О елате ни вижте! Коритото е толкова социално че няма и ден без да настъпим кучешко лайно по тревата а брега е така социализиран че не се вижда от бирени боклуци,презервативи и тоалетна хартия. Единствените по-социални на коритото са рибарите и по някой безработен кибик. Коритото не е на река марица отдавна а е корито за изхождане по всякаква нужда. О, елате ни вижте!
Сравнявайки изпълнението на велоалеите в различните градове стигам до извода,че в моят роден Пловдив този проект е изпълнен най-добре.Казвам го не само с местна гордост,но и с вътрешна почуда от този никак не често срещан факт по тукашните земи-нещо да се направи като хората,а не само да се гепят едни пари.
Например във Варна ширината на велоалеите е наполовина.Това при аналогични пари извиква въпроса-какво е станало с "икономисаните" мангизи?))
Виж в Плевен вече нещата са по северняшки брутални.Там предишната управа е усвоила едни 780 000 лева само вапцвайки две жълти линии през града,които на всичко отгоре се размиха с дъждовете.да речем приблизително,че за жълта боя са отишли едни Божем 8000лева.ама защо само толкова да речем че 16 000 за тая жълта боица.За труд да кажем двойно, не 16 000,а 32 000!?) и пак "артисват" едни 732 000,които никой не знае къде са.Всеки здравомислещ човек би се запитал дали прокуратурата в Плевен не се е самосезирала за тая далавера или пък поне новата общинска управа да е поискала разследване.Аз не съм чул,щото ако бях чул,щях да го запомня>)
[quote#7:"mr.lottalove."]Вижте Бургас- велоалеите тръгнаха към и около трите бургаски езера! [/quote]
Бургаските велоалеи са прекрасен пример за "усвояване на средства" по нашенски, макар и не толкова зле колкото в Плевен. Във Варна е същата работа, както и в някои части от София. Други не съм виждала, но в сравнение с оформлението на трафика в Западна Европа, някакви сериозни глупости се вършат в България.
Супер са велоалеите, забелязвам, че все повече се ползват. Остава и пешеходците да си изградят култура да ходят в предвидената за тях част от тротоара, иначе ще има инциденти ...
Какво точно означава "коритото"? Питам защото за последните 10 години помня поне 2 случая в различни години, при които нивото на Марица се качваше до самият ръб и аха-аха да прелее. Ако говорят за същинското корито, вътре след подпорните стени, то този проект е лудост. Ако става дума за зелените площи извън коритото, тогава добре, но все пак и самото корито трябва се поддържа понеже в момента не прилича на нищо (съгражданинът под #5 много добре го е описал).
[quote#19:"Цайко"]А ако се качи нивото на реката в сантиметри в сантиметри?!?!?![/quote]
Това не е болка за умиране. Дунав през Улм е така. Няколко седмици в годината алеите покрай реката са затворени.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
mans
Рейтинг: 213 НеутралноАми супер, дано ги направят по-скоро и да са читави, а не като безумието във Варна!
2011
Рейтинг: 419 НеутралноУжас!
mitkokitkata
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#1] от "mans":
Дано пък и да не окрадат както обикновено...
nv
Рейтинг: 1472 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "2011":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox[quote#2:"2011"]Ужас! [/quote]
Защо?
nix1130
Рейтинг: 440 ВеселоО елате ни вижте! Коритото е толкова социално че няма и ден без да настъпим кучешко лайно по тревата а брега е така социализиран че не се вижда от бирени боклуци,презервативи и тоалетна хартия. Единствените по-социални на коритото са рибарите и по някой безработен кибик. Коритото не е на река марица отдавна а е корито за изхождане по всякаква нужда. О, елате ни вижте!
DS
Рейтинг: 530 НеутралноДруго си беше ония лайнярник - плаж на Марица.
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"mr.lottalove.
Рейтинг: 1130 НеутралноБраво, Пловдив!
В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!Вижте Бургас- велоалеите тръгнаха към и около трите бургаски езера!
Страхотно е!Аз ша са местя трайно май!⛵
wwwtoчkacom
Рейтинг: 679 Неутрално"Кметът Иван Тотев подписа договор за 120 хил. лв."
120 хил. струва един апартамент...
v n t news
Рейтинг: 377 НеутралноМного добро и полезно решение
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 1511 Весело[quote#5:"nix1130"]Коритото не е на река марица отдавна а е корито за изхождане по всякаква нужда[/quote]
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein"Фирмата изпълнител е поела ангажимент да използва само естествени материали."
svetlio_rm
Рейтинг: 290 Неутрално120 000 лв звучи абсурдно малко за това, за което говорят..
Освен ако се няма в предвид 10 пейки покрай 2та бряга на реката..
Peni Nikol
Рейтинг: 4335 НеутралноХубава идея, дано да я направят по европейски и да е полезна за хората, а не пречеща.
Peni Nikol*****
НеутралноДо коментар [#1] от "mans":
)
Сравнявайки изпълнението на велоалеите в различните градове стигам до извода,че в моят роден Пловдив този проект е изпълнен най-добре.Казвам го не само с местна гордост,но и с вътрешна почуда от този никак не често срещан факт по тукашните земи-нещо да се направи като хората,а не само да се гепят едни пари.
Например във Варна ширината на велоалеите е наполовина.Това при аналогични пари извиква въпроса-какво е станало с "икономисаните" мангизи?))
Виж в Плевен вече нещата са по северняшки брутални.Там предишната управа е усвоила едни 780 000 лева само вапцвайки две жълти линии през града,които на всичко отгоре се размиха с дъждовете.да речем приблизително,че за жълта боя са отишли едни Божем 8000лева.ама защо само толкова да речем че 16 000 за тая жълта боица.За труд да кажем двойно, не 16 000,а 32 000!?) и пак "артисват" едни 732 000,които никой не знае къде са.Всеки здравомислещ човек би се запитал дали прокуратурата в Плевен не се е самосезирала за тая далавера или пък поне новата общинска управа да е поискала разследване.Аз не съм чул,щото ако бях чул,щях да го запомня>
2011
Рейтинг: 419 НеутралноДо коментар [#4] от "nv":
Тротоарите станаха велоалеи, но задръстванията нарастват.
*****
НеутралноДо коментар [#11] от "sv3tli0":
това е за проекта май само/
pag
Рейтинг: 1121 Весело[quote#11:"sv3tli0"]120 000 лв звучи абсурдно малко за това, за което говорят..
Culus capitem delit[/quote]
Говорят (по-точно - пишат в статията) за ПРОЕКТ за 120 хил.
Ама кой да чете..........
Fazer
Рейтинг: 470 Неутрално[quote#7:"mr.lottalove."]Вижте Бургас- велоалеите тръгнаха към и около трите бургаски езера! [/quote]
Бургаските велоалеи са прекрасен пример за "усвояване на средства" по нашенски, макар и не толкова зле колкото в Плевен. Във Варна е същата работа, както и в някои части от София. Други не съм виждала, но в сравнение с оформлението на трафика в Западна Европа, някакви сериозни глупости се вършат в България.
Емо
Рейтинг: 511 НеутралноДо коментар [#11] от "sv3tli0":
120 хиляди е хонорарът за проекта. Строителството ще струва около 20 милиона. Това са пропуснали да отбележат.
Цайко
Рейтинг: 932 НеутралноА ако се качи нивото на реката в сантиметри в сантиметри?!?!?!
rrv
Рейтинг: 418 НеутралноМестя се
ru
Рейтинг: 418 ВеселоСупер са велоалеите, забелязвам, че все повече се ползват. Остава и пешеходците да си изградят култура да ходят в предвидената за тях част от тротоара, иначе ще има инциденти ...
krummen Spiegel
Рейтинг: 213 Неутрално[quote#8:"napitbratmu"]120 хил. струва един апартамент... [/quote]
Цената е само за проекта, а велоалеите 15 млн. Статията е непълна.
Sinergy
Рейтинг: 484 ЛюбопитноКакво точно означава "коритото"? Питам защото за последните 10 години помня поне 2 случая в различни години, при които нивото на Марица се качваше до самият ръб и аха-аха да прелее. Ако говорят за същинското корито, вътре след подпорните стени, то този проект е лудост. Ако става дума за зелените площи извън коритото, тогава добре, но все пак и самото корито трябва се поддържа понеже в момента не прилича на нищо (съгражданинът под #5 много добре го е описал).
Алф
Рейтинг: 937 НеутралноТрябва нашите градове да се обърнат с лице към водата, където я има. Иначе са я загърбили яко и вместо атракция имат проблем.
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.cinik
Рейтинг: 2119 Неутрално[quote#19:"Цайко"]А ако се качи нивото на реката в сантиметри в сантиметри?!?!?![/quote]
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Това не е болка за умиране. Дунав през Улм е така. Няколко седмици в годината алеите покрай реката са затворени.