Радан Кънев готви нов десен проект и може да се кандидатира за президент (допълнена)

Радан Кънев

© Георги Кожухаров

Радан Кънев



Лидерът на ДСБ Радан Кънев обяви пред "Дарик радио", че подготвя нов десен политически проект, с който ще участва на предстоящите президентски избори в края на годината. Кънев не отхвърли възможността самият той да бъде кандидатът за президент на новата му партия.


"Не може една политическа сила да бъде изградена за няколко месеца, но трябва да се концентрираме върху президентските избори", заяви лидерът на ДСБ. В началото на декември миналата година Кънев оттегли подкрепата си от правителството и мина в опозиция, след като правосъдният министър Христо Иванов обяви, че подава оставка. 


На въпрос дали ще се кандидатира за президентския пост Кънев каза: "Не съм затворил тази врата" и добави, че не може да се предвиди как ще изглежда политиката в България след два месеца.




В коментар за новия политически проект Кънев заяви: "Този проект ще бъде изключително отворен, особено към хора, които до момента не са се занимавали или просто малко са се занимавали с политика. Ще бъде изключително отворен към българските предприемачи от най-дребния до най-едрия бизнес с възможността те да се включат активно в процеса на взимане на решения и да имат адекватно представителство до най-високото управленско ниво, включително участие в структурите на властта. Защото досегашните опити бизнесът да бъде ангажиран бяха тотално лобистки."


Времето на политическите коалиции е отминало, заяви Кънев, а бъдеще имат единствено субектите, които поддържат едновременно силна, но и много отворена структура.


"Говоря за нещо много различно от българската традиционна партия, защото всички български традиционни партии, в най-голяма степен доминиращата партия в политиката ни партия - ГЕРБ, следват структурния модел на БКП."


Подобен модел би бил развитието на партията на бившия президент на Франция Никола Саркози, заяви Кънев, със създаването на прилежащи към партията клубове.


"Ти създаваш, ти плащаш членския внос, който е солиден, и ставаш част от това, което беше Съюз на народното движение, сега е Републиканците; придобиваш правото да гласуваш за неговия лидер, за неговия кандидат-президент, за неговите кандидат-министри на отворени вътрешни референдуми и въпреки това партията има строга единна структура и когато дойде време за избори, се превръща в бойна машина, а не в орда варвари, която беше Реформаторският блок на всички досегашни избори", каза Кънев.


Той коментира анекса на Реформаторския блок към ГЕРБ за коалиционното споразумение, като подчерта, че не е споразумение и че ДСБ няма да го подпише. "Това е съвсем естествено решение, което произтича от решението на ДСБ да излезем в опозиция", декларира Кънев и уточни, че 10 депутати от ДСБ и гражданската квота няма да подпишат анекса. "Този документ е една съвсем ясна заявка за подкрепа на правителството, и то безусловна. Няма как да подкрепим, когато нашето доверие към ГЕРБ е изчерпано."


Ние от ДСБ и гражданската квота не вярваме, че в това мнозинство има желание и импулс за провеждане на реформаторска политика, и смятаме, че дори нещо такова да бъде подписано, то няма да бъде спазено, добави Кънев. "Този проект за анекс ще бъде подложен на тежка гавра от ГЕРБ, документът ще бъде кастрен и цели сектори ще паднат от приоритетите, и най-важното - тази срочност (шест месеца - бел. ред.) няма да бъде спазена."


Кънев прогнозира, че през шест месеца ще бъде преподписван подобен документ между управляващите, който няма да има никаква стойност.


Той заяви, че още при подписването на споразумението за съвместно управление с ГЕРБ е имало разцепление в групата на Реформаторския блок. Напълно възможно беше тези, които сега напуснаха управлението, да не влязат още тогава, а тези, които сега останаха, да влязат, коментира той. За да не се случи това, се водиха толкова дълги преговори по подробното изписване на съдебната реформа, каквито виждаме в сегашния анекс, на реформата в сектор "Сигурност" и сформирането на стабилно парламентарно мнозинство, изключващо Движението за права и свободи.


Една година по-късно над 180 народни представители погазиха собствените си подписи. Тази година доказа, че не е било искрено така подписаното споразумение, като са се търсили варианти за вкарване на ДПС в мнозинството, заяви Кънев. Такива опити са били проектът на финансовия министър Горанов за национализиране на пенсионните фондове, гласуванията в сектор "Сигурност" като Закона за НСО.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (273)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Тоесте медийният герой Радан, който не свърши нищо за две години, се готви сам да разцепи Реформаторския блок? Интересно

  2. 2 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 571 Любопитно

    Преди нов "Десен проект", е редно ДСБ да излезе официално от РБ, щото към момента ми се набива някакво раздвояване !?!?!

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  3. 3 Профил на apollo
    apollo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Интересно дали и сам си вярва.

  4. 4 Профил на bgmusquetaire
    bgmusquetaire
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Желая успех, но като се има предвид статуквото, очакваме още и още компромати и/или опити за такива! До колегата над мен..за съжаление Кристалина Георг., Путин или Обама или който и да е политик с висок рейтинг в да дойде в нашето разградено дворче , го очаква изключителен отпор от КТБейците и всякакви свързани с тях социолози, анал изатори, манипулатори, компроматийни експерти и т.н.!!!

  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    Ами няма смисъл да се подкрепя ГЕРБ само заради подкрепата.Досега реформите били плитки,сега ще ставали по дълбоки,вятър и мъгла.Ей така ще си минат и тези четири години.

  6. 6 Профил на Безуспешно чакащ промяна
    Безуспешно чакащ промяна
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Очаквах по-бърза реакция на троловете и стотици коментари за по-малко от минута. Работете за парите си бе господа!

    Иначе нищо лично, г-н Кънев, харесвам ви, но предпочитам г-н Плевнелиев, но пък бюлетините са за това - да кажем всичко кого харесваме и накрая мнозинството ще спечели.

    Леко обезчовечен...
  7. 7 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2669 Весело

    Новият проект само да не се окаже подобен на този истински случаи...
    ''Силен вятър издухал в реката автомобила на 45-годишния Виторио Луис в Неапол през 1983 г. Той успял да разбие стъклото, изплувал от колата и се измъкнал на брега, където бил убит от падащо от бурята дърво.''

    [email protected]
  8. 8 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 837 Неутрално

    глупаво би било да се кандидатира за президент- една длъжност от която не зависи нищо

    Радане, като твой гласоподавател те искам в изпълнителната власт да правиш реформи, не да приемаш знамена на военния парад и да се гушкаш с президента на Туркменистан когато е на посещение в София примерно

  9. 9 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Радан Кънев нали беше забранил на Вили Лилков да се появява по Канал 3 на Пеевски нещо което е правилно, но той защо ходи в радиото на агента от ДС Радосвет Радев?

  10. 10 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 909 Любопитно

    успех ,въпреки че всичките така наречени независими и свободни български медии ще направят всичко по силите си ,той да не успее

  11. 11 Профил на veselakoleda
    veselakoleda
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ех Дневник...Това беше най- маловажното, което Радан каза. Каза, че НЕ изключва възможност да се кандидатира. Говори точно и откровено за съставянето на правителството и проблемите тогава. Каза, че е наясно защо другите от РБ останаха в коалицията и ,че много от тях са изкушени от властта. За новия проект- че в процес на изграждане, че ще присъедини и представители на бизнеса, както и дясно мислещи хора и много други истини каза Радан, но който се интересува ще го намери в оригинал, а не да чете глупостите, които сте нацвъкали.

  12. 12 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#2] от "нуцо":


    [quote#2:"нуцо"]Преди нов "Десен проект", е редно ДСБ да излезе официално от РБ, щото към момента ми се набива някакво раздвояване !?!?! [/quote]
    Няма за излизат,защото пада субсидийката,а РБ ще си остане носител.Просто ДСБ не успя да овладее РБ(както успяха да овладеят СК,чрез протежето на Костов-Мартин Димитров) и сега следва същия цикъл-обвиняване на РБ във всички грехове и отцепване на "чистите и неопетени"(Раданчо не случайно се пазеше да заеме какъвто и да е министерски пост) ,но само ако едни избори са сигурни.

  13. 13 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#8] от "carmello":


    [quote#8:"carmello"]Радане, като твой гласоподавател те искам в изпълнителната власт да правиш реформи, не да приемаш знамена на военния парад и да се гушкаш с президента на Туркменистан когато е на посещение в София примерно [/quote]Ами защо Кънев не стана правосъден министър,че да се нагърби с реформата,а?!А не се притеснявайте за евентуалното му президенстване-Кънев е неизбираем.

  14. 14 Профил на атипова
    атипова
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Много тенденциозно заглавие.
    Ако на въпрос дали ще се кандидатира за президентския пост ншкой отговори "Не съм затворил тази врата" това изобщо не е равно на "може да се кандидатира за президент".
    И аз мога да се кандидатирам за президент. И аз не съм затжорила тази врата.
    Аман от пробутване на "новини" където ги няма.
    И на нарояното проспиване на други.

  15. 15 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Направи си реформите,свърши си работата в НС и продължава по стълбичката с по-горното стъпало - президент.Нормално и логично.

  16. 16 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Радан е открит и честен, казва нещата по точен начин. Видимо целта му не е да става президент и не това е акцента в интервюто.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  17. 17 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Десен проект?Десен преврат е нужен сега!!!

  18. 18 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Този проект определено би бил личен проект. Какво означава изобщо десен проект за кандидат-президентска кампания!? Нищо не значи! А президентът по принцип е надпартиен, пък и не разполага с никакъв механизъм за влияние върху дясната или лявата политика на страната

  19. 19 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#6:"Безуспешно чакащ промяна"]Иначе нищо лично, г-н Кънев, харесвам ви, но предпочитам г-н Плевнелиев,[/quote]
    Едни избори винаги служат за мобилизиране и премерване на силите и Кънев е прав, че трябва да се кандидатира за президент. Ако обаче Плевнелиев участва, положението се променя. Важно е и как Плевнелиев участва. Ако ГЕРБ го издигне отново, Кънев трябва да се кандидатира. Ако ГЕРБ не издигне Плевнелиев, а той се яви като независим тогава е по-сложно.

  20. 20 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#9] от "redsky":


    [quote#9:"redsky"]Радан Кънев нали беше забранил на Вили Лилков да се появява по Канал 3 на Пеевски нещо което е правилно, но той защо ходи в радиото на агента от ДС Радосвет Радев? [/quote]Защото Дарик си има цял сутрешен грантов блок,където можеш да се радваш всяка сутрин на БХК,ДЕОС,МЕОС,Дайнов,Кънчо-Колю и всякакви разни такива.Всяка сутрин има по някой от ДСБ и се плюе по ГЕРБ..

  21. 21 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 882 Неутрално

    според мен президенстката институция е абсолютно излишна,нито е коректив на власта нито може да оказва сериозно влияние върху парламента...само за да има няколко пенсионирани генерали ,на удобни длъжности и разни 'експерти' на тлъсти заплати и излишна администрация,прекалено важност и тежест и се придава а тя в това законово положение няма такава,или да и се даде повече власт или да се закрие,а според мен Радан Кънев ще е доста по полезен в изпълнителната власт отколкото в президенството където ще може само да си говори ама кой ли ще го слуша...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  22. 22 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#13:"yanne"]Ами защо Кънев не стана правосъден министър,[/quote]

    Имаше възможност и за по-висок пост - премиер.Отхвърли,помисли,че го бъзикат.Манталитет.

  23. 23 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Дали ще се кандидатира или не - не е решил още ..
    ВСЕКИ ИМА ПРАВОТО да го направи в Демокрацията ...))
    Но важното е друго ..
    Всеки в демокрацията трябва да знае, че НЯМА предопределени постове,
    не е предрешено и какъв , и КОЙ да бъде кандидат за президент - в почивките на футболен мач...
    И ДС- другарите да знаят , че номерата им няма да минават винаги ..
    ВИНАГИ и сега ,и в бъдеще , ЩЕ ИМА и кандидати, като РАДАН, а не само техни кандидати :)
    Интелигентните хора , граждани , е ВАЖНО - да ДРАЗНИМ и им напомняме на НЯКОИ , за възможностите при Демокрацията !! :)
    И разбира се, ще го предпочета , ако се кандидатира, пред Цецки, фандъкови, някой от Вифа , Боко или негов полуфабрикат ..
    Еле пък пред изкукали комунисти - като шефа на БАН ,другари от архива на БКП , сидеров или и т.н...
    'Дневник" други важни неща каза той по Дарик ..Къде са ?? Добре , РАДАНЕ !! Да си знаят от сега - че НЯМА да са САМО - те ..))

    BIG AL
  24. 24 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Радан и сие следва веднага да излязат категорично от власта.След 10г. усилена работа в ползу роду могат да разчитат на политичèска кариера.За съжаление тези 10г. се пропуснаха от настоящите политици и вече всички си мислят,че могат да ги пропуснат.

  25. 25 Профил на Бела
    Бела
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ок, но моето мнение е, че при евентуална кандидатура за президент, ще вземе значително по-голям процент от този, който блокът би постигнал на парламентарни избори.
    Даже да не кажа, че има и шанс, макар много да зависи от кандидата на ГЕРБ.
    Само да не извъртят така нещата, че БСП да спечели.

  26. 26 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2419 Неутрално

    "Нов десен проект" - дано наистина бъде десен, не етатистко-народняшки, каквито винаги са били българските менте-десни. Но при толкова човешки матрял, повреден от соца, нямаше и как да бъде другояче.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  27. 27 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 837 Неутрално

    [quote#13:"yanne"]Ами защо Кънев не стана правосъден министър,че да се нагърби с реформата,а?[/quote]

    и Господ да стане правосъден, вие от герб като се отмятате от подписите си, как да мине тая реформа ?

  28. 28 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#20] от "yanne":

    Аха мерси, не го знаех това. Явно радиото на агет Карак от 6то на ДС се води в ДСБ за независима медиа.

  29. 29 Профил на Martin Banevski
    Martin Banevski
    Рейтинг: 289 Неутрално


    До коментар [#12] от "yanne":
    За жалост е точно така .Един и същ филм се прожектира от ДСБ само дано резултатите не са същите .А заявката за издигане на собствена кандидатура на президентските избори не зависимо дали е Радан или друг не може да се тълкува по друг начин като наливане вода в мелницата на БСП БКП и така наречените леви чрез раздробяване на дясно мислещите и гласуващи хора .Да си припомним Неделчо Беронов кой го наложи силово и как това осигури втория мандат на Гоце .

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  31. 31 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#25] от "Бела":


    [quote#25:"Бела"]

    Ок, но моето мнение е, че при евентуална кандидатура за президент, ще вземе значително по-голям процент от този, който блокът би постигнал на парламентарни избори.[/quote]
    Мдааа,то и ДСБ-кандидтите за кмет на София и Варна щяха да бъдат избрани на първия тур.Щяха,ама...

  32. 32 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    Радан е прекалено скромен и подценява възможностите си. В момента се освобождава поста шеф на ООН, мисля че там му е мястото. Поне го предпочитам пред Бокова и съм съвсем искрен, не се бъзикам.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  33. 33 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Чак толкова ли си е повярвал тоя, аман от нови политически проекти...гади ми се

  34. 34 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#22] от "ret":

    Имаше възможност и за по-висок пост - премиер.

    Това сам ли си го измисли или си го сънувал?!Чудя се къде си бил и какво си чел, чул, видял и разбрал, та си останал с такива впечатления.

  35. 35 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#21] от "не на безразличието":


    [quote#21:"не на безразличието"]според мен президенстката институция е абсолютно излишна[/quote]Гроздето е кисело,а?!Иначе,ако Раданчо се кандидатира,ще обърнете плочата на 180 ' ,нали?!

  36. 36 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Весело

    До коментар [#27] от "carmello":


    [quote#27:"carmello"]и Господ да стане правосъден, вие от герб като се отмятате от подписите си, как да мине тая реформа ? [/quote]Ааа-не може Радан каза,че ще извивал ръце и ще пукали....

  37. 37 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#10:"Stewie"]въпреки че всичките така наречени независими и свободни български медии ще направят всичко по силите си ,той да не успее [/quote]

    Отрано почвате с оправданията.
    Хващам бас сега,9мес преди изборите,че Радан ще има поне двойно по-нисък резултат от първия.

  38. 38 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    А Боко ли ??
    Той още не е разбрал, че е по пързалката - надолу ..
    6 на 6 или 6 на 5 - НЕ резултат, Рапонии, от футболен или хокеен мач..)
    Хахахааааа.......
    Ще видим ГРАЖДАНИТЕ срещу МАФИЯТА !!! :)
    Извинявам се за повторението ..))

    BIG AL
  39. 39 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#32] от "Fred":

    дасега не е показал кой знае какви способности...

  40. 40 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Няма шанс за президент, този път русофилите ще се постараят да е проверен човек. С Плевенелиев много се издъниха

    Birds of a feather flock together.
  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 696 Любопитно

    Колко е дневната норма на интернет милиционерите и по колко получават на коментар? Като гледат количеството което бълват, явно ставката не е много висока.

    На България и трябва политически проект който залага на първо място на законността и спазването на правилата, и реформиране на съдебната система с цел осигуряване на това.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  43. 43 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Весело

    До коментар [#28] от "redsky":


    [quote#28:"redsky"]вно радиото на агет Карак от 6то на ДС се води в ДСБ за независима медиа. [/quote]Както и "Дневник" ...

  44. 44 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#32:"Fred"]и съм съвсем искрен, не се бъзикам. [/quote]

    Ти ли ще му напишеш CV-то?И аз не се бъзикам.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#29] от "zawert":


    [quote#29:"zawert"]А заявката за издигане на собствена кандидатура на президентските избори не зависимо дали е Радан или друг не може да се тълкува по друг начин като наливане вода в мелницата на БСП БКП и така наречените леви чрез раздробяване на дясно мислещите и гласуващи хора [/quote]Да,така мисля.За налагането на Беронов не искам и да си мисля.Тогава Костов подари поста на Първанов,но това е друга тема вече...

  47. 47 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    Радан е точно толкова подходящ за Президент, колкото Костов за премиер! Хвани единия, удари другия!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  48. 48 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#34:"chinaski"]Чудя се къде си бил и какво си чел[/quote]

    И аз се чудя абсолютно същото за теб.

  49. 49 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Весело

    До коментар [#32] от "Fred":


    [quote#32:"Fred"]Радан е прекалено скромен и подценява възможностите си. В момента се освобождава поста шеф на ООН, мисля че там му е мястото. [/quote]И Раданчо има отпит от Младежкия Червен Кръст-там не те слагат току-така...

  50. 50 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Весело

    До коментар [#38] от "BIG AL":


    [quote#38:"BIG AL"]А Боко ли ??
    Той още не е разбрал, че е по пързалката - надолу .. [/quote]Събирайте се със Цоциалния и почвайте със скандиранията "Довиждане ГЕРБ!" .Иначе сериозно-тази година има избори и пак ще видите колко сте прави.Аз наистина се надявам Раданчо да се кандидатира,но няма да му стисне никога-този човек е неспособен да поема отговорност.После няма да има как да плюеш отстрани.

  51. 51 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2419 Неутрално

    [quote#30:"redsky"]ДЕОС са са крайни либерали, [/quote]

    В народняко-просташкото българско общество всеки либерал изглежда като "краен либерал". Липсата на санитарен минимум от либерализъм у нас е следствие, но и причина за духовната нищета, чиято първа производна е материалната оскъдица

    [quote#30:"redsky"]не случайно председателят им е хомосексуален[/quote]

    Ако беше хомосекусален, щеше да си каже. Ние либералите нямаме проблем с това. Справка: кандидата за кмет на София Виктор Лилов. Така че, имаш много здраве от председателя на ДЕОС, жена му и децата му

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  52. 52 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    И герб троладжиите ,
    НЯМА да ви кажат -КОЙ превъзхожда Радан или който и да е друг кандидат на десните - в сравнение с кохортата на Боко или БКП ...Те , просто ще плюват :) Общо и абстрактно ...
    За тях е важно , да каже Боко / пеевски, доган , цацата / , КОЙ да бъде кандидат :)
    Фуражки, кво да ги правиш ...
    Чакат инструкции от футболния терен на "тигрите" ..))

    BIG AL
  53. 53 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1534 Весело

    До коментар [#1] от "12345":

    "Тоесте медийният герой Радан, който не свърши нищо за две години, се готви сам да разцепи Реформаторския блок? Интересно "

    Закономерно! Няма коалиция с участие на ДСБ, която да е оцеляла.
    Но каквото и да е било досега, не помня някой, който до такава степен да е предизвиквал насмешки и откровени издевателства над "автентичното дясно". Знаех, че в ДСБ не са на "ТИ" с чувството за мярка и приличие, но не предполагах, че при тях то е в такава немилост. Не помня подробности, но ми се струва, че дори Йоло Делев в "златните" си години не се е държал така водевилно и не е предизвиквал толкова здрав смях и недоумение.

  54. 54 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Бесни са , другарите от ГЕРБ,
    защото МИНАВА времето на "казването" на главния БОНЗА - кой , какъв да бъде ...
    Проглеждането на българина е бавно , но върви и е стабилно..))

    BIG AL
  55. 55 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#47] от "lz2":
    [quote#47:"lz2"]Радан е точно толкова подходящ за Президент, колкото Костов за премиер![/quote]
    Мильо, ако Костов не беше 4 години премиер държавата нямаше да се стабилизира, за да може да дойде лъжлив дедо и неговия пазвантин Хорейшио сега да ти е вожд и идол.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  56. 56 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    [quote#12:"yanne"]Просто ДСБ не успя да овладее РБ(както успяха да овладеят СК,чрез протежето на Костов-Мартин Димитров) и сега следва същия цикъл-обвиняване на РБ във всички грехове и отцепване на "чистите и неопетени"[/quote]
    Точно описание. И пълно повторение, навремето Костов така се опита да овладее отново СДС и изрита Хубавото Наде, то показа неочаквани съпротивителни сили. А толкова неопитна и безпомощна изглеждаше но си намери съветници. И на Костов се наложи да се маха и прави нова партия на "чистите и неопетнените".

    Сега в РБ същото. Аз се чудех Кунева не вижда ли какъв номер и готвят но тя също се оказа по-опитна отколкото я мислех. На това мекотело Мартин Димитров не случайно му измислиха прякора "Пудела на Костов". Успя да свие СДС от партия с два пъти повече електорат от ДСБ до жалки отломки. Но така е когато някой тръгне да се прегръща със "синьото ДПС". Почти бях сигурен че същото ще стане с Кунева но тя излезе опитен апаратчик, доста е стажувала при социализма.

    А Радан напразно се пъне. Първо историята се повтаря два пъти, първият като трагедия и вторият като фарс, той е вторият. И второ той е безкрайно далеч от класата на Костов за да играе неговата игра.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  57. 57 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Поредна грешка на Радан. Ако наистина иска да направи някаква разлика в българската политика, ясно е накъде трябва да гледа: парламент и кабинет. Президентският пост е едно своеобразно бягство и издава нежелание, дали поради страх, дали поради нещо друго, да се заеме с реалните проблеми.

    Разбира се, това няма никакво значение. Булгаристаня е просто обречен на НЕпромяна, така или иначе. И Господ да дойде, пак медиите на Пеевски ще му скроят шапката под одобрителния поглед на Баце: тука е така. Читав политик не може да вирее.

    А кукловодите на Боко набараха идеалното положение и няма да го изпуснат. Дето хем си правят каквото си искат, хем овчедушното граждаско общество мирува и се утешава, че нещата не са чак толкоз зле. Успокойте се: по-зле няма да става. Но със сигурност няма да става и по-добре. Каквото е в момента: това е очевидният консенсус между народ и елит: маса от бедни и прости хора без възможности за развитие на заплати от по 6-700 лв, които обаче винаги имат за ракия и суджук; малцина технократи, мениджъри и дребни бизнесмени, които могат да си позволят приличен живот; и крумпиран елит, който разпределя големите хапки помежду си. Това е статуквото на България, наречено още от кукловодите "стабилност". Явно на болшинството хора или има харесва, или са прекалено заети с нещо друго, за да се опитат да го променят.

    Това е: стигнахме тавана на развитието си. Ние никога не можем да бъдем държава с върховенство на закона. Така че, ще си го дъвчем в нашата си, уродлива форма. И, разбира се, ще се надяваме никога да не настъпим интересите на някой от елита.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  58. 58 Профил на kas.
    kas.
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    Съмнявам се, че има гръбнак да се яви на мажоритарни избори. Но пък ако го направи е интересно дали ще надхвърли резултатите на Неделчо Беронов (чиято кандидатура навремето предизвика сериозно недоумение).

    Животът е като руло хартия - дълъг е, но го хабиш за задници
  59. 59 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#53] от "Дон Кихот":

    който до такава степен да е предизвиквал насмешки и откровени издевателства над "автентичното дясно"...))
    ............
    Вашето дясно са пеевски,доган , цацата, златев ,Цв. , златевци ,симеоново , СИК и ИПОН , цветито и т.н... и т.н..)
    Хахахахааа....
    На това му се казва "'автентично дясно "..На Вифаджиите , помпиерите , ДС- фуражките , цецка , и сие ..)
    Хахахаааа......

    BIG AL
  60. 60 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    [quote#39:"pentuer"]дасега не е показал кой знае какви способности... [/quote]
    Ами ООН е точно за такива.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  61. 61 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 829 Неутрално

    До коментар [#26] от "cinik":
    И аз мисля, че десен проект сред повредено от тоталитаризма население при това застаряващо е много трудно нещо. Може да успее, но само, ако се спират и пускат еврофондове. С политиката на парите може да изправиш всичко повредено.

  62. 62 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 639 Любопитно

    До коментар [#1] от "12345":
    [quote#1:"12345"]Тоесте медийният герой Радан, който не свърши нищо за две години, [/quote]
    Интересно , в светлината на медийното "героизиране" и нищоправенето вече 6-7 години, въпреки парламентарни мнозинства, премиерствуване, потупване по рамото от "плриятелите" Дейвид, Ангела, Ахмет, Силвио, Валодка и т. н. , как стои въпроса с Бойко Борисов?


  63. 63 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#51] от "cinik":

    Е той си го казва съвсем открито, откъде си мислиш, че го знам? Ама аз това не го написах като обида, а като доказателство, че са либерали.

    Линк: http://www.dnevnik.bg/intervju/2015/06/26/2560192_viktor_lilov_nito_kriia_orientaciiata_si_nito_se/

    Проблема е, че позицията на ДЕОС относно бежанците е заплаха за България, защото ако зависи от тях ще отворят границите за бежанци.

  64. 64 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    Акоси намери друга банка да даде необезпечен кредит, можеси направи какъв си сака проект - десен , лев, горен, долен итн. Ако не си намери - проектът ше бъде в сурат китапя.

    За президентството ше има жестока борба с Луна.

  65. 65 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 909 Неутрално

    [quote#37:"ret"]че Радан ще има поне двойно по-нисък резултат от първия. [/quote]
    Ееее, мислиш, че първия ще е с 6% ли ?

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  66. 66 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    [quote#34:"chinaski"]Имаше възможност и за по-висок пост - премиер.

    Това сам ли си го измисли или си го сънувал?!Чудя се къде си бил и какво си чел, чул, видял и разбрал, та си останал с такива впечатления. [/quote]
    Наистина му беше предложено и то публично, помня го. Беше когато преговорите се бяха закучили и вървеше към провала им. И Радан се отказа. Той министър на правосъдието се измъкна да бъде та премиер ли, 3 месеца нямаше да изтрае с характера и поведението си.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  67. 67 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#51] от "cinik":


    [quote#51:"cinik"]В народняко-просташкото българско общество[/quote]Никога не пропускате да обиждате цял един народ,а после се чудите защо не ви избирали и ви се смеели.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 458 Неутрално

    След поредната изцепка на Бащицата им, гербаджийските комунисти са се подслонили под статията за Радан за да избегнат срама, който немимуемо би трябвало да изпитват при всеки един откос на арогантната глупост, която струи от Боко.

    Зер, плюенето по Радан, а и по Костов (като едни истински рупори на Блиц и Пик) ще ни накара да НЕ виждаме каква трагикомична фигура седи начело на държавата.

    Чудно е само едно: кога гербаджийските комунисти ще започнат да агитират за по-топли отношения с Русия?

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  70. 70 Профил на stinkfoot
    stinkfoot
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Радан стана твърде предвидим политик. Няма да бъде избран за президент, в това няма спор, президентските избори ще бъдат просто едно генерално преброяване на електората на ДСБ, който ще е активизиран на 100%.

  71. 71 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 454 Неутрално

    "Не може една политическа сила да бъде изградена за няколко месеца, но трябва да се концентрираме върху президентските избори"

    А реформи кога бе шушумиго ниедна! Само избори са ви тиквите кухи.... Много съм разочарована от този.

  72. 72 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#52] от "BIG AL":


    [quote#52:"BIG AL"]И герб троладжиите ,
    НЯМА да ви кажат -КОЙ превъзхожда Радан или който и да е друг кандидат на десните -[/quote]Разбира се-ние нямаме самочувствието да сме последна инстанция като вас.Това се решава от хората на избори.Сега идват такива и ще се види кой превъзхожда Радан.

  73. 73 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    [quote#57:"stupid_american"]Президентският пост е едно своеобразно бягство и издава нежелание, дали поради страх, дали поради нещо друго, да се заеме с реалните проблеми. [/quote]
    В него няма и грам илюзия че ще успее да стане президент, просто си прави самореклама. Да се говори за него че какъвто е безличен и неспособен да представи някаква истинска алтернатива съвсем ще го забравят.

    Нещо повече, съвсем не съм сигурен че наистина ще се осмели да се кандидатира за президент. Ще се измъкне в последният момент, няма топки той за такава битка.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  74. 74 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 342 Неутрално

    До коментар [#12] от "yanne":

    това е някаква червена пропаганда.
    всъщност надежа михайлова предаде
    сдс 2013та. не ми се прави на умряла лисица.

  75. 75 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1534 Любопитно

    До коментар [#69] от "stupid_american":

    "Зер, плюенето по Радан, а и по Костов (като едни истински рупори на Блиц и Пик)..."

    За мен това е откровение! Не знаех,че те отгоре на всичко са и рупори на Блиц и Пик. Това ми обяснява някои неща...

  76. 76 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    [quote#55:"The Dark Prince Of Bankya"]ако Костов не беше 4 години премиер държавата нямаше да се стабилизира, [/quote]
    Глупости! Държавата я стабилизира Софиянски!!! Костов само осребри властта!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  77. 77 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#56] от "Fred":


    [quote#56:"Fred"]. Аз се чудех Кунева не вижда ли какъв номер и готвят но тя също се оказа по-опитна отколкото я мислех. [/quote]Разбира се,че вижда,но виж последните местни избори-там ДБГ показа,че има силни местни структури и на практика точно техни са успешните кандидати на РБ.При ДСБ е обратното-те нямат никакви структури извън София.Опитват във Варна да се хванат с Чавдарчо,но той подобие на Радан.Така,че Кунева си знае цената и ще изрита ДСБ,ако се опитат да правят преврат в РБ.То и затова Раданчо пак ще прави проект-защото настоящия не могат да го овладеят изцяло.Следва омаскаряване на РБ от костовистите и пак цикълът се повтаря.

  78. 78 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 342 Неутрално

    До коментар [#71] от "due07477623":

    реформи, като гласуват повече за
    реформаторски настроени хора.
    ти какво искаш с 20 човека от 240
    нещо бъркаш съотношенията.

  79. 79 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    [quote#55:"The Dark Prince Of Bankya"]ако Костов не беше 4 години премиер държавата нямаше да се стабилизира, [/quote]
    Глупости! Държавата я стабилизира Софиянски!!! Костов само осребри властта!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  80. 80 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2419 Неутрално

    До коментар [#63] от "redsky":

    "В края на миналата година Лилов напусна – по принципни съображения – Реформаторския блок и стана един от най-видните членове на новата либерална партия ДЕОС. "

    >>> Нерде "един от най-видните членовен" на ДЕОС, нерде председател на ДЕОС...

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  81. 81 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 342 Неутрално

    До коментар [#76] от "lz2":

    ооо смешко.
    я да си прочетеш какви са
    правомощията на служебно правителство
    и какви на редовно.
    това е една от лъжите насаждани от любен гоцев.
    и за него си прочети.
    за какво е виновен.

  82. 82 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#68] от "BIG AL":

    Боко ще направи същото както с Плевнелиев, ще издигне най-рейтинговият си играч, например Фандъкова, ако не се споразумее с БСП и ДПС да даде президентството на БСП, както стана с Мая Манолова.

  83. 83 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2419 Неутрално

    [quote#61:"ck"]десен проект сред повредено от тоталитаризма население при това застаряващо е много трудно нещо.[/quote]

    Това е моят кошмар. Изгражда се общество от латиноамерикански тип със шепа олигарси отгоре, огромни необразовани и безимотни прослойки на държавни подаяния отдолу и никаква средна класа по средата

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  84. 84 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    До коментар [#73] от "Fred":

    ''......няма топки той за такава битка..''
    А има топки да слуша черния рицар Костов ?

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  85. 85 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2638 Весело

    Много добре, Радане! Давай в същия дух и до президентските избори и следа няма да е останала от вас.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  86. 86 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#80] от "cinik":

    Окей прав си, мислех че той е председател. Поне на сайта не намерих нищо за структура им, явно това е дълбока тайна и помислих, че въпросният е председател, моя грешка - печелиш. Но критиката ми относо бежанският въпрос остава и ти тактично я подмина.

  87. 87 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Да ви кажа, от сега , ако не знаете :
    Понеже е страхливец, и за да не се "изложи,'
    Рапонии, колкото и да не харесва Плевнелиев, ще издигне НЕГО ...
    Просто защото , никой няма да може да бие кандидат на десните ..))
    Само си представям цецка, фандъчка , московски , Цв , или някое друго недоразумение ..)
    Хахахахааа....

    BIG AL
  88. 88 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2419 Неутрално

    [quote#67:"yanne"]Никога не пропускате да обиждате цял един народ,а после се чудите защо не ви избирали и ви се смеели. [/quote]

    Не мога да се прекърша до там, да лаская общество, в което твърде много хора страдат, биват използвани и манипулирани, а справедливостта е най-дефицитната стока.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  89. 89 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#68] от "BIG AL":


    [quote#68:"BIG AL"]Кажи , кажи някой кандидат на Боко ...Предложи , бе .. [/quote]Ами не един -двама ще ти кажа,които ще станат президенти още на първи тур-Димитър Николов и Йорданка Фандъкова.Има още няколко като Томислав дончев,например,които ако не на първи,то на втори са сигурни.

  90. 90 Профил на ex_alex_ks
    ex_alex_ks
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Толерантсващите и мултикултуралистите няма как да се нарекат "десни". А Радан Кънев в точно такъв.

  91. 91 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#73] от "Fred":

    Радан има точно толкова топки, колкото му позволява политическия контекст. Така или иначе, България е обречена на това статукво, още известно като "стабилност". Най вече заради хората, гласували за ГЕРБ, като теб.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  92. 92 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#85] от "Резистентна":

    и следа няма да е останала от вас. :)
    ...................
    Ще са останали САМО коловозите на пеевски, цацата, Цв. , Боко , златевци , ДС, СИК и ИПОН и ...пожарната , разбира се :)
    Хахахаааа.......
    Е, ще излезем от тези КАЛНИ коловози на ..мафията :)

    BIG AL
  93. 93 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2027 Гневно

    До коментар [#8] от "carmello":

    Ако се държеше разумно и предвидимо имаше потенциал да се утвърди като естествения лидер на дясното и много вероятен следващ премиер. Вместо това предпочете да заложи на дъртите сектантски практики и да се пробва за нищо незначеща длъжност.

  94. 94 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#73] от "Fred":


    [quote#73:"Fred"]Нещо повече, съвсем не съм сигурен че наистина ще се осмели да се кандидатира за президент. Ще се измъкне в последният момент, няма топки той за такава битка. [/quote]
    Абсолютно-той за един министър не се реши.

  95. 95 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#74] от "mihail_p":


    [quote#74:"mihail_p"]всъщност надежа михайлова предаде
    сдс 2013та[/quote]
    Знам,де-всеки,който се е опънал на Костов е виновен.Никога ДСБ..

  96. 96 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#89] от "yanne":

    Димитър Николов и Йорданка Фандъкова.Има още няколко като Томислав дончев,например,които ако не на първи,то на втори са сигурни. :)
    ..... ............................
    Ама верно ли ??? Седесарчето от Бургас ???
    фандъчка и плянкалото от Троян ??? :
    Ами , съгласен съм :
    Дайте ги НАСАМ - като кандидати :)
    Хахахааа........
    Весело ще бъде :)

    BIG AL
  97. 97 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 342 Неутрално

    [quote#91:"stupid_american"]България е обречена на това статукво, още известно като "стабилност".[/quote]

    това не е стабилност.
    на това името му е застой.
    като при всички правителства
    след 200та.

  98. 98 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 454 Неутрално

    [quote#78:"mihail_p"]ти какво искаш с 20 човека от 240
    нещо бъркаш съотношенията[/quote]

    Не са и 20, като изключим тумбата на Кунева и Лукарски и другите там раболепни гъзелизци. А Кънев вместо да се заеме с изграждането на силна десница само виси по медиите и дава акъл. Не само това но е и непоследователен - аз сега не знам той нова партия ли ще изгражда или за президент ще се кандидатира.... А в него ми бяха надеждите, но уви - и тази няма да я бъде. На следващите избори как да гласувам за РБ като половината там са отрепки дето за 30 сребърника ще се надупят а другата половина само злъчни коментари бълват и накрая пак сме си в блатото.

  99. 99 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#92] от "BIG AL":


    [quote#92:"BIG AL"]и следа няма да е останала от вас. :[/quote]
    Няма-Само ДСБ ще са в дясно.Е,може и Репуц...

  100. 100 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Тезата за това, че Радан не се решил да бъде съдебен министър е толкова нелепа: в крайна сметка, за там имаше човек, който бе по-удачен за този пост и е нормално Радан да отстъпи. За пореден път една благородна постъпка се омаскарява. Ами ... булгаристан, какво да кажем.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK