Ремонтите в София, които приключват до 15 септември

Кадър от високо на ремонта на кръстовището при "Руски паметник", август 2015 г.

© Георги Кожухаров

Кадър от високо на ремонта на кръстовището при "Руски паметник", август 2015 г.



През тази година Столичната община направи много ремонти, основно на ключови булеварди и улици. Обещанията са до началото на учебната година - 15 септември, реконструкциите или изцяло да приключат, или да останат само довършителни дейности. Целта е движението, което през последните месеци беше затруднено, най-накрая да се отпуши.


До 15 септември ще продължат основните дейности от ремонта на бул. "Цариградско шосе", като се очаква централните платна да бъдат абсолютно готови с всички съпътстващи елементи, включително мантинелите, отводнителна система, както и вертикалната и хоризонталната маркировка. Ще останат довършителни работи в локалните платна, които ще продължат до средата на месец октомври. Дължината на участъка е 5.8 км - от Околовръстното шосе до надлеза над бул. "Ал. Малинов" и от  Четвърти километър до "Алея Яворов". Ремонтът струва малко под 20 млн. лева, включително и мостовите съоръжения.


До началото на учебната година трябва да приключи рехабилитацията на столичния булевард "Сливница" в участъка от бул. "Константин Величков" до бул. "Петър Дертлиев", включително надлеза при "Захарна фабрика". Стойността на проекта е близо 6 млн. лева.




В края на август беше пуснато движението на автомобили и на градския транспорт при кръстовището при "Руски паметник", като довършителните работи ще продължат до началото на септември. Там се се обособиха по три ленти в кръговото кръстовище, а трасето на трамваите се измести в локално трасе откъм бул. "Скобелев", като ограничи с разделителни острови от кръговото и тротоарите. Досегашната настилка от павета беше сменена с асфалт. Ремонтът струваше 3.55 млн. лева.


През август приключи и ремонтът по бул. "Александър Малинов" в кв. "Младост", като в момента продължава подмяната на тротоарите по протежението на булеварда.


Би трябвало днес да бъдат приключени и основните дейности по ремонта на бул. "Витоша" - от ул. "Гургулят" до бул. "Пенчо Славейков". Там ще бъдат сменени релсите на трамвая и да се асфалтират пътните плана. Ако прогнозата за времето позволява, ще се пристъпи и към следващия етап от ремонта - до входа на Южния парк. Общо проектът е за около 6.5 млн. лева.


До октомври се очаква да продължи работата по ремонта на градината около Националния дворец на културата (НДК). Според информация, обявена от кмета Йорданка Фандъкова, краят на целия ремонт ще бъде напролет, защото пред самата сграда на НДК имало проблем с хидроизолацията, който няма да може преодолян до края на годината. Ремонтът е на стойност около 13.5 млн. лева.


С бутоните "+" и "-" в долния десен ъгъл може да променяте мащаба на картата. В горния десен ъгъл най-десният бутон увеличава картата на цял екран.
 

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    Браво на кметицата, справя се очудващо добре с оправянето на инфраструктурата на София!!
    Пак ще е кметица!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  2. 2 Профил на spid3r
    spid3r
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Време е вече София да започне да прилича на Европейска столица откъм инфраструктура. Ако се наблегне повече и на велотрснспорта ще е супер.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    "ремонта на бул. "Витоша" ... Общо проектът е за около 6.5 млн. лева."

    7 млн. закопани на Витошка. Един безсмислен ремонт, когато трябваше само да се пооправят тротоарите. А отварянето на кръстовището на Пенчо Славейков и Витошка се отлага за трети път. Хаос, неразбория и излишни затруднения за софиянци, за да вземат едни фирми едни пари.

  4. 4 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 660 Неутрално

    [quote#2:"spid3r"]Ако се наблегне повече и на велотрснспорта ще е супер.[/quote]

    Най-добре е да се наблегне на качествения ремонт

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  5. 5 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 448 Неутрално

    За съжаление, скоро няма да заприлича на европейска столица. Защото далеч не само инфраструктурата прави един град европейски, при това набързо и калпаво направена. "Европейското" е и качество, подръжка, контрол в използването. А в София за сега поне от това и помен няма. Старото се съсипва, а новото е грозно и бързо плаче за нов ремонт.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1879 Неутрално

    Мутърите се опитват да строят - отдава им /обаче много малко/.
    Мутърите се опитват да мислят - хич не им се отдава.

    Резултатът - с всеки ремонт надеждите ще се увеличават, но реално само хаосът ще е увеличен...

    МутроСофия никога няма да е нормална за нормалния човек...

  8. 8 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Неутрално


    - Ало Марчев,

    не само ремонти, а и ново строителство !

    Скоро откриваме Завода за боклук !!!
    Мисли какви фотоси ще правиш .... суровината, казаните, боклуците ..... и разбира се размерите на фугите и наклона на склона. Купувай шублер, метър и нивелир.

    настроение > добронамерено

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  9. 9 Профил на pivoley
    pivoley
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Само не мога да разбера защо тотално скапаха пространството около НДК и безмислено се прекопават градинките, вместо да се ремонтират настилките.

    Pivoley
  10. 10 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 899 Неутрално

    Кошмарът за софиянци продължава години.
    Гушките на приятелчетата отдавна са препълнени.
    Комисионните са прибрани, партийната каса се пука по шевовете.
    Задаващите се избори са купени.
    СТИГА ДА ИМ ПОЗВОЛИМ.

  11. 11 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 944 Неутрално

    От Македония до Руски паметник, все още е затворено за автомобили.

  12. 12 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#1] от "boby1945":

    ти а не си минал от фронта на соцьофилистиците към Герб

    www.soundcloud.com/x2805
  13. 13 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Кметицата е най-голямия автоталибанин от всички. Скъса се да ремонтира улици а не е направила нито една използваемеа велоалея или тротоар. Да ви е честита астмата на децата и рака на белите дробове на родителите ви ако подкрепята тая жена!

  14. 14 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2985 Весело

    Естествено е около кенефът на Живкови - НДК (Ендек - дупка) да има проблем с хидроизолацията.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  15. 15 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3132 Неутрално

    Ще има ленторязане за изборите ,а после хлопащи плочки и езера по улиците.

  16. 16 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3132 Неутрално

    До коментар [#13] от "tvr18355030":

    Кметицата е сламен човек.Автоталибана е друг.Кога ли ще видим някой от управниците в метрото или на колело?

  17. 17 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 877 Неутрално

    софия ще изглежда доста по-добре от миналата година.

  18. 18 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 931 Любопитно

    Без кисел коментар денят започва трудно ?
    И мен ме е яд на затворената Витоша, защото ми пречи, но така беше и с кръстовищата на ТВ-кула и Семинарията, а сега се кефя максимално, минавайки оттам ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  19. 19 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Чета това и не зная да се смея ли, или да пЦуя:
    [quote#0:"статията"]Би трябвало днес да бъдат приключени и основните дейности по ремонта на бул. "Витоша" - от ул. "Гургулят" до бул. "Пенчо Славейков". Там ще бъдат сменени релсите на трамвая и да се асфалтират пътните плана. Ако прогнозата за времето позволява, ще се пристъпи и към следващия етап от ремонта - до входа на Южния парк. Общо проектът е за около 6.5 млн. лева.[/quote]

    От НДК до бул. П. Славейков е към 1/2 км. От Бул. П. Славейков до Южния Парк е малко на 1 км. Има И В БЪЛГАРИЯ машини които ПРЕасфалтират пътни платна с ширина към 3,6 м със скорост 1-1.5 км/час. Става въпрос за долният слой, с по груб "асфалт". Това включва изстръгване на стария асфалт (правилният термин май е асфалт'бетон) , преразтопяването му, добавяне на битумен според нуждите, трамбоване на слоят "пълнеж" под него, посъдване със свързваща емулсия, и полагане на първият слой "асфалт". Някой да направи аритметиката колко ввреме е нужно да се асфалтират 4 ивици от по 3,6 м' широчина на дължина 1,5 км!!! Вторият "носещ" слой "асфалт" става още по бързо, с най обикновенни машини, които има поне 50 такива в България. И едва ли всички са заети другаде.

    Полагането на трамвайните релси е малко по сложно и трудоемко, но там ключовият фактор е колко бързо една машина за полагане на релси може да ги постави на 3 км' разстояние. Останалото са сраввнително прости инженерни операции (копане, запълване с ПРАВИЛНО трамбован пълнеж, и полагане на чакъла върху който поставят траверсите и релсите). Което означава че ВСЯКА инженерна фирма може да си кОпа и запълва своя участък от 1/2-1 км, паралелно с другата/другите.

    Да ама не, трябвало да се знаят прогнозите за септември да се видело дали може да се копа, или не. Междувременно....%€§*(*§€%€§**§€€§*...Всъщност €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€, $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€, $$$$$$$$$$$$$$$, ама в "пра'Илните джобове"!!!

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  20. 20 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Неутрално

    [quote#19:"Мойше! Толкоз!!!"]посъдване със свързваща емулсия,[/quote]
    Да се чете "ПОРЪСВАНЕ със свързваща емулсия)

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  21. 21 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Гореща новина за ползващите трамвай № 1 и 7, относно
    [quote#0:"статията"]Би трябвало днес да бъдат приключени и основните дейности по ремонта на бул. "Витоша" - от ул. "Гургулят" до бул. "Пенчо Славейков".[/quote]

    Седмицата тръгва по Витошка и бул. България ОТ УТРЕ...може би. Трамвай № 1 няма да пътува по маршрута си до...ново нареждане Това е отговорът който получих от информацията на ЦГМ София

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  22. 22 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 959 Неутрално

    Ремонти или качествени ремонти?

  23. 23 Профил на zztop11
    zztop11
    Рейтинг: 605 Весело

    Въпросът не е кога ще свършат, а кога ще започнат отново.

  24. 24 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#18] от "роджър":

    Хм, защо ли на Семинарията сутрин задръстването започва от гара Пионер по Симеоновско шосе?

  25. 25 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3238 Неутрално

    Националния дворец на културата (НДК). Според информация, обявена от кмета Йорданка Фандъкова, краят на целия ремонт ще бъде напролет, защото пред самата сграда на НДК имало проблем с хидроизолацията.
    _____________
    Не само градинката на НДК а и цяла София миреше на урина когато слънцето напече седенките на работниците !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  26. 26 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#24] от "vtl53383951":

    Вероятно заради Черни връх, аз минавам по естакадата отгоре

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  27. 27 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Бутафорни ремонти за да се краде. Качеството дори на Витошка е под всякаква критика, да не говорим за другите. Цариградско го ремонтират повече от три месеца, без да са пипнали нишо освен асфалта и мантинелата.
    Ама не е луд тоя дето яде зелника...

  28. 28 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Неутрално

    [quote#25:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Не само градинката на НДК а и цяла София миреше на урина когато слънцето напече седенките на работниците ! [/quote]
    Забрави да добавиш че корпократите и либералните ентусиасти са ти виновни за това!!!
    До коментар [#25] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  29. 29 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 869 Неутрално

    "с всички съпътстващи елементи, включително мантинелите, отводнителна система, както и вертикалната и хоризонталната маркировка. "

    За отводнителната система вече разбрахме при миналия дъжд, а маркировките по асфалта ще видим колко седмици ще изтраят - сигурно ги правят с водни бои за рисуване.

  30. 30 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 740 Неутрално

    В интерес на истината,София изглежда все по-добре,колкото и да плюят хейтърите и селтаците

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  31. 31 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 869 Неутрално

    [quote#10:"ppopov_67"]Кошмарът за софиянци продължава години. [/quote]
    Кошмар е, защото ремонтите се правят некачествено и се налага отново ремонт след две-три години. Така ремонтите (както и далаверата) стават нескончаеми. В по-белите държави една добре направена улица може да не се пипне следващите 30 години.

  32. 32 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#13] от "tvr18355030":

    Дааа, а карането на колело в неизгорелите газовете от колите по светофарите е супер здравословно - препоръчвам го на всички...
    Това от БСП-то що не се отказахте от София да плюете - няма да спечелите кмет тук в близките години.
    Захапали сте тия велоалеи, все едно са решение на всички проблеми на града. А София изначално не е подходяща особено за колела поради чисто климатични и релефни особености - голям град, с големи разстояние, пресечен терен с големи изкачвания, горещо лято и дълга, студена и снежна зима - все условия, които лимитират ползването на колела значително. Показателно е натоварването на сегашните алеи, които извън уикендите са си празни. Не че не е хубаво да ги има - напротив, но това няма да реши транспортните и произтичащите от тях екологични проблеми. Колкото по-бързо се придвижват колите из града и по-малко висят по светофари, толкова по-малко ще е замърсяването и парадоксално - по-малко използването на автомобили.
    Ама плюй си - все пак работа ти е, плащат ти.

  33. 33 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Ако бях кмет бих се борил да дигна максимално данъка на колите - веднага ще се лишите от МНОГО трошки които седят за красота пред блоковете и се припалват един път месечно - да се види избщо палят ли! Така само хората с реална нужда от автомобили биха мги карали..,..

    www.soundcloud.com/x2805
  34. 34 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Днес слагаха новата трева на Руски паметник. Дано не завали пак

    Една препоръка до ПР-ите на СО, които съм сигурен, че четат тук: направете електронна карта за цялата градска мрежа. В момента има такава за метро, такава за наземен електротранспорт и няма за автобуси. Не е сложно. И да може да се зарежда по интернет, по GSM и в каси за плащане на сметки.

    Сделка или не?

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  35. 35 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Неутрално

    [quote#34:"Mark Twain"]направете електронна карта за цялата градска мрежа. В момента има такава за метро, такава за наземен електротранспорт и няма за автобуси. Не е сложно. И да може да се зарежда по интернет, по GSM и в каси за плащане на сметки. [/quote]
    Ааа, ти МНОГО искаш А к'о Шъ ги пра'ят лелките, които киснат в КЛИМАТИЗИРАНИТЕ си будки по спирките, и 80% от времето си човъркат в носа, АМ?!? Да ги увОлнят ли искаш?!?
    До коментар [#34] от "Mark Twain":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  36. 36 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2503 Неутрално

    [quote#8:"barcelonski"]Скоро откриваме Завода за боклук !!! [/quote]
    Бухахаха, това за пръв път го четох 2005та като гербаво обещание...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  37. 37 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Весело

    [quote#33:"dj x2805"]Ако бях кмет бих се борил да дигна максимално данъка на колите - веднага ще се лишите от МНОГО трошки които седят за красота пред блоковете и се припалват един път месечно - да се види избщо палят ли! Така само хората с реална нужда от автомобили биха мги карали..,.. [/quote]
    ТОВА е политическо самоубийство Да му пипнеш на българина трошката...Ти да не си луд, бре?!?

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  38. 38 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1386 Весело

    Най-хубавото на цялата тая работа е, че я пропуснах с ваканция извън София Пожелавам го на всеки!

  39. 39 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2503 Неутрално

    До коментар [#30] от "sashobal":

    О, да, ако Китен е критерият за добре, то София е прекрасна.

    В реалността е коптор, един от най-мръсните градове в Европа и света и най-шумният начело с Бразилия.

    Град с напълно неусвоени ресурси, със сбъркано разпределение на зоните, град в който реалните и големи проблеми се замитат под килима, а на преден план се вадят лъскави, но некачествени ремонти.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  40. 40 Профил на Arthas
    Arthas
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#1] от "boby1945":

    не се пише "Очудващо"

  41. 41 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#32] от "ugi":

    Ако си мислиш, че задръстванията се премахват с повече пътища си голям наивник. Ако имаше начин всеки да кара кола и града да е чист и незадръстен на запад всички щяха да са с коли а не на велосипеди. Това, което го искат автоталибаните просто не е възможно. А кръстовищата и градските магистрали на Фандъкова са лицемерна лъжа, коят няма да реши нито един проблем на транспорта в София а има само за цел да печели избори. Софийска Община дори бяха платили доста милиони на една от най-известните консултантски фирми в света (mott macdonald) да анализира транспорта в града. Въпросния консултант беше написал доклиад, в който съвсем директно се казваше, че строенето на безконфликтни кръстовища и пътища не намалява задръстванията а само ги премества. В доклада имаше много препоръки за намаляване броя на автомобилите по пътищата и за развиване на обществения транспорт, изграждане на велоалеи и тротоари. Е тоя доклад общинарите го скриха съвсем набързо, като се оказа че не им е удобен.
    Ето ти и една интересна статия (реферираща научно изследване), която обяснява доста добре, защо идеите на Фандъка няма да имат никакъв положителен резултат а само ще влошат положението в града: http://www.perc.org/articles/study-building-roads-cure-congestion-exercise-futility

  42. 42 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2563 Гневно

    До коментар [#13] от "tvr18355030":

    Айде по леко с лъжите. Нека преброим велоалекте само в южната част на софия.
    По целия борис 3, по бъкстон, по българия ( от двете страни), по гоце делчев. И говорим за велоалеи - поне 1м широки, асфалтова настилка, ниски бордюри, оправени капаци, отделно от пешеходците.

  43. 43 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    До коментар [#34] от "Mark Twain":

    Само за сведение, това е част от проекта за интегриран градски транспорт който се изпълнява от поне 5 години. Част от който са електронните табла на всички спирки, електронните табла в превозните средства, електронните карти. И разбира се последния етап е една обща електронна карта за целия градски транспорт както е навсякъде по света.

  44. 44 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#39] от "Darth Plagueis":

    Не се прави на интересен и не се плякай на пясъка без нужда!!! София си е напълно приличен град за работа и живеене, като се има предвид че е на изток от Земун и Вуковар т.е. е град от Ориента......
    Така си можем българите, така си правим...
    Апропо градът стана много по чист, сравнен с времето на Мафиянски, например.... без да е идеално чисто, истината си е истина.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  45. 45 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#43] от "m17":

    Фандъкова ти ли си? Вземи се научи да караш колело и се повози по велоалеите ти. Препоръчвам ти особенно тия в Младост с паркираните коли по тях или минаващи по средата на тротоарите. Може и да пробваш тия, които изброи да се повозиш по тях малко и след това да се чудиш къде да караш понеже велоалеята е свършила а ти си се озовала по средата на натоварено кръстовище или булевард. Ето ти плана с обещанията за велоалеи по проекта за интегриран градски транспорт (за 2013-2015). Сега ми посочи колко процента от тия трасета са построени въобще: http://www.dnevnik.bg/shimg/oo_1947247.jpg

  46. 46 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    До коментар [#45] от "tvr18355030":

    Не, само неин избирател съм. И понеже живея в южната част на софия си карам по изброените алеи. Където има колчета и няма коли. И като ми свърши велоялеята си карам по (локалните или малките улички) платното както е по цял свят. А дневник какво е обещавал не знам и не ме интересува, аз гласувам за реални политици а не за хейтърски статии. Гласувах за ББ едно време който ми обеща 5 кръстовища на 2 нива. И от тях само последното ( България-Гешов) ще почне тази зима, другите са готови. Следващия път пак гласувах за ББ защото обеща да ми оправи кварталните гадинки - е всички които посещавам, включително южния парк са преасфалтирани, търговците са разгонени, пръска се за кърлежи и тревата се коси редовно.

  47. 47 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#43:"m17"]това е част от проекта за интегриран градски транспорт който се изпълнява от поне 5 години[/quote]

    Мерси за инфото, но излиза, че за 5 години не могат да направят 1 електронна карта за всичкото транспорт?

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  48. 48 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#41] от "tvr18355030":

    Ми да ти кажа бил съм на доста места на запад и като изключим Холандия и Дания, където е равно като тепсия и градовете са относително малки като размери и зимата и лятото са меки - никъде на друго място ползването на велосипеди не е масово.
    И пак не мога да разбера логиката на такива като тебе - лошо било, че се строи - значи да не правим нищо и така ще ни е най-хубаво. Колкото и тротоари и велоалеи да се построят това с нищо не променя факта, че София е прекалено голяма, за да може ходенето пеша или карането на колело да замести колата за много от хората. Много хора като мен не могат да бият 10км на колело или пеша и да пристигнат потни като животни на работа. Майка с две деца не може да ги метне на рамката на колелото и да ги откара до детската градина/ училището.
    И в крайна сметка се подобрява и градския транспорт - метрото се разширява, автобуси, тролеи и трамваи се обновяват. И да си го кажем - не може да се забрани автомобилния трафик, така че трябва да се прави нещо и по този въпрос. А това, че безконфликтните кръстовища само измествали задръстванията няма какво да го коментирам, това само човек, който не мисли може да го твърди.

  49. 49 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    До коментар [#47] от "Mark Twain":

    Е жалко че не сме ви избрали вас да го направите за няколко дена. Не че има много смисъл понеже в рейсовете още няма електронни четци ( и това е част от проекта) обаче понеже за някой си Марк Твен му е важно да го направим.

  50. 50 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 388 Неутрално

    През тази година Столичната община направи много ремонти, основно на ключови булеварди и улици. "

    Е, как не !

    Нали идат избори, чума да ги тръшне дано !

  51. 51 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 388 Весело

    Кой приключил - приключил !

    Важното е Фандъка да е в листите..

    Другото е лъжа .

    ))

  52. 52 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Весело

    [quote#36:"Darth Plagueis"]Скоро откриваме Завода за боклук !!! - цитат на коментар #8 от “barcelonski”

    Бухахаха, това за пръв път го четох 2005та като гербаво обещание... [/quote]

    Учудваща памет .... !

    2005-та си бил в Бурен Пуберитет.

    Сега си в късния Му етап .........

    настроение > подигравателно

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  53. 53 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 762 Весело

    До коментар [#48] от "ugi":


    [quote#48:"ugi"]Много хора като мен не могат да бият 10км на колело[/quote]

    Но 5 км не е проблем, а това са сигурно 70% от пътуванията.
    (Абе западняците са го измилили, няма какво да умуваш. Телевизорът ти в хола умуваш ли го как е направен и защо не се разваля?)

  54. 54 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#48] от "ugi":

    Май послъга леко тука: Явно не си бил в Германия, Австрия или Франция. Ето и какво ще се случва с автоталибаните съвсем скоро в цяла европа: http://www.peika.bg/statia/Za_parvi_pat_Parizh_bez_koli_l.a_i.96707.html

  55. 55 Профил на todorus
    todorus
    Рейтинг: 279 Любопитно

    Искрено се надявам ремонтите да са извършени качествено, защото в последно време често има проблеми, а това никак не е добре.

  56. 56 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#54] от "tvr18355030":

    Бил и в трите държави, коит споменаваш - и в Париж гледката е точно като тази на снимките - огромни задръствания от коли и висене с часове в тях. Това, че организират някаква кампания за популяризиране на карането на колело, не значи, че всички го правят, а по-скоро подкрепя моята теза. В Берлин трафика също е луд, в Мюнхен също, във Франкфурт да не говорим. Единствено от изброените държави най-спокойно и чисто е във Виена, но това е основно заради супер развитото метро и трамваи, а не заради колелата.
    И за какво спорим изобщо в крайна сметка - аз не съм против велоалеите, просто казвам, че всичко трябва да се развива, а не само едно направление. И мисля, че точно това се прави в момента в столицата.

  57. 57 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8694 Неутрално

    Съмнително е да завършат до 15.09.,няма да е България.

  58. 58 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#49:"m17"]Е жалко че не сме ви избрали вас да го направите за няколко дена. [/quote]

    Ако ме бяхте избрали, нямаше да го правя на парче. А дори тогава, щях да дам възможност хората да пътуват с една карта в метрото и наземно, а не да носят по 2.

    Малко акъл трябва, ама навреме.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  59. 59 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 710 Весело
  60. 60 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3651 Неутрално

    Старото се съсипва, а новото е грозно и бързо плаче за нов ремонт.


    До коментар [#5] от "alg57373608":

    Това е най-точното определение !





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK