Пътната обстановка е най-сложна в Силистра

Лиляна Павлова

© Велко Ангелов

Лиляна Павлова



Тази нощ в страната са работили 2 600 снегорина, двойно повече спрямо предходните дни, съобщи пред Би Ти Ви регионалният министър Лиляна Павлова.


По думите й от 1 ч. до 5 ч. през нощта всички пътища са били спирани поетапно за всички автомобили заради явлението леден дъжд. "Леденият дъжд е много по-страшен от леда, така че много повече ни плашеше. Беше затворена пътната мрежа и се отваряше поетапно", каза Павлова.


Тази сутрин най-критична е ситуацията в Силистра. "В областта всички пътища са затворени за тежкотоварния трафик, а поетапно ще ги затваряме и за лекия. Затваряме Силистра - Русе покрай Дунав, Силистра - Варна, защото снегът е много силен, а обстановката много тежка", посочи Лиляна Павлова. 




Тя предупреди пътуващите тази сутрин по автомагистрала "Струма" за гъста мъгла в участъка между Дупница и Благоевград. 


По думите ѝ , има натрупан един метър сняг на Петрохан. "През нощта там работиха много машини, има паднали дървета от натежалия сняг, пътят е отворен и проходим, но беше критичен район", добави Павлова.


Националния институт по метеорология и хидрология при БАН отправи предупреждението "жълт код" за поледици днес в шест области Добрич, Варна, Бургас, Ямбол, Хасково и Благоевград.

Ключови думи към статията:

Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Не е работа на министърката да обикаля пътищата в марково яке и да подтиква снегорините. Работа на министърката е да организира привеждането на пътищата в що годе нормално състояние, особено като има пред вид наложените от нея мерки:
    1. България като единствена държава в Европа налага винетка и на неползващите магистрали
    2. България въвежда цени на винетка, по-високи от тези в Швейцария.
    3. Аргументът е, че парите за поддръжка на пътищата са много по-високи от набираните от винетки. А защо е така? Може ли да получим сравнителни данни - колко струва поддръжката на километър пътна настилка в България и Швейцария? И ако тук излезе по-висока, защото ремонтът трае до следващата година, то не трябва ли първо да се спре далаверата?

    Мърфи е оптимист!
  2. 2 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#1] от "султана глаушева":

    Плювалниците са нас своя пост. АКо не се появи министъра рев. Ако се появи пак рев.

  3. 3 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Това министерсво няма ли говорител/служител "Връзки с обществеността", че министърката се изявява като синоптичка. Тъжно е когато те представляват/управляват хора без потенциал в служба на личните си амбиции, още повече, когато тези амбициии са на ниво селски кмет.

  4. 4 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 470 Гневно

    А тъй ли бе? Не може да бъде. Че тая се скъса да обикаля тук и там и да обяснява как всичко е почистено и няма проблеми. Паднаха 15 см. сняг и България блокирана. А я тази да каже ако падне 1 м. сняг тогава, какво ще прави? Ще квичи, че ще глобява почистващите фирми? И, какво от това? Това ще разчисти ли пътищата? Е така ли ще оправя нещата тази? ТАЯ ЛИЛЯНА ЛИ Е КАКВА Е НЕ Я ЗНАМ И НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА АМА АКО НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРАВИ СЪС СИТУАЦИЯТА ДА СИ ХВАЩА ПАРТАКЕШИТЕ И ДА СЕ МАХА, ЧЕ ХОРАТА ВЕЧЕ НИТО МОГАТ ДА ТЕ ГЛЕДАТ НИТО ДА И ТЪРПЯТ СЛОВОИЗЛИЯНИЯТА. Хората на празните и приказки ли да вярват или на очите си? В нета е заринато от качени клипове на "почистени" по нейните думи пътища.

  5. 5 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 962 Неутрално

    До коментар [#1] от "султана глаушева":

    [quote#1:"султана глаушева"]. България като единствена държава в Европа налага винетка и на неползващите магистрали [/quote]

    И в Румъния със сигурност е необходима винетка и за първокласните пътища.

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  6. 6 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Павлова хич не обича зимата, щото тогава трябва да се работи и да се покажат някакви резултати. При първия сняг и им лъсват ду*етата.
    Колко е трудно да се направи стратегия и подготовка за зимните условия? Не е наваляло някакво огромно количество сняг. Всяка година е така и уж все сме подготвени, а накрая резултата е един и същ. Бива безхаберие, ама айде малко от малко поне..

  7. 7 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    Тая директорка на водопад, докога ще ни занимава със своята несъстоятелност?
    Почва да става досадно!

  8. 8 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Лилянка...хваната в кадър...в опит за мислене...

  9. 9 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    До коментар [#1] от "султана глаушева":

    Султанке, написала си един куп глупости. Така и не се научихте да не коментирате неподготвени, че се излагате, като кифладжии.

  10. 10 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Силистра , Русе , Разград ,и все там е ужас. Гледаш една педя сняг а от долу стъкло.широколистните дърветата се чупят.
    Не зная дали са възстановени дървесните пояси ,но и те не помагат. Май трябва да се правят пояси от туи , щото широколистните пояси не помагат.
    Доколкото дали е работа на министърката ,ами контролът на най високо равнище помага . Поне се информират за проблемите.
    Това си е борба с природата . Не става въпрос да се наказва, а става въпрос , да се намери по дълготрайно решение. Пред природата човекът е безсилен.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    Толкова неадекватно и противоречащо си интервю не бях гледал скоро (с изключение на това на Баце за Местан).

    Били чистили, но всъщност не били. Само били осолявали. Били осолявали, обаче всъщност отдолу довечера всичко щяло да замръзне. И снегът много се изпарявал и правел мъгла.

    Потрес...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  13. 13 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Докато калинките на Рапона ни "управляват" така ще е с поверените им сектори.
    Защото те са поставени там само за да се усмихват пред камерите и да прикриват далаверите на "управляващите" ни разбойници.

  14. 14 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#9] от "zle_platen_trol":

    Колега, май само ти се излагаш в момента, защото Султанка е изложила мислите си по доста смислен начин, а целта на твоят пост е единствено да плюе и обижда.

    Fail with honour then succeed by fraud
  15. 15 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 694 Неутрално

    "По думите й от 1 ч. до 5 ч. през нощта всички пътища са били спирани поетапно за всички автомобили заради явлението леден дъжд."

    Явлението леден дъжд?

    Госпожата го е изрекла с такова благоговение сякаш става дума за торнадо по нашите ширини. Явление, какво явление да е?
    Четири годишни времена и отвреме-навреме - дъжд.

    „Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови”
  16. 16 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1606 Весело

    Гледах филмчета за едни магистрали в Аляска... тези там, са големи късметлии, че са на хиляди километри от българските политици и министри, дето оправят снегопочистването...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  17. 17 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 259 Неутрално

    Изненадахте ли се от зимата?

    #ОСТАВКА!
    #КЪДЕСАПАРИТЕОТВИНЕТКИТЕ

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  18. 18 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Що така бе Лиле ? Нали всичко беше под контрол ? Всичката ви работа е като снегопочистването - всичко е наред до снеговалежа , а след това тръгват едни оправдания и заплахи за наказания ! Нищо не е както трябва на тази територия ! Най-добре е сняг да не вали, най-добре е урагани да не ни връхлитат, най-добре е много дъжд да не вали, най-добре е мигрантите да ни заобикалят защото за всичко сме готови докато не ни сполети ! От Космоса се вижда че в нашия самолет няма пилот !

  19. 19 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 259 Неутрално

    Във всяка нормална държава тази щеше да си е подала оставката още на 03.01, ама наглостта и безочието тука са пословични...

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    Само не разбрахме, що в Силистра е тежка обстановката?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    Да видим какво всъщност ни казва Лилето:
    "допустимо да има до 3 см на магистралите, до 5-7 см на първокласните пътища, и до 10 см на второкласните пътища"

    Т.е., имайки предвид, че падналия сняг е около 10 см, то Лилето ни казва, че второкласните пътища изобщо нема да ги пипат, останалите - колкото се изчистят сами от трафика - толкова. До асфалт не можело.

    За 3 млн лева на ден - толкова.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  22. 22 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    А не е ли много късно всичко това?

    Магистралите и пътищата трябваше да са почистени, когато всички се прибираха след празниците

  23. 23 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1592 Неутрално

    Съжалявам за лошата идея, ама проблемът е системен, нещо за оставчица да сте мислили в това министерство, очевидно не се справяте там, куца ви мениджмънта.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  24. 24 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Незнам тази другарка какви ги разправя,но в Пловдивско ,като изключим големите булеварди,колите се пързалят безконтролно.Един пясък поне да бяха хвърлили.Представям си малко по-продължителен снеговалеж,трябва да затваряме държавата.И снегорин не съм видял тази зима.

  25. 25 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Неутрално

    Иначе, ако не се плашеха от революция, тази и Боко биха предложили 500 лв винетка

  26. 26 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    [quote#19:"sherekhan"]Във всяка нормална държава тази щеше да си е подала оставката още на 03.01, ама наглостта и безочието тука са пословични...[/quote]
    Само, че ние тук не сме нормална държава, а Царството на Тиквите

  27. 27 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 491 Неутрално


    Така е по цялото протежение на Дунава ,на поне 40-50 км в територията на страната. Навявания, преспи по 3 метра.
    Не сте пътували да си изкарвате хляба.
    Лесно е да се плюе.
    За това държавата ние на тоя хал. Не е работа само на държавата . Работа е и на общините.

  28. 28 Профил на Paris Hilton
    Paris Hilton
    Рейтинг: 315 Любопитно

    Мадам "фъш-фъш" е много ефективна... Още по-ефективна ще бъде, ако по-малко говори, по-малко ПР и повече действие, видимо действие с видим резултат!

  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    До коментар [#27] от "rorikabc":

    Верно ли е така? И защо е така, ще ни светнеш ли? Нещо случайно да липсва?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    До коментар [#14] от "#43c6dB":

    Нека да караме подред. Първо, България не е единствената държава с винетка за неползващите магистрали. Второ, да в Швейцария винетката е по-евтина, но там има допълнителни такси за някои пътища, а пътния данък започва от 400- 500 франка и може да достигне 1500, доста нали? Същото е и в Австрия, винетка само за магистрали, но допълнителни такси за някои участъци. Трето, парите събирани от винетки със сигурност са недостатъчни за изграждането и поддържането на качествена пътна мрежа. Едва ли има нормален човек, който да вярва, че в Германия например за поддръжка отиват само 200 000 000 евро.

    Не съм имал за цел да обиждам никого, но и не обичам обикновените плювачи.
    Нямам за цел и да оправдавам Павлова, това което се случи мен не ме изненада, както няма да ме изненада и след една година и т.н. Не казвам и, че тук не се краде безобразно, напротив краде се. , нагло и безцеремонно, но ние протестираме за увеличение с осем стотинки на ден, а си кътаме за факта, че и тези осем стотинки ще се откраднат.

  31. 31 Профил на seth
    seth
    Рейтинг: 213 Весело

    Стига с тия снегорини и химикали. Какво ще стане сега с гумите и обувките на хората, както казва Премиера?

  32. 32 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    [quote#30:"zle_platen_trol"]Второ, да в Швейцария винетката е по-евтина, но там има допълнителни такси за някои пътища[/quote]

    Да си забелязал, че магистралите в Швейцария са три пъти повече, на три пъти по-малка територия? А да си забелязал наличието на "няколко" тунелчета? Ако искаш да защитаваш Лилянка, сравненията със Швейцария са едни от най-неуместните.



    [quote#30:"zle_platen_trol"]Трето, парите събирани от винетки със сигурност са недостатъчни за изграждането и поддържането на качествена пътна мрежа. [/quote]
    Наистина ли? А тези от акциза на горивата? Колко трябва да са парите от винетки, колко е нужно за качествена пътна мрежа?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  33. 33 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 778 Весело

    [quote#11:"maddrum"]Бойко сигурно я плющи по дупарата[/quote]

    Истински случай, разказан ми наскоро:

    Бойко и делегация, включваща внучката летят с фалкона, по някое време тя притеснено се оттегля в едно помещенийце и при връщането й Бойко без да се обръща, подхвърля "Пак ли srа ма, Лиляно?"

    И тяхната не е лесна.

    https://goo.gl/8NG90J
  34. 34 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 572 Весело

    Кака Лила ни лъже пак с кахърна физиономийка:
    1. При републиканска пътна мрежа от 12 000 километра - 2600 снегорина. Това значи, че на всеки 5 километра има снегорин и трябва навсякъде да е изринато до асфалт, а то не е...
    2. На Петрохан имало 1 метър сняг - да бе - не повече от 35 сантиметра...
    Изобщо много се е заразила от чорбаджията си

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  36. 36 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Републиканската пътна мрежа е 19600 км. За една зима има максимум 2 или 3 такива ситуации. Януарската мина... Февруари ще има пак една . Евентуално март ,както беше миналата година. Или десетина дена в година..... За което държавата плаща 30 - 50 млн. лева. Едно нищо.....Струва ли си да се поддържа техника да кажем три пъти по -голяма и модерна за 10 дена. За което да платят примерно 200 млн. лева, вместо да се дадат на пенсионерите....или за изкърпване на дупки. Защото това са пари хвърлени на вятъра за 10 дни....Тази техника в момента се поддържа само за екстрени случаи за болни ,линейки, хранителни продукти... Ако и шофьорите погледнат по философски и избягват ситуациите вместо да се навират в тях ще е о кей.........Прогнозите на времето са точни ........

  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    До коментар [#34] от "elevation04":

    Не е точно така. Лилето ти казва, че 10 см сняг от второкласните пътища е нормално по техния си стандарт, т.е., при сегашната обстановка те не се чистят. Остават само магистрали и първокласни пътища, които общо са 3 600 км. Т.е., от 2 600 снегорина, всеки е изчистил по километър и малко.
    За 3 млн лева.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    До коментар [#36] от "1_bulgarin":

    Първо, републиканската пътна мрежа, според самата Лилянка не се почиства цялата. Предмет на почистването от тези дни са само магистрали и първокласни пътища. Те са общо 3 600 км.
    Второ, парите, отделени за зимно почистване са 60 млн. На 22 дни, колкото средно има снеговалеж в страната ни, това са почти 3 млн. лева.

    Тук няма място за философстване дали трябва да е още по-скъпо. Тук проблемът е напълно неефективното използване на ресурсите и очевидните кражби.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  39. 39 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    До коментар [#32] от "Darth Plagueis":

    За разлика от теб съм забелязал, защото съм бил там. Всъщност дори не разбирам , какво се опитваш да кажеш. Потвърждаваш, че съм прав за което ти благодаря . Пак ще подчертая, че не се опитвам да защитавам Лилето, нито ще защитя, който и да е министър на Боко, но това е отделна тема. Минаваме на акцизите, как мислиш, дали в България акциза е по-висок от този в Австрия да речем? Не мога да отрека,че за краденето и липсата, на каквато и да е ефективност в изразходването на средства от бюджета ( не става въпрос само за пътната мрежа ) си абсолютно прав и точно това е проблема за мен, а не че винетката станала по-скъпа с колосалните 0,08 лв. на ден .

  40. 40 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#38] от "Darth Plagueis":

    Къде е казала Л.Павлова ,че не се чисти цялата пътна държавна мрежа първи второ и трети клас .60 млн. са отделени , но се изразходват по малко....и с останалите се кърпи напролет.За нека са двадесет дена не си заслужава да се пилеят повече средства.....Нека шофьорите повече гледат прогнозите..... Да пъуъват тези на които се налага....

  41. 41 Профил на лизард
    лизард
    Рейтинг: 580 Неутрално

    И един снегорин завива ...

  42. 42 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    До коментар [#36] от "1_bulgarin":

    Ако не се поддържа такава техника за тези 10-20 дни, то ще трябва навсякъде да се поддържат резерви за същите тези 10-20 дни, като в добавка пожарите и спешните случаи през време на непроходимите пътища ще бъдат по-големи и с огромен процент летален изход. Който му стиска на съвестта да направи сметката за последните два детайла. На мен, съвестта ми позволява да направя сметка само на запасите в малките населени места и на загубите на икономиката. Едно такова запасяване, би докарало много бизнеси в големите градове, като ще срине малките населени места. Същото това изчакване на времето, би докарало младите хора (дето ще раждат и ще гледат малки деца) пак в големите градове с болници, та ще има и демографска "екзекуция" на малките населени места. "Асфалт не се яде", ама пътя е основна съставка на икономиката дето прави заплатите.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  43. 43 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 470 Неутрално

    В момента в Русе пече слънце, няма сняг, но има лек вятър.

  44. 44 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    До коментар [#40] от "1_bulgarin":

    60 млн се отделят за ЗИМНО ПОЧИСТВАНЕ! Не за кърпене! За кърпене са предвидени други стредства.
    И Лилянка казва съвсем ясно, че според техните стандарти, пътищата от втори клас и надолу трябва да имат не повече от 10 см сняг. И тъй като вчера средно валя толкова, то те не са предмет на нейното чистене, което е и факт.



    До коментар [#39] от "zle_platen_trol":

    За разлика от мен? Хм, добре Т.е., нищо не ти говори идеята, че на три пъти по-малка територия, те имат в пъти повече инфраструктура от всеки тип?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. 45 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 784 Неутрално

    каква "пътна обстановка" в силистренско, то там пътища има ли.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  46. 46 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    До коментар [#45] от "abdelhaqq":

    Има. И са хубави.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  47. 47 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5591 Неутрално

    До коментар [#30] от "zle_platen_trol":

    http://www.dnevnik.bg/comix/137985/

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  48. 48 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#42] от "gost22":

    80 процента от селата са на изчезване... И няма никакъв смисъл от средства за тях. Още едно поколение и населението ще бъде около 20 - 30 км от областните градове , Черноморието и зимните курорти .... Останалото население ще бъде там където ими бизнес. Около магистрали ,мини , дълводобив и прочие.....Да не мислищ ,че ще остане човек по баирите в планините ......или там където няма поминък.Просто се заравнява терена....

  49. 49 Профил на ЛУСТРАЦИЯ
    ЛУСТРАЦИЯ
    Рейтинг: 373 Разстроено

    До коментар [#25] от "stenli1":Ами то май само това би ни изкарало на улицата за протести.Иначе там съдебна реформа или друго ,не ни влияе особено.

  50. 50 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    [quote#48:"1_bulgarin"]80 процента от селата са на изчезване... И няма никакъв смисъл от средства за тях.[/quote]

    Въй......

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  51. 51 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 470 Неутрално

    "...няма сняг..."

    Корекция - да се чете "няма снеговалеж".

  52. 52 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#30] от "zle_platen_trol":

    Виж, така по- ми харесваш, независимо дали съм съгласен с теб или не.

    Fail with honour then succeed by fraud
  53. 53 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1606 Любопитно

    [quote#48:"1_bulgarin"]80 процента от селата са на изчезване... И няма никакъв смисъл от средства за тях. Още едно поколение и населението ще бъде около 20 - 30 км от областните градове , [/quote]
    И въпреки това, не съм съгласен да "екзекутираме" селата зорлем, като им отсвирим снегопочистването. Просто трябва да оставим хората сами да си избират къде, как, с кого и колко да живеят. И както написах, съм за даването на пари да се почистват пътищата, защото те са част от основата на икономиката както в малките, така и в големите градове. От друга страна, няма лошо, в малки населени места да се поддържат запаси, защото там съотношението "сума за почистване"/"брой плащащи и ползващи" е прекалено голяма цифра и си струва да се "затворят едни пари в резерви". Само дето линейките и пожарните няма как да достигнат до потрошените хора и запалените къщи. Просто в големите градове и при магистралите, почистването е по-евтино защото почистените пътища се ползват от повече автомобили (същия разход на метър почистен път се дели на повече плащащи).

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  54. 54 Профил на Whisper
    Whisper
    Рейтинг: 418 Неутрално

    В Силистренско всяка зима е така поради навяванията - нещо което трудно може да се предотврати. Хората там са свикнали и никой не се паникьосва, паниката се насажда предимно от медиите.

    "Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."
  55. 55 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#1] от "султана глаушева":

    Не е работа, ама обикаля... Сутринта я виждам: Другарко Павлова, поместете се, правите задръстване. А тя ми вика: Ама аз съм без кола... Аз: Ами още по-лошо задръствате четири ленти на магистралата...

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  56. 56 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208158820118907&set=gm.1100224443320965&type=3&;theater
    Балгариа-Германиа-сравнение на пътищата

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  57. 57 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1036 Любопитно

    До коментар [#46] от "Darth Plagueis":
    Преди да седнеш да пишеш изрина ли си снега пред входа?

  58. 58 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1592 Неутрално

    До коментар [#54] от "Whisper":

    Не е толкова трудно, в нормалните страни го правят и дори и тук го правеха тук-таме през соца. Не е и като да не знаем как се прави също така: http://www.bds-bg.org/bg/magazine/?action=download&magazine_id=40

    Обичам да грухтя и плюскам.
  59. 59 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Хора не започвайте годината с мрънкане.
    Така ще ви върви цялата година.
    Не е трагедия че даден участък е затворен или не ЗИМА Е.
    Два три, дни няма да умрете.
    След два,три дни и помен няма да има от снега ,но нервите ще са ви нанесли вреда.
    И си почистете снега пред къщата или блока и не се оправдавайте ,че не е ваша работа.Работа е на всички нас.

  60. 60 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Лили отива в Белия дом заедно с ЦЦ на молитвена закуска-да се молят за добре изчистен пътища в Аляска!-вижте ги на снимките!
    Някак като прочетох и ми се иска да поздравя Лили - с няколко снимки от Аляска и да и кажа - "Спрете да крадете"!
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/aa/7c/9b/aa7c9b5221bb7ed034e02db458859b5b.jpg
    http://extras.mnginteractive.com/live/media/site21/2011/0524/20110524_044554_Busterminusdriftmay232011_500.jpg
    http://snowbrains.com/wp-content/uploads/2013/04/SodaSprings3_11.jpg

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  61. 61 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    До коментар [#57] от "Хайлето":

    А трябва ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  62. 62 Профил на RockyCoast
    RockyCoast
    Рейтинг: 521 Весело

    Лиляна Павлова -До началото на юни проблемът със снега по пътищата ще бъде решен ))

    .
  63. 63 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    До коментар [#59] от "л_a_ф_к_a":

    виж снимките от 2-та ми предишни постинга! Писна ми частни фирми да си пълнят гушите, а всичко да върви по-лошо от държавното!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  64. 64 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1606 Весело

    А частни снегорини "на повикване" кога? Или докато има държавна лапачка, няма да бъде допуснат някой да развали софрата...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  65. 65 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#63] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":

    Със сигурност някой прибира доста пари, това няма спор.
    Дай алтернатива за кой да гласувам дето няма да краде.
    ЗАкърменисме с далаверата и когато ни се отдаде възможност се възползваме.Че е царвул тиквата с целия му антураж е ама да сумтим няма смисал.Обичам тиквеник,но не съм привърженик на тиквеници.ДАйте да затворим митницата защото не мой се спрайм с корупцията.Ако спре да му става на тиквеника да ли ще си го отреже?

  66. 66 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1606 Весело

    До коментар [#60] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":

    А защо не искаш да я поздравиш със съдебната система на Аляска? Щото онова на снимките, плод на американското правораздаване...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  67. 67 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    [quote#63:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"]Писна ми частни фирми да си пълнят гушите, а всичко да върви по-лошо от държавното![/quote]
    Трудно ще върви по-лошо от държавното, щото когато всичко беше държавно (и снегопочистването и горивото), всяка зима някъде излизаха цели поделения да вадят закъсали коли по пътищата... Та трудно ще го докарат, частното да е по-зле от държавното, но пък продължават да опитват...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  68. 68 Профил на Dimitar Trifonov
    Dimitar Trifonov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Като спре да льже и да си вярва сама,може и да стане за нещо??????

  69. 69 Профил на Dimitar Trifonov
    Dimitar Trifonov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар 64:Почти всички снегорини са часни!

  70. 70 Профил на achkoal
    achkoal
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Какво искате от момиче, което никога през живота си не е полагало усилия за нищо. Завършила е университет в който баща и е преподавател, наследничка е на виден комунистически род, на крехка възраст и без висше образование е била в държавни учреждения за които се изисква такова. Същата е като Пеевски в по отношение на последното. Това си е една Калинка и нищо повече. Самочувствието е високо, разбира се, тя се мисли за велика. Но не е, дори точно обратното, посредствен интелект, който вреди доста.

  71. 71 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7934 Неутрално

    То само с приказки не става,трябва и работа,и добра организация.А такава видяхме само в София.

  72. 72 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2921 Неутрално

    Гербаджийската Мона Лиза пак се прави на пенкилер, а резултатите плачевни.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK