Договорите за ремонта на самолетите МиГ ще бъдат финализирани до края на месеца

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 488 Неутрално

    "Договорите за ремонт на самолетите МиГ-29 с Полша" - да каже Ненчев колко самолета с реално удължен ресурс са излезли от полския завод.
    Това МИГ самолети ли ще са или полски МИГ.
    Нещо като полски ФИАТ.

  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Още 100 години ще ремонтирате тези 40 годишни самолети, защото нямате акъл. Национализирайте заграбеното от компаниите на Цветан Василев, Кой, електроразпределителните дружества и си купете нова техника.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Цитат:

    Нъпълно конкретен отговор даде тези дни генерал Александър Александров, вторият български космонавт, който от години е представител на руската самолетостроителна корпорация РСК-МиГ и участва във всички водени досега преговори за подписване на контракти между България и Русия. Ще посоча дословно казаното от него. „Полша не би трябвало да поеме поръчката, защото няма лиценз от РСК-МиГ нито за ремонт на двигатели, нито за удължаване на ресурса. В авиацията единствено производителят има право да удължава ресурса на двигателите, да прави капитално-възстановителни ремонти, да доставя и резервни части. Полша получава резервни части от РСК-МиГ и няма как да предлага по-ниски цени от самия производител“.

  4. 4 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#3] от "dissident":

    хаха, нямало как, моля ти се - лично съм подбивал цените на производител в България, защот те не продаваха на пазарни цени и те си го знаеха, но си траеха. На малките клиенти им се прави цена като очите не слизат от тавана.

  5. 5 Профил на Хорошо там где нас нет
    Хорошо там где нас нет
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    Тия мигове имат нужда от договр за скраб, не за ремонт. А Ненчев е неадекватен както винаги - истински срам на фона на наистина силните реформаторски министри

    Хотели как лучше, получилось как всегда
  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#3] от "dissident":

    Ами да си гледа работата, както и работодателя му.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  7. 7 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Весело

    Всички, особено Ненчев, лъжат толкова много, че сами не помнят какво, къде са казали.
    Потърсих в нета за ремонта и цени и намерих цитирани десетки различни суми и все от другарят Ненчев.

  8. 8 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#1] от "magistrat":

    Да каже, ама кой му вярва? Лъжливото овчарче (че и земеделец се води). По-безхаберен и лъжлив министър на отбраната не сме имали. Подкуп му предлагали, 80 млн. щял да струва ремонта на МиГ-овете, а то имало проектодоговор на стойност 7,5 млн. ...
    Иначе, макар и отличен самолет, МиГ-29 не е за нашите стандарти и нужди - тежък е, с два двигателя, гори много, а има малък ресурс от летателни часове на двигателите, а ремонтите им са скъпички.

  9. 9 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    До коментар [#2] от "dragozow":

    кка ще ги национализират като Беят е шеф на Кехаята.

  10. 10 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Весело

    [quote#4:"limbize"]лично съм подбивал цените на производител в България[/quote]
    На самолетни двигатели?

  11. 11 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#2] от "dragozow":

    Ами то постоянните ремонти са не по-малко изгодни от закупуването на нови самолети. А най-изгодно за някои хора ще бъде купуването на нови за нас, но иначе употребявани самолети, на по 30 години - хем комисионна за закупуването, и после нескончаеми ремонти.

  12. 12 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3847 Неутрално

    Много добре, поляците показват чудеса в пилотажа и поддръжката на МИГ 29. Вярно е, че както колегата simo87 в #8 е посочил летателният ресурс на този самолет е 300 часа, т.е. ще се налагат сравнително чести ремонти, но в крайна сметка е по-евтино от нови комплексни системи (подготовка и преподготовка на пилоти, нови самолети, съответните тренажори, техническа поддръжка и т.н.).

  13. 13 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 711 Весело

    До коментар [#8] от "simo87":

    ЗА по-безхаберен и лъжлив съм готово да споря! Има такава голяма конкуренция, че не може така да се отсича отведнъж................

  14. 14 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Стари били и таралясници, а поляците като по балами от нас даже имат завод за ги ремонтират,

  15. 15 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#8:"simo87"]Иначе, макар и отличен самолет, МиГ-29 не е за нашите стандарти и нужди -[/quote]
    То това важи изобщо за военната авиация. Не всички страни в света имат. Напр. Сомалия или България нямат бойни самолети и разчитат на метрополиите.

  16. 16 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Неутрално

    При изказвания Ненчев говори че за РЕМОНТ на един двигател ще се плаща около 2 млн лева??? И това било много добра цена.
    Един НОВ двигател се продава за по-малко от 2 млн долара. А всеки може да си купи на старо за под 20хлд долара.

  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#14] от "shileto":

    Защо не провериш на каква цена са придобити тези самолети от Полша? Предполагам техниката за ремонта е била в пакет със самолетите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  18. 18 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#8] от "simo87":
    Такъв като другите министри реформатори, кадрите са им такива

  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#8] от "simo87":
    До коментар [#7] от "dissident":

    Лъже според кого? Прокуратурата ли?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  20. 20 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Весело

    До коментар [#19] от "deutschwagen":

    Винаги лъжата се определя като лъжа СПОРЕД ИСТИНАТА.

  21. 21 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 594 Весело

    С 30 годишни самолетчета.......какъв ремонт бе, отдавна яь за боклука. Проблемът е че за нови самолети требва и пилоти с нова подготовка, което значи край на руското влияние....затова се опъват нашите рубладжии, няма да има "нальот" за тях М-№

  22. 22 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Лъже ли ме паметта или за последно имаше информации, че полша няма лиценз/право да извършва ремонт на тези двигатели?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  23. 23 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#3:"dissident"]Полша получава резервни части от РСК-МиГ и няма как да предлага по-ниски цени от самия производител“. [/quote]
    Това пък откъде следва?

  24. 24 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    Старите МиГ-ове са опасни самолети с такива пишман ремонти. Ще падат, то май и целта е такава, после руснаците виновни...

  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#20] от "dissident":

    А каква е истината? Истината е, че още с договора от 2001 - една от първите вреди на кабинета на дедо - си вкарахме един голям руски таралеж в гащите. Обясняваха се някакви идиотщини тогава, подобни на твоите и тези на космонавта, че само производителят РСК МИГ мижел да направи ремонта и модернизирането (за стандартите на НАТО). Виж как стоят нещата днес. Кои мигове летят по-добре? Наште, или източно германските (сега полски)?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  26. 26 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#23] от "bawarec":

    Само цитирам. Възможно е Полша да плаща повече и да продава по-евтино на България. Отде да ги знаеш, поляци.

  27. 27 Профил на mar_x
    mar_x
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#15:"Каишков - Гласът на Америка"]Напр. Сомалия или България нямат бойни самолети и разчитат на метрополиите.[/quote]

    На Америка разчитаме всички -- Бог да я поживи!

  28. 28 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschwagen":

    Промени за стандартите на НАТО няма нищо общо с отремонтирване на двигател.

  29. 29 Профил на lz2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на son_of_anarchy
    son_of_anarchy
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#8:"simo87"]По-безхаберен и лъжлив министър на отбраната не сме имали. [/quote]

    всеки който настъпи интересите на мамашата е трън в очите на путиноидните русолюбски родотстъпници като тебе

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#24] от ".":

    http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29A-(9-12A)/2684325/L/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    До коментар [#28] от "dissident":

    Поляците и преди това немците в Русия ли са си отремонтирвали двигателите?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  33. 33 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#16:"dissident"]Един НОВ двигател се продава за по-малко от 2 млн долара...[/quote]

    Нищо подобно, дори за Русия през 2008 година е струвал 68млн рубли или по тогавашния курс около 3млн долара. През 2009 година руснаците са продавали на китайците РД-33 за по 4млн долара броя. Сега сме обаче 2015.

  34. 34 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschwagen":

    Поредната измама на руския слугинаж у нас. Никакъв лиценз от производителя не е нужен за ремонт на военни самолети. Дори за граждански самолети, ремонт и промени могат да се правят с разрешение само на ГВА, което тя пък издава, ако са спазени всички процедури EASA.

  35. 35 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#10] от "dissident":

    Няма значение каква стока, Поддръжката на производство изисква постоянен финансов ресурс, също така зависи как си сключил договорите за доставка на части с контрагентите. В един момент може да се окаже ,че продаваш на отрицателен gross margin.

    Иван Иванов го влачиха по центъра на Ихтиман, Александров да не го намерят гол в някоя борова горичка след време?

  36. 36 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Четейки пасажа по-доли:
    "Прокуратурата образува проверка по случая, но доказателства за подобни действия не бяха открити. В съобщението на Софийската градска прокуратура се посочва още, че няма нито един документ, в който да фигурира посочената от военния министър сума. Уточнява се, че има два проектодоговора на обща стойност 7.5 млн лева."
    Е ясном, че гусин министъра много-много, ама наистина много е искал този подкуп, дори се е съгласил да загроби договорите на реална цена от 15млн. лв и да отиде при друга фирма, коят не произважда такива двигатели и части за тях, но за сметка на това може да се предположи е по "сговорчива във въпросите касаещи личното добруване на гусин министъра. Да видим, ще има ли виличка на морето до виличката на гусин пРезидентина.

  37. 37 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#33] от "gianni":

    Индия купи 20 броя за 25 милиона, не много отдавна. Индийците купиха лиценз за производство.

  38. 38 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Този Ненчев много дразни рубладжиите. А миговете да ги дават за скрап и да купят истински самолети.

  39. 39 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 872 Весело

    [quote#1:"magistrat"]Това МИГ самолети ли ще са или полски МИГ.
    Нещо като полски ФИАТ. [/quote]

    Хаха, русофили, яд ли ви е, че полският ФИАТ беше по-качствена кола от руската гордост АЗЛК?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  40. 40 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#37] от "dissident":

    Мноу са го закъсали Русия при това положение.

  41. 41 Профил на g8267431
    g8267431
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Как нямаме един смел политик като Костов, да сключи договор за закупуване на нови американски самолети и коментаторите тук да са доволни. Изгоден, като този за американските тецове. Все пак американците са ни близки приятели, няма начин да ни минат както руснаците.

  42. 42 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Вън азиатска Рашка от България! Още Захари Стоянов го е казал. Прочетете ми подписа:

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  43. 43 Профил на chuggun
    chuggun
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Да не стане като израелците,взеха едни пари за ремонт на хеликоптери и нито ремонт извършиха защото руснаците не им подновиха договора нито върнаха парите.Само питам ако стане катастрофа с ремонтиран от поляците самолет кой ще е виновен?

  44. 44 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 655 Неутрално

    [quote#43:"chuggun"].Само питам ако стане катастрофа с ремонтиран от поляците самолет кой ще е виновен?[/quote]

    Ами ако стане катастрофа с ремонтиран от рашистите?

    Имало едно време ссср...
  45. 45 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 716 Неутрално

    [quote#44:"citoplast"]Ами ако стане катастрофа с ремонтиран от рашистите?[/quote]

    Рашките катастрофи, най-яките катастрофи евъ. Помните ли Курск?

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  46. 46 Профил на g8267431
    g8267431
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#45] от "Български патриот":

    Лош пример даваш. Потъването на подводница хич не е впечатляващо. Двете американски совалки обаче бяха доста зрелищни.

  47. 47 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#34] от "gianni":

    Как си представяте един ремонт на двигател на самолет? Кой ще ви даде части за него? При работа на турбината започват да се появяват микропукнатини по лопатките и. Тези лопатки трябва да се сменят с нови. От къде ще ги вземете или ще си отлеете нови? Ако се скъса една такава лопатка, отзаде плюе картеч и всичко се смила на парчета, а пилота дори няма време за реакции и е на земята, ако не катапултира предварително. Как си представяте всичко това или смятате , че ремонта е като на старата ви жигула пред блока с китайски части?

  48. 48 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#47] от "razlichen123":

    Брей, добре че навремето имаше кръжоци по ракетомоделизъм, че да не сте като бушмени сред интернет обществото.

    Хайде пак да прочетем статията - Русиоя продава части на поляците. И двете страни , обаче предлагат УСЛУГАТА ремонт на двигатели. продаждата на чаркове са необходимо, но за съжсаление недостатъчно условие един двигател да се ремонтира. Зависи кой колко се е улял в добавената стойност з ауслугата.

  49. 49 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Викам, по примера на Англия да не плащаме 1/3 от вноската за ЕС и ще имаме пари за стари, че даже и за нови самолети !!! Даже ще имаме оправдание, като най-близката граница на ЕС до ИГИЛ и до Крим !!!

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  50. 50 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 619 Неутрално

    [quote#37:"dissident"]Индия купи 20 броя за 25 милиона, не много отдавна. Индийците купиха лиценз за производство. [/quote]

    Лиценз за производство на двигателите, я дай линк?

  51. 51 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#48] от "limbize":

    Въх, колко сме умни. От ракетомоделизма е явно!
    За всеки двигател си има картотека и история. В нея са дадени теглото, параметрите на всяка лопатка и балансирането и. Като няма тази картотека и като не се дадат точно същите по тегло и местоположение резервни части, как ще направиш ремонта? Или слагаш каквото имаш и почва да тресе, като старата ти Жигула, ама тук оборотите и натоварването е доста по-различно. Правил съм цветна дефектоскопия на реактивни двигатели и сме намирали лопатки с пукнатини. За подмяната се чакаше с месеци, за да дойде точно необходимата като местоположение, размер и тегло лопатка. Та почети още малко, белким навържеш нещата!

  52. 52 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#51] от "razlichen123":

    A лиценз имахте ли? И какво пречи на поляците да работят по същия начин?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK