Радан Кънев поиска оставките на Цацаров и Колев като архитекти на мнозинството във ВСС

Радан Кънев поиска оставките на Цацаров и Колев като архитекти на мнозинството във ВСС

© Юлия Лазарова



Лидерът на ДСБ Радан Кънев нарече паника вчерашният призив на ГЕРБ ВСС да се саморазпусне. "Който носи отговорност за това, че ВСС е бетониран, сега се опитва да си измие ръцете от нея, съвсем ясно е", коментира Кънев в кулоарите на парламента. Той отново настоя главният прокурор Сотир Цацаров и председателя на ВАС Георги Колев да подадат оставки "като архитекти на мнозинството в този съдебен съвет".


Кънев напомни, че още на 8 декември 2014 година Реформаторския блок е поискал оставката на ВСС, и отбеляза, че при гласуването на промените в конституцията между първо и второ четене напълно анонимно са се появили преходните и заключителните разпоредби, гласувани от 200 депутати - всички от ГЕРБ, всички от АБВ, всички от ДПС, които носят своята отговорност за тази свинщина - ВСС оттук нататък, каза още той.


"Оставката ние винаги сме я искали и я искаме, само че да не се опитват да си бършат с нас или с Христо Иванов ръцете, защото си ги изцапаха сами, при сговора да провалят конституционните промени", коментира лидерът на ДСБ. Според него цялата отговорност за евродоклада е на хората, направили този сговор - на основния му архитект в парламента - Цветан Цветанов.




"ВСС не може да се саморазпусне - на всичкото отгоре неграмотна работа", каза Кънев и добави, че могат да си подадат оставките. Ние току що променихме конституцията и бетонирахме Сотир Цацаров, който е под най-тежките удари в доклада, посочи още Кънев.


За това според него, ако ВСС ще подава оставка, трябва да се започне от двамата архитекти на мнозинството в него - Цацаров и Колев. "Те не могат да подадат оставки само като членове на ВСС, а като председател на ВАС и главен прокурор", отбеляза Радан Кънев.


При становището в проектодоклада за независима външна оценка на прокуратурата аз на мястото на Цацаров щях да съм подал оставка вчера, коментира лидерът на ДСБ. Той добави, че вижда паника от провала в реформата на правосъдието, паника в редовете на ГЕРБ.


Кънев определи като глупости изявленията на Цветанов, че в последната една година Министерството на правосъдието не е свършило нищо. "Мият си ръцете с единственият човек в правителството, който се опита да направи нещо", заключи лидерът на ДСБ.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (119)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Оставка и не само на тях.

  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    Оставката ние винаги сме я искали и я искаме, само че да не се опитват да си бършат с нас или с Христо Иванов ръцете, защото си ги изцапаха сами, при сговора да провалят конституционните промени", коментира лидерът на ДСБ."Подкрепям това.

  3. 3 Профил на plamen1967
    plamen1967
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Много е прав г-н Кънев.

    ЧУДО!!! Запознайте се как осъдих "УниКредит Булбанк" в Русе за повишени лихви : http://plamen1967.wordpress.com/myloan/
  4. 4 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 754 Весело

    Гербавите нямат друг ход освен да защитават Цацата и милиционера Колев докрай! Или поне докато Баце не се врътне под натиск от Брюксел.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 484 Любопитно

    Радан отново много ясен и изчерпателен...
    Да имаше кой да го чуе...

    Stef
  7. 7 Профил на idiot_idiotov
    idiot_idiotov
    Рейтинг: 386 Неутрално
  8. 8 Профил на bgmusquetaire
    bgmusquetaire
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Оставка не само тях и детектор на лъжата за всички ръководни и висши длъжности - през депутати, общински и местни власти, съдебна система. На всеки 6 месеца!

  9. 9 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Герберите се паникьосха и говорят глупости.Последното ,което чух е,че Хр.Иванов бил виновен за ВСС.Какво точно не знаят ,но той е виновен.

  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    Цаца = Чайка
    Оставка веднага.

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 559 Гневно

    Абсолютно правилно!!
    Оставка на Цаацров и Колев!!

    Цацаров, като "избран" от "охранителя" не просто допуска, а в действителност подклажда безобразията във ВСС.
    А "охранителят" изначално спъна истинските промени в съда и прокуратурата, като заяви, че промени ще се правят само ако са приети / 'консултирани" с Цацаров.
    Е, видяха се "промените" след тоя "консултации" - бетониране на безконтролността на Цацаров и капсулациата на 'прокуратурата" като еднолично подчинена му бухалка.

    Цацаров и ГЕРБ на "охранителя" - архитекти на беззаконието!!!

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  12. 12 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2998 Весело

    До коментар [#4] от "neznaiko.bg":

    Боце обича да прави пируети.Може да му изстине местенцето на цацата

  13. 13 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 559 Весело

    [quote#9:"hodounski"]

    Герберите се паникьосха и говорят глупости.Последното ,което чух е,че Хр.Иванов бил виновен за ВСС.Какво точно не знаят ,но той е виновен. [/quote]

    Ае, понякока и Костов е виновен!
    Ама сега по-малко от преди

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  14. 14 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Прав е Радан Кънев.РБ започна съдебната реформа,но статуквото я блокира и осакатява.Не е възможно ВСС да си подаде целокупно оставката точно сега.Калпав ВСС,но все пак ВСС.
    Браво на Христо Иванов,но сам войнът не може да се пребори срещу мафията,наречена съдебна,политическа и изпълнителна власт.

    Tony
  15. 15 Профил на Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Радан понякога шправи издънки, но тоя път съм съгласен с него. Тия трябва да си ходят. Незабавно!

  16. 16 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1677 Любопитно

    До коментар [#9] от "hodounski":


    [quote#9:"hodounski"]Последното ,което чух е,че Хр.Иванов бил виновен за ВСС.Какво точно не знаят ,но той е виновен. [/quote]
    И Костов...него що го забрави...

  17. 17 Профил на Безуспешно чакащ промяна
    Безуспешно чакащ промяна
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#8] от "bgmusquetaire":

    Мисля си го след всяка поредна статия, показваща пълната простащина и безотговорност на всички хора с по-високи постове в тая държава. За съжаление това може да се случи само след тотална революция, но пък не съм сигурен, че подобна революция ще завърши добре за нас като гледам Украйна...

    Леко обезчовечен...
  18. 18 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Любопитно

    Цацата и Г. Колев са назначени от БОКО Т!!

    Обръща се внимание на последствията, а не на причините

  19. 19 Профил на veselakoleda
    veselakoleda
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Скъпи герберчета, оставки ще има. Скоро и на Баце, столът вече не просто му се клати, а направо се тресе. Искаме сигурност и справедливост, ножът е опрял до кокала и е видно, че повече не може да продължава така.

  20. 20 Профил на ivan_lozev
    ivan_lozev
    Рейтинг: 374 Неутрално
  21. 21 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#12] от "hodounski":

    Цаци може да си подаде оставката само ако му я поиска този КОЙто го назначи.

  22. 22 Профил на Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Рейтинг: 893 Любопитно

    [quote#9:"hodounski"]Последното ,което чух е,че Хр.Иванов бил виновен за ВСС.Какво точно не знаят ,но той е виновен.[/quote]

    Къде го чу? На пазара ли? Айде стига с тия тролски номера и партенки

  23. 23 Профил на Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Рейтинг: 893 Любопитно

    [quote#18:"stenli1"]Цацата и Г. Колев са назначени от БОКО Т!!
    [/quote]

    Много добър опит. Така се пускат димки, учете се от тоя другар

  24. 24 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    Само така!
    Отреже ли се главата, на останалите нагаждачи много бързо ще им се спихне самочувствието и арогантността.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  25. 25 Профил на just
    just
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Оставка на корумпирана цаца и въвеждането на
    Европейски правосъден борд, единственият изход от
    положението в което мафията в БГ е задушила правосъдната система.

  26. 26 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    Радан е прав тук, но Христо Иванов не беше ли министър от квотата на Герб? Радан го припозна по-късно за свой, както припозна за свои и ренегатите от Герб на кметските избори в Пловдив и Варна. Герб пък припозна десебаря Москов за свой, пълна каша.

  27. 27 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Каквото е казал Радан Кънев, животът бързо го потвърждава.
    В основата на жалката картинка е Цветанов. Хиперактивен глупак с клинични размери на когнитивна недостатъчност. Може би за помощник на палав квартален става. Но за мотор на управляваща европейска държава партия е катастрофа.
    Питайте Бъчварова, ако се съмнявате.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  28. 27 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Както и Иван Костов в едно интервю каза, съдебна реформа няма да има, защото българите не сме гласували за нея. РБ има 7-8%, от тях само ДСБ искат реално съдебна реформа - това са 2-3% от гласуващите или 1-1,5% от всички избиратели. Е как да стане? Хората гласуваха за продължаване на статуквото и това и ще получат.

  29. 29 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#14] от "Free person":


    [quote#14:"Free person"]Браво на Христо Иванов,но сам войнът не може да се пребори срещу мафията,наречена съдебна,политическа и изпълнителна власт. [/quote]
    Не може я...почвате да стопляте като албански реотан...и ГЕРБ сами не могат...нямат нужните депутати...извиват им ръцете и ги обвиняват във всички злини на планетата...затова нови избори и пълно мнозинство...чак тогава разни кръгове и кръгчета ще бъдат отстранени...

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Рейтинг: 893 Неутрално

    [quote#19:"veselakoleda"] оставки ще има. Скоро и на Баце, столът вече не просто му се клати, а направо се тресе.[/quote]

    Нъл знайш за коча. От 2007 се се тресе стола на Баце, все ГЕРБ залязва и все за последно печели избори.

    Пък като не стане така се сърдите на хората. Не ви забелязват нещо едните, а на другите електората измря от старост.

  32. 32 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1888 Неутрално

    ОСТАВКА! И Сикаджията да се маха!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  33. 33 Профил на lefkovitz
    lefkovitz
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Цацаров е тръгнал по наклонената плоскост. Отстраняването му ще бъде трудно, но не и невъзможно. Георги Колев е изпълнител на поръчки на Пеевски. Той по-лесно може да бъде принуден да си подаде оставка.

  34. 34 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#25:"just"]Европейски правосъден борд,[/quote]
    Прощавай за невежеството, но това възможно ли е? Със сигурност това е единствения изход.

  35. 35 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#28] от "redsky":

    Това беше.
    Днес нещата са съвсем различни.
    Много ясно се видя КОЙ прецака съдебната реформа.
    Никога няма да забравя как министър Иванов седеше сам в "кошарата" на Народното събрание, изоставен, обречен, докато Кунева си развяваше миткалото някъде в чужбина, а Баце риташе мачле с Бистришките тигри!
    Баце и стабилизаторите му от гнездото на Кунева и Ко. пропуснаха своя шанс. Пътници са!

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  36. 36 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Радане и си прав и не си прав ! Прав си затова че този ВСС не струва ! Прав си и затова че Главния прокурор Цацаров и председателя на ВАС Георги Колев не си вършат работата и трябва да се сменят ! Но не си прав, че онези промени които предлагахте стигайки до исторически компромис щяха да накарат съдебната система да заработи ефективно ! Има само един начин тя да заработи ефективно и той е ПАЗАРНИЯТ МЕХАНИЗЪМ- ПРЯК ИЗБОР НА ВСИЧКИ ОТ НАРОДА ПО МЕСТА ИЛИ ЧРЕЗ НЕГОВИ ДЕЛЕГАТИ (НО НЕ ДЕПУТАТИ) , ПРЯК ИЗБОР И НА ГЛАВЕН ПРОКУРОР, ПРЯК ИЗБОР НА ОМБУДСМАН, ЕЖЕГОДЕН ОТЧЕТ ПРЕД ИЗБИРАТЕЛИТЕ, А ТЕ ЧРЕЗ ГЛАСУВАНЕ ДА ОЦЕНЯТ ДЕЙНОСТТА ИМ И ДА ОБРАЗУВАТ ИНДИВИДУАЛЕН РЕЙТИНГ НА МАГИСТРАТИТЕ КОЙТО ДА ОПРЕДЕЛЯ ЗАПЛАЩАНЕТО ИМ ЗА СЛЕДВАЩАТА ГОДИНА ! ВСИЧКИ С НАЙ-НИСЪК РЕЙТИНГ ДА БЪДАТ ИЗХВЪРЛЯНИ ОТ СИСТЕМАТА ! Никакви имунитети, при съмнение за корупция- на полиграфа , а който се издъни - аут от съдебната система, конфискация и публично разобличаване за нелоялност, нерегламентирани доходи или опорочаване на съдопроизводството ! Двойно и тройно съкращаване на сроковете за досъдебно производство и произнасяне на присъда ! Ето това е реформа ! Всичко друго е бла , бла, бла , бла !

  37. 37 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#36] от "mils5656":

    Принципно пряката демокрация е най-хубавото нещо. Имам само едно възражение. Погледни състава на Народното събрание. То е резултат от ПРЯК ИЗБОР!

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  38. 38 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Браво на г-н Радан.
    Единствен от всички българси политици той има верен и рентгенов
    поглед с който открива виновниците.
    Но защо, боже мой, не е включил и г-н Борисов, който пък е архитект на посочените двама архитекти?

  39. 39 Профил на ЧеГоБараш
    ЧеГоБараш
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Оставка на цацата и на тоя "дето си го избра"!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  40. 40 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 618 Любопитно

    Не случайно Христо Иванов заяви:
    "В акт на върхово безочие управляващите търсят с кого да си измият ръцете за доклада на ЕК и да спасят Цацаров. На тия членове на ВСС, които водиха трудна борба ("скандали" срещу всички критикувани от ЕК (без)действия на мнозинството, трябва да се изкаже огромна благодарност, а не да им се искат техните оставки."
    Защо не се иска оставката на Главния прокурор за бездействието му по КТБ и за безбройните му провали ?

  41. 41 Профил на caoxxx
    caoxxx
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Четири процентния Кънев може да иска оставката само на Филип Бехар.

  42. 42 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#35] от "BG Stability":

    Пътници биха били в една нормална държава с нормално общество. България вече е failed state с failed society и процесът е необратим.

  43. 43 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Любопитно

    Абе, къде е БОКО????
    Цялата държава се тресе от огромни скандали, има криза на управлението, а БОКО да не играе мачле?? Или е в Правителствена?

  44. 44 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Точно, кратко и ясно изказване на Радан Кънев. Този път без никакви "дипломатични" заобикалки. Би трябвало да му стане стил. Нещата на територията са опряли до кокала и е иьключително необходимо поне част от политиците,депутати,магистрати да започнат да говорят прямо и да назоват нещата с истинските им имена....

  45. 45 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Въпросчета?Кой има най много назначения от парламентарната квота във ВСС?Кой назначи Цацаров за главен прокурор? Кой носи отговорност за тези назначения?

  46. 46 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Цацаров и Бойко са главните виновници. А Кунето вчера така нещастно се опитваше да замаже нещата и стана защитничка на Бойко, почти измести Яни Янев. Радан е прав, че това са жалки опити за реанимация.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  47. 47 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 517 Неутрално

    "Той отново настоя главният прокурор Сотир Цацаров и председателя на ВАС Георги Колев да подадат оставки "като архитекти на мнозинството в този съдебен съвет"."
    ++++
    ОСТАВКА!!!!
    Ако може и Ясен Тодоров, както и онзи с еротичните смс-си!!!

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  48. 48 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3653 Неутрално

    МОЧА имени Лелина

    Правилно разкри нещата
    и е време за обрат.

    Папи галят по главата
    папата на главен брат.

    Твърде главен - в стратосферата.
    Нажежи се атмосферата.

    Как ли папа изпълнител
    назначи си прокурор

    в Най най-виш Съвет съдебен
    Над Най-Висшия Закон?!?

    "Свинщина" - добре го рече.
    Тя подобни си пред тече...

    "Кънев напомни, че още на 8 декември 2014 година Реформаторския блок е поискал оставката на ВСС, и отбеляза, че при гласуването на промените в конституцията между първо и второ четене напълно анонимно са се появили преходните и заключителните разпоредби, гласувани от 200 депутати - всички от ГЕРБ, всички от АБВ, всички от ДПС, които носят своята отговорност за тази свинщина - ВСС оттук нататък, каза още той...

    Те не могат да подадат оставки само като членове на ВСС,
    а като председател на ВАС и главен прокурор",
    отбеляза Радан Кънев."

  49. 49 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    До коментар [#43] от "stenli1":

    Покрил се и е пратил разни жени и хомосексуални да поемат удара. Уикенда ще има пак снимки пред камината с иконата, кученцето и тъповатия поглед и понеделник ще се пробва да излезе да говори глупости пак все едно нищо не е станало.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  50. 50 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#40:"objective"]Защо не се иска оставката на Главния прокурор за бездействието му по КТБ и за безбройните му провали ?
    [/quote]
    Защото ако се разсърди като каките и пропее за КТБ имаш ли представа какво ще стане? Ще трябва да го самоубият. Виж Ванчо Искров колко е кротичък.

  51. 51 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#29] от "BGman1":

    Аз отдавна съм стоплила,но как ще събереш това абсолютно мнозинство,като сме като орел,рак и щука?

    Tony
  52. 52 Профил на bozkata
    bozkata
    Рейтинг: 396 Разстроено

    АМАН ОТ РАДАН И ПЛАТЕНИТЕ ЖУРНАЛИСТИ !

  53. 53 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#41] от "Сашо Безушанов":

    Тридесет и четири процентовия Баце мълчи като женски полов орган.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  54. 54 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#4] от "neznaiko.bg":
    Искаш да кажеш, че ще ги защитават докато спрат еврофондовете за България или докато чл. 7 от договора ни за присъединяване към ЕС бъде задействан (за суспендиране на гласа на България в ЕС).

  55. 55 Профил на Victor Abrashev
    Victor Abrashev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Хора нещата тук са ясни. Повечето от вас, които са коментирал или чели статиятаса против боко, мутрите и всички тея простотии. Да само че не бъдете егоисти и не мислете само за себе си, ами ако искате нещо да се промени не гласувайте за бойко де или ако не сте гласували за него направете възможно да убедите повече хора да гласуват за него. Коментарите тук нямат значение защото не водят до промяна, като разбирате и спорите толкова много направете нещо. Като едини нищо няма да направим, а трябва да се обединим около една идея.

  56. 56 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Любопитно

    До коментар [#49] от "Свинчуга":

    Или е в Барселона, да подарява поредната вила за 3 МИЛИОНА лева, с НАШИТЕ ПАРИ

  57. 57 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#7:"idiot_idiotov"]Цацата е пътник.[/quote]а ще трябва и да доплаща свръхтегло! заедно с другия дебелак-олигарх!

  58. 58 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 898 Неутрално

    ''...гласувани от 200 депутати - всички от ГЕРБ, всички от АБВ, всички от ДПС, които носят своята отговорност за тази свинщина - ВСС ...''

    Това е истинското мнозинство УПРАВЛЯВАЩО територията от 26 години. Това е фундамента на корпорацията БКП.БСП/ДС/КГБ. В различните периоди на върха се сменяха разни ''партии''. БСП, НДСВ, ДПС, ГЕРБ. Все тая! Задачата бе една. Грабеж, грабеж и пак грабеж! И най-важното безнаказан. За природонаселение - такива управници!

  59. 59 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#52] от "bozkata":

    Не се разстройвай!
    Спокойствие, силна храна и хапчетата - редовно.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  60. 60 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    "За това според него, ако ВСС ще подава оставка, трябва да се започне от двамата архитекти на мнозинството в него - Цацаров и Колев. “Те не могат да подадат оставки само като членове на ВСС, а като председател на ВАС и главен прокурор”, отбеляза Радан Кънев."

    Присънват му се разни нещица на Кънев.
    Фигурите във ВСС са проекции от политически пазарлъци.
    За да се оттеглят, гешефтът трябва да се разтури също.
    Ако Кънев има желание да го разтури, да се яви на избори и да спечели квалифицирано мнозинство. Като начало може да си постави за цел влизане в парламента!

    I Want To Believe
  61. 61 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Винаги когато съм разсъждавал по ситуация в която има един паднал и другия изправен над него се поставям на мястото на падналия .Случая с този ВСС не желая да използвам тази си способност .

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  62. 62 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#4:"neznaiko.bg"]Или поне докато Баце не се врътне под натиск от Брюксел.
    [/quote]
    Натискът от Брюксел обаче е по-слаб от този на мафията. Ако Брюксел иска да помогне, трябва да увеличи натиска, спирайки еврофондовете. И тогава мафията ще се разцепи на такива, които прибират европари и на такива дето европарите не стигат до тях. Само тогава Борисов ще се врътне. Проста физика. Жалкото е, че винаги покрай сухото гори и съровото. Ама така е при операция на злокачествен тумор. Реже се до здраво, а останалото тяло се облъчва или обработва с химикали, та да се унищожат и разсейките.

  63. 63 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    За мен Цацаров е най-разпознаваемото лице на мафията

  64. 64 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#63] от "daam":

    Има и още един. С наднормено тегло. Управлява "държавата".

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  65. 65 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 974 Гневно

    Защо Христо Иванов, докато беше минстър на правосъдието и преседателстваше ВСС, не поиска оставката на Цацаров?
    Писна ми от Ррадан, който след като се отърка у Бистришкия тигър и селски хитрец, сега той го раздава градски хитрец!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  66. 66 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    До коментар [#8] от "bgmusquetaire":

    е ,недейте така ,няма да има нито един кандидат за кмет ,депутат или съдия и прокурор ,ако вземат да ги прекарват на полиграф за тест за лоялност към държавата ,ясно е ,че никой не може да издържи ,поне от тези дето са сега де

  67. 67 Профил на vesela
    vesela
    Рейтинг: 404 Неутрално

    Борисов не случайно заяви, че всички реформи в съдебната система са за след Цацаров. По-явно изказване, че Борисов е зависим от Цацаров не може да има. Затова и палиативните промени в Конституцията бетонираха както този ВСС, така и безконтролността на Цацаров. Както виждате, резултатите са налице. Цветанов е напълно оправдан, въпреки нарушение на закона, благодарение на прокуратурата. Същото става и с Бисеров. Системата на КОЙ е оплела като свински черва премиер, депутати, магистрати. Нужен е мощен граждански натиск за измитане на тези карантии.

    vesela
  68. 68 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    Изказването на Цветанов "Хр.Иванов не свърши ншщо", трябва да се разбира така: "на Хр.Иванов не позволихме да свърши нищо". Тъжно, но факт, след констатацията за лошата ни съдебна система ще следват санкция. Въпреки че последното ще засегне всички нас, някои хора ще изгубят едни комисионни, което означава търсене на виновник. Цацата или Тиквата, това е въпросът.

    Eddie lives... somewhere in time!
  69. 69 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 633 Неутрално

    а тоя, "дето си го избра"?
    за него оставка?

  70. 70 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Цацаров надали е мафиот. По-скоро плува в една локва пълна с екскременти и си гради бизнеса. Екскрементите се преструват на водни лилии и лебеди, но Цацаров има властта да ги нарече екскременти и с това ги респектира. Цацаров си пълни гушката ...

    Но това е противонародна и антипродуктивна конструкция и локвата трябва да се пресуши, заедно с обитателите й!

    Точка! Американска праволийност и честност ни трябва!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  71. 71 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Не искам оставки а съд и затвор!

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  72. 72 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Само с казване, уви, не става! И Костов много верни неща каза и продължава да казва, затова е обект на нападки. Но гласоподавателите не го слушат, а и не достига до тях ...

    Радан Кънев засега не е засегнат от клевети - опитват се да тиражират две клевети срещу него, но бързо заглъхват, понеже не за свучни и сочни!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  73. 73 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 269 Неутрално

    "При становището в проектодоклада за независима външна оценка на прокуратурата аз на мястото на Цацаров щях да съм подал оставка вчера, коментира лидерът на ДСБ."

    Хаха, че ти като опозиционер вече месец и кусур се инатиш и не подаваш оставка като съпредседател на групата на РБ, която е в управляващата коалиция, а си тръгнал акъл за оставки да даваш. Естествено, че никой няма да те вземе насериозно, Кънев.

  74. 74 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    Пак нищо няма да стане. Кучетата няма да пусната кокала лесно.

  75. 75 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2066 Неутрално

    Герберите нещо ги няма тук. Още не са получили опорните точки, а в тая ситуация трудничко се пишат. След обяд ги чакаме..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  76. 76 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3403 Любопитно

    До коментар [#19] от "veselakoleda":


    [quote#19:"veselakoleda"]Скъпи герберчета, оставки ще има. Скоро и на Баце, столът вече не просто му се клати, а направо се тресе. [/quote]А след това?!

  77. 77 Профил на boras
    boras
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Проблема на България е че оставките които трябва да се подадат са малко!

  78. 78 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#75] от "Darth Plagueis":


    [quote#75:"Darth Plagueis"]Герберите нещо ги няма тук.[/quote]
    Аз четох, и не разбрах против кое е Кънев-и той искал оставките още на 8-ми декември.Не знам защо обаче нещо плямпа против декларацията на ГЕРБ,а тази на РБ пропуска.Или още се води член на РБ-знам ли-вече се обърках от тази опозиция на власт.Против декларацията на РБ ли е?!

  79. 79 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4258 Неутрално

    Оставки на всички цаци и мониторинг от ЕС на правосъдната система, прокурор със специални правомощия за разследване на корупцията в държавния апарат, нови парламентарни избори!

    klimentm
  80. 80 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Както винаги става, играта с ДПС струва скъпо.
    ГЕРБ са поредният изгорял.
    Така и не разбраха, че мнозинството им (не корпоративни и не роднински) избиратели, които им дадоха отново властта и легитимността ще се отдръпнат, ако не видят поне необходимия минимум усилия за промяна.
    Това което видяхме беше по скоро усилие да не се променя нищо без натиск, а ако се променя нещо да е куцо.
    Дали е игра на ЦЦ или ББ - все едно.

  81. 81 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#73] от "testimone":


    [quote#73:"testimone"]Хаха, че ти като опозиционер вече месец и кусур се инатиш и не подаваш оставка като съпредседател на групата на РБ, която е в управляващата коалиция, а си тръгнал акъл за оставки да даваш. [/quote]Не само,че дава акъл,ами реформираните членове на ВСС първи обявиха,че няма да подават оставки.Хубаво е хем да си опозиционер за пред хората,а иначе да си седиш на поста и облагите да си текат за зад паравана.

  82. 82 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#76] от "yanne":

    След това явно пак ДСБ.
    Колко пъти да му даваме шанс на Баце ти?

  83. 83 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Радан Кънев е много прав.

    и ми харесва, че започва да се държи все по-лидерски и отговорно. явно беше поел много тежко обещание да работи с мутрите и милиционерите на Бойчо за промените в съдебната система пред 2015-та. и след като милиционерите го излъгаха гнусно, а колаборационистите от РБ го предадоха, сега вече знае, че ДСБ е единствената партия, която трябва отново да оглави вълната на недоволство.

    и да спечели следващите избори, за да поемем по пътя на реформите.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  84. 84 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 719 Неутрално

    [quote#27:"Bulgerman"]В основата на жалката картинка е Цветанов. Хиперактивен глупак с клинични размери на когнитивна недостатъчност.[/quote]
    ...
    YES!
    +++++++++++
    Това което Радан не може да си позволи да каже, ти си го казал съвсем точно и ясно!

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (наръчник на българските либерални медии)
  85. 85 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#26] от "galapagas":


    [quote#26:"galapagas"]Радан е прав тук, но Христо Иванов не беше ли министър от квотата на Герб? Радан го припозна по-късно за свой, както припозна за свои и ренегатите от Герб на кметските избори в Пловдив и Варна.[/quote]Да ти добавя и Лозан Панов-"Изборът на Статуквото" според самия Христо Иванов.

  86. 86 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 719 Неутрално

    [quote#35:"BG Stability"]Много ясно се видя КОЙ прецака съдебната реформа. [/quote]
    ...
    Видя се за който има очи да вижда. За съжаление болшинството скъпи съотечественици си ги закрива сами, за да не виждат миризливата кочина в която са ни затънали.
    МД да ти имам аватара! Кефи

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (наръчник на българските либерални медии)
  87. 87 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3564 Неутрално

    До коментар [#65] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":

    Работата на Бойко Борисов, все някой друг ли трябва да я свърши, докато той се оплаква, как някой друг бил виновен...?!!
    Аз пък те питам, защо Бойко Борисов не поиска оставката на Цацаров, след Костинброд и още повече след КТБ?!! Това, първо и преди всичко е негова работа, при такива очевидни провали на главния прокурор!
    Вместо това, всички вече разбраха, че Бойко Борисов е пудел на каишка, който скимти жално в краката на Доган!

    Бивш tww09306483.
  88. 88 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Ако ГЕРБ сериозно иска оставка на Висшия съдебен съвет, първото, което трябва да направи, е да оттегли министъра на правосъдието като председател на ВСС. Това коментира председателят на фондация "Риск монитор" Стефан Попов във Фейсбук по повод новината, че ГЕРБ искат ВСС да се саморазпусне.

    "Понеже министърът на правосъдието е ex officio председател на ВСС, саморазпускането на съвета може да стане като ГЕРБ заяви, че министърът бойкотира, в смисъл не присъства повече на заседанията на един компрометиран ВСС и мястото му стои символически празно. Всичко друго е цирк", пише Стефан Попов.

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  89. 89 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#3] от "plamen1967":
    Прав е човекът - сега той е Костов. Дано има повече късмет и успех !

  90. 90 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 387 Неутрално

    [quote#0:"Статията"]Ние току що променихме конституцията и бетонирахме Сотир Цацаров, който е под най-тежките удари в доклада, посочи още Кънев[/quote]
    Не вие, Радане, ТЕ я промениха Конституцията!!!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  91. 91 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#82] от "Big_Villager":


    [quote#82:"Big_Villager"]След това явно пак ДСБ. [/quote]
    Какво "пак" ДСБ?! С 4,2%(при ниска активност,де-при по-висока аут) какво ще направят?!Не разбрахте ли,че не вие решавате кой политик му е изпята песента,а избирателите?!Стига с тези болшевишки мурафети!Единствения начин ДСБ да завземе властта е чрез преврат като комунистите навремето.

  92. 92 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    [quote#27:"Bulgerman"]В основата на жалката картинка е Цветанов. Хиперактивен глупак с клинични размери на когнитивна недостатъчност.[/quote]
    Цветанов е и престъпник!
    Хайде да не се съгласяваме с фалшивото му оправдаване от обвинението че е прикрил престъпници!
    Очевадно е!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  93. 93 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#80] от "Big_Villager":


    [quote#80:"Big_Villager"]Както винаги става, играта с ДПС струва скъпо.
    ГЕРБ са поредният изгорял. [/quote]Мдаа-преди 3 месеца се видя как изгоря ГЕРБ,сега остава пак да започнете да си пожелавате по 25-30% за ДСБ на следващите избори.Явно вече сте убедили простите фризьорки и таксиджии и милиционери да гласуват за Вас...

  94. 94 Профил на caoxxx
    caoxxx
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Рев, писъци, изкуствено нагнетяване и истерия,
    предсрочни избори,
    4%.
    Рев, писъци, изкуствено нагнетяване и истерия,
    предсрочни избори,
    4%.
    Рев, писъци, изкуствено нагнетяване и истерия,
    предсрочни избори,
    4%

  95. 95 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 719 Неутрално

    [quote#68:"tigervi"]Цацата или Тиквата, това е въпросът. [/quote]

    Защо забрави 10? Да не би да ти е нещо симпатичен или ти изглежда невинен?

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (наръчник на българските либерални медии)
  96. 96 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3984 Любопитно

    Къде са герберите да ни обяснят колко неадекватно е положението на ДСБ?
    Какъв е подходът на ГЕРБ сега? Нима може да се приеме за адекватно вчерашното изпразване на Цв.Цв. срещу ВСС, след като самите гербери съгласувано с АБВ/ДПС/БСП отрязаха крилата на съдебната реформа като се отрекоха от подписите си?
    Колко по-адекватен изпъква сега подходът на Радан Кънев и ДСБ!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  97. 97 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#91] от "yanne":

    "Пак" значи, който е гласувал през 90те за СДС, а после за ДСБ и в по нови времена за ГЕРБ или за РБ ще му се наложи да избере ДСБ "пак" или като алтернатива.
    ГЕРБ вече не е дори по-малката злина, ГЕРБ е вече доказано част от голямата злина.

  98. 98 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    [quote#97:"Big_Villager"]ГЕРБ вече не е дори по-малката злина, ГЕРБ е вече доказано част от голямата злина. [/quote]
    Разбира се, че ГЕРБ вече са по-голямата злина, защото разбиват десните и така пречат за осъществяване на техните въжделения!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  99. 99 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 697 Неутрално

    [quote#80:"Big_Villager"] избиратели, които им дадоха отново властта и легитимността ще се отдръпнат, ако не видят поне необходимия минимум усилия за промяна. [/quote]

    Да, да. Непременно ще се отдръпнат. Защото са умни и интелигентни. Както се отдръпнаха след първия 4 г. погром на мутромилиционерската шайка, когато също бяха направени много реформи. Ако някой си спомня, още през 2011 г. беше завършена реформата в пенсионното осигуряване(до 2035 г.), реформата в образованието, екологията беше разорана от двете каки, с много мъка, творчество и човешки ресурси беше реформирана здравната система (3-4 пъти), а с "воля за промяна" (както беше отчетено още в първия доклад на присъдружната ЕК) мутромилиционерската власт начело със сикаджията, физкултурника и монтанския хипопотам 4 г. реформираха и съдебната система - подмениха шефовете на върховните и второинстационните съдилища, гл. прокурор и заместниците му, всички конституционни съдии и целия ВСС. Така се отдръпнаха, че след като мутрата и шайката му бяха изринати от властта през 2013 г. , със зъби и нокти и вувузели драпаха цяла година да го върнат на власт за още един мандат, в който да завърши реформата/погрома.

    Никога повече мутри начело на България.
  100. 100 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#93] от "yanne":

    От преди 3 месеца до сега има голяма разлика - промяната се случи след гласуването на промените в конституцията.
    До преди това гласуване ГЕРБ можеше да претендира, че прави или ще прави реформи и че нещо позитивно ще се случи. Връзката с кръга около ДПС минаваше по скоро конспиративна теория.
    След гласуването на конституционните промени се случи Местан, магистрала Хемус беше подарена ДП, цъфна "Двете Каки"....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK