Екатерина Бончева: БСП опитва да "опраска" историята

Екатерина Бончева

© Красимир Юскеселиев

Екатерина Бончева



С искането си за закриване на комисията по досиетата, БСП се опитва да "опраска" част от българсйата история, заяви пред Би Ти Ви членът на комисията Екатерина Бончева. В края на миналата седмица депутати от левицата внесоха в Народното събрание законопроект, отменящ сегашния Закон за досиетата. Според Бончева причина за действията им е, че те "настръхват" от проверките на комисията, свързани с разпределянето на паричните потоци от тоталитарния режим. 

 
"Това е един опит, ще говоря с хубавия литературен термин, да се опраска част от българската история. Аз не мога да си представя, че една партия като БСП, която гласува този закон, сега ще поеме този срам", заяви Бончева. Тя припомни, че това не е първия опит да се закрие комисията по досиетата и посочи, че събраните до момента документи, показват само една част от историята на тоталитарния режим. "Сигурна съм, че няма да стигнат до закриване на комисията и никой няма да поеме този срам", смята тя. 
 
Според Бончева зад искането на БСП прозира опит да се опорочи идеята за създаване на Институт за национална памет и той да не заработи, тъй комисията не е довършила работата си. 
 
"Винаги, когато става въпрос за разпределение на потоци от пари, БСП и специално тази част от парламентарната група, винаги настръхват, защото ние проверяваме кредитни милионери, дружества с общинска и държавна приватизация. Там ги стяга много яко чепика", заяви Бончева. Тя припомни забавянията в работата на комисията по досиетата покрай нежеланието да бъдат предадени досиетата на военното разузнаване и посочи, че смяната на Йордан Бакалов като шеф на служба "Военна информация" също е забавила този процес. По думите ѝ все още има негласна съпротива от някои служби за предаване на архивите.
 
"45 години са бяло петно за нашите деца. Това нормално ли е", попита Екатерина Бончева. В контекста на споровете около термина "съжитество", след неверните твърдения, че той ще замени термина "робство" в учебниците по история, Бончева заяви, че безпросветността в България е изключително голяма. Тя допълни, че периодът на комунизма трябва да се изучава в училище.


Според нея тайните на тоталитарните държави не могат да останат такива и даде примери с други държави, които вече са разсекретили напълно досиетата и са приели лустрационни закони.

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    А Плевнелиев е против и затова червената глутница вие срещу месечината...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2265 Неутрално

    " Аз не мога да си представя, че една партия като БСП, която гласува този закон, сега ще поеме този срам", заяви Бончева.

    Не споделям оптимизма на Бончева, която много уважавам, просто те и преди и сега поемат срама и вината доста лесно - да цитирам братя на Ирина Бокова :"Поемаме вината..с мезета".

  3. 3 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    Жалка червена пасмина!!!

    Имало едно време ссср...
  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    Комунистите опраскаха България до 1989 година и продължават да я опраскват.Докато няма закон за лустрация,нищо няма да се промени.

  5. 5 Профил на bgmusquetaire
    bgmusquetaire
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Да не лъснат почти всички по върховете май май, отпорът е вече 20 год.

  6. 6 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Кмунистически режим - 45 год
    Комисия по досиетата - 100 год..... айде няма нужда.

    Кате, сладка ли е службицата?

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  7. 7 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 803 Неутрално

    БСП са една шепа депутати,
    въпроса е в другите парламентарни
    групи колко депутати са предани
    на БСП.А такава комисия трябва да
    има и да работи дотогава докато
    е нужно.Иначе ще си продължим да
    си играем на псевдодемокрация.

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  8. 8 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    За да има мир, БСП - в Сибир!

    The best way to predict the future is to invent it.
  9. 9 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 752 Неутрално

    "Винаги, когато става въпрос за разпределение на потоци от пари, БСП и специално тази част от парламентарната група, винаги настръхват, защото ние проверяваме кредитни милионери, дружества с общинска и държавна приватизация. Там ги стяга много яко чепика"


    +++++++++++++++++++++++++++++++++

    Освен това се опитват да заметат, един от най-черните периоди в историята ни, под килима.
    Има само едно лекарство срещу болестта комунизъм,казва се Чаушескостин и трябва да се покрива от касата.Действа безотказно,даже и на студените площади

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  10. 10 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    Типично биполярно разстройство - създават комисията, пък искат да я закрият! Това е БСП!

  11. 11 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#7] от "Амброзия(аман от профани)":

    БПС, АБВ, ДПС, Атака и ПФ са есенцията на кадесарите и народната милиция. много ясно, че не искат престъпното им минало да стане публично достояние. сред тях има много живи и богати милиционери, за чиито престъпления няма давност.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  12. 12 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    БСП само глупости творят

  13. 13 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    Всъщност историята я опраска синът на апаратчик от окъжния комитет на БКП, който изеднъж забрави този факт и се оказа прясно боядисан антикомунист.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  14. 14 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#7] от "Амброзия(аман от профани)":

    На БСП или на БКП?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    [quote#13:"tribiri"]Всъщност историята я опраска синът на апаратчик от окъжния комитет на БКП...[/quote]

    Твоите "тълкувания" ме забавляват, изнервено другарче.

    Явно Плевнелиев не се притеснява, че

    [quote#9:"sashobal"]... ние проверяваме кредитни милионери, дружества с общинска и държавна приватизация. [/quote]

    Ти защо се притесняваш, а, галупчик?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар №6:"Dimitar Stoyanov" "Кмунистически режим - 45 год "
    Ей , комуне неграмотно, историческата справедливост изискваше да има съд за висшата комунистическа върхушка и лустрация за висшия и среден партиен ешелон и техните наследници ! Защото престъпленията спрямо българския народ които извършиха тези изверги не са наказани ! А досиетата ракриват агентурата, т.е. жертвите на режима, а тези които са главните виновници и изпълнители на пъкленото дело- офицерите които са вербували и използвали информацията от агентурата, те са за разкриване и разобличаване, но закона понеже е приет от комунистите затова е така направен, че да скрие гадовете гаврили се с хората ! Така , че най-малко бившите комунисти имат правото да се произнасят по въпроси касаещи тяхната вина !

  17. 17 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2435 Неутрално

    Че те си я "праскат" историята отколе.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  18. 18 Профил на today
    today
    Рейтинг: 846 Неутрално

    Трябваше много отдавна да се лустрират и да се забрани на доносници да заемат каквито и да било държавни, общински и др. подобни длъжности и да имат нещо общо със съдебната система.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  19. 19 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3504 Любопитно

    Всъщност досиетата трябва да се пазят много внимателно защото най-интересни ще са агентите ДС вербувани двойни агенти от цереуто по времето на Горбачёв и с негово съдействие! Тези хора най-бързо забогатяха и се вписаха в неолибералния модел и допринесоха за необходимите му реформи в духа на пазарния фундаментализъм на финановите анархисти които са и нашите нови господари !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  20. 20 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 974 Неутрално

    "45 години са бяло петно за нашите деца. Това нормално ли е", попита Екатерина Бончева. В контекста на споровете около термина "съжитество", след неверните твърдения, че той ще замени термина "робство" в учебниците по история, Бончева заяви, че безпросветността в България е изключително голяма. Тя допълни, че периодът на комунизма трябва да се изучава в училище.
    ...............................................................................................

    Периодът на комунизмът е известен - безспорно той има своите сериозни недостатъци, но като цяло българският народ живееше много по-добре, отколкото сега. Понастоящем 90% от българите живеят зле и само 10% нормално. Образованието, науката, медицината и културата за своето време бяха определено на по-високо ниво, отколкото са сега. Това ли бяха целите на демократични преобразования - да докарат народа ни до отчаяние, до липсата на каквото и да е национално самочувствие и гордост, до отказ от родова и национална принадлежност?

    Такова общество, в което безпътицата доминира не може да просперира, то е обречено да бъде разделено, а хората да живеят в мизерия.

  21. 21 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#15] от "Norman Granz":

    Не се притеснявам от проверките, а от рязко спадащия интелектуален поренциал на нацията, която непрекъснато бива облъчвана с глупости!

    Доказаният агент на ДС -Доган отави парите си в КТБ и по този начин намали бремето, което падна върху държават. Доказаните антикомунисти Костов, Вежди, Сталийски ги цедираха.

    Паметник ли ще правите на Доган?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  22. 22 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    [quote#20:"faraon"]... но като цяло българският народ живееше много по-добре, отколкото сега. [/quote]

    Това е една от най-гнусните, най-нагли и безсрамни лъжи, които не спряхте да повтарята.

    По-добре, отколкото сега, живееха само висшата партийна върхушка и ченгетата около външнотърговските дружества. А също и негодните за нищо като бай Таню от Стара Загора, които обаче получават държавна помощ.

    Всички останали - дори средният партиен ешелон - сега живеят несравнимо по-добре от тогава.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  24. 24 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 1053 Неутрално
  25. 25 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3956 Неутрално

    Така е, БСП не са прави! Как тъй ще закриват комисията по досиетата? Ми това е ресурс. Там работят едни образовани хора с опит и знания. Нека потраят малко, докато се създаде МИНИСТЕРСТВОТО НА ИНФОРМАЦИЯТА. Комисиата веднага ще се трансформира в ДИРЕКЦИЯ "ДОСИЕ ЗА ВСЕКИ".

  26. 26 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#22] от "Norman Granz":

    Прав си, но трябваше да добавиш в големите градове. По малките градчета и селата, нищо не се е променило като изкючим кражбите, побоя и изнасилванията.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  27. 27 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Толкова са нагли,точно като така наречените комунисти пред растрел,сега искат да изтрият историята от паметта на народа,да закрият Комисията за досиетата,да се изкарат ангелчета,Бокова за ген.секретар на ООН и пр.,и пр.
    Стига вече - Народе,дайте ние да ÖПРАСКАМЕ комунистите!

    Tony
  28. 28 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    Я да видим кого трябва да изключим от кръговете на лустрацията:
    1. Децата на апаратчиците от окръжните комитети на БКП, а следователно и градските и селските.
    2. Комсомолските секретари
    3. Партийнте секретари (иначе оставаме без шеф на НС)
    4. Наследниците на АБПФК щото няма кой да ни строи магистралите.
    5. Агентите на ДС че ще си останем без слънце!

    И кого ще лустрираме тогава!? Може би само Тошко Славков!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  29. 29 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4279 Неутрално

    [quote#15:"Norman Granz"]Ти защо се притесняваш, а, галупчик? [/quote]
    Защото проверката връзката на кредитните милионери с ДС е удар право в сърцето на мафиотската партия БСП или на цялата СТАБИЛНА система на ограбване на страната градена толкова години.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  30. 30 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#20] от "faraon":

    Как ли са им се радвали на тези "постижения" близките на избитата интелигенция и всички що годе будни хора? Живели са добре същите тзи слуги на Кремъл, както и сега...

  31. 31 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4279 Неутрално

    [quote#20:"faraon"]Това ли бяха целите на демократични преобразования - да докарат народа ни до отчаяние, до липсата на каквото и да е национално самочувствие и гордост, до отказ от родова и национална принадлежност? [/quote]
    Именно благодарение многомандатното властване на мафията БСП/ДПС/ДС, преобразованията от 1989-та до сега не са демократични.
    Престанете да си измивате ръцете с лъжи и манипулации!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9260 Неутрално

    Цяло поколение,да не кажа две, не знаят истинската история на България.Повечето даже не искат да я научат.Истината обааче все някога ще излезе,тя не може да се крие вечно.

  33. 33 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4279 Неутрално

    [quote#24:"yorddj"]Комуноид срам няма! [/quote]
    Писанията на личността с ник "tribiri" доказва това твърдение с всеки свой пост под тази статия.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  34. 34 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    "Аз не мога да си представя, че една партия като БСП, която гласува този закон, сега ще поеме този срам", заяви Бончева.
    -----------------------

    Ще го поеме и още как. Те са дебелокожи. Както разсъждава сем. Бокови - "Вианата я поемам е само с мезета". Това не са хора, а агенти.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  35. 35 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    Рано или късно досиетата, това което е останало от тях, ще се опоскат на 100% и цялата далавера ще трябва да се закрие.
    Затова и БСП пробва почвата, подгатвя народеца ......

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  36. 36 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    До коментар [#24] от "yorddj":

    И фашизоид също, срам няма!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  37. 37 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4279 Весело

    [quote#35:"boby1945"]Рано или късно досиетата, това което е останало от тях, ще се опоскат на 100% и цялата далавера ще трябва да се закрие.
    Затова и БСП пробва почвата, подгатвя народеца ...... [/quote]
    По-скоро в БСП най-сетне разбраха, че са пред закриване. Това ги кара да използват последното Народно събрание, в което имат що-годе по-голяма групичка, за окончателно замазване и прикриване кражбите, манипулациите и обирите извършвани над българското население от тази крадлива и подла ужпартия БКП/БСП.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  38. 38 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2153 Неутрално

    До коментар [#4] от "chicago514":

    Лустрацията и проверката на придобиването на "първият милион", е задължителната крачка! Не напразно, до сега всички опити бяха пресичани в зародиш! Брат'чедите-клонинги на БКП, открито се гаврят със Суверена си, припознаващ в Мафията новият си "спасител"!
    🐶🐕🐑🎃

  39. 39 Профил на sega_007
    sega_007
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Хора без Родина се наричат безродници.
    Няма какво да коментираме тук.
    Все едно да има дискусия защо небето е синьо и защо слънцето изгрява всеки ден.
    Жалка история.

  40. 40 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2276 Неутрално

    Цялата истина за комунистите - https://www.youtube.com/watch?v=U_Fl1bnDPHA . Филмът си заслужава всяка една минута.

  41. 41 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1124 Весело

    До коментар [#1] от "Norman Granz": [quote#1:"Norman Granz"]А Плевнелиев е против и затова червената глутница вие срещу месечината..[/quote] Против какво? Да се разбере, че освен член на БКП, който е зачерквал съдбите на други, е бил част от РУМНО? Добре, няма свидетелства да е доносничел, но водещия му офицер Стоимен Сотоименов и сега е около него и като СЪВЕТНИК... Като спеменаваш плевнелиев, комисията по досиетата трябва да иска -оставка и рай на политичексата му кариера! Дори само заради факта, че е вербуван от РУМНО! Защото това е КОМУНИОСТИЧЕСКА гадна комунистическа разузнавателна служба! А той-част от нея!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  42. 42 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 982 Неутрално

    А къде е проблема ?
    БКП предложили, не се приема - и готово !!!
    Нека обаче се изпълни докрай действащия закон !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  43. 43 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2874 Неутрално

    До коментар [#23] от "bohr":

    " Колко време да съществува 1година, 2,5,10 години ... "


    Комисията по досиетата трябва да съществува, докато си свърши работата, а това значи, докато ВСИЧКИ досиета бъдат качени в интернет и като напиша името ти, компа да избълва всичко за твоето участие в тоталитарните и репресивни структори на НРБ !
    Не ти ли харесва, а ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  45. 45 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 712 Неутрално

    [quote#20:"faraon"] Това ли бяха целите на демократични преобразования - да докарат народа ни до отчаяние, до липсата на каквото и да е национално самочувствие и гордост, до отказ от родова и национална принадлежност? [/quote]

    Точно заради тази зараза, която не беше изкоренена когато му беше времето и успя да се разпълзи мимикрира и яхне отново всичко в страната сме на това дередже. По добре късно отколкото никога. Осветляване и окончателно изриване на бунището на историята, а конкретните другаре за минали и по -нови финансово-кредитни-корупционни престъпления , под съд и национализация на незаконно придобити активи в страната и по света. Има си отработена технология за подобни неща. Не трябва да се изобретява велосипеда отново.

  46. 46 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2874 Неутрално

    До коментар [#44] от "bohr":

    " Ти мисли за себе си, какви л...а могат да излязат . "


    Ще излязат такива, каквито ги е вършил всеки един от нас и са били документирани ! А, постфактум е ИЗКЛЮЧЕНО да фабрикуват ! На теб може наистина да ти " дреме ", но в тези досиета са отразени истините за 550 000 човека ... Много от тях вече не са между живите, но по-голяма част са си живи и здрави и не само, че са по върховете на държавата, но и продължават да ни ограбват ! Примери : Доган, Гоце, Стоянов, Кеворкян, Гарелов и ... още стотици известни и по-малко известни !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  47. 47 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 920 Разстроено

    Снощи по БНТ гледах документалния филм "Народен дом на терора".
    Не, че не знаех какво се е случило тогава в България, но изнесеното във филма ме потресе!
    Трябва да бъдат хванати всички бивши и настоящи комунисти, вързани за да не бягат и да им бъде прожектиран този филм поне три пъти поред!
    Препоръчвам и на всички тук да го изгледат - заслужава си!

  48. 48 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 920 Любопитно

    До коментар [#46] от "niksan1":

    Защо си пропуснал Буда ...без да искаш или нарочно??

  49. 49 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2874 Неутрално

    До коментар [#20] от "faraon":

    " Това ли бяха целите на демократичните преобразования - да докарат народа до отчаяние ... "


    Категорично ДА !
    С имитацията на демокрация, ДС -мафията от една страна ограби и продължава да ограбва народ и държава, от друга негласно внушава : "Искате демокрация - ето това е демокрацията " и никой не обяснява, че това което се прави днес в България, НЯМА НИЩО ОБЩО с демократичните процеси, а е един мутро-олигархичен, престъпен режим заимстван от северната сатрапия !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  50. 50 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    Няма никаква промяна в навиците - през 2014 отмъкнаха парите на КТБ и досега не е ясно как и няма обвинения.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  51. 51 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1458 Гневно

    Дезинформатори са в бой последен, щото всяка диктатура, дори прикритата посткомунистическа, все някога свършва.
    „В предоставения сегмент за избирателно гледане на предаването са отрязани 7 минути с цитираното от г-н Михайлов изказване на Радой Ралин за участието на бащата на Ирина Бокова в убийството на писателя Райко Алексиев. Изказването на Р. Ралин е направено в препълнената зала на Народния театър, а не в пиянска обстановка на писателско кафене, както твърди Бокова! Отрязано е и обрисуваното комунистическото престъпление “Народен съд” с последващото избиване на националния елит, мераците на Сталин за заграбване на България и влизането на СССР в хитлеровия Тристранен пакт , и още…! Гледайте цялото предаване от 40-тата минута нататък, там все още не е играла боковата ножица!“.
    Само преди дни редактори от БНТ забъркаха националната телевизия в дипломатически скандал с Украйна, показвайки Крим като руска територия, в пълен разрез на българската държавна политика. Предаването на цариста Цонев пък се сочи като флагман на руската пропаганда, и рекламна платформа за кандидатурата на Бокова за шеф на ООН, но ръководството на медията и СЕМ открито толерират тази хибридната война."
    Не се изтрива цялата манипулативна страхливост само с един филм, дори когато е толкова безукорен и фатално закъснял като "Народен дом на терора".

  52. 52 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2874 Неутрално

    До коментар [#48] от "Косьо Генчев":

    " Защо си пропуснал Буда ... без да искаш или нарочно ... "


    Колега, както вече си прочел, мръсниците са около 550 000 ... Мога ли всички да зная и спомена ?!
    Спциално за Буда не зная, но той ми е отвратителен, противен СТРАХЛИВЕЦ И СЛУГА на статуквото и дали фигурира в досиетата или не, този факт няма да промени мнението ми за него !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  53. 53 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 920 Весело

    До коментар [#36] от "boby1945":

    Боби, ти 1945 си роден или тогава "откри" себе си?

  54. 54 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    До коментар [#37] от "Храбър":

    Е тук не си познал, БСП-то и в 2001 имаше "малко" бройки дупетати, ама в 2005 обърна палачинката....
    И сега ако разните ББ не внимават могат да се окажат силно изненадани.....
    Засега власт не иската, ама знае ли се?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  55. 55 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Животът в България от 1944 до 1989 г имаше повече признаци на робство , отколкото османското господство !

  56. 56 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#29] от "Храбър":

    Ама тези кредитни милионери не ги ли ударихте право в сърцето преди 10 тина години! И какво уцелихте? Томас Лафчис. Агент Високия завлякъл няколко милиона от банките. И какво от това?! Гледам го че се мотае пак по разни телевизии.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  57. 57 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 974 Неутрално

    [quote#49:"niksan1"]Категорично ДА !
    С имитацията на демокрация, ДС -мафията от една страна ограби и продължава да ограбва народ и държава, от друга негласно внушава : "Искате демокрация - ето това е демокрацията " и никой не обяснява, че това което се прави днес в България, НЯМА НИЩО ОБЩО с демократичните процеси, а е един мутро-олигархичен, престъпен режим заимстван от северната сатрапия ! [/quote]

    Държавата се управлява от ЕС и нейните органи, от САЩ, от лобистите на големите фирми в България, от чуждите посолства, от казионните медии, от олигарсите, повечето от които са на възраст, която изключва да са имали нещо общо с ДС.


  58. 58 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2276 Неутрално

    До коментар [#47] от "Косьо Генчев":

    И аз го гледах. И аз, макар да съм чел немалко за периода, имам и още четива, които все още не съм чел и с които да добия по-пълна представа, филмът е грандиозен в детайлите за зверствата на комунистите - от самато им зараждане, та дори до наши дни. Заслужава си всяка една минута и е хубаво да бъде гледан от младите хора, в чиито глави празнотите и хаосът са много големи. Хубавото е, че е качен на две места в YouTube.

  59. 59 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#55] от "the_axel":

    Остава само да извикате алах акбар.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  60. 60 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1768 Весело

    До коментар [#51] от "Лелка":

    Сега разьбрах, че живеем в пост комунистическа диктатура!?

    Сигурно след 10 години ще сме в попост, а след 30 в найпост комунистическа. И докато населението тъпее от тези дефиниции крадците ще и крадат свободно и демократично.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  61. 61 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    Българската история през последните два века е "опраскана" изначало, защото изучаваме руската, а не българската гледна точка на тази история. От тук идва разделянето на българския народ на русофили и русофоби със всички негативни последици от това. Русофобите са станали такива защото са патриоти и защото са осъзнали ,че главния враг на България ,българите и българщината това е Русия била тя царска , съветска или путинска ,наречена сполучливо "империя на злото". Русофилите, ако не са рублофили, вярват на руската гледна точка на българската история, която се изучава в училищата и в която Русия се представя като освободител, благодетел, приятел на българския народ , въпреки безбройните исторически доказателства за противното.
    Докато българската история е опраскана по този начин, опраскани ще сме и ние ,българите.

  62. 62 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    "Екатерина Бончева: БСП опитва да "опраска" историята"

    Екатерина "Велика" се опитва да прехвърля проблема от болната глава на здравата . Историята вече е опраскана - четвърт век Сульо и Пульо се опитват да я прекроят по собствен ръст и разбиране . И я фжрмират като Прокрустово ложе ." Сиреч", режат от тук , снаждат оттам , за да я наместят в собствените си "комисионни " разбирания . Не става . Ако имат желание да разберат историята на соца , убедените антикомунисти , дето са върли радетеле на демокрацията , можеха с един от най- демократичните инструменти да разберат що за птица е бил социалистическия обществен строй . Референдум . Да сте чували за израза Страх лозе пази ? Е, това са изпитвали и изпитват и сега апологетите на допотопния антикомунизъм . Страх . Страх , че народа ще им отнеме възможността с недоказани клишета да мърлят исторически факти . Само един пример от снощи . Вилм от 2ооо- ната година за жертвите на комунизма . Цитат на един от разкаялите се участници в комунистическите погроми през 48- 50 - та година
    " През нощта група гвардейци арестувахме в къщата му един много богат човек. Отворихме касата му , в която имаше около двадесет кила злато . Отделно златни накити брилянти и диаманти . Жена му се разпищя и Главинчев я застреля . После направи протокол , и накара човека да го подпише . После застреля и него . Ни е напълнихме ,кой колкото можа , джобовете със злато и диаманти , останалото Главинчев постави в едно куфарче и зави в един пакет десет милиона лева . Правдиво , все пак не е измислица , казва го участник в събитието . Само че възниква въпрос - как си представят сценариста и режисьора на филма , че десет милиона се събират в един пакет ??? Вземете моливче , уважаеми и пресметнета каква фигура биха образували десет милиона лева , в пачки дори и от най- големите копюри по онова време . Ако сте грамотни разбира се . А колкото до Великата Екатерина , тя просто си защитава работното място . На което ще се пенсионира успешно . Напомняйки за поземлените комисии , дето щяха да върнат земите за две- три години и да се разпуснат . Е, някои от основателите им вече са пенсионери , другите очакват да се пенсионират . .

  63. 63 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    "Според Бончева причина за действията им е, че те "настръхват" от проверките на комисията, свързани с разпределянето на паричните потоци от тоталитарния режим. "

    Твърдението на госпожата / със сигурност бивша другарка /може да означават поне дВе неща . Че комисията по досиетата е пълна с некъдърници , които за четвърт век не могат да разделят на две магарета кош слама , или че иезуитски протакат нещата с привършването на точно определената им работа с цел продължаване до безкрайност състоянието на пир по време на чума . А за това продължение е необходима само едно - поддържане на тлеещите въглени на всеобщото разделение на нацията . Разделяй и владей- иде от древността и продължава в бъдещето . .

  64. 64 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    "Според Бончева зад искането на БСП прозира опит да се опорочи идеята за създаване на Институт за национална памет и той да не заработи, тъй комисията не е довършила работата си.

    Ами ето го и доказателството за написаното от мен в предишния ми пост - мерака на госпожата за увековечаване дейността на комисията . От комисия в институт . От институт - в академия . И току виж , пръкнала се и академик Банчева Ами свършете я тая пуста работа о от която няма и за пет лева полза , бе комисионери . Знаем ви принципа - Бързата работа - срам за майстора . Но знаем че и да бързате и да не бързате , слепи ги раждате . Резултатите .


  65. 65 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    [quote#47:"Косьо Генчев"]Препоръчвам и на всички тук да го изгледат - заслужава си! [/quote]

    Това е филм от 2000 - та година . Явно си бил много малък , и затова не си го гледал . Затова си като лескова пръчка - могат да те огъват и като плетка за дъно на кошер . Извинявам, се ако не е така . Но пък ако си бил на възраст да го разбереш тогава , защо не си се замислил , като как например , е бил СЪСТАВЕН НАРОДНИЯ СЪД ? Какъв е бил състава на правителството , което го е въвело в правомощея ? И каква ли е била пък и ролята на Н Петков за работата му , преди да бъде осъден от същия този съд . Историята е голяма нива - неможе от един ожънат сноп , да направиш извад за урожая който ще даде в края на жътвата . Може да се окаже само гъгрица . И празни надежди .

  66. 66 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    [quote#60:"tribiri"]Сигурно след 10 години ще сме в попост, а след 30 в найпост комунистическа. И докато населението тъпее от тези дефиниции крадците ще и крадат свободно и демократично. [/quote]

    Няма да крадат . Те вече осребриха ренегатствата си със злобата и омразата си към собствеото си родословие и корени . Примери - колкото искаш . Главата на държавата , да речем

  67. 67 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 1219 Гневно

    До коментар [#40] от "Читател - подкрепям budd.bg":


    [quote#40:"Читател - подкрепям budd.bg"]Филмът си заслужава всяка една минута. [/quote]

    [quote#47:"Косьо Генчев"]

    Снощи по БНТ гледах документалния филм "Народен дом на терора".
    Не, че не знаех к[/quote]
    Това зловещо доказателство трябва да се излъчи не само едно
    кратно и не само по БНТ.
    Като се има предвид,че показва зверствата на червените изроди
    само в "дома на терора" и то в не толкова голям срок.
    Не по-малко ужасяващи престъпления са извършвани по-къс
    но в концлагерите,а не само там.Под давление на "братушките"
    са извършени тези ужаси.
    И сега потомците на тези кръволоци искат да опраскат тази част от историята ни.Така ще е,като след 10 ноември,не се
    приложи ЗЗД/1924г да се забрани БКП,а народът само скачаше
    и в телешки възторг крещеше "...кой не скача е червен...",вмес
    то да опраска уродливата,изродска партия,символите й и символите на окупаторите.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  68. 68 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2874 Неутрално

    До коментар [#57] от "faraon":

    " ... от олигарсите, повечето от които са на възраст, която изключва да са имали нещо общо с ДС . "


    Фараоне, препоръчвам ти да не спориш с мен, а, ако не се съобразиш с препоръката ми ( имаш право ), то по-добре се въоръжи със солидни аргументи .
    На въпроса : Два мандата президент Гоце, един мандат президент Виктор, ген. Любен Гоцев, Доган, членовете на клуб " Монтерей " - всичко това достатъчно ли е за теб ? Да напомням ли, че Пеевски - най- богатия българин, може би няма нищо свое, защото е тъпа пача за да си изкара пари за цигари ... Чии са милиардите които върти ежедневно ... ? Да ти напомня ли, че видимата част на айсберга е 1/3, а невидимата - 2/3 ... ?
    Чудовищното ограбване на народ и държава е дело на КГБ- ДС, или не си съгласен ?! " Бургас-Александруполис " ; " Белене " ; " Южен поток " ; КТБ не са ли обектите, които нанесоха милиарди загуби на България, предизвикани от " бившите " ченгета на ДС ?
    Нали няма да ми излезнеш с общи приказки и опорни точки ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  69. 69 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9260 Неутрално

    Те не се опитват,те отдавна са я опраскали.

  70. 70 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3956 Неутрално

    [quote#47:"Косьо Генчев"]Трябва да бъдат хванати всички бивши и настоящи комунисти[/quote]
    Кои например? Боко, Плевнелиев, Костов............. Продължавай!

  71. 71 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 974 Неутрално

    [quote#22:"Norman Granz"]Всички останали - дори средният партиен ешелон - сега живеят несравнимо по-добре от тогава.[/quote]

    Тия ги обяснявай на хорицата, останали да живеят в селата, застрашени от ежедневни грабежи и побоища, обяснявай ги на хилядите бездомни, на затъналите до гуша в кредити българи, на безработните или на онези, които клечат по 12 часа зад щанда за 600-700 лева, пари, равняващи се на 70-80 лева едновремешна заплата.

    Обяснявай ги на тези, които нямат пари да си платят на доктора или да погасят кредитите си на банките.

    Не можеш да обясниш схващанията си за просперитета на онези над българи, които всяка година слагат край на живота си заради мизерията, в която живеят. А те са повече от 1000 човека!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK