Осем моста в София чакат ремонт до края на годината

Йорданка Фандъкова

© Надежда Чипева, Капитал

Йорданка Фандъкова



Осем моста в София са в лошо състояние и трябва да бъдат ремонтирани до края на годината. Ремонтите са по програмата на Столичната община за ремонт на общо 21 съоръжения, на стойност 7 млн. лева.


По нея вече са ремонтирани 13 моста, отчете кметът на София Йорданка Фандъкова, цитирана от БТА. Днес тя провери на място реконструкцията на моста при бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" и ул. "6-и септември". Преди три дни започна ремонтът на съоръжението при ул. "Г. С. Раковски", а до края на годината мостовете трябва да бъдат готови, каза кметът.


Йорданка Фандъкова съобщи още, че до края 2015 г. общината има готовност да започне изграждането на кръстовището на две нива на бул. "България" и бул. "Акад. Иван Гешов". Тя вече е възложила там да бъде направена нова организация на движението, а проектът отново да бъде представен пред медиите. Срещу плановете за изграждане на кръстовището се обявиха граждански организации и живеещи в района, бе организиран протест, а "Спаси София" поиска оставката на главния архитект Петър Диков.




"Това кръстовище е много необходимо, защото движението е много натоварено, всеки ден минавам от там и опашките са огромни", обясни днес Фандъкова. Проектът предвижда там да бъде изградено кръгово кръстовище на второто ниво и светофар за преминаване на трамваите на първо ниво. До края на годината там трябва да започне строителството на метростанцията от третия метродиаметър, каза още кметът. Работата по седемте станции ще започне веднага след подписването на договора с оперативната програма "Транспорт".


Фандъкова припомни още, че по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" вече е изградено ново енергийно ефективно осветление, както и че през тази година като част от инвестиционната програма на Столичната община продължава работата по локалните платна на бул. "Цариградско шосе" и ремонтът на малки улици в кварталите "Лозенец" и "Подуяне".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8719 Неутрално

    Не знам всички ли кметове в света непрекъснато занимават гражданите,какво трябва да се свърши и какво са свтършили.Абе вършете си работата,хората сами ще преценят дали работите добре или не.

  2. 2 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Направете малко пауза,че вече ни стана невъзможно да се придвижваме,г-жо Фандъкова!

    Tony
  3. 3 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 628 Неутрално

    >всеки ден минавам от там и опашките са огромни

    Сега разбрахте ли защо ще се прави това безумие?!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  4. 4 Профил на staska
    staska
    Рейтинг: 1149 Весело

    До коментар [#2] от "Free person":

    Специално за софиянци - предстои откриване на нов завод за гащи с перка.

    "Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."
  5. 5 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Браво, много работа предстои в посткомунистическа София!
    А тия, които искат "малко пауза", че не можели "да се придвижват", да се върнат на село и поне да си поизринат дворовете от мръсотията

    'Let light surround you' Dream Theater
  6. 6 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 225 Неутрално

    ...общината има готовност да започне изграждането на кръстовището на две нива на бул. "България" и бул. "Акад. Иван Гешов"...
    Не могат ли да направят нещо от начало и докрай наведнъж?
    Защо се прави всичко на парче и се прехвърлят тапите от едно кръстовище на следващото?Толкова ли не могат да направят проект за целия булевард "България" до околовръстното?
    А тумора Орлов мост-кога?-половината коли на София минават по едно платно!

  7. 7 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    Задръстването под новата каскада на Семинарията е сутрин и вечер по 40 минути. Въпреки електронната, спътникова, космическа и не знам каква още система за управление на трафика, редовно автобус чака първа кола на светофара. Тоест е набил едни здрави спирачки, които са пратили пътниците при шофьора. После потегля с присущата му интертност и веднага след кръствището има 3 спирки. Спира там и опропастява половината пропускателна способност на тази фаза. Чудесен резултат като за 40 похарчени милиона.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    каскада = естакада, простете...

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  9. 9 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 862 Неутрално
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11 Профил на zcu00469861
    zcu00469861
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#1] от "rosiraycheva50._":

    Българите сме като маймуните, помним по 7 минути и после забравяме. Може да е видял нещо и то да му е харесало, но 3 пресечки след това, вече ще е забравил и ще негодува.
    Има обаче едни маймуни, които знаят, че забравят и затова си преговарят какво знаят на всеки 7 минути

  12. 12 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#7:"cinik"]Задръстването под новата каскада на Семинарията е сутрин и вечер по 40 минути.[/quote]

    Може би имаш в предвид движение по Симеоновско шосе, защото онзи ден от мола до централна гара през три кръстовища на две нива стигнах за 15 минути.

    Иначе и аз забелязвам че се увеличи трафика по Симеоновско шосе, като на този етап не е много ясно защо се случва това. Това което си мислех е че така и така нов трамвай няма да има понеже много протести имаше много чудо, защо да не се отвори още една лента за завой на дясно.

    Така ще има две платна за направо, въпреки че те ще се задръстят от следващия завой на ляво за влизане в Лозенец при Химическия факултет. Тия леви завой винаги създават проблеми, но все пак е засега е важно да се обърне внимание на светофара при Токуда, който позволява да се използва новия път до Хладилника. Този светофар я пусне две коли я не.

  13. 13 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    До коментар [#7] от "cinik":

    Това при Семинарията е безумие. Толкова месеци тапа и сега пак същото като преди. И то заради протеста на два блока, които не искаха кръгово кръстовище. Като сравни човек семинарията с кулата вижда колосалната разлика. Протести винаги ще има, само че един добър управник прави това, което е добро за града, и не им обръща внимание.

  14. 14 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    До коментар [#1] от "rosiraycheva50._":

    И после ще ревнете, ама що затварят без предупрежение пътя.

  15. 15 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    До коментар [#12] от "dkolov":

    Аз мисля, че не е късно при Семинарията да се направи едно кръгово на долното ниво - няма да отнеме повече от няколко седмици, а ще отпуши тапата веднага.

  16. 16 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    До коментар [#15] от "galapagas":

    Колкото и да се върти човек, задникът му все си е отзад. София чупи всякакви европейски и световни рекорди по брой автомобили на жител. Може да се мери само с тексаските фермери, където от ранчо до ранчо са 10 мили разстояние. Оттам насетне надай се надай, да насмогнем с магистрали, тангенти, кръгови и естакади на 6 нива.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  17. 17 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    Обява от началото на академичната година:

    "студент търси скромна квартира с гараж"

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  18. 18 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1094 Любопитно

    [quote#9:"Kotarak"]А Люлин кога?!?[/quote]
    Че, кво муй на Люлин...???
    Един от най-уредените квартали в София е за момента...

    Форумът е в будна кома...
  19. 19 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    До коментар [#16] от "cinik":

    Факт. Обаче нека се кандидатира кмет с обещание да редуцира движението (което може да стане само и единствено по финансов показател) и да видя колко гласа ще спечели на избори

    Да в Холандия се движат на колелета, ама защото самите холандци искат да карат колелета. Ганьо си иска колата. Управниците се мъчат да му угодят, за това ги е избрал.

  20. 20 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    До коментар [#16] от "cinik":

    Това не е вярно. Иди до Атина, Истанбул, Рим, Неапол, Палермо и тогава кажи пак, че в София е най-ужасният трафик. В София улиците са направо празни в сравнение с горните градове.

  21. 21 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    [quote#12:"dkolov"]Може би имаш в предвид движение по Симеоновско шосе, защото онзи ден от мола до централна гара през три кръстовища на две нива стигнах за 15 минути. [/quote]

    Ако си забравил да погледнеш календара, онзи ден беше неделя. Като минеш сряда вечер, ела да споделиш впечатленията си. Особено ако срядата е някъде в началото на месеца, когато са раздали заплатите и първата работа е нафта до капачката....

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  22. 22 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1104 Весело

    ей ви идея за без кинти... прекръстете "градски транспорт" на "селски транспорт" и ше видите как поне 2/3 от наслението ше зареже колите и ше яхне тролеите и трамваите...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  23. 23 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1104 Весело

    До коментар [#15] от "galapagas":

    на долно ниво под семинарията отиваш право в ада...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  24. 24 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    [quote#20:"galapagas"]Иди до Атина, Истанбул, Рим, Неапол, Палермо[/quote]

    Кайро да не забравиш, хе-хе...Като виждаш докъде са я докарали, трябва ли да буташ в същата посока? Място за "подобрение" безспорно има - в моя блок има гаражи за 1/10 от апартаментите, за сметка на това колкото възрастни хора от старото поколение си отидат, 2 месеца след това на тяхно място е дошло младото семейство с 2 лични автомобила, 1 резервен със спаднати гуми и отделно тук-таме се прибират със служебната кола. Не дай Боже да вземат жилището за офис, веднага 5-6 брандирани баничарки и бусове се включват в трошенето на тротоарите и ровенето на зелените площи.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  25. 25 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#16:"cinik"]София чупи всякакви европейски и световни рекорди по брой автомобили на жител[/quote]

    Ами едва ли всички са жители на София., така е много важно да тръгне северната тангента, метрото до хладилника и разширението на Черни връх. След това трябва да се мисли за кръгово движение при Румънското посолство и продължавам да стоя на това че щом няма да има нов трамвай ще е добре да има нова лента за надясно при Семинарията.

    Хората от спаси София ще ме изкефят, ако вземат да се преборят за нов трамвай до Дървеница - щом искат да я спасяват ето спасете я. Направете хубав обществен транспорт и след това никой няма да иска да се вози на старата канта.

  26. 26 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 537 Неутрално

    ' ...са в лошо състояние и трябва да бъдат ремонтирани до края на годината.'
    След това - да бъдат пре-ремонтирани до края на пролетта...

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  27. 27 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    [quote#23:"tucker case"]на долно ниво под семинарията отиваш право в ада... [/quote]

    не бях се сетил.

    От друга страна нашите попове не са много набожни. А ако гледам синодалните старци, по-скоро под тях е преизподнята на ДС.

  28. 28 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    [quote#24:"cinik"]Кайро да не забравиш, хе-хе[/quote]

    О, има много други. В Германия с нейните 10 000 км аутобани има поне 20 участъка, където тапа от 20-30 км по всяко време на деня е нещо нормално. Ние в БГ сме шампиони по мрънкане.

  29. 29 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    До коментар [#28] от "galapagas":

    Нали се сещаш, че говориш за държава 4 пъти по-населена от нас. 3 пъти по-голяма като територия, 11-12 пъти като население. Раздели България на 4 части и във всяка от тях вкарай по една София, един Пловдив, една Варна, един Бургас, едно Русе, един Плевен. Ние сме с най-ниска плътност на населението след скандинавските държави и Хърватия, но пак успяхме да си устроим кенеф със задръствания, автомобилни пушеци, презастроени квартали и коли по тротоарите (ако изобщо има тротоари). На 4 пъти по-широко сме и накрая не намираме място за 1 метър тротоар. После се псуваме "циганин". Какво е българинът изобщо, освен точно циганин, успял с луд късмет да събере 20 лева в джоба.....

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  30. 30 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#28:"galapagas"]О, има много други. В Германия с нейните 10 000 км аутобани има поне 20 участъка, където тапа от 20-30 км по всяко време на деня е нещо нормално. Ние в БГ сме шампиони по мрънкане. [/quote]

    Не я гледай Германия. Германия е голяма държава, мисля че около 70 милиона. От тях 7 милиона се возят на коли, а останалите са на влакове, велосипеди защото климата им го позволява и тук там малко самолети.

    Тапите в Германия идват от каргото - голяма икономика и трябват много кираджий

    Тук сме 7 милиона и всичките сме на коли.

  31. 31 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#21:"cinik"]Ако си забравил да погледнеш календара, онзи ден беше неделя.[/quote]

    Ей това съм го пропуснал. Естествено че в Неделя, че кой ще се движи през другото време, освен такива като мен дето са им отнесли огледалото и са отишли за ремонт в понеделник.

    Миналия понеделник закарах колата на оглед за около 20 минути до метростанция Сливница по същия маршрут.

  32. 32 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1129 Весело

    До коментар [#9] от "Kotarak":
    Нали си имате линеен ускорител а и скоро му сложиха бетонни прегради в жълто. Малко ли екстри са това?

  33. 33 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    До коментар [#29] от "cinik":

    Съгласен съм, но така или иначе да се кара в София е далеч по-лесно и бързо от споменатите от мен места. Преди да тръгне метрото имаше много по-големи тапи от сега. Като си спомня как беше околовръстното на юг от София преди да се направи Южната дъга, ми настръхва косата. Проблемите са си проблеми, но сега се кара много по-лесно отпреди само 10тина години. Освен това преди 10 години никой в София не спираше на пешеходна пътека, а сега, ако не спре първата кола, втората ще спре. Стига да не е с номер, започващ с РК, Е или СТ. Остава общината да прояви воля и да свали колите от тротоарите.

  34. 34 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    [quote#30:"dkolov"]Не я гледай Германия.[/quote]

    Защо да не я гледам? Карам съм доста из Германия и спокойно мога да кажа, че аутобаните са си кошмар с тези тапи. В България се кара много по-лесно, тапи от германски тип има само по празниците.

  35. 35 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2707 Весело

    До коментар [#4] от "staska ‪‎":


    [quote#4:"staska ‪‎"]Специално за софиянци - предстои откриване на нов завод за гащи с перка. [/quote]
    Карлсон дали си е дал патента ?

    В Е С Е Л О !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  36. 36 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 685 Неутрално

    До коментар [#13] от "galapagas":

    И на оковръстното е така - при Драгалевци е спокойно, защото е кръгово, а на Симеоново има едни опашки....

  37. 37 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#34:"galapagas"]Защо да не я гледам? Карам съм доста из Германия и спокойно мога да кажа, че аутобаните са си кошмар с тези тапи[/quote]

    Донякъде те са кошмар за тези които нямат хубави коли. В най -дясната лента се движат тирове, в средната карат коли с 130 километра в час, в най-лявата карат с 150 километра в час.

    Кошмара идва за тези дето нямат темпомат и се опитват със стара трошка да се правят на велики. Донякъде именно те създават тапите защото не се вписват в общия пейзаж





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK