защо трябва да е просто като може да бъде сложно, или с други думи казано - "простичко по български".
ура и да живей!!!Lemmy
Рейтинг: 1704 ВеселоИ ся, бай Спасе, какво предлагаш. Разрушаваме и почваме наново?
Нейсе, на мен пък ми направи впечатление голямото количество строителна техника оставена на опасни места, без светлинна сигнализация, без нищо. А върха бяха 2-3 работници, които си работеха кротоко на платното, пак без сигнализация, а край тях профучаваха камиони.
svetlyobg
Рейтинг: 388 НеутралноЕто как е в белите страни (http://i.imgur.com/z4JTqvK.jpg) и никой не се оплаква от сложността. Проблем е некадърното проектиране в България, а вероятно и изпълнението. Иначе не съм сигурен, че и трафикът го изисква.
Nikoi
Рейтинг: 779 НеутралноДо коментар [#2] от "karen_walker":
да бе ,ама там всеки ден стават катастрофи с убити и егото на някой няма значение за това ,човека ви пуска нова магистрала по най бързия начин за да не се трепите като мухи ,вие сте пак недоволни ,и какво като си почеше егото някой си ,след като няма да има убити и ранени ,нека ,теб кво ти е ,или се дразниш ,ами дразниш се ,щото сте комунисти ,свикнали сте само да крадете и много ви е яд ,като другите правят нещо реално за тази държава и това е голямата разлика между гръцките комунисти ,които дават парите на народа и българските ,които нищо не дават ,а само лапкат за тях си държавните средства ,щото няма кой да ги хване ,те са си избирали всички съдебни и милиционерски власти един по един
Nikoi
Рейтинг: 779 НеутралноДо коментар [#1] от "elevation04":
ти как установи ,че 20 милиона са откраднати ,точно напротив ,тази част беше спирана ,пускана ,там се плащаше на парче ,когато се намерят пари ,така ,че усвояването на тези пари беше мъка за всички ,защото нямаше дори за заплати на хората ,как ги откраднаха ми кажи ,за да се включим и ние бе ,ние не сме по прости от тях ,приказвате ей така ,колкото да не заспите .
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
hope
Рейтинг: 2511 НеутралноЯ виж колко пари са пихарчили, за да може шофьорите да не намаляваме скоростта....
Любовта ще спаси света!!!По подбалканския път има поне три места, на които са разрешили строителство на складове точно до пътя и в тяхна чест има знак 50км./ч.. Защо е допуснато това??
А тук за едни 60 млн., които са "загрижени" за комфорта ни!
gogo2011
Рейтинг: 1010 НеутралноДо коментар [#6] от "edin drug":
Типичното мислене за гербер - човекът ви пуска магистрали да не се трепИте, бори се със зъби и нокти за вашето добруване, а вие недоволствате. Бори се, а все някой му пречи. И всеки, който каже нещо е комунист разбира се.
hope
Рейтинг: 2511 НеутралноДо коментар [#6] от "edin drug":
Любовта ще спаси света!!!Вижте, всички се радваме, когато се направи нещо, което да улесни живота ни. Когато обаче това е замаскирана цел да се намери работа на фирми близки до правителството, които да изкарат няколко милиона от бюджета, това ясно прозира за някои от нас.
Ако Борисов искаше да улесни трафика и да намали катастрофите има много и съвсем безплатни мерки, които да свърши първо и после с чиста съвест да строи подобни съораженията.
Съвсем близо до нас, на шест лентов булевард, пресичат хора за да се качват на спирката от другата страна. По стълба има толкова некролози, че е зает от горе до долу. Мен лично ме заплашва всеки ден това, някой от стоящите на мантинелата по средата може да тръгне точно пред моята кола и да ми съсипе години живот. Примерите са много.
Същото е с детските градини. Няма страна в Европа, където да има толкова държавни детски градини. В Атина са две. Тук, вместо да се насърчи частната инициатива, от бюджета се харчат десетки милиони за строеж на нови и нови.
gogo2011
Рейтинг: 1010 НеутралноДо коментар [#7] от "edin drug":
Мъка е било именно заради комисионните. Кой знае и от какво е било спестено. Абсолютен наивник трябва да си да мислиш, че подобни проекти ги дават на случайни хора. Всъщност може да се пробваш с която и да е обществена поръчка за да разбереш, че съотношението цена-качество никога не печели.
raven
Рейтинг: 768 ГневноТъпо замислено и изпълнено.
staska
Рейтинг: 1094 НеутралноДобре. Ръкопляскаме за ... появата на диаманта, а после като почнат катастрофита, ще мислим.
"Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."who cares
Рейтинг: 467 Неутрално... престъпно безхаберие, съчетано с алчност... Вижте, например, последното клипче "София - Русе". Маркировката, ако я има, е тотално грешна. Ако се вярва на нея, тежкотоварните камиони (около 0:58-1:00 мин) навлизат в насрещното? Отделно там има някаква стрелка за наляво, а път няма. А и е вече полу изтрита от "блажната боя". Задължително е да има и знак СТОП. Вижте и следите от гуми на хората, които "твърде лесно" са се ориентирали в обстановката...
chicago514
Рейтинг: 1075 НеутралноНе може това нещо да струва 66 милиона.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
koko65bg
Рейтинг: 753 НеутралноВчера пред "Дневник" директорът на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров заяви по повод критики в социалната мрежа "Фейсбук", че този тип детелини се наричали "диамант" или "свободни". "Просто това е нещо ново за държавата
Не само за държавата, това е новост в световен мащаб. Очите на чуждестранните пътни проектанти със завист следят какво ще се случи когато движението бъде пуснато.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4460 Неутрално[quote#16:"chicago514"]Не може това нещо да струва 66 милиона. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЯвно може !
Няма да е зле да си оправят тъпотията с още една лента за десен завой така ще спестят около километър на пътуващите редовно Шумен-Варна а същото така е много вероятно да стават зверски катастрофи при обратния завой ,а могат да спасят много животи ако си оправят безхаберния пътен възел!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
marsena
Рейтинг: 1366 ВеселоЕх, друго си беше предишното Т-образно кръстовище- хем лесно, хем просто, хем безопасно- съвсем по вкуса на българина.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
пустиняк
Рейтинг: 526 НеутралноАбе, тия проектанти за методи за моделиране не са ли чували? Едва ли няма измислен софтуер който да ти покаже конфликтните точки! Стадиони се проектират отчитайки конфликтни точки на потоците при евакуация за една детелина да няма... Баси!?!
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!stenli1
Рейтинг: 986 ЛюбопитноВажното е, че Магнолията и Доган са прибрали 66 млн. лв за 5 км асфалт
irons
Рейтинг: 616 НеутралноЕ, с нашия "диамант" успяхме да бием световно известното "магическо" кръгово кръстовище в Суиндън, Англия (в което поне има някаква мисъл). indon)
https://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Roundabout_(Sw
LAZARIVS
Рейтинг: 388 ЛюбопитноТолкова ли всичко останало ни е наред, че един пътен възел, цяла седмица предизвиква безсмислени полемики?!
Think Different...nik_177.
Рейтинг: 389 НеутралноМомент! Има друг пътен възел за връзка на Шумен с магистралата. Отворете картата и го вижте. От Шумен по бул. "Симеон велики" и към магистралата. Пътен възел, който отдавна е в експлоатация. Трябва да си го пропуснал, идвайки от Варна към Шумен, за да стигнеш до новия възел и там да завиваш обратно за Шумен. Идващите от София за Шумен преминават по магистралната отсечка на новия възел и чак след десетина километра стигат до стария възел за Шумен. Който е най-удобен и пряк за града. Да се сложи и този проблем на въпросния "диамант" е чисто заяждане. Нещо повече, при наличие на удобен пътен възел от Шумен за магистралата такава връзка в новия е излишна.
opt_02
Рейтинг: 442 Весело[quote#22:"Хи-хи"]Управляват ни опасно прости хора... [/quote]
А бе кой ги избира тия?!
simval
Рейтинг: 658 Неутрално""Диамантът" край с. Белокопитово е зле маркиран и опасен"
Аз не зареждам в Лукойл.Може.
Ама пък, Лилето и Боко си го харесаха.
stenli1
Рейтинг: 986 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "chicago514":
При БОСТАН може
Христо Стоянов
Рейтинг: 225 НеутралноКаквото и да обясняват критичните места вече се "виждат" от следите от гуми след спирачен път.....Няма нужда от "правилни" коментари от различни точки на България от хора, които не са и няма да преминат през това кръстовище.
Христо Стоянов****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Ghost
Рейтинг: 1040 ЛюбопитноЛиляна по Нова, тази сутрин беше ужасно неприятна както за гледане, така и за слушане...
Форумът е в будна кома...Виктор едва успяваше да се включи с някой въпрос, на който тя така и не отговаряше, а гр@чеше наизустените си Подпорни точки...
Petleshev
Рейтинг: 2808 НеутралноДиаманта..., в ГЕРБ-ерската корона на глупостта...!
Бивш tww09306483.osl19549478
Рейтинг: 551 НеутралноКато чета половината коментари, се чувствам длъжен да отбележа, че този пътен възел е проектиран доста преди ББ.
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!А като знам, как 90% от матриалът не знае как се влиза, как се кара и как се излиза от кръгово движение, мога да си обясня и другата половина от коментарите.
iliyaal
Рейтинг: 398 НеутралноДо коментар [#6] от "edin drug":
Само за статистиката що не преброиш кръстовете по Тракия между Ст.Загора и Карнобат - участък на 2-3 години.
После разправяй за безопасни магистрали.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
aboto
Рейтинг: 497 Неутрално[quote#1:"elevation04"]смятаме че поне 20 са откраднати[/quote]
СМЯТАШ !!! Всеки си мисли с неговия си акъл ,мисли ,че в тази ситуация ,този е варианта и той така ще постъпи.
Храбър
Рейтинг: 1543 НеутралноДо коментар [#34] от "Кардаринка":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Даваш пример за писане без капка мисъл!
Това да се хванеш за думата и без да търсиш идеята вложена в нея във връзка с цялото изказване е удобно само на манипулаторите!
Калник
Рейтинг: 668 Неутрално[quote#16:"chicago514"]Не може това нещо да струва 66 милиона. [/quote]
Преди време ме заръфаха тук във форума, когато изразих подобно мнение. Следва да се отчита, че сумата включва и 5-те километра магистрала. Аргументът, с който ме нападнаха, че било скъпо заради пътния възел. Аз продължавам да смятам, че 66 са прекалено много. Но това ще се забрави (както се забрави и фактът, че тройната си призна, че са престъпници, когато си гласуваха амнистия в края на мандата). Само че организацията на пътния възел ще стои като паметник на глупостта. Да, по-добре е от преди, но мисля, че можеше да стане и още по-добре. И по евтино. Който не смята така, най-вероятно не плаща и данъци.
Калник
Рейтинг: 668 Неутрално[quote#38:"iliyaal"]Само за статистиката що не преброиш кръстовете по Тракия между Ст.Загора и Карнобат[/quote]
Следва да се преброят и преминалите автомобили, за да се знае каква част от тях катастрофират. Много ясно, че където минават много автомобили, ще има и катастрофи. Но дали катастрофират един на 10 хил. или един на 100 хил. има голямо значение. Има значение и това, дали отнасят и други невинни участници в движението или се трепят сами. Защото по магистрала не навлизаш на забранено в насрещното да изпреварваш, както става по малките пътища.
anihilator_jack
Рейтинг: 579 НеутралноНе че нещо, но направленията Варна–Шумен и София–Русе ще бъдат най-слабо използвани и то само от околните села и решението, което дава пътният възел е напълно достатъчно. За нуждата от по-добра маркировка ще се съглася, но като цяло статията е силно манипулативна и с ярък предизборен патос.
Veritas odium parit obsequim amicosWhoops
Рейтинг: 692 НеутралноДо коментар [#29] от "nik_177.":
Ами като е излишна просто да я няма. Хем безопасно, хем едни милиони ще отидат за нещо смислено.
emil
Рейтинг: 3071 НеутралноПълни селяндури сме. Бил съм по света и е пълно с такива възли при които се излиза от лявата страна. Просто не сме виждали и не знаем. Проблемът е че вероятно за икономии са направили два обратни завоя за включване в обратната посока вместо две малки тангенти надясно. Простотия. Това много скоро може да бъде поправено.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Български патриот
Рейтинг: 714 НеутралноЩо за журналистическа глупост е това: "Няма как да бъде премината без намаление на скоростта и отсечката, която извежда трафика от Русе за Варна."
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.СтояновНа всички пътни възли в ЕВРОПА има ограничения на скоростта при смяна на пътя! Те варират според страната, но най-често са 50км/ч.
Укротете се бре симпатяги, не можете да се помирите, че в България се строи.
rennettta
Рейтинг: 8 НеутралноПрекалено очевадно пристрастна е тази "статия". Първо, ми е интересно кои инженери или пътни експерти работят в Дневник и са направили тази т.нар. проверка?
Второ, когато си отворите пътната карта на цялата страна, ясно се вижда, че от Варна за Шумен се отбива още при Каспичан, което спестява излишно обикаляне до Белокопитово и връщане към Шумен. От Шумен за Варна е аналогично, едва ли някой ще обикаля до Белокопитово. Не виждам какво толкова ви смути тук.
От София до Русе е много по-пряко да се мине през Плевен, вместо да се обикаля през половин България до Шуменско, за да се върнеш после през Белокопитово.
Повече от ясно е, че тези конфликтни точки, за които говорите, се отнасят за направления, които повече от рядко ще се ползват.
forum_terrorist
Рейтинг: 551 ВеселоГерберските тролове са се активизирали в блъскането на минуси
Дрогари, пък кажете нещо с/у написаното. Че сме лаици и хеитъри и че специалисти са го реализирали това недоразумение..
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Български патриот
Рейтинг: 714 Неутрално[quote#46:"emil НАЦИОНАЛНИТЕ ПРЕДАТЕЛИ ОТКАЗАХА ДА НИ ПИТАТ"]Бил съм по света и е пълно с такива възли при които се излиза от лявата страна. Просто не сме виждали и не знаем.[/quote]
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.СтояновЩом тази медия реве, значи нещо добро се случва в България.
limbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#47] от "Български патриот":
Основният аргумент на отговорните за това чудо на българската инженерна мисъл е, че не се намалява скоростта. Не сме си го измислили ние
limbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#44] от "anihilator_jack":
Ти знаеш ли на какво е способен един дядо с ладичката си по нощите каот трябва да пресече първокласен път?
magistrat
Рейтинг: 497 НеутралноСамо кусури му търсят на ББ. Срамота.
Колко дни от живота му е струвало да построи този възел за този нещастен народ.
Какво казва Борисов: Пак ще гласувате за мен, глупаци!
Български патриот
Рейтинг: 714 Неутрално"Така и не разбраха, че българина не ще магистрали, а цървули?!"
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.СтояновПетър Димитров при изказване пред Парламента, мин. на икономиката, правителството на Станишев
magistrat
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#48] от "rennettta":
А за кого е построен този възел тогава?
calypso
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#10] от "gogo2011":
Ами как иначе! Все е дно вождът им не е бивш член на комунистическата партия,, бивш бодигард на комунистическия сатрап, с министърка внучка на партизанин. Просто гнусна шизофрения и евтин театър за гламавите!
Български патриот
Рейтинг: 714 Неутрално[quote#52:"limbize"]не се намалява скоростта. Не сме си го измислили ние [/quote]
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.СтояновНе се намалява по основното направление, но би трябвало и там да има ограничение от 110км/ч.
Колкото до вас, вие сте просто хейтъри. Най-лесно е да мразиш и пречиш, трудно е да построиш и обичаш.
Христо Христов
Рейтинг: 5 НеутралноА можем просто да видим как го правят в по-развитите държави: https://www.google.bg/maps/place/Germany/@49.41660 29,7.5288722,1157m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x479a7 21ec2b1be6b:0x75e85d6b8e91e55b!6m1!1e1?hl=en
limbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#46] от "emil НАЦИОНАЛНИТЕ ПРЕДАТЕЛИ ОТКАЗАХА ДА НИ ПИТАТ":
Па и аз съм бил по чужбина, ехееей, то Гюргево, то Букурещ, Калафат,Чьомлекпънаръ ...къде ли не съм бил...
avalanche
Рейтинг: 476 НеутралноВ тези 66 милиона е включен и стадиона на Левски, така че кво искате...
Български патриот
Рейтинг: 714 НеутралноМного мъка ще има още за ръбато-червените. Предстои до края на годината да се резне лентичката на магистрала Струма до Благоевград, магистрала Марица, метрото до Хладилника.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.СтояновБългарски патриот
Рейтинг: 714 Неутрално[quote#6:"edin drug"]човека ви пуска нова магистрала по най бързия начин за да не се трепите като мухи ,вие сте пак недоволни[/quote]
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.СтояновИскат си цървулите и това е.
mahjongg
Рейтинг: 442 НеутралноВчера тук някой (не помня кой) ни се караша, че сме плюели по съоръжението, че такива огромни проекти се правят от най-добрите екипи и т.н.
Представям си какъв щеше да е резултатът, ако не бяха избрали най-добрият проектански екип.
limbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#58] от "Български патриот":
Ей тук някъде е момента да ни попиташ дали сме построили дори една къщичка з аптички през живота
Боце ако иска кръстовище на 10 нива да си направи у задния двор не ме интересува, стига да си го плаща с лични средства, но когато се разходват бюджетни средства за нещо излишно и опасно, някакси няма скрупули да недоволствам.
Има интервю или пресконференци яна Лазаров защо е взето такова техническо решение - за да няма ограничение от 40 км/ч при излизане от основните пътища, а да е 60 км/ч. Това, че са направили уникални обратни завои където требе да се кара с 30км/ч напълно оборва тезата му.
Последният клип е показателен - три тира един след друг с мръсна газ в насрещното, погледайте, 2-3 минутки от живота ви е , но пък може да ви дадат още някоя и друга годинка, ако ви се наложи да го ползвате този диамант .
Darth Plagueis
Рейтинг: 1429 Неутрално[quote#46:"emil НАЦИОНАЛНИТЕ ПРЕДАТЕЛИ ОТКАЗАХА ДА НИ ПИТАТ"]Проблемът е че вероятно за икономии са направили два обратни завоя[/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАко това с икономиите е 60млн, представям си без тях колко ще е..
Бил си иначе, как не...
Български патриот
Рейтинг: 714 Неутрално[quote#65:"limbize"]Ей тук някъде е момента да ни попиташ дали сме построили дори една къщичка з аптички през живота[/quote]
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.СтояновНе, питам колко магистрали и пътни възли построиха от РБ, колко километра метро, колко ЖП линии?
xax
Рейтинг: 225 НеутралноАко искат 76 милиона да дадат, ама да го направят като хората. Малко места има в БГ, в които се пресичат такива пътища, поне да се прави с мисъл.
Martin Patarinski
Рейтинг: 8 НеутралноНе е нормално да търсим кусури на всяко нещо от позицията на форумни разбирачи. Защо е сложно или колко струва? .. специалисти по всичко сме винаги. Все пак надали хората, които са го изградили(говоря за строителите) ще се радват на тези коментари и ще се мотивират да го направят по-добре следващия път
Соросоиден Соросоидофоб
Рейтинг: 497 ВеселоКакто е казал дедо Ванго:
Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!"На възелот ке има катастрофи!"
CIA Germany
Рейтинг: 931 Любопитно"При навлизането от Варна в пътния възел "Белокопитово" ви посреща ограничение на скоростта 60 км. и предупреждение, че се движите в лента без предимство. За да продължите към Шумен, най-напред трябва да пропуснете потока автомобили, които се движат в лентата вляво от вас, а след това в отсечка от около 100 м. да прекосите още две ленти, за да направите обратен ляв завой към Шумен. При интензивен трафик това би довело най-малкото до задръстване на входната лента от магистралата Варна – София."
Hope is the first step on the road to disappointment.Това е доста меко казано, само като видях видеото с пресичането на двете ленти и ме заболя главата. Предвид ниската култура на шофьорите в Б-я скоро ще има пирамида от надгробни камъни на това "елегантно" включване в посока Шумен / София!!!
Backo
Рейтинг: 225 НеутралноХубаво беше все пак да се пусне и една схема на пътя, при липса на пътни карти. Снимките от птичи поглед са ориентирани на юг, което доста обърква. Освен това има стара маркировка, която не е заличена и настина обърква, но никъде няма пресичания с насрещен поток. 864
Все пак ето и една прилична, макар и не официална, пътна карта:
https://www.openstreetmap.org/#map=16/43.3404/26.8
limbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#67] от "Български патриот":
За мандатите на Крадлив Дедо или на Ваньо питаш?
Хи-хи
Рейтинг: 1765 НеутралноДо коментар [#24] от "Кардаринка":
Боко, Чоко, менда и горанов са връхта на човешките способности. Взети заедно ни натикаха в последните места на всички свестни класации
ПП. "Кардаринка" какво означава? Надарена калинка ли?
ugi
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#10] от "gogo2011":
Хайде, стига бе, гербер, комунист, не знам си какъв си. Има един простичък факт от последните години и това е, че при едни се случват някакви неща, прави се нещо, при други не. Изобщо не ме интересува кой ще открива магистралите, кой ще ги строи, стига да се прави нещо. Ако Орешака с тия 4 млрд., които завлече беше осигурил цялото строителство на Хемус, което както се вижда е около милиард и 600млн. , пътя Ботевград-Видин (около 300млн.) и Велико Търново - Русе - още около 400млн и довършването на Струма, барабар с тунелите под дефилето - щеше ли някой да го плюе? Искам страната да се развива независимо дали на власт е ляво, дясно или някакво усукано правителство. Не мога да коментирам за момента кръстовището, защото не съм минавал оттам все още. Но при всички положения трябва да се има предвид, че това на практика не е финалния вариант на ползване - тоест когато се продължи магистрлата няма да се налага задължително да преминаваш през всички тези завъртулки, а просто ще си минаваш транзитно. Преминавате в посока Варна - Шумен, което го пишат за най-сложно си е на практика хипотетично - на магистралата има 2 отбивки за Шумен преди това идвайки от Варна и не виждам нито една причина да подминеш Шумен и след това да се връщаш 10км назад, просто за да въртиш през възела. Останалите направления засега не мога да ги коментирам. Но пак казвам - царе сме да се оплюваме сами. Ако беше детелина и камионите от Русе трябваше да въртят по нея с 20км/ч щеше да има - аааа, уууу, задръствания, бавно, как го измислихте и т.н. Сега като е направено, така че да не се намалява скоростта по основните направления - аааа, ууууу, що толкова скъпо, сега пък се загрижили и т.н. Та кажете ми - на такива като вас, какво щеше да ви угоди?
Trayan
Рейтинг: 839 НеутралноИстинският въпрос тук е: Защо държавата спа толкова години и не направи тези 5 километра до разделянето на трафика за Букурещ/Русе и София. Кой е отговорен за загубеното време, разпиляното здраве/живот и персоналните разходи на всеки пътуващ? Дали ще е детелина или диамант е въпрос на експертна преценка. Същото е и относно цената. А подобно съоръжение има във Велико Търново. Не е нещо невиждано за България и възрастта му е около 15 години.
И още един въпрос: Кога ще се построят още едни мижави 5 километра на Хемус при Ябланица, за да се раздели трафикът към Варна и Русе/Плевен още на магистралата.
xax
Рейтинг: 225 НеутралноИ започва дори да ми става малко жално за хора, които за всичко се опитват да защитят Бойко и хората около него. Абсолютно безпрекословна вярност и почит, без въпроси и без съмнение. Не сме били инженери, за да оценим пътния възел, ама май и неинженери могат да взимат книжки и да се чудят как да карат по инженерните творения край Белокопитово.
Щом в дневник.бг, откровено про-РБ и про-ГЕРБ медия излиза критика към това съоръжение, значи не е толкова перфектно, колкото се изкарва.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
CIA Germany
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#75] от "ugi":
n-S%C3%BCd/@48.0270359,11.6586486,860m/data=!3m1!1 e3!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x857a506e3236b6f6 !6m1!1e1?hl=en
Hope is the first step on the road to disappointment.https://www.google.bg/maps/place/Kreuz+M%C3%BCnche
no comment
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
limbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#75] от "ugi":
Не е важно какво яйце е снесла една кокошка, а как го е окрякала. А Боце може да заглуши и излитащ самолет.
Още при края на кабинета ББ-1 излезе статистикатса, че тройната е направила повече магистрали и първокласни пътища в сравнение с ГЕРБ. Да не говорим, че структурата на финансирането там беше различна-все още не бяхме в ЕС.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ugi
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#38] от "iliyaal":
То на идиотите дето карат с по над 200 и се трепят на прав, трилентов път, каквото и да им направиш - все ще се трепят, а не защото й има нещо на магистралата.
ugi
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#81] от "limbize":
Хайде, моля ти се, стига евтина пропаганда. Не искам да влизам в партийни спорове. Тройната построиха една мизерна отсечка от Плодовитово до Чирпан на Тракия, като преди това се чудеха как да харижат магистралата на не знам си какви концесии. Май и първите 20км на Струма ги мъчиха нещо сума време и така ги скопосаха, че още няма акт 16 тоя участък и на практика не се води магистрала.
Люлин я бяха забатачили с догановия строител и доникъде не я бяха докарали. Каквото искате искате говорете за Бойко, куца във всички останали направления, депутатите му са продажни колкото искаш, не може един кадърен здравен министър да извади, няма воля за реформи, егоцентрик е, но поне магистралите не могат да му се отречат.
angevins
Рейтинг: 1184 НеутралноКато гледам снимката ми се струва, че най удачно е било входа от към София, да бъде кръгово. Като допълнение, нашенците може да се поучат от Запада и пред опасни участъци и там където се образува голям трафик може да сложат светлинни знаци. Които да предупреждават шофьорите. Едно е да видиш светлинно съобщение : ,,Внимание, задръстване след 10 км '' или ,, Внимание, опасен участък след 5 км'' и друго да се пулиш за секунди на жълтите знаци със 1000 стрелки... Казвам го като возещ се, не знам шофьорите може да имат друго мнение.
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...ugi
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#79] от "CIA Germany":
Чудесно кръстовище в Германия, минавал съм по него, но не виждам идеята защо ми го пращаш. Там се пресичат 2 магистрали и всички направления еднакво натоварени, какъвто не е случая с кръстовището, което коментираме.
Камбанка
Рейтинг: 401 НеутралноНе че хората не са го измислили: https://en.wikipedia.org/wiki/File:Klaverblad_unkn own_location_.jpg
gl_avatar
Рейтинг: 1342 НеутралноФарса Борисов.
limbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#85] от "ugi":
Това показа статистиката, как да не ги отречеш..
При ББ-2 вече ще си навакса Боце и вече ще може спокойно да го ръкоположиш във Велик Строител на съвременна България.
[quote#75:"ugi"]Ако беше детелина и камионите от Русе трябваше да въртят по нея с 20км/ч щеше да има - аааа, уууу, задръствания, бавно, как го измислихте и т.н. Сега като е направено, така че да не се намалява скоростта по основните направления - аааа, ууууу, що толкова скъпо, сега пък се загрижили и т.н. Та кажете ми - на такива като вас, какво щеше да ви угоди?[/quote]
Та я разгледай пак диаманта и кажи с колко точно километра един ТИР трябва да се движи за да се се включи в пътя Шумен-Русе, ако идва от София? Почти същото е положението , ако идва от Русе за София, много ми се иска да гледа как тирове правят обратен завой с повече от посочената скорост, без да оставят половината товар на пътя.
navy
Рейтинг: 877 ЛюбопитноКъде е левия завой София-Русе на последната снимка?
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядlimbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#91] от "navy":
88208
https://www.openstreetmap.org/#map=17/43.33878/26.
тук май се вижда най-добре
dnevnikar
Рейтинг: 4150 Неутралноследващ тошолитарен проект
Мол с височина като на някоя височка кула в Дубай.
Дубайците пък да учат как се строи свободна детелина диамант
До коментар [#19] от "koko65bg":
Вчера пред "Дневник" директорът на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров заяви по повод критики в социалната мрежа "Фейсбук", че този тип детелини се наричали "диамант" или "свободни". "Просто това е нещо ново за държавата
Не само за държавата, това е новост в световен мащаб.
Очите на чуждестранните пътни проектанти със завист следят какво
ще се случи когато движението бъде пуснато.
boyko_1967
Рейтинг: 225 Неутралнотози обект е супер недомислено,тъпо и безмислено нещо,направено не за удобство, а за мощно крадене на пари...ясно от кого...
AZ
Рейтинг: 225 НеутралноСофия - Русе е кофти..
А всъщност.. кой ще тръгне да пътува от Шумен за Варна или от Варна за Шумен през пътния възел Белокопитово? Някой объркал пътя или някой умопобъркан, на друг не би му хрумнало да си удължи пътя с поне 7-8км.
mustak_dete
Рейтинг: 512 Неутралнонаправо да падладееш
limbize
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#95] от "Neven Minev":
Шумен-Варнс, Варна-Шумен
то за това и явно няма десен завой там предпочита се по-бавното откъм скорост, но по-богато на адреналин решение
ret
Рейтинг: 768 Весело[quote#48:"rennettta"]Първо, ми е интересно кои инженери или пътни експерти работят в Дневник и са направили тази т.нар. проверка?[/quote]
Спас Спасов разбира се.Цял ден върти в диаманта без да може да излезе от него и докато му свърши горивото.Има ги и такива експерти.
ugi
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#90] от "limbize":
Хайде стига ми дава за пример безумни направления. Разбирам те, че си назначен да плюеш тука, ама точно по тия направления тирове да минават е меко казано безумно. Ако ще пътуваш от Русе за София ще минеш през Бяла и оттам през Търново или Плевен. Същото важи и за София - Русе. Да минеш от София за Русе през Шумен е просто не знам как да го нарека.
choss
Рейтинг: 605 НеутралноЛеле-мале, направленията Шумен-Варна и София-Русе направо са мамата си джаса, едно непрестанно престрояване, пресичане на куп ленти за движение за преминаване в най-лявата. Баси и проектантската мисъл.
И защо за идващите от Шумен за Варна не е направена една дясна дъга и директно да ги качат на магистралата, а трябва да навлизат в кръстовището, да се престрояват в ляво, да пропускат тези с предимство и .... въобще направо ме заболя клавиатурата докато го опиша всичкото това недоразумение.
Също и за идващите от Русе за София, защо не им изградиха и за тях една дясна дъга и право на магистралата. Защо е необходимо абсолютно целият трафик да се вкарва в това и без това объркано и излишно усложнено кръстовище, като би могло поне част от него да се разтовари?