Само да напомня какво ''повдигна общественото недоволство ''
------------------
„Днес Окръжна прокуратура – Враца привлече като обвиняеми двамата братя за това, че в съизвършителство помежду си по непредпазливост са причинили смъртта на 18-годишния Тодор Йорданов, вследствие на умишлено причинена лека телесна повреда. Престъплението е по чл. 124 ал.1 във вр. с чл. 20 ал.2 НК.““, се казва в официалното съобщение на държавното обвинение. Членът, по който ще бъдат съдени Дамянови, е за причиняване на смърт по непредпазливост след нанасяне на лека телесна повреда…”
Кризисният пиар на ца ЦАРа увеличава оборотите!
Още сутринта написах, че ще повдигнат такова обвинение, което няма да издържи в съда и после ще обвинят съдиите.
Само гледайте.
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
Точно така. Двама възрастни мъже , които трябва да дават пример и да са улегнали, ще ПРЕБИЯТ ученик и ще поставят в ступор цялата държава, един град, но най ми е мъчно за съучениците му.
До момента е потвърдено, че младежът е имал метален бокс и се е стигнало до размяна на удари.
----
Освен това младежът е имал добри знания по таекуондо. И добре е обработил братята, които обаче не се смутили като оня старец у рейса в Сарафово ами са имали наглостта да се съпротивляват...
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
Мхм, няма нищо общо общественото мнение. И ако не се беше вдигнал толкова шум, нямаше да го потулите, нали. Те случайно бандитите се чувстват безнаказани.
А и щом се налага главният прокурор да се намества, това не означава ли, че има нещо сбъркано в системата? Не би ли трябвало да си работи и без неговата пряка намеса?
Нещо не разбирам - вчерашното обвинение беше различно, съвсем в друга посока. Тия глупости с разпитаните свидетели не вървят. Прокуратурата не върви след фактите, а след обществената реакция. Как повдигнаха обвинение по какъвто и да е член, без резултатите от аутопсията? КАК БЕ?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Според Арнаудова именно свидетелските показанията са променили позицията на наблюдаващия прокурор.
----
Кошаревски свидетели в полза на загиналия ще се намерят бол... Ама как пък не чухме и гледната точка на другата страна? При такива "железни" свидетелства, какво значат някакви си записи от банковови камери? Ами нищо! Те не са СРС събрани с разрешение, както се вика...
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
Отново глупости от подкупната и разложена прокуратура. Това обвинение няма да издържи в съда след 2 години, след което ще поискат 2 години и накрая братята "понички" ще избягат при убиеца от Соло...
Това е убийство и не може да удряш по главата и да не знаеш, че човекът може да падне и се удари. Да му плясна два шамара, да падне да умре, мога да кажа непредумишлено, но единият да го държи, другият да го налага ....? Сигурен съм, че го познават, нарочно са го подразнили, защото е сприятелката си, симпатично момче е, тренира, а такива искат да установят контрола на посредствеността и отчаянието навсякъде. Предумишлено е.
На обвинение не вярвам докато няма присъда. И ако може всеки път, за всеки случай, да се отприщва такава обществена реакция, за да тръгват лека-полека нещата.
Странно поведение на апелативна прокуратура. Може да се направи извод прокурорите на цацаров си свършира работата и както предположих влязоха в тона на общественото мнение и промениха присъдата за умишлено убийство. Естествено няма да бързам да коментирам адекватността на повдигнатото обвинение, защото както и до момента няма информация относно фактите. Кой, кого, какво, причина за смъртта и тн.
Странно впечатление прави, че присъдата е променена в следствие на свидетелските показания. Предполагам тъй като новото обвинение устройва масата, че никой няма да се запита свидетелите дали не са нагодили показанията си в съответствие с обществените нагласи - цял град да скандира "убийте ги" предполагам би притеснило някой да свидетелства по неудобен начин.
Още нещо е странно, а именно "Приятел на младежа потвърждава, че веднага след боя Тодор пуснал бокса, той го взел и го изхвърлил на 15-20 метра от мястото. За момента боксът не е намерен."
Значи все пак бокс е имало и той е използван от младежа. Защо приятелят му бърза да скрие и изхвърли бокса? По принцип някой който се чувства виновен или иска да защити някой виновен би скрил предмет интересуващ следствието. По принцип и това е престъпление - нарича се вещно укривателство.
Всичко ще стане ясно от медицинската експертиза и може би от следващата тройна или петорна такава, но до момента не е редно да се правят спекулации на база непотвърдена информация или слухове.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Точно така ще стане. Прокуратурата така ще събере "доказателства", че за нищо няма да стават и съда ще-не-ще ще пусна на свобода братята-примати. Или пък доказателствата някой ще ги открадне, също като онова тефтерче... Важното е сега спешно да се заглуши народното недоволство, че на хората им причерня от беззаконие и мутрофилщина...
Много трудно, да не кажа - невъзможно за доказване.
Трябва брилянтен прокурор с енциклопедични юридически познания и висок интелект. Такъв на Територията не знам да има.
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
Каква е тази аутопсия за 15 дена бе? Младо момче пребито до смърт на бял ден от двама здрави, яки примати и вие още не можете да установите причината за смъртта? Каква беше тази излагация вчера с обяснение , че си е глътнал езика, та даже и за инфаркт се пишеше?
Тия криминалнопроявени автоджамбази не трябва да са на улицата поне 20 години. А това за бокса е най-лесно да се провери и дикаже от толкова свидетели. Имало ли е удари от Тодор срещу двамата с бокса? В качеството на самоотбрана ли е ползван от него? има си специалисти, които да докажат при неговата телесна маса с каква сила са получили удари(ако изобщо) двамата братя? И след като бокса е бил захвърлен дали и колко удари са му нанесени от двамата?
Ако нещата се направят професионално, възможно е присъдата да е доживот имайки предвид обстоятелствата.
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
Явно обществото трябва да реагира при всички несправедливости, за да се размърдат институцийте. Жалкото е, че никой няма да върне момчето на майка му. Разбити човешки мечти и съдби! Трябват по-бързи и респектиращи присъди за да спре безумието!
[quote#12:"cherezchur"]Това е убийство и не може да удряш по главата и да не знаеш, че човекът може да падне и се удари. [/quote]
проверете какво означава умисъл и какво означава непредпазливост. По вашите думи всеки удар в главата следва да се приема за опит за убийство, защото "не може да удряш по главата и да не ЗНАЕШ, че човекът МОЖЕ да падне и да се удари". Ако вървиш по улицата и те спъна по някаква причина също следва да ме съдят за опит за убийство по вашата логика зашото аз знам, че може да паднете, като паднете може пък да се ударите (може и да не се ударите), а като се ударите може и да умрете (може и да не умрете)
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
[quote#15:"abygale"]Или пък доказателствата някой ще ги открадне, [/quote]
Ми до момента е ясно единствено, че приятел на починалия е взел от местопрестъплението и е скрил/изхвърлил бокса, който подсъдимият е използвал за да нанася удари по извършителите.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Абе, те ще обвинят - въпросът е да го докажат.
Умишлено убийство по хулигански подбуди е най-трудното нещо за доказване. Как доказваш, че са искали да го убият?
Опасявам се, че просто Цацаров се уплаши от общественото недоволство или използва случая да натрупа точки; а после делото ще има да се влачи, докато накрая се окаже, че прокуратурата не е в състояние да го защити.
[quote#25:"gorodetski"]До момента по медиите изцяло слушаме само 1-та страна на монетата, тази на починалото момче, а другата страна? [/quote]
дам .. всички гледни точки .. ама само тези удобните дето се продават и печелят лайкове.
Не може да се очаква, че след такава масовост и представянето само на версията на едната страна (пострадалата) обществото ще е склонно да приеме каквато и да е друга присъда освен максималната!!! Медиите къде умишлено къде от простотия не дават пълна и достоверна информация за много обществено интересни случаи, а никой от толкова активните писачи не си прави труда да прочете съдебните актове за да се запознае по-подробно с доказателствата. Но иначе всички в хор плюят съд и прокуратура за всяка присъда, която не е маскимална.
Понякога уважаеми не следва да се налага максималната присъда именно затова законодателят предвижда ОТ и ДО а не е лепнал константа.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
[quote#32:"1001"]
пребито но юридически той ги е нападнал, вече [/quote]
Ти къде видя или прочете, че той ги е нападнал. Ако имаш ясно доказателство със снимки как той хуква след двама яки бабаита да ги набие, моля да ги представиш!
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
28 удара по тялото на жертвата са достатъчен доказателствен материал. Той дори не ги е одраскал, ако да е бил с бокс. Това е преднамерено, умишлено убийство. Никой не спира така хората да ги бие по улиците. Те искат да покажат кой контролира ситуациата в страната и града.
Почти 1:1 и аз писах същото ... а ако обвинението не падне в БГ съд, ще има да плащаме на бабаитите, които ще ни осъдят в ЕСПЧ ... обаче обществото иска линч, и това е положението !
Тия вероятно са хулигани по принцип, но в конкретния случай кой е хулигана ?
За починалия - нищо, да спазим правилото божие, и Бог да прости !
Какво ми се случи в събота. На светофар, на десен завой, едно БМВ ме засече от ляво. Свирнах му. Той ми прегради пътя, спря, отвори прозорците от дясно. Не се виждаше нищо. Колата се изтегли леко напред и се отвори прозореца откъм шофьора. Показа се едно хлапе. Погледна ме и понечи да излиза. Няма да кажа какво направих. Като видя моите действия ми показа среден пръст и с мръсна газ потегли. Сигурен съм, че щеше да направи нещо, поне на колата. Не дай си боже и на мен, и на жената. Ако не се беше уплашил, разбира се. Ако се беше уверил, че съм безпомощен - какво щеше да стане?
Не ги защитавам биячите. Но да се разследва обективно.
[quote#28:"lekapoleka"] Как доказваш, че са искали да го убият? [/quote]
по принцип ако са искали да го убият ще е лесно да се докаже. Сила, интензитет и насоченост на ударите са достатъчно данни, от които може да се направи извод дали са искали или не в съвкупност и с други доказателства. В случая не мисля, че са ИСКАЛИ да го убият. Може да се мисли за спонтанен умисъл, но не мисля, че това е случаят. Все пак не са изнесени доказателства от медицинската експертиза която ще каже къде какви кръвонасясдания има, каква е причината за смъртта (щото смъртта може да не е настъпила изобщо в следствие на травми от ударите), колко на брой удари с каква сила и насоченост и интензитет и тн ...
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
ето запис от точния момент на падането на момчето, определено ситуацията не е побой до смърт от това което се вижда. прокуратурата е неадекватна, но пък и първоначалните журналистически интерпретации не са коректни.. със сигурнос случея не е съвсем еднозначен...
Никак не е за смях работата, ама вчера четох "свидетелските" показания на този екзотичен екземпляр. Даже имаше и негова снимка на кон и с каубойска шапка. И как го реанимирал моля ти се цели 10 минути(с глътнат език не се прави така и то от подобен примитив) и го бил предал с мозъчна дейност на Бърза помощ...
Ужас некъв!
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
[quote#37:"cherezchur"]28 удара по тялото на жертвата са достатъчен доказателствен материал. Той дори не ги е одраскал, ако да е бил с бокс. [/quote]
интересно. значи по тялото на жертвата са преброили 28 удара, но не казват колко са в областта на главата и колко в областта на тялото, защото има значение къде колко пъти е удрян за да се направи извод искали ли са да го убият или не.
А относно това, че той не ги бил одраскал ето какво казва прокуратурата: "Обвиняемите за убийството са с леки телесни повреди и охлузвания."
И "ако да е бил с бокс" не е без значение. Защо е скрит бокса? Който го е скрил (негов приятел пише) явно е решил, че приятелят му (той не е знаел, че момчето е починало защото го е изхвърлил "веднаха след боя" има защо да се притеснява. Това са си типични биткаджийски прийоми и някой който НЕ си е имал работа с побоища преди време 1) няма да носи бокс, 2) ще се сети да изхвърли бокса който е употребил в бой.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Бог да прости починалия. А ние можем да си пишем каквото си искаме, но важното е какво обвинение и доказателства ще представи пред съда прокуратурата. След това вече е работа на съда.
И да ни осъдят в ЕС, което се съмнявам, ще е за формално нарушение. Тук е отнет човешки живот по брутален начин, без повод и мотив, през очите на цялата държава и на 12класници, които чакат нещо от живота, а получила за бала си това.
[quote#42:"1001"]Да српе кола и някой от нея да ти скочи, [/quote]
И ти като му забиеш две тупалки и той падне и умре (защото да кажем си 120 кила и от 15 години трнираш бокс), това може да бъде или неизбежна отбрана или убийство по непредпазливост. Аз бих заложил на отбрана.
Обаче, когато брат ти го държи, а ти го налагаш по главата, след като вече няма нападение, това е убийство при евентуален умисъл.
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
Става ясно едно - ако нямаше обществено възмущение, нямаше да има промяна в обвинението. Тарикатите с термина "установени нови обстоятелства" скриват некъдърността или подкупността си. Цацата ли ги посъветва или им е редовен трик, запазена марка за замазване на прокурорски гафове ако ги хванат.
Ти хубаво го приказваш от вчера, а сега остава да разясниш какви са точно фактите. Това че двама са пребили трети го знаем, обаче не знаем от какво е починало момчето - задушил се е след като си е глътнал езика, получил е тежки наранявания, които са довели до смърт или е имал някакъв здравословен проблем. Не е ясно и какви действия е извършвал всеки от участниците в конфликта - за момчето се говори, че е провокирало конфликта. Надувал клаксона на пешеходна пътека, а като станала разправията с пешеходците, които са с предимство, излязъл от автомобила и ги нападнал с бокс. От тук насетне - убийство по хулигански подбуди, ако ще прокуратурата да се насере, не може да докаже. Най-много да ги осъдят за убийство по непредпазливост при превишаване пределите на неизбежната отбрана. Вероятно има и афект. Изобщо нищо не е ясно по този случай и първо трябва да разберем кой какви ги е вършил и в каква последователност, а най-важното - причините за смъртта. Преди това и да говориш не от вчера, а от оня ден, все ще са хипотези, почиващи незнайно на какво.
Дрогата прави хората смели, безразсъдни, нетърпеливи..... и.тн. Довежда до колапс понякога ( лично съм го виждал ). Двама братя са на път да ги вкарат в затвора без значение от фактите. Баси държавата!
Вкара патрон в цевта?
Лошото е че растат поколения, за които най-обикновена забележка се приема за директно нападение и лична обида.
Това е пряка последица от това, родителите да бият учителите на децата си.
Казрма трябва. Задължителна. И за жени и за мъже.
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Тя увери, че решението на наблюдаващия делото прокурор, който вчера повдигна обвинение за непредумишлено убийство, не е повлияно от общественото недоволство, а се базира на събраните нови доказателства и свидетелски показания, събрани от вчера до днес.
------------------------------
Да, бе, а аз съм краля на Англия!
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
"Сигурен съм, че го познават, нарочно са го подразнили, защото е сприятелката си, симпатично момче е, тренира, а такива искат да установят контрола на посредствеността и отчаянието навсякъде."
Ами щом си сигурен ти си готов за криминалист.Аз си мислех ,че българинът разбира само от футбол,политика и жени,а то какво било!Като съвестен гражданин си длъжен да съдействаш на прокуратура и полиция по този случай.
Ти кое си избираш - да си на мястото на загиналия младеж или на двамата мъже, в силата си, които са само с охлузвания.Ясно е, че не е стоял и гледал убития, но да твърдиш, че той е виновен и правилно е бил убит, си е психично отклонение.
факт, но сигурно и цялото ще излезе скоро. при всички случеи не се виждат двамата да му скачат на главата едва ли не, както бяха първоначалните впечатления за случея...
Безспорно, трябва да се направят нужните разследвания. Дано можем да им вярваме. Но ако се докаже, че не е с колапс/наркотици - как да си обясним първото обвинение - Лека телесна повреда.
От много лакомия тълпата ще остане пак гладна!
Това обвинение не може да мине. Но все пак ще ги вкара в ареста за около две години. След като ги оправдаят, братята ще осъдят прокаратурата за около четвърт милион, а кой ще плати тези пари са знае, нали. Подобен случай имаще наскоро.
Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.
[quote#53:"potrebitel1"]все ще са хипотези, почиващи незнайно на какво.[/quote]
Ясно, че са хипотези. Почиват на снимките, които ги има в нета.
Дали може да се докаже квалифицираният състав за хулиганските подбуди, не знам, но за основния не би трябвало да има проблем.
Защо няма отбрана съм написал по-горе.
Съгласен съм, че трябва да се види от какво е починало момчето и дали има връзка с ударите, които е получил по главата. Странно ще е да няма връзка, но все пак е възможно.
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
както обикновено в България се отива в другата крайност - дава се най-тежката квалификация за подобни случаи и тя наистина може да не издържи в съда.
съгласявам се с някои мнения по-горе, че в случая трудно ще се докаже (пред)умишлено убийство, защото това (май?) означава планирано убийство, каквото очевидно няма
не знам, може би непредумишлено убийство е най-точната квалификация
От този запис има изрязан откъс непосредствено преди падането му на земята. Не е ясно какво е станало през това време, но тъй като всички в непосредствена близост до него са с гръб, едва ли някой го е ударил.
При падането си удари главата в оградата.
Случаят е много заплетен, явно агресия е имало и от двете страни и въпросът изобщо не е еднозначен...
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
[quote#64:"chinaski"]Ти кое си избираш - да си на мястото на загиналия младеж или на двамата мъже, в силата си, които са само с охлузвания.Ясно е, че не е стоял и гледал убития, но да твърдиш, че той е виновен и правилно е бил убит, си е психично отклонение. [/quote]
Ако младежът търпеливо беше изчакал пешеходците да пресекат улицата, нима щеше да стане сакатлък? Просто нямаше да има конфликт. Та който първи е започнал е виновният. Нима има нещо спорно?
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
Изгледах видеото. Каквато и да е причината за смъртта на момчето, тя е вследствие на побоя. Двама едри, по-възрастни мъже не могат да налагат сам човек.
Бог да прости момчето!
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
Така е в Цацарландия, неработеща правосъдна система, която симулира активност, когато е поставена под обществен натиск.
Вместо реформи получаваме, отлагане и замитане на проблемите, в името на олигархията. Всички реакции от ден до пладне, важно е запазване на статуквото, наричано от премиера слънце "ПОЛИТИЧЕСКА СТАБИЛНОСТ"
Момчето е много симпатично и Господ го е прибрал в най- хубавият момент от живота му, а нас ни е оставил да живеем с последиците на деянията си и недеянията си. Дано поне тази жертва събуди умрелите души в България.
[quote#46:"lol"]ето запис от точния момент на падането на момчето, определено ситуацията не е побой до смърт от това което се вижда[/quote]
Интересно.... просто групичката си говори (в очакване на полицията вероятно), когато момчето изведнъж се свлича. Впрочем има леко прекъсване на кадрите в 10:01 минута
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
Виж, не искам да давам присъди защото все още няма яснота какво точно се е случило. Тоест кой кого е нападнал. Не го знам нито аз, нито ти. Не знаем също бокса как е използван, при самозащита или при нападение. Това, че бокса е изхвърлен от някого не е доказателство за вина, по същата логика след като единия брат е избягал значи е виновен?
Жалко за две неща - медиите които изкривяват информация. На едно място чета, че приятелката на момчето е потвърдила, че е имало негов бокс, а на друго - точно обратното. Другото неприятно е, че прокуратурата действа според обществените нагласи, а не професионално.
Ама как раздавате присъди от по найсе години без въобще да знаете какво е станало.. добре че нищо не зависи от вас.. Това, че е жалко за момчето, не означава напременно, че е невинен, истината често е много по-различна от очевидното. Аз лично не се наемам да обвинявам никой, но имам чувството, че ако тези не са се оказа двама, момчето можеше да е пребил единия с бокса, точно като онзи от автобуса с дядото.
А как изведнъж се оказа, че няма причини за смърта, след като имаше глътнат език- това води до задушаване -т.е. смърт??
момчето, момчето. Ако момчето си беше нормално, щеше да си остане в колата и да остави отвън да му се пенявят. А то, момчето, скача с бокс да се прави на великан. Между другото един кретен с опел баничарка ми се пенявише. Настигна ме на следващото кръстовище, застана ми до вратата и започна да ми крещи да съм бил излязъл да се разберем. Не му обърнах внимание и си продължих на зелено. Иначе можех да изляза, да взема ключа за гуми и да стана герой на дописки.
Накратко, ако келешът не беше попаднал на двама, а на някой, по-слаб от него, сега най вероятно щяхме да го качваме на бесилото вместо тези двамата.
Има клип по-горе, при който се вижда, че момчето е на крака и говори с хората около себе си. Докато те се суетят наоколо, пада на земята. Това което си мислиш, че изключва неизбежната отбрана може да е вярно, но вероятно ще се квалифицира като превишаване пределите й, т.е. първоначално са били нападнати и са се отбранявали, а след като са го надвили са го били. Дали е било необходимо единият да го държи, а другият да го налага, може да се прецени от записите и агресията на нападателя. Дали са били афектирани от предходните действия на пострадалия и нападението с бокс, също трябва да се установява тепърва. Тъй или иначе, от горния записи не се виждат наранявания по пострадалия, т.е. не е бил пребит до смърт, каквато беше първоначалната информация. Може и да е получил при боя контузия на мозъка и след като линейката е отишла на мястото след 40 минути или час, вече да е бил неспасяем. Съдейки от декларацията на медиците /пак от горния запис/, вероятно е могъл да бъде спасен, ако линейката беше отишла на време. Не че оправдавам действията на поничките, ама преди да знаем какво е станало, малко е пресилено да ги заклеймяваме като убийци.
Най важното в случая е че,не се знае от какво е починало момчето.Поне няма изнесени такива сведения.Защото от това което четох,при сбиването между тримата,по момчето няма тежки наранявания,а само охлузвания!
Жалко за момчето, каквото и да е станало не го е заслужавал! Все пак имам много големи съмнения какво "правосъдие" се раздава в момента! Тези, които ще решават съдби не следва да взимат решения базирани на емоционална основа. Каквото съм чул и прочел до момента е много противоречиво! Така и не разбрах дали все пак момчето е нападнало първо и то с БОКС или не. Отделно, ако все пак е умряло от гълтане на език (казвам АКО) дали действително е нормално да говорим за предумишлено убийство?! Ясно ми е, че всички гледат на това емоционално и още по-ясно е, че двамата братя трябва да бъдат тежко наказани! Но също трябва да е ясно, че това не бива да става на клада за вещици, ами в тон с безпристрастно правосъдие!
[quote#71:"ivan92"] Защо повдигат обвинение, без да бъдат събрани всички доказателства? [/quote]
това е работно обвинение. подлежи на корекции (очевидно след като го промениха вече). важно е какво обвинение ще вкарат в съда.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Опасявам се, че починалият не толкова невинен, колкото изглежда. Налетял им е на бой с бокс. Малко си е надценил възможностите, дори и с опита от бойни изкуства. А ако не бяха насреща му двама яки мъже, какво щеше да се случи с нападнатия?! Естествено, че това не оправдава убийството му, но доста ще смекчи присъдите. В крайна сметка едва ли ще лежат повече от 6-7 г.
да, точно това стана. защото първоначалното обвинение беше за "непредумишлено убийство чрез причиняване на лека телесна повреда". ако една прокуратура е склонно произволно да променя обвинения под обществен натиск, значи принципно не си върши работата. и започва да действа само когато резилът стане много видим.
[quote#9:"Darth Plagueis"]Прокуратурата не върви след фактите, а след обществената реакция. [/quote]
Ъ то да беше общественната реакция пък то.... Една цаца се появила
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
До коментар [#6] от "cherezchur":
Е да ама и убитият не е бил цвете за мирисане.....налетял да се трепе с тези идиоти .....ама една една сюрия народ ги зяпала за сеир- това ако не е пълна социална шизофрения .....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 1986 ГневноСамо да напомня какво ''повдигна общественото недоволство ''
[email protected]------------------
„Днес Окръжна прокуратура – Враца привлече като обвиняеми двамата братя за това, че в съизвършителство помежду си по непредпазливост са причинили смъртта на 18-годишния Тодор Йорданов, вследствие на умишлено причинена лека телесна повреда. Престъплението е по чл. 124 ал.1 във вр. с чл. 20 ал.2 НК.““, се казва в официалното съобщение на държавното обвинение. Членът, по който ще бъдат съдени Дамянови, е за причиняване на смърт по непредпазливост след нанасяне на лека телесна повреда…”
Повтарям – ЛЕКА ТЕЛЕСНА ПОВРЕДА…
Das Territorium
Рейтинг: 1369 НеутралноКризисният пиар на ца ЦАРа увеличава оборотите!
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettОще сутринта написах, че ще повдигнат такова обвинение, което няма да издържи в съда и после ще обвинят съдиите.
Само гледайте.
chicago514
Рейтинг: 1294 НеутралноЧакаме решението на съда и мотивите към решението.
Пипера е много лют
Рейтинг: 727 Неутралнотова е очевидно най-логичното обвинение
седеньето го зголемува задникотPeni Nikol
Рейтинг: 4517 НеутралноН 20 години ако ги осъдят пак няма да върнат момчето на родителите му, но пак е нещо.
cintaksis
Рейтинг: 229 НеутралноТочно така. Двама възрастни мъже , които трябва да дават пример и да са улегнали, ще ПРЕБИЯТ ученик и ще поставят в ступор цялата държава, един град, но най ми е мъчно за съучениците му.
Доналд Радев
Рейтинг: 441 НеутралноДо момента е потвърдено, че младежът е имал метален бокс и се е стигнало до размяна на удари.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"----
Освен това младежът е имал добри знания по таекуондо. И добре е обработил братята, които обаче не се смутили като оня старец у рейса в Сарафово ами са имали наглостта да се съпротивляват...
tulup
Рейтинг: 1717 НеутралноМхм, няма нищо общо общественото мнение. И ако не се беше вдигнал толкова шум, нямаше да го потулите, нали. Те случайно бандитите се чувстват безнаказани.
Не ме търсете преди обядА и щом се налага главният прокурор да се намества, това не означава ли, че има нещо сбъркано в системата? Не би ли трябвало да си работи и без неговата пряка намеса?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1564 НеутралноНещо не разбирам - вчерашното обвинение беше различно, съвсем в друга посока. Тия глупости с разпитаните свидетели не вървят. Прокуратурата не върви след фактите, а след обществената реакция. Как повдигнаха обвинение по какъвто и да е член, без резултатите от аутопсията? КАК БЕ?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДоналд Радев
Рейтинг: 441 НеутралноСпоред Арнаудова именно свидетелските показанията са променили позицията на наблюдаващия прокурор.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"----
Кошаревски свидетели в полза на загиналия ще се намерят бол... Ама как пък не чухме и гледната точка на другата страна? При такива "железни" свидетелства, какво значат някакви си записи от банковови камери? Ами нищо! Те не са СРС събрани с разрешение, както се вика...
полувишис
Рейтинг: 284 НеутралноОтново глупости от подкупната и разложена прокуратура. Това обвинение няма да издържи в съда след 2 години, след което ще поискат 2 години и накрая братята "понички" ще избягат при убиеца от Соло...
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesПубликувано през m.dnevnik.bg
cintaksis
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#2] от "BG Stability":
Това е убийство и не може да удряш по главата и да не знаеш, че човекът може да падне и се удари. Да му плясна два шамара, да падне да умре, мога да кажа непредумишлено, но единият да го държи, другият да го налага ....? Сигурен съм, че го познават, нарочно са го подразнили, защото е сприятелката си, симпатично момче е, тренира, а такива искат да установят контрола на посредствеността и отчаянието навсякъде. Предумишлено е.
kamenpavlov
Рейтинг: 506 НеутралноНа обвинение не вярвам докато няма присъда. И ако може всеки път, за всеки случай, да се отприщва такава обществена реакция, за да тръгват лека-полека нещата.
bludniq_sin
Рейтинг: 1281 НеутралноСтранно поведение на апелативна прокуратура. Може да се направи извод прокурорите на цацаров си свършира работата и както предположих влязоха в тона на общественото мнение и промениха присъдата за умишлено убийство. Естествено няма да бързам да коментирам адекватността на повдигнатото обвинение, защото както и до момента няма информация относно фактите. Кой, кого, какво, причина за смъртта и тн.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlСтранно впечатление прави, че присъдата е променена в следствие на свидетелските показания. Предполагам тъй като новото обвинение устройва масата, че никой няма да се запита свидетелите дали не са нагодили показанията си в съответствие с обществените нагласи - цял град да скандира "убийте ги" предполагам би притеснило някой да свидетелства по неудобен начин.
Още нещо е странно, а именно "Приятел на младежа потвърждава, че веднага след боя Тодор пуснал бокса, той го взел и го изхвърлил на 15-20 метра от мястото. За момента боксът не е намерен."
Значи все пак бокс е имало и той е използван от младежа. Защо приятелят му бърза да скрие и изхвърли бокса? По принцип някой който се чувства виновен или иска да защити някой виновен би скрил предмет интересуващ следствието. По принцип и това е престъпление - нарича се вещно укривателство.
Всичко ще стане ясно от медицинската експертиза и може би от следващата тройна или петорна такава, но до момента не е редно да се правят спекулации на база непотвърдена информация или слухове.
abygale
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#2] от "BG Stability":
Точно така ще стане. Прокуратурата така ще събере "доказателства", че за нищо няма да стават и съда ще-не-ще ще пусна на свобода братята-примати. Или пък доказателствата някой ще ги открадне, също като онова тефтерче... Важното е сега спешно да се заглуши народното недоволство, че на хората им причерня от беззаконие и мутрофилщина...
kamenpavlov
Рейтинг: 506 НеутралноСега пък излезе инфо, че е починал заради храна, попаднала в белия му дроб.
1001
Рейтинг: 1978 Любопитнонищо лично, но ако някой те атакува ти умишлено си го убил и не трябва да се защитаваш
тези изобщо мислят ли за нещо освен за рейтинга си
1001
Рейтинг: 1978 Неутралноп.п. и ако е вярно ще е върха
умишлено убийство с гълтане на езика
Das Territorium
Рейтинг: 1369 РазстроеноДо коментар [#12] от "cherezchur":
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettМного трудно, да не кажа - невъзможно за доказване.
Трябва брилянтен прокурор с енциклопедични юридически познания и висок интелект. Такъв на Територията не знам да има.
Музар
Рейтинг: 1391 НеутралноПри такава промяна на обвинението, задължително трябва да има уволнения във врачанската прокуратура.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдА и тези 15 дена за резултати от аутопсия ми се струват множко.
Реми
Рейтинг: 698 НеутралноКаква е тази аутопсия за 15 дена бе? Младо момче пребито до смърт на бял ден от двама здрави, яки примати и вие още не можете да установите причината за смъртта? Каква беше тази излагация вчера с обяснение , че си е глътнал езика, та даже и за инфаркт се пишеше?
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоТия криминалнопроявени автоджамбази не трябва да са на улицата поне 20 години. А това за бокса е най-лесно да се провери и дикаже от толкова свидетели. Имало ли е удари от Тодор срещу двамата с бокса? В качеството на самоотбрана ли е ползван от него? има си специалисти, които да докажат при неговата телесна маса с каква сила са получили удари(ако изобщо) двамата братя? И след като бокса е бил захвърлен дали и колко удари са му нанесени от двамата?
Ако нещата се направят професионално, възможно е присъдата да е доживот имайки предвид обстоятелствата.
tita65
Рейтинг: 229 НеутралноЯвно обществото трябва да реагира при всички несправедливости, за да се размърдат институцийте. Жалкото е, че никой няма да върне момчето на майка му. Разбити човешки мечти и съдби! Трябват по-бързи и респектиращи присъди за да спре безумието!
maane
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#7] от "je suis.....": -Toi es un grand CON
bludniq_sin
Рейтинг: 1281 Неутрално[quote#12:"cherezchur"]Това е убийство и не може да удряш по главата и да не знаеш, че човекът може да падне и се удари. [/quote]
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlпроверете какво означава умисъл и какво означава непредпазливост. По вашите думи всеки удар в главата следва да се приема за опит за убийство, защото "не може да удряш по главата и да не ЗНАЕШ, че човекът МОЖЕ да падне и да се удари". Ако вървиш по улицата и те спъна по някаква причина също следва да ме съдят за опит за убийство по вашата логика зашото аз знам, че може да паднете, като паднете може пък да се ударите (може и да не се ударите), а като се ударите може и да умрете (може и да не умрете)
gorodetski
Рейтинг: 807 НеутралноДо момента по медиите изцяло слушаме само 1-та страна на монетата, тази на починалото момче, а другата страна?
А как се повдига обвинение без резултат от аутопсията???? Що за тъпотии прави тая прокуратура???
deymus
Рейтинг: 774 НеутралноМетете ли, метете ли?
bludniq_sin
Рейтинг: 1281 Неутрално[quote#15:"abygale"]Или пък доказателствата някой ще ги открадне, [/quote]
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlМи до момента е ясно единствено, че приятел на починалия е взел от местопрестъплението и е скрил/изхвърлил бокса, който подсъдимият е използвал за да нанася удари по извършителите.
lekapoleka
Рейтинг: 229 НеутралноАбе, те ще обвинят - въпросът е да го докажат.
Умишлено убийство по хулигански подбуди е най-трудното нещо за доказване. Как доказваш, че са искали да го убият?
Опасявам се, че просто Цацаров се уплаши от общественото недоволство или използва случая да натрупа точки; а после делото ще има да се влачи, докато накрая се окаже, че прокуратурата не е в състояние да го защити.
xabren
Рейтинг: 450 Неутралноhttps://www.facebook.com/permalink.php?_rdr=p& fref=nf&id=100008345411575&pnref=story%20% D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%B8%20%D0%BE %D1%89%D0%B5%20%D0%BD%D0%B0:%20http://www.dnes.bg/ obshtestvo/2016/01/14/seirdjii-snimali-agoniiata-n a-todor-snimali-no.289579&story_fbid=165749595 1205236
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#21] от "Кери":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе че нещо, ама приятелката на младежа каза точно обратното на твърденията ти. Сметам да й вярвам.
1001
Рейтинг: 1978 НеутралноДо коментар [#21] от "Кери":
пребито но юридически той ги е нападнал, вече нямаме право да се защитаваме ли
lokorete
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#8] от "nikidimi":
Докато не станем нормална държава. Нека всички да работим за това.
Dexx
Рейтинг: 781 НеутралноКато се изключат всякакви политизирания на въпроса, това остава правилната квалификация. От вчера го приказвам.
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчетbludniq_sin
Рейтинг: 1281 Неутрално[quote#25:"gorodetski"]До момента по медиите изцяло слушаме само 1-та страна на монетата, тази на починалото момче, а другата страна? [/quote]
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlдам .. всички гледни точки .. ама само тези удобните дето се продават и печелят лайкове.
Не може да се очаква, че след такава масовост и представянето само на версията на едната страна (пострадалата) обществото ще е склонно да приеме каквато и да е друга присъда освен максималната!!! Медиите къде умишлено къде от простотия не дават пълна и достоверна информация за много обществено интересни случаи, а никой от толкова активните писачи не си прави труда да прочете съдебните актове за да се запознае по-подробно с доказателствата. Но иначе всички в хор плюят съд и прокуратура за всяка присъда, която не е маскимална.
Понякога уважаеми не следва да се налага максималната присъда именно затова законодателят предвижда ОТ и ДО а не е лепнал константа.
Реми
Рейтинг: 698 Неутрално[quote#32:"1001"]
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетопребито но юридически той ги е нападнал, вече [/quote]
Ти къде видя или прочете, че той ги е нападнал. Ако имаш ясно доказателство със снимки как той хуква след двама яки бабаита да ги набие, моля да ги представиш!
cintaksis
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#14] от "bludniq_sin":
28 удара по тялото на жертвата са достатъчен доказателствен материал. Той дори не ги е одраскал, ако да е бил с бокс. Това е преднамерено, умишлено убийство. Никой не спира така хората да ги бие по улиците. Те искат да покажат кой контролира ситуациата в страната и града.
Роси
Рейтинг: 7194 НеутралноТрябваше да има протести,че тогава прокуратурата да си свърши работата.
lokorete
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#32] от "1001":
Как да се защити, като брата хване някого, а другия го удря докато умре "нападателя"?
роджър
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#2] от "BG Stability":
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgПочти 1:1 и аз писах същото ... а ако обвинението не падне в БГ съд, ще има да плащаме на бабаитите, които ще ни осъдят в ЕСПЧ ... обаче обществото иска линч, и това е положението !
Тия вероятно са хулигани по принцип, но в конкретния случай кой е хулигана ?
За починалия - нищо, да спазим правилото божие, и Бог да прости !
evtimvz
Рейтинг: 1167 НеутралноКакво ми се случи в събота. На светофар, на десен завой, едно БМВ ме засече от ляво. Свирнах му. Той ми прегради пътя, спря, отвори прозорците от дясно. Не се виждаше нищо. Колата се изтегли леко напред и се отвори прозореца откъм шофьора. Показа се едно хлапе. Погледна ме и понечи да излиза. Няма да кажа какво направих. Като видя моите действия ми показа среден пръст и с мръсна газ потегли. Сигурен съм, че щеше да направи нещо, поне на колата. Не дай си боже и на мен, и на жената. Ако не се беше уплашил, разбира се. Ако се беше уверил, че съм безпомощен - какво щеше да стане?
Не ги защитавам биячите. Но да се разследва обективно.
1001
Рейтинг: 1978 НеутралноДо коментар [#36] от "Кери":
ми слиза от колата и отива да се разправя, това как го възприемаш.
Да српе кола и някой от нея да ти скочи, каквото си е търсил си го е намерил
bludniq_sin
Рейтинг: 1281 Неутрално[quote#28:"lekapoleka"] Как доказваш, че са искали да го убият? [/quote]
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlпо принцип ако са искали да го убият ще е лесно да се докаже. Сила, интензитет и насоченост на ударите са достатъчно данни, от които може да се направи извод дали са искали или не в съвкупност и с други доказателства. В случая не мисля, че са ИСКАЛИ да го убият. Може да се мисли за спонтанен умисъл, но не мисля, че това е случаят. Все пак не са изнесени доказателства от медицинската експертиза която ще каже къде какви кръвонасясдания има, каква е причината за смъртта (щото смъртта може да не е настъпила изобщо в следствие на травми от ударите), колко на брой удари с каква сила и насоченост и интензитет и тн ...
Илиян Колев
Рейтинг: 858 НеутралноТълпата правораздава.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#37] от "cherezchur":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК28 удара? Къде го видя това, чети по-внимателно.
lol
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#21] от "Кери":
ature=youtu.be&t=557
https://www.youtube.com/watch?v=32nq0vhATN4&fe
ето запис от точния момент на падането на момчето, определено ситуацията не е побой до смърт от това което се вижда. прокуратурата е неадекватна, но пък и първоначалните журналистически интерпретации не са коректни.. със сигурнос случея не е съвсем еднозначен...
Реми
Рейтинг: 698 НеутралноДо коментар [#29] от "xabren":
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоНикак не е за смях работата, ама вчера четох "свидетелските" показания на този екзотичен екземпляр. Даже имаше и негова снимка на кон и с каубойска шапка. И как го реанимирал моля ти се цели 10 минути(с глътнат език не се прави така и то от подобен примитив) и го бил предал с мозъчна дейност на Бърза помощ...
Ужас некъв!
bludniq_sin
Рейтинг: 1281 Неутрално[quote#37:"cherezchur"]28 удара по тялото на жертвата са достатъчен доказателствен материал. Той дори не ги е одраскал, ако да е бил с бокс. [/quote]
има защо да се притеснява. Това са си типични биткаджийски прийоми и някой който НЕ си е имал работа с побоища преди време 1) няма да носи бокс, 2) ще се сети да изхвърли бокса който е употребил в бой.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlинтересно. значи по тялото на жертвата са преброили 28 удара, но не казват колко са в областта на главата и колко в областта на тялото, защото има значение къде колко пъти е удрян за да се направи извод искали ли са да го убият или не.
А относно това, че той не ги бил одраскал ето какво казва прокуратурата: "Обвиняемите за убийството са с леки телесни повреди и охлузвания."
И "ако да е бил с бокс" не е без значение. Защо е скрит бокса? Който го е скрил (негов приятел пише) явно е решил, че приятелят му (той не е знаел, че момчето е починало защото го е изхвърлил "веднаха след боя"
stedim
Рейтинг: 1960 НеутралноБог да прости починалия. А ние можем да си пишем каквото си искаме, но важното е какво обвинение и доказателства ще представи пред съда прокуратурата. След това вече е работа на съда.
cintaksis
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#40] от "роджър":
И да ни осъдят в ЕС, което се съмнявам, ще е за формално нарушение. Тук е отнет човешки живот по брутален начин, без повод и мотив, през очите на цялата държава и на 12класници, които чакат нещо от живота, а получила за бала си това.
Dexx
Рейтинг: 781 Неутрално[quote#42:"1001"]Да српе кола и някой от нея да ти скочи, [/quote]
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери ПратчетИ ти като му забиеш две тупалки и той падне и умре (защото да кажем си 120 кила и от 15 години трнираш бокс), това може да бъде или неизбежна отбрана или убийство по непредпазливост. Аз бих заложил на отбрана.
Обаче, когато брат ти го държи, а ти го налагаш по главата, след като вече няма нападение, това е убийство при евентуален умисъл.
attitude
Рейтинг: 616 НеутралноСтава ясно едно - ако нямаше обществено възмущение, нямаше да има промяна в обвинението. Тарикатите с термина "установени нови обстоятелства" скриват некъдърността или подкупността си. Цацата ли ги посъветва или им е редовен трик, запазена марка за замазване на прокурорски гафове ако ги хванат.
lbq26502948
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#34] от "Dexx":
Ти хубаво го приказваш от вчера, а сега остава да разясниш какви са точно фактите. Това че двама са пребили трети го знаем, обаче не знаем от какво е починало момчето - задушил се е след като си е глътнал езика, получил е тежки наранявания, които са довели до смърт или е имал някакъв здравословен проблем. Не е ясно и какви действия е извършвал всеки от участниците в конфликта - за момчето се говори, че е провокирало конфликта. Надувал клаксона на пешеходна пътека, а като станала разправията с пешеходците, които са с предимство, излязъл от автомобила и ги нападнал с бокс. От тук насетне - убийство по хулигански подбуди, ако ще прокуратурата да се насере, не може да докаже. Най-много да ги осъдят за убийство по непредпазливост при превишаване пределите на неизбежната отбрана. Вероятно има и афект. Изобщо нищо не е ясно по този случай и първо трябва да разберем кой какви ги е вършил и в каква последователност, а най-важното - причините за смъртта. Преди това и да говориш не от вчера, а от оня ден, все ще са хипотези, почиващи незнайно на какво.
whitemare
Рейтинг: 1808 НеутралноДневник, кога ще отразите събитието на ПМ, защо се бавите?
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациcintaksis
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#45] от "Darth Plagueis":
"По главата и тялото на Тодор са установени 28 охлузвания."
enidet
Рейтинг: 229 НеутралноДрогата прави хората смели, безразсъдни, нетърпеливи..... и.тн. Довежда до колапс понякога ( лично съм го виждал ). Двама братя са на път да ги вкарат в затвора без значение от фактите. Баси държавата!
Публикувано през m.dnevnik.bg
lokorete
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#46] от "lol":
Вижда се че видеото прекъсва преди това...
rapidfire
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#41] от "evtimvz":
It is nice to be important, but it's more important to be nice!"Няма да кажа какво направих. "
Вкара патрон в цевта?
Лошото е че растат поколения, за които най-обикновена забележка се приема за директно нападение и лична обида.
Това е пряка последица от това, родителите да бият учителите на децата си.
Казрма трябва. Задължителна. И за жени и за мъже.
majorman
Рейтинг: 825 ВеселоТя увери, че решението на наблюдаващия делото прокурор, който вчера повдигна обвинение за непредумишлено убийство, не е повлияно от общественото недоволство, а се базира на събраните нови доказателства и свидетелски показания, събрани от вчера до днес.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man------------------------------
Да, бе, а аз съм краля на Англия!
дедо Андро
Рейтинг: 3141 НеутралноТова е за успокоение на настръхналото общество, за прах в очите!
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.kapitalcho
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#41] от "evtimvz":
[quote#41:"evtimvz"]Няма да кажа какво направих.[/quote]
Показа му че имаш пистолет ?
Мърмор
Рейтинг: 1029 НеутралноСкотобойната България.
jessony
Рейтинг: 452 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "cherezchur":
"Сигурен съм, че го познават, нарочно са го подразнили, защото е сприятелката си, симпатично момче е, тренира, а такива искат да установят контрола на посредствеността и отчаянието навсякъде."
Ами щом си сигурен ти си готов за криминалист.Аз си мислех ,че българинът разбира само от футбол,политика и жени,а то какво било!Като съвестен гражданин си длъжен да съдействаш на прокуратура и полиция по този случай.
chinaski
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#7] от "je suis.....":
Ти кое си избираш - да си на мястото на загиналия младеж или на двамата мъже, в силата си, които са само с охлузвания.Ясно е, че не е стоял и гледал убития, но да твърдиш, че той е виновен и правилно е бил убит, си е психично отклонение.
1001
Рейтинг: 1978 НеутралноДо коментар [#52] от "attitude":
ми самата смяна на обвинението за 24 часа показва че няма подкупи или чадър има съобразяване с рейтинга
lol
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#57] от "lokorete":
факт, но сигурно и цялото ще излезе скоро. при всички случеи не се виждат двамата да му скачат на главата едва ли не, както бяха първоначалните впечатления за случея...
lokorete
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#56] от "enidet":
Безспорно, трябва да се направят нужните разследвания. Дано можем да им вярваме. Но ако се докаже, че не е с колапс/наркотици - как да си обясним първото обвинение - Лека телесна повреда.
Емо
Рейтинг: 525 НеутралноОт много лакомия тълпата ще остане пак гладна!
Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.Това обвинение не може да мине. Но все пак ще ги вкара в ареста за около две години. След като ги оправдаят, братята ще осъдят прокаратурата за около четвърт милион, а кой ще плати тези пари са знае, нали. Подобен случай имаще наскоро.
Dexx
Рейтинг: 781 Неутрално[quote#53:"potrebitel1"]все ще са хипотези, почиващи незнайно на какво.[/quote]
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери ПратчетЯсно, че са хипотези. Почиват на снимките, които ги има в нета.
Дали може да се докаже квалифицираният състав за хулиганските подбуди, не знам, но за основния не би трябвало да има проблем.
Защо няма отбрана съм написал по-горе.
Съгласен съм, че трябва да се види от какво е починало момчето и дали има връзка с ударите, които е получил по главата. Странно ще е да няма връзка, но все пак е възможно.
Dimitar Pehlivanov
Рейтинг: 450 Неутралнокакто обикновено в България се отива в другата крайност - дава се най-тежката квалификация за подобни случаи и тя наистина може да не издържи в съда.
съгласявам се с някои мнения по-горе, че в случая трудно ще се докаже (пред)умишлено убийство, защото това (май?) означава планирано убийство, каквото очевидно няма
не знам, може би непредумишлено убийство е най-точната квалификация
ivan92
Рейтинг: 329 НеутралноДо коментар [#8] от "nikidimi":
Друг е въпросът, че да кажем, че са прави. Защо повдигат обвинение, без да бъдат събрани всички доказателства? Това е висша форма на некадърност!
rapidfire
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#46] от "lol":
It is nice to be important, but it's more important to be nice!От този запис има изрязан откъс непосредствено преди падането му на земята. Не е ясно какво е станало през това време, но тъй като всички в непосредствена близост до него са с гръб, едва ли някой го е ударил.
При падането си удари главата в оградата.
Случаят е много заплетен, явно агресия е имало и от двете страни и въпросът изобщо не е еднозначен...
Доналд Радев
Рейтинг: 441 Любопитно[quote#64:"chinaski"]Ти кое си избираш - да си на мястото на загиналия младеж или на двамата мъже, в силата си, които са само с охлузвания.Ясно е, че не е стоял и гледал убития, но да твърдиш, че той е виновен и правилно е бил убит, си е психично отклонение. [/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Ако младежът търпеливо беше изчакал пешеходците да пресекат улицата, нима щеше да стане сакатлък? Просто нямаше да има конфликт. Та който първи е започнал е виновният. Нима има нещо спорно?
Реми
Рейтинг: 698 НеутралноДо коментар [#46] от "lol":
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоИзгледах видеото. Каквато и да е причината за смъртта на момчето, тя е вследствие на побоя. Двама едри, по-възрастни мъже не могат да налагат сам човек.
Бог да прости момчето!
Ел Бала
Рейтинг: 544 НеутралноТака е в Цацарландия, неработеща правосъдна система, която симулира активност, когато е поставена под обществен натиск.
Вместо реформи получаваме, отлагане и замитане на проблемите, в името на олигархията. Всички реакции от ден до пладне, важно е запазване на статуквото, наричано от премиера слънце "ПОЛИТИЧЕСКА СТАБИЛНОСТ"
Емо
Рейтинг: 525 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "enidet":
Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.Интересна хипотеза. Има си хас да излезе вярна! Как ли ще реагира тълпата, дето иска линч?
cintaksis
Рейтинг: 229 НеутралноМомчето е много симпатично и Господ го е прибрал в най- хубавият момент от живота му, а нас ни е оставил да живеем с последиците на деянията си и недеянията си. Дано поне тази жертва събуди умрелите души в България.
Доналд Радев
Рейтинг: 441 Неутрално[quote#46:"lol"]ето запис от точния момент на падането на момчето, определено ситуацията не е побой до смърт от това което се вижда[/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Интересно.... просто групичката си говори (в очакване на полицията вероятно), когато момчето изведнъж се свлича. Впрочем има леко прекъсване на кадрите в 10:01 минута
petar__
Рейтинг: 292 НеутралноимАло е смс-и май
Големи яйца:)
Рейтинг: 1085 НеутралноДо коментар [#14] от "bludniq_sin":
Виж, не искам да давам присъди защото все още няма яснота какво точно се е случило. Тоест кой кого е нападнал. Не го знам нито аз, нито ти. Не знаем също бокса как е използван, при самозащита или при нападение. Това, че бокса е изхвърлен от някого не е доказателство за вина, по същата логика след като единия брат е избягал значи е виновен?
Жалко за две неща - медиите които изкривяват информация. На едно място чета, че приятелката на момчето е потвърдила, че е имало негов бокс, а на друго - точно обратното. Другото неприятно е, че прокуратурата действа според обществените нагласи, а не професионално.
Adam
Рейтинг: 229 НеутралноАма как раздавате присъди от по найсе години без въобще да знаете какво е станало.. добре че нищо не зависи от вас.. Това, че е жалко за момчето, не означава напременно, че е невинен, истината често е много по-различна от очевидното. Аз лично не се наемам да обвинявам никой, но имам чувството, че ако тези не са се оказа двама, момчето можеше да е пребил единия с бокса, точно като онзи от автобуса с дядото.
А как изведнъж се оказа, че няма причини за смърта, след като имаше глътнат език- това води до задушаване -т.е. смърт??
Цайко
Рейтинг: 1004 Неутралномомчето, момчето. Ако момчето си беше нормално, щеше да си остане в колата и да остави отвън да му се пенявят. А то, момчето, скача с бокс да се прави на великан. Между другото един кретен с опел баничарка ми се пенявише. Настигна ме на следващото кръстовище, застана ми до вратата и започна да ми крещи да съм бил излязъл да се разберем. Не му обърнах внимание и си продължих на зелено. Иначе можех да изляза, да взема ключа за гуми и да стана герой на дописки.
Накратко, ако келешът не беше попаднал на двама, а на някой, по-слаб от него, сега най вероятно щяхме да го качваме на бесилото вместо тези двамата.
bludniq_sin
Рейтинг: 1281 НеутралноДо коментар [#80] от "neznaiko.bg":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlсъгласен. и аз това просто се надявам - да изчакаме решението на съда и повече информация.
lbq26502948
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#69] от "Dexx":
Има клип по-горе, при който се вижда, че момчето е на крака и говори с хората около себе си. Докато те се суетят наоколо, пада на земята. Това което си мислиш, че изключва неизбежната отбрана може да е вярно, но вероятно ще се квалифицира като превишаване пределите й, т.е. първоначално са били нападнати и са се отбранявали, а след като са го надвили са го били. Дали е било необходимо единият да го държи, а другият да го налага, може да се прецени от записите и агресията на нападателя. Дали са били афектирани от предходните действия на пострадалия и нападението с бокс, също трябва да се установява тепърва. Тъй или иначе, от горния записи не се виждат наранявания по пострадалия, т.е. не е бил пребит до смърт, каквато беше първоначалната информация. Може и да е получил при боя контузия на мозъка и след като линейката е отишла на мястото след 40 минути или час, вече да е бил неспасяем. Съдейки от декларацията на медиците /пак от горния запис/, вероятно е могъл да бъде спасен, ако линейката беше отишла на време. Не че оправдавам действията на поничките, ама преди да знаем какво е станало, малко е пресилено да ги заклеймяваме като убийци.
hamiltonf
Рейтинг: 4000 НеутралноДо коментар [#7] от "je suis.....":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиТака е, боксът може да се превърне в смъртоносно оръжие при точна употреба от трениран тип, като него.
pariah
Рейтинг: 1139 НеутралноДо коментар [#7] от "je suis.....":
- A witty saying proves nothing. VoltaireАре бе, двама бабаите срещу един и имали наглостта да се съпротивляват.
Нещо, май, разсъдък...?
rurade
Рейтинг: 229 НеутралноУродите в затвора доживот за назидание!
Така ще се спасят много други хора!
Това е съзнателно убийство ,което няма оправдание!
zfm52680934
Рейтинг: 506 НеутралноНай важното в случая е че,не се знае от какво е починало момчето.Поне няма изнесени такива сведения.Защото от това което четох,при сбиването между тримата,по момчето няма тежки наранявания,а само охлузвания!
sdgberry_yabalki
Рейтинг: 395 НеутралноЖалко за момчето, каквото и да е станало не го е заслужавал! Все пак имам много големи съмнения какво "правосъдие" се раздава в момента! Тези, които ще решават съдби не следва да взимат решения базирани на емоционална основа. Каквото съм чул и прочел до момента е много противоречиво! Така и не разбрах дали все пак момчето е нападнало първо и то с БОКС или не. Отделно, ако все пак е умряло от гълтане на език (казвам АКО) дали действително е нормално да говорим за предумишлено убийство?! Ясно ми е, че всички гледат на това емоционално и още по-ясно е, че двамата братя трябва да бъдат тежко наказани! Но също трябва да е ясно, че това не бива да става на клада за вещици, ами в тон с безпристрастно правосъдие!
Жълтопаветник
Рейтинг: 277 НеутралноЩом да скачаш на бой с бокс трябва да си наясно, че можеш да убиеш.
bludniq_sin
Рейтинг: 1281 Неутрално[quote#71:"ivan92"] Защо повдигат обвинение, без да бъдат събрани всички доказателства? [/quote]
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlтова е работно обвинение. подлежи на корекции (очевидно след като го промениха вече). важно е какво обвинение ще вкарат в съда.
ambros
Рейтинг: 506 НеутралноОпасявам се, че починалият не толкова невинен, колкото изглежда. Налетял им е на бой с бокс. Малко си е надценил възможностите, дори и с опита от бойни изкуства. А ако не бяха насреща му двама яки мъже, какво щеше да се случи с нападнатия?! Естествено, че това не оправдава убийството му, но доста ще смекчи присъдите. В крайна сметка едва ли ще лежат повече от 6-7 г.
hahohehi
Рейтинг: 325 НеутралноНародният съд в интернет и фб вече ги обеси, тука още се бавят с обвинения.
kletamajkabalgaria
abdelhaqq
Рейтинг: 846 НеутралноДо коментар [#28] от "lekapoleka":
בני אתה אני היום ילדתיךда, точно това стана. защото първоначалното обвинение беше за "непредумишлено убийство чрез причиняване на лека телесна повреда". ако една прокуратура е склонно произволно да променя обвинения под обществен натиск, значи принципно не си върши работата. и започва да действа само когато резилът стане много видим.
shileto
Рейтинг: 1114 НеутралноЧе са бандити тези, бандити са , ама на 18 г колко опит имаш като шофьор за да се ежиш на пешеходци и да носиш бокс в колата
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 2465 Весело[quote#9:"Darth Plagueis"]Прокуратурата не върви след фактите, а след обществената реакция. [/quote]
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Ъ то да беше общественната реакция пък то.... Една цаца се появила
1001
Рейтинг: 1978 НеутралноДо коментар [#96] от "zuk_trombon":
ми това си е живо падение на прокарутурата и съм за преки избори за прокурори, не разни слагачи да ги разполагат на позиции
1001
Рейтинг: 1978 Любопитномежду другото що прокурора има 7 годишен мандат, всички останали институции има 4-5 години
elevation04
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#6] от "cherezchur":
Е да ама и убитият не е бил цвете за мирисане.....налетял да се трепе с тези идиоти .....ама една една сюрия народ ги зяпала за сеир- това ако не е пълна социална шизофрения .....
stonedridah1
Рейтинг: 509 НеутралноАБЕ ПРЕДИ ДА КВАЛИФИЦИРАТЕ ХОРАТА, КАТО ИЗВЕРГИ И УБИЙЦИ ГЛЕДАЙТЕ ЗАПИСА БЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ти за мен си Мики Маус!КЕЛЕШЧЕТО НА 18 ГОДИНИ СКАЧА С БОКС!