Лекар стрелял по деца, защото вдигали шум

Лекар стрелял по деца, защото вдигали шум

© Дневник



Акушер-гинеколог от шуменската многопрофилна болница е разследван за стрелба в четвъртък вечер срещу три деца в района на Математическата гимназия. За разплитане на случая на ул. "Кирил и Методий" в града веднага е насочен полицейски екип, съобщи dariknews.bg


Сигнал за инцидента подали на спешния телефон 112 разтревожените родители. Трите деца показали на униформените мястото, където по думите им мъжът е гърмял с пушката.


При изясняването на обстоятелствата се оказало, че атентаторът е 54-годишният д-р Румен Радев, за когото в болницата дали отлична характеристика.




В показанията си медикът обяснил, че не е стрелял, а бил хвърлил пиратка, след като неизвестни за него за нарушавали тишината, като ритали контейнер за смет.


Съседи потвърдили, че около 21 часа чули гръм, наподобяващ пиратка. Д-р Радев обаче е ловец и има законно притежавано ловно оръжие. По непотвърдена информация в дома му са открити общо три пушки. 


Снощи жената, която е подала сигнала, отказала да даде писмени сведения. Днес инспектор от Детска педагогическа стая е разпитал децата.


Пред Дарик децата разказали, че всичко се е случило когато се прибирали от тренировка по карате в салона на Математическата гимназия. Според 10-годишния Калоян Марчев едно от по-големите момчета ритнало контейнер за смет, след което от тераса на третия етаж на блок на ул. "Кирил и Методий" се показал мъж и насочил пушка към тях.


"Каза, вие ще вдигате ли още гюрултия и зареди пушката, а ние побегнахме", допълнил Васил Чепишев, който също е на 10 години . Той  чул и изстрел. Първоначално оръжието било насочено към тях, но изстрелът бил нагоре, във въздуха. Децата много се уплашили при звука от стрелбата.


"Никога не съм си представяла, че мога да си видя детето в такова състояние, цяла нощ трепери детето и в шок", разказала Надежда Стоянова, майка на Калоян.


Полицейската проверка продължава, материалите по случая ще бъдат докладвани в прокуратурата.

Ключови думи към статията:

Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на Long One
    Long One
    Рейтинг: 572 Весело

    Ами да беше станал педиатър.

    Този народ изтрещя напълно.

    "We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"
  3. 3 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    д-р Румен Радев известен още като "Радко Пиратко"

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Лека нощ, деца.
    Лекар с нож, деца.

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 858 Любопитно

    Първо ги изражда,
    после ги пуца.
    И в двата случая е
    екшън.

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 748 Неутрално

    [quote#7:"Тюфлекчия"]е по-рано видяхме и че в Благоевград някакъв изял два шамара щото не си върнал борча.[/quote]

    В доста държави би бил застрелян/заклан и евентуално изнасилен след това.

    The best way to predict the future is to invent it.
  9. 9 Профил на ATR
    ATR
    Рейтинг: 411 Весело

    Съпругът на др. Радева?

  10. 10 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Весело

    Бих казал, че трябва да се създадат квартали, в които да живеят единствено хора със сходни разбирания. Така панаирджиите ще бъдат на едно, а желаещите покой - на друго место.
    Трудно се рабира това от простака.
    Докторът не обича шум. И аз не обичам.
    За жалост я няма "държавата", която да му осигури нужната тишина.
    Разбира се, стрелбата не се приема и е силно "предозиране".

  11. 11 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 213 Весело

    Отне ми време да приема статията насериозно 😁

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  12. 12 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1122 Гневно

    България - всеки може да стреля, всеки може да бие...всеки може да се напие и да шофира. Хващат ги, пускат ги...едни и същи.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  13. 13 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#9] от "ATR":

    Д-р Радева е от Пирдоп а може да са разведени, но да си е запазила фамилното име.

  14. 14 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Весело

    Според мен, винаги проблемът е в провокатора.
    Провокаторът трябва да си получи заслуженото.
    Но как да стане, когато у нас на почит е този, който НАРУШАВА права, правила, морал.
    Това е. Полицията нехае и човекът е взел случая в свои ръце.

  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    Тази нация се изроди напълно.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Весело

    Не одобрявам действията и на двете страни, но децата, ритащи контейнерите, са същевременно и провокатори.

  17. 17 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#10:"ivanso"]Бих казал, че трябва да се създадат квартали, в които да живеят единствено хора със сходни разбирания. [/quote]
    И аз мисля, че трябва да живеем с хора със същия социален статус като нашия. Смесването на хора от различни социални слоеве не е добра идея. Така беше навремето, когато ни натикаха в панелките. Освен това полицията трябва по-активно да се намесва в споровете и разправиите между съседи, които понякога прерастват в сериозни инциденти. Защото за съжаление простотията е навсякъде.

  18. 18 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    "Никога не съм си представяла, че мога да си видя детето в такова състояние, цяла нощ трепери детето и в шок", разказала Надежда Стоянова, майка на Калоян.
    ==================
    Ти вземи го повъзпитавай малко да не го гледаш някога с глътнат език...

  19. 19 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Весело

    Кой знае какви гаменчета са и самите деца.
    Вандали, ритащи казаните и правещи изпълнения.
    Но така са научени. Млади-стари, тези, които вдигат джангър, без да се интересуват от нагласите на съседа, са дебили.
    Тези, които подкрепят подобни действия - също.

  20. 20 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 572 Неутрално

    браво на доктора аман от малки невъзпитани непрокопсаници

    Birds of a feather flock together.
  21. 21 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 572 Неутрално

    и от големи де... но те не се плашат от пиратки

    Birds of a feather flock together.
  22. 22 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 367 Весело

    18+

    Дело. Гинеколог жестоко пребил циганка. След края на делото, съдията задава въпрос към подсъдимия:
    -През целия съдебен процес направихте впечатление на много културен и начетен човек, приехте присъдата и определеното обезщетение без възражения, защо в крайна сметка пребихте жената?
    -Господин Съдия, наясно сте с естеството на моята професия, нали?
    -Да.
    -Наясно сте по цял ден какво гледам...
    -Да, да... няма нужда да пояснявате...
    -Ами прибирам се аз след натоварен работен ден, сипвам си едно малко и сядам да гледам мача. И тъкмо намирам канала
    -идва малката дъщеря:Тате, да ми сложиш една спирала, че ще ходя на лагер. Няма как, слагам и пак сядам да гледам мача. Идва голямата:Тате, да ми махнеш спиралата, решихме се с моя, че ни е време вече... айде и на нея. След малко пристига жената:Скъпи, да ме видиш, че нещо... Видях и нея, мача през това време свърши и реших да изляза навън да се поразходя...
    -Разбирам, натоварено ви е било, но в крайна сметка защо я пребихте?
    -Защо ли? ! Защото както си се разхождам, идва тая мърла при мене и ми вика:Бате, дай 5 лева да ти покажа една п*тка!

    Virtus est medium vitiis.
  23. 23 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#14] от "ivanso":

    Така, все пак това са деца! Дай им барабанче, че да си вземеш беля на главата. Има много други начини, да ги укротиш. Но искат усилие, а не първосигнално да фанеш патлака (пиратката, пушката).

    А да гърмиш, което е НЕ по-малко стресиращ околните шум, освен децата, какво е? Явно акушер-гинекологът е "изтрещял тотално"!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  24. 24 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Заглавието е провокативно. От статията се разбира, че изобщо не е стрелял ПО деца, а или е хвърлил пиратка, или е гръмнал във въздуха. Никой не го е видял да стреля.
    Дайте да не пресоляваме манджата.

  25. 25 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Весело

    До коментар [#23] от "Музар":

    Може и да е изтрещял докторът, не знам.
    Сигурно е обаче, че тези, които толерират подобни дейстия, без значение дали са изпълнени от деца, да не говорим от възрастни, са с психични отклонения, а "Свестните у нас считат за луди"....
    Проблемът не е толкова в участниците на деянието, а в липсата на законност и ред.
    Психопати - навред.

  26. 26 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1592 Неутрално

    Липсата на възпитание на децата води до ритане на контейнери, а и от там и желанието на околните да се справят с простотията на невъзпитаните деца.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  27. 27 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1592 Неутрално

    До коментар [#14] от "ivanso":

    За съжаление си абсолютно прав.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  28. 28 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1318 Любопитно

    До коментар [#23] от "Музар":

    Навремето бабите на улицата на която израснах ни заливаха със кофи студена вода. Но ние бяхме 20 деца на една възраст и наистина бяхме доста шумни.

    Жената е покана за щастие
  29. 29 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Родителите отдавна изтърваха сегашното поколение! Не че защитавам доктора ама някои хлапета ти иде да им вземеш таблета за 1 месец

  30. 30 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    През 1960-те години във Враца е било модерно нощно време младежите да кривят олуци блъскайки с глава.
    Нищо ново под слънцето.

  31. 31 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Неутрално

    За подобно деяние (незаконна стрелба в населено място) в щатите има доста сериозни наказания, например при мен е минимум 7 уикенда в общинския затвор, 42 часа прихиатрична консултация платена от виновника, и 200 часа обществено полезен труд. Съдията може да добави, но това е минимума в едно доста добре въоръжено общество за стрелба във въздуха в населен район.

  32. 32 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#25] от "ivanso":

    Чисто формално погледнато - до 22 часа е нормално да се вдига шум. Да, тенекиите дрънчат гадно. Ами да слезе, да им направи забележка, да обясни като човек - възрастен, разумен. Ако трябва малко да ги стресне с думи, да ги пита кои са родителите им и т.н. По нормален начин, а не като самият той "влиза" в същата дивотия с вдигане на шум.

    Моля, мислете! Става дума за ДЕСЕТгодишни ДЕЦА!

    Не пишем за глутница разгонени и лаещи призаран псета, дето точно една пиратка ги разгонва.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  33. 33 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 930 Неутрално

    поради липса на МВР, всеки се оправя сам.

    аз веднъж съм звънял заради едни наркомансери, дето викаха и се биеха в градинката след 23ч., и повече не бих повторил такова обаждане.

    попаднах на една кисела лелка, която направо ме наруга, че съм я притеснил с нещо толкова тривиално, а после ми звънна в 3ч сутринта да ме пита с мазен глас дали още са там в градинката.

    ако такова е поведението на служителите на МВР, не се учудвам че всеки се оправя както може.

  34. 34 Профил на kli56485821
    kli56485821
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#32] от "Музар":

    Дете на 10 години да рита метален контейнер в 22 часа.Така се почва.Първо ритат контейнери после измутряват и ритат глави на паднали хора.Опраскването на българите е в ход.Честито ти

  35. 35 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    До коментар [#32] от "Музар":

    Значи мъжете преди да критикуват, би трябвало да се напънат и да си спомнят самите те какви простотии правехме преди там 30 - 40 години, когато бяхме на тази възраст.
    Даже сегашните деца са малко флегматични, блещейки се вторачени в дисплеи и монитори.

  36. 36 Профил на kli56485821
    kli56485821
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#33] от "хм":

    Веднага щях да и взема данните и така ще я наредя че да си говори сама до края на смъртта си.Опраскването на българите е в ход.Честито.

  37. 37 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#10] от "ivanso":

    Провежда се политика, но за един ден не става - почти във всяка кооперация по нашата уличка съжителстват милионери и миришещи на пръст възрастни хора, а някой си въобразяват, че купувайки жилище в "скъп" квартал, той е и по-престижен ...
    МаТриала е още суров - трябва да измрат и крадците и окрадените, после следват кръвосмешенията за окрупняване на собствеността, сетне тези на соцпринципа - според оценката за акъл и перспектива, а дойде ли сляпата неделя, да му мисли накраденото ...
    Казано накратко, този век тъй ще е ...

  38. 38 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1619 Любопитно

    До коментар [#32] от "Музар":


    [quote#32:"Музар"]Моля, мислете! Става дума за ДЕСЕТгодишни ДЕЦА!

    Не пишем за глутница разгонени и лаещи призаран псета, дето точно една пиратка ги разгонва. [/quote]
    Пак си на погрешна позиция...самия факт, че пиратката ги е рагонила какво ти говори...на мен за липса на възпитание...а това да слезел и да говори с тях като човек направо ме разсмя...ти къде живееш, на луната ли?

  39. 39 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#26] от "Нефертити":

    Нефи, моля те, недей да забравяш какво си била като дете! Е, може да си била "кротичка", ама май няма да ти повярвам .

    И часът не е за такива драстични мерки - било то пиратка или изстрел във въздуха. Чисто формално - стрелецът няма НИКАКВО оправдание. Могъл е да излезне и да говори с децата спокойно и разумно. Те се влияят обикновено.

    Пример - през деня и не между 14 и 16 часа някакви хлапета около същата 10-годишна възраст чупеха и блъскаха стиропор и талашитени плоскости край кофите за боклук. Приятел и комшия отиде при тях и просто им каза да спрат. Е, малко се направиха на "курназ", ама след заплаха, че ще каже на родителите им спряха. Нищо, че комшията всъщност не знаеше кои са родителите им .

    Мисля, че в случая става дума просто за хлапашка глупост, но и за ненормално поведение от страна на възрастен и (предполага се) отговорен човек.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  40. 40 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Весело

    До коментар [#32] от "Музар":

    Ти определено не си наясно.
    Има закони, които да удостоверяват кога, какъв шум е разрешен и до какви нива.
    Темата обаче не е само за шума, но и за откровен вандализъм от страна на децата, вживяващи се на каратисти, представи си.
    Поведението на възрастния, не съм запознат, вероятно е злоупотреба с лично оръжие.
    Правилното поведение е сигнал на 112 и незабавна реакция на полицията. После се уточнява кой е пълнолетен, кой - не и какво и защо е сторил. Защото, ако някой наруши моето спокойствие, го гоня до дупка по закон, но ако тръгне да поучава моето дете, тогава може и пушка да изскарам.

  41. 41 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    Както вече споменах когато 54-годишният д-р Румен Радев е бил десетгодишен е било модерно батковците да се кривят олуци с глава.

  42. 42 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 930 Неутрално

    До коментар [#36] от "kli56485821":

    мда, тукашната темида за сгазени хора от пиян руски шофьор дават една година условно, за обаждане по телефона в 3ч през нощта какво ли наказание се полага?

    най-много лишаване от десерт в служебния стол.

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  44. 44 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 930 Неутрално

    До коментар [#39] от "Музар":

    не е работа на гражданина да умиротворява, успокоява или превъзпитава невъзпитани хора и животни.

  45. 45 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 618 Разстроено

    Инфантилизмът на една нация...

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  46. 46 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5940 Неутрално

    Какви станахме Боже, народ ли сме. Къде отиде уважението ни към ближния.

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 48 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#14] от "ivanso":

    ++++++++++++++++++++

  49. 49 Профил на loy30529393
    loy30529393
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Ако всеки започне да вади личното си оръжие и да гърми, когато нещо не му допада, къде ще му излезе края?
    Стрелял във въздуха, ама понякога стават рикошети...

  50. 50 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#40:"ivanso"]Има закони, които да удостоверяват кога, какъв шум е разрешен и до какви нива. [/quote]

    Явно и ти не си наясно. Обикновено се определя с Наредба на общината. За "вадализма" - може и да си прав. А за 112 - не е сигурно докато дойдат от полицията, дали на децата няма да им е минал мерака да дрънкат кофите . Между другото - подобен шум се чува надалеко, защо е нямало полицейски патрул наоколо? Ама тогава ще трябва да се занимават и със стрелеца, щото неговото "нарушение" си е по Закон, а не по Наредба.

    Хайде, успокойте топката, моля! Тук става дума за хлапашка глупост, не за лошотия.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  51. 51 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#44] от "хм":

    А какво е "работата на гражданина"? Да гласува като зомби? И никакво участие в социалния живот на "местообитанието"?

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  52. 52 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 930 Неутрално

    До коментар [#51] от "Музар":

    да изкарва пари, за да плаща данъци на държава, която да се грижи да му е спокойно, чисто, здравословно и приятно, за да изкарва пари.

  53. 53 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 930 Неутрално

    До коментар [#51] от "Музар":

    и това да се разправяш с малолетни полупрестъпници (щото засега престъпват "само" наредба, а догодина може и да преминат на закони) не е социален живот.

  54. 54 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Гневно

    До коментар [#14] от "ivanso":
    До коментар [#18] от "BGman1"
    До коментар [#26] от "Нефертити":

    Трябва ли да разбирам, че вие СЕРИОЗНО одобрявате стрелба в населено място и саморазправа по неандерталски?
    А вие самите да не сте расли в саксия?
    Я да си спомните вие какво сте вършили като деца! Само дето никой не е стрелял по вас. Ами ако утре някой стреля по вашето дете, или го пребие до смърт?
    Пак така ли ще разсъждавате, или ще запеете друга песен?
    Някой от вас, па и тия дето одобряват тоя сорт коментари, дава ли си сметка, че сте изтрещели напълно?
    ТОВА СА ДЕЦА, БРЕ!
    Малките на всички животни търчат, врещят и вдигат шум!

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  55. 55 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#37] от "dimko":

    "миришещи на пръст възрастни хора,"

    Ти и за майка си и баща си ли така говориш?

    Тая вечер ме отвратихте тотално.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  56. 56 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#53:"хм"]малолетни полупрестъпници [/quote]

    Пресоли! Вече чак горчи! И как определи, че са такива? Заради една сритана тенекия? Ама много сте се нахъсали и губите мярка.

    Защото "зрелият, възрастен, възпитан и плащащ си данъците и ?спокойствието? акушер-гинеколог" си е ЦЯЛ престъпник, при това по НК. Май нито с морала, нито с правото сте в час. Или поне емоционалната ви реакция е твърде пресилена за този конкретен случай. Обобщенията и следващо насочване на резултата им към конкретно нещо (събитие, човек, поведение) е базова логическа грешка.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  57. 57 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7033 Неутрално

    Ами ако е бил 12 часа на работа и е легнал да спи,може и да е стрелял.Но не вярвам,че е искал да нарани някого.

  58. 58 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 586 Неутрално

    Брей! Ама, те можели да се стресират от пиратки, бе! А по Коледа и Нова година като пощуриха с денонощни канонади баби, лели, кучета и котки нищо им нямаше. Тая майка, дето не се смущава, че синковецът и е докарал доктора след ен-часово дежурство до изстъпление ще ли да получи нещо като глобичка или поне някакво предупреждение?

  59. 59 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 829 Неутрално

    [quote#23:"Музар"]Има много други начини, да ги укротиш. Но искат усилие, [/quote]
    И кои са тези "много други начини" ?
    Хлапетата били на "карате", после невинно си ритат кофите по улицата под прозореца на доктора, който иска да почива ... той ли да полага усилия много време и да ги превъзпитава ???
    Майка им и баща им не ги научили да не ритат контейнерите по улицата, доктора виновен ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  60. 60 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#34] от "kli56485821":

    "Дете на 10 години да рита метален контейнер в 22 часа"

    21 часа, чети статията.

    Законът разрешава вдигането на шум преди 22.00
    Друг е въпросът, че кофите не трябва да се ритат, така или иначе.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  61. 61 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#40:"ivanso"]Защото, ако някой наруши моето спокойствие, го гоня до дупка по закон, но ако тръгне да поучава моето дете, тогава може и пушка да изскарам. [/quote]

    Усещаш ли се какво казваш? Сега си представи, че въпросният доктор е стрелял срещу твоето хлапе. Поучително... във въздуха...

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  62. 62 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#59] от "роджър":

    Ами например, завличаш си стокилограмовото шкембе на улицата и ги дисциплинираш. Словесно.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  63. 63 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#55] от "rapidfire":

    Вероятно си забелязал, че използвам фразата "възрастни хора", на някой и лично помагам, водя ги на преглед и операция дори ...
    Миришещи на пръст е може би неуместен мой опит да подчертая контрастите - само два етажа над моите "подоопечни" и обичани хора, живее милионер за бой, когато влизаш и когато излизаш от тази кооперация ...
    Впрочем, простете за неуместния ми израз, но конкретните истории са твърде тъжни и лично ги преживявам ...

  64. 64 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#58] от "wiligri":

    За какво да получи глобичка майката? До 22 часа няма сериозни ограничения за шума (обикновено в жилищни квартали се забраняват ремонтни дейности и форсиране на двигатели, но това е според разбиранията на съответната община и е с условия). Други ограничения няма, респективно няма нарушаване на каквото и да е било писано или неписано правило.

    А хлапетата малко са се ентусиазирали и са попрекалили, но нищо незаконно не са извършили. Укоримо - да, но чак пък да им вадят оръжие...

    Абе, вие в ред ли сте? Ако бебе ви писне до ушите (понякога децибелите са страшни), ще го удушите ли, бре!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  65. 65 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#63] от "dimko":

    Ами много странен начин да изразиш съчувствието си към хората на които помагаш.
    Те знаят ли, че зад гърба им говориш така?
    Представи си само за миг, че им го казваш в очите.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  66. 66 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#59:"роджър"]доктора виновен ...[/quote]

    Напълно виновен! Дори само да е показал пушката, а да е хвърлил пиратка (съмнявам се, твърде нереалистично е). Да, наистина за това е виновен по НК. СРЕЩУ ДЕЦА!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  67. 67 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    Иначе имали смелост да ритат контейнера, за да се кефят, юнаци

  68. 68 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#54] от "rapidfire":

    Следва правилно да разбереш, че закон или има, или няма.
    Ако има, спокойствието, в рамките на правилата, е гарантирано за всички.
    Ако няма, то следва връщене към "Този див, див Запад", всеки вади револвер и налага собствени правила.
    Деца, за огромно съжаление, също стават крадци, джебчии, убиици, измамници и дори атентатори самоубийци.
    В случай, че правилно си разбрал казаното, то ти се е изяснило, че цялостната обществена среда, неминуемо се отразява на поведението и на малки, и на големи. И когато се мери с различен аршин за едно и също деяние, то тогава всякакви прояви стават възможни, а отмъщението и саморазправата - чести.
    Съгласен съм, че подходът към децата трябва да е внимателен, последователен, базиран на обществения ред. Но за да бъде такъв, моралът трябва да се зачита от възрастните и всички техни действия да се явяват положителен пример.
    А държавата, ах тази държава. Тя е основният виновник.
    По този случай следват санкции както за доктора, така и за децата и техните родители.

  69. 69 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#68] от "ivanso":

    "И когато се мери с различен аршин за едно и също деяние, "

    Деяние? Ритане на кофа?
    Предполага се, че възрастен човек с лична карта и висше образование има достатъчно акъл в кратуната за да направи разлика между атетнтатор самоубиец и десетгодишно диване, което не може да приключи с тренировката.
    Човек, иди се прегледай. Имаш проблем с гнева, също като колегата.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  70. 70 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#65] от "rapidfire":

    Отново прочети постинга ми, който предизвика твоето хогромно възмущение и не ме пращай при хора, които посещавам всеки ден.
    В последна сметка, какво си разбрал от това, че казано условно, окрадените у нас в маса от случаите все още живеят, заедно с крадците ...

  71. 71 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#68] от "ivanso":
    [quote#68:"ivanso"]Съгласен съм, че подходът към децата трябва да е внимателен, последователен, базиран на обществения ред. Но за да бъде такъв, моралът трябва да се зачита от възрастните и всички техни действия да се явяват положителен пример. [/quote]

    Отново си противоречиш. Какъв "положителен пример" дава доктор, който вади оръжие на раздивели от енергия се хлапета!? На какво от "обществения ред" е базирано поведението на стрелеца?

    Логиката яко ти куца. Може и да е на емоционална основа. Наистина е добре да се погледнеш в огледалото... или да потърсиш помощ от психолог.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  72. 72 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#54] от "rapidfire":

    Детето възприема поведението на родителите като еталон.
    Най-често се превръща в тяхна проекция.
    Когато примерът е лош (понякога се дава от лица, които имат високо мнение за себе си), то единственият вариант за поддържане на ред е носенето на отговорност, според законодателството, от всички.
    Законът разграничава малолетния от пълнолетния нарушител.
    Между другото, "Дивият запад" чука на вратата. Той витае в съзнанието на почти всеки българин. И ако държавта не уеднакви правилата и не елиминира правенето на компромиси спрямо близки кръгове, то саморазправата неминуемо ще залее цяла България.
    Виновна е Държавата.
    Виновна е дори за това, че допуска Простака на власт.
    Хората са различни помежду си в много отношения: образование, професия, разбиране за забавление и почивка, натовареност, носене на отговорност, етническа принадлежност и какво ли не.
    Единна обществена рамка може да улесни комуникацията между тях. Но рамката не трабва да се създава от Простак. Ние няма да станем еднакви и ако не се отчетат разликите, следва конфликт.
    НАЙ-ВИНОВЕН ОТ ВСИЧКИ Е ПРОВОКАТОРЪТ.
    Провокацията стои в основата на всеки инцидент. От там на сетне, всеко деяние трябва да се наказва според законите.

  73. 73 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 592 Весело

    До коментар [#69] от "rapidfire":

    До коментар [#71] от "Музар":

    Демокрацията има само една слабост.
    Даде на Простака глас.

  74. 74 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1592 Неутрално

    До коментар [#39] от "Музар":

    Признавам си, че наблдавам сегашните деца и мога да кажа, че нямат общо с предишните поколения. Не правят детски щуротии като предишните, а големи простотии, които с нищо не си обяснявам, освен с липсата на възпитание от страна на родителите. Людете са достигнали ниво на развитие близко до животинското.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  75. 75 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1592 Неутрално

    До коментар [#73] от "ivanso":

    За съжаление е точно така. Преди простакът беше потискан и не можеше да се изявява.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  76. 76 Профил на sjaakiie
    sjaakiie
    Рейтинг: 470 Гневно

    Десетгодишни. Контейнер за смет. Невротик.

    Очеизбочно е, че деца не могат да създадат ниво на шум, което да оправдае подобна реакция от страна на възрастен. Ако иска нервакът да се отърве от всякакви шумове, в ушите вместо тапи - пиратки. Аре чисто чао.

    "I'm quite illiterate, but I read a lot."
  77. 77 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 213 Разстроено

    До коментар [#65] от "rapidfire":

    Много уместен коментар, и на мен ми се повръща от този израз.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  78. 78 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#64] от "Музар":
    Бебето не е в състояние да си контролира децибелите. Значи да риташ и рушиш кошчета и контейнери за смет е нещо в реда на нещата? И от кога това?

  79. 79 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#78:"wiligri"]Значи да риташ и рушиш кошчета и контейнери за смет е нещо в реда на нещата? [/quote]

    Не, не е в реда на нещата.

    Но ще ти задам контра-въпрос:

    А в реда на нещата ли е за шум през деня (все пак 21 часа все още е от активната част на денонощието) да вадиш оръжие? Срещу деца?

    И още нещо: ритането на контейнера за смет е нарушение на правилата, за което най-много да се наложи административно наказание.

    Ваденето на оръжие (евентуално ловно) и употребата му без абсолютна необходимост в жилищен район е престъпление (евентуално по НК) или тежко нарушение по Закона за административните нарушения (или там както му е истинското заглавие).

    Едните са ДЕЦА на 10-на години, другият е зрял, отговорен (?) мъж.

    Мисля, че място за сравнение няма.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  80. 80 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#70] от "dimko":

    Може и да е казано условно, но е много грозно.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  81. 81 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#79] от "Музар":
    Да започнем ето откъде - това, че някой има различно от твоето мнение, не е повод да се зъбиш и звериш. Особено глупаво е да слагаш преувеличени приказки на инат в устата му. И да продължим нататък с това, че 10-годишен човешки мозък в пъти превъзхожда мозъка на втория по интелект вид на планетата, сиреч ако маминка не беше бляла 10 години, детето и е напълно в състояние да обработи и задържи елементарна информация от сорта, че е тъпо да се ритат казани и невъзпитано да се вдига гюрултия. Между другото тенденцията в безсмисленото ритане е първо предмети, после животни, накрая други хора. Зрелостта и чувството за отговорност не се появяват в черепните кутии по магичен начин сутринта на 18-тия рожден ден. А чичо ти доктор въобще не го коментирам, защото е поредния професионално или житейски прегорял бушон. Та, така - грешно си ме разбрал, не оправдавам доктора, обвинявам родителите.

  82. 82 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#72] от "ivanso":

    Къв провокатор те подгонил па и тебе бе!
    Разщуряно дете на 10 години!
    Написа цял ферман с вода от девет кладенеца да оправдаеш един психопат!
    Едно време за такива неща ни огряваха по един зад врата и с тва се приключваше цялата философия!
    Като оправдаваш такива хора, утре ще стрелят по тебе или по децата ти, щото им се е сторило, че са ги погледнали накриво или са кихнали в неподходящия момент!

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  83. 83 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Весело

    До коментар [#73] от "ivanso":

    "Категорично не съм съгласен в твоето мнение, но бих умрял, за да защитя правото ти да го изкажеш".
    Волтер.

    Сори, баце.
    Демокрацията си е демокрация, въпрос на интелект е да я приемеш.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  84. 84 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#81:"wiligri"]Да започнем ето откъде - това, че някой има различно от твоето мнение, не е повод да се зъбиш и звериш. Особено глупаво е да слагаш преувеличени приказки на инат в устата му. [/quote]

    Моля за цитат от мое мнение, където правя това, което пишеш за мен.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  85. 85 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#81:"wiligri"]И да продължим нататък с това, че 10-годишен човешки мозък в пъти превъзхожда мозъка на втория по интелект вид на планетата, [/quote]

    Кой е вторият по вид интелект на планетата? И какво общо има с поведението на един зрял и правно-отговорен човек спрямо едно дете?

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  86. 86 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#73:"ivanso"]Демокрацията има само една слабост.
    Даде на Простака глас. [/quote]

    Себе си ли имаш предвид? Мисля, че показах не едно вътрешно противоречие в твоите коментари. Замаскирано с твърде надути приказки. МариЯнка на полянка, съща.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  87. 87 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#84] от "Музар":
    [quote#64:"Музар"]Абе, вие в ред ли сте? Ако бебе ви писне до ушите (понякога децибелите са страшни), ще го удушите ли, бре![/quote]
    Кат' на зъбене ми мяза. С елемент на заяждане за психическото ми здраве.

  88. 88 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#85] от "Музар":
    Мислата ми беше, че щом една маймуна могат да я научат да общува с жестове, значи един човек може да бъде научен на много повече, но от бързане не съм я доизяснила.

  89. 89 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1122 Любопитно

    [quote#12:"Калибър"]България - всеки може да стреля, всеки може да бие...всеки може да се напие и да шофира. Хващат ги, пускат ги...едни и същи.[/quote]

    И да си продължа коментара...
    Всякакви хлапета, имат право да тероризират съседи, познати и непознати по всяко време на денонощието, защото зад гърба им е тате с мускули или мама с приятел с мускул. Не оправдавам лекаря, но вероятно този шум се е повтарял периодично.
    Може би някой е звънял и се е оплаквал преди...никаква реакция от страна на МВР.
    Нема квартален да пита: Ко прайм ся?

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  90. 90 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#87] от "wiligri":

    Ти за хипербола (като стилистично средство) да си чувал/а?

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  91. 91 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#88:"wiligri"]щом една маймуна[/quote]

    Айде, сия! И кой от персонажите в действието е маймуната? Щото по твоите думи
    [quote#81:"wiligri"]10-годишен човешки мозък в пъти превъзхожда мозъка на втория по интелект вид на планетата[/quote]

    Но нищо не казваш за 50+ човешки мозък .

    Не се заяждам. Мисля, че подобно отношение е подкладено от врачанската история и много, много други абсурди из милата родина. Все пак, нека гледаме на нещата колкото се може по-човешки, а не като нахъсани от медиите зомбита.

    Ако хлапето/тата (вж. коментар [#89] от "Калибър" евентуално след всяка тренировка е ритало боклучийския контейнер - отиване при кварталния и оплакване устно или писмено. А зрял човек да вади оръжие на хлапе вече си е престъпление пар екселанс. Без оправдания и смегчаващи вината обстоятелства. Край.

    Лека нощ.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  92. 92 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#90] от "Музар":
    Чувала съм. 'Ма не всички хиперболи ги мяза на зъбене. Хареса ми измъкването със стилистични средства. Другият път и аз така. Лека ти нощ, че за постове не по темата, знаеш...

  93. 93 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3587 Неутрално

    Правата на децата са станали фикс идея на обществото. Това е довело до чувство за ненаказуемост от малките вандали и стремеж да вземат защитата в свои ръце у възрастните.
    ОчевАдно чувството за справедливост и уважение към останалите у цялата нация е разрушено.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  94. 94 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#80] от "rapidfire":

    Няма начин да е красиво, а ттрябва все някак да го опиша ...

  95. 95 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#94] от "dimko":

    "Много възрастни и унищожени от живота хора"?

    Чети повече, речникът се обогатява от това.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  96. 96 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#95] от "rapidfire":

    Доста опитваш да ме редактираш, Колега - пиши си на ръка и ми изпрати най-добрия вариант, но най-добре ще е, да престанеш ...

  97. 97 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    До коментар [#69] от "rapidfire":
    Човек, иди се прегледай. Имаш проблем с гнева, също като колегата.
    ................
    Повечето лекари жиеят под огромен стрес и напрежение, а са символично платени. Доктора е бил превъзбуден, дали е хвърлил пиратка, дано, или е стрелял, ще се уточни.
    В Бавария нпр., по време на Нова година, един възрастен мъж уби момиче, понеже гърмяла с пиратки. Застрелял я. На един познат сседа застреля в Германя момиче, понеже слушало силно музика. Има такива навсякъде. Притежанието на оръжие от лабилни хора не води до нищо добро, а дори подозиран, че точно това, притежанието на огнестрелно оръжие отключва някаква вратичка в мозъка и събужда примитивното, пещерняка, в иначе на пръв поглед солидния човек.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  98. 98 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Отвратително е да си дете в България.
    Спомням си как едно време не смеехме да припарим до дворовете на кооперациите в центъра на София - един искал да му е тихо, друг си прострял гащите да съхнат, трети си насадил цветя... И с пушка са ни плашили.
    Имаше възрастни, които можеха да разговарят с децата и никога нямаха проблеми с нас, но имаше и невероятни катили.
    Днес някои от нас са забравили, че са били деца, и се превръщат в катили на свой ред. Нищо ново.

  99. 99 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1295 Весело

    До коментар [#96] от "dimko":

    Не е срамно да не знаеш. Срамно е да не искаш да се научиш.
    Край на спора.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  100. 100 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 531 Неутрално

    И Бог да те пита нещо, не би разбрал в какво би го научил ...
    Вече предложих да приключим с този кух диалог ...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK