Москов: Политиците трябва да дават решения, не да изкарват хората на улицата

Петър Москов

© Надежда Чипева, Капитал

Петър Москов



Политиците са длъжни да дават решения на гражданите, а не в невъзможността си да дават решения, да ги изкарват на улицата", заяви министърът на здравеопазването Петър Москов пред Би Ти Ви. Москов коментира оставането си на поста, независимо че партията му ДСБ излезе в опозиция след орязването на промените в Конституцията и оставката на правосъдния министър Христо Иванов, последвани от протести на граждани и магистрати.


Министърът отново повтори позицията си, че с този ход ДСБ се поставя в изолация, и че с излизането си от управлението партията се капсулира и се лишава от възможността да влияе. Оставането в управлението е начин да провеждаш политики, единственият начин да имаш лостовете за това е, когато си в управлението, смята Москов. Изтъкна, че запазва поста си не защото той е сладък, а защото има принципни съображения.


"Политикът трябва не да създава кризи, а да търси решения", заяви Петър Москов. Независимо че критикува решението на Радан Кънев за излизане в опозиция, министърът на няколко пъти повтори, че няма да коментира публично ДСБ, защото вътре в партията имали разговори. На упреците, че с решението си на практика е преминал в ГЕРБ, той каза, че е министър на Реформаторския блок - "съм и винаги ще бъда".




"Управлението на държавата не се свежда до това дали парламентът ще избере 5 или 6 прокурора", каза още министърът. Той коментира и номинацията на Екатерина Захариева за правосъден министър, като заяви, че поемането на поста от нея "е гаранция, че реформите там ще продължат".


"Разбира се, че се опитахме и разбира се, че в крайна сметка ни изиграха", бе краткият му коментар на опита на Реформаторите за прокарването на промените в конституцията.


Петър Москов, който днес има рожден ден, си пожела здраве и разум, защото "разумът трябва да надделява и да води до решения".

Коментари (178)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на М.Георгиева
    М.Георгиева
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Беззаконието изкара хората на улиците.

  2. 2 Профил на Das Territorium
    Das Territorium
    Рейтинг: 1381 Неутрално

    Я! Коледно чудо! Политически труп говори. :-)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  3. 3 Профил на negentropy
    negentropy
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Същите качества, които го правят добър министър го правят и лош политик. Това е положението.

  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    "Политиците са длъжни да дават решения на гражданите, а не в невъзможността си да дават решения, да ги изкарват на улицата".Вярно е,нищо че е клише.Ама правите ли го!!!

  5. 5 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 669 Неутрално

    Москов, един елементарен проблем поисках от теб да решиш и ти не само ми се подигра публично, но и нищо не направи. Подигравката (лошата дума) я забравих, но проблемът все още съществува за хилядите младежи, живеещи в студентските общежития.

    П.П.: Честит рожден ден! Бъди жив и здрав, че с това здравеопазване сме загубени!

    No Pain No Gain
  6. 6 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 531 Гневно

    На КОЕ да дадат решение, бе Москов, НЕ ВИЖДАТЕ ЛИ КОМУНОИДИТЕ ДО КЪДЕ НИ ДОКАРАХА???!!!!

  7. 7 Профил на liksen
    liksen
    Рейтинг: 479 Неутрално

    ДСБ, партията, управлението на държавата ... Типична комунистическа закалка.. А къде са гражданите, какво направи за тях, кое е по-важно - партията или хората?! И този имал принципи, какви са те - наследствените министерски постове!

  8. 8 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Е, хубаво, че отразихте. Но е пропуснато нещо много важно, което каза Москов.

    Че РБ е катинар, не смокинов лист. Че става дума за трайно партньорство между ГЕРБ и РБ (което някой не иска да го бъде - б.м.).

    Че ако РБ не е партньор с ГЕРБ, тогава с кого: с БСП, ДПС, Атака?

    Че това вече е било в по-предишния парламент и че е довело до свиването на ДСБ до извънпарламентарна партия.

    И още много каза.

    Респект, доктор Москов! И ЧРД!

  9. 9 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 711 Весело

    Мазньок !!!
    Този е едно безхарактерно ламтящо за власт влечуго.
    Именно здравната "реформа" на този ще изкара хората на протест още на пролет.
    С преминаването на едни и същи заболявания в спешна и чакаща листа, такава корупция ще се развихри, че народа ще отнесе "успешното" павителство на Боко 2

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  10. 10 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Ти - ри - ри - рам, ти - ри - рам, ти - ри - рам..........

  11. 11 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Като слушах Местан сутринта по Нова, съвсем друго намекна.
    Че 2016 ще има предсрочни избори. Фесовете са корифеи в платените пучове. Явно много ги сърби, пе не са във властта да резпределят те...

  12. 12 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Много обичам някой политик да излезе и да хвърли в публичното пространство някое уникално клише, изглеждайки много умен и далновиден.

    То и Местан тази сутрин говори в Нова едни клишета, от които свят да ти се завие. И накрая пак нищо конкретно не каза.

  13. 13 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1571 Весело

    Таварисчи, да ва замола, не пускайте стенографски записки. Поне гомдокарайте до коректорска шпалта, както е обичайната практика:

    "Реформаторсият блок е...", уточни: предстои да разберем. После каза, че рб е структурата, която може да си постави за цел да търси промяна заедно с коалиционните си партньоори. Не вижда друг начин
    министър на Реформаторския блок. Съм и винаги ще бъда.
    Постът в мз последното нещо, което може да се каже за него е, че е сладък. В началото на участието му водещият на сутрешния блок Антон Хекимян подари на Москов тефтер, а министърът обеща да си записва свършеното и след година да направи своеобразен"

  14. 14 Профил на errata
    errata
    Рейтинг: 956 Неутрално

    Москов, скрии се някъде кариеристче мазно.

    "Да, България"
  15. 15 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 269 Весело

    До коментар [#2] от "BG Stability":

    Zombieland
    или на гръцки: πολιτικός βρυκόλακας χώρα (с помощта на google translate)

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  16. 16 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    "Петър Москов, който днес има рожден ден, си пожела здраве и разум, ..."

    Достраша ме — самият здравен министър, който има властта да оправя здравеопазването... си пожелава да е здрав. То вярно, че "жив и здрав" е клише, ама като го чуя точно от него се замислям ние останалите, какво трябва да си пожелаем в такъв случай?

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  17. 17 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#11:"tolex"]Че 2016 ще има предсрочни избори. Фесовете са корифеи в платените пучове. Явно много ги сърби, пе не са във властта да резпределят те...[/quote]

    Така е. Не слъм слушала Местан, но Москов и това каза: за мераците. Които минават през разбиването на коалицията ГЕРБ/РБ и нещо повече: разбиването на възможността да я има.

    Това цели Местан.

  18. 18 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    [quote#1:"М.Георгиева"]Беззаконието изкара хората на улиците.[/quote]
    И Иван Костов.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  19. 19 Профил на rogers
    rogers
    Рейтинг: 124 Неутрално

    Москов демонстрира характерното за номенклатурата мислене на комунистически апаратчик.

  20. 20 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 531 Неутрално

    "Политиците са длъжни да дават решения на гражданите, а не в невъзможността си да дават решения, да ги изкарват на улицата"
    Такааа, научаваме, че е НЕВЪЗМОЖНО ТЕЗИ политици (червените) да дават РЕШЕНИЯ, но за ренегата не това е проблем, а факта, че хората са на улицата, изисквайки промени! Доскоро уважавах Москов!

  21. 21 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Съвсем разумно изказване, смятам, и най-важното, неболшевишко. Жив и здрав, по повод рождения ден.

    Доброто е заразно
  22. 22 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2828 Весело

    Москов е прясното доказателство , че ножичката , лентичките и в последствие софрите - притъпяват чувството за критичност !!!

  23. 23 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Винаги съм презирал хората които за едната службица са готови да плюят на принципите си. Москов излезе уникално мекотело.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  24. 24 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 897 Весело

    [quote#13:"Lemmy"]Таварисчи[/quote] Пише се с "г": "тавагисчи", ей, не го научихте тоя руски, ей!

    Доброто е заразно
  25. 25 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2087 Любопитно

    [quote#12:"foreverman77"]То и Местан тази сутрин говори в Нова едни клишета, от които свят да ти се завие. И накрая пак нищо конкретно не каза.[/quote]
    По определение, "добър политик" е този дето може да ти говори два часа и нищо да не ти каже. "Велик политик" е този, дето не само ще ти говори два часа без нищо да ти каже, ами накрая всички слушатели ще са чули каквото си искат и ще са му благодарни за подкрепата...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  26. 26 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2439 Неутрално

    [quote#17:"bathsheba"]Това цели Местан. [/quote]

    Не, Местан цели точно обратното. В случая той и Кънев пеят една и съща песен с рефрен "предсрочни избори" и криза на правителството (Кънев -"след 6 месеца", Местан - "през 2016". Малко да се засрамят другарите от ДСБ, ама не би... Слушат само себе си.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  27. 27 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    Това са празни приказки от един човек на който всички възлагахме големи надежди. На път е да се превърне в срам за фамилията си......не знам как ще погледне братовчед си ?
    Спомня ли се , как ни обясняваше каква мутра е Боко и как е разтривал ушите на бай Тошо, като негова охрана

  28. 28 Профил на Yossarian
    Yossarian
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Реформаторсият блок е... история, благодарение на такива като Москов, Кунева и Лукарски.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  30. 30 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2087 Любопитно

    [quote#18:"lz2"]И Иван Костов.[/quote]
    Е, глупостта на хората също може да ги изкара на улицата... В тази посока, най-пресния пример беше онова със сметките за тока и идването на Орешарски на власт... Както виждаш, глупостта също е силен мотивиращ фактор.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  31. 31 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Съгласен с всичко казано от Москов. НО ако си мисли, че ББ е станал един друг човек ей така за няколко дни, е по-скоро наивен. А и слушайки го все едно отрича не самия парламентарен модел а смисъла да си в опозиция - все се чудя защо у нас няма това, което в Британската политика е основен принцип - кабинет в сянка от опозиционната партия - ясен министър в сянка, който постоянно диша във врата на заемащия поста. И работи това!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  32. 32 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#7:"liksen"]А къде са гражданите, какво направи за тях, кое е по-важно - партията или хората?! [/quote]
    Отговорил ти е човекът. Написано ти е дори в заглавието, но ти не успя да го видиш!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  33. 33 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    др. Москов - като обединителят на нацията!

  34. 34 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#26:"Резистентна"]Не, Местан цели точно обратното. В случая той и Кънев пеят една и съща песен с рефрен "предсрочни избори" и криза на правителството (Кънев -"след 6 месеца", Местан - "през 2016". Малко да се засрамят другарите от ДСБ, ама не би... Слушат само себе си.[/quote]

    ++++++++++++++++++++++

    Не мисли Радан. Не ми се иска да мисля, че е повече от глупост в неговия случай. Не ми се иска!

  35. 35 Профил на Shkembechorba
    Shkembechorba
    Рейтинг: 428 Неутрално

    Парадоксално или не, Москов направи много умерено и трезво интервю, в което има много логика.
    Нека не се поддаваме на първосигнални реакции.

  36. 36 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#26] от "Резистентна":

    Не сме се разбрали. Говорим за едно и също. Местан цели това, което Радан случи. Само че Местан целеше (и ще продължава да го прави) това да се случи с целия РБ, не само с ДСБ.

  37. 37 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 845 Неутрално

    [quote#23:"Моди трий нищо да не остане!"] които за едната службица [/quote]
    Ти мислиш, че е бил безработен преди това ли ???
    Да "презираш" човек като д-р Москов, е диагноза, умнико !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  38. 38 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 452 Неутрално

    точно решенията / удобни за политическата рода / изкарват хората на улицата

  39. 39 Профил на ku4e
    ku4e
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Един лекар ми разказа, че веднъж по време на операция потърсили анестезиолога, за да извади от упойка пациента. Оказало се, че липсва в операционната, липсвал и в болницата. Намерили го в близко кафе. По-късно преминал на ръководен пост.

  40. 40 Профил на pixela
    pixela
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Евала, Пепи! Най-лесно се научавате на празни приказки..

    freedom is another word for nothing else to lose
  41. 41 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Не ми философствай, ми кажи оставката кога ще си дадеш?
    Хората са на улицата щото боклуци и продажници като тебе са в министерския съвет!!!

  42. 42 Профил на Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
    Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
    Рейтинг: 590 Неутрално

    "Политикът трябва не да създава кризи, а да търси решения", заяви Петър Москов.
    Имам чувството, че Москов е започна твърде добре да "се разбира" с "охранителя" и започва по ГЕРБавски да обръща истината с хастара навън.
    Твърдението му е вярно, но когато виждаш монолитно гласуване на 204 човека срещу интересите на България, не може да се правиш на "просветител' , който ще пременя изведнъж "неразумните юроди"!
    Можеш само да потърсиш подкрепа от гражданите (ама не от ония за уж "европейско развитие" и да атакуваш статуквото.

    Москов по-добре да гледа да си завърши започнатото в здравеопазването и да спре да ръси ГЕРБави "мисли" ( оксиморон е това ).

    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  43. 43 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#31:"Yomega"]Съгласен с всичко казано от Москов. НО ако си мисли, че ББ е станал един друг човек ей така за няколко дни, е по-скоро наивен. [/quote]
    Времето ще покаже дали е наивен или ще намери един по-добър изход от непрекъснатото критикуване, без възможност да участваш в промяната.
    Все пак, както казах и под другата статия, опозицията, колкото и да изглежда недалновидна за някои, на Радан Кънев и ДСБ е полезна за страната. Тя представлява необходимата качествена, критикуваща опозиция, която няма да позволи на Местановци, Първановци, а и Боковци да завлекат страната в посока на безконтролния диктат и ограбване.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  44. 44 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 897 Неутрално

    [quote#23:"Моди трий нищо да не остане!"] за едната службица[/quote] Анестезеолозите в България се броят едва ли не на пръстите на двете ръце. Добрите анестезеолози - може и на едната ръка. Москов, ако не е министър, ще разполага точно с 1 свободен ден след това, преди да се върне на работа. Тъй че може да го обвиняваш в каквото искаш, но трябва да има поне някакви факти в обвиненията.

    Доброто е заразно
  45. 45 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    Ами, да. ДСБ бяха в подобна позиция когато вървеше пучът срещу първото правителство на Борисов. Наблюдаваше се единодействие и взаимно допълване с БСП, ДПС и Атака.

  46. 46 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 845 Любопитно

    ясно е че москов и борисов са на един акъл ,популизма и имитациите на реформи продължават на пълни обороти

  47. 47 Профил на derek101
    derek101
    Рейтинг: 218 Гневно

    Моля да си оправите финалните абзаци на статията. Много падна нивото, нямате ли редактори?? Правописни грешки, зле конструирани изречения... Вземете се в ръце!
    "Реформаторсият блок е...", уточни: предстои да разберем. После каза, че рб е структурата, която може да си постави за цел да търси промяна заедно с коалиционните си партньоори. Не вижда друг начин
    министър на Реформаторския блок. Съм и винаги ще бъда.
    Постът в мз последното нещо, което може да се каже за него е, че е сладък"

  48. 48 Профил на Леля Пепа
    Леля Пепа
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Политици като Москов/Герб, когато не са на власт изкарват хората на улицата. Когато са на власт се крият в БМВ-то и слушат Франк Синатра, за да не чуят какво си говорят хората на улицата за тях.

  49. 49 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 897 Неутрално

    [quote#43:"Храбър"] или ще намери един по-добър изход от непрекъснатото критикуване,[/quote] В България никой не е намерил такъв изход, независимо какво прави. Между другото, не само в България. Единственият такъв изход е да се замонашиш, може би.

    Доброто е заразно
  50. 50 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#34:"bathsheba"]Не мисли Радан. Не ми се иска да мисля, че е повече от глупост в неговия случай. Не ми се иска! [/quote]
    Не разбирате ли, че без Радан просто няма да има контрол над мафията на ДПС/АБВ/БСП и...ГЕРБ?
    Всъщност положението на Москов е много по-изгодно именно защото съществува опозицията на Радан и ДСБ.
    Те са необходимия морален противовес на безконтролното и ЗАКОННО крадене и манипулиране.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  51. 51 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2447 Весело
  52. 52 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    С решенията си ги изкарвате

  53. 53 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    По отношение на Екатерина Захариева обаче мисля че е в голяма грешка.
    Тази женица просто няма да издържи раздирането между желанието на Боко да служи на червените олигарси и в същото време да върши популистки актове.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  54. 54 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Аз пък имам едно предчувствие - през пролетта на 2016 това правителство ще подаде оставка, поради някаква причина - може би Бат'Бойко ще получи хипертонична криза.
    Ще бъде съставено ново правителство с министър председател Петър Москов, а Бат'Бойко след "преодоляване на кризата" ще се насочи към Президентството.

  55. 55 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2439 Неутрално

    До коментар [#34] от "bathsheba":

    Е, думата "глупост" напоследък често се употребява от политици от всички парламентарно представени партии и все с един човек (неговите брътвежи) се свързва. Снощи неуважаемият от мен и не твърде интелигентен В.Симеонов също я изрече. Кой нормален човек, още повече юрист (поне на тапия) ще даде "гениалната" идея за "ново правителство на ГЕРБ" в същия управленски формат, същия премиер и в същия парламент?! Като че ли няма КРБ, в която да е написано как точно постъпва президентът при оставка на едно правителство! Ами ако втората или третата парламентарни сили не откажат мандата?! На какво разчита в случая Кънев - на това, че Плевнелиев ще им го поднесе на тепсия и той от опозиционер ще стане министър-председател с 4 депутати или на ново "служебно" правителство, в което Хр.Иванов пак ще стане министър?! "Глупостта по хората ходи", казваше баба ми. Беше мъдра жена.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  56. 56 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#50] от "Храбър":

    Ами не, не гледам на ГЕРБ като част от редичката, в която я нареждате.

    Ако Радан беше успял, както се опита, да изкара целия РБ в опозиция, сценарият щеше да е реализиран. Успешно за тези, които го замислиха. За щастие, се оказа, че има разумни хора.

  57. 57 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Москов е един обикновен некадърник, вкопчил се в министерското кресло, мазнейки се на Борисов за да прикрие фалшивата реформа !

  58. 58 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#48:"Леля Пепа"]Политици като Москов/Герб, когато не са на власт изкарват хората на улицата. Когато са на власт се крият в БМВ-то и слушат Франк Синатра, за да не чуят какво си говорят хората на улицата за тях. [/quote]
    Твърде скоро ще се разбере дали в действителност е така. Не го познавам лично и много добре разбирам, че в ДСБ си го познават отлично.
    В изказванията и на А.Атанасов, и на Р. Кънев, а и на самия Москов се чувства някакво разбиране на позицията заета от всеки един от тях.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  59. 59 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 897 Любопитно

    До коментар [#50] от "Храбър":

    Храбрий, я ми отговори на следния въпрос: поради каква причина Радан Кънев не стана министър на правосъдието миналата година? И недей ми отговаря, че квотата се нарушавала и али бали. Можеше образователният министър да не е от РБ, примерно. Та така: защо Кънев не стана министър на правосъдието, пък да си вземе Христо Иванов за заместник, или когото ще, и да направи една велика реформа. А изтика Иванов с "личната кауза" да опира пешкира, докато сам реши да се изтегли в удобната поза на опозиционер?

    Доброто е заразно
  60. 60 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 824 Неутрално

    [quote#30:"gost22"]Е, глупостта на хората също може да ги изкара на улицата... В тази посока, най-пресния пример беше онова със сметките за тока и идването на Орешарски на власт...[/quote]
    -Както и с ,,падането'' на кабинета на Орешарски ОТ власт. Стихията на улицата, колкото и да се опитват да я ползват за своите политикански цели, не прощава никому. Включително в друг момент и на онези, които са я вдъхновявали. И, ако ,,улицата'' трябва да решава важните въпроси на държавата, защо са нужни държавните институции и партиите. Онези, които искат с помоща на ,,улицата'' да дойдат на власт ''режат клона, на който седят'', а ако това е демокрация, по-добре да я няма в обществото и държавата. Диктатура на ,,тълпите'' е по-лоша от всяка друга диктатура.

  61. 61 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Москов стана част от статуквото и се превърна в част от фекалното мнозинство в парламента, фекално, защото тези хора (условно) освен да произвеждат л**на в пряк и преносен смисъл друго не правят.

  62. 62 Профил на errata
    errata
    Рейтинг: 956 Неутрално

    [quote#44:"dogwoman"]Анестезеолозите в България се броят едва ли не на пръстите на двете ръце. Добрите анестезеолози - може и на едната ръка.[/quote]

    Това приказки от "Хиляда и Една Нощ" ли са или да?

    "Да, България"
  63. 63 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 496 Неутрално

    От седмица да чуем нещо умно.

  64. 64 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2439 Неутрално

    [quote#53:"Храбър"]По отношение на Екатерина Захариева обаче мисля че е в голяма грешка. [/quote]
    Гледай ти, гледай ти! И аз мисля същото. Обаче снощи гледах Москов, който на въпрос на журналисти "има ли пръст в това предложение", отвърна: "Цяла ръка имам". Президентът и Москов са наложили тази женица на Борисов - хич не изглеждаше доволен, нито въодушевен. Вие да виждате друга причина, освен че ще остави някои хора съвсем да се изложат и да обърнат цялото НС срещу определени кръгове, които искат да "приватизират" съда и прокуратурата?

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  65. 65 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 315 Неутрално

    тоя на улав ли се прави.
    даже няма да продължа, че ще е нецензурно.
    НЕ БЕ ПЕШО НЕ Е ВАЖНО ДА СЕ ПРОМЕНИ СТАЛИНСКИЯ МОДЕЛ
    НА ПРАВОСЪДИЕ НИКАК НЕ Е.
    т***к.

  66. 66 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Още един в дългата колона от излъгали доверието ми.

  67. 67 Профил на fitkov
    fitkov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    къде сте мишочета....добре, че Пепи е мъжкар да ви го каже в очите, че сте за никъде в опозиция....ама още не е късно да останете само женички в ДСБ като го изключите ))))поздрави и цъкайте минусите, хейтъри )))

  68. 68 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2390 Неутрално


    Москов е политически труп и ми е противно да го гледам и слушам ! Той е новият Мирослав Севлиевски, който заради министерско кресло, изгуби политическата си кариера и заслужи презрението на хората !
    Това е Петър Стефанов Москов - министър на здравеопазването ( за сега ...) ...

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  69. 69 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    Автентичните десебари да не се повторят. Като например в костинбродската афера. Учудващо. какво припокриване с Местан! Който днес зове за предсрочни избори.

  70. 70 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#59:"dogwoman"]Храбрий, я ми отговори на следния въпрос: поради каква причина Радан Кънев не стана министър на правосъдието миналата година? [/quote]
    Сигурно е търсел друго по-политическо развитие. Навярно е смятал да стане лидер на целия Реформаторския блок или действително се цели в президентското място....
    Аз лично мисля че на него му е още много рано да заема президентската позиция. Твърде млад е. Сигурен съм, че и той самия го разбира това. Ето защо смятам изказванията му в тази посока по-скоро като опит да провокира по-смислен разговор в тази посока. Разговор за позицията, функциите и мястото на президента в управлението на страната. Навярно ще се съгласиш, че вицепрезидент (примерно) не ни трябва изобщо....Но това е само мое лично мнение.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#68:"niksan1"]Той е новият Мирослав Севлиевски, който заради министерско кресло, изгуби политическата си кариера и заслужи презрението на хората ! [/quote]
    Бъркаш!
    Москов е много по-целенасочен и по-работлив от Севлиевски.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  73. 73 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2390 Неутрално

    До коментар [#44] от "dogwoman":

    " Анестезеолозите в България се броят на пръстите на двете ръце . "


    А колко са министрите на здравеопазването ...???

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  74. 74 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 915 Неутрално

    Трябва да дават решения, но вие не давате решения, а създавате батак. Все по-непроходим. Енергетика, огромни външни заеми, беззаконие, феодализация, бандитизъм, корупция, унищожаване на природа, унищожаване на историческо наследство, халтура, сервилна медийна пошлост, разгул на посредствеността. Та така Москов. Вие сте престъпни некадърници!

  75. 75 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 824 Весело

    [quote#1:"М.Георгиева"]Беззаконието изкара хората на улиците. [/quote]
    -Точно, ама беззаконието на задкулистните кукловоди, поддиткващи хората да ,,излязат на улицата'', когато не искат другите ,,да играят по тяхната свирка''.

  76. 76 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Министърът на здравеопазването се държи като пациент на психиатрията, който смята себе си за Наполеон...Стига с тази басня, че Москов прави здравна реформа - който му вярва да отиде без пари в болницата на операция...На Москов просто му се услади шефовете на няколко частни болници да го дондуркат, така че очите му да продължат светят като фарове... Явно Москов няма нищо против сдъвкването и изхрачването не само на колегата му правосъден министър, но дори и на идеята за съдебната реформа, готов е на фелацио и на други услуги на тези, които я провалиха, и които откраднаха милиардите от КТБ... И има наглостта шизофреидната си лудост и алчност да ги натрапва на обществото като пример на почтеност...

  77. 77 Профил на osho
    osho
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#16] от "gost22":

    Много си се зачудил? Вероятно си представяш Здравния Министър като някакво полубожество, което не яде и диша, а смърка амброзия.
    Всеки се моли да бъде здрав, това е нормално и човешко, защото никой не е застрахован от нищо. Издребнявате супер катилски.

  78. 78 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    До коментар [#18] от "lz2":

    Краставицата има 90% вода.

  79. 79 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2439 Неутрално

    [quote#36:"bathsheba"]Само че Местан целеше (и ще продължава да го прави) това да се случи с целия РБ, не само с ДСБ. [/quote]
    Местан не иска нови избори. Местан иска ГЕРБ в неговите ръчички. Пълна и тотална зависимост за всяко решение в НС. В тази посока усилено работи и Кънев... но на принципа "яз не сакам менека да е добре, язе сакам на Вуте да му е зле". После има да плюе за БОСТАН и да се надява, че като кандидат-президент (издигнат от някоя нова коалиция) ще мине половин процент. За по-нататък не си прави сметки, сигурен е, че ще го изберем и за ДСБ му е все тая, хахах...

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  80. 80 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2606 Весело

    Когато народа се изправи срещу "ЦК на либералните ентусиасти" , някои политици ще трябва да идат в изгнание!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  81. 81 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#56:"bathsheba"]Ако Радан беше успял, както се опита, да изкара целия РБ в опозиция, сценарият щеше да е реализиран. [/quote]
    Това е невъзможно. При наличието на използвачката Кунева и сметкаджията Лукарски там (всъщност определенията за двамата са взаимозаменяеми), такова развитие на нещата няма как да се получи.
    То си личеше още от самото начало.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  82. 82 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1239 Любопитно

    днес кръстосан огън, м - от едната страна Владко, от другата - Пепи... а Комарницки е просто слугинче на чичковците с пурите, за разлика от Пепи, който е на кон

  83. 83 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#72:"Храбър"]Бъркаш!
    Москов е много по-целенасочен и по-работлив от Севлиевски.[/quote]


    Бърка още по-фундаментално/т.е. не САМО по отношение на целенасочеността и работливостта на Москов, които са факт/.

    Москов постъпи и достойно и правилно. И много отговорно. Истинските ДСБ-ри ще го разберете.

  84. 84 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2390 Неутрално

    До коментар [#72] от "Храбър":

    " Бъркаш !
    Москов е много по-целенасочен и по-работлив от Севлиевски . "



    В горния си пост, не коментирам професионализма и трудовата активност на двамата, а политическото им решение да са министри и да ... оползотворят министерстването, защото властта и произтичащите от нея благинки, вероятно си заслужават !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  85. 85 Профил на martinio
    martinio
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Заради тоя предател и такива като него, се отказвам да гласувам, защото ми омръзна все някое мекотело да ми предава гласа. Не е естно. Не ме е яд на Лукарски и Кунева даже толкова , колкото на тая подлога на Боко тиквата.

  86. 86 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#70] от "Храбър":

    Обяснението за Кънев не ми се струва много убедително, но може да си прав. А за вицепрезидента - аз пък си мисля, че тъй като и двете функции са малко или повече церемониални, не е лошо да съществува. Наскоро ми се наложи да чета (не за удоволствие) годишника на президента и вицепрезидента за миналата година. Има много дни, в които и двамата са някъде, в двата края на страната. Конкурси за детски песни, празнуване на читалища, ей такива неща, които на теб и на мен може да не ни звучат важни, обаче в някое селце или градче са били събитието на месеца. Хората се чувстват "почетени". Но това си е мое мнение, не твърдя да е единствено или правилно.

    Доброто е заразно
  87. 87 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#81:"Храбър"]То си личеше още от самото начало.[/quote]

    Че си личеше, си личеше. Но смятам, че първосигналният и с малко грандоманско себеусещане, Радан (както споменах, надявам се да е само такъв), беше уверен, че ще обърне мача.

  88. 88 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#79:"Резистентна"]В тази посока усилено работи и Кънев... но на принципа "яз не сакам менека да е добре, язе сакам на Вуте да му е зле".[/quote]
    Пишеш наизуст.
    Просто Петър Москов и Радан Кънев са хора с различен темперамент и поради това с различен подход към една и съща ситуация.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  89. 89 Профил на osho
    osho
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#74] от "Мърмор":

    Те създават батак, а ние какво правим? Да цитирам един топ италиански мафиот, който казва: "Ако обществото се вдигне срещу нас, ние сме прецакани!" Та, питам - какво направихме ние, за да се противопоставим на всичко това? Много е гот да се напада публична личност, която е застанала с името си за някакви промени. Това е и причината свестните хора да странят от политиката и там да се намърдват само мизерници, които творят батака.

  90. 90 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1239 Весело

    [quote#79:"Резистентна"]В тази посока усилено работи и Кънев...[/quote]
    мдам

    "Биволъ

    Поднасяме извинения, че Ви подведохме. Обществените поръчки на свързаната с Пеевски фирма Водстрой 98 АД не са за 760 милиона лв.
    Точната сума за периода 2011 - август 2015 е 965 866 186,00 лв. Разминаването се дължи на невключени в сметката консорциуми, които сега се отчитат правилно от програмата.
    Малко не достига за 1 милиард, но сега с още 500 милиона от магистрала Хемус за ПСТ Груп ще се наваксат пропуснатите ползи."

    http://contracts.bivol.bg/?q=%40executant_full+119081953#results

  91. 91 Профил на Георги Гочев
    Георги Гочев
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Москов: лъвчето и шушумигата

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Георги
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  93. 93 Профил на marinyotov
    marinyotov
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Честит рожден ден докторе! Никога не е късно да станеш за смях!

  94. 94 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    [quote#87:"bathsheba"]Но смятам, че първосигналният и с малко грандоманско себеусещане, Радан (както споменах, надявам се да е само такъв), беше уверен, че ще обърне мача. [/quote]
    Ето пак.
    Разберете, че пишете глупости.
    Не може да не е знаел колко народни представители има РБ в Народното събрание. Не може да не е знаел как болшевишки-зомбирано подхождат в такива важни за тях моменти БСП/ДПС/АБВ. А и лабилната позиция на ГЕРБ си личеше още от самото начало.
    Опитите ви да изкарате Радан ненормален са глупави и изобщо не отговарят на действителността. Те напомнят на глупостите, които ежедневно се тиражират от медиите на Пеевски.
    Нали си имам работа с по-разумни хора?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  95. 95 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    От гледна точка на сравнително интелигентен човек в България вече от няколко десетилетия няма достойни политици. Вместо тях има слабо образовани, много посредствени и лишени от всякакво чувство за морал и законност хора, които си мислят, че са политици. Процентът на криминалните типове сред тях е най-висок в сравнение с която и да е друга група от населението на страната.

  96. 96 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1316 Весело


    доктор Москов

    ще бъде успешен министър на Здравето

    от квотата на ГЕРБ !!!

    Той има зад гърба си Бойко Борисов.

    Скоро ще го научим и да рита топка !!!!!!

    - Честит празник докторе !

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  97. 97 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#79] от "Резистентна":

    Това е така, но според мен цели и нови избори. Има доста причини за това.

  98. 98 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    Хайде безумните клакьори се намесиха и аз се оттеглям.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  99. 98 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#37:"роджър"]Ти мислиш, че е бил безработен преди това ли ???
    Да "презираш" човек като д-р Москов, е диагноза, умнико ![/quote]

    Разбира се, подлогите на герб трябва да се подлизват и лъскат, евентуално с надеждата и ти да кльопнеш нещо от гювеча.

    Предполагам под решения, Москов разбира свещената СТАБИЛНОСТ за да няма излишни съмнения, относно единствено вярната, следователно единствено правилна посока, в която води страната Винету и неговите верни "проблемо-разрешители".

  100. 100 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Москов се надценява. Примиряването с нагло-вероломното поведение на Борисов, поощрен от Гоце и Фустан, е много лош знак за безхарактерна, хилава и в крайна сметка губеща позиция.
    Очевидна е злобата към ДСБ, признак за огромното страхопочитание у правешко-сарайското конституционно мнозинство.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK