Реформаторският блок взе трима областни кметове, но загуби стари крепости

Реформаторският блок взе трима областни кметове, но загуби стари крепости

© Анелия Николова



Реформаторският блок успя да си върне Плевен, да запази Монтана и изненадващо да спечели Добрич, но загуби стари крепости, сред които Свищов, Петрич и Хасково. От коалицията отчитат и още победи - в Симеоновград, Карлово, Перущица, Калояново, Мизия, Чепеларе, районите в София - "Средец", "Оборище", "Витоша", "Красно село". Това са част от резултатите на Реформаторския блок след местните избори тази година.


След балотаж Георг Спартански, който е подкрепен и от ВМРО, успя да спечели кметското място в Плевен. Той победи с 53% кандидата на ГЕРБ Димитър Стойков. В Плевен сегашният депутат от Реформаторския блок Найден Зеленогорски беше кмет до 2011 г., когато загуби като претендент от СДС със съмнения за манипулацията на вота. Спартански е бил председател на общинския съвет при управлението на Зеленогорски.


В Добрич реформаторът Йордан Йорданов, който беше предложение на "Движение България на гражданите", изненадващо спечели на втори тур. Той събра 50.61% при 49.39% над претендента на ГЕРБ Детелина Николова, която се бореше за четвърти мандат. Николова водеше убедително на първия тур.




В Монтана Златко Живков, който през годините е бил десният кандидат за кмет, спечели пети мандат. Това стана още от първия тур на изборите.


Спорно е дали Реформаторите имат и кмет в Кюстендил, след като Петър Паунов основно се рекламираше като подкрепен и от ГЕРБ. Той спечели още на първи тур като независим кандидат. Дори лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов в неделя вечерта определи Паунов като "половин кмет на Реформаторите".


До балотаж не стигнаха кандидатът за кмет във Варна Чавдар Трифонов, който загуби от досегашния кмет от ГЕРБ Иван Портних. В София Вили Лилков загуби от Йорданка Фандъкова от ГЕРБ. И Лилков, и Трифонов бяха издигнати и подкрепяни от лидера на ДСБ Радан Кънев.


В Свищов Реформаторите губят. Кандидатът на БСП Генчо Генчев води в резултата с 56.9% над Станислав Благов. Освен Реформаторите, зад Благов стояха още ВМРО, НДСВ, "Зелените" и други. По време на кампанията местни медии публикуваха старо видео със Станислав Благов, на който той е заснет на една маса по време на студентско празненство с бившия ректор на Стопанската академия Величко Адамов и Красьо Черничкия.


Вельо Илиев в Петрич беше издигнат от местна коалиция "Роден край", но имаше подкрепата на Реформаторския блок, въпреки че коалицията имаше отделна листа. При 27% обработени протоколи кандидатът на ГЕРБ Димитър Бръчков води с 56%.


В Хасково досегашният кмет Георги Иванов не успя да спечели пети мандат, след като управлява града от 1999 г. На този вот Реформаторите имаха отделна листа за съветници, но подкрепяше Иванов - идеята беше заедно с коалицията, издигнала Иванов, "За Хасково" да имат мнозинство в общинския съвет. Срещу досегашния кмет има доста нападки от политическите му опоненти, текат проверки на редица институции, а напролет Би Ти Ви излъчи кадри, заснети от дрон, на луксозните му имоти. По време на кампанията летяха обвинения и от Иванов, и от спечелилия кметския пост Добри Беливанов от ГЕРБ, за купуването на гласове. По време на цялата кампания в ромския квартал "Република" имаше постоянно присъствие на жандармерия.


Реформаторите запазват Карлово, където нов трети мандат взе бившият лидер на СДС Емил Кабаиванов. Той е взел 56% срещу независимия кандидат Димитър Шивиков - 44%. През лятото прокуратурата започна проверка на Кабаиванов във връзка с проект на общината, а той се оплака от политическа репресия с цел отстраняването му от местната власт.


В Симеоновград претендентът на Реформаторите Милена Рангелова е получила 56%, а кандидатът на ГЕРБ Пейчо Стайков - 44%.


В Перущица Ради Минчев от Блока е спечелил с 64% срещу Никола Янкулов от "Нова алтернатива" (партията на бившия военен министър Николай Цонев от кабинета "Станишев").


В Мизия Виолин Крушовенски, издигнат от Реформаторите и НДСВ, печели с почти 52% срещу кандидата на ГЕРБ Валя Берчева.


В Чепеларе Блокът също бие ГЕРБ - Славча Чакърова е новият кмет с 58%. Досегашният кмет Тодор Бозуков е събрал едва 42%.


В Калояново със 70% печели Георги Георгиев, издигнат от Реформаторския блок, Български демократичен център (бивша ЛИДЕР) на Христо Ковачки и "Движение демократично действие" на Стефан Иванов. Втори е Йонко Вангов от ГЕРБ.


Реформаторите печелят и четири от районните кметове в София - Мария Ачкова в "Средец", Христо Апостолов в "Красно село", Теодор Петков във "Витоша" и Васил Цолов в "Оборище". В социалната мрежа "Фейсбук" лидерът на ДСБ Радан Кънев отчете и "Кремиковци", но там победи Ивайло Панев като независим кандидат. Панев е дългогодишен районен кмет, напусна СДС миналата година, заради несъгласие с политиката на Блока, а кметът на София Йорданка Фандъкова го остави на този пост и през 2011 г., когато районните кметове се назначаваха.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (111)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2829 Неутрално

    Така е при избори.Три областни града срещу нито един на БСП си е голям успех на тази тригодишна коалиция.Пожелавам им на всеки следващ избор да се представят все по добре.

  2. 2 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    Резултатите от балотажа в София ще бъдат ли публикувани?

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  3. 3 Профил на Георги Марчев
    Георги Марчев
    Рейтинг: 1372 Неутрално
  4. 4 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2954 Весело

    Един цоциолог го каза най добре - широките реформатори го туриха на тесните - демек Кунева тире Пръмова събра вота на старите червени дружки и натри носа на Кънев !

  5. 5 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Много се радвам,че РБ спечели и то с добри резултати в много общини.

    Tony
  6. 6 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 725 Неутрално

    А дрОгарЕте колко?
    хахахахахаххаа
    Кво стана бе мандри?

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  7. 7 Профил на evelin_m
    evelin_m
    Рейтинг: 442 Весело

    Пак е добре. Само едно не разбрах защо Кънев се потеше толкова много. Една биричка ли е пил преди пресконференцията ли, що ли? Пък и жена му или приятелката да не му остави кърпа в панталона? Та трябваше една добра женица да му бутне салфетка

  8. 8 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#6] от "sashobal":

    ББ се вписва в идеята за мандраджия на цели порядъци отгоре. стига с това БСП, както и СДС, то си отиде, ДС не слага пари в БСП, имат си ГЕРБ.

    как ти се струва активност от 34%, добра?

  9. 9 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3308 Весело

    Кметове в 10 общини, добре. Малко повече от министрите.

  10. 10 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 725 Неутрално

    До коментар [#8] от "shtavesht":

    Ако ще и 3% да е, щом е в ущърб за комундрелите е добра.

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  11. 11 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5759 Весело

    [quote#4:"SS"]Кунева тире Пръмова събра вота на старите червени дружки и натри носа на Кънев ! [/quote]
    Кунева НАТРИ НОСА НА БСП
    В един Плевен,БСП не може и да сънува
    КМЕТ от БСП поне до 3000-та година
    Така й го постла още навремето
    РУМЕН ПЕТКОВ
    След него БСП в ПЛЕВЕН НЯМА НИКОГА
    ДА ИМА КМЕТ

  12. 12 Профил на Adam
    Adam
    Рейтинг: 225 Любопитно

    Не ми стана ясно зако РБ подкрепяше този стар мошеник в Хасково?? Ами чудно как не са спечелили тогава.. това ли им е нивото вече?

  13. 13 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#10] от "sashobal":

    а комунделите Бойко, Цецо, Цецка? няма да отговориш..

  14. 14 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    Добро представяне на РБ. Готови са вече за мажоритарни избори. Трябва малко повече смелост.

  15. 15 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2582 Любопитно

    Имам един подличък въпрос: от спечелилите кметски места от РБ, колко са издигнати от партийката ДСБ?
    И още един, неудобен: колко от кметските места са спечелени в коалиция (т.е. след исторически компромис). С други думи- колко чисти кандидати на РБ са станали кметове?

    Въпросите звучат като тенденциозни, но единствената причина да ги задавам е да изясним, колко жито остава, след като изчистим плявата?

  16. 16 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 725 Неутрално

    До коментар [#13] от "shtavesht":

    Щом не са от петоколонниците не ме интересува.
    Важното е да се мачка столетницата нявсякъде,че се оказа много дълголетен тумор тая гад. Най-после и дойде времето и се надявам държавата да остане в ремисия от комуномата завинаги

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  17. 17 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 725 Неутрално

    До коментар [#15] от "Дон Кихот":

    Партийката ДСБ, Кихоте, носи 2/3 от гласовете на блока!
    Колкото и да не ви харесва,все още има останали интелигентни хора,които не са забравили кой извади държавата от блатото,кой махна визите,кой започна преговорите с ЕС и НАТО

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  18. 18 Профил на Anguel
    Anguel
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Изборите минаха и сега да започват с процеса на консолидиция в една партия с един лидер. Бързо развитие в тази посока със сигурност би утвърдило РБ в още по-сериозен политически играч и алтернатива на ГЕРБ.

  19. 19 Профил на seaker
    seaker
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Формално погледнато отдавна БКП взема около 0.1%. А още в зората на "демокрацията" номенклатурите се преименуваха на БСП. Какво им пречи да си лепнат и други имена? Нищо. Дори подхода е много хитър - през 5-10 години предлагат на населението пиесата "разгромяването на комунистите". А те последните до един така са разгромени, че са милионери, властта си бачка за тях и кервана си върви.

  20. 20 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2582 Весело

    До коментар [#17] от "sashobal":

    "Партийката ДСБ, Кихоте, носи 2/3 от гласовете на блока!"

    Щом казваш... Оставям те на разтерзание от другите партии от блока!

  21. 21 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Свищов... Много странни хора...

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  22. 22 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    „Реформаторският блок успя да си върне Плевен, да запази Монтана и изненадващо да спечели Добрич, но загуби стари крепости, сред които Свищов, Петрич и Хасково...”


    Няма крепости в политиката! Има добри и лоши кандидатури. Изпълнение и неизпълнение на обещанията! А милиционерите ни показаха, че много важно е всеки кмет да остави нещо, което може да се види и да се пипне! Не разбира се като блажната боя в Плевен... Да не се залага на хора, които имат спорен авторитет в населеното място...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  23. 23 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2582 Весело

    Към мой пост #15

    Засипете ме с минуси до главата, но бъдете добри да отговорите на въпроса:

    "С други думи- колко чисти кандидати на РБ са станали кметове? "

    Или да префразирам Гошо Тарабата от Лайпцигския процес: "Вие се страхувате от моите въпроси, господа реформатори!".
    И не напразно- преди да направи каквото и да било за България, РБ се оформя като гросмайстор по безпринципни коалиции на базата на исторически компромиси.
    "Само, знайте, за парата..." (към Ботев ще добавя "... и властта"!

  24. 24 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Весело

    До коментар [#4] от "SS":
    „Кунева тире Пръмова събра вота на старите червени дружки и натри носа на Кънев...”

    Предозиране...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  25. 25 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Аз лично съм разочарован от представянето на блока. Нямат нито един кмет в наистина големите градове, имат само три областни центъра, едва три районни кмета в София.Слабо, определено слабо и сериозен повод за размисъл. Явно е,че обществото все още не припознава РБ, като своята дясна алтернатива, а това е проблем, защото ГЕРБ не е истинска дясна партия. Може би не съм прав, но си мисля,че партньорството с Лукарски и Кунева носи повече негативи отколкото позитиви.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на seaker
    seaker
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#25] от "zle_platen_trol":

    Няма как резултата да е слаб, след като никога не е бил по-добър. До скоро се говореше, че блока ще се бори да мине 4-те процента, а реалността се оказа друга.
    Въпреки това дадох +. Прецених че идеята ви е правилна в същността си - РБ имат доста по-голям потенциал. Но за сметка на кого би могъл да се развие? Явно за сметка на коалиционния партньор. Това може да се случи само при "развод", а същия не е на дневен ред.

  28. 28 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    "Спартански е бил председател на общинския съвет при управлението на Зеленогорски."

    Това не говир добре за новия кмет, имайки предвид славато на Заланогорски и името, с което се ползва в Плаванския район

  29. 29 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Радан, Лукарски и Кунева трябва да си направят сериозни изводи от тези местни избори.

    никога повече не трябва да подкрепят корумпирани и некадърни кандидатури за кметове и общински съветници. само професионалисти, кадърни и честни хора. във всяко село, градче, или град, гражданите искат честно и способно местно управление. и дори да загубят изборите на някои места след 4 години, Реформаторите трябва да избират, подкрепят и посочват само честни хора. това е единственият правилен път за кадърни и местни общински съвети и кметства.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  30. 30 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#17] от "sashobal":

    интелигентни хора, с преференциални лихви в ктб...

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  31. 31 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1063 Весело

    Разград
    ГЕРБ 57.82%Валентин Василев (победител)
    ИК + БСП 42.18%(Иван Костов+ БСП) Всичко е ясно !

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  32. 32 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 1798 Весело

    [quote#23:"Дон Кихот"]"С други думи- колко чисти кандидати на РБ са станали кметове? "
    [/quote]
    Говорите за въже в къщата на обесения. Тази сутрин Цветанов обяви каква "кошница" от общинската власт са поискали "реформаторите" от новоизбрания кмет на Шумен. Сигурно още ги държи Хелоуйин.. "Trick or treat".

  33. 33 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#26] от "Johnnie":
    „...какво сте спечелили бе, смешници... ”

    Излишната нервност и злобата са лош съветник...С пяна на уста, едва ли може да се каже нещо смислено...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  34. 34 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Все още нищо не е направено. бсп се изхаби за последните 25 години и постепенно е заменяна от герб. Всъщност гледаме различна проекция на бкп и дс.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  35. 35 Профил на rossen1967
    rossen1967
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Радвам се за РБ,защото единствено те нивелират,макар и частично тиквенията,полицейщината,а в отделни случаи и откровената простотия на представителите на новата Партия-Майка Закрилница...

  36. 36 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#34] от "The Dark Prince Of Bankya":
    „Все още нищо не е направено. бсп се изхаби за последните 25 години и постепенно е заменяна от герб. Всъщност гледаме различна проекция на бкп и дс...”


    Не е точно така... Отношението към ЕС и НАТО е различно, а това е много важна разлика за наш късмет...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  37. 37 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Важното е че столетницата полека лека отива в небитието.
    ДПСто също.

  38. 38 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2007 Любопитно

    крайно време е реформаторите да излязат от тази срамна коалиция ,за да блесне НЕсъстоятелноста на герберите с цяла си сила ,днешното ОФ правителство /в което всички партии са на софрата а опозиция няма /е сериозна заплаха за демокрацията в страната !

  39. 39 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#14] от "volarok":
    „Добро представяне на РБ. Готови са вече за мажоритарни избори. Трябва малко повече смелост...”

    Мажоритарните избори не са добра идея за България! Ако експонираме вчерашните резултати върху едни парламентарни избори, Герб щеше да има 200 дупетати, РЕФОРМАТОРИТЕ - 19 и дпс - 1! Т.е. много хора ще останат без представителство, а хората на сидеров ще трябва да станат шумкари... Най-добрата система за нас е Германската.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  40. 40 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#38] от "Stewie":
    „крайно време е реформаторите да излязат от тази срамна коалиция ,за да блесне НЕсъстоятелноста на герберите с цяла си сила...”


    Нищо няма да блесне, а парламента ще се възпроизведе в същият си вид, освен ако сидеров не е станал айдутин... Защо тогава да ги ручаме жабетата?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  41. 41 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#35] от "rossen1967":
    „Радвам се за РБ,защото единствено те нивелират,макар и частично тиквенията,полицейщината,а в отделни случаи и откровената простотия на представителите на новата Партия-Майка Закрилница...”


    Абсолютно Да!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  42. 42 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2007 Весело

    До коментар [#40] от "Rim":

    по добре достойна опозиция ,отколкото подметка на милиционерски чепик !

  43. 43 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#39] от "Rim":
    [quote#36:"Rim"]Не е точно така... Отношението към ЕС и НАТО е различно, а това е много важна разлика за наш късмет...[/quote]Отношението към ЕС и НАТО е променено само защото дават пари и легитимират милиционерите като поносими партньори.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  44. 44 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    Никъде не виждам инфо за гласуването по партии на местните избори.

    Примерно- колко процента са гласували за РБ, каква е електоралната тежест на РБ на тези избори?

    Някъде около 8 %?

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  45. 45 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 625 Неутрално

    [quote#38:"Stewie"]крайно време е реформаторите да излязат от тази срамна коалиция[/quote]

    До коментар [#38] от "Stewie":

    Е с кого да се коалират? С БСП? Или с ДПС? Или да си седят в опозиция заради принципа и да бъдат кучето, което само лае по кервана?

    Докато са в управляваща коалиция поне има НЯКАКВО поле да се свърши НЯКАКВА работа. Което само по себе си е >0.

  46. 46 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Дневник, не разбирам неуморимото ви желание да внушите че Реформаторите са загубили свои "крепости" сякаш те са били в управлението на тези области/областни градове в последните 20 години което терминът "крепост" логично предполага.

    Все пак РБ съществува от около 2 години и терминът който използвате е меко казано неуместен.

  47. 47 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#38:"Stewie"]крайно време е реформаторите да излязат от тази срамна коалиция[/quote]


    Дано, дано, ама надали, както казала булката!

    Радан и Москов друго разправят, а за Кунева и Ликарски да не говорим.

    Вие да не сте от различни партии с ваште лидери?

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  48. 48 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    Що се отнася до РБ- истката гордост- Плевен:

    Плевенските реформатори са меко казано разочаровани от избраните общински съветници:

    Плевенските реформатори са меко казано разочаровани от избраните общински съветници в Местната коалиция „Плевен може – Плевен побеждава”, която издигна „гражданската” кандидатура на Георг Спартански за кмет на общината. Появата на официалното решение на плевенската ОИК за избора, охлади ентусиазма дори на местните лидери на водещите партии в Реформаторския блок, които вместо да законодателстват на местно ниво, ще пият по една студена вода в продължение на 4 години.

    Извън борда на Общинския съвет останаха председателите на Демократи за силна България, на България на гражданите и на СДС – трите двигателя на Реформаторския блок.

    Затова пък в „помощ” на Спартански ще бъдат никому неизвестните Ибрям Шериф и Сузан Зечири от измислената партийка на Корман Исмаилов, както и човекът на Бареков – Красимир Владов, шеф на общинските паркинги по времето на Зеленогорски. Великолепната „деветка” на Спартански в бъдещия Общински съвет на Плевен допълват представители на партиите-джуджета – БЗНС и Демократическа партия. Затова пък воеводите в Плевен, участници също в коалицията „Плевен може – Плевен побеждава” хитро финтираха и Спартански и Зеленогорски, като вкараха цели двама общински съветници чрез преференциите, въпреки че преди 4 години гласовете им не стигнаха дори за един.

    Цялата тази провинцилна картинка, вероятно е смутила дори единият от националните лидери на РБ – Найден Зеленогорски, който иначе вече да е пропищял националния ефир със страхотните резултати на реформаторите в Плевен и успеха на коалиционния модел, чийто главен архитект е именно той.

    До момента също плевенчани така и не разбраха, кои точно са гражданските организации, които застанаха зад гражданския кандидат на Зеленогорски в Плевен. А може би, горките сдружения, не са успели да се наредят на опашката от нахални измислени семейни партийки и пишман-кандидати за общински съветници?

    Хахааа....

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  49. 49 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#32:"Резистентна"] Тази сутрин Цветанов обяви каква "кошница" от общинската власт са поискали "реформаторите" от новоизбрания кмет на Шумен. Сигурно още ги държи Хелоуйин.. "Trick or treat".[/quote]

    А Зеленогорски си вкара неговите хора в Общинския съвет в Плевен, а тук някои се на...ха от възторг.

    До ония ден същите плюеха Зеленогорски.

    Няма такава мъка като костовашката.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  50. 50 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#34:"The Dark Prince Of Bankya"] бсп се изхаби за последните 25 години и постепенно е заменяна от герб. Всъщност гледаме различна проекция на бкп и дс.[/quote]

    Значи вие сте съуправляващи с ГЕРБ- вторият отбор на БСП и ДПС!

    Мъка костовашка!

    Напускайте коалицията, бе!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  51. 51 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1372 Весело

    [quote#28:"daam"]"Спартански е бил председател на общинския съвет при управлението на Зеленогорски." [/quote]


    Тези избори родиха" крилата фраза":

    Широките реформатори победиха тесните реформатори!

    Хаха, ще паладея!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  52. 52 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4506 Неутрално

    [quote#38:"Stewie"]крайно време е реформаторите да излязат от тази срамна коалиция ,за да блесне НЕсъстоятелноста на герберите [/quote]
    Нали? И да отидат при БСП(к). Безценно!

    Gunter glieben glauchen globen
  53. 53 Профил на Голямото прочистване
    Голямото прочистване
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Само за едни Победи се коментира, за завоевания на градове, а н анито едно интервю не видях да обясняват, Сега как ще удоволетворяват избирателите си и как ще изпълняват обещаното.

  54. 54 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Свищов и Хасково - напълно очаквани загуби... Поне за мен... Слаби кандидати, кметове от по 15 години... Особено в Свищов вотът не беше ЗА кандидата на БСП, а ПРОТИВ Станислав Благов... Ако в Свищов бяха издигнали читав кандидат кмет щяха да спечелят, уви решиха да заложат на "сигурното", което обаче излезе, че не е толкова сигурно...

  55. 55 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2531 Неутрално

    Герберастията, що тез зли констатации? Искате всичко ли? Член 1 в Конституцията ще връщате ли?

    Аре по скромно, че отвисоко много боли...

  56. 56 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#55] от "Добрин Велков":

    Къде видя нещо казано от ГЕРБ?

    Или наум си прехвърляш червената трагедия и ти става мъчно?
    [quote#55:"Добрин Велков"]Аре по скромно, че отвисоко много боли... [/quote]
    Нали се сещащ кой пострада най-много?
    Любимата партия беше изритана отвсякъде.
    Помниш ли, че прогнозирах този резултат, но всъщност той надмина и най-смелите ми очаквания.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  57. 57 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    да се пише че реформаторите са загубили Хасково е меко казано невярно, та те никога не са били фактор там, допуснаха грешката да подкрепят един дългогодишен кмет чиито генезис е в БСП с надеждата да си го пишат актив но си платиха скъпо за тази грешка

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  58. 58 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2531 Неутрално

    До коментар [#56] от "Росен (путлер капут)":

    В някаква заблуда си отдавна, ма карай... Проблема си е твой...
    Идея си нямаш, колко ми е през детеродния орган кой какво е изгубил. Важно е аз какво съм спечелил...

  59. 59 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    [quote#55:"Добрин Велков"]Герберастията, що тез зли констатации?[/quote]

    Не, ве, бай Добри, отдаваме на всекиму заслуженото!

    Ето, на РБ признаваме около 8 % електорална тежест, 3 малки областни града от 12, 4 софийски района от 24, другите общини нема да ги гледаме, че там става мноо интересно, хаха..

    Нема се задълбочаваме колко са чистите ръбистки кандидати, колко са на ДСБ, колко са в разнородни коалиции, като плевенската гордост на Москов, дето и той не ги знае кои "сдружения" са!

    Къф член 1- ви?



    Туй сочат сухата статистика, ся едни скачат до небето , други гледат данните и си правят изводи.



    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  60. 60 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4506 Весело

    До коментар [#55] от "Добрин Велков":

    Ама много те е яд, а?

    Gunter glieben glauchen globen
  61. 61 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 823 Любопитно

    [quote#58:"Добрин Велков"]Важно е аз какво съм спечелил... [/quote]
    Да не би ГЕРБ да махат тавана на пенЦията? А като ти чета злобните писания, е съвсем ясно от кои си ...
    Абе, Велков, що не се кандидатира за кмет на твоето село от БСП?
    Можеше там пенЦионерите да те изберат ... наш човек, червен полковник, убеден комунист, путинист, русофил - щеше да обереш червените гласове.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  62. 62 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#42] от "Stewie":
    „по добре достойна опозиция ,отколкото подметка на милиционерски чепик ! ...”

    Така си го написал, че не може да се сложи нито плюс, нито минус! Ако РЕФОРМАТОРИТЕ излязат от правителството, опозиция няма да има, защото няма да има и парламент! Ще се ходи на нови избори, защото Герб едва ли ще си направят сепуку с една коалиция БОСТАН! И после - същият парламент с малко по-силно дясно представителство.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  63. 63 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2531 Весело

    До коментар [#59] от "mr.innocent victim.":

    Не забравяйте оная мъдрост за стълбата...
    и за скромността, дето краси дори герберите...

  64. 64 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#58] от "Добрин Велков":

    [quote#58:"Добрин Велков"]Важно е аз какво съм спечелил... [/quote]
    Е това го разбирам, но как да спечелиш нещо при положение, че разчиташ на пенсийка?

    Освен това да мразиш толкова много НАТО не е нормално...за военен до неотдавна. Все пак пари получаваш. Страната ни е член на тази организация.
    [quote#58:"Добрин Велков"]колко ми е през детеродния орган[/quote]
    Имаш такъв?
    Боже опази. Съжалявам да го чуя .

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  65. 65 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#33] от "Rim":

    Хубаво е, че имаш отговор за всеки коментар... А и гледам, прекрасни и смислени политици си избрал.



    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  66. 66 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    [quote#17:"sashobal"]кой извади държавата от блатото,кой махна визите,кой започна преговорите с ЕС и НАТО [/quote]

    Защо спираш дотук? Има и 'кой продаде нефтохима на руснаците, кой сключи заробващи договори с мариците, кой продаде икономиката на комунистическите олигарси за жълти стотинки, кой погреба дясното за поне 10 години,....'

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  68. 68 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#66] от "galapagas":


    [quote#66:"galapagas"]'кой продаде нефтохима на руснаците, кой сключи заробващи договори с мариците,[/quote]
    Стига с тия глупости бе.
    Мариците.
    Не Костов е сключил договор за цените на тока от тях.
    Изненада, а?
    Познай КОЙ е направил това?

    Нефтохима.
    Единственият купувач се оказаха руснаците.
    Нямаше избор Костов.
    Условието на МВФ беше до една година ВСИЧКИ предприятия или да излязат на печалба, или да са ПРОДАДЕНИ.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  69. 69 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Весело

    До коментар [#65] от "Johnnie":
    „Хубаво е, че имаш отговор за всеки коментар... А и гледам, прекрасни и смислени политици си избрал...”


    Щом започнат прекалено да те хвалят, значи е време да се пенсионираш...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  70. 70 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    До коментар [#68] от "Росен (путлер капут)":
    „Стига с тия глупости бе.
    Мариците.
    Не Костов е сключил договор за цените на тока от тях.
    Изненада, а...?


    А, така! Обясни им бавно, защото ми свърши мастилото вече!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  71. 71 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#70] от "Rim":

    Поне 200 пъти съм го писал.
    Това са лесно проверими неща.
    И драмата, че това го пишат не комуноиди, а умни хора.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  72. 72 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#71] от "Росен (путлер капут)":

    Росене,
    Костов засега има кой да го защитава...
    Но всичко ще е до време. Задкулисието, което навремето е поставило Костов начело е предвидело сценарий, в който Костов няма да бъде за завиждане.

    The best way out is always through Robert Frost
  73. 73 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#17] от "sashobal":

    донякъде съм съгласен, защото и аз симпатизирам на ДСБ, но това не значи, че трябва да са имунизирани срещу критики. Ако ДСБ носи 2/3 от гласовете (спорно), защо Вили Лилков се провали тотално?

  74. 74 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#72] от "Realistka":

    Не е до защита в случая.
    До факти опира.

    А те са такива.
    Помниш сигурно, че нямаше друг кандидат за Нефтохима.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  75. 75 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#25] от "zle_platen_trol":

    дали? На много хора им е тотално писнало от някои лица в ДСБ, освен това наред със справедливите критики е налице и тотално омаскаряване на всеки от Костов до Кънев. Нима мислите, че ДСБ самостоятелно може да направи нещо повече от 2-3%?

  76. 76 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#75] от "ungeheuer":


    [quote#75:"ungeheuer"] 2-3%[/quote]
    Вече със сигурност са повече.
    Сегмента на пенсионерският вот вече е различен.
    Сегашните пенсионери са хората, които при преврата от 89-та бяха на около 40, 50 години.

    И като се прибавят %-тите на СДС мисля, че без пръмовица спокойно ще може да се мине.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  77. 77 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#42] от "Stewie":

    дали? По-добре да свършиш нещо полезно сред цялата помия, отколкото да се дръвчиш за едната чест. Какъв е смисълът от алтруизма, ако очакваш похвали?

  78. 78 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#74] от "Росен (путлер капут)":

    А защо трябваше да се продава Нефтохим?!
    Ах, кажи ми,
    ах, Кажи ми
    ЗАЩО?
    РОСЕНЕ, НЕ СЕ ЗАХВАЩАЙ С НЕЩА, КОИТО НЕ СА ЗА ТВОЯТА УСТА ЛЪЖИЦА!
    Костов е един лъжец, попаднал на подходящото място в подходящото време.
    Късмет и нищо повече!

    The best way out is always through Robert Frost
  79. 79 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#76] от "Росен (путлер капут)":

    да, но от тях само някои са останали с демократични ценности, други превъртяха в стил Явор Дачков.

  80. 80 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#78] от "Realistka":


    [quote#78:"Realistka"]А защо трябваше да се продава Нефтохим?!
    Ах, кажи ми[/quote]
    Аз си бях против, но нямахме избор.
    Условие на МВФ.

    И енергото не биваше да се продава, ама си отиде.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  81. 81 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    До коментар [#76] от "Росен (путлер капут)":

    Въпроса е първо да минеш. Да кажем, че стане. Кой би обърнал сериозно внимание на партия с 4%?

    Освен всичко друго, Кунева има доста силни позиции в Брюксел, а на ДСБ само това им липсва, проблеми откъм ЕНП...

  82. 82 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#78] от "Realistka":


    [quote#78:"Realistka"]Късмет и нищо повече! [/quote]
    Фактите друго говорят.
    Възстанови държавата след комуноиден пълен погром.
    Нямахме банкова система, нямахме предприятие на печалба. Безработица огромна.
    Инфлация след инфлация.

    Всичко това спря след Костов.
    Има и други страни във валутен борд.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  83. 83 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    До коментар [#73] от "ungeheuer":

    Много резонен въпрос - защо хард ДСБ кандидатурата на Вили Лилков беше тотален провал? Вероятно защото това е хард ДСБ потенциала. Толкова.

  84. 84 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#81] от "niakoi_si":

    + % на СДС.
    Него не го знам колко е, но предполагам, че няма е по-малък от 3%.
    Над 7% вече ги прави фактор в политиката.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  85. 85 Профил на orchis
    orchis
    Рейтинг: 307 Неутрално

    Абе като гледам - посредствен резултат.
    Очевидно населението си иска Бойко, а на този РБ се гледа като на негов придатък.

  86. 86 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#80] от "Росен (путлер капут)":

    Няма такива условия на МВФ, които да не са съгласувани с правителството!
    Нима влизането ни в ЕС дължим на Сакскобурготски?!
    И ако не беше той нямаше да ни се случи?! Така ли?!
    Същата работа е и с Иван Костов!
    Аз умирам от смях като се пишат глупости от сорта, че нямало друг икономист и управленец в България като Иван Костов.
    Че то ако една 7-милионна страна разполага със само един кадърен икономист, тя просто не заслужава да съществува...
    Замисли се!

    The best way out is always through Robert Frost
  87. 87 Профил на smarty_v
    smarty_v
    Рейтинг: 509 Неутрално

    До коментар [#7] от "evelin_m":

    Беше ясно, че носа му е запушен, и че го тресе.
    От толкова "компромиси" не му остава време да си наметне нещо завалията и е настинал.

  88. 88 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#86] от "Realistka":


    [quote#86:"Realistka"]Няма такива условия на МВФ, които да не са съгласувани с правителството! [/quote]
    Факт са.
    Без пари и с разбита напълно икономика бяхме.
    [quote#86:"Realistka"]Нима влизането ни в ЕС дължим на Сакскобурготски?! [/quote]
    Разбира се, че Крадливият от Мадрид няма нищо общо с влизането ни в НАТО и ЕС.
    Това е дело на ОДС и на никой друг.
    Просто технологичните срокове бяха такива, че по време на други се изпълни договореното от ОДС.
    В ЕС влязохме при управлението на комуноидите, но не е тяхно дело.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  89. 89 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#85] от "orchis":

    Грешиш.
    РБ не е придатък на ГЕРБ по никакъв начин.

    Проблема е, че самият РБ е роден от компромис.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  90. 90 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#86] от "Realistka":


    [quote#86:"Realistka"]Че то ако една 7-милионна страна разполага със само един кадърен икономист, тя просто не заслужава да съществува...
    Замисли се! [/quote]
    Замислих се.

    Понеже в Китай няма ум, който да създаде нещо ново трябва Китай да не съществува, но той съществува обратно на логиката.


    Става въпрос, че не е толкова просто.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  91. 91 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 651 Любопитно

    БСП с тъпо чугунено упорство върви по стъпките на другия рубладжийски проект - АТАКА ! Ами, на добър им път ! За доброто на България същото пожелаваме от душа и на мафиотско-задкулисния политически модел ДПС. На практика реалният приемник на левицата е вече ГЕРБ, а на десницата - РБ.

  92. 92 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#90] от "Росен (путлер капут)":

    росене,
    говорпиш много необмислени неща...
    Въпросът е не да се говори, а да се мисли...
    Какъв Китай, каква Корея, какви приказки!
    Говори си! Без мен, обаче...

    The best way out is always through Robert Frost
  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    “Спорно е дали Реформаторите имат и кмет в Кюстендил, след като Петър Паунов основно се рекламираше като подкрепен и от ГЕРБ.”

    Никак не е спорно, а направо си е безспорно!
    Просто в РБ не им отърва да признаят, че това да издигнеш свой кандидат или да подкрепиш някого, припоснавайки го като свой, няма нищо общо!!!
    Ако г-н Спартански вземе че се издъни някъде, много лесно е да се разграничат от него, с аргументът “ама той не беше наш”...

    I Want To Believe
  95. 95 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#70] от "Rim":

    Смешко, чети:

    "Договорите за дългосрочно изкупуване на електроенергия от "Марица-Изток" 3 и "Марица-Изток" 1 са подписани на 13 юни 2001 г. в Министерския съвет от Министъра на енергетиката в присъствието на тогавашния премиер Иван Костов - четири дни преди парламентарните избори в България."


    Нещо имате ли да кажете, чугинени глави?

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#95] от "Johnnie":

    Я да ти видя източника бе лъжец.
    [quote#95:"Johnnie"]Договорите за дългосрочно изкупуване на електроенергия от "Марица-Изток" 3 и "Марица-Изток" 1 са подписани на 13 юни 2001 г. в Министерския съвет от Министъра на енергетиката в присъствието на тогавашния премиер Иван Костов [/quote]
    Нагла лъжа.
    И доста тъпа де, но нормално за такива като теб си се хванал.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  98. 98 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    [quote#52:"Blood Red Skies"]Нали? И да отидат при БСП(к)[/quote]
    що да ходят при БСП и ти не знаеш, прости си пишеш първосигнални глупости ниво селска кръчма

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  99. 99 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    До коментар [#95] от "Johnnie":

    май ти не си прочел, цените са определени по късно при съвсем друг министър има и снимка, а допълнителните държавни гаранции още по късно, но то иска четене не само писане като оня чукча писател, който не читател

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  100. 100 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    [quote#81:"niakoi_si"]Кунева има доста силни позиции в Брюксел, а на ДСБ само това им липсва, проблеми откъм ЕНП... [/quote]
    Кунева не е член на ЕНП а самата ЕНП е всеядно чудовище приемащо всеки който може да осигури някакви гласове е европарламента, тепърва предстои шоуто там след Меркел, която вече я започнаха от ХСС

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK