Вотът на недоверие - удобен и за управляващи, и за опозиция

Бойко Борисов

© Юлия Лазарова

Бойко Борисов



Консултациите за внасяне на вот на недоверие към втория кабинет "Борисов" започнаха, а ДПС заговори той да бъде за цялостната политика на правителството. Хората на Ахмед Доган не за първи път повдигат въпроса за искане на оставка на Министерския съвет, но поставиха на масата вариант то да е не за провал в конкретен сектор, а в цялостната му дейност.


Подобен подход всъщност обслужва и управляващите, и определящите се като опозиционни депутати, тъй като отсега е ясно, че не могат да се съберат 121 гласа за сваляне на кабинета, а провалът на исканото недоверие за цялостна политика осигурява спокойни 6 месеца за правителството, през които не може да се внесе ново искане за оставка.


Вероятно затова и премиерът Бойко Борисов приветства инициативата в парламента и обяви, че внасянето на вотове на недоверие е работата на опозицията, иначе щяла да пострада демокрацията. Според социалисти пък нямало особено значение дали искането на оставка ще е за секторна или цялостна политика, защото в навечерието на партийните конгреси на БСП и ДПС през април никоя от партиите няма да се занимава реално с искане на оставки. 




Непостижимите 121 опозиционери


БСП отправи покана за разговори към всички парламентарни сили извън тези, които са в или подкрепят управлението, и постави три теми - здравеопазване, демографска криза и социална политика, национална и вътрешна сигурност. В петък социалистите направиха първата крачка с разговор с ръководствата на групите на ДПС и "Български демократичен център", от които имат принципна подкрепа.


Вотът на недоверие - удобен и за управляващи, и за опозиция

© Юлия Лазарова


"Атака" не е дала още отговор. Единадесетте депутати, които не членуват в никоя парламентарна група, също. Най-многобройна сред последните е групата бивши народни представители от ДПС. Отстраненият лидер на движението Лютви Местан отказа да коментира дали той и петимата му последователи ще се включат в искането, преди да види мотивите. Изключените миналата година от ДПС Гюнай Хюсмен и Муса Палев пък по-често подкрепят кабинета заедно с Ана Баракова.


Дори всички извън управлението да се включат: БСП - 38 депутати, ДПС - 30 депутати, БДЦ - 14 депутати, "Атака" - 11 депутати, и 11 нечленуващи в парламентарни групи, гласовете са общо 104 и не са достатъчни за сваляне на правителството.


Здравеопазването - най-вероятната тема


Каква ще бъде финалната тема за искане на оставка ще стане известно следващата седмица, когато предстоят нови консултации между БСП и ДПС, след като хората на Доган обсъдят мотивите в тясното партийно ръководство и парламентарната група.


Макар ДПС да постави въпроса дали исканата оставка да не е за цялостната политика на правителството, засега се очертава то все пак да е здравеопазването. Което също устройва кабинета, доколкото провалът й в пленарната зала ще означава, че в следващата половин година здравният министър Петър Москов ще е неуязвим за парламентарни атаки, включително от бившите си съпартийци, които ядоса с оставането си в правителството.


Здравеопазването е удобна тема, по която ще бъде тествана и заявената опозиционност на лидера на ДСБ Радан Кънев, останалите депутати от ДСБ и гражданската квота в Реформаторския блок. Кънев вече коментира, че подкрепя политиката на реформи на Москов, но подчерта, че ако той се отклони от приоритетите в предизборната програма на блока, е готов дори да подпише вот на недоверие срещу него.


Предложението за вот за цялостната политика е било формулирано на срещата в петък от съпредседателя на ДПС Мустафа Карадайъ, казаха за "Дневник" участници в преговорите. Аргументът му бил, че нещата куцат не само в посочените от БСП три сфери, но също и в отбраната и земеделието. 


Кой първи заговори за вот на недоверие


Впрочем ДПС първи заговориха за вот на недоверие миналата година по това време, и то за провал в политиката на здравеопазване. Поводът беше реакцията на здравния министър Петър Москов покрай зачестилите случаи на побои над лекари в ромски махали и изявленията му, които от ДПС определиха като ксенофобски и като език на омразата.


Тогава БСП отказа да им даде нужните подписи до задължителните 48 за внасяне на искането, тъй като по това време в обществото битувало усещането, че ДПС диктува положението и се случва това, което кажат хората на Доган.

Ключови думи към статията:

Коментари (87)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Не вярвам да си дръпнат сами килимчето, което им осигурява доста добро поминуване. Имитация на някакъв живец !!! пред кого ???

  2. 2 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2025 Весело
  3. 3 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Вотът на недоверие - минимум 2 дни на тъпи и безсмислени лаладжийски изпълнение от трибуната на НС, спонсорирани от данъкоплатците.

    Доброто е заразно
  4. 4 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 880 Неутрално

    [quote#3:"dogwoman"]изпълнение [/quote] изпълнениЯ

    Доброто е заразно
  5. 5 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 418 Неутрално

    По-удобен за управляващите идва този вот на недоверие. След него ще се говори колко е стабилна България.

  6. 6 Профил на today
    today
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Накратко - олигарсите около Путлер пак се активираха, и ще опитат пак да свалят ББ чрез руските партии в България - АТАКА, АБВ, ДПС и умиращия лебед БСП, за да могат да си пробутат енергийните членове. За пореден път да го кажа - добре, че сме член на ЕС и щем не щем трябва да се съобразяваме с някакви по-човешки правила, иначе щяхме да сме по-зле и от Венецуела!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  7. 7 Профил на lynyrdS
    lynyrdS
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Ще спечелят такива като АБВ и ПФ който покрай вота ща изнудят Боко за още нещо..

  8. 8 Профил на Долен лев педал
    Долен лев педал
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Явно много електорални единици не могат да разберат,че в българското политическо пространство, царят мир,любов и хармония!
    Всички на сцената са рожби на Големият взрив,от който се разпадна партията майка-БКП!

    Когато един глупак върши нещо,от което се срамува,той винаги твърди,че това е негов дълг.
  9. 9 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    Така наречените независимите депутати са все по-добър ресурс на мнозинството. Ясно е че твърдо ще крепят парламента освен ако не искат бързо да се върнат към обичайните си професии. Така работят нещата в България.

    ТОВА КОЕТО ХРИСТО И РАДАН НЕ МОЖАХА ДА ГО СВЪРШАТ С ГЕРБ СЕГА ЩЕ ГО ПРОБВАТ 5 ГОДИНИ ПО-КЪСНО С БСП, СЛАВИ ТРИФОНОВ И МАЯ МАНОЛОВА. НАСЛУКА.
  10. 10 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "Дори всички извън управлението да се включат: БСП - 38 депутати, ДПС - 30 депутати, БДЦ - 14 депутати, "Атака" - 11 депутати, и 11 нечленуващи в парламентарни групи, гласовете са общо 104 и не са достатъчни за сваляне на правителството."

    Автора, вероятно сте пропуснали да включите в тази група опозиционери и най-последователните и яростни /просто цитирам една съседна тук статия, такива - групата около г-н Р. Кънев.
    А именно те могат да донесат мнозинство от 121 депутати. Особено след кат г-н Кънев се позиционира като ясен, последователен и принципен противник на това правителство на статуквото, неприемащо никакви реформи.
    Каквито искаме всички ние.
    Благодаря Ви

  11. 11 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    Всички тия напъни са смехотворни и само плашат гарги. Изобщо не мисля че някой наистина иска предсрочни избори освен може би ДПС които биха се радвали да изхвърлят групата на Местан от парламента. Може би и ГЕРБ биха имали полза, но мисля че Борисов просто не му се минава през това.

    Останалите плахо и срамежливо подскачат и се бият в гърдите че ще свалят правителството, но всъщност си казват - ей дано да не мине. Навън е тъмно и студено и без държавната заплата и облагите животът изглежда труден. Даже и новоизлюпеният опозиционер Радан и той няма да бърза докато не затънат по-яко довчерашните му съратници за да може да им удари ножа в гърба в правилния момент.

    ТОВА КОЕТО ХРИСТО И РАДАН НЕ МОЖАХА ДА ГО СВЪРШАТ С ГЕРБ СЕГА ЩЕ ГО ПРОБВАТ 5 ГОДИНИ ПО-КЪСНО С БСП, СЛАВИ ТРИФОНОВ И МАЯ МАНОЛОВА. НАСЛУКА.
  12. 12 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7638 Любопитно

    Странно е, че медиите – доскоро пеещи химни в чест на банкянския герой, сега да са станали много критични към него.

    Дори придворните БТВ и Нова канят опоненти на премиера, услужливо ги изслушват /доскоро бързаха да прекъсват и пренасочват разговора/, вадят нелицеприятни вести за приближени на ГЕРБ…???

    [email protected]
  13. 13 Профил на liksen
    liksen
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Странно звучи, че "в навечерието на партийните конгреси на БСП и ДПС през април никоя от партиите няма да се занимава реално с искане на оставки". Всъщност е точно обратното. И май затова се прави сега вот на недоверие, за да се натегнат партийните редици, да се изсипят празни от съдържание думи срещу кабинета, които са за вътрешна употреба в партията и да се нахъсат членовете. След провала на вота, пък Бойко ще закрепи позициите и всички заедно ще си палуват на воля. Странно е, че най-скандалните и провалени области - правосъдие и МВР се избягват от "опозицията", защото така им харесва.

  14. 14 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2566 Неутрално

    С вот на недоверие досега не си спомням да е паднало правителство.Правителството на Филип Димитров си отиде с вот на доверие.Няма да падне и това правителство,то няма и смисъл защото явно няма достатъчно хора които искат промяна на членове от конституцията,закон за лустрацията,реформи в правораздаването които да доведат до правораздаване,а не както е сега - кривораздаване.Ще има нови избори и ще се стигне до някакъв подобен парламент.Въобще,ситуацията е - Аз не знам как трябва да е,ама и така не може да е.

  15. 15 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 821 Неутрално

    [quote#14:"chicago514"]С вот на недоверие досега не си спомням да е паднало правителство.[/quote]
    -Вотовете на недоверие/ доверие са инструмент за обсъждане-секторно или цялостно, на действията/ бездействията на правителството. А гласуването по тях, някъде, но не и в БГ, е не само въпрос на аритметика, а и на съвест. Който одобрява правителствената политика и управление, гласува различно от онези, които не я одобряват и обратното. А тука не винаги се следва политическата логика, а само събиране и изваждане на бройки, защото предварително е ясно кой-как ще гласува по волята на партините си водачи. Нищо, че народният избранник е, съгласно Конституцията, представител на целия народ, на всички избиратели, а не само на издигналото го партийно племе.

  16. 16 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 707 Неутрално

    "Вотът на недоверие - удобен и за управляващи, и за опозиция"

    Ами лъжа е . Няма начин да е удобен и за двете страни . Ако е за цялостната политика , е удобен за управляващите , защото няма мнозинство , което да ги изрита от властта . Но е неудобен за опозицията , защото им затваря устата за шест месеца . Ако е за секторна политика , дори и да пропадне , следващия месец може да се поиска нов вот за недоверие по друг повод . Това ще държи непрекъснато управляващите на нокти , защото те си знаят че са се ожълтили по целия спектър на управлинието . Като същевременно създава условия за непрекъснат натиск от опозицията . А Правителството не е толкова хомогенно , колкото си мисли . Навъртат го доста чакали , които чакат да прояви слабост и да го захапят . Та затова мисля , че заглавието е доста лъжливо . Както и да го погледнеш .

  17. 17 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 821 Весело

    [quote#3:"dogwoman"]Вотът на недоверие - минимум 2 дни на тъпи и безсмислени лаладжийски изпълнение от трибуната на НС[/quote]
    --Чрез Конституцията да се забранят! Особено, ако и когато на власт са ,,нашите''. А, ако случайно дойдат на власт ,,другите'', тогава- може. Така ще е най-демократично!
    П.П.-Някога една министърка на културата/ Елка Константинова/, така определи и кое е еротика и кое порнография- за онова издание на сина й каза, че е еротично, а чуждите издания нарече порнографски. И всичко бе ясно и си дойде на мястото.

  18. 18 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 707 Неутрално

    "Непостижимите 121 опозиционери"

    Непостижим беше и броя на депутатите за свалянето на правителството на Орешарски . Ако не беше мръснишкия номер на рязаните , пълния мандат на Орешарски беше гарантиран . А в момента и АБВ и патриотарите извиват ръчичките на простите / по думите на Винету /. Така че всичко тече , всичко се мени . И накрая боли .

  19. 19 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 821 Весело

    [quote#12:"karabastun"]

    Странно е, че медиите – доскоро пеещи химни в чест на банкянския герой, сега да са станали много критични към него. [/quote]
    -,,Спри, огледай се, ослушай се и ако не иде влак премини!'' Инак чакай, докато се изясни чий е и кой ще кара влака, пък тогава си прави сметката, какво да правиш. Може и химни да пееш, ама ил' траурни, ил' оди на радост.

  20. 20 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 707 Неутрално

    [quote#5:"neznaiko.bg"] След него ще се говори колко е стабилна България. [/quote]

    Ами то и преди него непрекъснато се говори за стабилност . Но един вот по каквато и да било тема , ще даде възможност на балъците да слушат две страни в спора за добро и лошо . И от собственият им манталитет зависи на кого ще хванат вяра . И дали ще си останат балъци или ще станат риба - меч . А защо не и акула- чук .
    П П За балъците - има такава риба и такава акула . Но за да се опознаят , трябва четене . Образование , в по-тесен смисъл .

  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#10] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Да не забравим и Гоце, който удари по масата и иска, другарката Бокова, да бъде предложена за председател на ООН...! Ако не получи своето, нищо чудно и да резне пагоните, генерала от пожарната!
    Та, гласовете за вот на недоверие, въобще не са толкова недостижими...! Отделно, в листите на ГЕРБ има доста кадри на ДС, които не се знае, под чие командване са и може да подложат динена кора на Богоподобния си партиен лидер!

    Бивш tww09306483.
  22. 22 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 707 Неутрално

    [quote#19:"Бенк-Бенк"]Инак чакай, докато се изясни чий е и кой ще кара влака, [/quote]

    Ами който и да кара влака , стрелочника може да го набута в глуха . Тогава и началник- влака /има и такава длъжност/ не може да помогне .

  23. 23 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Вотът на недоверие е най-неудобен за ДСБ, особено ако се прави по темата за здравната псевдореформа

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  24. 24 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 533 Неутрално

    Този вот на недоверие е добре дошъл за "щурчетата" от управляващата коВалиция - колкото по-скоро бъде проведен, толкова по-спокойна ще им е пролетта ...
    ГЕРБ са длъжни да оценят своето място в Управлението на страната от позицията на по-висок хоризонт в нейното развитие .
    Днес и малките деца усещат усложняващата се вътрешна и външна политическа обстановка на българското "кръстовище"...

  25. 25 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 829 Неутрално

    [quote#10:"ПРОРОК ИЛИЯ"]А именно те могат да донесат мнозинство от 121 депутати.[/quote]
    Миии ... 104 + 10 не е 121, ма щом казваш
    А и тия 104 са някакъв теоретичен максимум ... нито Местан ще бърза да излиза от парламента, нито БДЦ, нито Атака даже ... щото обратен път няма да има

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  26. 26 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2912 Неутрално

    Тцъ.., не е вярно. За опозицията е изгодно да ерозира управляващото мнозинство. За Боко не е. Той се преструва. Много му дойдоха скандалите напоследък, не се знае кога чашата ще прелее.

  27. 27 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 707 Неутрално

    [quote#11:"emil НАЦИОНАЛНИТЕ ПРЕДАТЕЛИ ОТКАЗАХА ДА НИ ПИТАТ"]освен може би ДПС които биха се радвали да изхвърлят групата на Местан от парламента. Може би и ГЕРБ биха имали полза, но мисля че Борисов просто не му се минава през това. [/quote]

    Най малко ДПС има сметка от извънредни избори . Труса в партията им няма да мине лесно , особено ако Турция вземе страна в спора и подкрепи местан . От там влизат много пари в касите на ДПС и ако потока се отклони , ще се намерят и вного мераклии за нови служби . От друга страна няма начин Турция да няма инструменти да формира "правилно "отношение по въпроса и сред изселниците . Такаче , докато не утихне бурята и се определят границите на възможностите на двете крила , едва ли Доган ще ламти за избори . При които няма как от електората му поне стотина хиляди да не кривнат от "правия път. " Що се отнася до Гоце , той търси повод пък да се върне в "правия път" . Затова чука и на отворена врата - избора на Бокова за български кандидат . Ами няма друга , освен нея . Кристалина има 0, и нещо % одобрение сред страните членки на ООН , докато Бокова е водеща с над 80 % , ако не бъркам, одобрение . Самоубийство за Простия / и простите / да предложат друга кандидатура . Затова и първанов ,бърза да заяви позиция , за да може пък Петков по сутрешните блокове да се пъчи - Ние първи ... Елементарно за разбиране , но не и за наивниците .

  28. 28 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2912 Неутрално

    Боко не може да бъде свален. Там има едни навлеци, които до последно ще се натискат на депутатските столове. Той сам ще се оттегли, когато стане много напечено.

  29. 29 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    Още един повод за напразно говорене

  30. 30 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#28] от "Judjuk":

    Баце каза, че има "тежко" децтво.. такива хора са осенени от Божията мислот. Стават гении, някои от тези гении - диктатори. Народът до последно ги поддържа. Справка - Наполеон или..Путин, да речем

  31. 31 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 707 Неутрално

    [quote#25:"роджър"]нито Местан ще бърза да излиза от парламента, нито БДЦ, нито Атака даже ... щото обратен път няма да има [/quote]

    Местан може и да не излезе от парламента , ако рече Ердоган .
    БДЦ е риба - прилепало , която се лепи по китовете , чисти полепналите по тялото им инсектициди /май е неточно / и затова е добре дошла за всеки кит . Атака - тя е , поне до сега птица Феникс - винаги изгаря , но за изборите възкръсва . А иначе мантрата "С малко , но завинаги ", сме я слушали и видяли развитието й . А ГЕРБ върви по същата пътечка - от многото към малкото . И може би ще стигне и до съвсем малкото . Така , че и прост човек може да предвиди опасността от предсрочни избори .

  32. 32 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 707 Неутрално

    [quote#27:"papyre"] Кристалина има 0, и нещо % одобрение сред страните членки на ООН , [/quote]

    Извинявам се за грешката - процента и около 2,5 %.

  33. 33 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Вотът ще е на ДОВЕРИЕ ОТ СТРАХ, че правителството едвам се крепи. Имаме 204-ри членно мнозинство на корумпираното статукво. Така, че бройте го паднало, ама на колене.
    Ще се просне възнак през юни.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  34. 34 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    БСП ако беше истинска опозиция трябва да надигне вой за СМС на Бойко, но тъй като заедно с ДПС имат тайни договорки с Бойко предпочитат да му помагат в злепоставянето на Радан.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  35. 35 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2912 Неутрално

    [quote#30:"Арон"]някои от тези гении - диктатори. Народът до последно ги поддържа. [/quote]

    Ееее.., ма прекаляваш! Недей тъй сега, добричък си ни е народа.

  36. 36 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#35] от "Judjuk":

    Аз..таковата..само уонт то брейк фрии

  37. 37 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Бутафория на политика. Каква опозиция на Боко, като гласуват заедно всички пагубни или безмислени за обикновените хора закони. Например за НСО, съдебните, бюджетни и мн. други.

  38. 38 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#10:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Автора, вероятно сте пропуснали да включите в тази група опозиционери и най-последователните и яростни /просто цитирам една съседна тук статия, такива - групата около г-н Р. Кънев.
    А именно те могат да донесат мнозинство от 121 депутати. Особено след кат г-н Кънев се позиционира като ясен, последователен и принципен противник на това правителство на статуквото, неприемащо никакви реформи.
    Каквито искаме всички ние.
    Благодаря Ви[/quote]


    ++++++++++++++

    В добавка: имаше и една много интересна среща при закрити врати между Радан и Местан, на която са си говорили, както казват за "актуалната политическа ситуация".

    За разлика от автора на статията, аз смятам точно обратното: единственото, което може да свали управлението от власт е в парламента. Имитираното "гражданско недоволство" и бета версията на костинбродския сценарий, не минават. Те просто нямат обществена подкрепа. Всъщност, получават обществено отвращение (ако и да не го разбират авторите му все още).

    Така че, управлението ще е стабилно дотогава, докогато партиите в парламента, които подкрепят управлението, го подкрепят. Толкова.

  39. 39 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Неутрално

    дано да мине този вот на недоверие и Плевнелиев да се поздрави с трети служебен кабинет.

    ако вотът не мине, значи Бойчо и Доган са се споразумели за още 6 месеца спокойствие и освен това останалите доносници на ДС (АБВ, Атака, ПФ/ВМРО) ще получат 6 месеца, за да си изхарчат стипендиите от пасола, както и да натискат глупака Бойчо да номинира Ирина Бокова за председател на ООН - най-неприемливата, неизбираемата и сриваща доверието към България женичка на БКП...

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  40. 40 Профил на qdk12501326
    qdk12501326
    Рейтинг: 316 Неутрално

    За ДПС това е най-доброто управление от години насам.

    Дори при тройната коалиция не крадоха толкова, въпреки че бяха във властта официално, защото тогава на простите комуняги им спряха всичкото еврокеш.

    Сега бойцата усвоява с пълна сила, лее некачествени пътища и стадиони по села и паланки а фирмите на доганя и дебелия цоцат ли цоцат.

    Никога няма искат реалната оставка на правителството.Това е за пред крепостните селяни в Родопите.

    Емиграцията е единственото решение за интелигентния българин
  41. 41 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 860 Весело

    за герб бсп е удобната опозиция ,за бсп герб са удобните управляващи

  42. 42 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#41:"Stewie"]за бсп герб са удобните управляващи[/quote]

    Ма да бе, затва ровиха земята, заедно с Костов, за да не може "никога повече ГЕРБ да е на власт". Кат си пишете мантрите, само вие им си вярвате.

  43. 43 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 860 Весело

    До коментар [#42] от "bathsheba":

    а аз си мислех че дори и най простият гербер знае фактът ,че герб и бсп са сестрински партии

  44. 44 Профил на bathsheba
    bathsheba
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#43:"Stewie"]дори и най простият гербер знае фактът ,че герб и бсп са сестрински партии[/quote]

    Дори и най-простият гербер не се лови на дсб-рски опорни точки.

  45. 45 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1966 Неутрално


    " Вотът на недоверие - удобен и ща управляващи и за опозиция "


    Няма начин този вот да не е уговорен ! От една страна ще се покаже на обществото, че има опозиция, която хем не дреме, хем се чувства силна, щом иска вот на недоверие . От друга ще се даде възможност на премиера и управляващите, които ще демонстрират сила и така удобната " стабилност " . Тоест, както пише Георги Марков за Евгени Евтушенко : " На този билетът му печели и от двете страни " .
    Поредният цирк разиграван от некадърниците, но цирк, който плащаме всички ние ... При това плащаме не на циркови артисти и таланти, а на тъпи мутри, комунисти втори ешелон и мошеници от всякакъв калибър .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  46. 46 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#39] от "полувишис":

    " Дано да мине този вот на недоверие ... "


    Когато прочетох този коментар, сериозно се замислих, дали някой не е използвал твоя компютър и твоя ник ...
    Гаранция, че този вот няма да мине и гаранция, че е уговорен, както се уговарят мачове ... В момента всички прогресивни и мислещи НЕ ТРЯБВА да бутат правителството . Правителството начело с една престъпна СИКаджийска мутра, трябва да бъде оставено на спокойствие поне още 1 година за да може да се скапе съвсем и да не помирише повече властта, както това стана с мадритския разбойник и неговото НДСВ ! В противен случай, ще имаме свалено правителство на комунисти втори ешелон, водено от един престъпник, което след 2-3 месеца ОТНОВО ще дойде на власт !
    Едва ли го искаш ... ?!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  47. 47 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 418 Неутрално

    ГЕРБ ще се срива все повече заради безобразните лъжи и кражби и кошмарното въртогъзие на лидера си,но се съмнявам,че разочарованите от ГЕРБ ще влеят в светлите редици на РК.Та нали до вчера държеше папския галеник за шлифера,а това не се забравя,хората не са толкова прости.По-скоро отиват в най-голямата партия-на негласуващите и в резилтат още по-страшен ступор.

  48. 48 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 414 Неутрално

    [quote#23:"Darcas"]Вотът на недоверие е най-неудобен за ДСБ, особено ако се прави по темата за здравната псевдореформа [/quote]

    Точно обратното - ДСБ подкрепя здравната реформа и Москов, при все че той вече не е член на партията. ДСБ би гласувало вот на недоверие само ако е за цялостната политика на правителството. Ако се гласува срещу цялостната политика може и да съберат 121 гласове, вкючително ДСБ. Ако е само за здравната реформа няма да съберат 121 вота. Те така ще го структуират вота че хем правителството да не падне (щото всички ще изхърчат от парламента), хем да покажат на избирателите си че някаква работа вършат. Изобщо вота на недоверие е една бутафория, която не цели свалянето на правителството.

  49. 49 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#12] от "karabastun":

    " Дори придворните БТВ и Нова канят опоненти ... "


    Не съм убеден, че Nova е в числото на придворните ... ?!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  50. 50 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 414 Неутрално

    [quote#23:"Darcas"]Вотът на недоверие е най-неудобен за ДСБ, особено ако се прави по темата за здравната псевдореформа[/quote]

    Прав си всъщност - аз го прочетох неправилно.. Мойте извинения.

  51. 51 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#28] от "Judjuk":

    точно така. бб е несменяем само и единствено защото е удобен на всички. управлява вече повече от пет години от последните 7 и никакви промени никъде - най-достойният пазител на статуквото е нашто боце, верен син на партията (гавазин де, нисък ешелон номенклатура). и все още орешарски и станишев виновни.. бб има качество, което никой от мотаещите се из публичното пространство няма - прориден популизъм. бб лъже без да му мигне окото, никой не може като него.

  52. 52 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Никоя партия не е готова за избори.Всичко е разиграване на слаб театър за,както по горе беше написано,поддържащите една или друга партия.А и след година на демонстративно слаба опозиция,трябва същата да се покаже,че не такава.
    Авторът би трябвало да разиграе и варианта какво ще стане ако вота мине?Коя партия ще е тази която ще може да състави кабинет?Коя ще е тази коалиция?Както пак по горе беше писано-два дена губене на време и харчене на пари.

  53. 53 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#18] от "papyre":

    " Ако не беше мръснишкия номер на рязаните ... "


    Друже, не рязаните свалиха пресъпното правителство на Орешарски, а врътването на кранчето от Европа ! След това НЯМАШЕ какво да се краде и ДПС напуснаха задругата, с което поставиха в шах БСП и Станишев, но и помогнаха на червените да излезнат от тресавището . Нали не си мислиш, че без европейските фондове Орешарски и подкрепящите го БСП, ДПС и Атака щяха да си изкарат мандата ?! По-скоро щеше да ги постигне съдбата на Жан Виденов и неговите приятелски кръгове от " Орион " !
    В същото време НЕ ПОДЦЕНЯВАМ направеното от протестна мрежа, напротив - шапка им свалям !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  54. 54 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 821 Неутрално

    [quote#52:"gobay"]какво ще стане ако вота мине?Коя партия ще е тази която ще може да състави кабинет?Коя ще е тази коалиция?Както пак по горе беше писано-два дена губене на време и харчене на пари.[/quote]
    -Защо да се правят вотове и да се храчат пари, нали? А някои си въобразяват, че демокрацията била скъпо нещо. Значи те са в голяма заблуда, по-важно е прдварително да се знае коя партия ще състави кяабинет, коя ще е ,,тази коалиция'' и пр..- Е те тогава ще може да се мине и без избори, за по-евтино.

  55. 55 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#6] от "today":

    Добре би било и единственото положително нещо, което можем да кажем за Бойко да не е, че от време на време се опъва на руснаците.

  56. 56 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 859 Неутрално

    До коментар [#54] от "Бенк-Бенк":

    Ами хайде!Кажи какво ще стане?Не казвам,че се знае коя партия ще направи кабинет.Ти ако имаш идея,че има такава партия ,която след като получи мандат ще състави кабинет-кажи я,напиши я.Аз мисля ,че няма да е ДСБ,но знае ли човек какво ще стане?

  57. 57 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 821 Неутрално

    [quote#56:"gobay"]До коментар [#54] от "Бенк-Бенк":

    Ами хайде!Кажи какво ще стане?[/quote]
    -Казал съм го в #15:,,-Вотовете на недоверие/ доверие са инструмент за обсъждане-секторно или цялостно, на действията/ бездействията на правителството....''
    И пр., и пр..

  58. 58 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Е Боцко дава но всички политици/крадци да си краднат. Тия от опозицията по малко, ма не са но сухо. Та те така.

    chavo64
  59. 59 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#10] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Бо**ук си бил. и такъв си остана, "пембян" трол.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  60. 60 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Стабилност!!!Това е важното!Туй, че стават престъпления и никой не иска да ги разкрива, че няма съд и прокуратура, че обедняваме ежедневно, а цените ни са, като в Европа - няма значение!Оставям настрана, всекидневните скандали, в които са замесени политици и заради, което навсякъде по света биха си подали оставката, но тук се проповядва за стабилност, сякаш без тях, светът рухва.

  61. 61 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 496 Неутрално

    "Дори всички извън управлението да се включат: БСП - 38 депутати, ДПС - 30 депутати, БДЦ - 14 депутати, "Атака" - 11 депутати, и 11 нечленуващи в парламентарни групи, гласовете са общо 104 и не са достатъчни за сваляне на правителството"

    Хайде вадят бакалските тефтери и почват бакалските сметки колко гласове ще получат. Едните искат на бутнат Борисов от власт, а другите да запазят властта си. И никой не мисли за България.

  62. 62 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 859 Неутрално

    До коментар [#57] от "Бенк-Бенк":

    В пост 15 си написал неща,които мнозинството ,в което съм и аз,знаят и разбират.Въпросът ми е след цялата говорилня каква е ползата за държавата?Та нали има и Парламентарен контрол.Или казваш като се внесе вот на недоверие и като се строи целокупният народ български пред телевизори и радиоапарати да слуша,да цъка с език ,да псува и ...?Какво от там нататък?Щото самите дебати са ала-бала.Политически декларации и търсене на сметка защо някой не е направил нещо,което ти си бил управляващ не си направил.Това е.И на края преброяване на гласовете.А съвест не търси!Впрочем какво означава думата съвест за българския депутат?

  63. 63 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 821 Неутрално

    [quote#62:"gobay"]В пост 15 си написал неща,които мнозинството ,в което съм и аз,знаят и разбират.Въпросът ми е след цялата говорилня каква е ползата за държавата?[/quote]
    -Ползата е в обсъждането по време на ,,говорилнята''. Инак защо трябва да има обсъждания и по разните проекти за решения, след като и тогава може да се приложи ,,аритеметическият подход''. Да се види кой-какво предлага и да се брои, дали да стане или не, според позицията на предлагащия съответното решение.

  64. 64 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 821 Весело

    [quote#22:"papyre"]Ами който и да кара влака , стрелочника може да го набута в глуха . Тогава и началник- влака /има и такава длъжност/ не може да помогне .[/quote]
    -В #19 ставаше дума за промяната в настроениятя и изчаквателната безпозиционна позиция на някои медии към предоления вот на недоверие. Инак си прав-стрелочника може /или не/ да набута ,,влака'' в глуха линия, ама това го прави на избори. А ,,началник- влака'' може и да го спре сред полето, още преди края на пътуването, ако Го ядосат. Докато някои медии изчакват или си менят нагласите, според това какво се случва с ,,влака'' и неговия обслужващ персонал.

  65. 65 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6920 Неутрално

    Всички знаят,че вотът няма да мине.Но ще могат на воля взаимно да се оплюят.

  66. 66 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5878 Неутрално

    Ами нека се пробват, тъкмо да видим от кои колко, какво и що...

  67. 67 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#46] от "niksan1":

    честно казано, не знам кое е по-добре за България.

    дали да търпим мутроникс още една година, за да започне да съсипва страната както беше започнал Олигарски и както я съсипа Виденов.

    не съм убеден, че съсипването е правилният път към демокрацията. кризите от 89-та до днес показаха, че прогресът на България минава през умно и способно гражданско общество и условия за предприемачи и чужди инвестиции. които не могат да се случат заради постоянни финансови, икономически, институционални и правителствени кризи. от които най-голяма полза имат червените мафиоти.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  68. 68 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#59] от "Captain Shakespeare":
    Аз съм реформи и оставка на правителството. И съм напълно съгласен с оценката на г-н Кънев.
    А вие? Подкрепяте правителството на мафията ли ?

  69. 69 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 663 Неутрално

    [quote#11:"emil НАЦИОНАЛНИТЕ ПРЕДАТЕЛИ ОТКАЗАХА ДА НИ ПИТАТ"] не мисля че някой наистина иска предсрочни избори освен може би ДПС които биха се радвали да изхвърлят групата на Местан от парламента.[/quote] Това не е сигурно - местан може да вземе от 1/3 до 2/5 от гласовете на ДПС и да вкара над 12 депутата. А ДПС да има под 20 депутата. Така че ДПС също нямат интерес от избори!
    Интерес от избори имат ГЕРБ - бареци, АБВ и Атака няма да влязат в НС и пропорционално гласовете им отиват за другите, и ГЕРБ взима още към 14-16 места. И дори с 1-2 процента по-малко (-6-8 места) ще има повече депутати!

  70. 70 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Парламентът се използва за ловене на риба в мътна вода.Колко матилката е по-голяма толкова по-добре. От време на време се намерят някои жаби да се разкрякат, но цацатурата я прекратява по липса на достачно доказателства. НА ЗАПАДНИЯ ФРОНТ НИЩО НОВО!

  71. 71 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#67] от "полувишис":

    може ли да ми кажеш с какво е по-лош орешарски от мутрата? как за една година орешарски е направил повече поразии от бб?

  72. 72 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#71] от "shtavesht":

    не ме карай да сравнявам чума и холера.
    но не можем да отречем приноса на Олигарски за:
    - спиране на еврофондовете,
    - загуби на стотици милиони евро за бизнеса,
    - престъпни обществени поръчки в размер на стотици милиони левове
    - изхарчени милиарди левове по проекти от типа на АЕЦ Белене, Южен поток,
    - и разбира се, един хубав фалит на банка, което ни струва минимум 4 милиарда лева.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  73. 73 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    От Блиц, в раздел "Анализи" (???):

    "Бойко обича жените. Радан обича мъжете. Това е положението. Не желая да ме управляват мъже, които ги чукат отзад и лапат пишки. "

    Гербаджийски комунсти, всеки ден падате все по-ниско. Колко още?

    http://www.blitz.bg/news/article/387355

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  74. 74 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#67] от "полувишис":

    " дали да търпи мутроникс ... "


    Сам помисли ...
    А, България търпи и изнемогва вече 26 години и една повече или по-малко, мисля, че не е от съществено значение . Принудени сме да избираме по-малката вина, а това значи да оставим мутрата, ушатия и кликата им ДА УДАРЯТ ДЪНОТО, както това направи " царя " и повече да не се мяркат на политическия небосклон, отново по примера на мадритското нищожество . Същото мисля и за Путин . Ако днес се намери сила, която да го изхвърли от властта, животът на мужиците няма да се подобри като с вълшебна пръчица, но ще им ладе възможност да въздишат и да си спомнят с носталгия, как ботоксния е " завладял " Крим и е накзвал бандерите, как не му е пукало от пиндусите и какъв голям, голям мъжага е Владимир Владимирович и при първа възможност, отново биха гласували за него .. ! Ето защо мисля, че банкянската мутра и шайката му, трябва добре да се овалят в л..ната и НИКОГА повече да не помирисват властта ! Ако днес друга политическа сила, свали мутрата и ГЕРБ, това значи да им се даде възможност да градят имидж на хора с ореол на нечестно свалени от власт, да играят на реформатори загрижани за добруването на българите и да предизвикат носталгия по несправедливо свалени и омаскарени честни хора ... Ако обаче бъдат оставени да изкусат всички негативи и слугинажа пред Доган и ДС-мафиотите ГАРАНЦИЯ ще поемат по пътя към НДСВ, СДС, БББ,РЗС и други вече аутсайдери !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  75. 75 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#74] от "niksan1":

    не ме разбирай погрешно, напълно съм наясно, че още една година и ГЕРБ ще ударят дъното. просто загубите за всички нас ще са твърде високи.

    и след това поне 4 години няма да има правителство с участието на БПС, ДПС и дай-боже ГЕРБ (дано те последват съдбата на НДСВ - тотално забвение, забрава и омраза към роалистите).

    проблемът ми е, че няма достатъчно силна гражданска подкрепа за реформи. единственото правилно лечение, от което имаме нужда.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  76. 76 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#73] от "stupid_american":

    " Бойко обича жените. Радан обича мъжете . Това е положението ! "


    И кого визират в клоаката ? Радан Кънев, Лозан Панов, Христо Иванов ... Все хора, които не са съгласни с банкянската мутра и Доган ! А Ицо Петров, от кога стана ПетроFF и от кога стана " рок-легенда " ? Пееше в ресторантите и през декември 1988 година ни се случи да свирим в ресторант " Дунав " ( Балкантурист ) в Лом, където Ицо пееше със помоща на симбек . Не познавам рок-легенда, която свири / пее в ресторант . Рок-легендите пълнят стадиони и печелят милиони само с един концерт !
    А, че ударите са под кръста и с долна герберска помия - НЯМА СЪМНЕНИЕ !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  77. 77 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#72] от "полувишис":

    според теб първото правителство на ББ няма отношение към спирането на еврофоондовете и пъхането на пари в ктб? ББ не е подписвал южен поток? ББ помага на бизнеса? прав си, чума и холера, еднакво опасни и вредни. ББ е премиер 5.5 от последните 7 години. при първият му мандат имаше мнозинство в парламента. и нищо. предполагам лошият доклад на ЕК дето ше дойде след две седмици пак е заради орешарски. изобщо не защитава орешарски, напротив, ако е толкова лош, колкото бб казва - да го подведат под отговорност! бб е печен популист, затова си мисли, че е по-малкото зло.

  78. 78 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#77] от "shtavesht":

    вие защо мислите аналогово?!?

    аз не презирам и не понасям Олигарски.
    но извънредно много ненавиждам и Бойчо.

    за мен и двамата са много вредни за днешна България.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  79. 79 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#78] от "полувишис":

    щото съм въглеродна форма на живот, ние мислим аналогово

  80. 80 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Весело

    До коментар [#79] от "shtavesht":

    вие не сте въглеродна форма на живот.
    вие сте етанолова форма. това не е точно живот.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  81. 81 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#80] от "полувишис":

    мдам, нямаш какво да кажеш..

  82. 82 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    До коментар [#5] от "neznaiko.bg":


    [quote#5:"neznaiko.bg"]По-удобен за управляващите идва този вот на недоверие. След него ще се говори колко е стабилна България.[/quote]

    Ами да си зададем въпроса, малоумна ли е т.н. опозиция, всъщност риторичен въпрос.

  83. 83 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1653 Неутрално

    [quote#6:"today"]Накратко - олигарсите около Путлер пак се активираха, и ще опитат пак да свалят ББ чрез руските партии в България - АТАКА, АБВ, ДПС и умиращия лебед БСП, за да могат да си пробутат енергийните членове.[/quote]


    Не, не! Няма да го свалят олигарсите, нито парламента! Ще го свалят уличните протести! "Котелът" вече клокочи! Не го ли чувате? Не го ли усещате? И недей да ни плашиш с БСП, която ще събере около 10-тина процента!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  84. 84 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    Сегашната ситуация показва цялата морална и интелектуална немощ на изхабените партии и опротивелите до болка муцуни, които, които вече не са в състояние да предизвикат и смях, а само растяща омраза и досада. С избора на Мая Манолова за омбудсман и отхвърлянето на референдума, този парламент изгуби всякаква легитимност. Разрадът ще продължи с пълна сила.

  85. 85 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    До коментар [#73] от "stupid_american":

    Това е Ентелектуалното ниво на гербаджията и говори за безсилие.

  86. 86 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    [quote#82:"tsvetko_51"]Ами да си зададем въпроса, малоумна ли е т.н. опозиция, всъщност риторичен въпрос[/quote]
    204 депутата хич не са малоумни! Играят си на управляващи и опозиция, фирми на Баце, Пеевски и на В. Божков ловят снежинките и усвояват милиони, а ние протестираме за винетките, ЗА НИЩО ДРУГО.

  87. 87 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 388 Весело

    Отново шменти-капели
    за хорицата опростели!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK