Убилият на пешеходна пътека човек в Пловдив отива в ареста

Убилият на пешеходна пътека човек в Пловдив отива в ареста

© Красимир Юскеселиев



Пловдивският апелативен съд отмени мярката домашен арест на Милан Дивеков и му наложи най-тежката задържане под стража. На 12 август той блъсна и уби на пешеходна пътека 63-годишен мъж, съобщи БНТ.


Заради допуснати нарушения от разследващия катастрофата полицай вчера директорът на Областната дирекция на МВР Пламен Узунов подаде оставка, а днес функциите му пое новият директор Христо Разсолков, който бе представен от главния секретар на МВР Георги Костов.


При промяна на мярката тя се изпълнява веднага, още в съдебната зала. Причината за нея беше приемането от страна на съда, че има достатъчно данни, че обвиняемият може да се укрие или повлияе на свидетелите. Един от тях вече се е отрекъл от показанията си.




Прокурорът по делото Николай Божилов допълни, че шофьорът е карал с превишена скорост, а към самата пътека има видимост от 200 м, тъй като тя е осветена.


Роднините на загиналия човек издирват очевидци, за да се помогне на органите на реда да решат делото.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (47)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 774 Гневно

    Да разбирам ли, че ако няма очевидци, няма да го осъдят?

  2. 2 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1074 Любопитно

    [quote#1:"raven"]Да разбирам ли, че ако няма очевидци, няма да го осъдят? [/quote]

    В българското разследвате, само "очевидци" ли са необходими, за да се докаже престъпление...???

    Форумът е в будна кома...
  3. 3 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 328 Неутрално

    На Диваков да се приложат най - строгите мерки на джунглата.

  4. 4 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#3] от "Nazlim S":такива доживот без книжка и без право дори да се возят в лека кола, камо ли да карат!

  5. 5 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 950 Неутрално

    До коментар [#3] от "Nazlim S":

    Е да се надяваме че няма да бъде настанен в една килия с цигани с конски косми или топчета в пишките

    Марс е изконна Американска територия!
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5335 Любопитно

    значи можело !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 488 Неутрално

    А тия некадърници дето са го пуснали да ходи по живо по здраво повишение ли ще им дадът

  8. 8 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    В момента ходя пеша до работата си (15 минути с кафето). Пресичам едно по-голямо кръстовище и две пешеходни пътеки на по-малко натоварени улици. Всички са "вътрешно-квартални" и шофьорите обикновено са дисциплинирани, т.е. спират когато съм на метър-два от самата пешеходна пътека. Според времето ми и настроението си понякога се разсейвам (паля цигара, бъркам по чанти...), за да НЕ пресека пред последната кола от някаква серия. Или ако вече са спрели - подтичвам, правя подскоци... изобщо се стремя да им спестя една предавка заради спазването на правилата. Но преди няколко дена имах зор и си ползвах пълноценно пешеходните права. Пресичах две ленти, две коли, лявата (по посока на тяхното движение) е такси и спря, а дясната спря със свирене на гуми, за да ме напсува. Провинциален регистрационен номер, макар това да не е критерий. Едва ли не шофЕрът не слезе да се бием. Такива шофЕри наистина трябва да бъдат жестоко и НЕОТМЕННО санкционирани. Явно някакъв местен бабаит, който не зачита ни правила, нито съобразява пътната обстановка (онзи от ляво - бакшишът дето ми спря, да не би да ме е пуснал на бабаита да ме целне?). А ако беше мокро или някакъв друг проблем? Можеше и мазало да стане...

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  9. 9 Профил на staska
    staska
    Рейтинг: 1128 Гневно

    До живот трябва да лежи малкото скоростоманче!
    А тия, дето го пуснаха да си ходи по живо, по здраво ... без коментар, че ще бъде изтрит поради ...

    "Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."
  10. 10 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8640 Неутрално

    И за колко часа, после ще избяга и ...

  11. 11 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4240 Неутрално
  12. 12 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "Убилият на пешеходна пътека човек в Пловдив отива в ареста"
    ...
    Ей така като извъртите и засучете заглавието, та да му прилошее на читателят.
    пп: В първия момент го асимилирах като "Убитият на пешеходна пътека човек в Пловдив отива в ареста"

    Свобода за СЛАВЕНА!
  13. 13 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#12] от "Мани (опозиционер)":

    Мани, Маниии! Граматиката, братчет! Пълният член! Не го изпускай (от поглед)!

    (сори за настроението в трагична тема, ама как да не се заям с Мани?! О, щото ще има интересен отговор)

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  14. 14 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#4] от "Nikolai Tsekov": Точно!

  15. 15 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#13] от "Музар":
    Па не можаха ли да напишат простичко "Убиецът на човек на пешеходна пътека отива в ареста". ...Щото убилият е убиец, нали? ... Па аре ако трябва съдът да се произнесе дали убилият е всъщност е убиец, да земат да напишат "Водачът, причинил смъртта на човек на пешеходна пътека, отива в ареста"

    Свобода за СЛАВЕНА!
  16. 16 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 935 Любопитно

    Необяснима ми е логиката на полицаите, опитващи да потулят случая!
    Още повече, че се оформя като практика в Пловдив!

    Да разлая троловете!!
  17. 17 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Тоя мушморок или е нечие синче или е кихнал нещо за да се потули работата. Надявам се разследването да го изясни и да има последици

  18. 18 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    До коментар [#12] от "Мани (опозиционер)":

    И аз така го прочетох. Но почти не се изненадах.

  19. 19 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#15] от "Мани (опозиционер)":

    Сам си си отговорил. Първият вариант е "юридически некоректен", а вторият е твърде дълъг за заглавие. Пък и по същество не се различава от първия ти вариант. То, като погледнеш, няма разлика и в трите... Мани, мани... (лаф, не ника ти)

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  20. 20 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#5] от "satanail13": Какво му е лошото на косматите по гърдите? Има една поговорка за бобаитите, която гласи 'Ще си намери той някой космат по гърдите'. Което значи - на всекиго според заслуженото и ще му излезе през носа стократно.

  21. 21 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#16] от "lone_wolf":
    "Необяснима ми е логиката на полицаите, опитващи да потулят случая!
    Още повече, че се оформя като практика в Пловдив!"
    ...
    Когато не потулват случай, много държат да забучат някой невинен в затвора. ..Не помните ли случая Максим Савов, ..на камерите си мяза с обирджията като боа със северен елен /който не знае вица, после ще му го кажа/. ...Ама той бил, та той. ...Информация за локацията му по същото време от мобилния оператор, милиционерите подмениха времето в разпечатката. .. Никого не наказаха, ...а трябваше един отряд в затвора милиционерски да направят.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  22. 22 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#21:"Мани (опозиционер)"]Когато не потулват случай, много държат да забучат някой невинен в затвора. ..[/quote]

    А, това беше идиотско! Обикновено си имат готови "виновни", ама тогава каква муха ги беше ухапала, не се разбра. Но и "мили(поли)цейски отряд в затвора ВСЕ още няма. Макар да има предостатъчно заслужили.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  23. 23 Профил на query
    query
    Рейтинг: 615 Неутрално

    А убиецът на пътя Борислав Великов, навлязъл в насрещното, е депутат и се хили самодоволно от тв екраните!?

  24. 24 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2535 Неутрално

    "Заради допуснати нарушения от разследващия катастрофата полицай вчера директорът на Областната дирекция на МВР Пламен Узунов подаде оставка..."

    Добре де, а какво се случва с издънилият се полицай?

    I Want To Believe
  25. 25 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2535 Неутрално

    До коментар [#16] от "lone_wolf":

    Логиката ще си дойде на място, като излязат фактите! И най-тъпото ченге няма да рискува да отвори чадър над някой, който брутално убива човек и се опитва да избяга, в момент когато обществото е настръхнало от усещането за безнаказаност на пътя... Онзи с домашния арест просто никак не е случаен!

    I Want To Believe
  26. 26 Профил на tourlache
    tourlache
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#13] от "Музар":


    [quote#13:"Музар"]Граматиката, братчет![/quote]
    Граматиката, братовчеДе!

    11.03.2015 год., изказване на Премиера от трибуната на Парламента: "За КТБ ще я спасим, пари са, ще ги наваксаме. Етническият мир... Не ги провокирайте".
  27. 27 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3550 Неутрално

    До коментар [#16] от "lone_wolf":

    Според мен единият вариант е бил даден им подкуп, а другият че шофьорът е син или роднина на "наш човек". А най вероятно е едното и другото.

  28. 29 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Предлагам промени по отношение на предимството на пешеходците.

    Пешеходците са длъжни преди да стъпят на пешеходна пътека да пропуснат приближаващите се ППС и да изчакват до 2 минути момент с по-малко натоварено движение на ППС, така че да принудят по-малък брой от тях да спират, за да ги пропуснат.

    Шофьорите нямат задължението да спират, за да пропускат пешеходци преди последните да са навлезли на пешеходната пътека.

    Също със закон трябва да се забрани продажбата или управлението на коли с максимална скорост над 150 км/ч без шофьорска книжка над категория B и съответно трябва да се създаде нова категория за по-високи скорости, както има разрешителни за оръжия, защото бързите коли са смъртоносни оръжия в ръцете на малоумници. Колите по-рано не бяха толкова бързи, вече е време за изменения. Желателно е и скоростомерите на тези ограничени коли също да са ограничени, а не да се вижда, че има още много до максимума, което кара малоумниците да изпробват това, което колата може или е било предвидено да може.

    Фаровете не трябва да са задължителни - изследванията за тях са правени в северните страни, където в доста от дните е тъмно. В нашата страна не е така, тя е светла. Новите коли се правят с автоматични дневни светлини. Старите могат да останат на доизживяване така. Освен това е модерно и хората са свикнали да карат на фарове и ако не са задължителни, мнозинството пак ще кара на фарове, особено гъзарите, които карат бързо, които и преди си ги палеха.

    Коланите не трябва да са задължителни по маршрути, по които реално или по ограничение не може да се кара с повече от 35-50 км/ч, зони за паркиране (синя, зелена...), еднопосочни улици, в задръстване, както и при подаване на изрична декларация от шофьора или пътника, че сам ще решава дали да ползва колан.

    ЕС Гражданска отговорност е рекет. За него изобщо не трябва да се проверява. Това не е свързано с безопасността, а е по Кодекса за застраховането и изобщо не трябва да е работа на КАТ. Тук проблемът е с излизането от ЕС, за да се върнат нормалните стари нива.

    Знаците трябва да се ревизират. Има места, където има ограничение 30, а може безпроблемно да се мине с 42-50, например някъде след хотел Хемус нагоре около някоя пешеходна пътека. Ако някой спазва този знак точно, всички го смятат за малоумник, който задръства и без това претовареното и бавно движение. За да не те смятат за малоумник, ставаш "отворен" шофьор, който сам преценява кой знак кога и как да спазва. Оттук нататък вече тръгват нарушенията и навика да не се спазват знаците, защото се вижда, че са лоши. Прецизирането на знаците значи и да не са на стъпки от по 20 км/ч - от 50 на 30, а да са през 10 или още по-добре през 5.

    Тротоарите са за паркиране, защото няма къде другаде - да не са премахвали жителството. Просто трябва да се оставят 80 см за минаване от една и съща страна - външна или вътрешна на тротоара. Ако се паркира пък по диагонал, тези 80 см са само в една точка, иначе е още по-широко.

    Според мен е маловажно минаването на червено, когато няма възможност да стане ПТП - например през нощта, когато улиците са празни.

  29. 30 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#26] от "tourlache":

    За жаргон чувал/а ли си? И за словесни закачки, демек каламбури?

    Трябва ли да разкривам каква алюзия правя? Все едно да кажа края на вица, преди да го разкажа?

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  30. 31 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 799 Неутрално

    Единия свидетел а може би единствения се е отказал от показанията си. Сплашили са го. Това не може да бъде подминато и да му се даде защита.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  31. 32 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    Задържането под стража е мярка, която се налага ако има опасност обвиняемият да се укрие или да извърши ново престъпление.

    Този човек според изнесените данни безспорно трябва да бъде осъден, но в същото време според изнесените данни не трябва да бъде задържан и съдиите или са некомпетентни или са се поддали на натиск и в двата случая мястото им не е в съдебната система.

  32. 33 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    [quote#2:"Ghost"]В българското разследвате, само "очевидци" ли са необходими, за да се докаже престъпление...???
    [/quote]

    Ми това си е по комунистически тертип, доказателствата са очевидците

  33. 34 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4304 Весело

    До коментар [#29] от "Anonymous":

    А бе я дай да го направим така. Пешеходците са длъжни да изчакат пешеходната пътекада се освободи от преминаващи возила и до където види взорът да няма возило, тогава да преминат по пешеходната пътека

  34. 35 Профил на tourlache
    tourlache
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#30] от "Музар":

    Сега, пък, алюзия. Дори и на жаргон би било "брат'чед". Буква "Д" на края. Грешката ти не е печатна, нито "жаргонна". Граматическа е.
    И мен ме дразни неправилната употреба на пълния член, ама не се правя на даскалица от основното училище.
    Отделен въпрос е, че коментарът ти е с фокус върху граматиката.
    Кажи за вица

    11.03.2015 год., изказване на Премиера от трибуната на Парламента: "За КТБ ще я спасим, пари са, ще ги наваксаме. Етническият мир... Не ги провокирайте".
  35. 36 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8497 Неутрално

    Как го арестуваха без очевидци,сега ,за да го осъдят ,трябвали очевидци.

  36. 37 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#34] от "сидер":

    Смисълът на пешеходната пътека е да се избегне поставянето на светофар, но по нея да може да се минава безопасно. Но при светофар пешеходците ЧАКАТ по няколко минути. Идеята е да не се запушва движението на колите и те да не чакат, когато няма необходимост. Затова идеята пешеходците да изчакват вместо да се втурват да пресичат веднага, когато решат, и да спират цяла огромна колона коли, е добра. Светофарите, които са с бутон, са също със закъснител, а не спират колите веднага, когато някой си реши, че иска да пресича. И така ще се изпълни най-важната цел - да се намалят жертвите.

  37. 38 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално
  38. 39 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Проблема също е в това, че при двулентов еднопосочен път(както е в случая) , когато пешеходеца започне пресичането, колата която е в лентата от неговата страна, го вижда и спира, но колите които се движат в другата лентата не виждат, че има пешеходец, а и той не вижда тях. Те виждат че просто една кола спира в другата лента и особено, ако е дясната лента, не и обръщат внимание. Трябва да се измисли някакво правило, което да премахне този проблем, защото всеки от вас изпаднал в тази ситуация, може да блъсне пешеходец, дори и карайки с 40 км в час, ако той се появи на метър, два от вас. Аз лично уча децата си, че винаги трябва да гледат за задната кола, а не да разчитат на спрялата. "Задната кола убива" казвам им. Но проблема си остава.
    А конкретно по случая с този убит пешеходец,, виновника трябва да си влезе на топло, понеже освен всичко, е карал доста бързичко.

  39. 40 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#29] от "Anonymous":
    Ти си го ударил на цялостна промяна на ЗДП, но доста от нещата които предлагаш имат сериозни пропуски.
    [quote#29:"Anonymous"]трябва да се забрани продажбата или управлението на коли с максимална скорост над 150 км/ч без [/quote]
    Е то има ли коли, които не са на 30 години и да не могат да вдигнат над 150 ? Значи всички трябва да си сменим категорията явно.
    [quote#29:"Anonymous"]малоумниците да изпробват това, което колата може[/quote]
    Когато някой е малоумник, той може да те убие и с кола която не може да вдигне и 100. В случая, бих предложил повече ФУНКЦИОНИРАЩИ катаджии, които отсяват "малоумниците" и после работеща наказателна система за тях.
    [quote#29:"Anonymous"]ЕС Гражданска отговорност е рекет. За него изобщо не трябва да се проверява.[/quote]
    А представи си, че спре да се проверява така щателно, колко манг**ци ще тръгнат без нея. После като те блъснат и изпотрошат, ще се окаже, че нямат нищо за взимане и ти не може да бъдеш обезщетен.Прав си, че не е свързана с безопасността, но пък другото носи големи рискове.

    [quote#29:"Anonymous"]Има места, където има ограничение 30, а може безпроблемно да се мине с 42-50[/quote]
    Тук си абсолютно прав ! На някои места прекомерно ниските ограничения, не само че дразнят, ами създават предпоставка за свикване за цялостно нарушаване на спазването им. Глупави хора определят знаците и маркировката.

    [quote#29:"Anonymous"]Фаровете не трябва да са задължителни - изследванията за тях са правени в северните страни,[/quote]
    Закона за фаровете е едно от най-добрите промени правени напоследък в ЗДП. На мен лично поне веднъж този закон ми е спасявал кожата. При изпреварване грешките са много мноого по-малко. Предполагам че този закон вече е спасил няколко стотици човешки живота, така че не виждам как някой ще се наеме да го отмени.

    [quote#29:"Anonymous"]Тротоарите са за паркиране, защото няма къде другаде[/quote]
    Не ! Не са за паркиране, за пешеходци са. А това, че някой е решил да ги ползва Частично и да паркира, му се прощава от пешеходците. Обаче за такива които са задръстили целия тротоар, трябва да има много повече работещи паяци. Хем повече ред и спокойствие за всички, хем повече пари за бюджета на общината. Десетки паяци му е майката.

  40. 41 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3542 Неутрално

    [quote#39:"jovanoty"]може да блъсне пешеходец, дори и карайки с 40 км в час,[/quote]
    с 40 км/ч дори и не много опитен шофьор може да реагира, но той е карал много по-бързо.
    Но тук има нещо друго - разследващият полицай бил допуснал грешка. Каква? Пак ли е решил, че да убиеш човек с кола не е престъпление?

  41. 42 Профил на Damyan Ganchev
    Damyan Ganchev
    Рейтинг: 252 Неутрално

    "Роднините на загиналия човек издирват очевидци, за да се помогне на органите на реда да решат делото." - помагай на полицията, бий се сам!

  42. 43 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#40] от "jovanoty":

    [quote#40:"jovanoty"]Е то има ли коли, които не са на 30 години и да не могат да вдигнат над 150 ? Значи всички трябва да си сменим категорията явно.[/quote]
    Има, фабрично ограничени до определена скорост. Целта е законодателно да се принудят производителите да ограничават колите, което те сами няма да направят, защото се конкурират помежду си кой по-бърза кола да пусне.

    [quote#40:"jovanoty"]Когато някой е малоумник, той може да те убие и с кола която не може да вдигне и 100. В случая, бих предложил повече ФУНКЦИОНИРАЩИ катаджии, които отсяват "малоумниците" и после работеща наказателна система за тях.[/quote]
    Да, но високата скорост повишава шанса значително. Едното не пречи на другото.

    [quote#40:"jovanoty"]Прав си, че не е свързана с безопасността, но пък[/quote]
    Може да е 20 лв, а не 200 лв. Съответно обезщетението ще е до 100 000 лв, а не до милион. ЕС си има други цели да обезщетява на цени, които нямат приложение в нашата страна. Съдебната практика в страната не присъжда такива високи обезщетения, за които е застраховката. На практика високите обезщетения не се изплащат, остават печалба за застрахователите. На който му е скъпа колата, да си я застрахова сам, или се предполага, че има пари да си я поправи сам или да си купи нова. Който смята, че животът му струва милион, може сам да се застрахова или да внимава повече. Далеч не всички хора смятат, че животът им струва толкова, нито внимават за толкова. Но ако сами плащат реалната цена на това, което застраховат, ще оценят и какво значи малко повече да внимават и евентуално да минат без застраховка.

    [quote#40:"jovanoty"]Глупави хора определят знаците и маркировката. [/quote]
    Може да се направи сайт, където хората да маркират лоши знаци, маркировка и т.н., които да бъдат преглеждани допълнително.

    [quote#40:"jovanoty"]Предполагам че този закон вече е спасил няколко стотици човешки живота, така че не виждам как някой ще се наеме да го отмени. [/quote]
    Само че цената са я платили не тези, които не внимават и поемат прекалени рискове, карайки извънградско. Платили са я тези в града, които са си купили нови акумулатори, защото законът им е скапал старите, много от тях са се лишили от храна и лекарства за цял месец, за да могат да си купят тези акумулатори, или са глобени за несветещи крушки и т.н. При сегашните доходи на населението това е геноцид и се наказват хора, които нямат никаква вина за това, че някой малоумник не се оглежда като пресича, или не може да кара - не те трябва да го пазят тормозени, гладувайки и лишавайки се от лекарства! Съмнително е и предположението ти за броя на спасени животи, след като страната ни не е тъмна като северните!

    [quote#40:"jovanoty"]Не са за паркиране, за пешеходци са.[/quote]
    До определен брой. Другите, които са в повече, да се връщат по селата, защото градът не е проектиран за толкова много хора. Иначе да търпят колите по тротоарите. Друг е въпроса, че трябва да има 80 см разстояние. Има тротоари, които са празни от хора по цял ден, но и коли няма. Това е разхищение на градско пространство!

    [quote#40:"jovanoty"]Хем повече ред и спокойствие за всички, [/quote]
    Не е за всички. Ако се поставиш на мястото на шофьора, който няма къде да паркира и му искат 2 лв, колкото е на половината население храната за цял ден, ще разбереш.

    [quote#40:"jovanoty"]повече пари за бюджета на общината[/quote]
    Т.е. повече пари иззети от глоби на тези, които не могат да платят 2 лв за паркинг, а с парите - ненужни ремонти като тези в Южния парк, НДК, които нямаха никаква нужда от ремонти и след тях не стана по-добре, разместване на релсите на трамваите и други подобни безсмислени упражнения с цел грабене на пари в посока избрани фирми, т.е. храна за мафията.

  43. 44 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#43] от "Anonymous":

    Няма а се разберем с теб май. Ти разсъждаваш само от гледна точка на хората с по-скромни доходи. Явно искаш всичко да се изравни на нивото на по-бедните хора. Несправедлив си. Когато аз бях ужасно беден и не можех да купя никаква храна на второто си дете, не съм злобеел към по-богатите, на които се чудех, как могат да си позволят такива коли. Просто се чудех и аз как да отида там където са те. Планирах го, търпях, борих се и стана. Сега и аз си купувам коли по над 200 бона, но въпреки това не ги карам с 300, колкото могат.
    Когато забогатееш, забравяш почти какво е било, и спираш да разбираш такива като теб, а само те е страх онова време да не се върне. За това се съмнявам, че ще се разберем с теб.
    За мен ако спестиш някой път пари, рискуваш живот, пречиш на някой, ощетяваш себе си или някой.
    За теб спестяването е начин на оцеляване, ама аз съм го забравил и не те разбирам.

  44. 45 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#44] от "jovanoty":

    Аз не схващам каква ти е идеята, може би да върнем явно робството и концлагерите? Може би това ще е допълнителна форма за развлечение на богатите? Тези хора така или иначе нямат реален шанс да станат богати, можем да обсъдим защо, но това е вярно. Страхът ти онова време да не се върне, е основателен, процесът е обратим, при това надолу винаги е много по-лесно и бързо, и се случва след това да се окаже, че пътят нагоре вече е затворен. КТБ беше само дребен пример на това какво е възможно. И ако това стане, какво ще правиш, след като не си помислил, когато си бил горе? Отделно, богатите биха живели много по-добре ако няма крайно бедни - най-малкото няма да има битова престъпност, заради която да се ограждат, няма да има мръсотия, няма да четат новини как няколко човека са се самоубили и днес, защото нямат пари за храна и лекарства и т.н. Та в момента хората мислят повече за животните, отколкото за себеподобните си.

    Не би трябвало да личи от текста ми злоба към богатите, защото това би значело да го изпитвам и към себе си. Написах идеите си с ясното съзнание, че ще трябва сам да си застраховам скъпата кола, което формално би ми излязло по-скъпо, отколкото ако бедните ми платят застраховката. Но ако ги направим явно роби, това ще ми излезе още по-евтино, нали? Тогава защо не го направим? Ние можем, защото сме по-умни от тях и те нямат никакъв шанс срещу нас. Можем да ги караме да страдат, колкото си искаме и да хвърлим вината за тяхното положение върху тях, което реално ще си е така, защото са тъпи. И няма да има изобщо нужда да ги застраховаме, защото за техния живот всъщност не ни пука.

    Застраховането е доброволно. Повечето хора в крайна сметка разбират смисъла на застраховките. Ако не се застраховат, явно е, че преценяват, че оцеляването им чрез спестените пари, е по-важно от поетия риск. Не е нужно ти да мислиш вместо тях, особено, след като ясно си казал, че не ги разбираш. Друг е въпроса, че сред тях може да са собствените ти родители, близки и др. подобни.

  45. 46 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#44] от "jovanoty":

    Сред толкова аргументи забравихме най-важното - не е толкова важна цената, колкото това къде отиват парите, че някой нарежда те да се платят така, в случая, ЕС. Ако тези пари се дадат за глоба към държавата, но не отидат в застраховател по линия на ЕС, това е много по-приемлив вариант, това са две коренно различни неща! Именно това е силовото застраховане - рекет, което идва от ЕС. По времето на мутрите не плащахме рекет, та сега на ЕС ли? Кой храни мафията? На терористите следят финансирането и го спират, така и ние трябва да спрем финансирането на ЕС застрахователната мафията.

    Другият необсъден въпрос е, че глобата за неплатения рекет е, колкото стойността на колата или колкото годишния доход. Това е абсурдно.

  46. 47 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#43:"Anonymous"]Платили са я тези в града, които са си купили нови акумулатори, защото законът им е скапал старите, много от тях са се лишили от храна и лекарства за цял месец, за да могат да си купят тези акумулатори, или са глобени за несветещи крушки и т.н[/quote]
    Точно преди 20 минути се разминах на сантиметри, с един който караше на габарити. Времето е дъждовно, капе, леко мрачно, то той си пази акумулатора и си спестява от крушките, та на косъм не си отидохме и двамата. Веднага се сетих, как ти разправяше, че хората страдали, чим се скапвали акумулаторите и крушки горели. Да тоя ще спести стотинки на месец за тия неща, ама ще рискува да умре и той и други.
    Точно след тая пресна случка, съм доста нахъсан да ти опонирам за желанието ти да отпаднел закона за светлините.
    Такива карат и в мрачно време на габарити, защото са свикнали да пестят и денем и нощем. Глоби за тия ! Не ми се мре !





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK