Местан ще говори на Богоявление в София (обновена в 13.52 ч.)

Лютви Местан

© Анелия Николова

Лютви Местан



Отстраненият бивш лидер на ДПС Лютви Местан и петимата депутати, които напуснаха групата на ДПС и го последваха - Хюсеин Хафъзов, Мариана Георгиева, Венцислав Каймаканов, Шабанали Ахмед и Айдоан Али, ще дадат пресконференция на 6 януари (тогава Българската православна църква отбелязва Богоявление). Срещата с медиите ще е в пресклуба на БТА, научи "Дневник" от екипа на Местан.


По-късно през деня от графика на пресклуба в БТА се разбра, че залата е наета от бившите депутати от движението на следващия ден - 7 януари.


Преди две седмици - на 24 декември, Местан беше изключен от партията и от групата и беше отстранен като председател на движението. Часове преди Централният съвет на ДПС да реши съдбата му, той даде пресконференция в Кърджали заедно с четирима депутати (без Мариана Георгиева), на която обяви заседанието на партийния орган за незаконно и съответно решенията му. Подкрепи го и бившият вече областен лидер на ДПС в Кърджали и кмет на Джебел Бахри Юмер.




Очаква се утре Местан и подкрепящите го да обявят действията си оттук насетне след заявката на Местан, че политическата му съдба "зависи от моя диалог с избирателите, а разговорите ми сега започват".


Структурите са плахи и боязливи, което е разбираемо, но електоратът на партията смята също като нас, че Лютви Местан беше отстранен в нарушение на устава, коментира пред "Дневник" един от последвалите го депутати. Той очаквал групите в социалните мрежи, които са в подкрепа на Местан, да прераснат в инициативен комитет за гражданско сдружение или партия.


Депутатът Шабанали Ахмед пък щял да се срещне в края на седмицата в Анкара с турския премиер Ахмед Давутоглу, съобщи кърджалийският сайт 24rodopi.com. Според изданието  депутатът вече е в Турция. На 29 и 30 декември Шабанали Ахмед проведе срещи с изселнически лидери в Турция и е бил приет и от кмета на Голяма бурсенска община Реджеб Алтепе.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (149)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2794 Неутрално

    Местан да говори на Байрама. На Богоявление да говорят други.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 476 Любопитно

    И на кого това? #КОЙ ще му дойде?

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  3. 3 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 273 Неутрално

    Това, което става в ДПС и с Овергаз е цирк. Целта е да се формира обществено мнение, което да помогне завръщането на руските проекти у нас.
    Русия продължава да се меси в нашите вътрешни работи, за да постига свои цели, което тя не е спирала да прави от 1878 г. до сега.

  4. 4 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    Не разбрах какво е общото с богоявлението!? Явяването на Местан ли?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  5. 5 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Местан, ако получи подкрепата на 30% от турците в Родопите и 90% от гласовете на изселниците, ще влезе комфортно в следващия парламент с около 5%. Затова са тези игри и затова ще видим ново ДПС!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  6. 6 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2794 Неутрално

    До коментар [#4] от "tribiri":

    Местаноявление.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  7. 7 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Неутрално

    Само напомням на Местан, да не забрави: "Прочитът на историята от страна на ДПС Вие ще видите всеки 3-ти март, когато председателят на тази партия застава като син на майка България пред знамената на България”.

    Доброто е заразно
  8. 8 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    Нещо много съвпадения, или някой продължава да демонстрира нагли закачки към християните?
    Кой уши байряка?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  9. 9 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Любопитно

    До коментар [#4] от "tribiri":

    Или хвърляне в дълбоки и студени води?

    Доброто е заразно
  10. 10 Профил на bgmusquetaire
    bgmusquetaire
    Рейтинг: 328 Весело

    От турското посолство до "БТА".... Голямо придвижване(има няма 1 км), през тунел ли ще ни се яви?

  11. 11 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 695 Неутрално

    Въпреки най-спряганата теза - че причината за политическата екзекуция на Лютви Местан е външнополитическа, заради протурската му ориентация, аз съм на мнение, че това е само благовиден предлог, а истинската причина са вътрешни противоречия в самата ДПС. В първото се мъчи да ни убеди както Ахмет Доган, така и всички НЕГОВИ и на майка МУ медии, така и лично министър-председателя на Република България - г-н Бойко Методиев Борисов.

  12. 12 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Любопитно

    Този агент на чужда, злонамерена държава, защо все още се разхожда свободно??

    Има ли Държава въобще??

  13. 13 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Любопитно

    [quote#5:"Amot"]от турците в Родопите[/quote] Къде ги тези хора? Мюсюлманите в Родопите говорят толкова древен български, че нас би трябвало да ни е срам, че не го владеем.

    Доброто е заразно
  14. 14 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Местан ще говори на Богоявление в София

    Тюх, аз си помислих, че ще се хвърля във водата да намери кръста.

  15. 15 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Депутатът Шабанали Ахмед пък щял да се срещне в края на седмицата в Анкара с турския премиер Ахмед Давутоглу, съобщи кърджалийският сайт 24rodopi.com. Според изданието депутатът вече е в Турция.

    А откога депутати провеждат самостоятелна външна политика и се срещат с премиери на съседни страни?

  16. 16 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 581 Неутрално

    На североизток, на югоизток или на запад.
    Това е от значение.
    Който не иска Запад - алт.

  17. 17 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    И Местан и Доган не са стока, но ако Местан разцепи поне малко електората на ДПС, обективно ще има полза.
    Този филм го гледаме вечè доста години и всички които се цепят общо взето губят - последния пример е БСП, АБВ и други сателити а ла Дончева.

  18. 18 Профил на Косьо
    Косьо
    Рейтинг: 914 Любопитно

    Тоя как сам се издаде, че е "свой човек" на република Турция... Сега сигурно доста съжалява за паническото си бягство в турското посолство. А дипломатическата турска подкрепа беше шокираща. Дано да го освиркат на прес-театрото.

  19. 19 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Весело

    До коментар [#15] от "koko65bg":

    Откакто Страхилчо пътува до Сирия да решава Восточния въпрос, а Волен спасяваше Куба от социализъма. 2014-та, мисля.

    Доброто е заразно
  20. 20 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Неутрално

    [quote#12:"stenli1"] агент на чужда, злонамерена държава, [/quote]
    Откога пък "злонамерена"?

    Доброто е заразно
  21. 21 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    Сцепвай ДПС-то, стискам ти палци, дано никога повече не види повече от 4-5%

    Обичам да грухтя и плюскам.
  22. 22 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 808 Весело

    Най-вероятно ще се разкайва за това, че е гласувал и е сред 204-имата,

    ще вие за прошка и ще посъветва правителството да върне ключовата поправка

    заедно с правосъдния министър. Не се ли случи това, не е никаква опозиция.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  23. 23 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Тоя още ли не е забегнал към Анадола?

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  24. 24 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 434 Неутрално

    тия се подиграват с православните християни!

  25. 25 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Чий агент е Павел? Руски? Турски? Двоен агент? Ако агент Сава има информация, да я предаде на марионетката си ЦаЦАРов, за да го съдят за държавна измяна преди да е избеГал(ев).

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  26. 26 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 747 Весело

    До коментар [#19] от "dogwoman":

    Да, вярно. Бях ги забравил тези изключителни ,,държавни мъже". Ама все пак те си показваха магарията по-далече от България.

  27. 27 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Изтокът (горен и долен) става за търговия, но не и за взаимстване на ценности.

  28. 28 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 555 Любопитно

    ....А на 7-ми е Ивановден

    Като погледнем календара (http://imenidni.eu/imeni-dni/2016), то всеки ден е църковен празник.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  29. 29 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Надявам се от цялата тази дандания, гласовете за ДПС да намалеят сериозно!

  30. 30 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 3164 Неутрално

    ДПС е време да спрат да ни занимават със себе си. Да се затриват по-бързо и да се махат.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  31. 31 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#1:"lz2"]Местан да говори на Байрама. На Богоявление да говорят други.[/quote]

    ++++++++++++

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  32. 32 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Защо търсите евтина сензация в датата ? През януари всеки втори ден е празник.

  33. 33 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Ако не му обръщаме внимание, какво значение има кога говори???

  34. 34 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Преди или след като скочи за кръста

  35. 35 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Любопитно

    До коментар [#20] от "dogwoman":

    Откога е добронамерена??
    Откакто пуснаха "филма" на Ал Джазира? Откакто тук гъмжи от всякакъв род лица на Турция?
    Откакто посланика Гьокче снове из смесените райони, все едно е "премиер" на България?

  36. 36 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    "Дневник", сигурни ли сте, че един мюсюлманин познава и държи сметка за всеки християнски празник?
    Местан е доказан манипулатор, но ми се струва, че преигравате.

  37. 37 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Весело

    Изборът на заглавие (което си е редакторска хрумка, а не цитат от текста) е доста съмнителен в случая. Все едно НФСБ да се разцепи точно в подходящия месец и Дневник да пише "Каракачанов ще говори в третия ден на Рамазан Байрам" или "Президентът обеща да говори на Ханука".

    Доброто е заразно
  38. 38 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#24] от "mavricii.plovdiv":
    "тия се подиграват с православните християни!"

    Което издава комплексарското им мислене.

  39. 39 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Любопитно

    От къде ще говори г-н Местан - от балкона на турското посолство ли?

  40. 40 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Весело

    До коментар [#35] от "stenli1":

    Не съм казала "добронамерена". Просто между "добронамерена" и "злонамерена" има цял спектър, който в повечето случаи е предостатъчен. Ако четеш пеефските медии, то може да се окаже, че Гьокче е закусвал и детски главички по време на сноването.

    Доброто е заразно
  41. 41 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    Каквото и да каже, партия едва ли ще успее да сформира.Очаква го "консултанска дейност" към ДПС, вероятно

  42. 42 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#13:"dogwoman"]Къде ги тези хора?[/quote]
    Не бъркай помаците с турците; в Родопите има и от двете групи. Местан е от Кърджали и влиянието му сред местните гласоподаватели на ДПС не е пренебрежимо, а и част от структурите са него! Колкото до помаците - при тях ще има още по-сериозен отлив от ДПС. При борба между ДПС-Доган и ДПС-Местан хватката на местните велможи върху населението ще се отслаби. Според мен този конфликт е изключително полезен както за България, така и най-вече за българските турци и мюсюлмани. Колкото и да отписват Местан доганистите и медиите на Дебелян, тепърва той ще показва какво може!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  43. 43 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Който си въобразява, че подборът на датите за този антибългарски депесарски цирк / Коледа, за основния скандал и Богоявление, за неговото продължение/ е случаен - дълбоко се лъже...

  44. 44 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3538 Весело

    До коментар [#4] от "tribiri":
    Не разбрах какво е общото с богоявлението!? Явяването на Местан ли?
    --------------------------
    Тц!
    Така като чета - явно журналистическото сърДце на редактора не е издържало, като е видял, че на една пресконференция ще диплят слово и Местан, и Георгиева ...
    И неминуемо журналист и публика ще призовават Господ, Майка Му и т.н.
    Нак-малкото, за да им превежда, че само за Него е постижимо!

  45. 45 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#41] от "izabell":
    Казват, че повечето хора ползват 4% от мозъка си, но ти винаги успяваш да ме убедиш, че има и сериозни изключения!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  46. 46 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#5:"Amot"] 30% от турците в Родопите[/quote]

    Къде ги тез турци в Родопите.

    Освен ако нямаш предвид Кърджалийска и Момчилградска околия, ама те не са баш Родопи.

    В Родопите не можеш да чуеш турска реч, но виж- най- граматично правилния български- да!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  47. 47 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#42] от "Amot":

    Съгласен съм с теб, че Местан ще прави партия и търси подкрепа от българските турци в Кърджалийско и преселниците, които са концентрирани в Бурса.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  48. 48 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#4] от "tribiri":

    Местан знае, че богът е един. Само ние незнаем КОЙ е той. Предположенията не винаги са верни.

  49. 49 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 488 Любопитно

    [quote#46:"mr.the stronger the emotion."]Освен ако нямаш предвид Кърджалийска и Момчилградска околия, ама те не са баш Родопи[/quote]
    Би ли ми казал къде тогава са въпросните две околии? В Централен Балкан?

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  50. 50 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Неутрално

    До коментар [#42] от "Amot":

    Напълно съм съгласна с теб! Само че за мен Кърджали не е в Родопите, това е всичко.

    Доброто е заразно
  51. 51 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Весело

    До коментар [#49] от "Amot":

    Така е, официално си съвсем прав(а). Просто релефът е доста различен и поне в моите представи Родопите свършват преди Кърджали.

    Доброто е заразно
  52. 52 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Кафето с Баце преди или след пресконференцията ще го пият? Или Баце вече не пие кафе с Местан, щото е от "лошото" дпс. Той е лоялен към този който го предложи за генерал, добрия агент Сава

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  53. 53 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Весело

    Ще има ново издание на играта БСП-АБВ, ще се казва ДПС-Местан дере.

    chavo64
  54. 54 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Любопитно

    До коментар [#40] от "dogwoman":

    Нямам никакво намерение да водя безсмисмелни спорове с теб.

    Т. нар. "намерения" на Турция са заложени в "трудове" като "Стратегичска дълбочина" и в изявления на 2-ката Ердоган- Давутоглу.

    Тези намерения вече се правят явни опити за реализация в много други близки до Турция държави - освен у нас, Сирия, Ирак, Албания, Македония, Косово и т.н.

    За България има доста информация, какво правят в момента, включително, че официални лица на Турция обикалят региони, като Кърдали например, и агитират за автономия в тези региони

  55. 55 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 488 Неутрално

    А по въпроса дали има турци в Родопите - знам любимата теза на атакистите, че това там не са турци, а извънземни някакви, но през 2011-та имаше преброяване:
    http://www.nsi.bg/census2011/NPDOCS/Census2011final.pdf
    страници 23-27, на който му е интересно, аз повече с този въпрос не смятам да се занимавам!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  56. 56 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Ако ще и на 'уткин ден да говори все ми е тази - Местаня си е специалист по баламосването и ще гризнем вероятно една купчина неистини.

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  57. 57 Профил на paolo51
    paolo51
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Че ДПС се разцепва е хубаво нещо, но това,че вероятно ще се прави опит за нова партия която най-вероятно ще е с ислямистки уклон трябва да се възпрепятства от държавата. Нито цигански , нито каквито и да е нови етнически партии не трябва да се разрешават повече в България.

  58. 58 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 827 Неутрално

    [quote#41:"izabell"]Каквото и да каже, партия едва ли ще успее да сформира.[/quote]
    Ти да не мислиш, че турското финансиране в България по политическа линия е по-малко от руското?

  59. 59 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#55] от "Amot":

    Турци е едно, с турско самосъзнание е друго

  60. 60 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2025 Любопитно

    ДПС върви по стъпките на БСП с изключването на Първанов и създаването на неговата АБВ...
    Абе тези две партии, май имат един и същ сценарист дето не си дава труд да променя сценария...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  61. 61 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Неутрално


    До коментар [#54] от "stenli1":

    Аз също нямам намерение да водя безсмислени спорове с теб. Всяка държава си прави планове и сметки - когато български министри ходят в Западните покрайнини или Украйна заради бесарабските българи, тук никой не мрънка, а се радва, нали така. Ти какво очакваш - Турция да работи за българските интереси, или как? А чел ли си "Стратегическа дълбочина"?

    Доброто е заразно
  62. 62 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2025 Весело

    [quote#58:"choss"]Ти да не мислиш, че турското финансиране в България по политическа линия е по-малко от руското?[/quote]
    Ми остава само да клатим махалото между едните и другите, а те да харчат заработеното в България и да си вдигаме стандарта... Само трябва да искаме от едните и от другите да правят яка благотворителност. Примерно кой ще раздава най-много супа и дрехи на бездомните, кой ще дарява най-много на болници и училища...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  63. 63 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#61] от "dogwoman":

    Това за което пишеш, няма нищо общо със случая с Турция

  64. 64 Профил на robotrop
    robotrop
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#58:"choss"]Ти да не мислиш, че турското финансиране в България по политическа линия е по-малко от руското? [/quote]

    Аз мисля, че с американското никой не мож се пребори.

  65. 65 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 488 Весело

    Местан да говори пред прокуратурата... Извън нея кой иска да го слуша? Тя не че и прокуратурата иска, ама ТРЯБВА, Сотирчо, на мама дебелото момче, ще те изпапкам... Както ти си изпапкал... всичко!

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  66. 66 Профил на Tyson
    Tyson
    Рейтинг: 434 Неутрално

    На кой език??

    НЕГЪР НЕ СЪМ, НИТО БИЯЧ, МИС КАЛИФОРНИЯ ДАЖЕ НЕ СЪМ Я ВИЖДАЛ САМО ЧЕ ЗНАЙ ТАЙСЪН СЪМ АЗ
  67. 67 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3364 Неутрално

    Този явно не разбира, че е изхвърлен на боклука. И не ще да се скрие в дупката си. Щом не иска да го разбере по лесния начин, ще го разбере по трудния. Турците не харесват и не прощават на подлеци и изменници. Те по своему също милеят за държавата си и не биха я пожертвали заради някакъв дребен хитрец.

  68. 68 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1510 Разстроено

    За кръста ли ще се хвърля или за полумесеца........и на майчин език ли ще е изявлението?

  69. 69 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#68] от "nwj49315903":

    и Местан, и Доган още са си свикнали да се хвърлят за сърпа и чука...

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  70. 70 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#55] от "Amot":

    От преброяването е видно, че като етнически турци по- масово са се определили хората в Кърджалийско, Разградско и Търговищко.

    Никой не оспорва това.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  71. 71 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    Кога ше дойде ВИДОВ ден за тях, и цялата политическа пасмина, и тоя, заедно със всички ще отидат В ЗАТВОРА! За дълго!
    50 млн откраднати от тоя! Държавата /ДС/ си милсеше, че щом им дава да крадат по много, сепаратизъм няма да има!
    Саратници на Местан ежегодно "усвояват" 30 млн от обществени поръчки в Кърджали! Проверка и конфискация на всичко незаконно придобито/с измама/ манипулация!
    Българските политици позволяват на тея от ДПС да ни правят на маймуни!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  72. 72 Профил на Soldier of Fortune
    Soldier of Fortune
    Рейтинг: 392 Неутрално

    За мен е вън от всяко съмнение , че спецСлужбите на Р. Турция провеждат от много време оперативни срещи с наши такива плюс две такива и с Главния прокурор на РъБъ по няколко линии - контратерора , контрабандата , контраразузнаване. Без съмнение в България има паника - българо-съветските ОПГрупи са обезпокоени от онова , което турските спецСлужби знаят , съобщават го в ЕК , на нашите служби и на 2-други такива... Модела "КОЙ" е идентифициран от Анкара , а в София все още се ослушват и само за благозвучност и от куртоазия задават този въпрос. Медиите , които подсигуряват този модел също са в паника , изобщо ще става интересно , май. Освен ако отново не ни пуснат по наклонената и служби и прокуратура и другите от политико-корпоративните картели.

  73. 73 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#54] от "stenli1":

    тоест, турция, която иска да бъде част от ЕС, преди това смята да откъсне парче от България? да не са се отказали от членството? какво ще им донесе такава автономия? заради русия?

  74. 74 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 328 Неутрално

    AKParty си купува ойовете в Източна Турция.

    AKParty си мисли, че България е на търг, с надаване.
    Същото се отнася и за Рашистан.

    Остава РБ да декларира Not for sale.

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#70] от "mr.the stronger the emotion.":
    Мисълта ми беше, че турците в България се делят по географски признак на няколко групи, и ако Местан има възможност да пробие някъде, това е групата от Родопите и основно Кърджали, откъдето е. Както и в смолянските села, хасковските и прочее. Не че са бъкани с турци, но за влизане в следващия парламент ще трябват около 130 000 гласа макс. Хиляда - от тук, две хиляди - от там, трябват му грубо 40-50 000 в България и плюс тези от Турция е готов.
    Разните алтернативни ДПС-та досега са взимали по 1-2%, но нямаха пълната подкрепа на Турция. Местан е в коренно различна позиция и не се съмнявам, че Турция на Ердоган ще мобилизира целия си държавен ресурс и ще организира изселниците. Между другото, много ще бъде улеснен Местан, ако се приеме безусловно електронно гласуване в чужбина!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  77. 77 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2122 Любопитно

    цялата "драма" все повече заприличва на едно добре планирано активно мероприятие

  78. 78 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    Боже, Боже .....
    Този гнусен и екзактно-мазен фес за какъв се смята бе?!?! Ако бяхме нормална държава, нямаше да говори, а щеше да се моли само, от задната страна на решетките, на бай Ставри.
    Думи нямам.

  79. 79 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#70] от "mr.the stronger the emotion.":

    Е, аз го оспорвам... Нали турчулята са им дали по 20 лева да се пишат.. не ви ли е ясно...

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  80. 80 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Любопитно

    До коментар [#63] от "stenli1":

    Кое точно няма общо, че съвсем се обърках??

    Доброто е заразно
  81. 81 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 766 Весело

    Дочакахме и този светъл ден. Богоявление , но местанявление ,май. Цял народ тръпне в очакване, подклаждан и загряван от журналя на свободна финансова практика. Изявяват се като пророци, но не дават информация кой по -точно да чакат драгите читатели, зрители, слушатели. Утре пред микрофоните Лютви ли ще каканиже, Павел ли?

  82. 82 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#73] от "shtavesht":

    Кой каза, че ще става член на ЕС??

  83. 83 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#78] от "tolex":

    И аз го пратих в прокуратурата, мазния престъпник и имам минуси...
    Думи нямам, като теб...

    Освен пък и на тоя да му дадем орден Стара планина за граматика... те и без това повечето престъпници взеха....

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  84. 84 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Местан ако се разприкзава за #Кой? ще стане интерсно.
    Най вероятно обаче ще изнудва с това което знае и ще играе по правилата на задкулисието.

  85. 85 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#82] от "stenli1":

    : ) нали се пробват? даже са обидени, че бавно се случвали нещата. въпреки, че не мога да си предтсавя австрия или холандия да не сложат по едно вето..

  86. 86 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Шабанали Ахмед проведе срещи с изселнически лидери в Турция и е бил приет и от кмета на Голяма бурсенска община Реджеб Алтепе.
    -----
    Сигурно ще правят българска партия в Турция? Затова навярно ще се среща с Давутоглу български депутат...

  87. 87 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    [quote#1:"lz2"]Местан да говори на Байрама. На Богоявление да говорят други[/quote]
    Ти пък! Че те налитат както на баклава, тъй и на баницата с късмети.
    Мамин Прасчо що мислиш е "курпулентен"

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  88. 88 Профил на pet_1306
    pet_1306
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Бати Доги си метна въжето..не стига, че се изпърдя в турската джамия, ами взе да вика и на ходжата /Ердоган/ пезевенк...ако не емигрира скоро в Раша..ще отиде при 80-те девици, ще има ново ДПС...но без дългата ръка на КГБ!!!

  89. 89 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#84] от "Big_Villager":

    Ето това е. Ако не се разприказва за КОЙ от Местан няма смисъл да влиза в политиката....

  90. 90 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#88] от "pet_1306":

    според мен пускането на газове по време на служба в джамията не е необичайно, все пак подобно сгъване в коремната област води до възникване на прокарващо налягане...

  91. 91 Профил на vesela
    vesela
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Местан прекрачи границата с укриването си в турското посолство. Според мен беше тотална грешка, предизвикана от страх да не сподели съдбата на Емин. Но има ли прокуратура, която да анализира скандалните изказвания на Хюсеин Хафъзов вън от парламента, които преминават драстично всякакви граници за депутат от българския парламент, който се е клел в Конституцията.

    vesela
  92. 92 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Весело

    [quote#85:"shtavesht"]въпреки, че не мога да си предтсавя австрия или холандия да не сложат по едно вето..[/quote]
    И аз така

    А и кой ще приеме "султан" в ЕС, не че Германия, Франция не е се приближават до мюсюлманската религия.

    Разтревоженстта на Могерини за бойните действия в самата Турция спрямо кюрдите, също не дават основание за реално приемане в ЕС. Тя споменава и за "любимия" ни Диарбекир.
    И въобще, кой си представя Анадола в ЕС?

  93. 93 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 488 Неутрално

    докога безплатен PR на ДПС? Не смятам, че вътрешните ежби на ДПС трябва да стават общонационален проблем. Да говори пред когото иска и когато иска, слабо ме вълнува. Изобщо не виждам, поради каква причина това трябва да е топ новина.

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!
  94. 94 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Дано турското разузнаване си свърши работата!
    Абсурдно е, но могат бая турски "комунисти" да изтрепят в БГ!

    Машини прости, народ неук.
  95. 95 Профил на pet_1306
    pet_1306
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#90] от "shtavesht":

    Значи съм разбрал ,че прас-прес..трябва да се чете на обратно...примерно "патриота" Доган и "предателя " Местан...да се разбира патриота Местан и предателя Доган!!!

  96. 96 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#92] от "stenli1":

    все пак си мисля, че размирици в България са прекалено близо до Турция, за да ги желае тя целенасочено. освен това (което никак не ме блазни) имаи усещането, че Турция има някакъв странен сантимент към България. от България се очаква да е уважителна към Турция, иначе се сърдят. от една Гърция например - не. от Сърбия или другите екс-отомански земи - също. когато се заговори за арменския геонцид, Турция се засегна най-много от нашето мнение. може да си въобразявам, но този сантимент съществува и е потенциялно опасен - един вид, българите наши хора, за какво им е самостоятелна държава..

  97. 97 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1380 Любопитно

    [quote#42:"Amot"]поред мен този конфликт е изключително полезен както за България, така и най-вече за българските турци и мюсюлмани. [/quote]
    И като няма кой да ги държи в хватка ще се намери кой да ги лашка в каквато посока си поиска! Единственото, което ни се разминаваше дотук беше етническия проблем... Досега!
    Това е най-лошото за България в средносрочен план. Най-лошото!!!

  98. 98 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#76] от "Amot":

    Така казано си напълно прав- Местан разчита на кърджалийци и околните общини и на преселниците.

    С тази забележка, че да се турцизират Родопите е твърде пресилено! В огромната си част Родопите не се населяват от сънародници- турци.

    Но..нека все пак да не прекаляваме и да не вкарваме сънародниците- турци в някакви географски кошари- Местан е от Кърджалиско, Доган- от Шуменско, но това не означава, че избирателите нямат глави на раменете си и ще гласуват по някакви географски признаци и симпатии.

    Не съм убеден, че и преселниците в Бурса гласуват по заповед от Анкара. Доколкото знам те са антиердогански настроени.

    Една заповед в стил:"Гласувайте за Местановата партия" дали няма да има обратен ефект.

    Турците не са овце и няма лесни решения.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  99. 99 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#96] от "shtavesht":

    Това,.В се е разтърсила най-много на нас, по-дсарр ат.ябва с означава,.че. ни смятат за сигурен техен вилает

  100. 100 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 434 Гневно

    До коментар [#13] от "dogwoman":
    До коментар [#5] от "Amot":

    Българите мохамедани в Родопите не са турци.








За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK