Нова катастрофа с трамваи в София

Снимката е архивна

© Георги Кожухаров

Снимката е архивна



Два трамвая, движещи се по линия номер 5, са се ударили днес следобед в района на Руски паметник, съобщи Би Ти Ви. При катастрофата няма пострадали. Причините за инцидента се изясняват.


Това е втората катастрофа между трамваи в рамките на тази седмица. В понеделник при удар между две мотриси, пострадаха повече от 10 души, сред тях и бременна жена.

Ключови думи към статията:

Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1630 Весело

    Ватманите стачкуват по свой начин

  2. 2 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Тревата задържа влага и прави линиите още по-хлъзгави!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  3. 3 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Толкова да са на често?!

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5951 Неутрално

    защото не се поддържат мотрисите. няма вече трамваен завод. тези случаи ще зачестяват. да пази Бог от най-лошото. в София от ден на ден се краде от всичко и по повече !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Според мен нито тревата,нито температурите са виновни,а шофьорите,коит минат с колите през тревата и я вкарват в релсите.

    Tony
  6. 6 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 607 Неутрално

    [quote#3:"xmm"]Толкова да са на често?![/quote]

    5-тиците се движат на около четири-пет минути един след друг.
    Не вярвам, че тревата е проблем, просто злощастно съвпадение вероятно.

  7. 7 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 607 Неутрално

    [quote#5:"Free person"]Според мен нито тревата,нито температурите са виновни,а шофьорите,коит минат с колите през тревата и я вкарват в релсите.[/quote]
    В частта, където шофьорите пресичат с колите релсите, няма трева, а асфалт. Единствено в участъка за травмаите има трева около релсите, там коли не се движат.

  8. 8 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    До коментар [#6] от "newgenerations":

    Знам ли - наистина са много редовни,но по-рано имаше едни лелки,които почистваха линиите,скоро не съм ги виждала.

  9. 9 Профил на Легионер
    Легионер
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Повечето от мотрисите и трасетата са на над 30 години. Това е следствие от лошия мотопарк, не случайност.

    Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.
  10. 10 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1922 Весело

    Е кво'т станло станало.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  11. 11 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 607 Неутрално

    До коментар [#8] от "xmm":

    Аз работя наблизо и ги ползвам често- но лелки да почистват линиите определено и аз не съм виждала .

  12. 12 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9807 Неутрално

    Какво става, нещо много зачестиха.

  13. 13 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Катастрофа или единия е бутнал другия защото е попаднал на изолатор след аварийно спиране

  14. 14 Профил на mitakk
    mitakk
    Рейтинг: 294 Весело

    До коментар [#7] от "newgenerations":

    Сигурно оня с линейката от преди месец-два беше заорал в асфалта...

  15. 15 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 607 Неутрално

    До коментар [#14] от "mitakk":

    Защото промениха предимството на кръговото и някой шофьори не доглеждаха. Веднъж една маршрутка по грешка влезе в тревата и трябваше да я теглят.

  16. 16 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1089 Весело

    баси калпавите ватмани... не знаят да карат на трева... джовани паралела едно време в гората при тенекиите земаше завоите по нанадолнището с 40-50...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  17. 17 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 597 Любопитно

    Всеки ден на връщане от работа се прибирам с трамвай 5 и минавам през кръговото на Руски паметник. И вчера, и днес ми направи впечатление, че мотрисите буксуват страховито точно в затревената отсечка и се движат странно накъсано. Който разследва причините за удара, трябва да се насочи към това.

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  18. 18 Профил на Вовка Вурдалак
    Вовка Вурдалак
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Айде сега спираме с журналистическите глупости, Дневник, не се излагайте като кифладжии... Всъщност единият трамвай е бутал другия, заседнал на изолатор. Потърсете малко инфо, че ще се изпишат още куп безсмислени коментари...

    Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!
  19. 19 Профил на milenmihailov
    milenmihailov
    Рейтинг: 467 Неутрално

    По принцип да кажа нещо и аз с цел изясняване на цялостната картина:
    От двете срани на кръстовището, където трамваите навлизат, на релсите са монтирани устройства, които омасляват релсите и колелата на трамваите. Това е направено, защото радиуса на кръстовището е малък, и трамваите износват релсите и колелата с не малко скърцане... Заради това масло и шофьорите (които нещо много са нагли на последък) предричам много сакатлъци....

  20. 20 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3587 Неутрално

    Написаното дотук ме изпълва с гордост и оптимизъм! Щом това, че два трамвая са се ударили може да бъде новина означава, че всичко друго в София цъфти и връзва!

  21. 21 Профил на idiot_idiotov
    idiot_idiotov
    Рейтинг: 424 Неутрално

    Ами да благодарим на Фастъкова!!

  22. 22 Профил на ТОЛЕРАСТ
    ТОЛЕРАСТ
    Рейтинг: 237 Неутрално



    Аз съм от община Годеч.
    Ние нямаме трамваи.

  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5951 Весело

    До коментар [#22] от "Пръмов - еврокомисар":

    ще ви направим !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    Причините за инцидента се изясняват................

    ....и накрая нищо....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  25. 25 Профил на Борис Цветков
    Борис Цветков
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Преди няколко дни с колегата Иван Таков внесохме питане за зачестилите инциденти и катастрофи с участие на превозни средства от масовия градски транспорт в столицата, при които за съжаление има и пострадали и ранени и сериозни щети. Търсим и вината на ръководството на Столична община в лицето на Фандъкова и на зам.-кмета и Христов, които носят отговорност за източването на средствата ни към частни фирми, декапитализирането на общинските транспортни дружества, липсата на нормален транспорт към много от новите и старите комплекси и части на столицата и др. За съжаление, ръководството на СОС не включва питането в дневния ред, но катастрофите и проблемите продължават. В понеделник, в 10 часа ще започнем с процедурен въпрос така ли ще се управлява София в новия мандат и #кога ще отговорят на тези и на всички други въпроси на столичани.

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2015/11/13/2649105_nova_katastrofa_s_tramvai_v_sofiia/

    https://www.facebook.com/boris.tsvetkov.37/media_set?set=a.10153269535187406.1073741959.696027405&type=3

  26. 26 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 294 Неутрално

    в страничните и перфиерните квартали на София трябва да спрем с трамваите и с тролеите. градският транспорт трябва да се фокусира в използването и оптимизирането на автобуси и метро. и да се освободи повече място за автомобилен трафик, за паркинги и много камери. и паяци.

    но най-вече, да се разработят модели са пътуването на пътниците от сутрин до полунощ. за да знаят малките празни главички в общината какво да оптимизират...

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  27. 27 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Изходът от кръговото е срещу трамвайни релси, към които няма никаква видимост. Трябва се гледа за трамвай още докато си в кръговото. След релсите следва натоварена пешаходна пътека, а между нея и релсите има място за половин кола. Аз там трамвай, който да не дрънчи на звънеца не съм видял.

    Поздрави за СО... видими резултати от некадърност.

  28. 28 Профил на aeiou
    aeiou
    Рейтинг: 466 Неутрално

    и те, както и водачите на автомобили са като побеснели. днес за пореден път гледах как трамвай 22 отлита по Дондуков с бясна скорост (това е от най-старите трамваи). само дето не могат да превъртат гуми на тръгване и сигурно така си компенсират.
    А за натискането на клаксони по сфетофарите - не могат хората да свикнат, че на земята караме с обикновени а не с реактивни двигатели. А тези със старт/стоп бутони сигурно никога не са карали кола с обикновен стартер - еми, сорри - да не сте избирали кола със старт/стоп бутон.

    Който първи прекрачи границата, губи.
  29. 29 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9260 Неутрално

    Тези ватмани от улицата ли ги вземат или първо ги обучават.

  30. 30 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3388 Неутрално

    Виновни са есенните листа.

  31. 31 Профил на nikidimi
    nikidimi
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Във връзка с публикации в някой сайтове за катастрофа между трамваи на пл. "Руски паметник" съобщаваме, че тиражираната информация е невярна и манипулативна. Около 16.30 ч. на пл. "Руски паметник" трамвай е аварирал, след като е застанал на изолатор. Трамваят е бил избутан от друг трамвай.

    Дневник, проверявайте си малко информацията преди да копирате агенции като ПИК

  32. 32 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    Нещо много зачестиха катастрофите в градския транспорт





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK