Прокуратура спря делото за инициалите в тефтерите на Филип Златанов

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (92)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Коментар на Цацата ще има ли?

  2. 2 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1393 Гневно

    За обществото извършителите са известни, но за прокуратурата не. Що за безобразие?

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    Разследването срещу неизвестен извършител.... Извършителите само на прокуратурата не са известни и КТБ е така.

  5. 5 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 753 Любопитно

    ЗАщо това през цялото време е тефтер, а не бележник?!?!?!?!?

  6. 6 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    [quote#0:"Статията"]Отговорът на въпроса... вероятно ще остане без отговор.[/quote]
    Не звучи много добре, какво ще кажете, "Дневник"?
    --------------
    А всичко това е илюстрация за безсилието на българското правосъдие.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  7. 7 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Е, има ли некакво съмнение чии ччòвек е Цацаров?
    Дека са ПМ?

  8. 8 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 503 Весело

    Не очаквам протест. Все пак не е като манолова да е станала омбдусман, нали.

  9. 9 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#1:"niakoi_si"]Коментар на Цацата ще има ли?[/quote]
    Редно е една ТВ пресконференция да изнесат със Сарафа - да покажат нагледно как ДП става на 10.

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  10. 10 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 915 Весело

    Както обикновено цялата пара в свирката!!! отнесе го фидоската ..... а тя има капацитет да носи.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  11. 11 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Този е брат близнак на прасчо, единия с бухалка в частни структури, другия в държавни. От ГЕРБ през ДПС до БСП - всички са им длъжни.

  12. 12 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 638 Неутрално

    "Подсъдимият не идентифицира никой от инициалите с действителни имена. . . ."
    ЦЕЛИЯТ БЪЛГАРСКИ НАРОД, ОБАЧЕ, ГИ ИДЕНТИФИЦИРА.
    И тебе те идентифицира като най-долнопробна маша, Цацо.

  13. 13 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#10:"boby1945"]отнесе го фидоската [/quote]
    Да, това е положителното за нас от ГЕРБ - разбрахме че фидоска не трябва да е с нас ... Магистрат му кажи!

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  14. 14 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    СМЯЯЯЯХ смях, за наше съжаление през сълзи. Дали има някой на който не му е ясен отговора на въпроса кой стои зад инцициалите ББ, ЦЦ, ИФ ???

  15. 15 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 819 Весело

    10.
    Десет е добро число,
    за свинята с потекло.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  16. 16 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Нищо.
    Поне "Столичани в повече" си направиха сценария по този случай.
    Иначе е ясно, че по това тефтерче свястно обвинение не можеше да се повдигне. Освен, ако Златанов сам не поискаше да си признае ...

  17. 17 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#2:"today"]За обществото извършителите са известни, но за прокуратурата не. Що за безобразие?[/quote]
    КоЙ кОй коЙ открадна веществените доказателства от следователя???

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  18. 18 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    Естествено.
    Двамата БАЩИ на Пеевски са там - ББ и ЦЦ. Освен №10 и ИФ

  19. 19 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    "Мериноса" пак ще гласува са ГЕРБ и ДПС. Коалицията БОСТАН и БТ

  20. 20 Профил на seth
    seth
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Що ли никой не е изненадан?

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 667 Весело

    Има тефтер /бележник/, има проблем за ДП.
    Следователно Цацаров си тежи там където е поставен, като вече е безспорно, че не му е там мястото.
    Ерго-реформа ще има на куково лято.
    Поздрави на Парл. група "Исторически компромис", загубихте моя глас завинаги.

  24. 24 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    Висш прокурор към Боко от СИК:
    "ШЕФЕ, не се подсмихвай, ТИ си го ИЗБИРАШЕ"

  25. 25 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    Мда, типично....

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  26. 26 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Пореден български парадокс - държава без държавно обвинение.

  27. 27 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мърмор":

    Това означава, Мафията да обвини себе си

  28. 28 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    До коментар [#2] от "today":

    За кое общество са известни извършителите,че нещо не е съвсем ясно?????

  29. 29 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Като се сетя само, колко журналистически напъни костваха тези хвърчащи листчета...

  30. 30 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Като деца много се смеехме на един виц.

    Вървят си двама милиционери по улицата и минават под едно дърво. На клона на дървото едно пиле казва "цвък" и отлита, а върху пагона на единия милиционер пада пилешка курешка. Другият му казва:
    - Избърши го, де!
    Първият отговаря:
    - Е къде да го гоня сега...

    Та с тоя осран тефтер в тази осрана държава сега същото, ама нещо нямам сърце да се засмея.

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  31. 31 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    Целта на цацаратурата не е разкриването, а потулването на всичко, свързано с върхушката. Адвокат Екимджиев го предвиди много отдавна

    http://www.mediapool.bg/advokat-ekimdzhiev-tozi-izbor-e-krai-na-ilyuziyata-za-pravova-darzhava-news201009.html

  32. 32 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#1] от "niakoi_si":

    По принцип Главнияти прокурор не е длъжен да коментира каквото и да е, поне според законите ни.

  33. 33 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1441 Весело

    Инициалите от тефтера спряха прокуратурата.

  34. 34 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#6] от "дедо Андро":

    По-скоро нежелание в конкретния случай, а не безсилие. Ако искат, могат и да не са безсилни.

  35. 35 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1442 Весело

    [quote#5:"SSmart"]ЗАщо това през цялото време е тефтер, а не бележник?!?!?!?!? [/quote]
    Ми ... щото е мнооо мазна и бакалска работата ...

  36. 36 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3004 Неутрално

    Абе, какви инициали, какви тефтери...?! Даже и тефтер няма вече...! Изчезнал, докато ченге от ДС се облекчавало край пътя! Ама понеже нямало ред за вземане и съхранение на веществени доказателства, ченгето се подсмихва доволно и прокуратурата гледа безучастно...!
    По-важното е, че ГЕРБ нямал алтернатива и представлявал дясното! ГЕРБ нямал нищо общо с ДС, само дето половината им депутати са щатни служители, другата половина нещатни! ГЕРБ нямал и нищо общо с ДПС, само дето ключови министри пиели кафе с Пеевски и едни инициали ДП, били в оня тефтер, дето вече го няма...!
    Предполагам, че едни сладури, възхваляващи ГЕРБ и бате Бойко, с регистрация от преди няколко седмици, няма да кажат нищо, че още не са си изпили кафето...!

    Бивш tww09306483.
  37. 37 Профил на naiden_pravdev
    naiden_pravdev
    Рейтинг: 466 Весело

    Случаят: лъч светлина за малко осветил родната мафия и заслепил тези, които уж трябва да се борят с нея.

  38. 38 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Е, крайно време беше - тя, новата власт от тефтерчето, е вече повече от година, а Цацаров се ослушва.

  39. 39 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    До коментар [#38] от "Булаир":

    Орешарски чака ,както и вездесъщият Цветлин Йовчев !Ако ви е мъчно за тях,никота не е късно да ги върнете във властта!

  40. 40 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    НАЙ-БЕДНАТА, по "африкански" бедна и корумпирана държава Тик..стан.

    В Румъния няма Боко и Цецо, Сараи и Банкя, няма СИК и МИК.
    Румъния е на светлинни години пред нас. а допреди 6-7, ние се обиждахме като ни сравняваха с Румъния

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 925 Любопитно

    Кънев?
    Кунева?
    Лукарски?
    ...............?
    Умните?
    Красивите?
    Успелите?
    Ранобудните?
    ...........
    .............
    ...........
    .........

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  43. 43 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#40:"stenli1"]В Румъния няма Боко и Цецо, Сараи и Банкя, няма СИК и МИК. [/quote]
    ааа, не пропускай да кажеш, че там няма Гоцета, Съсели, Миковци, Моники и Маи...и Олигарски няма.
    Няма и " Или избираме Делянчо мамин, или падаме от власт".

  44. 44 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    До коментар [#43] от "marsena":

    Всички са виновни, че ги търпят тези.

    Какво стана с това:

    Изявление от името на ПГ на ДСБ по повод доклад в американското издание “Конгрешънъл куотърли” относно дейността на Бойко Борисов (08-03-2007)
    Дата: Четвъртък 08 Март, 2007 01:16:06

    Свидетели сме на огромен скандал, свързан с образа на страната ни като правова държава и съюзник в международната борба с тероризма и корупцията.

    Информация от авторитетното американстко издание “Конгрешънъл куотърли”, което осигурява с новини и анализи дейността на Американския конгрес, публикува материал за столичния кмет Бойко Борисов като бизнеспартньор на лица от подземния свят, използвал служебното си положение, за да управлява официалната корупция.

    За пореден път истината за престъпността и корупцията в България излиза от чужди институции.

    Този сканадал накърнява образа на България като достоен съюзник. Този скандал е надпартиен и е свързан с международния имидж на страната ни, като поставя под въпрос демократичните устои и правовия ред в България.

    Ето защо, ПГ на Демократи за силна България настояваме за:

    1. Незабавна реакция на Президента.

    2. Изслушване на Министър-председателя и на министрите на външните и на вътрешните работи, които са запознати с документите по този скандал.

    3. Коминията по вътрешен ред и сигурност да изсрлуша съоттветтните заместник-министри, както и ръководителите на специалните служби на страната.

    4. Очакваме незабавна реакция на Главния прокурор на страната.



    София, 8 март 2007 г.

  45. 45 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Очаквано..

  46. 46 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1442 Весело

    А дали сега да не очакваме и Фидоска обратно на бял слон?

  47. 47 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#44:"stenli1"]Всички са виновни[/quote]
    Е да де, ама ти пропускаш половината от виновните, и то все една и съща половина.

  48. 48 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 925 Неутрално

    държавата е герберска а прокуратурата е фарсова

  49. 49 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#47] от "marsena":

    Всички са виновни, тези които смятам за най-големите виновни, съм изброил в поста. Другите са виновни, че съглашателстват с тях и ги търпят
    Виж, прегледай, откога Румъния избяга със светлинни години от нас

  50. 50 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#49] от "stenli1":

    Вие, левите, не разбрахте ли, че колкото повече плюете по баце, ефектът е обратен? Що клетви, що истерични закани изграчи Съсела -" Борисов никога, никога, никога вече на власт", и какво стана- баце пак ни управлява. А причините са две- първо- защото и левите сте също толкова оплескани, като Бойко, но не виждате лекетата по себе си, а само чуждите. Втората- нищо градивно и полезно за държавата не предлагате- нищо! Затова пък озлоблението ви, че не сте на власт, е феноменално отвращаващо. Карайте я все така и ще продължавате да се сривате.

  51. 51 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Весело

    До коментар [#50] от "marsena":

    Много рядко се обяснявам. Бях тактичен, отговарям за последно в тази тема:
    1. "Ние" не сме леви
    2. Ти доскоро защитаваше Баце ти

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    ... ти си го избра...

    Ало, герберастията, некакъв срам за назначението на Цацата няма ли?

    Ей затова е назначен, за да скрие инициалите ЦЦ, ББ, и ИФ и връзката им с 10.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#2] от "today": [quote#2:"today"]Що за безобразие? [/quote] По конституция прокуратурата е"демократично независима", колко удобно, нали? А честните частни медии не ни напомянт за:"ама шефе, нали ТИ си го избра"-казано от Борисов за Цацаров!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  55. 55 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#16:"theanalyser"]Иначе е ясно, че по това тефтерче свястно обвинение не можеше да се повдигне.[/quote]
    А как иначе? Всеки нормален човек, чието име е замесено в "това" тефтерче, първо би поискал експертиза за автентичността му. И ще се установи, че "то" е изфабрикувано и подхвърлено. Само по тази причина това тефтерче изчезна със същата мистериозност, с която се появи. По-важно е, че си изпълни ролята - вдигна пушилка в мозъците на лековерните... Може би един ден Златанов, вероятно на смъртния си одър( и ако има страх от Бога), ще ни разкаже с какво точно са го изнудили мутрите от ДС...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  56. 56 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3451 Неутрално

    До коментар [#1] от "niakoi_si":
    Коментарът ще бъде L'istruttoria è chiusa: dimentichi!
    За съжаление няма да имаме прокурори като Паоло Борселино и Джовани Фалконе.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    [quote#55:"Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!"]то" е изфабрикувано и подхвърлено.[/quote]

    Бахахахахах, и Златанов за толкова време не каза нищо по темата?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#55] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":

    Златанов потвърди присъствието на Пеевски в тефтерите му с политически поръчки
    От бележниците липсват страници, след като разследващите ги иззеха, обяви адвокатът му
    Медиапул
    21:04 | 08 февруари 2015 |

  59. 59 Профил на skrita_sila_m
    skrita_sila_m
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Едва ли има изненадани.

  60. 60 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#54:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"]"ама шефе, нали ТИ си го избра"-казано от Борисов за Цацаров![/quote]
    Замислял ли се, че ако действително Борисов беше избрал Цацаров, никога нямаше да има изкуствено фабрикувания скандал Цветановгейт и последвалата съдебна разправа над Цветанов, никога нямаше да има Костинброд, никога нямаше да има мерзкото назначаване на Пеевски за шеф на ДАНС, никога нямаше да има банкрута на КТБ?... Мислил ли си по този въпрос? Ако въобще можеш да мислиш... Какво стана с този запис? Каква е съдбата му? Не е ли подобна на тази с фамозното, но мистериозно тефтерче? Фабриката за слухове произвежда продукция за лековерните. А лековерните по правило са най-бедни - като българинът сред останалите европейци...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  61. 61 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    МАФИЯ!

  62. 62 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#57:"Darth Plagueis"]Бахахахахах, и Златанов за толкова време не каза нищо по темата?[/quote]
    Ще каже истината, ама... Мъртвите спират да говорят... Остава празното дърдорене на платените клакьори...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  63. 63 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#57] от "Darth Plagueis":
    Златанов за толкова време не каза нищо по темата?
    -----------------
    Че той Филипчо дори две думи смислени и свързани може ли да каже?
    Тоя тефтер що си го е водил? Щото си е явно недомаслено!
    Което си личи и от "стила" му, с който е водил "записките".
    Бих го определил като "нечленоразделен" ...

    Много по-важна е темата как такива като Филипчо се поставят на такива места. И с това никой, ама никой не се занимава!
    Не прави никому впечатление! Ни на опозиция, ни на журналя ... Че и мат'рялът, общо взето, не усеща нищо дисхармонично, меко казано, между личността Филипчова и позициите, по които се е вихрил ...

  64. 64 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#62] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":

    Тъй де, тъй... значи има завера против Герб, които към тоя момент имат МВР, техен прокурор и власт върху всички служби.

    И не могат да се справят с това?
    Т.е., или си е тяхна работа и тефтерчето е истинско, или са пълни нефелници. Ти си избирай...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  65. 65 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#60] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":

    Премиерът: Цацаров е най-добрият съдия, когото познавам
    в-к Сега
    20 ноември 2012
    ВАСИЛ ДИМИТРОВ

    Пловдивският окръжен съдия Сотир Цацаров, който в момента е единственият кандидат за главен прокурор, събира все повече подкрепа от силните на деня преди избора. След като вътрешният министър Цветан Цветанов го нарече "най-стабилния съдия", вчера същото направи и премиерът Бойко Борисов. "Сотир Цацаров е може би най-добрият окръжен съдия, когото аз познавам в кариерата си като главен секретар", обяви той. За пореден път Борисов изказва подкрепа за пловдивския магистрат, за чиято кандидатура се заговори преди месеци, когато бившият американски посланик Джеймс Уорлик го посети в Пловдив и похвали работата му. Малко след това премиерът заяви, че не е лошо следващият главен обвинител да е съдия.

    Министър-председателят допълни, че изборът за членове на Висшия съдебен съвет (ВСС) е бил прозрачен. Според него приетите процедури за вот за обвинител номер 1 също били такива. Правилата бяха гласувани от ВСС преди десетина дни. Приемането им обаче остави съмнения за нагласен избор в полза на Цацаров.

  66. 66 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 623 Неутрално

    [quote#39:"doroteus"]Орешарски чака ,както и вездесъщият Цветлин Йовчев !Ако ви е мъчно за тях,никота не е късно да ги върнете във властта! [/quote]

    До коментар [#39] от "doroteus":

    И какво общо има Златанов, тефтерчето МУ, " ... Ало, Ваньо" с Орешарски ??? ... Типичен отговор в стил "... А вие защо биете негрите".
    ... А ако има нещо общо, това е БКП и ДКМС - да ти припомня ли в коя партия са се клели Борисов, Цачева и Плевнелиев ???

  67. 67 Профил на abygale
    abygale
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Какво друго може да очакваме от Цацаров, напоследък известен като "компромисния избор" на двата лагера - ДПС и ГЕРБ, освен да защитава тия от тях, които фигурират в прословутото "тефтерче"? Слуга на много господари, това е Цацаров! Хич не му е леко, направо да го ожалиш...

  68. 68 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 294 Весело

    До коментар [#15] от "majorman":

    "ново 10"

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  69. 69 Профил на Сава Мутафов
    Сава Мутафов
    Рейтинг: 581 Неутрално

    И това ако е новина... Сякаш някой е очаквал нещо друго.

  70. 70 Профил на abygale
    abygale
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#60] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":
    [quote#60:"Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!"]Замислял ли се, че ако действително Борисов беше избрал Цацаров, никога нямаше да има изкуствено фабрикувания скандал [/quote]

    Замисли се по кое време бяха изфабрикувани тия сканадали? Когато Баце бе изметен от власт и "компромисния избор"-Цацаров служеше вярно на ДПС с тайната надежда, че ще се отърве от другия си "господар", ББ? След това направи толкова рязък завой по посока ББ, на който му съперничат единствено медиите на Прас прес... днес хулят, утре венцеславят.

  71. 71 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#58:"stenli1"]Златанов потвърди присъствието на Пеевски в тефтерите му с политически поръчки[/quote]
    И аз мога да потвърдя присъствието на папата в моите тефтери, описващи оргии в един хотел на Акапулко, ако за това ми платят добре в една банка на Каймановите острови. Е, и?... Толкова ли сте лековерни или ви плащат да се правите на такива?
    Всяка официална западна служба и съответните лаборатории за експертиза към нея първо биха установили с точност до ден датата на нанасянето на данните в този тефтер. И ако се окаже, че са описвани събития относно дата Х, но е написано на дата Y, която е с няколко години по късно? Науката вече установява с точност до ден за събития, станали от времето на древния Египет, а какво остава за едно подправено тефтерче... Просто процеси на остаряване. Ето защо тефтерчето изчезна. Никой сериозен съдия не би му обърнал внимание преди експертиза за автентичност. Но поръчковите прокурори раздухаха поредната истерия...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  72. 72 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#71] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":

    Вашите началници затова ги откраднаха.
    Саом не си се сетил да намериш оправдание, защо си отиде Фидоса
    Самият Златанов потвърждава наличиета на тефтерите, и в съда и пред БТВ:

    "Вчера (юли 2013) стана ясно, че Филип Златанов обжалва решението на СГС.

    Той обясни съдържанието на тефтерчето си с думите, че това са негови „бележки", „драсканици" и каза, че е забравил какво означават инициалите, записани вътре. На въпрос какво означава някой да бъде „ударен", Златанов обясни: „Да бъде установен конфликт на интереси, може би"."

  73. 73 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3004 Неутрално

    До коментар [#53] от "Darth Plagueis":

    Ама и вие... Комунисти и срам?! Такова нещо няма, не е имало и никога няма да има! Не случайно примерите за подражание на бате Бойко са, Тодор Живков и Ахмед Доган! От редовите ГЕРБ-ери, какво очаквате...?

    Бивш tww09306483.
  74. 74 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3004 Неутрално

    До коментар [#71] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":

    Е добре де, ама защо все пак Фидосова изчезна от хоризонта със скоростта на светлината и потъна окончателно и безвъзвратно в дълбоката провинция? Изритана от всички партийни и обществени постове! Официалната версия беше, че бате Бойко я помолил да се оттегли, след като свалил доверието от нея... И, защо го свали това пусто доверие от въпросната дама, през която минаваха всички назначения в ГЕРБ, включително и злощастния Златанов...!

    Бивш tww09306483.
  75. 75 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 628 Гневно

    "преди близо година тефтерите, на които трябваше да се направи графологична експертиза изчезнаха от колата на вещото лице Стефан Бенчев. Малко след това стана известно, че инициалите Д.П в тефтерите са били преправени на 10, а частите, в които има ДПеевски дори не са били показани."

    Я ми припомнете, как точно изникнаха тези тефтери?!!
    Ако аз подхвърлех тефтери на прокуратурата, първо щях да сканирам/ксерокопирам всяка страничка, и да ги кача на няколко места в интернет. И да ги пратя на Balkanleaks разбира се!

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  76. 76 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 628 Гневно

    "Следва да се посочи, че няма законово изискване и специални правила за приемането и предаването на писмени доказателства", заявиха тогава от Софийска градска прокуратура.

    ЕВАЛА!!! Значи ТОВА НЕ Е ДЪРЖАВА!!!

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  77. 77 Профил на tisho_one
    tisho_one
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Гледай ти, изненада!

  78. 78 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Любопитно

    А дело срещу виновният от прокуратурата и/или полицията за "загубването" на вещественото доказателство?!

    chavo64
  79. 79 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    До коментар [#66] от "Булаир":

    На колко си години ???Явно когато сме се клели в ДКМС ти си ходил "прав под масата" или още не си бил "в проект" ????
    За моето,а по - късно за тяхното поколение беше ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да си КОМСОМОЛЕЦ , а за някои и член на БКП!
    Жалко за родителите ти,които няма как да не са били поне, КОМСОМОЛЦИ ако не са те "светнали по тези въпроси "!

  80. 80 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 628 Гневно

    МАФИЯ!!!

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  81. 81 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8205 Неутрално

    Куче влачи,диря няма.В България целия град да знае ,кой е престъпника,за прокуратурата той все е неизвестен.Сега,няма човек в държавата да не знае,кой е ЦЦ,ББ,ИФ,само Цацаров не знае.Ченгесарски постановки,съмнителни вещи лица,дето губят най-важните доказателства,това е българското правосъдие.Много зависи,за кого става въпрос.Някой съд не ги лови.

  82. 82 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 623 Весело

    До коментар [#79] от "doroteus":

    Абе, симпатяго, тези "задължителни" лакърдии ги разправяй на някой пъпчив десетокласник ... Това, герберите, сте комунисти докрай - от десет дерета вода ще докарате, за да замажете "светлото" минало на светата ви Троица.
    ... Задължителен комсомолец - да, ама задължителен председател на ВУЗ-овско ДКМС нямаше как да стане - конкуренцията там беше жестока. ... Същото беше и за БКП-то - нищо задължително нямаше, но борбата и ритането по кокалчетата беше най-вече между чедата на партийните функционери и започваше още с "кандидат член" ... а за да станеш "член" на БКП трябваше МНОГОКРАТНО да си доказал верността към партията плюс няколко препоръки от верни и изпитани другари.

  83. 83 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    Много добре е известно, кой стои зад посочените инициали, друг въпрос е, дали прокуратурата има волята и желанието да разследва и да представи доказателства за пред съда. Май и никой от властимащите не е заинтересован, а отново ни вземат за идиоти.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  84. 84 Профил на info111
    info111
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    В България реално прокуратура няма. Т.н. прокуратура е всъщност адвокатура, най-добрите адвокати на престъпниците и престъпленията, особено едрите, начин на бизнес, който притежава изцяло мафията и организираната престъпност.
    И така в България най-голямите престъпници се очаква да обвиняват и де факто учавстяат в првораздаването, и после всички се чудят защо нямало никакво правосъдие в България!?!?!
    Престъпленията на т.н. български прокурори вече са редица, клоняща към безкрайността...

  85. 85 Профил на info111
    info111
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    И Доган и Местан - лидерите на ДПС, и Борисов и Цветанов - лидерите на ГЕРБ отгледаха Делянчо Пеевски, # 10, те си и назначиха Цацаров, който коли и беси в прокуратурата, позволи си да атакува банковата система и даже по едно време се изживяваше и като ръководител в държавата - и на това му казвали НЕЗАВИСОМОСТ! Да, незаивисимост е - ОТ ПРАВОТО, КОНСТИТУЦИЯТА И ПРАВОСЪДИЕТО, ОТ ЗАКОНА И МОРАЛА, ОТ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, както всички ежедневно се убеждаваме!

    А Цацаров и прокураурата дотам са се уплели в лъжите и измамите си, че първоначално обявиха това прословуто тефтерче, и по-точно подбрани и преправени странички за ОСНОВНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, а след като уредиха с един от ДПС, правещ се на следовател да изчезнат, лично Цацаров обяви, че така или иначе това нямало значение, защото тефтерчетаТА нямали никаква доказателствена стойност и не били никакви доказателства!?!?!?

  86. 86 Профил на info111
    info111
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#31] от "galapagas":

    Да, прав си, адвокат Екимджиев много точно предвиди всичко, което става. Сотир Цацаров никога не е бил всъщност истински, а да не говорим за добър магистрат, и като съдия, и особено като главен прокурор!
    Още когато Борисов и Цветанов му спретнаха голяма компания за лансирането му излязоха куп съмнителни и нелицеприятни факти и обстоятелства около него, от които личеше, че вероятно е тежко зависим.
    И точно това явно го направи най-подходящият за мафията!

  87. 87 Профил на info111
    info111
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#32] от "ivanalex2":

    "До коментар [#1] от "niakoi_si":

    По принцип Главнияти прокурор не е длъжен да коментира каквото и да е, поне според законите ни."

    Да, но се скъса да коментира, че даже и опита да управлява държавата - неговите хора даваха указания как да се управлява енергетиката, обясни набързо и положението с медиите - кои били истински, и кои - не, както и журналистите, и сетете се от три пъти кои са предпочитаните му, и кои - нивергнати, даваше акъл и на депутати и водеше битки с министри (Христо Иванов), даже и на посещение в Турция отиде...
    Абе тя работата е пределно ясна за всички, и всички хора и в и извън България го заявяват в прав текст вече.
    ГНИЛИ ЯБЪЛКИ!

  88. 88 Профил на info111
    info111
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Откъде се вмирисвала рибата, и как реформата "отдлу-нагоре" ще успее да отстрани "гнилостта"?

  89. 89 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#87] от "info111":

    По повод на ябълките има 1 БГ поговорка: Не е луд, който яде зелника, а който му го дава.

  90. 90 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 891 Неутрално

    До коментар [#89] от "ivanalex2":

    прав си но в 'държава' в която 80-90% от хората не виждат по далече от носа си няма как да е по различно положението от сегашното.....

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  91. 91 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    Те това е прозрачно управление гарантирано от ГЕРБ!
    И Златанов, и Цацата, и онези с инициалите са от селекцията на Боко. Няма да е зле избирателят да си го припомни в тъмната стаичка, ама надали...

    I Want To Believe
  92. 92 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#90] от "не на безразличието":

    Безспорно - затова възниква въпроса дали за нас е подходяща демокрацията, където мнението на 80-90% надделява над мнението на другите 10-20% - или ни трябва по-авторитарно управление, където най-важно е мнението на 1 или няколко човека измежду 10-20%.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK