Не очаквам скандал с Русия заради самолетите, обяви военният министър

Не очаквам скандал с Русия заради самолетите, обяви военният министър

© Надежда Чипева, Капитал



Ние сме добронамерени. Придържаме се към правата рамка, така че не очаквам скандал с Русия, заради решението да не бъдат пропуснати техни самолети през територията на България на път за Сирия, каза днес по Би Ти Ви военният министър Николай Ненчев. В отговор на въпрос, той посочи, че причината за отказа е съмнения по отношение на товара.


Ненчев поясни, че решението е на външния министър, но то не е взето еднолично, а е имало консултации с премиера и президента. Попитан, какво ще предприеме България, ако въпреки липсата на позволение за преминаване, се появят руски самолети, Ненчев обясни, че съгласно правилата, те ще бъдат прихванати от българските изтребители и накарани да се приземят. "Ако откажат, ще се вземат съответните мерки, които дори не искам да споменавам", заключи военният министър.


Ненчев каза, че не разбира какво означава позицията на Русия, че ще счита самолетите МиГ-29 за бракувани, ако се ремонтират от Полша. "Моят стремеж беше да се спестят пари. Разговорите се водят осем месеца, така че това не е реакцията на изказванията на президента, да не се сключват военни договори с Русия", застрахова се военният министър.




Той съобщи, че по границите са взети нужните превантивни мерки срещу нарастващия миграционен натиск, като в близост до Турция има 68 военослужещи, а до Македония - десет. Николай Ненчев каза още, че армията има пълна готовност да изпрати още сили, ако са нужни.


"Имаме достатъчно добре подготвени арабисти във военното разузнаване. Ние сме остров на сигурността и това е в резултат на усилията на правителството, премиера, МВР, гранична полиция, МО и т.н.", подчерта военният министър.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (132)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1341 Весело

    ".... Придържаме се към правата рамка..." "Дневник","Дневник"- от "правата рамка" до "праВната рамка" разстоянието е от небето до земята

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  2. 2 Профил на Hella Good
    Hella Good
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    Какъв скандал. чебурашките нямат думата. Да си гледат рублята и падащите приходи от изкопаеми горива и скачащите цени на пищата (пища е храна, уточнение за неграмотните мурзилки).

    Facing Worlds
  3. 3 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    В тия самолети било имало "хуманитарна помощ"?

    (Да се чете по аналогия с ония "любезни хора"... )

    Два дни "Работа, Работа, Работа"... да Му се зачитат за три при Бай Ставри!
  4. 4 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#0:"Дневникa"]Не очаквам скандал с Русия, заради самолетите, обяви военният министър[/quote]

    даже некой подарък може да получи министъра...

    пр. Матрьошка от 10 части...да си я сглобява , разглобява
    т.е. да има смислена занимавка

  5. 5 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    Аз пък очаквам. Опърпаната мечка не може да приеме, че вече не е господар в гората. Ще прави плахи опити да заплашва с хилавото си тяло

  6. 6 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    Иначе това е очевадна провокация на мурзилките.
    Чудя се каква е целта й.

    Два дни "Работа, Работа, Работа"... да Му се зачитат за три при Бай Ставри!
  7. 7 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7881 Неутрално

    Аз пък не разбирам защо консултациите на външния и военния министър с премиера и президента стават известни на българите от чужди осведомителни агенции ???

    [email protected]
  8. 8 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Хич.
    Руските самолети да се ремонтират в Полша.
    Ами компотите тогава да ги правят в Япония...

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 1205 Неутрално

    то това е била целта на Русия, Сирия е на срещуположния край, а те ще заобикалят през нас, надявали са се да стане така, че да имат повод да се скарат с нас

  11. 11 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 701 Неутрално

    най-добре би било МиГ-29 да се нареже за скрап и замени с нови Грипени в рамките на година-две.

    седеньето го зголемува задникот
  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4378 Неутрално

    Самолетите са закупени от България и Русия няма никакви права над тях! Ако България поиска, може дори да ги нареже на скрап!

  13. 13 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 901 Неутрално

    "Ненчев каза, че не разбира какво означава позицията на Русия, че ще счита самолетите МиГ-29 за бракувани, ако се ремонтират от Полша" - изнудване. най-добре е да ги махнем но за съжаление не можем да си го позволим чисто финансово.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  14. 14 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3393 Весело

    Ба, скандал!

    Евтин скеч, водевилче най-много ...
    К'вото се разбрали там Началниците, както е правоверно да се казва ...

  15. 15 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 539 Неутрално

    "... така че не очаквам скандал с Русия, заради решението да не бъдат пропуснати техни самолети през територията на България на път за Сирия, каза днес по Би Ти Ви военният министър Николай Ненчев."

    Нормално решение на България. Няма и за какво да мрънкам

    Es muß Geld fließen!
  16. 16 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#11:"Пипера е много лют"]най-добре би било МиГ-29 да се нареже за скрап и замени с нови Грипени в рамките на година-две.[/quote]

    но трябва да са подарък ...
    дори "Данайски дарове" не получаваме..

    а сме толерантни , харчим пари...
    маршируваме..

  17. 17 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Ненчев поясни, че решението е на външния министър, но то не е взето еднолично, а е имало консултации с премиера и президента
    ----
    Защо не си призна, че консултации е имало само с американското посолство, което формира външната политика на България....

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  18. 18 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар № 11 от "Пипера е много лют"
    То хубаво, ясно е, че ще ги сменим накрая, ама пустите му пари...

  19. 19 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 568 Неутрално

    "Ненчев каза, че не разбира какво означава позицията на Русия, че ще счита самолетите МиГ-29 за бракувани, ако се ремонтират от Полша."

    Министре, прави - струвай, но издействай една ескадрила Грипени! Тогава едва ще почнем да късаме въжетата и веригите с които руснаците са ни обвързали!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  20. 20 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#15:"slan77"]Нормално решение на България. Няма и за какво да мрънкам[/quote]
    Нормално решение взе Гърция, която енергично отказа на американското искане. Та затова янките натиснаха най-слабото и най-послушно звено - територията наречена България.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  21. 21 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Описание
    Тип Многоцелеви изтребител
    Производител Flag of Sweden.svg SAAB
    Произведен 1987->
    Произведени бройки около 247
    Единична цена $50-60 млн. (2008)
    Първи полет 9 декември 1988
    Използван от Военновъздушни сили на Швеция
    В експлоатация от 1997
    Състояние на въоръжение

  22. 22 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5510 Любопитно

    [quote#9:"rurade"]той е пълен невежа [/quote]
    Защо мислиш така?

  23. 23 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    министъра е лаик на военна тематика ,но май и съветниците му и тия около него са на неговото ниво че и даже под него,на него му е простено все пак е политик не е човек от системата на отбраната,ама тия около него или го шантажират или са полуидиоти кое от 2те е незнам

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  24. 24 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4378 Неутрално

    [quote#17:"Ze Roberto"]Защо не си призна, че консултации е имало само с американското посолство, което формира външната политика на България....[/quote]

    С кого друг да се консултира? Забравихте ли, че (за щастие) България е член на НАТО, а Варшавския договор утече в канала! Руснаците да си гледад Евразийските работи и да не се бъркат в страните от ЕС и НАТО!

  25. 25 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3413 Весело

    Всичката мурзилка благославя днес Сорос, Козяк и министъра... Кеф!

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  26. 26 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5510 Весело

    [quote#17:"Ze Roberto"]Защо не си призна, че консултации е имало само с американското посолство[/quote]
    Ти да не искаш със съветското посолство? Тия времена отминаха.

  27. 27 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#19:"barel"]Ненчев каза, че не разбира какво означава позицията на Русия, че ще счита самолетите МиГ-29 за бракувани, ако се ремонтират от Полша[/quote]
    Този наистина нищо не разбира. Май и от селско стопанство не разбира... позицията на Русия означава, че оттук насетне какъвто и сакатлък да се случи със самолетите (недай боже да има жертви) отговорността си е чисто българска и това не обвързва по никакъв начин производителя.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  28. 28 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#19] от "barel":

    Абе хора вие смятате ли че ако някой искаше да имаме армия досега нямаше да се намерят около милиард, за превъоръжаване, само имотите на армията сигурно са за 2 милиарда!

  29. 29 Профил на Angel Dobrev
    Angel Dobrev
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Ееее, добре де, щом има "права/та/ рамка", значи има и КРИВАТА рамка... А пък гусин министерррррът знай ли за нея, щото нещо множко му беден речникът, беден до немай къде... Еййййййййй, обе отде ги намират все такива екземпляри, на които абсолютно винаги се налага да се обясняват после някое неволеизявление. Апропо, ама Русия още ли не е пробила сегашната ни система за разпознаване " свой - чужд", щото да не почнат нашето ПВО да прие3мат чуждите за свои, пък своите за чужди...

  30. 30 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2940 Неутрално

    "Остров на сигурността..."- този остров усърдно го заобикалят бежанците, че само Робинзоновци живеят на него. Руснаците може да пренасят всякакви помощи, но за врага на ИДИЛ, който пък е враг на всички други. Другите пък нека се определят срещу кого са, че наш'те ОПравници така и не могат да налучкат вярната, победна кауза.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  31. 31 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 701 Весело

    Той Путин директно няма да го направи скандала. Виж ибрикчиите му тук са майстори ...

  32. 32 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3393 Весело

    Добре де, момци, ама в цялата дандания не разбирам едно ...

    Решението се взема от Митов след консултации с Плевнелиев и Борисов.
    На всичкото отгоре полетите се водят официално "хуманитарни" ...

    Та що са пратили аграрът Ненчев да обяснява на публиката?
    Щото като военен министер е непричьом към цялата работа ...

  33. 33 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#28] от "tvi63":
    Имаш право. Досега можеше да се купи нещо качествено. За охрана на границата до края на годината щели да отидат 200 млн. - като гледам два шведски изтребителя са толкова.
    И не беше нужно да почваме от фрегатите...

  34. 34 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#26:"Blood Red Skies"]Ти да не искаш със съветското посолство? Тия времена отминаха.[/quote]
    Искам България да има наистина независима външна политика. Ние не сме 51 щат на САЩ, а сме членове на НАТО... Виж, ако имаше искане от НАТО България да затвори въздушното си пространство за въпросните самолети, то това би било нормално - ние просто ще изпълним едно съюзническо задължение.
    Но отделна страна да ни нарежда какво да правим? Жалка история сме... Заслужаваме си нерадостното бъдеще да продължаваме да бъдем слуги на този, който ни обязди.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  35. 35 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7562 Неутрално

    И на какво основаниеще ни направят скандал руснаците.Така сме сметнали,че е редно,така сме направили.Преди години И.Костов не им даде обяснения,те си знаеха ,защо не ги пуска.

  36. 36 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5510 Неутрално

    [quote#32:"xm..."]военен министер е непричьом [/quote]
    Щирлиц, ама научèте го този български език най-накрая! Издавате се!

  37. 37 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3608 Неутрално

    [quote#6:"keen"]Чудя се каква е целта й. [/quote]
    Извинение!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  38. 38 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#6:"keen"]Чудя се каква е целта й.[/quote]
    Идват избори, трябва да се сплоти мурзилажът и да се намери материал, над който Волният Сийдър да се слюнчи със стъклен поглед.

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  39. 39 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#24:"vassilun"]С кого друг да се консултира? Забравихте ли, че (за щастие) България е член на НАТО[/quote]
    Ми да се беше консултирал с НАТО. Няма пълно покритие между САЩ и НАТО.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  40. 40 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3608 Неутрално

    [quote#34:"Ze Roberto"]Но отделна страна да ни нарежда какво да правим? Жалка история сме...[/quote]
    Що бе? Каква история щяхме да сме ако ги бяхме пуснали?
    Тогава колко страни щяха да ни нареждат?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  41. 41 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    [quote#27:"Ze Roberto"] позицията на Русия означава, че оттук насетне какъвто и сакатлък да се случи със самолетите [/quote]

    Абе Роберто, техните които си ги произвеждат и ремонтират, да не би да не падат??? Забравили колко се скапаха преди известно време?

    Имало едно време ссср...
  42. 42 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5510 Весело

    [quote#34:"Ze Roberto"]Искам България да има наистина независима външна политика[/quote]
    Това от кога? По времето на Варшавския договор не бяхте такива фенове на независимата външна политика.
    [quote#34:"Ze Roberto"]Виж, ако имаше искане от НАТО България да затвори въздушното си пространство за въпросните самолети[/quote]
    Искането е на НАТО.

  43. 43 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Абе то скандал няма да има. Ама от това, че САЩ след обявеното желание на Русия да се включи в ударите срещу идил, започнаха да създават пречки, става ясно, че те подкрепят джихадистите и се страхуват, че Русия ще им нанесе реални удари и ще ги омете. А САЩ никак не им харесва, някой да им избие наемната армия която ограбва петрола на Ирак и Сирия, а също и насочва бежанската вълна към Европа за да я ислямизира.
    Нашите управници просто за пореден път показаха, че сме под окупация, на сила, която не ни мисли доброто.
    От тези пък сега кой ще ни "спасява" ум ми не побира.

  44. 44 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#35:"rosiraycheva50._"]Така сме сметнали,че е редно,така сме направили.[/quote]
    Само на някакви си "основатерлни подозрения" за вида на товара?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  46. 46 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#43:"jovanoty"]САЩ след обявеното желание на Русия да се включи в ударите срещу идил, започнаха да създават пречки, става ясно, че те подкрепят джихадистите и се страхуват, че Русия ще им нанесе реални удари и ще ги омете. [/quote]
    Точно в десетката!

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  47. 47 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Любопитно

    [quote#41:"citoplast"]Забравили колко се скапаха преди известно време?[/quote]
    Забравих... Та колко МиГ 29 се скапаха?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  48. 48 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Весело

    " те ще бъдат прихванати от българските изтребители и накарани да се приземят. "Ако откажат, ще се вземат съответните мерки, които дори не искам да споменавам"

    йес брадърс! Ще обявим война на Русия! Ще спасим прогресивния свят от тази зловеща диктатура!!

    Евроатлантида
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  50. 50 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Неутрално

    [quote#43:"jovanoty"]Нашите управници просто за пореден път показаха, че сме под окупация, на сила, която не ни мисли доброто[/quote]

    Ако направим някоя "грешка", Ейбрамсите току-виж се оказали не в Ново Село а пред Министерски съвет...

    Евроатлантида
  51. 51 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#42] от "Blood Red Skies":

    Ясно е че е на нато, само че и контингентите ни там, където потрошихме сума пари и всъщност са в основата на бежанската вълна също бяха по искане на нато, та да го видим това нато нещо полезно за нас да свърши, засега нещо не се получава, даже и една блокада на средиземно море да направи не ще!

  52. 52 Профил на voltron
    voltron
    Рейтинг: 267 Неутрално

    [quote#23:"не на безразличието"]май и съветниците му и тия около него са на неговото ниво че и даже под него[/quote]
    Орхан Исмаилов ли имаш предвид. Той си е много компетентен .........ислямист.

    ПУТИН АКБАР
  53. 53 Профил на Hella Good
    Hella Good
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#48] от "sa6":

    Не, просто нарушителите на Българското въздушно пространство ще бъдат прихванати и принудени да кацнат, а ако не се подчинят - СВАЛЕНИ.

    Кое не е ясно тука?

    Facing Worlds
  54. 54 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    [quote#43:"jovanoty"]Нашите управници просто за пореден път показаха, че сме под окупация, на сила, която не ни мисли доброто. [/quote]

    Що бе по време на окупацията от сатрапията, добро ли ни мислеха? Затова сме най-зле от всичките и бивши сателити! С най-много продажна сган и ибрикчии на глава от населението! Защото бяхме най-близки, "братушки"! Затова ще ни трябват десетилетия да си стъпим на крака! Или под окупация да сме ама руска? Наивник!!!

    Имало едно време ссср...
  55. 55 Профил на rogers
    rogers
    Рейтинг: 121 Неутрално

    Браво за позицията на България! Напълно подкрепям...

  56. 56 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#47] от "Ze Roberto":

    То с какво да запомниш.....

    Имало едно време ссср...
  57. 57 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#35:"rosiraycheva50._"]И на какво основаниеще ни направят скандал руснаците.[/quote]
    Е няма проблем да им откажем, ако го бяхме направили по убеждение и като суверенна държава. Но под диктата на САЩ, как ти звучи ?
    А защо не вземеш да коментираш, как пък така сме отворили широко въздушното си пространство, за САЩ, които доставят оръжие за техните наемни "джихадисти" от ИДИЛ ? А също така е отворено и за американските военни транспортни самолети, които превозват наркотиците от Афганистан, през Косово ?
    В други статии уж надаваш вой срещу бежанския проблем, ама ток нещо съмнително сменяш посоката.
    Ти не искаш ли да бъде премахната идил ? След като русия изявява желание да ни помогне срещу тази напаст, как така и се отказва съдействие ?

  58. 58 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#50] от "sa6":

    А да бе да търлалят абрамсите, току виж се скапали към ихтиман, или строшили някой мост от боковите магистрали, тия действат меко, я някоя сметка в швейцарска банка ще излезне, а някои подробности от семейния и личен живот!

  59. 59 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    И аз не очаквам скандал. Рутинна проверка на трасетата...

  60. 60 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#55:"rogers"]Браво за позицията на България! Напълно подкрепям...[/quote]
    България няма позиция! Това е позиция на американското посолство. Позиция показа Гърция, но гърците не са ибрикчии като нас...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  61. 61 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#46] от "Ze Roberto":

    Точно в нулата - въздушни удари по джихадистите са безмислени и досегашните го доказват. Русия иска да се включи в демонстрираното нищоправене на САЩ и НАТО, ама последните явно не искат да делят дивидентите.

    И САЩ и Русия за 2 дни могат да приключат с джихадистите и то почти безкръвно. Просто трябва да ударят петролната нишка. Нито Русия, нито САЩ искат да решат проблема в момента, защото той е изгоден и за двете страни... по традиция, всички негативи ги ЕС, който винаги реагира като бавноразвиващ се.

  62. 62 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1346 Весело

    До коментар [#45] от "xm...":

    Ше мъцне друг път. То трябва интелект за тъз работа... Виж, да се драчи като петгодишен му се удава...

  63. 63 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 529 Неутрално

    [quote#5:"stanislavdi"]

    Аз пък очаквам. Опърпаната мечка не може да приеме, че вече не е господар в гората. Ще прави плахи опити да заплашва с хилавото си тяло [/quote]
    Ами, като е толкова "опърпана" и "хилава", ти защо се надрискваш всеки път когато я споменават!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  64. 64 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#60] от "Ze Roberto":

    Ако бяха пуснали самолета, това щеше да е позиция на руското посолство.

    Всъщност това си беше поредния гаден дипломатически ход на Русия, за да изкара България от неутралитет по темата. Нашата позиция е да си траем и да оставим големите да се налудуват, ама те не щат да сме в такава позиция. Русия може да си лети до Сирия по съвсем ясен и безпроблемен път, ама нарочно иска да провокира България, да обяви позиция, знаейки че нямаме "правилен ход" в случая.

  65. 65 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#54:"citoplast"] Затова сме най-зле от всичките и бивши сателити! С най-много продажна сган и ибрикчии на глава от населението![/quote]
    След като осъждаш тогавашната окупация, и това че бяхме васали, се чудя, как така сега подкрепяш поредната гадна окупация на родината си ?
    И не ме реазсмивай, че сме били "съюзници" със САЩ. Ние кога за последно им звънахме да си затворят въздушното пространство, щото така ни кефнало ?
    Кога пратихме наши дипломати да им спрат някой голям проект, от който им зависи икономиката, както те направиха с Южен поток ?

  66. 66 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#61:"niakoi_si"]Нито Русия, нито САЩ искат да решат проблема в момента, защото той е изгоден и за двете страни... [/quote]
    Русия търпи икономически щети от ИД, която продава съвсем несимволични количества нефт, което води до несимволичен спад на цената му по световните борси...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  67. 67 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2123 Весело

    България, ако въпреки липсата на позволение за преминаване, се появят руски самолети, Ненчев обясни, че съгласно правилата, те ще бъдат прихванати от българските изтребители и накарани да се приземят.
    __________
    Ако ако са повече от 5 самолета колко наши изтребителя ще излетят да ги прихванат?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  68. 68 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#64:"niakoi_si"]Русия може да си лети до Сирия по съвсем ясен и безпроблемен път, ама нарочно иска да провокира България, да обяви позиция, знаейки че нямаме "правилен ход" в случая.[/quote]
    Ми ние можеше да разрешим, като очакваме Гърция да се опъне... Ама лукавите гърци ни изпревариха...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  69. 69 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#65] от "jovanoty":

    Къде прочети, че подкрепям! Посочи! Щото иначе си най-обикновин ЛЪЖЕЦ!!!

    Имало едно време ссср...
  70. 70 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Неутрално

    [quote#53:"evlampi"]Не, просто нарушителите на Българското въздушно пространство ще бъдат прихванати и принудени да кацнат, [/quote]

    На мен ми е интересно какво ще стане с нарушителите на българското сухопътно пространство? Ами ако утре пристигне "нареждане" границата ни да бъде отворена за имигрантите мюсюлмани?

    Евроатлантида
  71. 71 Профил на atominfo
    atominfo
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Тоя е по топ идиот и от цялото ръководство на РБ.
    Цитат "Ненчев каза, че не разбира какво означава позицията на Русия, че ще счита самолетите МиГ-29 за бракувани, ако се ремонтират от Полша."

    Не разбира позицията на Русия или не разбира какво значи производител да обяви конкретен самолет за "бракуван"?

    По първата част нема и смисъл да му се обяснява. Умно момче е, ще разбере скоро защо някои страни заемат "позиция".

    По втората част. Фактите.
    Един самолет има летателна годност базирана на (неизчерпателно) следните факти:
    - Програма за поддържане на летателната годност;
    - Договор с организация за техническо обслужване;
    - Договор за техническо съпровождане от ПРОИЗВОДИТЕЛЯ;
    - Документи за внасяне на промени в конструкцията изготвени или одобрени от производителя;

    и т.н.

    Производителят е държател на типовия сертификат на съответния тип машини. Само той може да одобри или да отхвърли изменение в самолета. Неодобрено изменение е автоматична загуба на летателна годност. В случая, поради липса на одобрение на съответната ОТО от страна на държателя на сертификата, то всяко изменение там ще довежда автоматично до загуба на летателна годност. И понеже производителят няма намерение постфактум да узаконява повторно тези вече "видоизменени" самолети, то той в своите регистри ще ги сметне за бракувани. Ако съответното ОТО няма процедура за монтаж на демонтирано оборудване (което е принципно забранено, но има вратички) то и замяна на оборудване от един самолет на друг е невъзможна. Ако е необходима замяна на компоненти, то те се поръчват от производителя по сериен номер на машината. Производителят вече не води на отчет тази машина, бракувана е, и не може да продаде за нея нищо. Минимум, защото няма документация да го произведе за да го продаде. Всеки самолет е сам по себе си уникален.

    Та така. Миговете отидоха за скрап. На дясно ориентираните - честито!

  72. 72 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    Сами си създаваме проблеми, за да се харесаме на нашите приятели американците. Ако са американски самолети с бомби ще ги пуснем, разбира се. нали сме в НАТО

  73. 73 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Левичев вижда парадокс във факта, че "страните, на които са наложени санкции, днес се оказват единствените пазители на принципите на хуманността".

    "Дамаск противостои на радикалите от "Ислямска държава", Москва му изпраща помощ, Техеран е готов да предостави въздушен коридор за целта. А Западът само слага прътове в колелата. Ето, и правителството на България, получавайки команда от Вашингтон, козирува", продължава той.

    http://www.dnes.bg/world/2015/09/08/moskva-shte-zapomnim-i-shte-namerim-adekvaten-otgovor.275937

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  74. 74 Профил на Hella Good
    Hella Good
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#70] от "sa6":

    Да се придържаме към темата - ако самальоти без разрешение опитат ИНВАЗИЯ, ще бъдат СВАЛЕНИ.

    Facing Worlds
  75. 75 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1852 Любопитно

    [quote#35:"rosiraycheva50._"]И на какво основаниеще ни направят скандал руснаците.Така сме сметнали,че е редно,така сме направили.Преди години И.Костов не им даде обяснения,те си знаеха ,защо не ги пуска.[/quote]След което цената на газта скочи , заводите спряха и никой повече не ги пусна = След това 12 години Костов не го пуснаха в управлението и падна под 4 % за Парламента. Всичко се плаща

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  76. 76 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#71] от "atominfo":

    Ами това май го е разбрал и самия ненчев, със днешното си изказване че е по евтино друга страна от нато да ни охранява!

  77. 77 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    Придържаме се към правата рамка, така че не очаквам скандал с Русия,"
    и до правата вяра се приближавате , придържайки се ....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  78. 78 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 644 Неутрално

    До коментар [#57] от "jovanoty":

    Русия иска да си закрепи Асад не ги вълнува тях ИД толкова много. Ако ги интересуваше нямаше да налагат постоянно вето на сбирките в ООН.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  79. 79 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Неутрално

    [quote#74:"evlampi"]Да се придържаме към темата - [/quote]

    хаха, хем ви сърби хем боли май. Хем ще борим ислямска държава, хем пречим на Русия да я унищожи?

    Евроатлантида
  80. 80 Профил на tvi63
    tvi63
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#74] от "evlampi":

    Бравос, абе ти да не си командир на единствения останал ни дивизион с 300!?

  81. 81 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1852 Любопитно

    [quote#74:"evlampi"]Да се придържаме към темата - ако самальоти без разрешение опитат ИНВАЗИЯ, ще бъдат СВАЛЕНИ.[/quote]Никой няма да прави инвазия ... Ако пуснем самолетите = идват трима сенатори и свалят правителството, ако не пуснем самолетите Русия все някъде ще ни отреже квитанциите и засегнатите българи свалят правителството на първите избори - и в двата случая едно и също

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  82. 82 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#71] от "atominfo":


    [quote#71:"atominfo"]Един самолет има летателна годност базирана на (неизчерпателно) следните факти: [/quote]
    Добре е написано. Да добавя, че летателната годност е по два показателя - наработка и календарна...

  83. 83 Профил на atominfo
    atominfo
    Рейтинг: 214 Неутрално

    [quote#74:"evlampi"]Да се придържаме към темата - ако самальоти без разрешение опитат ИНВАЗИЯ, ще бъдат СВАЛЕНИ. [/quote]
    Съгласно процедурите за прихващане:
    - Ще се направи опит да се влезе в контакт с конадира на ВС. Естествено е, че ще се влезе в контакт, самолетът не е в "акт на незаконна намеса".
    - Ще му се обясни, че е влязъл в зона за полетна информация, за която не е имал разрешен полетен план.
    - Командирът ще поиска разрешение за техническо прелитане до дестинация Х в желаната от него посока. Ще го обоснове с техническа необходимост.
    - Прелитането ще му бъде разрешено. Безопасността преди всичко.

    Прихващане се активира при съмнения за "акт на незаконна намеса". Отвличане с прости думи. Сваляне на самолет по нашите процедури в мирно време не е възможно.

  84. 84 Профил на Nikola Georgiev
    Nikola Georgiev
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Мурзилките се активираха с военна сила в сирия и взеха да изпращат хуманитарна помощ .... , тоя филм не го ли гледахме в източна Украйна със "сеператистите" !?!?!?!?!?

  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на Hella Good
    Hella Good
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#79] от "sa6":

    идил е чебурашки урод.

    Facing Worlds
  87. 87 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 883 Весело

    [quote#84:"kosuma"] тоя филм не го ли гледахме в източна Украйна със "сеператистите" !?!?!?!?!? [/quote]

    защо направо не си напишете в подписите JE SUIS ISIS

    Евроатлантида
  88. 88 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 529 Неутрално

    [quote#64:"niakoi_si"]поредния гаден дипломатически ход на Русия, за да изкара България от неутралитет по темата. Нашата позиция е да си траем и да оставим големите да се налудуват[/quote]
    Глупости! За какъв неутралитет може въобще да става въпрос. Ти да не си пристигнал от една отделна реалност. Неутралитет и държавническа позиция се прави с истински, родолюбиви българи - политици, а не с тази мимикрия!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  89. 89 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    [quote#84:"kosuma"]тоя филм не го ли гледахме в източна Украйна със "сеператистите"[/quote]
    гледахте го по фб , в крим . където нямаше , няма и няма да има война . затова и запалиха цяла украйна тия дето им се молиш . на всички е ясно какво става с ид , инструкторите им и естествено подарената им демокрация

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  90. 90 Профил на Hella Good
    Hella Good
    Рейтинг: 1259 Весело

    До коментар [#83] от "atominfo":

    Ами да опитат да минат 'технически' тогава чебурашките, гьй, гьй, гьй

    Facing Worlds
  91. 91 Профил на Nikola Georgiev
    Nikola Georgiev
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#89] от "deribeev":

    дерибеев, евтина пропаганда, дерибеев, много евтина

  92. 92 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#91] от "kosuma":
    действително фактите( кое от написаното не е вярно ) приемате за пропаганда . комично тъжно ..

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  93. 93 Профил на Nikola Georgiev
    Nikola Georgiev
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#92] от "deribeev":
    няма никакви факти в това което си написал , а само гнусни внушения. ама найстина гнусни

  94. 94 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#93] от "kosuma":
    дай твоите факти . човек винаги има нужда да се посмее

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  95. 95 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1852 Любопитно

    [quote#86:"evlampi"]идил е чебурашки урод.[/quote]Идил - Урал е Волжска България 1919-1921 ... чебурашкия урод е Татарстан. Хда си уточним термините . за да знаем кой за какво говори
    Ако говориш за ИД - няма общо с чебурашки - Гена сега им рита чалмите около Латакия

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  96. 96 Профил на Nikola Georgiev
    Nikola Georgiev
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#94] от "deribeev":

    не е смешно , а жалко

  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  98. 98 Профил на chuggun
    chuggun
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Решението е на външния министър,който преди това беше член на американска неправителствена организация.Ако ще да се тръшкат и плачат че не е вярно, 100% американския посланник им е казал какъв да бъде отговорът на запитването от Москва,другото е бош лаф.

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#98] от "chuggun":

    Не на НЕправителствена, а на правителствена! NDI се финансира от Правителството на САЩ!

    Разбира се, че американските военни са им казали!

    Дано руснаците следващия, и по-следващия, и всеки друг път минават през нашето въздушно пространство без да им пука! Дано!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK