Прокуратурата повдигна най-тежкото обвинение за убийството във Враца

Говорителят на главния прокурор Румяна Арнаудова показва къде са открити охлузвания по тялото на загиналия Тодор Йорданов.

© Георги Кожухаров

Говорителят на главния прокурор Румяна Арнаудова показва къде са открити охлузвания по тялото на загиналия Тодор Йорданов.



Окръжната прокуратура на Враца промени обвинението към двамата братя Иван и Десислав Дамянови за убийството на 18-годишния Тодор Йорданов. Те ще отговарят за съизвършителство на умишлено убийство по хулигански подбуди по чл. 116, точка 11. По този текст законът предвижда между 15 и 20 години затвор, доживотен затвор или доживотен без право на замяна. Това обяви днес говорителят на главния прокурор Румяна Арнаудова.


Тя увери, че решението на наблюдаващия делото прокурор, който вчера повдигна обвинение за убийство по непредпазливост, не е повлияно от общественото недоволство, а се базира на нови доказателства и свидетелски показания, събрани от вчера до днес. От началото на разследването са разпитани повече от 15 души и са иззети записите от камерите от околните банки. Според Арнаудова най-вече свидетелските показания са променили позицията на наблюдаващия прокурор.


До момента е потвърдено, че убитият Тодор е носел метален бокс и е имало взаимно разменяне на удари между него и двамата братя. За това свидетелстват белези по дясната ръка на починалия, както и разкази на свидетели. Приятел на убития младеж потвърждава, че веднага след боя Тодор е пуснал бокса, а той го взел и го изхвърлил на 15-20 метра от мястото. За момента боксът не е намерен.




Категорично е отхвърлена версията, че замесените в конфликта са се познавали, което изключва други лични мотиви освен хулигански. До момента няма категоричен извод за причината за смъртта на младежа, тъй като не са готови резултатите от аутопсията. По главата и тялото на Тодор са установени 28 охлузвания.

На мястото на убийството и днес има цветя.

© Георги Кожухаров

На мястото на убийството и днес има цветя.


Обвиняемите за убийството са с леки телесни повреди и охлузвания. Не се е наложило да бъдат хоспитализирани. Прокуратурата е готова да поиска от съда да остави за постоянно в ареста двамата братя, каза Арнаудова. Според нея тежестта на обвиненията е достатъчно основание за съмнение, че те биха се опитали да избягат или да се укрият, ако са на свобода. Мярката за неотклонение ще бъде гледана утре.


По-късно днес се очаква във Враца да пристигне мобилната лаборатория на прокуратурата заедно с четирима съдебни медици, а по случая вече са назначени седем прокурора от ВКС. До 15 дни се очаква да има категорична експертиза по случая.


Новината за промяната на мярката за неотклонение идва няколко часа, след като от пресцентъра на прокуратурата съобщиха, че главният прокурор Сотир Цацаров е разпоредил обвинители от Върховната касационна прокуратура да извършат спешна проверка на хода на разследването на убийството и на действията на органите на досъдебното производство.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (192)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8487 Гневно

    Само да напомня какво ''повдигна общественото недоволство ''
    ------------------
    „Днес Окръжна прокуратура – Враца привлече като обвиняеми двамата братя за това, че в съизвършителство помежду си по непредпазливост са причинили смъртта на 18-годишния Тодор Йорданов, вследствие на умишлено причинена лека телесна повреда. Престъплението е по чл. 124 ал.1 във вр. с чл. 20 ал.2 НК.““, се казва в официалното съобщение на държавното обвинение. Членът, по който ще бъдат съдени Дамянови, е за причиняване на смърт по непредпазливост след нанасяне на лека телесна повреда…”

    Повтарям – ЛЕКА ТЕЛЕСНА ПОВРЕДА…

    [email protected]
  2. 2 Профил на Das Territorium
    Das Territorium
    Рейтинг: 1861 Неутрално

    Кризисният пиар на ца ЦАРа увеличава оборотите!
    Още сутринта написах, че ще повдигнат такова обвинение, което няма да издържи в съда и после ще обвинят съдиите.
    Само гледайте.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    Чакаме решението на съда и мотивите към решението.

  4. 4 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 753 Неутрално

    това е очевидно най-логичното обвинение

    седеньето го зголемува задникот
  5. 5 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 7157 Неутрално

    Н 20 години ако ги осъдят пак няма да върнат момчето на родителите му, но пак е нещо.

  6. 6 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Точно така. Двама възрастни мъже , които трябва да дават пример и да са улегнали, ще ПРЕБИЯТ ученик и ще поставят в ступор цялата държава, един град, но най ми е мъчно за съучениците му.

  7. 7 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До момента е потвърдено, че младежът е имал метален бокс и се е стигнало до размяна на удари.
    ----
    Освен това младежът е имал добри знания по таекуондо. И добре е обработил братята, които обаче не се смутили като оня старец у рейса в Сарафово ами са имали наглостта да се съпротивляват...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  8. 8 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    Мхм, няма нищо общо общественото мнение. И ако не се беше вдигнал толкова шум, нямаше да го потулите, нали. Те случайно бандитите се чувстват безнаказани.

    А и щом се налага главният прокурор да се намества, това не означава ли, че има нещо сбъркано в системата? Не би ли трябвало да си работи и без неговата пряка намеса?

    Не ме търсете преди обяд
  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Нещо не разбирам - вчерашното обвинение беше различно, съвсем в друга посока. Тия глупости с разпитаните свидетели не вървят. Прокуратурата не върви след фактите, а след обществената реакция. Как повдигнаха обвинение по какъвто и да е член, без резултатите от аутопсията? КАК БЕ?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Според Арнаудова именно свидетелските показанията са променили позицията на наблюдаващия прокурор.
    ----
    Кошаревски свидетели в полза на загиналия ще се намерят бол... Ама как пък не чухме и гледната точка на другата страна? При такива "железни" свидетелства, какво значат някакви си записи от банковови камери? Ами нищо! Те не са СРС събрани с разрешение, както се вика...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  11. 11 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Отново глупости от подкупната и разложена прокуратура. Това обвинение няма да издържи в съда след 2 години, след което ще поискат 2 години и накрая братята "понички" ще избягат при убиеца от Соло...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  12. 12 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#2] от "BG Stability":

    Това е убийство и не може да удряш по главата и да не знаеш, че човекът може да падне и се удари. Да му плясна два шамара, да падне да умре, мога да кажа непредумишлено, но единият да го държи, другият да го налага ....? Сигурен съм, че го познават, нарочно са го подразнили, защото е сприятелката си, симпатично момче е, тренира, а такива искат да установят контрола на посредствеността и отчаянието навсякъде. Предумишлено е.

  13. 13 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 524 Неутрално

    На обвинение не вярвам докато няма присъда. И ако може всеки път, за всеки случай, да се отприщва такава обществена реакция, за да тръгват лека-полека нещата.

  14. 14 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    Странно поведение на апелативна прокуратура. Може да се направи извод прокурорите на цацаров си свършира работата и както предположих влязоха в тона на общественото мнение и промениха присъдата за умишлено убийство. Естествено няма да бързам да коментирам адекватността на повдигнатото обвинение, защото както и до момента няма информация относно фактите. Кой, кого, какво, причина за смъртта и тн.

    Странно впечатление прави, че присъдата е променена в следствие на свидетелските показания. Предполагам тъй като новото обвинение устройва масата, че никой няма да се запита свидетелите дали не са нагодили показанията си в съответствие с обществените нагласи - цял град да скандира "убийте ги" предполагам би притеснило някой да свидетелства по неудобен начин.

    Още нещо е странно, а именно "Приятел на младежа потвърждава, че веднага след боя Тодор пуснал бокса, той го взел и го изхвърлил на 15-20 метра от мястото. За момента боксът не е намерен."
    Значи все пак бокс е имало и той е използван от младежа. Защо приятелят му бърза да скрие и изхвърли бокса? По принцип някой който се чувства виновен или иска да защити някой виновен би скрил предмет интересуващ следствието. По принцип и това е престъпление - нарича се вещно укривателство.

    Всичко ще стане ясно от медицинската експертиза и може би от следващата тройна или петорна такава, но до момента не е редно да се правят спекулации на база непотвърдена информация или слухове.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  15. 15 Профил на abygale
    abygale
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#2] от "BG Stability":

    Точно така ще стане. Прокуратурата така ще събере "доказателства", че за нищо няма да стават и съда ще-не-ще ще пусна на свобода братята-примати. Или пък доказателствата някой ще ги открадне, също като онова тефтерче... Важното е сега спешно да се заглуши народното недоволство, че на хората им причерня от беззаконие и мутрофилщина...

  16. 16 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Сега пък излезе инфо, че е починал заради храна, попаднала в белия му дроб.

  17. 17 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1375 Любопитно

    нищо лично, но ако някой те атакува ти умишлено си го убил и не трябва да се защитаваш
    тези изобщо мислят ли за нещо освен за рейтинга си

  18. 18 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    п.п. и ако е вярно ще е върха
    умишлено убийство с гълтане на езика

  19. 19 Профил на Das Territorium
    Das Territorium
    Рейтинг: 1861 Разстроено

    До коментар [#12] от "cherezchur":

    Много трудно, да не кажа - невъзможно за доказване.
    Трябва брилянтен прокурор с енциклопедични юридически познания и висок интелект. Такъв на Територията не знам да има.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  20. 20 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    При такава промяна на обвинението, задължително трябва да има уволнения във врачанската прокуратура.

    А и тези 15 дена за резултати от аутопсия ми се струват множко.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  21. 21 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Каква е тази аутопсия за 15 дена бе? Младо момче пребито до смърт на бял ден от двама здрави, яки примати и вие още не можете да установите причината за смъртта? Каква беше тази излагация вчера с обяснение , че си е глътнал езика, та даже и за инфаркт се пишеше?
    Тия криминалнопроявени автоджамбази не трябва да са на улицата поне 20 години. А това за бокса е най-лесно да се провери и дикаже от толкова свидетели. Имало ли е удари от Тодор срещу двамата с бокса? В качеството на самоотбрана ли е ползван от него? има си специалисти, които да докажат при неговата телесна маса с каква сила са получили удари(ако изобщо) двамата братя? И след като бокса е бил захвърлен дали и колко удари са му нанесени от двамата?
    Ако нещата се направят професионално, възможно е присъдата да е доживот имайки предвид обстоятелствата.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  22. 22 Профил на tita65
    tita65
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Явно обществото трябва да реагира при всички несправедливости, за да се размърдат институцийте. Жалкото е, че никой няма да върне момчето на майка му. Разбити човешки мечти и съдби! Трябват по-бързи и респектиращи присъди за да спре безумието!

  23. 23 Профил на maane
    maane
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#7] от "je suis.....": -Toi es un grand CON

  24. 24 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    [quote#12:"cherezchur"]Това е убийство и не може да удряш по главата и да не знаеш, че човекът може да падне и се удари. [/quote]
    проверете какво означава умисъл и какво означава непредпазливост. По вашите думи всеки удар в главата следва да се приема за опит за убийство, защото "не може да удряш по главата и да не ЗНАЕШ, че човекът МОЖЕ да падне и да се удари". Ако вървиш по улицата и те спъна по някаква причина също следва да ме съдят за опит за убийство по вашата логика зашото аз знам, че може да паднете, като паднете може пък да се ударите (може и да не се ударите), а като се ударите може и да умрете (може и да не умрете)

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  25. 25 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До момента по медиите изцяло слушаме само 1-та страна на монетата, тази на починалото момче, а другата страна?

    А как се повдига обвинение без резултат от аутопсията???? Що за тъпотии прави тая прокуратура???

  26. 26 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 761 Неутрално
  27. 27 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    [quote#15:"abygale"]Или пък доказателствата някой ще ги открадне, [/quote]
    Ми до момента е ясно единствено, че приятел на починалия е взел от местопрестъплението и е скрил/изхвърлил бокса, който подсъдимият е използвал за да нанася удари по извършителите.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  28. 28 Профил на lekapoleka
    lekapoleka
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Абе, те ще обвинят - въпросът е да го докажат.
    Умишлено убийство по хулигански подбуди е най-трудното нещо за доказване. Как доказваш, че са искали да го убият?
    Опасявам се, че просто Цацаров се уплаши от общественото недоволство или използва случая да натрупа точки; а после делото ще има да се влачи, докато накрая се окаже, че прокуратурата не е в състояние да го защити.

  29. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  30. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    До коментар [#21] от "Кери":

    Не че нещо, ама приятелката на младежа каза точно обратното на твърденията ти. Сметам да й вярвам.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  31. 32 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#21] от "Кери":

    пребито но юридически той ги е нападнал, вече нямаме право да се защитаваме ли

  32. 33 Профил на lokorete
    lokorete
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#8] от "nikidimi":

    Докато не станем нормална държава. Нека всички да работим за това.

  33. 34 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Като се изключат всякакви политизирания на въпроса, това остава правилната квалификация. От вчера го приказвам.

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  34. 35 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    [quote#25:"gorodetski"]До момента по медиите изцяло слушаме само 1-та страна на монетата, тази на починалото момче, а другата страна? [/quote]
    дам .. всички гледни точки .. ама само тези удобните дето се продават и печелят лайкове.

    Не може да се очаква, че след такава масовост и представянето само на версията на едната страна (пострадалата) обществото ще е склонно да приеме каквато и да е друга присъда освен максималната!!! Медиите къде умишлено къде от простотия не дават пълна и достоверна информация за много обществено интересни случаи, а никой от толкова активните писачи не си прави труда да прочете съдебните актове за да се запознае по-подробно с доказателствата. Но иначе всички в хор плюят съд и прокуратура за всяка присъда, която не е маскимална.

    Понякога уважаеми не следва да се налага максималната присъда именно затова законодателят предвижда ОТ и ДО а не е лепнал константа.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  35. 36 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 738 Неутрално

    [quote#32:"1001"]
    пребито но юридически той ги е нападнал, вече [/quote]
    Ти къде видя или прочете, че той ги е нападнал. Ако имаш ясно доказателство със снимки как той хуква след двама яки бабаита да ги набие, моля да ги представиш!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  36. 37 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#14] от "bludniq_sin":

    28 удара по тялото на жертвата са достатъчен доказателствен материал. Той дори не ги е одраскал, ако да е бил с бокс. Това е преднамерено, умишлено убийство. Никой не спира така хората да ги бие по улиците. Те искат да покажат кой контролира ситуациата в страната и града.

  37. 38 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8247 Неутрално

    Трябваше да има протести,че тогава прокуратурата да си свърши работата.

  38. 39 Профил на lokorete
    lokorete
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#32] от "1001":

    Как да се защити, като брата хване някого, а другия го удря докато умре "нападателя"?

  39. 40 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#2] от "BG Stability":

    Почти 1:1 и аз писах същото ... а ако обвинението не падне в БГ съд, ще има да плащаме на бабаитите, които ще ни осъдят в ЕСПЧ ... обаче обществото иска линч, и това е положението !
    Тия вероятно са хулигани по принцип, но в конкретния случай кой е хулигана ?
    За починалия - нищо, да спазим правилото божие, и Бог да прости !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  40. 41 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    Какво ми се случи в събота. На светофар, на десен завой, едно БМВ ме засече от ляво. Свирнах му. Той ми прегради пътя, спря, отвори прозорците от дясно. Не се виждаше нищо. Колата се изтегли леко напред и се отвори прозореца откъм шофьора. Показа се едно хлапе. Погледна ме и понечи да излиза. Няма да кажа какво направих. Като видя моите действия ми показа среден пръст и с мръсна газ потегли. Сигурен съм, че щеше да направи нещо, поне на колата. Не дай си боже и на мен, и на жената. Ако не се беше уплашил, разбира се. Ако се беше уверил, че съм безпомощен - какво щеше да стане?

    Не ги защитавам биячите. Но да се разследва обективно.

  41. 42 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#36] от "Кери":

    ми слиза от колата и отива да се разправя, това как го възприемаш.
    Да српе кола и някой от нея да ти скочи, каквото си е търсил си го е намерил

  42. 43 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    [quote#28:"lekapoleka"] Как доказваш, че са искали да го убият? [/quote]
    по принцип ако са искали да го убият ще е лесно да се докаже. Сила, интензитет и насоченост на ударите са достатъчно данни, от които може да се направи извод дали са искали или не в съвкупност и с други доказателства. В случая не мисля, че са ИСКАЛИ да го убият. Може да се мисли за спонтанен умисъл, но не мисля, че това е случаят. Все пак не са изнесени доказателства от медицинската експертиза която ще каже къде какви кръвонасясдания има, каква е причината за смъртта (щото смъртта може да не е настъпила изобщо в следствие на травми от ударите), колко на брой удари с каква сила и насоченост и интензитет и тн ...

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  43. 44 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    Тълпата правораздава.

  44. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    До коментар [#37] от "cherezchur":

    28 удара? Къде го видя това, чети по-внимателно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. 46 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#21] от "Кери":

    https://www.youtube.com/watch?v=32nq0vhATN4&feature=youtu.be&t=557

    ето запис от точния момент на падането на момчето, определено ситуацията не е побой до смърт от това което се вижда. прокуратурата е неадекватна, но пък и първоначалните журналистически интерпретации не са коректни.. със сигурнос случея не е съвсем еднозначен...

  46. 47 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 738 Неутрално

    До коментар [#29] от "xabren":

    Никак не е за смях работата, ама вчера четох "свидетелските" показания на този екзотичен екземпляр. Даже имаше и негова снимка на кон и с каубойска шапка. И как го реанимирал моля ти се цели 10 минути(с глътнат език не се прави така и то от подобен примитив) и го бил предал с мозъчна дейност на Бърза помощ...
    Ужас некъв!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  47. 48 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    [quote#37:"cherezchur"]28 удара по тялото на жертвата са достатъчен доказателствен материал. Той дори не ги е одраскал, ако да е бил с бокс. [/quote]
    интересно. значи по тялото на жертвата са преброили 28 удара, но не казват колко са в областта на главата и колко в областта на тялото, защото има значение къде колко пъти е удрян за да се направи извод искали ли са да го убият или не.

    А относно това, че той не ги бил одраскал ето какво казва прокуратурата: "Обвиняемите за убийството са с леки телесни повреди и охлузвания."

    И "ако да е бил с бокс" не е без значение. Защо е скрит бокса? Който го е скрил (негов приятел пише) явно е решил, че приятелят му (той не е знаел, че момчето е починало защото го е изхвърлил "веднаха след боя" има защо да се притеснява. Това са си типични биткаджийски прийоми и някой който НЕ си е имал работа с побоища преди време 1) няма да носи бокс, 2) ще се сети да изхвърли бокса който е употребил в бой.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  48. 49 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2219 Неутрално

    Бог да прости починалия. А ние можем да си пишем каквото си искаме, но важното е какво обвинение и доказателства ще представи пред съда прокуратурата. След това вече е работа на съда.

  49. 50 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#40] от "роджър":

    И да ни осъдят в ЕС, което се съмнявам, ще е за формално нарушение. Тук е отнет човешки живот по брутален начин, без повод и мотив, през очите на цялата държава и на 12класници, които чакат нещо от живота, а получила за бала си това.

  50. 51 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 689 Неутрално

    [quote#42:"1001"]Да српе кола и някой от нея да ти скочи, [/quote]
    И ти като му забиеш две тупалки и той падне и умре (защото да кажем си 120 кила и от 15 години трнираш бокс), това може да бъде или неизбежна отбрана или убийство по непредпазливост. Аз бих заложил на отбрана.
    Обаче, когато брат ти го държи, а ти го налагаш по главата, след като вече няма нападение, това е убийство при евентуален умисъл.

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  51. 52 Профил на attitude
    attitude
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Става ясно едно - ако нямаше обществено възмущение, нямаше да има промяна в обвинението. Тарикатите с термина "установени нови обстоятелства" скриват некъдърността или подкупността си. Цацата ли ги посъветва или им е редовен трик, запазена марка за замазване на прокурорски гафове ако ги хванат.

  52. 53 Профил на lbq26502948
    lbq26502948
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#34] от "Dexx":

    Ти хубаво го приказваш от вчера, а сега остава да разясниш какви са точно фактите. Това че двама са пребили трети го знаем, обаче не знаем от какво е починало момчето - задушил се е след като си е глътнал езика, получил е тежки наранявания, които са довели до смърт или е имал някакъв здравословен проблем. Не е ясно и какви действия е извършвал всеки от участниците в конфликта - за момчето се говори, че е провокирало конфликта. Надувал клаксона на пешеходна пътека, а като станала разправията с пешеходците, които са с предимство, излязъл от автомобила и ги нападнал с бокс. От тук насетне - убийство по хулигански подбуди, ако ще прокуратурата да се насере, не може да докаже. Най-много да ги осъдят за убийство по непредпазливост при превишаване пределите на неизбежната отбрана. Вероятно има и афект. Изобщо нищо не е ясно по този случай и първо трябва да разберем кой какви ги е вършил и в каква последователност, а най-важното - причините за смъртта. Преди това и да говориш не от вчера, а от оня ден, все ще са хипотези, почиващи незнайно на какво.

  53. 54 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    Дневник, кога ще отразите събитието на ПМ, защо се бавите?

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  54. 55 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#45] от "Darth Plagueis":

    "По главата и тялото на Тодор са установени 28 охлузвания."

  55. 56 Профил на enidet
    enidet
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Дрогата прави хората смели, безразсъдни, нетърпеливи..... и.тн. Довежда до колапс понякога ( лично съм го виждал ). Двама братя са на път да ги вкарат в затвора без значение от фактите. Баси държавата!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  56. 57 Профил на lokorete
    lokorete
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#46] от "lol":

    Вижда се че видеото прекъсва преди това...

  57. 58 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1451 Весело

    До коментар [#41] от "evtimvz":

    "Няма да кажа какво направих. "

    Вкара патрон в цевта?
    Лошото е че растат поколения, за които най-обикновена забележка се приема за директно нападение и лична обида.
    Това е пряка последица от това, родителите да бият учителите на децата си.
    Казрма трябва. Задължителна. И за жени и за мъже.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  58. 59 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 923 Весело

    Тя увери, че решението на наблюдаващия делото прокурор, който вчера повдигна обвинение за непредумишлено убийство, не е повлияно от общественото недоволство, а се базира на събраните нови доказателства и свидетелски показания, събрани от вчера до днес.
    ------------------------------

    Да, бе, а аз съм краля на Англия!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  59. 60 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Това е за успокоение на настръхналото общество, за прах в очите!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  60. 61 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 535 Неутрално

    До коментар [#41] от "evtimvz":


    [quote#41:"evtimvz"]Няма да кажа какво направих.[/quote]
    Показа му че имаш пистолет ?

  61. 62 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    Скотобойната България.

  62. 63 Профил на jessony
    jessony
    Рейтинг: 475 Любопитно

    До коментар [#12] от "cherezchur":

    "Сигурен съм, че го познават, нарочно са го подразнили, защото е сприятелката си, симпатично момче е, тренира, а такива искат да установят контрола на посредствеността и отчаянието навсякъде."

    Ами щом си сигурен ти си готов за криминалист.Аз си мислех ,че българинът разбира само от футбол,политика и жени,а то какво било!Като съвестен гражданин си длъжен да съдействаш на прокуратура и полиция по този случай.

  63. 64 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#7] от "je suis.....":

    Ти кое си избираш - да си на мястото на загиналия младеж или на двамата мъже, в силата си, които са само с охлузвания.Ясно е, че не е стоял и гледал убития, но да твърдиш, че той е виновен и правилно е бил убит, си е психично отклонение.

  64. 65 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#52] от "attitude":

    ми самата смяна на обвинението за 24 часа показва че няма подкупи или чадър има съобразяване с рейтинга

  65. 66 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#57] от "lokorete":

    факт, но сигурно и цялото ще излезе скоро. при всички случеи не се виждат двамата да му скачат на главата едва ли не, както бяха първоначалните впечатления за случея...

  66. 67 Профил на lokorete
    lokorete
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#56] от "enidet":

    Безспорно, трябва да се направят нужните разследвания. Дано можем да им вярваме. Но ако се докаже, че не е с колапс/наркотици - как да си обясним първото обвинение - Лека телесна повреда.

  67. 68 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 617 Неутрално

    От много лакомия тълпата ще остане пак гладна!
    Това обвинение не може да мине. Но все пак ще ги вкара в ареста за около две години. След като ги оправдаят, братята ще осъдят прокаратурата за около четвърт милион, а кой ще плати тези пари са знае, нали. Подобен случай имаще наскоро.

    Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.
  68. 69 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 689 Неутрално

    [quote#53:"potrebitel1"]все ще са хипотези, почиващи незнайно на какво.[/quote]
    Ясно, че са хипотези. Почиват на снимките, които ги има в нета.
    Дали може да се докаже квалифицираният състав за хулиганските подбуди, не знам, но за основния не би трябвало да има проблем.
    Защо няма отбрана съм написал по-горе.
    Съгласен съм, че трябва да се види от какво е починало момчето и дали има връзка с ударите, които е получил по главата. Странно ще е да няма връзка, но все пак е възможно.

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  69. 70 Профил на Dimitar Pehlivanov
    Dimitar Pehlivanov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    както обикновено в България се отива в другата крайност - дава се най-тежката квалификация за подобни случаи и тя наистина може да не издържи в съда.
    съгласявам се с някои мнения по-горе, че в случая трудно ще се докаже (пред)умишлено убийство, защото това (май?) означава планирано убийство, каквото очевидно няма
    не знам, може би непредумишлено убийство е най-точната квалификация

  70. 71 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 348 Неутрално

    До коментар [#8] от "nikidimi":

    Друг е въпросът, че да кажем, че са прави. Защо повдигат обвинение, без да бъдат събрани всички доказателства? Това е висша форма на некадърност!

  71. 72 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#46] от "lol":

    От този запис има изрязан откъс непосредствено преди падането му на земята. Не е ясно какво е станало през това време, но тъй като всички в непосредствена близост до него са с гръб, едва ли някой го е ударил.
    При падането си удари главата в оградата.
    Случаят е много заплетен, явно агресия е имало и от двете страни и въпросът изобщо не е еднозначен...

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  72. 73 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Любопитно

    [quote#64:"chinaski"]Ти кое си избираш - да си на мястото на загиналия младеж или на двамата мъже, в силата си, които са само с охлузвания.Ясно е, че не е стоял и гледал убития, но да твърдиш, че той е виновен и правилно е бил убит, си е психично отклонение. [/quote]
    Ако младежът търпеливо беше изчакал пешеходците да пресекат улицата, нима щеше да стане сакатлък? Просто нямаше да има конфликт. Та който първи е започнал е виновният. Нима има нещо спорно?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  73. 74 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 738 Неутрално

    До коментар [#46] от "lol":

    Изгледах видеото. Каквато и да е причината за смъртта на момчето, тя е вследствие на побоя. Двама едри, по-възрастни мъже не могат да налагат сам човек.
    Бог да прости момчето!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  74. 75 Профил на balla
    balla
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Така е в Цацарландия, неработеща правосъдна система, която симулира активност, когато е поставена под обществен натиск.

    Вместо реформи получаваме, отлагане и замитане на проблемите, в името на олигархията. Всички реакции от ден до пладне, важно е запазване на статуквото, наричано от премиера слънце "ПОЛИТИЧЕСКА СТАБИЛНОСТ"

  75. 76 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 617 Любопитно

    До коментар [#56] от "enidet":

    Интересна хипотеза. Има си хас да излезе вярна! Как ли ще реагира тълпата, дето иска линч?

    Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.
  76. 77 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Момчето е много симпатично и Господ го е прибрал в най- хубавият момент от живота му, а нас ни е оставил да живеем с последиците на деянията си и недеянията си. Дано поне тази жертва събуди умрелите души в България.

  77. 78 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    [quote#46:"lol"]ето запис от точния момент на падането на момчето, определено ситуацията не е побой до смърт от това което се вижда[/quote]
    Интересно.... просто групичката си говори (в очакване на полицията вероятно), когато момчето изведнъж се свлича. Впрочем има леко прекъсване на кадрите в 10:01 минута

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  78. 78 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 295 Неутрално
  79. 80 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#14] от "bludniq_sin":

    Виж, не искам да давам присъди защото все още няма яснота какво точно се е случило. Тоест кой кого е нападнал. Не го знам нито аз, нито ти. Не знаем също бокса как е използван, при самозащита или при нападение. Това, че бокса е изхвърлен от някого не е доказателство за вина, по същата логика след като единия брат е избягал значи е виновен?
    Жалко за две неща - медиите които изкривяват информация. На едно място чета, че приятелката на момчето е потвърдила, че е имало негов бокс, а на друго - точно обратното. Другото неприятно е, че прокуратурата действа според обществените нагласи, а не професионално.

  80. 81 Профил на Adam
    Adam
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Ама как раздавате присъди от по найсе години без въобще да знаете какво е станало.. добре че нищо не зависи от вас.. Това, че е жалко за момчето, не означава напременно, че е невинен, истината често е много по-различна от очевидното. Аз лично не се наемам да обвинявам никой, но имам чувството, че ако тези не са се оказа двама, момчето можеше да е пребил единия с бокса, точно като онзи от автобуса с дядото.
    А как изведнъж се оказа, че няма причини за смърта, след като имаше глътнат език- това води до задушаване -т.е. смърт??

  81. 82 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    момчето, момчето. Ако момчето си беше нормално, щеше да си остане в колата и да остави отвън да му се пенявят. А то, момчето, скача с бокс да се прави на великан. Между другото един кретен с опел баничарка ми се пенявише. Настигна ме на следващото кръстовище, застана ми до вратата и започна да ми крещи да съм бил излязъл да се разберем. Не му обърнах внимание и си продължих на зелено. Иначе можех да изляза, да взема ключа за гуми и да стана герой на дописки.
    Накратко, ако келешът не беше попаднал на двама, а на някой, по-слаб от него, сега най вероятно щяхме да го качваме на бесилото вместо тези двамата.

  82. 83 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    До коментар [#80] от "neznaiko.bg":

    съгласен. и аз това просто се надявам - да изчакаме решението на съда и повече информация.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  83. 84 Профил на lbq26502948
    lbq26502948
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#69] от "Dexx":

    Има клип по-горе, при който се вижда, че момчето е на крака и говори с хората около себе си. Докато те се суетят наоколо, пада на земята. Това което си мислиш, че изключва неизбежната отбрана може да е вярно, но вероятно ще се квалифицира като превишаване пределите й, т.е. първоначално са били нападнати и са се отбранявали, а след като са го надвили са го били. Дали е било необходимо единият да го държи, а другият да го налага, може да се прецени от записите и агресията на нападателя. Дали са били афектирани от предходните действия на пострадалия и нападението с бокс, също трябва да се установява тепърва. Тъй или иначе, от горния записи не се виждат наранявания по пострадалия, т.е. не е бил пребит до смърт, каквато беше първоначалната информация. Може и да е получил при боя контузия на мозъка и след като линейката е отишла на мястото след 40 минути или час, вече да е бил неспасяем. Съдейки от декларацията на медиците /пак от горния запис/, вероятно е могъл да бъде спасен, ако линейката беше отишла на време. Не че оправдавам действията на поничките, ама преди да знаем какво е станало, малко е пресилено да ги заклеймяваме като убийци.

  84. 85 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4633 Неутрално

    До коментар [#7] от "je suis.....":

    Така е, боксът може да се превърне в смъртоносно оръжие при точна употреба от трениран тип, като него.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  85. 86 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1405 Неутрално

    До коментар [#7] от "je suis.....":
    Аре бе, двама бабаите срещу един и имали наглостта да се съпротивляват.
    Нещо, май, разсъдък...?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  86. 87 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Уродите в затвора доживот за назидание!
    Така ще се спасят много други хора!
    Това е съзнателно убийство ,което няма оправдание!

  87. 88 Профил на zfm52680934
    zfm52680934
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Най важното в случая е че,не се знае от какво е починало момчето.Поне няма изнесени такива сведения.Защото от това което четох,при сбиването между тримата,по момчето няма тежки наранявания,а само охлузвания!

    sdg
  88. 89 Профил на berry_yabalki
    berry_yabalki
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Жалко за момчето, каквото и да е станало не го е заслужавал! Все пак имам много големи съмнения какво "правосъдие" се раздава в момента! Тези, които ще решават съдби не следва да взимат решения базирани на емоционална основа. Каквото съм чул и прочел до момента е много противоречиво! Така и не разбрах дали все пак момчето е нападнало първо и то с БОКС или не. Отделно, ако все пак е умряло от гълтане на език (казвам АКО) дали действително е нормално да говорим за предумишлено убийство?! Ясно ми е, че всички гледат на това емоционално и още по-ясно е, че двамата братя трябва да бъдат тежко наказани! Но също трябва да е ясно, че това не бива да става на клада за вещици, ами в тон с безпристрастно правосъдие!

  89. 90 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 287 Неутрално

    Щом да скачаш на бой с бокс трябва да си наясно, че можеш да убиеш.

  90. 91 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    [quote#71:"ivan92"] Защо повдигат обвинение, без да бъдат събрани всички доказателства? [/quote]
    това е работно обвинение. подлежи на корекции (очевидно след като го промениха вече). важно е какво обвинение ще вкарат в съда.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  91. 92 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Опасявам се, че починалият не толкова невинен, колкото изглежда. Налетял им е на бой с бокс. Малко си е надценил възможностите, дори и с опита от бойни изкуства. А ако не бяха насреща му двама яки мъже, какво щеше да се случи с нападнатия?! Естествено, че това не оправдава убийството му, но доста ще смекчи присъдите. В крайна сметка едва ли ще лежат повече от 6-7 г.

  92. 93 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Народният съд в интернет и фб вече ги обеси, тука още се бавят с обвинения.
    kletamajkabalgaria

  93. 94 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#28] от "lekapoleka":

    да, точно това стана. защото първоначалното обвинение беше за "непредумишлено убийство чрез причиняване на лека телесна повреда". ако една прокуратура е склонно произволно да променя обвинения под обществен натиск, значи принципно не си върши работата. и започва да действа само когато резилът стане много видим.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  94. 95 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Че са бандити тези, бандити са , ама на 18 г колко опит имаш като шофьор за да се ежиш на пешеходци и да носиш бокс в колата

  95. 96 Профил на Мултикултиджендър-Ариец
    Мултикултиджендър-Ариец
    Рейтинг: 1747 Весело

    [quote#9:"Darth Plagueis"]Прокуратурата не върви след фактите, а след обществената реакция. [/quote]
    Ъ то да беше общественната реакция пък то.... Една цаца се появила

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  96. 97 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#96] от "zuk_trombon":

    ми това си е живо падение на прокарутурата и съм за преки избори за прокурори, не разни слагачи да ги разполагат на позиции

  97. 98 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1375 Любопитно

    между другото що прокурора има 7 годишен мандат, всички останали институции има 4-5 години

  98. 99 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#6] от "cherezchur":
    Е да ама и убитият не е бил цвете за мирисане.....налетял да се трепе с тези идиоти .....ама една една сюрия народ ги зяпала за сеир- това ако не е пълна социална шизофрения .....

  99. 100 Профил на stonedridah1
    stonedridah1
    Рейтинг: 550 Неутрално

    АБЕ ПРЕДИ ДА КВАЛИФИЦИРАТЕ ХОРАТА, КАТО ИЗВЕРГИ И УБИЙЦИ ГЛЕДАЙТЕ ЗАПИСА БЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    КЕЛЕШЧЕТО НА 18 ГОДИНИ СКАЧА С БОКС!

    Ти за мен си Мики Маус!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK