Кабинетът не е посочил на какво основание предсрочно освобождава Греди Асса

Греди Асса

© Красимир Юскеселиев

Греди Асса



Кабинетът не е посочил нито едно от законовите основание за предсрочно освобождаване на бившия шеф на Националния дарителски фонд "13 века България" Греди Асса, става известно от решението на Министерски съвет от края на юли. Вчера в отворено писмо Асса написа, че решението взето в нарушение на Закона за Националния дарителски фонд "13 века България" и без обективна оценка на дейността му през петте години, докато той е бил начело. Той уточни, че няма да оспорва казуса.


Изненадващо на заседанието на кабинета на 29-ти юли, Асса е освободен и на негово място е избран бившият заместник-министър на културата Митко Тодоров. Това се случва, докато Асса е в отпуск, разрешен му през юни.


В закона за фонда пише, че изпълнителният директор се освобождава предсрочно при смърт, собствено желание, при влязла в сила присъда за извършено умишлено престъпление от общ характер; когато е член на управителни или контролни органи на юридически лица, които са обявени в несъстоятелност, ако са останали неудовлетворени кредитори; при трайна фактическа невъзможност да изпълняват задълженията си повече от 6 месеца; когато са причинили виновно имуществени вреди на фонда; влизане в сила на акт, с който е установен конфликт на интереси по Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;

Решението не се основава на нито една от тези разпоредби. В него е записано, че Асса се освобождава на основание чл. 7, ал. 4 и 7 и чл. 12, ал. 2, които гласят, че "изпълнителният директор и членовете на управителния съвет, извън определените по ал. 2, се избират от Министерския съвет по предложение на министър-председателя" и че: "при предсрочно освобождаване на изборен член на управителния съвет в едномесечен срок от настъпване на събитието Министерският съвет избира на негово място нов член за срок до края на мандата на освободения член". Според чл. 12 пък е записано: "При предсрочно освобождаване на изпълнителния директор в едномесечен срок от настъпване на събитието Министерският съвет избира на негово място нов изпълнителен директор за срок до края на мандата на освободения директор. До избирането му функциите на изпълнителен директор се изпълняват от член на управителния съвет, определен от управителния съвет с мнозинство три четвърти от всички членове".

"Обстоятелствата ме принуждават да дам някои разяснения и да предложа кратка равносметка. На 22 юли бях повикан от висш служител на Министерството на културата




и ми бе предадено, че Министърът на културата има друга визия за работата на фонда. Бях попитан дали "в обозримо бъдеще" ще си подам оставката, без да бъде фиксиран срок и без посочени конкретни мотиви. Отговорих, че бих го направил. Заемането на пост на всяка цена противоречи на етичните ми разбирания за екипно доверие и морал", пише Асса в писмото си.


В него той разказва за основните дейности на фонда по времето, в което той го оглавява. "През петте години и седем месеца на поста изпълнителен директор на НДФ "13 века България" съм се придържал към
законите, работел съм добросъвестно, честно и прозрачно. Всяко мое решение, всяко мое действие, всеки мой подпис са обмислени, анализирани и съгласувани с решенията на Управителния съвет, в който изпълнителният директор няма глас", пише Асса.


Той оглави институцията през януари 2010 година в първия кабинет на Борисов и беше преизбран по времето на Пламен Орешарски. Мандатът на изпълнителният директор е четири години.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2400 Неутрално

    "Той оглави институцията през януари 2010 година в първия кабинет на Борисов и беше преизбран по времето на Пламен Орешарски. Мандатът на изпълнителният директор е четири години."

    Мандатът му е приключил преди една година. Даже много късно е освободил поста...

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Що за наглост е фонд, с името "13 века БЪЛГАРИЯ", да се оглавява от кадър на ДПС със Саудитко-подобно име? То бива бива демокрация, ама ...

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  4. 4 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1128 Весело

    До коментар [#2] от "1Sion1":[quote#2:"1Sion1"]губи фонда и всички ние[/quote] Художник разбира от управление на фондове, колкото охранител от управление на държава

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  5. 5 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3529 Неутрално

    Странно - в дарителския фонд
    не може, а в БНБ може?
    Защо ли?





  6. 6 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 609 Любопитно

    А какъв всъщност е предметът на дейност на този фонд?

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  7. 7 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1910 Любопитно

    на кой пука за тези ченгесарски игри и интриги ?

  8. 8 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#4] от "Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ":

    Артистите дали разбират от управление на държава?Щото един такъв срина комунизма.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  9. 9 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иван Арнаудов": [quote#6:"Иван Арнаудов"] А какъв всъщност е предметът на дейност на този фонд?[/quote]
    Тоя фонд е създаден от Людмила Живкова през 1981г, с определени цели-да проси от БГ емигранитите зад граница за комунистическата държава! Времената са съвсем различни, и най-добре фондът да се закрие!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  10. 10 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 402 Весело

    Е изстинало му топлото местенце и толкоз. Нямало да протестира, що ли?! Това е голям майтап, държавен дарителски фонд! Те такова животно мислех, че нема. Ма имало.

    chavo64
  11. 11 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#2] от "1Sion1":

    е в такъв случай, само му правят услуга като го освобождават, при което ще може да допринесе повече, вместо да има някаква чиновническа длъжност, която със сигурност изисква да отделя доста време

    Birds of a feather flock together.
  12. 12 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 683 Неутрално

    прави ми впечатление че разни такива директори са много силно защитени със закони, а би трябвало да са доста по "мобилни"
    Сещам се за оня Искров...

    Birds of a feather flock together.
  13. 13 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1416 Неутрално


    Едно ченге по-малко.

    Време е и
    една измислена организация - по-малко.


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  14. 14 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#12] от "rldkfl":
    Да, така е.
    А още по разбираемо е че тези които го освобождават - напълно демократично и законно , го освобождават всички нормативни правила.. Което е тяхно убеждение.
    Но, надежда има - утре РФ?!? и Протестна мрежа са организирали митинг - протест в защита на Асса и искане на оставка на правителството. В защита на демокрацията
    Това е похвално.
    Вие ще дойдете ли?

  15. 15 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8876 Неутрално

    Не знам защо такива художници,като Асса,трябва да стават администратори.

  16. 16 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#1] от "palav_nik":
    Понеже правите впечатление на умен , красив , интелигентен и богоязлив човек - да Ви попитам все пак наивно:
    Няма ли все пак, и освен всичко друго, освобождаването му да беше стане по един богуугоден начин - а не по комунистически?

  17. 17 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2400 Неутрално

    [quote#16:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Няма ли все пак, и освен всичко друго, освобождаването му да беше стане по един богуугоден начин - а не по комунистически? [/quote]
    Нищо не става против Божията воля. Асса също е съгласен...

  18. 18 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 571 Неутрално

    А ако "Божията воля" е комунистическата воля?

  19. 19 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    Ами този фонд я дава онази награда за роман, която като я взема Господинов била най-престижната в България.
    Пък сега излиза, че за пръв път го чувмате тоя фонд, че бил ченгеджийски, че носел невъзможно име.

    Иначе според мен има сделка - НДК за красивите срещу Фонд 13 века за Вежди.

  20. 20 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#15] от "rosiraycheva50._":

    За заплата.
    И за да си платят подкрепата.

  21. 21 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    Той да не мисли че е женен за ръководния пост

  22. 22 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2400 Неутрално

    [quote#18:"ПРОРОК ИЛИЯ"]А ако "Божията воля" е комунистическата воля?[/quote]
    Щяха да завладеят света комунистите. Не им е било писано...

  23. 23 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#4] от "Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ":

    Трябва да Ви кажа, че настоящият премиер на Албания и бивш кмет (2 мандата) на Тирана също е художник.

  24. 24 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#15] от "rosiraycheva50._":

    А кой да управлява фонд за културни ценности - икономист, юрист, инженер, лекар?

  25. 25 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Уж насърчаваме децата да карат колелета, а пък то - така по-лошо, защото идиоти дебнат на всяка права отсечка..
    Бог да ги прости невинните дечица..

  26. 26 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#25:"bestbuy"]Уж насърчаваме децата [/quote]
    Извинявам се - това беше за другата статия.

  27. 27 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#4] от "Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ":

    А кой трябва да управлява фонд за културни ценности - икономист, юрист, инженер, лекар?

  28. 28 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#22] от "palav_nik":

    Не, не, аз говоря за "комунистическата воля" с която е освободен Асса...

  29. 29 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2641 Неутрално

    До коментар [#24] от "evpetra":

    Първите ви две предложения са в десятката!
    Това е НДФ и водещото при него са парите.
    Мен поне ме смущават условията при които може да бъде освободен шефът.

    I Want To Believe
  30. 30 Профил на Дъската ми хлопа
    Дъската ми хлопа
    Рейтинг: 233 Неутрално

    "Кабинетът не е посочил на какво основание предсрочно освобождава Греди Асса"
    Аз пък се питам на какво основание кабинетът (институцията "кабинет" го е назначил някога си?
    Освен това за "13 века България" последно съм чувал някъде през 1987-ма...
    "Чл. 2. Фондът има за цел да организира и подпомага дарителска дейност, извършвана от български и чуждестранни физически и юридически лица в подкрепа на образованието, науката, културата, възстановяването и опазването на исторически и културни ценности, здравеопазването и други социални сфери."
    "Чл. 13. Имуществото на фонда се образува от:
    1. дарения и завещания в полза на фонда;
    2. приходи от управлението на имуществото на фонда;
    3. приходи от благотворителни акции, кампании за набиране на средства, спомоществователства и други пожертвования;
    4. (нова - ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) субсидия от централния бюджет, определена със закона за държавния бюджет на Република България за съответната година."
    Сладичко, а?

  31. 31 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 946 Разстроено

    Колко много плямпалници споменават едно име,което не познават.Споменават един творец,когото не познава.Пплюят един Човек,когото не познават.
    Жалки твари!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  32. 32 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Няма как да сте го чували тоя фонд защото ви е малко ЕГН-то и защото сте закърмени със вестниците на Тошев и сте израстнали с вестниците на КОЙ. Абониранисте за учиндолският простак и се прекланяте пред цялата чалгаджийница настанила се удобно във всеки уред за информация!


    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  33. 33 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 238 Неутрално

    [quote#3:"Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ"]със Саудитко-подобно име[/quote]

    Това за името е необмислена забележка.

  34. 34 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 946 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иван Арнаудов":

    Ползвай си копма,бе пич. Мързите да потърсиш ли? Ще прочетеш сам... или предпочиташ полуистини,полулъжи и исти измислици?

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  35. 35 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#33] от "take_it_easy":
    Това за името е необмислена забележка.

    Не сте прав.
    Това за името е нещо , което заслужава точна медицинска и литрратурна /по труда на известен руски класик/ кавлификация.
    И не от страх или уважение към модератора, а от елементарно ччувство на благопроличие не споменавам. Макар за последното да имам известно съмнение, дали усилието си заслужава

  36. 36 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Греди Асса е голям творец и за мен е учудващо,че ей така,без основание,е уволнен.

    Tony
  37. 37 Профил на MP
    MP
    Рейтинг: 351 Неутрално

    Цяла вечер плача и не мога да се успокоя от тази несправедливост.

  38. 38 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2239 Неутрално

    "Заемането на пост на всяка цена противоречи на етичните ми разбирания за екипно доверие и морал", пише Асса в писмото си.

    Правилно са го измели . Знаят че е мекотело , с извинение . Една нищо и никаква мравчица , като я натиснеш със сламка се зъби и хапе ,и не признава етични разбирания и морал . Защото сигурно знае , че с какъвто аршин те мерят , с такъв трябва и да мериш . Демек , да не си оставяш магарето в калта . Иначе остава горчивото съмнение , че си пикал накриво , с второ извинение .

  39. 39 Профил на rex
    rex
    Рейтинг: 627 Неутрално

    "Заемането на пост на всяка цена противоречи на етичните ми разбирания за екипно доверие и морал", пише Асса в писмото си

    Гредито мълчи като запечен дали доносничеството му на Държавна сигурност противоречи на етичните му разбирания.

    Мразим Гоце и Любо Гоцев
  40. 40 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#27] от "evpetra": Фонда трябва да се разформирова, а картините-оставени в националната художествена галерия или друг музей! Не е работа на капиталистическата ни държава да проси, както го правеше социалистическата. Фонд "13 века България" беше инструмент за просене!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  41. 41 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2254 Неутрално

    В основанията за освобождаване липсва "сътрудничество на ДС".

  42. 42 Профил на imabeme
    imabeme
    Рейтинг: 8 Весело
  43. 43 Профил на imabeme
    imabeme
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ":

    То у нас е така Земеделец е военен министър и разни други такива, то им загубихме дирите вече.

  44. 44 Профил на imabeme
    imabeme
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "Бойко Борисов+Серге натикаха държавните пари в КТБ":

    Като казах земеделец - военен министър се сетих, че в Русия орат ниви с бракувани пригодени танкове, та и у нас, поне това може да направи военният министър, понеже той друго не може и не е направил. Та, ако може поне това.
    А догодина животновъдец за шеф на МВР.

  45. 45 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 965 Неутрално

    [quote#27:"evpetra"]А кой трябва да управлява фонд за културни ценности - икономист, юрист, инженер, лекар?
    [/quote]
    Дарителски фонд означава набиране и разходване на средства, най-вече финансови ... какъв Ви е проблема това да се прави от юрист или икономист ?
    Заглавието е некоректно, защото договора с изпълнителния директор се сключва /респективно прекратява/ от председателя на УС на Фонда, а се избира нов от МС /така пише в закона за Фонда/.
    В закона пише също така, че се финансира И ЧРЕЗ субсидия от държавния бюджет, което значи ... баси "дарителския" фонд ... ЗАКРИВАЙ !!!
    Материала е неграмотно написан, или тенденциозно, или и двете - Асса е изразил /според самия него/ готовност да си подаде оставка, което е едно от основанията за освобождаването му ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  46. 46 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 965 Неутрално

    [quote#36:"Free person"] е голям творец [/quote]
    Ми той не е уволнен като "творец", а като директор ... да отива и да си твори, кой му пречи ???
    Или, не може да "твори", ако не получава и една държавна заплата ???

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  47. 47 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 690 Неутрално

    КОй ще намери отнякъде отчета им за миналата година? Колко пари са отишли за издръжка на администрация?

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  48. 48 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 690 Весело

    [quote#46:"роджър"]Ми той не е уволнен като "творец", а като директор ... да отива и да си твори, кой му пречи ???
    Или, не може да "твори", ако не получава и една държавна заплата ??? [/quote]

    Уволнението му е признание за творческите му възможности. Освобождават му времето на човека

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  49. 49 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Изплатени дарения - 358 х.лева.


    Разходи за заплати и осигуровки 410 х.лева.
    Административни разходи 592 х.лева.



    Май това казва всичко.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  50. 50 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Поредния инкубатор за получидиоти.
    Гредито бил на предните, а другия - наш.
    След 4 години на хранилка никой не протестира.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  51. 51 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 690 Неутрално

    [quote#23:"evpetra"]Трябва да Ви кажа, че настоящият премиер на Албания и бивш кмет (2 мандата) на Тирана също е художник. [/quote]


    И с какви постижения е известен, че го давате за пример?

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  52. 52 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 571 Любопитно

    До коментар [#49] от "Daniboy":
    А Вие вервате ли си наистина?
    Щото целесъобразноста и съществуването /или закриването/
    на дадена институция /или друга структура/ няма нищо общо с уволнението на нейния ръководител.
    Което е и темата на статията. И гавра със нормативната уредба, и наглост.

  53. 53 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1221 Неутрално

    Пак се отплеснахте в коментарите по линията наши ваши. Всъщност в случая проблемът е, че пак се случват някакви исторически компромиси под масата, за които обществото не е информирано!
    После ще излезе Бойко и ще каже! "Аз им строя магистрали! Правя им оградки за птиченцата! Давам пържоли на кученцата! А те ме занимават с някаква си Фондация! Ще им спра паритенавсички фондации, ако не се разберете там до 3 дена!"

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  54. 54 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Длъжен ли съм да коментирам статията буквално?
    За Вас проблема може да е наши-ваши, за мен е държавна администрация-население.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  55. 55 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#54] от "Daniboy":
    Е, ако бехте написали че, проблема е и гаврата на държавната администрация с природонаселението - нещата щеха да добият завършен вид

  56. 56 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 627 Весело

    Отговорът е прост, намерило се е ново прасе за този лочник и старото требва да се изрита ........

  57. 57 Профил на rangers
    rangers
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Бащата на Греди Асса беше посланик във Великобритания в средата на седемдесетте, доколкото си спомням, цели два мандата. Беше ортодоксален "тодорживковец", но синът му мисля, е човек далеч от сегашната червена пасмина. Като художник е безпорен талант и много от творбите му са в известни частни колекции, а няколко са закупени от национални галерий, вкл. от Лувър-а. Образованието си Греди е получил изцяло в Лондон - и средното и висшето. Така, че добър или лош, според мен е бил напълно подходящ за каквато и да е висша административна длъжност. Друг е въпросът как се е справял във фонда!?

  58. 58 Профил на реалист
    реалист
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Греди Асса е известен българин от еврейски произход , и като такъв със сигурност освен от изкуство и история, разбира и от пари и управлението им. Все пак след изтичането на мандата му би трябвало да се проведе нов избор. Явно е просрочен срокът по някаква причина, сигурно с решение на управляващите. Сега му идва времето да следва закономерен финал. Нищо лично и други чакат на опашката за партийна благодарност, чрез тази спокойна и добре платена службица.

  59. 59 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Все едно четеш как Тодор Живков сменял пешките около себе си.

  60. 60 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Все едно четеш как Тодор Живков сменял пешките около себе си.
    Разликата сега е, че пешките има къде пишат и да въздишат - интернет, фейсбук......

  61. 61 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3401 Неутрално

    МОЧА имени Лелина

    Какие такие..
    13 Болгария...
    стари концепти.

    Новое время.
    Ссср2!
    Такая рецепта.

    Феодалните старци
    Дянков опита
    в БАН да осмее.

    Фонда да гледа,
    измерва, отчита.

    No passaran.

    Никой не смее.

    "Кабинетът не е посочил нито едно от законовите основание за предсрочно освобождаване на бившия шеф на Националния дарителски фонд "13 века България" Греди Асса, става известно от решението на Министерски съвет от края на юли.

    Вчера в отворено писмо Асса написа, че решението взето в нарушение на Закона за Националния дарителски фонд "13 века България" и без обективна оценка на дейността му през петте години, докато той е бил начело.

    Той уточни, че няма да оспорва казуса."

  62. 62 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#57] от "rangers":

    Преди да пишете глупости и измислици, направете малко усилие да се запознаете с биографията на Греди

    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8_%D0%90%D1%81%D1%81%D0%B0

    това е по повод твърдението ви относно
    "Образованието си Греди е получил изцяло в Лондон - и средното и висшето."

  63. 63 Профил на ppl17
    ppl17
    Рейтинг: 240 Неутрално

    Както е назначен, така е отзначен! Няма какво да му гледам биографията, достатъчен ми е стреса от картините му или по-точно едни неща, които той нарича картини... И наистина с това име не мога да го свържа някакси с 13 века България!

  64. 64 Профил на ppl17
    ppl17
    Рейтинг: 240 Неутрално

    До коментар [#57] от "rangers": На една художничка от Търново картина бе закупена от японската принцеса преди десетина години. Е и? Художникът е творец, а не администратор. Явно затова нямам негови картини, стресът ми идва повечко от цапаниците му, а и не се впечатлявам от еврейски имена.

  65. 65 Профил на rangers
    rangers
    Рейтинг: 538 Весело

    До alg57373608
    Очевидно имате голям проблем с възпитанието си, ако изобщо някой, някога се е грижил за него, в което дълбоко се съмнявам! Но, на обидната ви забележка: не виждам никъде, в посочената от вас биографична справка да пише, че г-н Аса, не е учил дълги години в Лондон. Когато лично аз бях в Лондон, в края на седемдесетте, дипломат от мисията ме заведе на някакво парти, където присъстваше и синът на посланик Аса! В поста си просто съм споделил своите лични впечатления и възгледи за художника, без да "твъррррррдя" нещо специално! За глупаците вероятно това се сторило глупаво...
    А вашето "Е и?" господин "ppl17", просто не го разбирам. Сигурно и вие не знаете, какво точно искате да кажете, но...антисемитизмът ви, напълно го разбрах. Макар, че и за него изпитвам известни съмнения, че същият е израз на културна и интелектуална недостатъчност!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK