БНР свали от ефир предаването "Деконструкция" (допълнена)

Петър Волгин

© Анелия Николова

Петър Волгин



Управителният съвет на Българското национално радио е свалил предаването "Деконструкция" от ефира. Това съобщава единият от водещите му - Петър Волгин, в профила си във "Фейсбук".


"Не се сърдя на хората там. Те си пазят постовете, а пазенето на постове минава през отстраняването на всеки, който не е удобен на властимащите. В медийния сектор нещата се развиват така - властта разпорежда на СЕМ какво да направи, СЕМ козирува и нарежда на БНР какво да направи, БНР козирува и изпълнява нарежданията", пише още Волгин.


Според него проблемът на тези хора е, че не могат да мислят самостоятелно.




"Ако можеха да мислят, щяха да видят, че с подобни мракобесни действия постигат цели, напълно противоположни на желаните от тях. Всеки управляващ, който посегне на медия, слага край на кариерата си. Разбира се, лакеите на управляващите ги чака същата съдба. Изобщо екипът на "Деконструкция" е убеден, че битката едва сега започва и че "победа будет за нами", заключава той.


Ръководството на Българското национално радио продължава да отстоява линията си за строго спазване на Закона за радиото и телевизията. Доказателство за това е бързата и адекватна реакция в отговор на акт от Съвета за електронни медии за установяване на административно нарушение от Петър Петров (Волгин). Управителният съвет на БНР реши да бъде преустановено излъчването на предаването "Деконструкция", посочва държавното радио на сайта си.


Мотивите за решението са, че водещият допуска в предаването едностранчиво представяне на фактите, има липса на обективност и многообразие на гледните точки, като при коментари изгражда позиции, без да допуска опоненти по темата.

"Това е ограничаване на свободата на словото и налагане на цензура, като се отнема възможността на слушателите да изказват свое мнение. Отчита се липса на плурализъм на гледните точки при отразяване на различни убеждения и идеи. Г-н Волгин продължава системно да толерира и да насърчава подобно поведение, нарушаващо разпоредбите на ЗРТ, както и редакторите, и сътрудниците на предаването "Деконструкция", се посочва още на сайта на медията. 

Многократните усилия на ръководството на радиото и на СЕМ да приближат "Деконструкция" до нормите на истинската журналистика и изискванията на Закона, за съжаление, не доведоха до успех, допълват от там.


Междувременно от БСП реагираха на решението.


"В БСП сме възмутени от решението на управителния съвет на БНР да свали от ефира си предаването "Деконструкция" с водещ Петър Волгин. Взето под груб натиск от страна на председателя на СЕМ и след заплаха от глоба, подобна цензура не прави чест нито на регулатора, нито на общественото радио", коментира в прессъобщение до медиите Атанас Мерджанов, заместник-председател на партията.


БСП е най-често критикувана партия, много от водещите на предавания са особено агресивни, когато им гостуват наши представители, но никога – особено, когато сме били на власт! – не сме си позволявали да нарушим принципа на свободата на словото, подчертава Мерджанов.


Той припомня, че при отчитането на медийния регулатор в парламента само лявата партия го критикувала и обявила за непотребен.


"А ако някой счита, че е забранено да се говори открито срещу неолиберализма, американската политика или някое друго явление, нека изготви публичен списък с темите, които са затворени за критика! В медийното пространство, заето от БИГ и ВИП Брадър, няма място за "Деконструкция", така ли? Не ви е срам, дами и господа цензори! Обръщаме се към другите партии и медии с апел за солидарност в защита на свободното слово!", обявява Мерджанов. 

Коментари (358)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1775 Неутрално

    Ми аз 1-2 пъти съм имал нещастието да го слушам и тоя пън Волгин си режеше слушателите които имаха друго мнение, доста безцеремонно при това. Какво се е разкрякал сега - че са му дали да пие от собственото му лекарство? Бах, преместих си го в другия крачол.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  2. 2 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Трябва да има и такива предавания! На мене ми допада и друга гледна точка по актуалнит въпроси!

  3. 3 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Зарлем правят герои тези публични маргинали.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Волгин, чемодан, вокзал, Москва. Там ще ти дадат ефир.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  6. 6 Профил на nikoia
    nikoia
    Рейтинг: 646 Неутрално

    То не е лошо да има и други мнения, ама Волгин се превърна в злобар и заядливец.

    nikoia
  7. 7 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    Дълго време това предаване беше в разрез с институцията БНР. БНР и БНТ са на обществена издръжка и нямат право да вземат страна. Волгин да отива в ПИК, мик или подобни грухтящи медии.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1043 Неутрално

    Волгин да не реве...като иска да лиже комунисти и петоколонници колкото си иска в някое частно радио а не в националното! Никой не му забранява...но да превръща националното радио в радиоточка на Москва няма да стане!

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на oanes
    oanes
    Рейтинг: 237 Неутрално

    В случаят не е важен Волгин. Важното е да има демокрация и плурализъм, не тоталитарен Живковизъм.

    оанес
  12. 12 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Без да споделям някои тези на Волгин, смятам го за един от най-добрите в ефира. Жалко. И симптоматично.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  13. 13 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1262 Любопитно

    Мотивите на УС какви са? Или е важно само мнението на Волгин?

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  14. 14 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1775 Неутрално

    Прас-прес няма да си го приберат, понеже тяхната линия е да хвалят гербавите в момента.

    Освен което Волгин си има печатна медия, няма място в БНР....все едно да пуснат там оная урупсия Беновска или пикаджиите.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  15. 15 Профил на спейс мен
    спейс мен
    Рейтинг: 466 Весело

    Най-хубавата новина на деня! Хигиената възтържествува!

    Да си тъп, необразован, заблуден и лишен от критично мислене в XXI век е въпрос на избор.
  16. 16 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 940 Весело

    Чудесна новина!
    Не искам данъците ми да отиват за такъв ***** и *****.
    Сега да видим колко струва "трудът" на Волгин - коя ли медия ще го вземе на работа? Дума? Алфа ТВ? М?

  17. 17 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 918 Неутрално

    "Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш."

    Волтер

  18. 18 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 294 Неутрално

    слава богу!

    за съжаление, ръководството на БНР сигурно е взело решението под натиск от Бойчо... сакън, да не опраска цялото БНР...

    а подобно предаване изобщо не би трябвало да остане в ефир повече от 2 предавания. най-малкото, защото Волгин си има история, която го представя в най-мрачната и "некадърна" светлина, като глупав комунист, агент-провкатор и евтин комсомолец, който може да се издържа само от публични и обществени фондове и пари.

    и за капак, много слаб журналист.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  19. 19 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1996 Неутрално

    Волгин да иде в частния сектор а не с Държавни пари от бюджета да плюва.
    СЕМ Браво !
    Сега свалете и Партийната Телевизия Алфа от Мултиплекса.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  20. 20 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Е,айде честито да ни е!Макар да не е свалено излъчването,заради морални и принципни съображения,ако беше така отдавна да го няма.бсп има какво да дъвчи сега.

  21. 21 Профил на ramm_stein
    ramm_stein
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Волгин е изключително злобен тип. Олива се в представянето на неговата си гледна точка, в журналистиката все пак трябва да се поставят повече гледни точки, които журналистът да представя до колкото се може обективно.

  22. 22 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Крайно време беше!!! Огромната част от българските медии, до такава степен се рушлямизираха, че станаха абсолютно ненадежден източник на информация! България спешно се нуждае от закон, с който да се защити българската държава, от руската диверсия!!!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  23. 23 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1906 Неутрално

    Пешо Волгин е несъмнено умен пич, но той самият се проявяваше като цензор в предаването си.
    Все пак е само свален от БНР - медии много други, където да се изявява, не е застрелян на улицата както правят Москва с неудобните на властта.

  24. 24 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 946 Неутрално
  25. 25 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 721 Неутрално

    точно три пъти съм слушал въпросното предаване.
    1. вкъщи, обърках канала - 10 сек.
    2. Търново. на въпрос на времения хазяин - "Добър ли е?"-"Не." - 3 мин.
    3. в кола на добър приятел - 2 часа.
    не смятам, че мога да дам обективно мнение. субективното си е за мен.

  26. 26 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    Ето от сайта на БНР...
    ...Мотивите за решението са, че водещият допуска в предаването едностранчиво представяне на фактите, има липса на обективност и многообразие на гледните точки, като при коментари изгражда позиции, без да допуска опоненти по темата. Това е ограничаване на свободата на словото и налагане на цензура, като се отнема възможността на слушателите да изказват свое мнение. Отчита се липса на плурализъм на гледните точки при отразяване на различни убеждения и идеи. Г-н Волгин продължава системно да толерира и да насърчава подобно поведение, нарушаващо разпоредбите на ЗРТ, както и редакторите, и сътрудниците на предаването „Деконструкция“....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  27. 27 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5692 Неутрално

    До коментар [#2] от "balkantourist":

    В предаванто на Волгин нямаше друго мнение, освен мнението на Москва.

    Gunter glieben glauchen globen
  28. 28 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 812 Неутрално

    "победа будет за нами" това на какъв език е?
    Волгин реагира като ощипана госпожица на всеки който има различно мнение от неговото а сега търси под либерализма цензура.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  29. 29 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 803 Неутрално

    др. Лозанов, кога ще свалите от ефир тв Алфа, тв СКАТ - там също няма плурализъм на мненията?

  30. 30 Профил на kotrag
    kotrag
    Рейтинг: 524 Весело


    Ха, ако е критикувал ЕС и НАТО, съвсем очаквано е да бъде свален от ефир. Да пита френската и немската амбасади. Може би там да занят повече по ''неговия случай''....

  31. 31 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Как не се е сетил да почне да излъчва на руски? Сега щеше и Волен и руския посланик да му се притекат на помощ а не само БСП!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  32. 32 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1775 Неутрално

    До коментар [#29] от "balkantourist":

    Когато Волен и компания спрат да гласуват в полза на ДП(С)

    Обичам да грухтя и плюскам.
  33. 33 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2435 Неутрално

    За мен Волгин е съществена част от "хибридната" война срещу България.
    Понеже нямам нищо против всеки да си мисли и споделя каквото желае (свобода на словото), нека да си продуцира предаване в кое да е от частите радиа по примера на Кулезич и да си кани, говори и т.н. каквито ще дивотии, но в БНР, където времето и предаването му е платено включително и от мен, мисля че отдавна няма място за предаване, което работи срещу страната.
    Мерджанов, да накара партията си и да се бръкнат и му направят едно радио, да вземат пример от Воле, макар че парите за Алфа не идват от него, а от доста по на изток разположени "спонсори".

  34. 34 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Разгеле!



    Публикувано през m.dnevnik.bg

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  35. 35 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10159 Весело

    Добра е новината, Волгин да пътува за към Волга .

  36. 36 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4086 Весело

    Най-сетне на този наглец му затвориха устата!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  37. 37 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5692 Неутрално

    Недопустимо е в държавна медиа да се дава думата само на едната страна - съветската.

    Gunter glieben glauchen globen
  38. 38 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2168 Весело

    Крайно време беше. Не смятам, че от моите данъци трябва да се издържа някакъв плужек с комплекси поради нисък ръст, който ги избива като плюе и храца по каквото там не му харесва. Нямам нищо против да го прави в някое частно радио, ама едва ли някой би го наел. Това лице трябваше да бъде уволнено много отдавна. А бързата реакция на БСП само показва за какво говорим. Остава и руският посланик да се изкаже...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  39. 39 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 879 Неутрално

    крайно време беше.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  40. 40 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Може би ако в предаването имаше и г-н Темзов или г-н Одеров предаването щеше да пребъде...../чувство цензурно/

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  41. 41 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Идеална новина! Беше толкова се продал, че дори беше безинтересен та сигурно никой не го е слушал.
    Ся да хваща Волен и да си ходи в Русия! По пътя да земат и оная грозотия, наречена паметник на съветската армия!

  42. 42 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#17] от "teridan":

    Съгласен на 100%!
    Но нека си казва мнението в някоя частна медия.
    Използването на национална медия за едностранно представяне на факти е крайно неприемливо!

  43. 43 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 237 Неутрално

    КРАЙНО ВРЕМЕ БЕШЕ!!!
    Не може по държавна медия издържана с парите на данъкоплатците да се води антибългарска пропаганда в полза на самообявила се за враг на България държава. Волгин да бъде съден за антидържавна дейност и при доказана вина да върне всичките разходи по продукцията на тази гнусна пропаганда.

    #KOЙ номинира бокова!
  44. 44 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 940 Неутрално

    Много закъсня това изритване.

  45. 45 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#2] от "balkantourist":

    Е, можеш да си пуснеш речи на Ленин, Димитров и Живков, ако толкова ти липсва Волгин и жалкото му предаване.В краен случай слушай Миков, Станишев или който и да е друг от червената шайка, в това число и Първанов и сие.
    Няколко пъти съм попадал на това предаване и Волгин се държеше ужасно със слушателите, оито имат различно мнение от неговото.Много неприятна личност е този!!!

  46. 45 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Крайно време беше да спрат програмата на руското държавно радио по БНР, незнайно защо наричана "Деконструкция".
    За 9-то Септемврийския стил на Волгин пък хич, не ми се говори.
    Реч на омраза и конспиративни теории нямат място в национално радио което по дефиниция трябва да плуралистино и умерено.

  47. 47 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Пьотр Волгин вдигаше телефонната слушалка само на избрани номера.Много късно го изхвърлиха от ефир,това също е проблем,който обаче така или иначе си остава в досието на БНР.Много закъсняха.

  48. 48 Профил на Георги Жеков
    Георги Жеков
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Неуважаемото комунистическо мекотело П. Волгин, агент и доносник на мракобесната ДС, не заслужава и една секунда обществено време по националните медии. Но с медии и агентура, подчинени на антибългарската комунистическа банда БКП, няма какво да се изненадваме. Гнус ме е от това същество, с огромно отвращение изписах името му.

    БОГ да ви пази от комунисти!
  49. 49 Профил на Storm Rider
    Storm Rider
    Рейтинг: 434 Неутрално

    В Алфа ТВ ще го приберат. Там всички са лоботомирани, така че ще са си лика прилика. Там могат да се давят в злобата си по цял ден, не е необходимо да имат специален график.

    Лошото е, че рубличките поевтиняха много, а и станаха кът...

  50. 50 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4086 Весело

    "...когато сме били на власт! – не сме си позволявали да нарушим принципа на свободата на словото, подчертава Мерджанов..."
    Не ме разсмивайте Мерджанов!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  51. 51 Профил на dorko
    dorko
    Рейтинг: 411 Неутрално

    По унизителен начин режеше слушатели, опитващи се да поставят под съмнение, дори, пропагандираните от екипа на предаването тези.

  52. 52 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2537 Любопитно

    "Те си пазят постовете, а пазенето на постове минава през отстраняването на всеки, който не е удобен на властимащите..." - паралелно с предаването на Волгин имаше и едно друго, като контрапункт, но то пък беше пълна скръб - нищо актуално, изсмукани от пръстите, нереални теми. Сега дано някой "конструира" нещо смислено, ама със сигурност ще е друг път. Не само БНР, но и телевизиите са в синхрон с директивите на правителството, сякаш ги карат групово с автобус да отразяват едни и същи събития, само във времето, в което ги излъчват се разминават. Всеобщо мислене ли ще се налага, като при вица за влакчето на Брежнев - клатушкане при дръпнати перденца, ама стабилно?!?

    Коментиране на анализираното, вече...
  53. 53 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 656 Весело

    Има достатъчно други руски медии , ще му намерят място , вервайте ми !

  54. 54 Профил на angelpetrov
    angelpetrov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#48] от "Георги Жеков":

    А твоят баща какъв е бил ? Не е ли бил човек на комунистите ?

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5692 Неутрално

    Сега тавариш Вольгин ще заеме героичната поза на репресиран.

    Gunter glieben glauchen globen
  57. 57 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 863 Неутрално

    След 26 години преход пак се върнахме в изходна позиция. Критикуващите властта да бъдат свалени от ефир. Особено лицемерно е, че го правят в името на свободата на словото.

  58. 58 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 991 Неутрално

    бахти драмата- Волгин да си предложи предаването на някоя телевизия или радио и ако е толкова яко- веднага ще го вземат, ако щеш по ТВ Алфа


    другото е тъп рев на ощипана мома

  59. 59 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5068 Неутрално

    До коментар [#26] от "the_flea":

    Точно! А Волгин казва: "Победа будет за нами""!

    Няма нужда от коментар! Да ходи в мАсква да говори руски, а не в ефира на БНР!

  60. 60 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Мачкай рублджийска сган. Като е такъв тарикатин пв да си прави частно радио и да видим мизерният МУ рейтинг тогава.

  61. 61 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Още един рупор на хибридната война беше затворен! Останаха още два-три канала и няколко вестника!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    браво ,крайно време беше този самозабравил се псайко да бъде изритан от националното радио ,
    все пак има някаква надежда за една нормална България

  64. 64 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 918 Неутрално

    До коментар [#57] от "tos_buratino":

    Гледам, че на Волтер сложиха вече 9 минуса, а ти очакваш поносимост към различното мнение, когато е на Волгин.

  65. 65 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 768 Весело

    Ееех, Волгин, не те знам човече, ама ако предполагах, че ще говориш по БНТ таквиз работи, щях да споделя с теб опит какво се случва, когато говориш против личностите дето си ги наредил преди два дена тъй:
    "Сигурен съм, че няма човек в България, който в момента може да даде смислен отговор на въпроса дали партията ДСБ, която претендира да пази кивота със свещените десни скрижали, е във властта или в опозиция. От една страна нейният лидер си къса дрехите, изобразявайки трескава опозиционна активност. Докато си почива обаче от тези опозиционни пърформънси, г-н Кънев чинно си изпълнява задълженията като съпредседател на парламентрна група на по-малката управляваща формация. Как в съзнанието му се съчетават тези две диаметрално противоположни състояние и какъв ще бъде ефектът от това раздвояване върху психическото му състояние, не се наемам да гадая. Раздвоението обаче е характерно не само за партийния лидер, но и за партията като цяло. Един от нейните най-видни членове, г-н Москов, продължава да министерства с все по-голям размах, а за окопалите се в министерства, агенции и филхармонии фенове на г-н Иван Костов няма нужда да говорим. Името им е легион. Независимо от това целокупното ДСБ продължава да се самовъзхищава от новооткритата си, напълно фалшива, естествено, опозиционна същност."
    http://bnr.bg/horizont/post/100639651/petar-volgin-balgarskiat-psiho-desen-sektor

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  66. 66 Профил на koz
    koz
    Рейтинг: 466 Неутрално

    "В БСП сме възмутени от решението на управителния съвет на БНР да свали от ефира си предаването "Деконструкция" с водещ Петър Волгин."

    Всеки път когато БСП не са доволни от нещо, означава че то е правилно.
    И обратно - като видя Първанов нахилен след гласуването за съдебната реформа, знам че нищо не е наред.

  67. 67 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Волгин е човек със самостоятелно мислене. Фондациите, управляващи страната, не търпят мислещи хора. Те искат само тролове, разпространяващи тяхната пропаганда.

  68. 68 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3145 Весело

    До коментар [#27] от "Blood Red Skies":
    "В предаванто на Волгин нямаше друго мнение, освен мнението на Москва."

    Пропускаш мнението на Петербург

    подпис
  69. 69 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4886 Неутрално

    Наистина скандално решение на БНР! Това си е абсолютна цензура спрямо едно критично към управляващите предаване и погазване на свободата на словото в България!

    П.П.
    А, иначе "Деконструкция" беше едно от най-популярните предавания в Хоризонт!!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  70. 70 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Когато липсват сериозни аргументи, единственото решение за мракобесника остава да запуши устата на опонента. В случая работа върши и снемането на предаване от ефир.

  71. 71 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#4] от "comtec":

    Какво е това грантаджия?

    "Я з москалями не балакаю!"
  72. 72 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    Не мога да понасям Волгин и никога не го слушам, но съм абсолютно против това решение!

    Доброто е заразно
  73. 73 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1930 Весело

    има достатъчно "независими" частни медии които да го приютят и утешат ,това малко ,жалко и злобно човече

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Крайно време беше! Псевдожурналистиката не бива да има място в обществените медии.
    Едно е да си журналист с леви убеждения, друго е да си проводник на съветска пропаганда, издържан с парите на българския данъкоплатец.

  77. 77 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5692 Неутрално

    До коментар [#62] от "tos_buratino":

    Истината не се нуждае от заплащане, тавариш. Лъжата обаче се нуждае. Ти си типичен пример.

    Gunter glieben glauchen globen
  78. 78 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Бнр трябва да стане като Дарик, Фокус.. Какви са тия изцепки да има нещо различно??? Ей го-по телевизиите го постигнаха..дали ще гледаш новини по Бнт, битиви или нова разлика нула..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  79. 79 Профил на swinging_pigs
    swinging_pigs
    Рейтинг: 409 Весело

    С цялото ми уважение...но последната 1г. нещо се побърка този човек...Предаването му стана скучно и праволинейно,
    ...Без никакви доказателства и примери... тезата му често изглеждаше жалка...нормално мислещ човек почва да се смее...

    Да не можеш да приемеш друга гледна точка...фанатично и глупаво.

  80. 80 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5692 Любопитно

    До коментар [#69] от "Иво":

    "Деконструкция" беше едно от най-популярните предавания в Хоризонт

    Популярно сред кого?

    Gunter glieben glauchen globen
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#65] от "Аби":

    А така, госпожа: днес сте съмишленица с Волгин. Скоро и с Волен.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  83. 83 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 868 Весело

    То това си е предаване на Руската Федерация, която се надява да не се светнат хората, че тя само си го сваля та друг да нарочат за виновен. Това е борбата за опозицията и нека да отбележим още един път, че БСП не могат да бъдат опозиция защото са част от 204-имата заедно с ГЕРБ и свалянето на предаването е като отчаян опит, частица от една агония.

    Няколко пъти съм пробвал да вляза и в БНР и БНТ по време на студия с политици. Искал съм да се изкажа на живо дори и в това предаване, да репликирам на събеседниците и постоянно съм получавал отказ и съм ги чакал пред студията с надежда да размислят. Въртят телефони водещи и редактори, говорят с някакви си пиари ли, някакви си там от БСП ги уведомяват и накрая ми казват, че ще извикат полиция ако не напусна.

    Крещял съм, че психично волния може да го отразяват като нахлува в студия и тормози хората по улиците, а мен камерите им и микрофоните винаги ме отбягват и то съзнателно ясно да не стане гаф, че да не се чуе нещо неудобно за властта?! И БНТ и БНР са държавни, какъв им е проблема да си изкажа мнението. Просто един гражданин с право на мнение. Дошъл на крака и с доказано авторитетно и влиятелно мнение. Каква е тази цензура? Кой иска да слуша все едни и същи пречупени анализатори и журналисти от сутрин до вечер?

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  84. 84 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 918 Неутрално

    [quote#72:"dogwoman"]Не мога да понасям Волгин и никога не го слушам, но съм абсолютно против това решение![/quote]
    Поздравления за коментара. Човек трябва да е верен на принципите, прилагайки ги еднакво и за своите и за опонентите.

  85. 85 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4881 Неутрално

    Таваришчът дупетър волгин да върви
    в некое руско радио там да каканиже
    руската си пропагадна.
    Поне ще се знае,че ще дудне на издръжка
    на РУСКИЯ ДАНЪКОПЛАТЕЦ
    Русия съвсем беше на промоция.
    РУСКА ПРОПАГАДНА с парите на
    българските данъкоплатци

  86. 86 Профил на apollo
    apollo
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Противно предаване със странен водещ-спомням си че преди десетина години се събличаше в ефир,но това според мен е най малкия му недостатък.

  87. 87 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Направо съм потресен,че тук се публикува тази новина!
    Кога ще публикуват и КОЙ е наредил спирането?

  88. 88 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5692 Неутрално

    До коментар [#72] от "dogwoman":

    Аз пък съм абсолютно ЗА!

    Gunter glieben glauchen globen
  89. 89 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 524 Неутрално

    "победа будет за нами"????

    Написано на руски, това звучи като заплаха срещу България. Товарищът е забравил в коя държава се намира.

  90. 90 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Нейсе,слава Богу!
    Ако съберат Петър Волгин и Волен Сидеров,какъв ли хибрид би се измътил?

    Tony
  91. 91 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4881 Неутрално

    Не мога да понасям Волгин и никога не го слушам, но съм абсолютно против това решение!
    - цитат на коментар #72 от “dogwoman”
    ----------------------------------------------------------------------
    БЪЛГАРИТЕ пък сме абсолютно против
    С ПАРИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ДАНЪКОПЛАТЦИ
    да ни ОБЛИВАТ С РУСКА ПРОПАГАДНА
    и РУСКИ ОПОРНИ ТОЧКИ

  92. 92 Профил на Borislav Valkov
    Borislav Valkov
    Рейтинг: 247 Весело

    До коментар [#17] от "teridan":

    Мурзилките са нацъкали минусчетата и показват що за стока са!

    До коментар [#42] от "гарата":

    Мечтата на всеки левак е държавническата службичка, а "тъпаците" по думи на Волгин да ходят да работят начастно....

  93. 93 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#69] от "Иво":

    Аре да сложат на негово място водещ атакист или костовист или доганист и да се изкажеш след няколко предавания, а?

    За свобода на словото се разприказвал.

    "Я з москалями не балакаю!"
  94. 94 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 466 Неутрално

    На такива като Волгин трябва да им правят данъчна инспекция, да видим дали няма да излязат скритите траншове от Кремъл.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  95. 95 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#85] от "Hawaii":

    И мен ме дразнеше,ама признай си ,че ще ти липсва неговата гледна точка!

  96. 96 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 529 Неутрално

    До коментар [#67] от "teridan":

    Волгин не е журналист а пропагандатор. Систематично нарушава принципите на журналистическата етика, разпространява откровени лъжи, прави опити да реабилитира комунистическата диктатура, защитава интересите на Русия против тези на България и сее политическа омраза. Той е по-скоро кандидат за прокуратурата (ако имахме такава).
    Да се защитават глупостите му като защита от потъпкване на свободата на словото или от някаква диктатура е грозно и нелепо.

    Нямам нищо против различни мнения. Има много място за лява критика. Но не по този груб, антинароден и тъп начин.

  97. 97 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#69] от "Иво":

    Аре да сложат на негово място водещ атакист или костовист или доганист и да се изкажеш след няколко предавания, а?

    За свобода на словото се разприказвал.

    "Я з москалями не балакаю!"
  98. 98 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#69] от "Иво":

    Аре да сложат на негово място водещ атакист или костовист или доганист и да се изкажеш след няколко предавания, а?

    За свобода на словото се разприказвал.

    "Я з москалями не балакаю!"
  99. 99 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4881 Неутрално

    Кога ще публикуват и КОЙ е наредил спирането?
    ----------------------------------------------
    Който и да е - ПОЗДРАВЛЕНИЯ
    Бил е ИСТИНСКИ БЪЛГАРИН,
    загрижен за това,че с ПАРИТЕ
    НА БЪЛГАРСКИЯ ДАНЪКОПЛАТЕЦ
    е престъпление да се финансира
    РУСКАТА ХИБРИДНА ВОЙНА
    СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ и ЕС

  100. 100 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#69] от "Иво":

    Ивчо, това е национална медия. Както обикновено, си некомпетентен.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK